Op mijn werk krijg ik ook geen vrij voor doktersafspraken. Dat staat in de cao. Daarvoor hebben wij adv en extra verlofuren (8 bij fulltime werken) gekregen van de werkgever. Bij ons moet het dus wel in de eigen uren. Maar dat is dus afhankelijk van je cao.
Ik wel volgens CAO, maar ik plan eigenlijk nooit afspraken onder werktijd. Ik ben een halve dag per week vrij, dus ik plan eigenlijk altijd alles op die halve dag.
En dat had ik nu dus ook gedaan, alleen volgende week werk ik dus 40 uur, ( dus die halve dag extra) zonder dat ze er mij van op de hoogte gesteld had. Haar fout, en nu verwacht ze dus dat ik dat ga verzetten of in mijn pauze ga doen.
Daarbij komt ook nog dat we heel veel part timers hebben, en die plannen altijd alles op een werkdag. Als ze met hun kind naar een arts moeten oid. Ik beweeg altijd hemel en aarde om ervoor te zorgen dat ik het 's avonds of op een vrije middag plan, en zij die vaak maar 2 dagen werken, moeten dan heen.
Maar goed dat was ff mijn frustratie, haha. Vanmiddag weer lekker vrij!!
Tja als het cao-geregeld is, dan kan je leidinggevende daar alleen maar in meegaan lijkt me zo. Ze probeert het gewoon omdat ze weet dat jij je in allerlei bochten wringt om het buiten werktijd te regelen. En helaas voor haar kan dat soms niet.
Vandaag ben ik weer begonnen met werken. Bah… De vakantie ben je dan zo weer vergeten.
mimi, vervelend zeg van je werk, maar als je niet getekend hebt kan jij er toch niets aan doen dat je dan andere afspraak hebt staan? Is gewoon hun fout!!
cees, op naar ronde 3 :hug:
Mama mia was geweldig!! Echt enorm genoten!
Net badkamer plafond ingesprayd met hg schimmelreiniger, wat een topspul. hele plafond is weer wit :dance:
Overal is er opruiming, en ondanks dat ik het nog niet nodig heb, heb ik 2 positiebroeken gekocht!
Mijn gewone spijkerbroek zit vast niet meer lekker, die heb ik al weken niet meer aangehad ivm het mooie weer. Heb al een paar weken heerlijk een rokje aan. Dat knelt niet zo!
Overal een beetje angstvallig om me heen gekeken, ik wilde niet dat mensen die het nog niet weten, het zo te weten komen.
Maar gelukkig niemand gezien!
Bij de H&M een heerlijk dunne joggingbroek gekocht ( ook lekker als pyama broek) van 25 euro voor 9 euro!
En bij de Miss Etam heb ik een spijkerbroek gekocht, van 39.95 met 70% korting nu voor 11.99!!
Alleen die moet uitgelegd worden, want die is te kort (off course).
Ik wil heel graag nog 1 broek erbij.
Heb al ff rondgekeken, mamalicious heeft wel lengtemaat 36, maar loopt qua taillemaat maar tot 33.
En dan heb je noppies die heeft ook lengtemaat 36 en die loopt zelfs tot 54. Maar ja die broeken kosten dan ook weer 80 euro!
Maar ja als dat de enige is die ik aankan qua lengte, dan zal ik die toch kopen.
Dank voor de felicitaties, er is niets ernstigs met mij, maar wel met mijn moeder, die heeft terminale kanker en het gaat even wat minder door nieuwe uitzaaiingen…
Dees, wat erg van je moeder, heel veel sterkte en doe rustig aan! Daarnaast gefeliciteerd met je zwangerschap, al klinken deze twee dingen na elkaar wel erg tegenstrijdig . neem de tijd voor alles wat komen gaat :-
Andere meiden, ben er niet zoveel laatste dagen, ben veel misselijk en moe en probeer veel rust te pakken waar mogelijk. t Beste voor jullie allemaal! :-
Hier gaat het op zich wel z’n gangetje. Vandaag helaas wel weer hoofdpijn, maar ja het is druk en chaotisch op het werk. We lopen met 2 man personeel minder, ivm vakantie, het is bouwvak maar patienten blijven maar komen, haha.
Vanaaf maar lekker op tijd bed in!
Nadat ik 60 bevallingen in 1 uur gekeken heb op SBS6, leuk programma, lekker overdreven typisch engels, maar wel leuk om naar te kijken, haha