Meistoppers 2010, 7 meiden zwanger, We duimen nog voor 4!!!!

Beebie, wat leuk dat je binnenkort echo hebt. Succes met je meisje, er klinkt vooruitgang in je bericht…

beebie, heerlijk kunnen bijslapen dus! En je meisje langer geslapen, hopen dat het zo blijft!!!

Ik breek even in :mrgreen: .

Cariska: spannend nog 4 dagen en dan weten we het!! Ik denk alleen dat het bij mij niet zo is, ik kan het me niet voorstellen in iedergaval.

Ik ga voor je duimen!

Lief van je Kaya!!! Hoop dat het nu bij jullie ook “opeens” raak is!!! Zal toch geweldig zijn?? Waar is je ticker??

Pff hier bezig met een rokje met 1 stip uit de knippie. Dus een makkie, staat bij in een uur te maken … nou echt niet door mij hoor!

14-9 ga ik beginnen met een naaicursus, heb het wel nodig haha :mrgreen:

whahaha ik zie je al helemaal zitten met al die stoffen.

Ik denk dat we wederom in het ziekehuis terecht komen helemaal omdat die schildklierafwijking geconstateerd is. Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet!

@kaya wrote:

whahaha ik zie je al helemaal zitten met al die stoffen.

Ik denk dat we wederom in het ziekehuis terecht komen helemaal omdat die schildklierafwijking geconstateerd is. Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus wie weet!

hmm ja dat is zo… maar euh… wanneer besloten jullie te stoppen/ervoor te gaan?? Mei??? Klets je gezellig met ons mee!!!

nou we hebben sinds de geboorte van kaya slechts een half jaar anticonseptie gebruikt en daarna sporadisch condooms :oops: . Dus ik kan hier best wel mee beppen is wel gezellig!

ja oké maar toen gingen jullie er nog niet echt voor! En laatst vertelde je stiekem haha dat jullie er ook voor gaan!!

WELKOM IN DE GROEP DAN MAAR!!!

oh ja … rokje net gepast… krijg hem dus met moeite over de billen. Nu zat er nog een gewone broek onder dus hoop dat het daaraan lag … anders… maken we hem gewoon ff over :shock: :shock: :shock:

ik hoop dat het aan het broekje ligt want anders heb je wel heel veel werk in niets gestoken dat zou wel balen zijn!

Kaya welkom, we hadden je al weleens gezien hier natuurlijk, maar klets lekker mee, hopelijk voor jou en Caris allebei raak komende maand!

Hartje knipperde mooi vanochtend, kon na vlos bezoek meteen door naar de echopraktijk. Over twee weken weer om termijn beter te kunnen bepalen, nu 7 wk en 1 dag, globaal gemeten. Jammer hoor, over twee weken weer :liar: :mrgreen: !

beebie, jeetje wat vervelend meid :wink: . Gelukkig alles goed met de beeb!!!

Jeahhh Beebie een kloppen hartje :dance: :dance: :dance:

Hoe was jouw afspraak Mimi?

Welkom Kaya. Veel plezier met ons :lol: :lol: Ben jij het die samen met Cariska naar Mama Mia is geweest?

Cariska, heb je nog getest?

Zwitsal, jammer niet gelukt. :-* Ik had er deze keer ook veel minder moeite mee dan de vorige ronde. Idd net of het went. Op naar de nieuwe ronde!! Veel plezier deze week :wink:

Yep kaya was mee idd!!

Hey Kaya, welkom!!!

Enne dames, de echo was top!!! Zal zo ff het SF spammen :wink:

Nu ff verder gaan met dagdromen… :inlove:

super mimi!!

O, ja Caris de uitgerekende datum is ook nu weer vastgesteld op 21-02, dus ik moet hem ook aanpassen, haha.

Moet ik dan mijn ticker opnieuw maken, of kan ik hem aanpassen??

nee je moet hem ff opnieuw maken!!

Super Mimi :dance: :dance: :dance: Veel plezier op je wolk :inlove:

dank jullie wel allemaal voor het warme welkom.

beebie, super dat de echo zo goed was, en idd heeeeel erg vervelend dat je nog een keer moet voor een echo hahaha!

mimi, geweldig zeg, ben benieuwd naar je echo! En blijf maar effe lekker op die roze wolk zitten :inlove:

ik zal me effe voorstellen weten jullie ook met wie jullie beppen. Ik ben dus “kaya” moeder van Kaya die al weer 2.5 is. Werk in een da drogist en heb een lieve man die normaal bedrijfsleider bij de lidl is maar nu overspannen thuis zit.

Voor dat ik zwanger was van kaya hebben we er 18 rondes over gedaan met behulp van de mmm en clomid zijn we toen uiteindelijk zwanger geworden. Nu is er bij mij net geconstateerd dat ik een schildklierafwijking heb en slik daar thyrax voor. dat verklaard dus waarom ik niet makkelijk zwanger kon worden plus nog een aantal andere klachten.

Ik hoop dat we dit x zonder de mmm zwanger kunnen worden maar waarschijnlijk zit dat er niet in.

nou ik ga effe een ticker aanmaken, effe kijken of het lukt :oops: