Meistoppers 2010, 7 meiden zwanger, We duimen nog voor 4!!!!

@Cariska wrote:

Nu ben ik weer weg hoor !Moet nog taarten maken!!

moncou, kwark en appel :drool:

Ow… :drool: :drool: :drool: Monchou… Kwark… Jummie…

Heb je nog een stukkie over??

ja hoor kom maar langs morgen!!

HELUP!! heb van de granny’s een blik om appeltaart te maken, is toch de lekkerste… staat er op dat ik citroensap over de appels moet doen, zou dit ook zonder kunnen??

Ja denk dat dat wel kan, maar volgens mij is dat citroensap om ervoor te zorgen dat de appels niet zo gauw verkleuren!

Anders worden ze geel/bruin.

Als ik morgenmiddag vrij geweest was, had ik best ff langs kunnen komen, had me wel gezellig geleken :wink:

mij ook!!

Begin nu eerst met monchou, anders morgen ochtend maar appel maken…

Klinkt goed Cariska die taarten. Volgens mij is citroensap alleen tegen het verkleuren.

Mimi hoe was het ijsje :drool: Hub had aardbeiengebakjes bij zich toen hij van het werk thuiskwam :drool:

Zoonlief is ziek :frowning: Hij heeft de billen kapot van de diarree. Zo zielig. En hij is hees (al een week denk ik). Nu ben ik dus steeds bang dat het van de mentholpoeder is. :think: Maar goed, daar is denk ik niets van te zeggen, want hub en ik hebben ook allebei keelpijn.

ik ben ook hartstikke verkouden hoor! Heb vandaag pufjes gehaald (en die neem ik altijd erg slecht, dus als ik ze bestel is het ook echt nodig!) Heb de bijsluiters gelezen, staat er dat je ze alleen mag in overleg met ha als je zwanger bent… dus neem ze dan nog maar ff niet, dan nog maar weekje wachten…

Cariska, hierperdepiep hoera!

Hoe ging de test? :oops:

Happy Birthday to you

Happy Birthday to you

Happy Birthday, Happy Birthday, Happy Birthday toooo youuuu!!

Zo vroeg heb ik nooit voor iemand gezongen :lol: .

Ijsje was heerlijk :inlove: . Had de smaken banaan, roomkwark en cookies. Yammie!

Aardbeiengebakjes klinkt ook erg lekker en wat een verrassing dat hij dat meegenomen had!

Heb vannacht gedroomd dat ik heel erg verkouden was, en nu ik wakker ben merk ik wel dat mijn neus wat vol zit, dus dat is ws de reden dat ik er ook over gedroomd heb.

Nog maar 1 dagje werken en dan weekend!! Yeah!

En dan 2 weken van 40 uur werken :? .

En maandag de echo! Komt nu snel dichterbij!

Fijne dag iedereen en vooral Caris!

p.s. Wat heb je gekregen Caris? Waar je op gehoopt had? :wink:

hieperderpiep hoera. Er is er een jarig en dat is Cariska. Van harte proficiat met je verjaardag! Een fijne dag vandaag :mrgreen:

Cariska gefeliciteerd meid.

Hier vannacht amper geslapen, slecht nieuws gekregen wij worden op het werk overgenomen door een stichting en nu krijg ik een 0uren contract terwijl zowel ik als mijn leidinggevende van 24 uur uitgingen. Dus het laatste woord is daar nog niet over gezegd. Maar baal enorm zo’n tegenvaller.

smarty dat is wel heel erg balen zeg!!

kado komt nog, kreeg een mooie tekening van tl! Het is niet het eerste geworden, hij begon er gisteren al over dat hij wel verwachte dat dat erop zou staan! Maar hij wil het op zijn eigen moment doen en alles voorbereiden :inlove: :inlove: :inlove: Heb hem wel gezegd geen jaar meer te wachten :mrgreen: , zou hij ook niet doen :inlove: :inlove: :inlove:

test is negatief, hoop dat het gewoon nog te vroeg is… afwachten dus …

Cariska, balen zeg! :hug: Ik hoop ook voor jou dat het nog te vroeg is. Het zou toch wel erg leuk zijn als het toch alsnog gelukt is… spannende tijden breken aan… :pray: Eigenlijk vind ik het wel lief van je vriend dat hij het liever goed aanpakt, schatje! :angel:

Smarty, jeetje wat een nieuws! Maar van 24 uur naar 0 uren dat kan niet zomaar hoor. Ik weet niet van voor contract je hebt, maar ik zou even advies inwinnen van een jurist of uwv ofzo… :hug:

Mimi, wat zing jij mooi! En dat ijs klinkt ook goed. Sterkte met je verkoudheid!

Cees, beterschap bij jou daar. Hoe is het nu met je zoontje?

Hier gaat alles goed. Alleen heel erg moe. Veel stress op mijn werk, als de helft op vakantie is komt het werk bij de andere helft, maar verder wel ok. Op het thuisfront zijn we druk met van alles en nog wat en ik kom er achter dat ik aan vakantie toe ben. Gelukkig duurt dat niet te lang meer, maar ik zeg liever op internet niet precies wanneer. Ik heb nieuwe fotosoftware gekocht, want ik wil fotoboeken gaan maken. Het ziet er erg leuk uit. Misschien dus binnenkort van mijn kant een gepimpt fotootje. :slight_smile:

Caris, geniet van je dag!

wat voor software hebje gekocht? Ga je digitaal scrappen??

het probleem is dat ik momenteel helemaal geen contract heb!

mijn huidige werkgever beloofde mij in okt. 2009 een baan van 20 uur, maar vanaf jan. kon ze zelf weer aan het werk en was ik eigenlijk niet meer zo nodig. zij heeft toen in nov. een 0 -uren contract opgesteld, maar ik heb dit nooit ondertekend omdat ik het er niet mee eens was en in iedergeval een min. aantal uren wilde (en een max.) maar zij heeft dit contract nooit mee op gesteld… dus ja vrees dat ik nergens recht op heb… echt heb mijn ogen uit mijn kop gejankt gisteravond!

mijn huidige werkgeven zei toen ze het liet overnemen, dat ik voor 21 uur in de week overgenomen ging worden, toen ik gesprek had met de nieuwe directeur hebben we dat zelfs op 24 uur gezet en nu ineens een 0-uren contract! echt wat een klap! zit ik dan met een eigen huis en een gezin! goed kan als ik wil zo weer naar mijn oude werkgever in de gehandicapten zorg, maar ben daar juist gestopt ivm het onregelmatige werken…ahhhh ik weet het echt even niet meer!

Smarty! Oh, wat erg! Kan me echt voorstellen dat je het even niet meer ziet. Ik zou toch even uitzoeken wat je rechten precies zijn. Er is wel een hoop mondeling toegezegd namelijk. Daarbij komt ook nog dat dingen schriftelijk niet of nauwelijks zijn geregeld dus vraag ik me af of je je werkgever dat niet kwalijk kan nemen… Sterkte met uitzoeken. Ik weet dat je door de emoties je hoofd misschien niet hebt staan op dat soort dingen, maar het is wel goed als je precies weet wat je nu wel en niet hoort te doen in deze situatie… :snooty:

Cariska, ik wil een heel mooi serieus fotoboek maken en van die fotobewerkingssoftware gekocht. Ik heb wel scrapboeksoftware liggen maar vind sommige dingen niet serieus genoeg voor wat ik wil maken. Het boek wordt denk ik wel 100 pagina’s dus het zal wel een hoop tijd gaan kosten… maar dat heb ik er voor over. :slight_smile:

smarty, jeetje meid wat k*t

mariette, Leuk man!! Succes!! (ik scrap normaal (dwz niet digitaal!)

Zo het is hier nu wel rustig… lekker vakantie en Cariska geniet zeker na van haar verjaardag. Hier eigenlijk ook geen nieuws. Eigenlijk alleen dat mijn vriend mij gister heeft verrast met zelfgebakken appeltaart (nog warm!) en dat we die bij vrienden hebben aangevallen. Leuke avond gehad.

Zonet heb ik bij de kruidvat de twee testen voor 5 euro gekocht. Die ga ik over anderhalve week eens uitproberen.

Smarty, :hug:

hier vandaag dagje camping van onze overburen. was super gezellig, alleen niet zo mooi weer. En tl sliep maar een half uurtje dus voor het eten weggegaan en nu ligt ze lekker op bed. Jo is aan het koken, heerlijk!!!

mariette, spannend! Je testen gekocht!! hopenlijk zijn ze positief!!

Smarty :hug:

Mariette; Testen in huis spannend! :thumbup: :thumbdown:

Caris; Op de camping langs geweest, gezellig!

Wij gaan vanaaf naar vrienden toe die we alweer een paar weekjes niet gesproken hebben.

Dat gaat altijd heel grappig bij hun, soms spreken we ze 4/5 x per maand en dan zo 3 weken helemaal niet.

En dan nog een nieuwtje.

We hebben vandaag ‘ff’ :roll: een nieuwe auto gekocht, haha.

Gisteren zijn we bij de garage geweest, vandaag proefrit en donderdag kunnen we hem ophalen.

Het is een Renault Scenic. Met 70.000 km. Heerlijk hoge instap.

Mooi kleurtje, het is een grijze parelmoer. Geen zilver die je heel veel ziet.

Airco, cruise controle. En heeeeel veeeeel kofferbakruimte!!! :wink:

Ideaal voor de kinderwagen/luiertas/campingbedje, blabla, haha

Ben helemaal trots! :mrgreen:

super auto mimi!! En al 11 weken, waar blijft de 1e buikfoto???