Meiden met een lange cyclus-deel 13

Hoi meiden,



Maar weer een nieuw deeltje! Hieronder de voorgeschiedenis van alle meiden. De meiden die niet meer meekletsen, heb ik verwijderd. Voor iedereen die ook in het rijtje wil: Even een pbtje sturen!



Liefs,

Jippie



Voorgeschiedenis



Angeltje

Eerst begonnen met 50 mg Clomid, maar dit sloeg niet goed aan. Daarna overgestapt op 100 mg. Dit slaat wel aan! Nog t/m juni '06 zelf proberen zwanger te worden, daarna de mm in. Zwanger geworden, en inmiddels bevallen van een zoon, Nordin. Wil graag een tweede kindje!



Bagheera

In juni '04 gestopt met de pil. In september '04 zwanger geworden, ondanks endometriose. Helaas is deze zwangerschap geëindigd in een mk na 7 weken. Daarna Primolut en Lucrin gehad, omdat de cyclus niet weer op gang kwam. Ook een kijkoperatie gehad, waarbij verklevingen in de eileiders weggehaald zijn. Na de tweede ronde Clomid, 100 mg, zwanger geworden in april 2006 en bevallen van een dochter, Kimberly.



Egni

Heeft PCOS. Verschillende doses Clomid sloegen niet aan. Op 5 aug. '05 een LEO-behandeling gehad en nu spontaan een eisprong. Cyclus van 35 dagen en een korte luteale fase. Weer Clomid voorgeschreven gekregen, daarna aan de Puregon-injecties. Per augustus '07 doorverwezen naar de fertiliteitsafdeling van het VU in A’dam.



Femmie

In oktober 2006 gestopt met de pil. De eerste ronde een mooie cyclus, maar daarna wisselde cycli van 28 tot 84 dagen waarbij de duur en heftigheid van de menstruatie niet was zoals het hoorde te zijn. Bij de huisarts geweest, Orgametril voorgeschreven gekregen. Hierop geen reactie, dus doorverwezen naar de fertiliteitsarts. De intake gehad en de diagnose PCO gesteld, uitslag samenlevingstest negatief. Clomid slaat meteen goed aan!



JanineB

Eerst onregelmatige cyclus, soms opgewekt met Primolut. Met behulp van Clomid zwanger geworden in augustus '06, helaas geëindigd in een missed abortion. In januari '07 weer aan de Clomid, gelijk weer zwanger maar weer na 5 weken zwangerschap geeindigd in een miskraam. Helaas drie miskramen gehad, chromosomenonderzoek afwachten. Ondertussen weer aan de Clomid.



Jippie

Al 4 jaar bezig met zwanger worden. Zeer onregelmatige cyclus. Clomid sloeg zo nu en dan aan. Na Menopur-injecties en tien IUI’s in februari '07 met IVF begonnen. Helaas bij de eerste IVF geen bevruchting… Eind juni '07 begonnen met ICSI-behandeling. Twee embryootjes teruggeplaatst en op 23 juli '07 positief getest! 14 Augustus de eerste echo gehad: één kindje, hartje gezien & gehoord! Uitgerekend op 28 maart '08!



Kaatjes

Eind maart '06 koperspiraal verwijderd, daarna niet meer ongesteld. Na echo blijkt PCOS. Provera voor de menstruatie op te wekken en daarna Clomid, 50mg, 100mg en 150mg sloegen niet aan. Nu Puregon en Pregnyl spuiten. Zwanger en uitgerekend in december '07.



Mar22

Sinds stoppen met anticonceptie in aug. '05 amper menstruatie gehad. Hormoonwaardes verschillen heel erg. Dmv echo-onderzoek PCOS geconstateerd in maart '06. In mei begonnen met Clomid. PCO + luteale fase insufficiëntie. 5 rondes Clomid+ Pregnyl gehad, in oktober begonnen met Puregon. Eind januari '07 heeft Mar een positieve test en is zwanger! Helaas is dit na 8 weken geeindigd in een missed abortion. In mei '07 weer begonnen, meteen weer zwanger! Uitgerekend rond 12 februari '08!



Mouse

Een kindje mbv Clomid gekregen. Nu bezig voor de tweede. Lange en onregelmatige cyclus. Op 20 september '06 een kijkoperatie: alles in orde, door afvallen eigen cyclus hersteld, tot december '06 zelf proberen daarna nieuw behandelplan. In juli '07 gestart met eerste IVF, door te weinig follikels omgezet in IUI. Zwanger na deze IUI-behandeling! Uitgerekend in mei '08.



Paikea

Lange en onregelmatige cyclus. Na 1e ronde met 50 mg Clomid zwanger geraakt en is bevallen van zoon Kian op 11 april 2006. Vanaf juni '07 bezig voor een tweede kindje. In augustus '07 voor het eerst weer naar de gyn geweest.



Wienie

In november '05 met de pil gestopt. Zo nu en dan bloedverlies, echo lijkt op PCOS te wijzen. Primolut gehad om de menstruatie op te wekken en daarna met 50 mg Clomid begonnen. Clomid 50, 100 en 150 sloegen niet aan. Daarna overgestapt op Puregon. In maart '07 een positieve test. Helaas na ruim 6 weken geëindigd in een miskraam. Weer begonnen met Puregon. Tweede ronde weer zwanger! Uitgerekend in maart '08!



Woezeltje

Missed abortion en curretage gehad in april '05. Onregelmatige cyclus. Tot eind maart '06 aan de Clomid (50 mg). In maart zwanger geworden en in november '06 bevallen van dochter Luna.



Bevallen:


  • Angeltje: Mbv Clomid zwanger geworden. op 10 december 2006 bevallen van zoon Nordin.
  • Bagheera: Zwanger geworden mbv Clomid, op 18 december 2006 bevallen van dochter Kimberly
  • Paikea: Zwanger geworden mbv clomid, 11 april 2006 bevallen van zoon Kian.
  • Niekje: Na de eerste IVF meteen zwanger! Bevallen van een zoon!
  • Whitedolfin: Heeft al vier kinderen, waarvan 3 mbv Clomid. Spontaan

    zwanger van 5e kindje. Uitgerekend op 3 augustus '06. Op 12 juli '06

    bevallen van zoon Karim!
  • Woezeltje: Na missed abortion in maart '05 precies een jaar later weer

    zwanger geworden. Uitgerekend in december '06. Op 9 november '06

    bevallen van dochter Luna

Hey Jippie!

Goed van je zo’n nieuw deeltje werd inderdaad tijd! 8)



Wil je ook even veel succes wensen voor morgen!

Hoop op heel goed nieuws!! :pray:

:-



Hier nog steeds last van mijn onderbuik.Een soort mengeling van ongi gevoel en eisprong gevoel. :think: duidelijk he :slight_smile: Nog geen ongi maar gelukkig niet meer misselijk.

Vind eigenlijk dat de artsen me eerder weer hadden moeten laten komen. Ben nu al bijna 4 weken niet geweest en weet dus niet of de overstimulatie nu weg is.

Nog twee weken en dan weer een echo ben benieuwd. als ik eerder ongi wordt mag ik eerder komen.

:-

Jippie: Goed gedaan om een nieuw deel te openen, het was er weer tijd voor!

Succes morgen!



Mar: Fijn dat je halve dagen werkt en als het niet gaat thuis mag blijven. Je denkt goed aan jezelf ( en je kleintje)! Beterschap met hubbie, gelukkig dat hubbie vandaag weer aan het werk is, dat is bij mannen een goed teken :wink:



Angeltje: Fijn dat het nu weer beter gaat met Nordin, hopelijk blijft het zo nu jullie de goede dosering van de medicatie weten.Succes vrijdag met de sollicitatie!



Egni: Vervelend van dat vervelende gevoel in je onderbuik. Het is inderdaad raar dat je pas na zo’n tijd weer mag komen. Nog 2 weken te gaan, sterkte met het afwachten. Kom hier maar lekker beppen dan lijkt de tijd wel te vliegen!





Ik heb geen idee wanneer de uitslag bekend is, eerlijk gezegd heb ik nog geen bloed laten prikken. Het kan maar 3 ochtenden per week en net op die tijd heeft Kimberly dr eerste voeding. Dus morgen ga ik het weer proberen en anders dinsdag weer.

Ik ga nu gauw te bed want mrogen weer vroeg dag en een drukke dag. We moeten morgen ook weer naar de therapie, dus ben benieuwd.



Welteruste :zzz:

Wel een rotcijfer hoor hahaha



Jippie, kan je de titel niet veranderen in 14 :slight_smile:

Ben er ook nog meiden!!! Sorry!!! Ik kom vanavond echt weer reageren!! Zit nu nog even op mijn werk. Maar wil even snel Jippie succes wensen vandaag!!! :thumbup: Zet hem op!!!



Liefs Woezeltje

Heee meiden,



Jippie wat goed dat je een nieuw deeltje geopend hebt!! En niet het getal in 14 aanpassen hoor, ik heb namelijk mijn 2e echo op vrijdag de 13e dus het MAG geen slecht getal zijn!!! :mrgreen:



Meis, nogmaals ook vanaf hier nog veeeeeeeel succes en ik hoop op een hele mooie groei!!! En dat de punctie maar gauw achter de rug mag zijn! We zullen je steunen!!



Egni: Wat naar zeg dat je geen duidelijkheid hebt mbt je lichaam. Vind het ook vervelend voor je dat je zo lang niet hoeft te komen. Mijn eigen ervaring met overstimulatie is dat het na zo’n 5/6 weken weer ‘normaal’ is. Ik had het zo erg dat mijn eierstokken helemaal onderin mn buik tegen elkaar aan lagen en ze niet meer te zien waren op de echo… Sterkte nog even met het wachten, vervelend zeg :hug:



Bagheera: Veel succes met de therapie vandaag! En hopelijk is de uitslag gauw binnen!



Woezeltje: Werk ze nog even vandaag en we lezen het gauw weer. Gaat het alweer wat beter met je?



Janine: Hoe issie met jou??



kus

Mar

Hoi meiden,



Vanochtend voor de eerste fm geweest en helaas nog niet veel duidelijkheid. :frowning: Er zaten allemaal kleintjes aan beide kanten. Aan de rechterkant heeft ze twee opgemeten en die waren nog maar 11 mm. De rest was allemaal kleiner. Aan de linkerkant zaten ook een aantal, maar die waren ook nog klein. Er is dus nog helemaal niets te zeggen over hoeveel er gaan doorgroeien. Dat is wel balen, want je zit toch in spanning en je wilt graag weten hoeveel follikels er gaan meedoen. Maar goed, het kan nog alle kanten op. Voor hetzelfde geld zitten er maandag een stuk of 10 grote! Ik spuit nu natuurlijk een veel lagere dosis, dus het gaat gewoon langzamer. Maar ja, je wilt toch graag weten waar je aan toe bent en nu is het weer afwachten. Ik moet maandagmiddag weer voor een fm, de punctie is waarschijnlijk eind volgende week. Ik denk zelf donderdag ongeveer.



Mar: Fijn dat je nu halve dagen mag werken en dat je baas een beetje begrip kan opbrengen voor jouw situatie! Dan kun je het voor de rest tenminste een beetje rustig aandoen! Ben je ook nog aan het solliciteren? Hoe gaat het nou met je hubbie? Ennuh, een mooie ritssluiting heeft ook wel weer wat, toch? :wink:



Wienie: Hoe gaat het met je? Ik las op een ander topic dat je niet zo lekker in je vel zit de laatste dagen?

Dikke knuf & sterkte met de wachtweken! Ik hoop op een positieve test! :hug:



Angeltje: Wat een verhaal mbt jullie drama-dag! Ik moest toch ook wel een beetje lachen, sorry! Maar ik snap helemaal dat je pissig was. Al die moeite om 5 minuutjes te zwemmen, echt balen! Fijn dat het goed gaat met Nordin! Alvast succes voor morgen met je sollicitatie! Heb je bij een ander bedrijf gesolliciteerd, of naar een andere functie? Ik denk aan je!



Woezeltje: Bedankt dat je speciaal voor mij nog een berichtje gepost hebt, lief! :-

Doe maar rustig aan & we zien je vanzelf wel weer!



Janine: 13 is een geluksgetal, hoor! En anders moeten we maar heel veel kletsen, zodat er snel een nieuw deeltje geopend kan worden! :wink: Hoestie verder met jou?



Bagheera: Ben je inmiddels wezen bloedprikken? Hoop dat je een uitslag krijgt, waar je iets mee kunt! Hoe gaat het nu met Kimberly? Show je ook weer eens wat foto’s? Vind dat ze zo’n lief koppie heeft! :inlove: En dat geldt natuurlijk ook voor Luna & Nordin en de rest van het kluppie-kroost!



Egni: Heel irritant dat je nu helemaal niet weet waar je aan toe bent! Het was inderdaad handig geweest als je tussendoor nog een keer voor een echo mocht komen. Anders misschien even bellen om te vragen of dat kan? Ik heb geen flauw idee hoe lang het duurt voordat de overstimulatie weer weg is, zal toch niet zo heel erg lang duren, neem ik aan… Sterkte, meid! :hug:



Femmie: Hoe gaat het nu met jou?



En hoe is het met Mouse & Paikea?



Dikke kus voor iedereen! :-




Liefs,

Jippie

Jippie, een beetje onzeker dus. Je gebruikt nu inderdaad een lagere dosis. Dan duurt het wat langer. Beter toch dan overstimulatie (?).



Heb het op dit moment erg druk (zit op mijn werk), dus daarom kort berichtje. Hopelijk dit weekend wat meer rust om wat te schrijven (hoewel, druk weekend voor de boeg).

groetjes

Hé meiden,



Ik loop zo ver achter, heb besloten mijn leven te beteren, maar ik ga niet meer reageren op alle berichten van het vorige deel. Ik heb het wel allemaal gelezen, zodat ik iig wel “bij” ben. Maar het is echt te veel om allemaal op te reageren! Nogmaals sorry!



Egni: vervelend meid van dat rare gevoel in je onderbuik! Hopelijk wordt je snel wat wijzer!!!



Bagheera: bloeduitslagen duren meestal ongeveer een week. Maar dan moet je natuurlijk wel eerst gaan prikken… :mrgreen:



Mar: fijn dat je nu halve dagen kunt werken!! Toch prettig als ze je begrijpen! Doe maar rustig aan, want beebje is zo ontzettend belangrijk!!! Hoe voel je je verder??



Janine: ik ben het met Jippie eens: 13 is een geluksgetal!!! :mrgreen:

Hoe gaat het nu met je??



Jippie: tjee, beetje balen zeg dat er nog geen “flink” ei zit! Ik duim vreselijk hard met je mee dat je volgende week wel goed groeiende eitjes hebt!! :thumbup: Hoe voel je je verder?



Paikea: rustig aan he! En ik las volgens mij ergens dat je groenlicht hebt voor een 2e kindje?? Fijn hoor!! :thumbup: Hopelijk gaat het jullie lukken zonder mmm!!! :pray:



Angeltje: ik ga je zo bellen… :mrgreen:



Het kriebelen van een tweede kindje heb ik ook , het klinkt me dus niet vreemd in de oren. Het “voordeel” (eigenlijk meer een nadeel… :mrgreen: ) is dat ik nu nog niets te “kiezen” (je hebt niet te keizen dat weet ik wel,… maar ik weet niet hoe het anders uit te drukken…) heb. Ik heb een keizersnede gehad en moet dus minimaal 1 jaar wachten. In ieder geval 6 maanden, maar het advies is een jaar. Dus onze wens blijft voorlopig in de kast liggen!



Verder echt een drukke onrustige week gehad. Nadat Luna ziek is geweest zat ze niet lekker in haar vel. Sliep slechter, at slechter, wilde steeds bij ons zijn enz. Die aandacht heb ik haar ook gegeven, vandaar o.a. dat ik niet achter de pc kon kruipen. Zodra ze op bed lag, was ik uitgeteld en zocht ook mijn bedje op.

Vorige week een hele drukke week gehad wat werk betreft en beetje emo week…



Wacht even meiden, ik kom zo terug, Luna ligt al zeker 10 minuten te huilen, even boven kijken! Tot zo.



Liefs Woezeltje

Okee, ze is nog niet stil, maar volgens mij is er niet iets aan de hand, dus laat ik haar nog maar even huilen… (zei ik stoer :wall: )



Vorige week had ik ook een personeelsuitje, wara ik uiteindelijk dus niet mee naar toe ben gegaan. Ik leg mezelf al heel lang op dat ik toch eens een dagje weg moet kunnen zonder Luna (haar dus een dag niet zien, alleen 's ochtends voor je gaat) Daar had ik zo’n moeten onderliggen! Veel mensen in mijn omgeving vonden ook dat ik dat toch moest kunnen blablabla… Uiteindelijk heb ik vorige week met een collega gesproken (waarmee ik coachingsgesprekken voer) en ik heb daar gewoon zitten huilen. Ik wilde helemaal niet mee met het uitje!! Ik was al drie avonden weg die week (2 ivm werk, 1 ivm cursus). Ze zei heel nuchter: “leuk he uitstapjes”. Toen viel bij mij het kwartje en heb ik besloten me dit niet meer op te leggen! Ik moet niets!! Als mijn gevoel er niet mee in overeenstemming is, doe ik het dus niet meer!!! Er kwam daardoor echt vreselijk veel los. Ook door onderwerpen waar we op de cursus mee bezig zijn. Ik was dus even een wrakje…

Gelukkig gaat het nu weer erg goed met me. Heb echt even een proces moeten doormaken.



Sorry… Luna blijft zo hartverscheurend huilen… Kom straks weer even terug, als ze echt slaap, nu zit ik hier toch niet lekker…



Liefs Woezeltje

Poging 3… als het goed is slaapt ze…



Ook op mijn werk was het een beetje hectisch. Ik werk nog maar 28 uur, maar heb wel gewoon werk liggen voor 36 uur. Ik trok dit ook niet. Nadat ik me 3 weken terug had ziekgemeld (vreselijke hoofdpijn en wist niet meer waar ik moest beginnen op het werk) kon er eindelijk gesproken worden over het goed wegzetten van de uren en werkzaamheden (had ik al heel vaak om gevraagd…). Ik heb een heel goed gesprek gehad en hopelijk blijft het nu goed gaan. Ligt ook aan mij hoor, ik ga maar door en door, totdat ik het echt niet meer aan kan en dan is het vaak al te laat. Ik moet dus eerder aan de bel gaan trekken en goed prioriteiten stellen ( ik kan erg moeilijk nee zeggen…).

Maar ook dat loopt nu dus gelukkig goed.



De cursus ligt voorlopig stil ivm vakantie, maar ik heb erg mooie laatste weken gehad. Veel gehuild door dingen die boven kwamen, maar erg mooi hoe ik me voelde na het te hebben losgelaten. Vorige week was er opendag bij de cursus en daar heb ik dus de hele dag healingen gegeven. Een geweldige ervaring, ik was echt helemaal in mijn element (ik straalde helemaal volgens mede cursisten en cursusleiders) Ik was doodmoe daarna, maar sindsdien voel ik me enorm sterk en happy!!!



Nou met Luna gaat het ook erg goed. Het is en blijft zo’n heerlijk meisje!!! Zo wijs en ook eigenwijs!!! :mrgreen: Echt al een eigen willetje!! Heerlijk! Ze wil niets dan zitten en staan. Als we haar weer neerleggen is het krijsen. Zitten gaat dan ook al erg goed. We laten haar vaak op het kleed alleen zittend spelen en leggen dan voor de zekerheid wat kussens om haar heen, zodat ze niet te hard valt mocht ze omvallen. Maar dat is niet vaak, ze zit als een huis! :inlove:



Zo, geloof dat ik zo’n beetje alles wel weer verteld heb… :think: EN anders kom ik er in een vierde berichtje nog wel op terug… :lol:



Liefs Woezeltje

Hoi meiden,



@JanineB wrote:

Wel een rotcijfer hoor hahaha



Jippie, kan je de titel niet veranderen in 14 :slight_smile:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



@Mar22 wrote:
Heee meiden,



Jippie wat goed dat je een nieuw deeltje geopend hebt!! En niet het getal in 14 aanpassen hoor, ik heb namelijk mijn 2e echo op vrijdag de 13e dus het MAG geen slecht getal zijn!!! :mrgreen:
min maal min is plus :wink: :mrgreen:

Jippie, wat balen dat je nu eigenlijk nog niets weet. Zit je nog zeker tot maandag in onzekerheid. Meis, hopelijk heb je veel leuks te doen komende dagen zodat ze een beetje snel gaan :hug:
Thx voor de uitleg. Je vindt het toch niet erg om dat uit te leggen hè? Anders moet je het gewoon zeggen hoor! :-*
Jeetje zeg, jij wordt wel helemaal plat gespoten op dit moment :(
Kan me best voorstellen dat je je energieloos voelt.

Woezeltje, wat een week heb je achter de rug! Hoe is het nu met luna?
Knap hoor meis dat je voor jezelf hebt gekozen en niet mee bent geweest met het teamuitje. Mensen kunnen zoveel zeggen dat je jezelf voorbij gaat. Goed dat je het in hebt gezien en er wat mee gedaan hebt :thumbup:

Angeltje, heel veel succes morgen meis! Ik ga heeeeeeeeeeel hard voor je duimen dat het wat wordt :pray:

Mar, gelukkig is het goed afgelopen met je man?/vriend? Dat moet wel heel erg schrikken zijn geweest. Ik heb het ook ooit mee gemaakt dat mijn vriend met het afzagen van een tak per ongeluk zijn arm ertussen had zitten :shock: Je schrikt je kapot!!! Gelukkig heb je heel adequaat gehandeld :thumbup:
Wat fijn dat je begrip krijgt op je werk en nu halve dagen mag werken. Doe het rustig aan :-*

Bagheera, het eerste tandje onderweg :dance: leuk hoor, hoe is ze eronder? Niet vervelend? (of is dat alleen bij kiesjes? :think: )

Paikea, Wienie hoe is het met jullie?

Hé meiden,



Is ik weer eens eventjes. Ik verwaarloos jullie nu een beetje geloof ik, maar maak het echt wel weer goed hoor! Nog even doortrekken en ik vind het fijn om de tijd die ik heb nu in werk te steken. De andere tijd ben ik dan moe dus ook niet hier. Maar het is voor een goed doel, want des te eerder heb ik echt vakantie!



Egni, wat naar dat gevoel. Ik herken dat wel hoor, had ik toen ook. Maar wanneer moet je terug? Ik moest wachten op een ongi en dan dag 3 komen om te kijken of alles weg was. Eerder mocht ik niet klussen of spuiten. Is niet fijn weer wachten. Maar, als het goed is komt d eongi nu wel netjes na 2, 3 weken dat de eitjes zijn gesprongen. Dus ik hoop dat je niet meer zo lang hoeft te wachten!



Bagheera succes met bloed prikken!



Janine, ik ben ook niet zo heel blij met dat cijfer hoor!! :wink: Maar eigenlijk ben ik helemaal niet bijgelovig! Al was de vorige vrijdag de 13e e dag dat we hoorden dat het echt mis was…dus voor mij een dag met een bijsmaakje…



Mar, voor jou is vrijdag de 13e vast ene superdag! Zeker omdat je al een goede echo had!!



Jippie, balen dat er nog niks te zien is. Maar beter wat langzaam opbouwen dan dat t er meteen veeeeel te veel zijn! Komt goed, ik strooi wat pokon en groeien zullen ze!!! Trek je het allemaal een beetje? :hug: En wat betreft dat wat je gelezen had…ben beetje niet mezelf, denk toch hormoonkwestie. Tel daar eindejaarsperikelen bij op en dan is alles teveel. Misschien daarom ook dat ik niet zo veel tiep zin heb. Lief dat je het vraagt!



Paikea, ook een teken van lleven hhi!



Woezel, goed dat je voor jezelf kiest en keuzes maakt! Je moet niet iedereen willen plezieren, maar vooral zelf plezier hebben! Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk! Kop op meid en lekker tijd voor jezelf nemen!



En toen was t nieuwe deel klaar, oude deel wel gelezen, maar weet zo echt niet meer wie en wat…solly!



Voor in voorpagina, kan daarbij dat ik inmiddels weer met puregon begonnen ben?



Morgen nog een half dagje en dan party time! We hebben dan altijd borrel en dat is heeel gezellig. Vorig jaar was t half 3…dus jullie snappen wel hoe dat gaat! Zaterdag uitstapje werk lief en dan helemaal niks moeten! Ga volgende week nog werken en dan probeer ik zoveel mogelijk af te ronden. Dan 4 weken vakantie, dan ga ik zeker niet naar werk, maar kan ik thuis af en toe eens iets doen en in de laatste week weer iedereen bijkletsen. Altijd erg gezellige periode, de afsluiting en alles poetsen en opruimen en daarna weer mooi maken en voorbereiden voor een nieuw jaar. Maar…eerst de tranen binnen zien te houden morgen als mijn schatjes weggaan…ik zal ze echt heeeel erg missen!



En jullie, hebben jullie eigenlijk vakantieplannen? Gaan er nog mensen leuke ries maken of lekker weg??



Liefs wienie

:doh: vergeet ik helemaal een update te geven van mezelf.



Nou nog eerst even:

Woezeltje, wat goed dat je een fijn gesprek hebt gehad op je werk. Hopelijk blijft het nu goed gaat idd. Want meer werk zien liggen dat je aankan werkt alleen maar gemotiverend!



En de cursus heeft wel goed effect op je he? Heerlijk hoor dat je zo kan opbeuren van zo’n healing :-



Nou dan hier:

Zoals jullie misschien wel in de gaten hadden gaat het wel weer goed met me. Heb het druk op dit moment met vanalles en nogwat en dat doet me goed.

Mijn vriend gaf me dezelfde tip als jippie gaf: zie het stap voor stap. Hij had het anders verwoord, maar kwam op hetzelfde neer. Jippie had het al eerder tegen me gezegt, maar die tip was even zoek in de chaos in mijn hoofd.

Ik probeer idd op dit moment alles stap voor stap te zien. Morgen gaan we semenonderzoek van mijn vriend inleveren. En dan is het (vlgs de papieren) een week wachten op de uitslag.

Op deze manier alles bekijken geeft me idd meer rust. Ik heb nog steeds moeite te accepteren dat het is zoals het is, maar ik zal me er wel bij neer moeten leggen.

Ik zat gister in de papieren te lezen over hoe dat onderzoek van mijn vriend uitgevoerd ging worden. Heel nieuwsgierig las ik verder in alles wat erin stond en toen bekroop me dat gevoel weer. Heb het dus maar snel weggelegd. Vraag me af waarom ze toch zo’n heel boekwerk meegeven over alles wat er misschien zou kunnen gaan gebeuren :think: Als ze een beetje onderzoek hadden gedaan naar de psyche van de vrouw en de emoties die hierbij komen kijken hadden ze wel losse folders gemaakt lijkt me.

Zat van de week ook te denken dat ik eigenlijk vind dat mijn zkh niet echt rekening houdt met de vrouw met een fulltime baan. Zou zoveel makkelijker zijn als ze savonds open waren. Maar goed dat is niet. Misschien nog eens ooit een idee om een avondkliniek te openen :angel:

Verder kan ik idd super met mijn vriend praten. Hij heeft echt engelen geduld met me. Echt fijn.

Ik ben benieuwd naar het semenonderzoek. Ik hoop zo dat het goed is, dat zou me zo’n opluchting zijn. Ik verwacht nml met mijn bloedprikken wel wat afwijkende hormoonwaarden, mn prolactine, maar ik had beloofd niet te ver vooruit te kijken dus daar mag ik niet aan denken :shifty:

Ow paikea, jou opmerking was helemaal niet kort door de bocht hoor, maar het was even makkelijk quoten voor me om mijn verhaal op verder te bouwen :wink: :-


Nou ja, dat was het geloof ik wel. Van het weekend weer druk met leuke dingen. Dus een fijn weekend alvast meiden. Als ik tijd heb kom ik wel even langs.

Haha, Woezeltje, toe maar!! Jij vult de 1e pagina lekker op :mrgreen: . Ik heb je net al aan de telefoon gesproken, dus heb niet zo heel erg veel meer te melden :wink: . Ben in ieder geval heel erg blij dat je je nu zo goed en happy voelt en dat het zo lekker gaat met Luna!!!



Wienie: jemig, wat heb je het druk!! Maar wel heel lekker dat je straks 4 weken vakantie hebt. En succes morgen met het afscheid van de kindjes, ik kan me voorstellen dat dat een echte tranentrekker is. Succes!! En wij slaan de vakantie dit jaar een weekje over. We hadden van mijn schoonouders een aanbieding gehad om een week naar Portugal over te komen waar mijn schoonmoeder tot september verblijft, maar we zien het niet zitten om met Nordin op vakantie naar het buitenland te gaan. Volgend jaar heeft hij er veel meer aan.



Femmie: bedankt voor het duimen alvast, ik hoop dat het helpt :wink: . Hoe is het nu met jou? Kun je de emoties weer een beetje de baas? Dikke knuf!!



Paikea: sterkte met de drukte op het werk!!



Jippie: ik kan me voorstellen dat het als een domper voelt, ookal is er nog lang geen man overboord. Ik denk dat het alleen maar beter is dat het nu wat langzamer gaat. Als er sprake is van overstimulatie is het echt bekeken, dus dan maar liever wat rustig aan toch? Ik hoop dat er maandag een heleboel mooie follikels zijn. We gaan voor de maandag!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Mar: we zorgen er gewoon voor dat dit een heel mooi deeltje wordt!! Een hoop zwangeren erbij en een deeltje waarin jouw buik lekker uitgroeit en je nog heel veel mooie echo’s van jullie beebje gaat zien. Hoe is het inmiddels met je hub?



Bagheera: succes met de drukke dag morgen. En wel bloed laten prikken hoor, is wel belangrijk :naughty: .



Egni: balen dat je geen duidelijkheid hebt. Ik kan me vorstellen dat je nu helemaal niet weet waar je aan toe bent!! Hopelijk bij de echo over 2 weken een hele mooie, aangename verassing :pray: .



Zo, ben weer bij :mrgreen: .

Hier vandaag weer een hele vermoeiende werkdag achter de rug. Toen ik Nordin op ging halen bij het kdv (hij had het weer goed gedaan vandaag :dance: ) vergat ik haast om de maxi-cosi in de auto vast te zetten. Zo moe en gaar was ik… Ik hoop zo dat het morgen wat wordt. Ik ben echt toe aan een nieuwe frisse start.



Nou, ik ga zo lekker mijn mandje in :zzz: .



Liefs, Angeltje

Wienie, fijne dag morgen, veel plezier :-



Angeltje, weltruste, rust maar lekker uit. :-

Hé, in al die tijd dat ik zit te typen, gooit woezel er nog een breicht tegenaan! Fijn dat t zo goed voelde die dag! Wat doe je dan eigenlijk, als je healing geeft? Hoe gaat dat in zijn werk?



En ook Femmie, heeft intussen gepost! Fijn dat je je wat beter voelt! Mijn vriend ziet elke stap als een stap dichter bij het doel. Dat helpt mij altij wel een beetje. Maar stap voor stap bekijken is beter dat zeker! En waarom denk je (je mag niet vooruitkijken hihi) dat je prolactine niet goed is? Succes met de zwemmertjes!!





Angeltje…maxi cosi vergeten in de auto??? :think: Met fo zonder Nordin erin??

:wink:

Ga maar gauw slapen dan!!! :mrgreen:



Zo weer even snel schade ingehaald, zul je zien…dat er dadelijk weer berichten zijn!



En ja lekker druk heb ik het. Geen stress drukte maar gewoon heel veel doen en heel veel rommelen!



Toedeledokie!!!

Nee… jullie zijn lekker… Denk ik bij te zijn staan er in een keer weer megaveel berichten!!! Hahaha Wienie, het ligt dus niet alleen aan mijn extra berichtje… :mrgreen:



Wienie: zo zeg, jij hebt het idd druk!!! :shock: Maar die 4 weken vakantie zitten er aan te komen… dus dan kan je heerlijk relaxen!! Sterkte met het afscheid van de kindjes!!! Kan me voorstellen dat dat moeilijk zal zijn!!! :-

En ook wij geen vakantie! Ik vind Luna ook te klein. Volgend jaar maar eens kijken of we een paar dagen weggaan.



Femmie: fijn dat het beter met je gaat en dat je het wat positiever kunt zien allemaal! Stap voor stap is idd het beste, maar het valt niet altijd mee om dat ook zo te doen!! je vriend klinkt erg schappelijk en zo te horen heb je veel aan hem! Hopelijk blijkt dadelijk uit het onderzoek dat dat iig goed is!



Angeltje: :-
:hug: :-*



En nu niets meer schrijven vandaag!!! :naughty: :naughty: :naughty:

:lol:



Liefs Woezeltje

Liefs Woezeltje

Ga ik lekker toch nog wat posten woezeltje :stuck_out_tongue:



@wieniex wrote:

En ook Femmie, heeft intussen gepost! Fijn dat je je wat beter voelt! Mijn vriend ziet elke stap als een stap dichter bij het doel. Dat helpt mij altij wel een beetje. Maar stap voor stap bekijken is beter dat zeker! En waarom denk je (je mag niet vooruitkijken hihi) dat je prolactine niet goed is? Succes met de zwemmertjes!!


Mag er eigenlijk niet over nadenken hè, maar je dat heb ik toch gedaan voor ik mezelf die halt toeriep dus bij deze mijn verklaring:

Overbeharing

Tepelvloed

(vanaf gister puistjes op mijn gezicht je pijn doen als ik eraan krap :think: )

Duizeligheid: en dat heb ik al vanaf december 2002. Ik ben er ooit mee bij de HA geweest maar die had een of andere wazige verklaring, maar kwam erop neer dat het niet erg was.

Ik begon te denken dat ik draaierig ben in mijn hoofd en prolactine vanuit de hypofyse wordt geproduceerd. Dus vroeg me af of daar een verband tussen kon bestaan. Heb het uitgezocht en er kan een verband tussen liggen…

Dat maakt dat ik me voorbereid op een evt afwijkend prolactinegehalte. Kan net zo goed niet zijn hoor, maar is toch wel iets waar ik wat meer rekening mee houdt.



Woezeltje, ik heb een heel schappelijke vriend. Hij is nu op mijn dringend verzoek (ik was een beetje pissig) de folder aan het doornemen over hoe hij het onderzoek af moet nemen morgenvroeg :oops:

Zo, wat is er ineens veel geschreven!



Jippie: hè wat vervelend dat je nu nog niet veel wijzer bent geworden. Ik hoop dat het aan de lagere dosis ligt, dat ze daarom langzamer groeien. Succes maandag!

En ik zal zo weer foto’s plaatsen van Kimberly :slight_smile:



Woezeltje: zo 3 berichten, maar groot gellijk dat je Luna die aandacht gaf die ze vroeg!Goed dat je voor jezelf bent opgekomen nu, je moet geen dingen doen waar je geen goed gevoel bij hebt. Dat is heel moeilijk, ik kan dat ook niet altijd, maar je hebt nu al een begin gemaakt, hou vol hoor!

Knap dat ze al zelf zo goed kan zitten! :clap:



femmie: Kimberly is wel een beetje hangerig, rode wangetjes enzo, maar echt stiervervelend niet. Bovendien staat het nu weer stil en is het tandje bijna niet ( meer) te zien, ik denk doordat het tandvlees een beetje gezwollen is ofzo.



Ik heb nog een tipje voor je: als je even door de bomen het bos niet meer ziet, schrijf alles overzichtelijk op. Zo zie je in 1 overzicht wanneer je waarvoor naar het zkh, de gyn of de HA moet. En dan inderdaad stap voor stap proberen te kijken, maar die tip heb je al gehad en daar ben je al goed mee aan de slag gegaan! :thumbup:



Wienie: 4 weken vakantie? Wij hadden 6 weken grote vakantie, hoe kan dat dan? Een hele fijne vakantie en hopelijk lukt het vandaag om de tranen binnen te houden, is altijd moeilijk hè, ik heb/had dat ook!



Angeltje: De cosi vast zetten in de auto ben ik ook een keer bijna vergeten maar gelukkig kwam je er op tijd achter (neem ik tenminste aan, of kwam je er thuis pas achter?)



Hier nog wat beloofde foto’s van Kimberly. We hadden mijn zus met haar dochtertje van 3 op visite, dus vandaar de doos met speelgoed op de achtergrond.

Eergisteren hebben we een kinderstoel gekocht en hubbie had alvast de stoel in elkaar gezet en Kimberly mocht al “proefzitten”, de tafel zit nog in de doos.