Wienie Gefeliciteerd met de verjaardag van je hubbie! :-*
Liefs,
Jippie
Wienie: gefeliciteerd met je hubbie. En haha, ik zie het al voor me dat je heel de avond met wijn rondloopt en als er even niemand kijkt er de planten mee water geeft :mrgreen: .
Mouse: leuk een fiets!! Gelukkig wordt het dit weekend ook lekker fietsweer, dus kun je lekker naar buiten met Brent. En nog 2 weken totaan de testen, spannend.
Paikea: heerlijk, bijna vakantie. Nog even volhouden!!
Woezeltje: jij gelukkig ook nog maar een paar daagjes werken en dan lekker relaxen en van je meisje genieten!! Verder heb ik je al gemaild. Dikke :-* .
Zo, hier weer een dag hard gewerkt. Ben er gaar van. En hubbie is een paar uur geleden vertrokken naar Portugal. Die sufferd kwam er vanmiddag pas achter dat zijn paspoort 2 maanden verlopen is :shock: :shock: :shock: . Nou kon hij gelukkig op Schiphol nog een tijdelijk reisdocument aanvragen, anders had het hele feest niet doorgegaan. Mannen :mrgreen: .
Hij had het wel moeilijk om Nordin gedag te zeggen. En ik moet zeggen dat ik het zelf ook best moeilijk vind, ben het helemaal niet gewend om hubbie te moeten missen. Maar goed, het is maar een paar daagjes en ik vermaak me wel. Morgen werken en zaterdag eten bij vrienden. En natuurlijk lekker veel met Nordin knuffen :inlove:.
Liefs, Angeltje
Hey meiden,
Wat gaan jullie ineens snel zeg!!
Wienie: Van harte gefeliciteerd met je hubbie!! Anders zat ik te denken kun je ipv wijn natuurlijk ook gewoon druivensap inschenken. Dat valt helemaal niet op :mrgreen:
Wbt je onzekerheid, tja ik had er ook heel erg last van. Het gaat nu iets beter, omdat ik het punt over ben waarop het verkeerd is gegaan de vorige keer, maar denk dat je dat altijd met je mee blijft dragen. Probeer gewoon een manier te vinden daarmee om te gaan en de positieve dingen overal uit te halen! Je kunt je toch nooit op zoiets voorbereiden…
Mouse: Wat leuk dat Brent een fiets heeft met zijwieltjes. Kan me voorstellen dat hij zich nu heel stoer voelt en trots is!! Foto’s!! :mrgreen:
Nog ff meis, en jullie hebben alle onderzoeken en testen gehad en dan kunnen jullie er echt voor gaan!! Spannend!
Paikea: Nog ff doorbijten en je hebt vakantie!! Succes op je werk morgen!
Hoe staat het er verder momenteel voor bij jullie?
Femmie: Super dat het zaad goed is!! Dat is toch een hele geruststelling. Mooie uitslag hoor :thumbup: Het is vervelend, maar ik vond het op de een of andere manier wel ‘fijn’ dat het enkel aan mij lag. Je hebt zo veel meer openingen in de behandeling… Je komt er wel meis, let maar op :-*
Angeltje: Sterkte de komende dagen zonder je hub! Heb het niet helemaal meegekregen, maar is hij in Portugal voor zn werk? Knuffel Nordin nog maar eens extra dan de komende dagen, ook namens zn papa!!
Egni: Super dat de overstimulatie weg is en je nog een poging mag doen voor augsutus!! Hoop dat je die overstap dan niet nodig zult hebben! Veel succes!
Leuk zeg, morgen een dagje op je nichtje passen! Hoe oud is ze?
Woezeltje: Veel plezier met fietsen dit weekend! Het wordt wel erg warm hoor! Ik las net op teletekst dat het zondag 28 graden gaat worden!~
Ben je morgen vrij of moet je nog een dagje werken?
Jippie: Hoe voel je je? Ik vind het zooo spannend!! Jij wordt gewoon de 1e topic-twins-mama :inlove: Ik hoop het zo!! Heb vertrouwen hoor!! Ik hoop dat je een beetje leuke afleiding hebt de komende weken… Probeer gewoon lekker actieve dingen te blijven doen zodat je je gedachten wat kunt verzetten! succes!
Morgen weer echo!! En dat het toevallig op vrijdag de 13e is, dat is niet anders… Ik ben nu ook weer net niet zo bijgelovig dat ik de afspraak verzet naar maandag…
Zag hier net toevallig iemand met dezelfde banner die ik ook gebruik op een ander forum, en ff geprobeerd of ik hem hier ook kon gebruiken. Vlgs mij wel. Vind het wel leuk, want daar staat ook de uitgerekende datum op! En jawel, zoals dat er nu uitziet is dat ook de 13e van februari :eh: hi hi, maar tis niet op een vrijdag!! Tis wel ff spannend of ik morgen nog steeds 3 dagen voorloop, want dan kan ik hem veranderen…
:mrgreen:
liefss xx
Mouse: wat leuk dat Brent kan gaan fietsen!!! Het wordt idd goed weer om te gaan oefenen! :thumbup: Hij wordt echt al een grote kerel he! :inlove:
Fijn dat de gesprekken goed gaan! Hopelijk een heel positief resultaat.
Spannend over 2 weken de testen en dan ivf… Er komt nog een hele spannende tijd aan voor jullie! Duimpjes draaien hier hoor! :-
Mar: succes morgen met de echo!!! :thumbup: Hopelijk weer een heeeeeel mooi beebje in wording te zien! :-
Morgen ben ik vrij, gelukkig… :mrgreen:
Angeltje: ik heb je teruggemaild hoor! Dikke :hug: en :-*
Ja, ja, ja, we hebben het fietsstoeltje!!! Wilde ik morgen een heeeeel klein stukje gaan fietsen (echt klein stukje, (rondje om het huis ofzo :mrgreen: ) rustig aan beginnen, haar rugje e.d moeten er goed aan wennen!), wil hubbie er graag bij zijn als we dat de eerste keer doen… moet ik nog een dag langer wachten, want hij moet morgen werken… :wall: Maar ik wacht wel, want ik zou er ook graag bij zijn geweest als hij de eerste keer met haar zou gaan fietsen!
Liefs Woezeltje
Mar Heel veel succes met de echo morgen! Het blijft natuurlijk elke keer weer spannend, maar het zit vast en zeker allemaal nog goed, meis! Laat je even weten hoe het gegaan is en kom je de echo showen?
Liefs,
Jippie
femmie: Fijn zeg, zo’n goede uitslag!
Wienie: Allereerst: gefeliciteerd met je man!
Maar ook al ben ik een voorstander van borstvoeding, wil dat niet zeggen dat ik 100% tegen flesvoeding ben hoor. Ik snap het ook wel hoe jij er over denkt.
Ook ik wil niet in het openbaar of met anderen erbij BV geven en nu nogsteeds niet. Ik heb nu in 6 maande ntijd 2 kee rin het openbbaar gevoed en ik voelde me erg opgelaten. Daarom nam en neem ik meestal kant en klare nutrilon mee en dat geef ik dan.
En die kolf, ja dat was in het begin zeker erg wennen, ik had de moed al bijna opgegeven. Gelukkig vond ik op dit forum veel steun, het moet gewoon even op gang komen en nu gaat het goed. Ik heb handkolven, maar je hebt ook electrische kolven ( alleen die wilde ik niet, dan voel ik me zo’n melk koe).
De eerste keer dat hubbie een flesje gad was Kimberly amper een week oud. Het was maar een bodempje, amper 20 ml, maar toch! :dance:
Verder bracht ik er een beetje regelmaat in ( dus niet alleen voeden op verzoek) zodat ik vantevoren al kon plannen: zolaat drinken, dan in de auto naar mijn ouders ( 1 uur rijden). Daar kon ik dan bv uit een flesje geven of ik gaf zelf bv. En dan weer optijd laten drinken en dan konden we daarna naar huis. Dus ik ben nooit aan huis gebonden en de oma’s konden zo ook een flesje geven.
Maar flessekinderen worden zeker ook groot hoor, maar toevallig waren er veel punten van jou waar ik vantevoren ook mee zat en het is me erg meegevallen. Dus denk niet dat ik je om wil praten, maar ik dacht er bijna hetzelfde over, en nu is Kimberly ruim 6 maanden en nu ben ik pas aan het twijfelen of en hoe ik af wil bouwen.
Je moet zeker doen waar je je goed bij voelt en als je bv niet prettig vindt of je voelt jezelf er niet prettig bij, dan moet je dat niet doen.
Ik moet wel zeggen dat sinds Kimberly oogcontact maakt en op me reageert, het nog een stuk leuker is geworden om bv te geven, ze kijkt me dan zo lief aan :inlove:
Maar tuurlijk moet je het helemaal zelf weten, ik veroordeel je ook niet hoor :hug:
Bovendien heb ik zelf ook “maar” 6 weken bv gehad en daarna was ik ook een flessenkind.
Ow ja Wollek! Daar kwam mijn eerste brommer vandaan
Woezeltje: Spannend zeg, leker fietsen met Luna! Lijkt me heerlijk!
Jippie: Ja, nogsteeds meer futloos dan actief zeg maar. Maar met Kimberly gaat het goed, ze groeit goed, in de lengte maar ook in de breedte :mrgreen:
Ze zit net onder de bovenste lijn met gewicht en lengte, dus de verhouding is goed.
Ik kan me voorstellen dat je gaat broekkoekeloeren, ( leuk woordje) maar hopelijk zal er niks te zien zijn!
Angeltje: Jee, ik wist niet eens dat dat aan je tandvlees te zien was! Goh, zou wel leuk zijn, al weer 1 erbij!
Maar 4 dagen zonder je hubbie? Pff ik zou dat erg moeilijk vinden hoor :hug:
Egni: groot gelijk dat je nog een ronde probeert hoor, je weet maar nooit! Fijn dat de overstimulatie weg is.
Mar: Succes met de echo morgen! vrijdag de 13e wil helemaal niks zeggen hoor, je moet er niet in geloven!
Wienie: JAAAA Bossche bollen! :drool: :drool: [gaat in de kelder zoeken naar iets lekkers]
Kun je geen appelsap in een wijnglas doen? Lijkt t net of je witte wijn drinkt, moet je het alleen niet te snel achterover slaan :mrgreen:
paikea: Alvast een fijne vakantie! Voorpret is al erg genieten.
Mouse: Spannend zeg, of de promotie gehaald is! En leuk dat Brent nu een “grote jongensfiets” heeft.
Mar, succes vandaag. De 13 is gewoon je geluksdag hoor.
Bagheera, vind het toch knap dat je het zo lang hebt volgehouden. ben je er nu al uit of je gaat afbouwen?
Angeltje, zal toch wel tegenvallen zo een paar dagen zonder hubbie. Nu moet je alles alleen doen. Maar het is gelukkig zo voorbij.
Mouse, stoere Brent. En nog even en dan starten jullie met ivf. Je hebt het zo te lezen nog druk genoeg met de sollicitatie. Wat een traject.
Jippie, en genoeg afleiding zo? Houd je het nog uit?
Nou meiden, ook ik heb weer de stap gezet. Had het niet gedacht, maar heb een afspraak gemaakt in het azM. Op 1 augustus heb ik een afspraak bij een oude bekende. Ik ken hem van het zwanger worden traject en hij is ook bij de bevalling geweest. Hij is zelfs de dag na de bevalling me komen feliciteren en vragen hoe het met me ging. Hij had absoluut niet verwacht dat het een keizersnede zou worden. Ik vind het toch weer spannend. Wat gaan ze doen, krijg ik weer clomid? Even nog 2,5 week wachten, maar dat is geen enkel probleem vanwege de vakantie. En ook heb ik weer rust omdat er iets gebeurd. Heb het idee dat ik zo geen enkele kans maak.
Nou weer een heel verhaal. Ik moet nog een aantal uur werken en dan lekker verlof.
he meiden, even kort, moeten weg!
Even een succesje voor mar, maar als t vorige keer goed was is t nu ook vast goed hoor!!! Laat je straks iets weten?
Tot later dames!!!
x wienie
Hoooooooooooi!!!
Ben terug hoor! En helemaal fliefd op dat kleine wezentje in mn buik :inlove:
Zo mooi! We hebben het nu zelfs met de armpjes naar ons zien zwaaien en het zette zich met de beentjes (kleine stompjes) af… Kon er wel naar blijven kijken :mrgreen:
Alles is verder goed, mooie krachtige harstlag! Afscheid genomen van de fertiliteitsarts en beloofd haar een geboortekaartje te sturen!! 2 mooie echo’s meegekregen, zal ze vanmi. ff inscannen en hier plaatsten als jullie dat goed vinden natuurlijk… Verder bloed laten aftappen voor de combinatietest, hebben toch maar besloten die te doen. 31 juli heb ik m’n 12 weken echo!
gaat weer ff genieten
liefs
Mar
Mar: geweldig dat alles goed was!! Wat heerlijk om je zo te horen!!! :inlove: Ja, je kunt al helemaal verliefd zijn om zo’n klein mensje!! Geniet er maar lekker van ! En wij willen echo’s zien!!! :mrgreen:
Andere meiden: ik kom morgen weer reageren, ben helemaal op! Luna heeft afgelopen nacht bijna de hele nacht liggen huilen, Ze werd echt om de paar uur wakker… Pffff, ben geradbraakt. Vandaag was ze ook niet in haar hum en nu ligt ze sinds 19:00 uur op bed en heeft ook al een keer flink liggen huilen.Ze is wel in een keer erg verkouden, dus of ze nu niet lekker in haar vel zit, ik weet het niet… Hopelijk slaapt ze vannacht wel goed.
Liefs Woezeltje
Hoi meiden,
Even kort hoor, want ik ben erg moe. Ik was gister echt supervroeg naar bed gegaan (rond 20:30 al :oops: ), heb ik tot 01:30 wakker gelegen omdat ik het zo raar vond dat hub er niet was :mrgreen: . Zometeen dus maar weer een nieuwe poging wagen…
Wienie: hoe was de verjaardag? Heb je het grote nieuws nog even voor je kunnen houden .
Mar: o, meis, wat super!!! Heerlijk om te zien he? Ben erg benieuwd naar je echo’s . Geniet ervan!!! Voel je je verder weer een beetje oke?
Paika: kan me voorstellen dat je de stap toch weer genomen hebt hoor, als het eenmaal gaat kriebelen… Veel succes!!
Woezeltje: oh, wat rot zeg!! Ik hoop dat Luna niet ziek is/wordt. Geef haar maar een dikke knuf van mij en van Nordin. Sterkte :-* .
Nou, nog even op het forum verderneuzen en dan lekker slapen. Morgen lekker bij vrienden eten en zondag lekker relaxen.
Fijn weekend!!
Liefs, Angeltje
Wienie, hoe is het met je meis! Kan je het allemaal al een beetje bevatten? (lijkt me zo ongelovelijk onwerkelijk allemaal)
Angeltje, hè ik dacht dat je lekker mee naar portugal ging. Maar ja, hier is het nu ook lekker weer. Al is het wel saai zo alleen of niet? Haha en die vriend van jou, lekker handig zo met je paspoort. Gelukkig is het nog goed gekomen.
Ga je morgen testen weer?
Woezeltje, owwwwwwww wwat heerlijk, jij hebt bijna vakantie!!! Ga je nog weg?
Wienie, proficiat met je vriend!!! Is het een leuke dag geweest?
Paikea, ik denk dat het de hormonen gaan worden. Heb het gevoel dat mijn lichaam afgelopen week gevochten heeft om het door te laten breken maar dat het verloren heeft.
Jij ook bijna vakantie. Wat heerlijk zeg!!!
Mouse, ik heb helaas niet veel vrij de komende tijd :? ik moet gewoon door werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en werken en BLEHHHHHHHHHHHHHHHHH
Maar goed, iemand moet het doen hè
Spannende weken komen er ook voor je meis. Je promotie (super dat ze op je werk zo betrokken zijn :thumbup: ) en de testen voor de IVF. Ik duim op alle fronten voor je :-
Jippie, meis hoe gaat het met je? Heb je het gevoel dat het allemaal nog goed zit? (wat klinkt daar raar :doh: )
Mar, ja je hebt gelijk, ik voel me natuurlijk nog wel rot dat mijn lichaam zo stom moet doen, maar het is super dat het bij mijn vriend allemaal goed is. Dat scheelt toch al een heeeeeeeeeeele hoop…
Waar heb je die banner vandaan?
Hihi woezeltje, ja ik snap dat je vriend er graag bij wil zijn als je gaat fietsen. Wel schattig dat hij dat zo aangeeft
Mar, wat geweldig dat je echo goed was :dance: en dat je naar de vk mag!
Hebben wij eigenlijk ook een showforum? :think:
Bagheera, hoe is het met jou?
Paikea, is je cyclus na de bevalling niet zelf goed op gang gekomen? (soms gebeurd dat wel eens nml)
Spannend hoor, dat je weer teruggaat naar het AzM. Wel fijn dat je een arts hebt die je kent.
Woezeltje truste meis, hopelijk heb je een goede nachtrust.
Angeltje fijn weekend meis :-
Nou, dan wil ik even klagen :oops:
Waarschuwing!!! Deze tekst bevat onsmakelijke details
Voel me al een paar dagen niet goed; Duizeligheid, mijn darmen zijn al een paar dagen echt van slag (vandaag 3 keer naar de wc geweest, normaal 1 keer per 3 dagen :oops: ), bloed bij het afvegen :oops:, pijn in mijn maag, net na het eten kotsmisselijk, moe en ik kan wederom niets hebben. Was net iemand buiten met de mattenklopper bezig. Ik moest me inhouden om niet naar buiten te schreeuwen “OPHOUDEN” :oops:
Zo, dat ben ik ook weer kwijt :roll:
Meiden ik wil jullie allemaal een fijn weekend wensen met veeeeeeel mooi weer 8) Tot gauw!
Hey ladies!
Lekker weer weekend! Druk programma vandaag, zometeen ff langs mn opa en oma (die gaan we het ook vertellen) en onze nwe gordijnen en de vloer zijn binnen dus die halen we alvast op. (Vlgd weekend wordt de oude vloer eruit gehaald en word er begonnen met oversauzen van de muren) Verder heb ik een heel mooi servies besteld en dat is ook binnen! Hihi, tis maar goed dat we niet op vakantie gaan dit jaar
Heb er wel zin in om straks alles lekker aan te pakken in huis!
Paikea: Wat fijn dat je toch de stap gezet hebt en een afspraak hebt bij de gyn! Staat je man er nu ook wat anders tegenover? Nog 2,5 week dus, dat is zo hoor! Geniet eerst maar lekker van jullie vakantie!
Woezeltje: Naar dat Luna gisternacht de hele nacht heeft lopen huilen zeg . Zowel voor jullie als voor haar natuurlijk… Hoe is het vannacht gegaan en hoe is het met de verkoudheid?? Ik hoop dat het inmiddels beter gaat! Als ze vandaag weer wat is opgeknapt gaan jullie dan nog fietsen?
Angeltje: Ik heb dat ook altijd dat ik de slaap niet kan vatten als hub er niet is. Hier gebeurd dat ook bijna nooit, dus het is een heel vreemd gevoel dan he… Helemaal als ie ‘zo ver’ weg is… Tis natuurlijk niet naast de deur. Hoe gaat het met Nordin? Veel plezier met je etentje vanav.!
Enne, ben je al ongi?? En zoniet, waneer ga je testen??? Hihi, ik bne ook niet nieuwschierig… Maar je weet maar nooit, toch?!
Femmie: Wat naar dat je je lichamelijk zo belabberd voelt zeg! Misschien iets onder de leden? Of zal het met je cyclus te maken hebben? Helemaal omdat je ook zo vreemd bloedverlies hebt. Sterkte en als je het niet vertrouwd, gewoon aan de bel trekken hoor! Daar zijn ze voor!
Nou, ik zal even een foto plaatsen. Ze vallen wel errug groot uit trouwens, weet niet steeds niet hoe ik ze kan verkleinen… Dus eers maar 1, anders vul ik gelijk de hele pagina :mrgreen:
Die gyn die de vorige x dacht dat ik 3 dagen langer was had behoorlijk buiten de lijntjes gemeten trouwens. Ik vond het ook al zo vreemd (aangezien ik pregnyl had gezet)… Dus ik ben nu gewoon weer uitgerekend op 14 februari :inlove: Zal mn banner nog ff aanpassen straks…
Komt ie hoor:
Als je goed kijkt zie je al dat ie een miniknuistje bij het mondje heeft… Zo lief!! Verbaas me er over dat je het nu al zo goed kunt zien! (tis wel iets uitvergroot hoor…)
liefs
Mar
Ha meiden,
Is ik weer!
En wil jullie eerst even hier deelgenoot van maken! Ik heb vanochtend nog eens getest voor de leuk, ik wilde even bewijs voor mezelf dat het hcg toeneemt en dus wilde ik een dikkere streep…nou die kreeg ik hoor! Dikker dan toen ooit geweest en nog dikker dan de controlestreep!!!
Even showen!! Zie hier t resultaat van dinsdag en vandaag! En ikke is dus steeds blijer! (op ander forum had iemand voor nod getest en werd op nod ongi, die denkt nu dus dat t een miskraam is…ik vind die eerste dagen na nod ook zo vreemd…zo van word ik nu niet alsnog ongi? Nou, ik geloof niet dat dat nog gaat gebeuren!!!) Oh ja, links is dus de kant die mijn zwangere toestand bewijst!!!
Zo dan nu over tot de orde van de dag, tegen jullie praten!
Mar, wauw wat een mooi beebje! Ben maar heel trots! Kan niet wachten tot ik t dan nu ook echt mag gaan meemaken!
Femmie, wat naar dat je je zo rot voelt! Misschien beetje ziekjes in aantocht? Enne dat bloed…toch niet bij de ontlasting? Want dan moet je naar de dokter hoor, lijkt me niet echt gezond. Enne anders…is t een ongi misschien?! Lekker genieten van het weertje, dat helpt!
Angeltje, gek he als hub er niet is? Hoop dat de dagen voorbij vliegen voor je! Enne ik had gister :silenced: gedaan!
Woezel, wat naar, is zo vervelend als zo’n kleintej sip is, ze kunnen ook niet zeggen wat er is. Hopelijk krijg je vannnacht meer slaap!
Paikea, een hele stap, maar het komt vast goed! Fijn dat je zo snel weer terecht kan! En ik dnek dat de molen nu misschien ook wat makkelijker zou gaan (zeg niet dat t minder moeilijk is hoor) omdat je al weet dat t kan omdat je al een kleintje hebt, en misschien ook wat extra afleiding daardoor. Ben benieuwd wat ze zeggen!
Bagheera, en als je dan eens een dagje wegging, klovde je dan ook? Ik heb idd ook de argumenten die jij ook had en nog wat andere argumenten. Knap dat je dan toch nog zo lang bv geeft. Ik zie nog wel wat t wordt, tegen die tijd kan ik ook nog beslissen.
Jippie, niet teveel broekloeren hoor, je word namelijk niet ongi!!! Dat hopen we!!! Houd je het nog een beetje vol?
Mouse, leuk als ze gaan fietsen!!! Enne we duimen voor je promotie! Ga je dan ook meer werken en krijg je natuurlijk ook een mooi extra salaris???!!!
Verder kan ik niet teruglezen nu…niemand vergeten?? :oops:
Het was erg gezellig gister. Alleen ik met mijn stomme hoofd…zeg ik eerst tegen iemand dat we een rustpauze hebben vanwege vakantie…drink ik daarna alleen water en jus…tja heb maar gezegd dat ik don al veel te veel gedronken had…moeilijk hoor om dan niks te zeggen!!! Verder gaat t hier prima. Ik heb alweer last van mijn darmen, dat dah ik vorige keer ook. Verder zijn gangetje. Kan eerlijk gezegd niet wachten tot ik meer kwaaltjes krijg…dat geeft toch even wat meer bevestiging! Verder hoop ik gewoon dat t allemaal goed blijft gaan!
Vandaag lui dagje!
Fijne dag!
x wienie
Mar, wat een super echo. Zo duidelijk. Wat lief. Nu kan het toch bijna niet meer mis gaan.
Bij mijn vriend moet alles in kleine stapjes gaan. Dus bij ieder stapje komt hij ook weer wat verder met zijn gevoelens. Hij reageerde vrij rustig op mijn bericht dat ik een afspraak heb. En het is inderdaad best snel. Ik zit er natuurlijk ook rustiger in omdat ik Kian al heb en de uitslagen van de testen van 2 jaar geleden waren goed.
Wienie, wat een duidelijke test. Dat ziet er heel goed uit. Ach, dat van het drinken. Gewoon proberen laconiek te reageren en er niet te veel aandacht aan geven. Dan denken ze niet verder.
Femmie, dus toch hormonen. Wanneer ga je daarmee starten? Je zal zeker eerst nog een test moeten doen (voor de zekerheid).
Nou, de deur staat open. Ik ga zo buiten wat lezen. Dit is het ultieme vakantiegevoel (vooral na al het huishoudelijke werk wat ik vanochtend al heb gedaan).
Wowwwwww wat een foto’s
Mar, echt een mooie echo. Je ziet idd al zo een echt mensje erin hè! Is dat niet een gek idee, dat dat IN jou groeit? :mrgreen:
Wienie, JAHOE!!! Je kan er gewoon niet meer omheen meis. Het is echt zo! Wat moet dat super voelen :-
Paikea, ga lekker genieten van het heerlijke weer.
Meiden, ik geef mijn hormonen gewoon de schuld hoor van mijn klachten. Ik denk als je bij mij op dit moment dagelijks mijn hormonen zou testen, dat de uitkomst echt zoals een spinkhaan is. Zo voelt het althans. Het oud bruin bloedverlies was weg nml, maar vanmorgen weer krampen en het is weer terug en de hoofdpijn ook. Gaat dus allemaal op en af.
Heb gister zo’n voordeelverpakking van matcare besteld. Kan ik voorlopig mee vooruit. Vlgd week dus toch maar even testen, moet van de FA maar, niets wijst op een positieve uitslag hoor.
Meiden, geniet van het lekkere weer en een fijn weekend maar weer :-
Ow nog wel ff :mrgreen:
Heb vanmorgen mijn beenharen ontkleurd!!!
Zo, ff feest vieren, die lelijke haren zie je niet meer :mrgreen:
(wilde ik ff kwijt)
Hoi meiden,
Femmie: rot dat je zo’n last hebt van je hormonen. Dat kan je behoorlijk gek maken. Je toch steeds afvragen of het stiekem toch niet zo is… Hopelijk heb je snel duidelijkheid. En je beenharen ontkleurd? Hoe doe je dat dan? En blijf je dan toch niet de haren zien?
Paikea: lekker in het zonnetje gezeten vandaag?
Wienie: natuurlijk blijft het dit keer allemaal goed gaan, dat moet gewoon!! Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent meis, maar blijf erop vertrouwen dat het goed gaat!!
MAr: wat een supermooie echo, je kun idd echt al duidelijk een beebje zien. En dat knuistje :inlove: . Heerlijk meid, geniet ervan!! En nee, ben nog niet ongi en heb ook nog niet getest… Ik test sowieso niet voordat hubbie terug is. Zou toch wat zijn als het zo is en ik kan het nieuws niet eens met hubbie delen :mrgreen: . Maar goed, ik denk eerlijkgezegd ook dat ik nog een week wacht met testen. Ik heb totaal niet het gevoel zwanger te zijn en meer het idee dat mijn cyclus gewoon een rommeltje is…
Woezeltje: hoe was het fietsen???
En verder is het hier rustig geweest, dus ik ben weer helemaal bij :mrgreen:
Vandaag lekker bij vrienden geweest met Nordin. Hij heeft heerlijk gespeeld en zelfs nog even in het bedje van de kleine van mijn vriendin geslapen. Het slapen in andere bedjes gaat hem steeds beter af. En hij heeft nog een hele leuke teigetje met vanalles erop en eraan gekregen, dus hij was helemaal in zijn sas. En morgenavond komt hubbie weer terug :dance: . Aan de ene kant vind ik het best lekker, zo een paar daagjes Nordin ‘echt’ voor mezelf, maar ik mis hub toch ook wel heel erg… Nog even volhouden.
Liefs, Angeltje
Zo lekker rustig hier.
Ja angeltje, die hormonen maken me echt gek. Heb vandaag weer hoofdpijn. Zo erg dat ik er misselijk van ben. Bah… Heb wat pijnstilling gepakt, maar heb daar echt een zwaar hoofd van gekregn (beter dan hoofdpijn). Hopelijk gaat het morgen weer beter.
Mijn beenharen heb ik ontkleurd met spul wat je gewoon bij de drogist kan kopen. Erg makkelijk. Alleen ik had het erop zitten om in te laten werken, loopt de kat met zijn staart langs mijn been :o
Heb het maar snel uit zijn vachtje gehaald.
Je ziet de haren alleen als je er dicht bij naar kijkt (alleen ik dus en mijn vriend soms), maar verder kan ik me zo prima in bikini gaan vertonen :dance:
Wanneer komt je vriend terug? Wel lekker dat je je zo hebt kunnen vermaken bij je vrienden. Geniet maar lekker van nordin komende dagen. :-*