Meiden met een lange cyclus-deel 13

en nog 2 foto’s:

He meiden even een heel snel berichtje van mij. Ben goed ziek en daarom ook thuis vandaag…



Jippie: Wat balen dat je follies nog zo klein waren gisteren. Maar wie weet gaan ze nu wel snel een groeispurt maken, dat kan heel goed hooor!!! Ik :thumbup: iig weer mega voor je en heel veel succes komende maandag (was het toch??) bij de vlgde fm!!! :-*



Bagheera: Mooie foto’s van Kimberley en wat wordt ze al groot zeg!!



Nou, als ik me wat beter voel kruip ik gauw ff weer achter de pc. Maar even laten weten dat ik aan jullie denk. Dikke knuf!!



xx

Mar

Hoi meiden,



Ook hier even kort, sorry :oops: .



Sollicitatie was niets. Die man bleef maar praten en heeft geloof ik wel 4x gezegd dat ze een bedrijf waren met regels en procedures, jakkes. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat overal voorschriften en lijstjes voor zijn. Zelfs voor wie de vaatwasser inruimt. Zoiets verzin je toch niet?? Nou goed, het is niet anders. Maar weer verder zoeken :? .



En nee dames, ik kwam er gelijk achter dat ik Nordin niet vastgemaakt had. Zo erg was het dus niet :wink: . Maar het is niets voor mij om zoiets te vergeten, het kwam echt door de moeheid van het werk en dat vind ik een slechte zaak…



Nou, dikke kus en tot gauw weer!!



Liefs, Angeltje

En dat vergeet ik dan weer :wall:



Mar: beterschap!!



Nou ben ik weg hoor :mrgreen: .



Liefs, Angeltje

Angeltje Balen dat de sollicitatie niet goed ging. Je moet wel een goed gevoel bij een bedrijf en een functie hebben, want anders krijg je het er vast niet naar je zin. En regeltjes voor het inruimen van de vaatwasser? :roll: Dat komt inderdaad een beetje kinderachtig over… Ik hoop dat je snel op een andere leuke functie kunt solliciteren!



Mar Wat vervelend dat je zo ziek bent! Hopelijk gaat het snel weer een beetje beter! Doe maar rustig aan, meis! :hug:

Hoestie nu met je hub?



Bagheera Leuke foto’s van Kimberly weer! :inlove: Ze heeft zo’n guitig koppie, vind ik! Ze lijkt zeker best wel veel op je hubbie, of niet? Ik heb in een ander topic eens foto’s van jou en je hubbie gezien, toen viel me dat al op. Hoe gaat het nu met jou?



Femmie Hoe is het zaadonderzoek gegaan van de week? Weet je al wanneer je de uitslag krijgt?

Ik hoop dat jullie een goede uitslag krijgen, dat zou al een heeeeel eind schelen, toch?



Woezeltje Zo ben je er niet en zo sla je ons om de oren met allemaal berichtjes! :mrgreen: Jammer dat jullie nog niet voor een tweede kindje mogen ivm de keizersnede. Maar dan nog maar even wachten en wie weet kom je aan het eind van het jaar met goed nieuws! En wat zulk soort dingen als personeelsuitjes betreft: Je moet alleen doen waar jij je goed bij voelt, meis! Als je geen zin hebt om te gaan, dan moet je dat ook niet doen. Fijn dat het zo goed gaat met Luna! Kom je ook weer eens showen?



Wienie Hoe waren de borrel en het uitstapje van je hubbie’s werk? Hopelijk was het erg leuk! Dus nog een weekje en dan heb je vakantie? Ga jij ook op vakantie eigenlijk?



Paikea Hopelijk kun je dit weekend lekker uitrusten van alle drukte! Alles goed verder?



Egni Nog ongeveer 1,5 week en dan moet je weer naar de gyn, toch? Hoop dat je dan geen overstimulatie meer hebt!



Janine Hoe gaat het nu met jou? Ben je inmiddels weer met de Clomid begonnen?



Hier verder alles goed. Ik ga maar vrolijk door met spuiten & hopelijk zijn er maandag een flink aantal follikels doorgegroeid! :shifty: Ik heb wel het idee dat ik het wat meer ga voelen, een soort druk aan voornamelijk de linkerkant. Dus dat zou in principe wel een goed teken zijn. Ik ben benieuwd…



Fijn weekend verder! :-*



Liefs,

Jippie

Angeltje: Bah, wat balen dat je sollicitatie niets is geworden!! Maar je hebt wel gelijk dat je er niet op in gaat, want hoe graag je ook een andere baan wilt, je moet niet iets kiezen wat je niet aan staat!!! Hopelijk komt er snel wat anders op je pad!! Ik duim iig heel hard voor je! :-



Mar: beterschap meid!! Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter! :-




Bagheera; leuke foto’s van Kimberly!!! :inlove: En ja, tandjes, dat zou zo maar eens kunnen he!!!



Femmie: Hoe is het gegaan gister in het ziekenhuis??? Hopelijk gaat alles goed!



Gisteravond hadden we een feestje (oud-collega ging met de VUT), was echt gezellig. Maar een paar mensen waren er aanwezig, maar we waren met een paar collega’s, dus erg gelachen. We waren rond 01:15 uur thuis (moesten wel 45 min. rijden). Vanochtend was Luna er weer om 7:15 uur. Ik lig dus niet laat op bed vandaag… :mrgreen:

Vandaag lekker met hubbie en Luna naar de stad geweest. Ik heb 2 rokjes gekocht, 1 t-shirt, 1 tuniek en een 3 kwart spijkerbroek. Voor Luna 2 broeken (maat 74 :shock: het gaat zo hard…), 1 t-shirt, 1 hemdje en 1 shirtje met lange mouwen. En hubbie heeft 2 t-shirts gekocht. M.a.w.: goed geslaagd!!! Ik ging eigenlijk voor alleen maar t-shirts, maar dat is er maar 1 geworden. Ik vind het altijd zo vreselijk om t-shirts te kopen… ik slaag dan nooit! De rest van de middag lekker thuis geweest!

En vanavond… bankhangen!!! (en heeeeeeel vroeg naar bed :oops: )

Morgen is het hier markt met muziek enz. Dus daar gaan we ook maar even kijken.



Fijne avond!!



Liefs Woezeltje

Jippie: :-* We hebben bijna te gelijk gepost!!! Ik duim ook met je mee dat er maandag voldoende grote follikels zitten!! :pray: :thumbup: :pray:



Oja Jippie, wat showen van Luna betreft: Ik heb toevallig gister wat foto’s van Luna op het showforum gezet. Als jullie willen kunnen jullie daar kijken! http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=31951&start=570



Liefs Woezeltje

Hoihoi,



Ja inderdaad Angeltje, mijn vakantie is voorbij en dat heb ik geweten ook! Eerst 2 dagen beoordelingsgesprekken en daarnaast ook nog een planschrijven voor een promotie. Heb dus 2 avonden tot 1.30 zitten werken, maar alles is af voor de deadline (was morgen). Krijg ik vandaag een e-mail of ik nog maar wat extra’s op papier wil zetten pffff! Nou de ruwe versie is af en ik kan het maandag inleveren.



Angeltje, ik moet bekennen dat ik weleens met Brent naar huis en gereden en er toen achter kwam dat de cosi niet was vastgegespt :oops: Gelukkig is er niks gebeurd. Wat een drame tocht zeg dat zwempartijtje. Gelukkig kon je er 's middags alweer om lachen!



Mar, hoop dat je je al wat beter voelt weer. Wat geweldig dat de 1e echo goed was. Geniet ervan meis! :-*



Woezel, :clap: goed dat je het hebt losgelaten dat ‘moeten’ een uitje moet wel leuk zijn hoor en niet iets om te ‘bewijzen’ dat je Luna een dagje alleen kunt laten. Wat geweldig dat he healen zo goed ging :smiley: Wat een leuke foto’s van Luna :inlove:



Jippie, spannend hoor. Ik duim voor goeie groei dat je maandag maar een mooie oogst klaar hebt liggen! :pray: Denk dat de rustiger opbouw wel het risico op overstimulatie vermindert.



Bagheera, wat een guppie is Kimberly toch :inlove: Leuke foto’s!



Wienie, ik duim dat je goed je best hebt gedaan afgelopen week :wink:



Femmie, goed van je dat je het wat meer kunt laten liggen. En dat je je jezelf een halt toeroept als je weer begint te malen. Is best moeilijk soms.

Succes met de onderzoeken.



Janine, Paikea, egni hoe is het met jullie???



Hier wat betreft vakantieplannen, even op. Maar als eht zo slecht blijft misschien in sept/okt nog een weekje zon. De afspraak voor opzwemtest, echo en uitleg prikken is op 27 juli, dat duurt dus nog even. Hoop dat ik dan niet weer net in een nieuwe cyclus zit. Op dit moment is eht superdruk en stress omdat ik naast mijn werk van alles moet doen voor mijn eventuele promotie. Vrijdag moest mijn plan afzijn, maandag nog extra info over mijn werkzaamheden aanleveren, dinsdag assessment en woensdag het eerste gesprek. Gelukkig mijn beoordeling al gehad en die was goed, maar zal blij zijn als het woensdagmiddag is. Ben in Disney toch weer wat aangekomen dus vanaf maandag weer even terug naar het strenge regime om te voorkomen dat het ivf-traject on hold wordt gezet ivm mijn gewicht.



Volgende week heb ik ook nog wienig tijd voor het forum meiden, maar ik denk aan jullie. Dikke zoen en knuffel voor iedereen.

Mouse

Bagheera, welja zeg, spam maar gewoon even heel dit topic vol met foto’s :mrgreen: :wink:

Wat een mooi vrolijk meisje.

Dank je voor de tip die je me gaf. Punt is alleen dat ik juist mezelf gek kan gaan maken door te bedenken wat er allemaal kan gaan gebeuren vanaf het moment dat ik het niet meer weet. Ik weet nml nu dat ik op dag 3 bloed moet laten prikken en starten met clomid en op dag 12 een echo. Hetgeen me gek kan maken is dat ik niet weet wanneer dag 3 is en wat er na dag 12 gaat gebeuren :shifty:

Gelukkig kan ik het inmiddels van me af zetten en lukt het me heel goed om niet verder te denken dan “we zien wel hoe het gaat lopen” en dag 12.

Ik zal je tip mee in het achterhoofd houden voor het geval ik het ooit nodig ga hebben…



Jippie, succes morgen meis. Ik denk aan je en duim voor je :pray:



Mar, hoe gaat het met je? Voel je je alweer wat beter?



Angeltje, wat balen dat je sollicitatie niets geworden is. Op zich wel fijn dat je zo snel zoiets had dat JIJ het niets vond. Hoef je niet meer te twijfelen en je niet afgewezen te voelen. Ik herken het wel een beetje, heb ook ooit gehad dat zo’n man een uur lang zat te blaten over hoe geweldig zijn baan wel niet was, wat hij moest betekenen voor het bedrijf en wat het bedrijf inhield. DAT kon me niets schelen, wilde weten wat die functie waar IK voor kwam inhield om te kijken of ik het wat vond, maar dat kwam bijna niet aanbod. Zat daar gewoon mijn tijd te verdoen :?

Succes met verder zoeken meis :-



Woezeltje, Lekker geslapen vanacht? Jij hebt wel lekker geshopt gister zeg! Veel plezier vandaag op de markt.

:inlove: Jij hebt ook al zo’n mooie meid!



Mouse, Ik hoop ook dat je niet net in een nieuwe cyclus zit op 27 juli. Welke dag zit je nu? Ik herken het wel, ik zit nu op dag 34 maar mag pas op 22 juli starten met provera. Heb ook zoiets van, je zal zien dat ik dan net van te voren ongesteld wordt :? . Maar ja, je hebt er toch geen invloed op, het loopt zoals het loopt, en het zal wel ergens goed voor zijn houd ik me maar voor :hug:

Succes met lijnen vanaf morgen weer meis, je weet waar je het voor doet :-


En ook succes op je werk en met je promotie.



Nou meiden, het zaadonderzoek is ingeleverd. We waren met een kwartiertje in het ziekenhuis. Ik had mijn vriend de opdracht gegeven om na te gaan hoe en wanneer we de uitslag konden krijgen. Hij heeft het wel gevraagd maar kreef alleen te horen dat we het bij de FA op konden vragen. Hij kwam er niet meer aan toe om te vragen wanneer dan, omdat hij ineens de onbeschrijvelijke behoefte had om heeeeeeeeel hard weg te rennen toen zijn potje daar open en bloot op de balie stond en de jufvrouw er nog eens iemand bij riep omdat ze hulp nodig had? :think:

Och gerem, ik had echt met hem te doen, maar goed, het is dus in onderzoek. Op de papieren staat dat de uitslag er na een week is, maar we gaan morgen gewoon bellen en alsof we stom zijn. Ik weet niet precies wanneer de poli dichtgaat, maar mij hangt iets bij van 1 juli, maar ook van 4 wkn lang dus ik hoop het laatste, want hij gaat weer de 8e augustus open. Dat zou betekenen dat we de uitslag nog kunnen krijgen. Zou echt balen als we daar ook zo lang op moeten wachten :snooty:



Dadelijk op kraamvisite. Ben benieuwd hoe ik het ga vinden. Hoop dat ik niet weer een terugval ga krijgen daarna :pray:

Hallo meiden,



Hier een lui iemand rechtstreeks uit bed! Ik luid mijn vakantie in met precies doen waar ik zin in heb…helemaal niks dus!



Woezel, wij veel schrijven? Geloof dat jij ook aardig je best doet! En geen vakantie, maar ga je nog wel leuke dagjes doen ofzo? En jij hebt ook een droppie!!!



Femmie, ik zou proberen je niet te druk te maken over hetgeen je op internet leest. Daar kom je ook de ergste dingen tegen. Maar het kan je wel info verstrekken. Zijn de zwemmertjes geslaagd voor hun zwemexamen? Was de kraamvisite mee gevallen? Ik vind het daar altijd erg leuk, omdat ik toch baby’s heeel erg lief vind! Probeer het niet teveel op jezelf te betrekken! Maar snap het wel hoor, jij wil ook. Maar mijn lief zegt altijd als ik weer eens baal van baby’s of weer zwangeren, om mezelf, de kindjes raken niet op hoor!



Bagheera, wat een schatje is het zeg! En wat betreft vakantie, het zijn idd 6 weken, heb ik 4 gezegd? Of misschien ja trouwens, in eerste en laatste week werk ik nog wel wat en dus tel ik de 4 middelste weken wel echt als ik ga niet werken weken. Dat zal het dan wel zijn! Maae nee we hebben er ook 6 ja! Ik heb vrijdag al veel puinhoop gemaakt, als er gepoetst is kan ik het weer gezellig maken! (alles moet naar het midden van het lokaal, zodat ze eens onder en achter kasten kunnen poetsen…resultaat een berg tafels en stoelen met heeeeeel veel spullen erboven op! Altijd leuk, rommelen.



MAr, beterschap! Heb je een griepje ofzo?



Angeltje, jammer dat de solli niks was, maar geen goed gevoel betekent vast ook niet de moeite waard! Op naar volgende sollicitatie!!!



Jippie, ik duim voor je maandag! Die druk herken ik wel een beetje, ik voel het al als er eentje groeit, dus is vast goed nieuws!!!



Mouse, wat een drukte! Ook keer realxen hoor!!! En wat voor promotie is dat precies? Succes!



Ik ga nu lekker voor de tv hangen. Werkborrel was erg gezellig, heb mijn ogen uitgekeken, want iedereen zat aan de drank en ik was broodnuchter! Gister hele dag weggeweest, al om half 9 naar maastricht, later nog een stinkend bezoekje aan een brouwerij en daarna met z’n allen koken bij iemand thuis. Was erg gezellig! En nu deze 1e dag lui en doe ik niks. Rest van vakantie ga ik beetje werken, klusjes in huis doen en vooral heel veel leuke dingen! Wij weten nog niet of we weg gaan. Mijn volgende ronde met metingen vallen met een beetje pech precies in zijn vakantie. Dan gaan we dus niet. We zien wel wat we doen tegen die tijd. Een vliegtuig is zo geboekt en de tent ligt zo in d eauto. Een keer op de bonnefooi is ook leuk lijkt me!



Fijne dag!



x wienie

hey meiden,

wil even vertellen hoe het bij mij met de overstimulatie precies is gagaan want ik krijg weer het idee dat de artsen het niet helemaal goed aan gepakt hebben. En wil graag jullie “proffesionele” mening!



28 mei dag 20 van mijn cyclus ivm overstimulatie gestopt met medicijnen.We mogen niet meer klussen.

een week daarna 4 juni ongesteld dag 27 raar/onregelmatig ongi

7 juni weer naar de gyn ongi bijna over overstimulatie nog aanwezig.Baarmoederslijmvlies nog niet helemaal weg.

Volgens arts springen de eitjes niet meer dus klusverbod opgeheven.

Ik tel nu vanaf 4 juni eerste dag nieuwe cyclus. zit nu op dag 29. Heb al een week last van mijn onderbuik [steken/druk] en onderrug af en toe. Maar wordt maar niet ongi. krijg nu ook last van mijn borsten en moet vaak plassen.



Waarschijnlijk slaat het nergens op maar vraag me toch af of de eitje in de nieuwe cyclus toch gesprongen kunnen zijn en aangezien we geen klus verbod hadden!!!

Of zou ik een nieuwe ei[sprong] gehad hebben?

Vindt het in iedergeval wel heel vreemd hoe ik me nu voel en dat zonder medicijnen.

Hoop eigenlijk dat ik ongi wordt want ben anders een beetje bang dat ik misschien zwanger ben van veel!! aaaaah Als ik me aanstel mogen jullie het ook zeggen hoor en je zal zien dat ik vandaag of morgen gewoon ongi wordt maar toch is het vreemd! :-*

hé egni,



onze professionele mening hihi!

Ik vind het wel vreemd dat jou klusverbod opgeheven is. Bij mij werd dat niet zomaar gedaan…het risico was te groot.

Ze zeiden wel dat ze vanzelf zouden springen, maar ook ik werd niet ongi. Dat duurde wat langer en het bleek ook dat bij zoveel eitjes het allemaal wat langer kan duren voor ze springen en voor je ongi wordt. Bij mij had ik op dag 12 7 eitjes van 14.15, die zouden allemaal springen. Ik denk zelf dat ze ook ergens in die week gesprongen zijn. Wij kregen klusverbod en moesten eerste dagen ongi terug om te kijken of het weg was. Tussendoor eerder geweest, omdat ik dus maar niet ongi werd. We hadden niet geklust, maar wel 2 dagen voor die eerste meting. Echo gehad, toen was 1 kant nog niet alles weg, andere kant wel. Ik werd dag 31 ongi en bij check bleek er een cyste te zijn gekomen door die vele eitjes tegelijk. Dag 12 mocht ik ana provera beginnen en bij bloeding weer komen om te kijken of alles rustig was. En al die tijd hebben wij een klusverbod gehad!!! Ruim 8 weken dus.



Maar nu niet in paniek schieten hoor! Het kan dus heel goed zijn dat het bij jou nu ook allemaal wat langer duurt voor je ongi wordt. Wat ik wel raar vind is dat de eitjes er nog zitten en toch t klusverbod opgeheven is bij jullie…dat zou ik raar vinden, je weet toch maar nooit of die dingen nog springen? Hoe groot waren ze toen en hoe lang is dat geleden? Anders misschien toch maar een testje? Dat haalt misschien je onzekerheid weg, dat was bij mij tenminste wel zo. Ik zou als ik jou was gewoon gyn bellen en zeggen dat je veel eitjes had dat ze niet weg waren en dat je denkt dat ze toch gesprongen waren toen jullie klusverbod opgeheven was.



Succes!

Sterkte ermee!



x wienie

He lieve meiden,



Sorry maar ik kan het even niet opbrengen om op iedereen te reageren. Ben helemaal van slag. Al de hele dag en het wordt alleen maar erger. Weet niet meer wat ik met mezelf aan moet. We zijn nu precies op het punt dat het de vorige keer verkeerd is gegaan en overal zie of zoek ik tekens dat het weer niet goed zit. Mn ogen zijn helemaal dik van het huilen, moet nog wachten tot de 2e echo op 13 juli, dat is nog zo lang!! En ik ben zo ongerust. Is het stom om morgen op te bellen en het uit te leggen? Zodat ik misschien eerder terecht kan? Ik weet het namelijk echt niet meer…



Egni: Meid, wat naar die onzekerheid. Ik durf er geen antwoord op te geven maar het kan zijn dat je natuurlijk een eisprong hebt gehad van die ‘oude’ eitjes. Weet niet zeker of dat nog kan als ze al een cyclus ‘meegedraaid’ hebben of het is een nieuw eitje… Pff wat lastig zeg, hopelijk gauw duidelijkheid! Sterkte!



liefs

Mar

Lieve Mar, maar er zijn toch helemaal geen tekenen dat het misgaat!!?

Je hebt geen bloedingen gehad!

Ik snap dat je het erg eng vind maar probeer positief te worden. zet alle goede punten van deze zwangerschap eens [letterlijk] op een rijtje en lees dit elke keer als je bang wordt. Waarom zou het misgaan. Echt lieverd heb vertrouwen het komt allemaal goed! maar ik snap het hoor. wordt nu ok heen en weer geslingerd in gedachten.

Voor je gemoedsrust kun je natuurlijk morgen even bellen en vragen of je eerder mag komen.

:hug:

Lieve Mar,



Ik snap je helemaal, meis! Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu extra in de stress zit… Toch wel confronterend om nu op het punt te zitten waar het de vorige keer fout is gegaan. Het zou leuk zijn als je wat meer bevestiging had dat het nog steeds goed gaat. Maar net wat Egni zegt: Je hebt geen negatieve tekenen, geen bloedverlies of krampen, geen onverminderde kwaaltjes? Probeer positief te denken, meis. Het gaat vast helemaal goed komen! Maar ik kan het me ontzettend goed voorstellen! En bijna nog twee weken wachten op een echo is inderdaad wel erg lang. Je kan altijd de gyn even bellen en de situatie uitleggen. Het zou niet meer dan menselijk zijn als je wat eerder voor een echo mag. Je kunt het altijd proberen, toch?



Heel veel sterkte & een dikke knuf! :hug:

En je mag me altijd bellen, smsen, msnen, mailen, enz. Dat weet je!



xxx Jippie

Hoi Egni,



Ik heb echt geen flauw idee of je alsnog een eisprong kan hebben gehad van de overstimulatie. Ik vind het ook een beetje vreemd dat je eerst een klusverbod had en dat de gyn later zei dat dezelfde follikels niet meer gingen springen en dat je weer mocht klussen, terwijl al die follikels er nog zaten. Waarom heb je dan geen Pregnyl gehad om een eisprong op te wekken? Dan was je er toch vanaf geweest, of zou ik nu te simpel denken? :roll: Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je inderdaad nu van jezelf een eisprong hebt gehad. Niks is onmogelijk!



Waarom doe je van de week niet een zwangerschapstest? Je kwaaltjes klinken wel erg verdacht en dan ben je uit de onzekerheid, toch? Zou wel gaaf zijn, als je nu positief test! En dan ben je vast niet zwanger van een zesling, hoor! Hoe groot is de kans dat al die eitjes bevrucht zouden zijn?! :wink: Ik ben wel erg benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen! Laat je nog even weten hoe het gegaan is?



Liefs,

Jippie

Thnx Egni en Jippie voor jullie lieve en opbeurende berichtjes! Ik ben net even een heel stuk wezen wandelen in het bos met mn hub en dat heeft mn hoofd wel even wat leger gemaakt. Ik wil helemaal niet panikeren, maar het gevoel was even zo hevig, leek wel een paniekaanval ofzo :?

Gelukkig voel ik me nu wat beter en voel ook weer wat meer bevestiging… Ik was namelijk zo ziek de afgelopen dagen en sinds gistermi. voelde ik me ineens weer kiplekker. In plaats van daar even blij mee te zijn ga ik me weer van alles in mn hoofd halen zucht… Worden jullie al moe van me? Ik wel van mezelf soms… Het is allemaal gewoon zooo ontzettend kostbaar en kwetsbaar en wil er alles maar dan ook alles aan doen dat dit kindje bij me blijft…



Jippie: Nog bedankt voor je lieve smsje trouwens. Ik zal morgen weer heel hard voor je duimen! Die steekjes die je voelt zijn iig erg hoopgevend!! Hoe laat moet je er zijn morgen?



Angeltje: Wat naar dat de sollicitatie niet was wat je ervan verwacht had. Maar blij dat je er nu achter bent… En gewoon op naar de vlgde kansen! Maar wel balen, helemaal omdat jij ook niet meer op je plekje zit bij je huidige werkgever. Weet hoe het voelt. Je zit soms echt de dagen uit zeker? Hoe is het met Nordin? En ben je al ongi geworden inmiddels? (hoop van niet natuurlijk!!)



Mouse: Ben ook wel benieuwd wat voor een promotie je hebt gemaakt! Veel succes verder met lijnen!! Veel succes 27 juli, voor je het weet is het zover hoor :-



Femmie: Fijn dat het zaadonderzoek achter de rug is. Ik hoop dat jullie gauw de uitslag zullen hebben en die :thumbup: is!



Woezeltje: Goed dat je zo aan jezelf denkt en jezelf minder oplegt. Genieten is het toverwoord en doe geen dingen tegen je zin in. Dat is heel belangrijk. Fijn dat je ook zoveel baat hebt bij je cursus en laatst zelf healingen hebt gedaan, heel speciaal lijkt me dat. Mooie foto’s van Luna hoor!! Knap meisje! :inlove:



Wienie: Druk dagje gehad dus gisteren, maar wel leuk zo te lezen! En idd een vliegtuig of camping is zo geboekt. Ik snap dat je deze ronde even afwacht, ik zou ook niet meer zo goed durven vliegen zo in het begin… Nog even en je hebt vakantie! Geniet ervan!



Janine: Hoe is het met je? Mocht je weer beginnen met Clomid?



Kus :-


Mar

O ja en nog even voor Egni. Als ik jou was zou ik er gewoon een testje tegenaan gooien, dan heb je iig wat meer duidelijheid. Ik snap je ongerustheid goed hoor en vind het echt naar dat je in tussentijd niet even op controle mag komen… Maar stel dat je zwanger bent (wat ik heel erg hoop :inlove: ) probeer dan niet al te bang te zijn dat het er ikweetniethoeveel zijn hoor!! Gewoon zsm een echo vragen dan!! Denk aan je en veel succes :hug: :-*

Hoi meiden,



egni, ik heb geen ervaring met overstimulatie, dus kan je niet helpen, maar het klinkt idd veelbelovend. Dus toch maar een testje??



Mar, meis je hebt me wel even laten schrikken hoor toen ik je berichtje las. Ik snap wel dat het even heel confronterend is als je nu in de periode zit dat het de vorige keer is misgegaan, maar liefie er zijn geen tekenen dat het deze keer ook zo is. Je hebt een kloppend hartje gezien, da’s echt een heel goed teken! Fijn dat je ondertussen je hoofd een beetje hebt laten uitwaaien. Ik zou morgen gewoon bellen en vragen of de echo eerder kan. :-*



Jippie veel succes morgen! :kaars:



Wat betreft die promotie, Aagjes :mrgreen: die heb ik nog niet binnen hoor. Moet eerst nog een assessment en een fors aantal gesprekken met mensen (bobo’s) uit de organisatie. ALs het lukt dan krijg ik straks de leiding over een eigen team (nu 5 maar moet groeien naar 10) verspreid in en regio van Den Haag tot Den Helder.

Mouse

Mar: ik ben blij dat het beter met je gaat! Je kunt jezelf zo gek maken!! Ik ken het wel hoor! Ik las je stukje en voelde meteen weer hoe ik me voelde rond de tijd dat het de met de missed abortion mis ging. Ik was ook zo bang dat het weer mis zou gaan!!! Ik heb wel om extra echo´s gevraagd en het zh heeft dit ook gegeven. Mijn gyn was heel meegaand en heeft me alle ruimte gegeven. Als je er behoefte aan hebt moet je er gewoon om vragen. De stress die je op deze manier ervaart, is veel erger!! Als het zh je gerust kan stellen, zullen ze dat best doen! (hier iig wel…). Rustig aan meid!! Ik snap heel goed wat je doormaakt! Echt meid, je hoeft je er niet voor te schamen. Het is zo kwetsbaar zo´n klein mensen en zo gewenst!! Je gevoelens zijn niet meer dan normaal! :-



Egni: O meid, wat een onzekerheid!!! het enige wat ik je kan adviseren is idd te gaan testen. Dat is nu misschien het enige dat je zekerheid geeft! Rustig aan meid!!! :-




Andere meiden, ik kom hopelijk vanavond weer op jullie reageren. Ik zit nu op mijn werk en wilde toch graag even Mar en Egni berichten!! We hebben alleen even geen internet meer thuis, omdat we overstappen van provider. Hopelijk is het vanavond weer aangesloten!!



Liefs Woezeltje