Haha, zolang mijn flubberbuik nog overduidelijk in beeld is, ga ik jullie geen buikfoto laten zien!
Ik merk nu wel echt dat het de laatste week ineens hard gaat. Ik kan mijn buik echt niet meer inhouden en na het avondeten is ie echt wel opgezet.
Maar het is dat je het weet. Als je het niet zou weten, dan denk je gewoon dat dit bij mij hoort en dat ik een paar kg ben aangekomen ( voro de mensen die me niet zo vaak zien).
Ik ben nl niet heel erg dik, ik heb alleen in verhouding een dikke buik. En die krijg ik niet weg.
Dat is ook de reden dat me al erg vaak gevraagd is of ik zwanger was ( toen dat niet het gevaal was).
Dus Caris nog ff wachten
Wat heb heb je allemaal gekregen gisteren?
haha dat is heir ook zo hoor mimi! Zal binnenkort wel ff buikfoto maken. ik draag graag van die lekker zittende jurkjes (die zo heelrijk om je lijf plakken :? ) en mijn buik lijkt dan wel een maand of 5 zwanger haha. Mijn moeder heeft het ook en we noemen het een budda belly :mrgreen:
Veel geld gekregen, bordspel kolonisten van catan van de lage landen, taartje van marsepijn, leesboek, tijdschrift, douchegel, geurzakje voor toilet, euh… dat was het wel geloof ik…
Cariska, leuke kado’s! En een buddhabelly klinkt heel gezellig. Als zo’n lachebuikje zeg maar… Ben je ook een vrolijk type?
Mimi, leuke auto! Ik heb ook een scenic laatst gekocht… waarschijnlijk wel zo’n saaie grijze Volgens het boekje is hij grijs maar het lijkt meer op zilver met een blauw vleugje… Verder ben ik wel benieuwd naar je flubberbuik… Er zit toch een kindje in? Showen! :mrgreen:
Hier beginnen de eerste gevoelens van: Voel ik al wat? Ben ik anders? Wat gebeurt en in mijn buik? etc etc. Ik probeer me in te houden en me af te leiden maar op een of andere manier ontkom je er niet aan. Als ik mijn vriendin moet geloven ga ik dit echt elke (poging)maand hebben. Nou lekker! Maar je hoort me niet klagen hoor, het hoort er gewoon bij! :twisted:
Lekker verwend dus! Leuk hoor!
Bij mij duurt het nog ruim een half jaar tot dat ik jarig ben!
Ik vind het altijd wel gezellig als ik jarig ben, wel heb ik altijd veel te veel in huis, maar vind het altijd wel leuk!
Vandaag gaan we eens om de tafel om na te denken hoeveel en welke dagen ik ga werken.
Sowieso moet ik de woensdag, daar is geen discussie over mogelijk.
Ik zit te denken aan de ma, di, wo of ma, woe, do.
Hub moet met z’n baas om de tafel om opslag te vragen, hij krijgt het minimumloon gewoon voor z’n leeftijd, echt veel te weinig.
Dus waar wij aan zaten te denken, dat hub dan 1 dag per week minder gaat werken voor hetzelfde loon.
En mijn mams wil ook wel 1 dagje oppassen, en dan 1 dagje creche.
Vind ik ook niet verkeerd, dan leert het wel met andere kindjes omgaan en spelen enz.
Ik snap alleen helemaal niets van die belastingteruggave…
Mariette; Als jullie ook een blauw vleugje hebben dan heb je ws wel dezelfde kleur als ons!
Foto?
Mimi, dat zou lachen zijn! Ik ga zo even een fotootje zoeken en dan post ik die wel op het showforum…
Dat van die dagen bedenken lijkt me best ingewikkeld. Ook dat opslag vragen enzo… Lief van je mams!
Fotootje is gepost. Ik zie nu je foto’s pas Mimi (geen idee waar dat aan ligt), maar je auto is toch anders. We hebben een type voor jouw Scenic. Maar tocht leuk! :lol:
zo weer thuis van werken, maandag en dinsdag lekker vrij, dan 1 werken en weer paar dagen vrij. Mag ook wel ff na die drukke juli maand!!
Hai dames,
Sorry dat ik nu pas reageer hoor. Had het erg druk en was een beetje beroerd over het ongesteld zijn haha. Ik moet wel zeggen dat ik het deze maand veel beter heb kunnen accepteren dat het gewoon niet zo is. Toevallig sprak ik een vriendin van mij en die is ook bezig met zwanger worden… wat zou het leuk zijn als we samen zwanger zouden zijn. Ik zie het al helemaal voor me.
Nieuwe NOD is: 23 augustus 2010
Cees: Op naar de volgende 'klus’ronde. Volgens de berekeningen is a.s. vrijdag mijn eisprong. Mn man en ik hebben eigenlijk afgesproken dat we ons er niet mee bezig gaan houden, maar ja, het is mij te moeilijk. Ik ga in ieder geval niets zeggen over de ‘vruchtbare dagen’ die nu langzaam komen gaan, want dan is het klussen weer als een verplichting.
Cariska: Nog een paar dagen tot jouw NOD he? Spannend, heb je al een gevoel erbij of nog niet? en alsnog van harte natuurlijk!
Dees: Jeetje mina, wat erg voor jou/je moeder en je familie. Wens je heel veel sterkte toe de komende tijd.
Mariette: voor jou schiet het ook aardig op he… spannend allemaal.
Mimi: gefelicteerd met je nieuwe auto haha.
Nou ik ben wel benieuwd naar de buikfotootjes hoor!
zwitsal, zal idd wel leuk zijn! Kletst ze ook mee hier op het forum??
Lijstje is geupdate!
Hier nog geen gevoel of het raak is, wel wat gevoeligere borsten maar dat zegt niets natuurlijk…
Nee, ze kletst (nog) niet mee. Ik zal haar wel vragen of het iets voor haar is
Ik zag net dat Dees nog niet bij de zwangeren staat. Dat maakt het nu op 6 meiden zwanger… hopelijk volgen wij ook snel
nu wel! Sorry dees :oops:
Ik ben jullie niet vergeten hoor :-*
Ik zit net even in het lijstje te kijken… met Dees erbij zijn er al 6 zwanger in 3 maanden tijd! Dat is volgens mij best veel voor de statistieken…
Cariska, voor jou de eerste NOD van de overgeblevenen… Spannend hoor! Ik duim voor je!
Cees, ik ben nieuwsgierig… hoe is het?
ja wat de zwangeren betreft doen we het goed met ons clubje! Nu de laatsten nog
Ben nerveus!!!
Om half 2 echo… Zal alles goed zijn? Vannacht weer buikpijn, maar ja gisteren ook veel getild, een meisje van 1,5…
Slecht geslapen, vanaf half 4 nauwelijks meer een oog dicht gedaan :? .
Vanaaf meer nieuws ( moet vandaag hele dag werken)
spannend mimi!!! Ik duim voor je dat het goed is!!
Mimi, succes vanmiddag! Heb je het gevoel dat er iets mis is? :?
Hoi meiden, ik leef ook nog, lees vaak wel even snel hier, maar komj er niet aan toe te reageren. leef wel met jullie mee! Lucy sliep al weer dagen beroerder dan anders, dus die hebben we van zaterdag op zondag even bij mijn moeder alten logeren zodat we konden bijslapen, heerlijk, ondanks dat ik de touwtjes graag in handen houdt en t liefste niks bij andere neerleg . het was wel even nodig. gisterenavond ging Lucy zowaar om 20.00 naar bed en ze woprdt dan altijd weer wakker half 12/12 uur, en nu hoefde ik alleen paar keer rond die tijd heen en weer voor speentje en sliep ze tot half 6 vanochtend door, ben zooo blij! Hoop dat het zo blijft! Zometeen verloskundige en dan afspraak maken voor echo als t goed is, dus heb ook ik een spannende datum te melden.
Mimi, veel succes jij vanmiddag!