Meiden met een lange cyclus-deel 13

He meiden,



Bedankt voor jullie lieve berichtjes, doet me wel even goed. Fijn te lezen dat het ‘herkenbaar’ is.



Mouse: Wat gaaf zeg leiding geven aan 10 mensen, Ik hoop voor je dat het doorgaat!! Succes met het assesment en de bobo’s!!



Jippie: Veel succes in het ziekenhuis vandaag!! Laat je het ons gauw weten?



Woezel: thnx voor je berichtje meis. Veel succes vandaag op je werk. Hopelijk gauw weer i-net thuis!



Nou, heb gebeld vanmorgen en ze vingen het erg goed op. Ik krijg nu komende vrijdag een extra echo en die afspraak voor de week erna blijft ook gewoon staan… Wel een geruststelling, want nog bijna 2 weken zo in onzekerheid is echt niet leuk… Hoop zo dat het hartje nog mooi klopt :pray: Ben wel wat meer gerustgesteld, maar vind het nog wel eng dat ik ineens minder misselijk ben… Wel nog zere borsten en moe, maar goed… Positief proberen te blijven, dat wil ik ook echt zoooo graag! Dikke kus voor jullie :-*

Mar

Hey meiden,



sorry dat ik niet heb getikt, lees maar in de huiskamer bij Help! Moet kiezen tussen 2 banen.



Mijn gedachten liggen daar nu.



Solly solly hopelijk snel meer!!

Hoi meiden,



Janine: en, ben je er al uit?? :thumbup:



Mar: wat super dat je vrijdag al voor een echo terecht kunt, scheelt toch weer een week!! En je gevoelens zijn heel begrijpelijk hoor. Ik heb geen missed abortion gehad, maar ook ik was zo vreselijk onzeker die 1e periode van mijn zwangerschap. Pas toen ik het kindje dagelijks voelde bewegen, kreeg ik iets meer rust. Dus ik kan me er alles bij voorstellen dat je nu op het punt waar het de vorige keer mis ging, helemaal onzeker bent. Maar wat de anderen ook al aangeven, er zijn geen tekenen dat er iets mis is. Probeer je daarop te focussen. En blijf je hart hier maar lekker luchten in de tussentijd. We slepen je er wel doorheen :wink: :-* .



Egni: jemig, ik zou het ook niet weten. Maar als je gevoel je stiekem toch een beetje ingeeft dat je misschien wel zwanger bent, gewoon testen hoor. Ben toch wel erg benieuwd… Een drieling zou best leuk zijn toch? :silenced:



Mouse: klinkt heftig, die nieuwe functie. Een echte zakenvrouw :mrgreen: . Ik hoop dat alles goed gaat en dat je je straks lekker op je nieuwe functie kan richten.



Jippie: waar hang je uit? Hoe is het gegaan vandaag? Ik hoop dat er nu heel wat mooie follies te zien waren :pray: .



Woezeltje: en is het al gelukt met de nieuwe provider? Anders morgen op je werk weer even posten hoor, we kunnen je niet missen :wink: .



Wienie: heerlijk dat je vakantie hebt. Lekker luieren, leuke dingen doen en genieten!!



Femmie: hoe is het met de kraamvisite gegaan? Echt niet gek als je dat moeilijk vindt hoor, dat is voor iedereen hier herkenbaar. Ik hoop dat je het een beetje goed bent doorgekomen…



Hier gaat het goed. Vandaag gewerkt dus redelijk uitgeblust, maar verder met Nordin alles prima. Papa heeft vandaag weer heerlijk van hem genoten op papadag :mrgreen: .



En verder ben ik nog niet ongi geworden, Mar. Het is volgens mij al zeker 5 weken geleden dat ik met de pil gestopt ben en mijn laatste ongi gehad heb, dus ben benieuwd hoe lang het nog duurt. Verder zit ik weer heerlijk onder de puistjes, dus ik merk het wel weer dat ik gestopt ben :evil: .



Nou, ik ga lekker vroeg naar bed vanavond en morgen weer lekker met knul samen. (Oja, 1e tandje is aan het doorkomen!!)



Liefs, Angeltje

Hoi dames,



Even kort & ego, want ik ben niet zo lekker… Ga zodadelijk heerlijk even liggen en niksdoen!



Vanmiddag weer voor een echo geweest. In totaal zitten er nu vier grote follikels tussen de 16 en 20 mm. Voor de rest nog een aantal kleinere. Dus dat viel op zich best wel tegen, ik had toch op een hoger aantal gehoopt. :frowning: Ik moet nu nog wel twee dagen door spuiten en dan woensdag weer voor een fm. De gyn hoopt dat een aantal kleinere follikels dan ook nog gaan meedoen. De punctie is zeer waarschijnlijk vrijdag, dus we hopen dat er dan nog een aantal follikels zijn bijgekomen van rond de 18 mm. Ik vind vier follikels wel erg karig, hoor! :? De vorige keer ging het als een speer en hadden we 26 eicellen. Nu een lagere dosis en misschien maar vier… Ik weet dat er best vier mooie emmies uit kunnen komen, maar voor mijn gevoel is die kans behoorlijk klein. Ik ben gewoon zoooo bang dat we volgend week weer slecht bericht krijgen dat er weer geen embryootjes ontstaan zijn! Dat is gewoon mijn grootste angstbeeld en met maar vier follikels is de kans daarop wel groter dan als je wat meer hebt. Dus hier even een dippie… Wat wilde ik graag dat we een week verder waren en dat ik hier nu zat te typen met twee embryootjes in mijn buik. Maar goed, laten we er het beste maar van hopen! Gaan jullie wel even voor ons duimen?



Kus voor jullie allemaal! :-*



Liefs,

Jippie

Jippie, natuuuuuuuuuuuuuuurlijk gaan we voor je duimen gekkie!!!

En ik weet zeker dat het helemaal goed gaat komen met die follikels van jou. Zoals weleens eerder gezegd (door jou zelf notabene :wink: ), dat kindje van jullie is/wordt een echt eigenwijsje en die houdt het zo lang mogelijk spannend. Maar het gaat er nu echt van komen meis, dat moet gewoon!!! Ik kan me voorstellen dat je het reuze eng en spannend vindt, het voelt nu misschien een beetje als alles of niets, maar probeer positief te blijven hè. Het gaat echt lukken hoor, daar duimen we allemaal voor!!!



Dikke knuf en nu ben ik weg want ik moet aan het duimen :thumbup: .



Liefs, Angeltje

Hé meiden, even kort vooral om de piekerende dames een hart onder de riem te steken, want ook hier een emo muts. Voel me weer alsof elk moment de tranen los gaan barsten, om niks, geen enkele aanleiding.





MAr, kom op meid, het gaat gewoon goed! Snap wel dat je je zorgen maakt hoor, maar is helemaal nergens voor nodig! Fijn dat je eerder voor een echo mag. Ik duim voor je!!! :pray:



Jippie, wat naar nog zo weinig eitjes, maar elk ei is een kans hoor! Vergeet dat niet! En teveel is ook niet meteen goed toch! En ze gaan nu toch heel anders te werk als vorige keer, dus meer kans op bevruchting? Ik snap wel dat je er zoveel mogelijk wil hoor! Ik duim dat er nog meer groeien! Hier komt de pokon!!! :**: En de duimen! :pray:



Mouse, spannend zeg zo’n promotie! Ik duim voor je! :pray:



Woezel, internet al gelukt?



Janine, gaan voor de baan waar je al wilde gaan werken!! Maar eerst zorgen voor zekerheid, niet dat allebei dadelijk niet doorgaan! (Dat zou ik tenminste doen!!! )Succes met je keuze! Hoe is t verder met je?



Angeltje, join de -ik -lijk -wel -weer-een-puber-tijd! Hopelijk zit je ongi eraan te komen!!!



Ik ga nu in mijn bed zitten zwart kijken, val ik tenminste niemand lastig!!

x meiden!

Wienie, jij hebt een lekker weekend gehad. Heerlijk hoor! Jullie hebben dus nog niets geboekt voor vakantie lees ik. Lastig is dat hè, dat je gewoon niet kan plannen wanneer je zkh bezoeken zullen gaan vallen :?



Egni, ik ben geen arts en kan me je gedachtengang dus heel goed voorstellen. Hoe kunnen ze nu “zeker weten” dat de eitjes niet meer zullen springen? Heb je al getest? Wil je verder niet ongerust maken hoor, maar als ik jou was, zou ik even testen, dan is een hoop onzekerheid uit de wereld en ondertussen duim ik gewoon heeeeeeeeeeel hard dat je zwanger bent van 1 of 2 baby’s :pray: :-



Mar :hug: meis hoe voel je je nu? Wat goed van je dat het ziekenhuis gebeld hebt. En wat goed dat je vrijdag mag komen. Meis probeer jezelf niet gek te maken hè. Dan is de misselijkheid wel minder, maar er zijn ook vrouwen die helemaal niet misselijk zijn in heel de zwangerschap niet. Wat dat betreft moet je niet teveel aan “de boekjes” vasthouden. Ben maar gewoon blij, dat het al af begint te nemen :wink: :-
Ik zal aan je denken vrijdag.



Jippie, meis, ik wilde dat ik de week voorbij kon toveren :hug: Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, maar ik duim gewoon heel hard voor je dat je woensdag wat meer rijpe follikels hebt, maar ik weet zeker dat deze vier, gewoon supersterk zijn en het bij terugplaatsing helemaal gaan maken in jou buik :wink: :-



Mouse, succes met het omver l
llen van de bobo’s :mrgreen: Zet hem op! Wanneer gaat het allemaal plaats vinden?



Janine, ik reageer dadelijk op je in de huiskamer :-* Maar het klinkt lastig :hug:



Angeltje :think: hebben jullie een verlaatte papa dag gevierd?

Ik hoop voor je dat je cyclus snel op gang gaat komen. Dit onzekere gewacht, is ook niets.



Wienie, heb je last van je hormonen? Mij val je niet lastig hoor! :mrgreen: En ik moet zeggen, toen ik zo’n bijwerkingen had afgelopen keer van de orgametril, kreeg ik ook elke keer visioenen naar mijn tienerjaren :oops:



Meiden, hier nog geen uitslag van het zaad. We worden 11 juli gebeld door de gyn. Vraag me af waarom het zo lang moet duren, maar goed, ergens ben ik ook wel weer blij dat we dan de uitslag krijgen. Poli is nu dicht en was bang dat het half augustus zou gaan worden. Viel dus toch mee.

En de kraamvisite viel heel erg mee. Denk dat mijn psyche me aan het beschermen was ofzo, maar beebje deed me eigenlijk heel weinig :think:

Daar waar ik het altijd zo geweldig vind, dacht ik nu “ow, nou ja, een baby” en zag verder alleen maar ongemakken van een beebje :oops:

Nou, ik ga er dus maar vanuit dat het zelfbescherming was ofzo. Vond het ook wel een rare gewaarwording. Maar goed, geen terugval dus, gelukkig.



Aan alle meiden die het moeilijk hebben of in een dip zitten, ik denk aan jullie en duim voor jullie :-*

Jippie, ik kan me voorstellen dat het een teleurstelling is, maar probeer positief te denken. Je hebt er in ieder geval al 4 en daar kunnen alleen nog maar meer bij komen. Het hadden ook geen enkele kunnen zijn. Deze week zal wel omkruipen voor jullie. Ik duim heel hard voor jullie. We gaan voor 1 mooie emmie en misschien wel 2. :hug:



Femmie, het zal inderdaad wel zelfbescherming zijn. Goed hoor dat het nu lukt. En 11 juli is zo hoor.



Janine, ik zou ook zeggen, gaan voor die baan die je altijd al wilde hebben.



Mar, goed dat je gebeld hebt. Kan me voorstellen dat je zo onzeker ben. Je ziet vast en zeker vrijdag een mooi kloppend hartje en een beeb in wording. Ik duim voor je.



Mouse, wat was de schade op de weegschaal. Ik hoop zeker dat de IVF gewoon kan doorgaan. Spannend zeg. En ook spannend die nieuwe baan. Ik duim ook voor jou.



Angeltje, fijn dat het zo goed gaat met Nordin. Je cyclus zal wel even nodig hebben om op gang te komen.



Wienie :hug: . Laat maar komen die tranen. Hopelijk is de emo bui snel voorbij.



En Woezeltje, weer online?



Ik heb het nog steeds druk, maar nog 2 weekjes werken en dan heerlijk vakantie. Hopelijk dan wel beter weer dan nu hoor.

Even voor egni…heb je getest? weet je al meer? De kans dat er meerdere bevrucht zouden zijn is maar klein hoor denk ik, dusse een tweeling dan maar??? Succes!

Hoi meiden,



Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! :-* Het gaat nu wel weer, hoor! En jullie hebben ook groot gelijk, vier eicellen zijn wel vier kansen. Het is altijd beter dan niks of nog minder! Ik mag eigenlijk ook helemaal niet klagen want iedereen hier heeft problemen met de cyclus en de meesten van jullie hebben om het moment helemaal geen kans op een zwangerschap. En dan zit ik te zeuren over “maar” vier follikels! Sorry! :oops:



Maar goed, in vergelijking met de vorige keer is het gewoon minimaal. En ook de gyn gaf aan dat we eigenlijk wel erg weinig follikels hebben deze keer, dat het beter zou zijn als er nog een paar doorgroeien. Niet alle follikels hoeven eicellen te bevatten, ook vallen er tijdens het injecteren van de eicellen (ICSI) altijd eicellen af door beschadiging. Of niet alle eicellen zijn rijp genoeg om te gebruiken, en niet alle bevruchtingen zullen doorzetten. Dus met maar vier eicellen, is het dan maar de vraag of er nog ééntje (of het liefst twee) overblijven. De angst vliegt me gewoon zo nu en dan naar de keel. Ik ben echt zoooo bang dat er weer niks zal zijn om terug te plaatsen… Misschien is het nergens op gebaseerd, want de gyn heeft vaak aangegeven dat we daar niet bang voor hoeven te zijn, omdat er bij ons geen afwijkingen aan de ei-en zaadcellen zijn gevonden. Maar goed, alles hangt de komende week wel van die ene stap af! Die ene stap bepaalt voor een groot deel onze toekomst. Stel dat er nu weer niks uitkomt, dan kun je de hoop vrijwel opgeven. En daar moet ik echt niet over nadenken! Zover zijn we nog lang niet. We hebben onze hoop toch gevestigd op nog een aantal ICSI-behandelingen en hopelijk met een fantastisch resultaat. Dus ik zal zeker t/m maandagochtend gigantisch in de stress zitten…



Egni Hoe gaat het nu met je? Ik ben wel heel benieuwd, hoor! Ga je binnenkort ook testen? Je houdt het wel spannend!



Paikea Balen dat je het nog steeds zo druk hebt! Gelukkig over twee weken vakantie! Heb je zeker wel zin in?

En hoe gaat het met Kian?



Femmie Gelukkig hoef je niet nog weken op de uitslag van het zaadonderzoek te wachten! Het is wel normaal dat het 1-1,5 week duurt, hoor! Maar wel erg vervelend dat wachten! Is toch weer erg spannend! En wat je kraamvisite betreft, ik denk dat het inderdaad zelfbescherming is. Ik merk aan mezelf ook dat ik me altijd afsluit als ik bij baby’s of zwangeren ben. Ik praat wel mee en leef ook wel mee. Maar ik sluit gewoon mijn gevoelens af, zodat het me niet te hard raakt. Je kunt niet bij elke zwangere of baby gaan denken: Ships, dat wil ik ook! En waarom zij wel & wij niet?! Natuurlijk denk je zo, maar voor mij is het beter om mijn gevoelens uit te zetten, omdat ik er dan beter mee om kan gaan. En natuurlijk probeer ik zulke situaties ook wel te vermijden, maar dat gaat niet altijd. En het hangt er ook weer van af over wie het gaat. Als het KOK en mm-vriendinnetjes zijn, dan is het ook weer heel anders. Want dan gun je het iemand ook ontzettend. In elk geval knuffel voor jou & ik hoop op een goede uitslag volgende week! :hug:



Wienie Ik vind het erg lief van je dat je iedereen een hart onder de riem steekt, terwijl je zelf ook niet zo lekker in je vel zit. Dikke kus voor jou, meis! Hoe gaat het nu met je? Hoe ver ben je eigenlijk qua de wachtweken? Kun je deze week testen? Wat voor gevoel heb je erover? Ik duim me helemaal suf, hoor! Zou leuk zijn als je Mar meteen kon volgen!



Angeltje Hoestie daar? Ook bedankt voor je berichtje! Balen dat je nog steeds niet ongi geworden bent! Heb je wel een eisprong gehad, denk je? Of is dit je eerste ongi na het stoppen met de pil? En puisjes…Jekk, irritant, zeg! :?



Janine Hoe is het afgelopen met je sollicitatie? Ik hoop dat je bij de “achterburen” aangenomen wordt!

En hoe gaat het verder met je?



Mar Fijn dat je vrijdag voor een extra echo mag en dan volgende week weer! Kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt!

Heel veel succes & alles zit vast nog goed, meis! Kus voor jou!



Woezeltje Leuke foto’s van Luna heb ik gezien! :inlove: Mooie meid is het, hoor!



Mouse Ik hoop voor je dat je de promotie krijgt! Zo te lezen heb je dat wel verdiend na alle moeite!

Wanneer heb je de assessment en de gesprekken? Succes!



Bagheera Hoe is het met jou?



We moeten morgenochtend om 10.10 u weer in het ziekenhuis zijn voor weer een meting. Ik ben erg benieuwd of er een aantal follikels nog aan het doorgroeien is. Zou wel erg fijn zijn! Ik denk dat ik morgenavond de Pregnyl moet zetten en dat we vrijdagochtend de punctie hebben. Spannend! :shifty: Ik laat morgen weer even weten hoe het gegaan is, goed?



Fijne avond nog & dikke knuf!



Liefs,

Jippie

HEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel succes jip!!! Hier komt nog meer pokon!!! :: :: :: :: :: :: :**:



x wienie

Ja!!! Weer online!!! :mrgreen: 8) :mrgreen:



En jullie hebben weer lekker veel geschreven zeg…



Mar: wat fijn dat je vrijdag al voor ene echo mag komen! Zo zie je maar dat je bij onzekerheid gewoon moet bellen, het kan je zoveel meer rust geven!! Hopelijk vrijdag weer een geweldig mooie echo!!! :thumbup:



Janine: ik ben ook van mening dat je gewoon moet gaan voor de baan waar je zoveel zin in hebt!! Het is vervelend om die andere baan dan weer af te zeggen, maar het gaat om jou! Je moet doen wat voor jou goed voelt! Hoe gaat het nu?



Angeltje: was jij weer met de pil begonnen na je zwangerschap?? Dat wist ik eigenlijk niet. Ik ben er niet meer mee begonnen, we doen het maar met condooms! Niet geweldig, maar het moet maar! :mrgreen:

En puistjes… IK OOK!!! Grrrr… word er zo ziek van… Ik ben trouwens 1,5 week terug weer voor het eerst ongi geworden. Rare gewaarwording hoor na zo’n lange tijd…

En Nordin zijn eerste tandje aan het doorkomen? Goed hoor! Misschien heeft hij daar zoveel last van gehad 's nachts???

Ik denk bij Luna ook steeds dat er een tandje doorkomt, het voelt hard, ribbelig en scherp, maar ik zie niet :think: Nou ja, we wachten maar af!



Jippie: ik ben blij dat het wat beter met je gaat! Ik snap wel dat je je rot voelt onder het feit dat er zo weinig follikels zijn gegroeid! Ik ken dat nog van mijn zus. 4 is idd erg weinig voor ICSI, maar niet onmogelijk!!! Moed houden hoor!!

Enne, niet zeggen dat jij zeurt over maar 4 follikels!! Natuurlijk zijn er meiden die geen kansen hebben, maar dat geldt voor jou ook! Je bent al zo lang bezig!! Je mag altijd “zeuren” (ik vind het geen zeuren, maar zo noem jij het), daar zijn we voor en we begrijpen het allemaal heel erg goed!

Heel veel succes morgen! Ik duim me suf!!! :-* :-* :-



Wieniex: hoe is het nu met je? Nog steeds last van emo buien? Rustig aan he meid en je kunt hier altijd je hart luchten!



Femmie: Gelukkig dat de kraamvisite mee viel! Misschien was het idd zelfbescherming, maar misschien heb je het ook wel enigszins geaccepteerd?? En het is zo 11 juli hoor! Hopelijk is alles goed! :thumbup:



Paikea: gaat het verder goed met je, ondanks de drukte? En met Kian? Nog even meid en dan heb je vakantie! :-




Egni: hoe is het met je???



Hier gaat alles verder goed. Ik voel me eigenlijk best goed de laatste dagen. Niet extreem moe en lekker in mijn vel (oprecht vrolijk zeg maar). Hopelijk blijft het zo!! Ik heb verder niets te melden, dus laat het hier maar bij!



Liefs Woezeltje

hey, hier nog niks verandert hoor!

Misschien dat ik morgen ochtend ga testen. Morgenavond namelijk een bruiloft en wil wten of ik wat kan drinken. Kan dan natuurlijk ook nog te vroeg testen want ik weet niet precies wanneer m’n eisprong dan geweest is. moet wel nog steeds erg veel plassen. Ik laat het jullie weten.



Jippie, veel succes morgen!! Hoop dat de eitjes zijn doorgegroeit en dat het er misschien nog een paar meer zijn!! :pray:

Egni: succes meid! En nee, je kunt nooit weten of je op tijd test als je niet weet wanneer je eisprong precies is geweest! Maar je kunt het wel altijd proberen, zeker met een feestje in het vooruitzicht. Ook al geeft het niet alle zekerheid misschien, je kunt het altijd proberen!

Ik duim voor je!



:-* Woezeltje

Spannend, Egni! Alvast succes & wel even laten weten wat de uitslag was, hè?

En Egni, al getest?? Ben geen aagje hoor!!! Ik hoop op goed nieuws!!

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:



Jippie: het is toch logisch meis, dat je zo ‘in de piepzak’ zit. Er hangt zo ontzettend veel vanaf, dat begrijpen we allemaal. Ik hoop dat je straks positief nieuws hebt als je uit het zknhuis komt!!!



Woezel: fijn dat het zo lekker met je gaat!!! En bij Nordin is het ook bij een hard ribbeltje (noem het maar zo :mrgreen: ) gebleven, maar wel zichtbaar. Het komt alleen niet echt door verder :think: .



En ja, ik was na 3 maanden toch maar weer aan de pil gegaan, omdat ik maar te pas en te onpas bleef vloeien. Heel irritant. Met de pil was er weer enigzins regelmaat (en geen puistjes meer :dance: ), maar goed, als we voor een 2e willen gaan zal ik toch nu moeten stoppen en mijn cyclus (zover daar sprake van is) een kansje geven. Het stomme is dat ik dus nu helemaal niet meer ongi wordt, terwijl ik normaal zonder pil heel veel tussendoor vloei… En ik weet niet meer precies wanneer ik nou gestopt ben, volgens mij is dit de 5e week alweer. Nou ja, ik kijk het nog even aan. En jij dus ook weer ongi, gek idd hè, na al die tijd?



Paikea: nog even 2 weekjes volhouden tot je vakantie. Gaan jullie weg??



Femmie: ik denk dat iedereen op zijn eigen manier met kraamvisites omgaat. De een sluit zich af en de ander raakt er van ondersteboven. Fijn dat het bij jou in ieder geval meegevallen is!! En nog even volhouden tot 11 juli…



Wienie: ben je al klaar met zwartkijken? :mrgreen: Je bent altijd zo positief, je hoeft je echt niet schuldig te voelen als je eens in een dip zit hoor!!! En ga je nog leuke vakantie0dingen doen? Het weer werkt niet echt mee hè?



Hier gaat het ff wat minder. Met Nordin gaat alles prima, maar mama heeft een griepje :? . Lekker verkouden, keelpijn en koorts, bah!! Ik hoop dat het morgen weer over is, want dan moet ik weer werken… Verder weinig nieuws eigenlijk.



Ik wilde alleen nog even deze Nordin-foto van gistermiddag showen. Hij vindt het zo geweldig om op het laminaat te liggen :mrgreen: .



Liefs, Angeltje

Angeltje :inlove: :inlove: :inlove:

Wat een mooi ventje!!!

Beterschap meis, ziek maar lekker uit en hopelijk is het over morgen. :-



Jippie, succes vandaag met de FM meis. Om hoe laat heb je de afspraak?

Meis, je zeurt helemaal niet over je follikels hoor. Je zit in je eigen situatie met je eigen gevoel erbij en voor dat gevoel maakt het niet uit wat er met ons verder gebeurt. Verder is het niet niks waar je nu mee bezig bent. Ik kan me voorstellen dat je soms die angst voelt. Meis, wij zijn er om je te steunen hoor en voel je niet bezwaart met je verhalen.

Mijn duimen draaien zich hier blauw voor je en voor dat de tijd zo snel mogelijk voorbij gaat zodat het maandag is :-




Woezeltje, wat fijn dat je zo lekker in je vel zit de laatste tijd.



Egni, heb je al getest? :shifty:



Wienie hoe is het met jou?



Paikea, ik wordt helemaal jaloers als ik hoor dat je zo snel vakantie hebt. Ga je nog weg?



Dat van die kraamvisite zal idd vast zelfbescherming zijn geweest. Nou ja, prima dan, dat heb ik liever dan dat ik een terugval krijg. En nog een weekje dan is het 11 juni :pray:



Hier al een paar dagen achtereen een zeurende hoofdpijn, draaierig gevoel in mijn hoofd, moe en wisselend warm/koud. Iemand enig idee in welke fase van een verstoorde cyclus je dat kan plaatsen? (nou ja, alles wat ik nu voel wijt ik daaraan, misschien ook niet helemaal terecht, maar goed)



Merkte gister dat vriendlief er verder toch ook best mee bezig is. Gister vroeg hij of ik eigenlijk al ongesteld was geworden. Toen gaf ik aan dat ik bang was dat het toch opgewekt zou moeten gaan worden of dat ik net wat te vroeg ongestelt zou worden, waardoor de cyclus weggegooid is. Ja zei hij toen, dat zul je net zien dat ze dan op die poli gaan zeuren dat het net wat te vroeg is.



Ik werd vanmorgen heel verdrietig wakker. Heb vanacht allemaal rare dromen gehad. Dat ik een of ander formulier van kennissen onder ogen kreeg met een heel rapport van de FA (ik heb geen idee of ze bij de FA lopen, maar vind het wel verdacht dat ze op hun leeftijd nog altijd geen kinderen hebben :oops: )

En daarna dat ik bij de FA was voor een inwendige echo, en dat mijn familie ineens binnen kwam stormen. De FA had mijn familie gebeld voor familiare informatie. Ik lag daar op die stoel met mijn benen wijd en iedereen stond daar om mij heen en wisten ook ineens door die FA dat wij voor kindjes bezig zijn. Iedereen riep dat ze het wel wisten enz. Ik was zo boos dat ik iedereen daar binnen was komen lopen terwijl ik zo’n echo kreeg en dat iedereen het nu wist :cry:

Jippie, hoe was het? Duim, duim, duim op goed bericht.

Inderdaad, ik sluit me bij Woezeltje aan. Je mag hier zo veel ‘zeuren’ als je wilt.



Woezeltje, goed meid. Ik begon me zo rond die tijd ook weer beter te voelen hoor.



Angeltje, hier ook heel veel puistjes. Ik ben ook niet meer met de pil begonnen. Het gaat op en neer met de cyclus.

Beterschap. Het is ook rotweer.



Egni, enne???



Femmie, als iets je zo bezig houdt ga je er inderdaad over dromen en maak je de meest vreemde relaties. Het is wel niet goed voor je nachtrust.



Ik heb echt veel zin in vakantie. We gaan misschien nog een paar daagjes naar Zeeland, maar nog niks geboekt. We moeten ook nog wat dingen in huis doen. Dus Kian gaat gewoon naar de opvang in de vakantie. Hij vindt het daar nu echt leuk. S ochtends nadat hij zijn jasje aan heeft, is het wijzen naar buiten en dada roepend. Zodra hij in de groep zit, kruipt hij weg en moet je echt naar hem toe om hem nog een kusje te geven. S avonds is hij weer erg blij als we hem komen ophalen.



Hij slaapt sinds 3 nachten weer door. Gelukkig. En hij eet ook weer goed. Hij weigerde een paar dagen zijn eten en daardoor kwam hij weer voor een nachtvoeding. Vrijdag naar het cb voor de BMR prik.



Hij zet nu af en toe voorzichtige stapjes achter de loopwagen. Hij lijkt opeens zo groot.

Egni En en en? Al getest? Ons niet zo lang in spanning houden, hoor! :-*



Paikea Ik hoop dat het nog lukt om een paar dagen Zeeland te boeken! Leuk dat Kian het zo naar zijn zin heeft op de opvang! Dan is het ook helemaal niet erg om hem daar in de vakantie naar toe te brengen. Kunnen jullie thuis nog even bezig, dat scheelt! Vervelend dat hij een tijdje niet doorsliep en ook niet zo goed wilde eten. Gelukkig gaat het nu beter! Alvast succes met de prik vrijdag!



Femmie Ik heb soms ook wel van die vreemde dromen, hoor! En dan inderdaad in de periodes dat je er bewust of onbewust toch veel mee bezig bent. Dus dat is helemaal niet vreemd! Vervelend dat je allemaal vreemde klachten hebt. Ik herken het wel, maar dan meer als bijwerking van de hormonen, of toen ik aan de pil zat ter voorbereiding van de behandeling. Misschien toch een gevolg van verstoorde hormoonwaardes? In je cyclus kan ik het niet echt plaatsen, helaas… Sterkte maar weer, meid! :hug:



Angeltje Balen dat je ziek bent! Getver, kun je niet gewoon op je werkdagen ziek zijn, dan kun je lekker thuisblijven! :mrgreen: Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt! En mooie foto van Nordin, hoor! :inlove: Dus hij is helemaal verzot op jullie laminaat? Kan 'ie lekker snel op tijgeren, natuurlijk!



Hoest met alle anderen?



Vanochtend weer voor een fm geweest. We hadden een andere gyn en die doet het nooit zo uitgebreid, helaas. Er zaten nog steeds vier follikels, nu tussen de 20 en 24 mm. De rest was allemaal flink kleiner en zijn niet opgemeten. Maar alles groeit nog wel in rap tempo door van 2 mm per dag. Dus ik heb nog steeds de hoop dat er vrijdag nog een paar van 18 mm zitten, die ook meedoen. Maar dat is afwachten. We hebben vrijdagochtend om 07.45 u de punctie. En dan krijgen we maandagochtend dus te horen of de terugplaatsing doorgaat. Ik werd net nog gebeld door de gyn dat de protocollen wel zijn veranderd. Als er een topembryo bij zit, wordt er maar eentje teruggeplaatst ipv twee. Zijn ze wat slechter, dan wel gewoon twee. En zijn er meerdere top, dan wordt de rest ingevroren. Ze doen wel bij elke gevonden eicel ICSI, dus niet gedeeltelijk IVF en ICSI, dus dat scheelt. Wordt een spannende week! :shifty:



Liefs,

Jippie

ha dames,



Ik kom eigenlijk kijken waar egni blijft…egni waar ben je? we verwachten je egwel!!!



Woezel, ben je er alweer??? :mrgreen: Fijn dat je je goed voelt! Houden zo!!



Angeltje, wat een droppie zeg!!! Ligt wel lekker zeker dat laminaat?! Beterschap, lekker rustig aan doen! Vind je me echt altijd zo positief?? Dan is vriendlief de enige die merkt dat ik alleen maar negatief ben soms, tegen anderen vetrel ik ook wel eens negatieve dingen, maar probeer ik t toch weer positief te draaien. Vind mezelf echt een zeur op t moment en als ik erover nadenk, vriendlief hoort volgens mij al eeuwen alleen gemopper… Toen ik stopte met pil (ook daar werd ik minder blij van) werd ik meer mezelf en weer vrolijk, maar sinds ik met hormonen bezig ben, ben ik geloof ik niet meer altijd degene die ik was…hij baalt er echt van en elke keer neem ik me voor te genieten van de kleine dingen, maar elke keer verzink ik weer in te negatieve, vooral de laatse maanden. En hij is zo positief en zo sterk, ondanks dat t met zijn mama helemaal niet goed gaat…heeft ie ook nog extra last van mij. Dusse dit is niet echt positief toch? en wat weer betreft, nu kan ik tenminste vanalles doen en als t mooi weer is hoef ik dan niks meer te doen!!!



Femmie, vreemde dromen …tja, miscshien als je er onbewust mee bezig bent? Ik heb er ook wel eens last van hoor! Nog even wachten en dan kan je weer een stapje verder!!



Paikea, wat knap dat ie al kan wandelen! Ze groeien zo hard vnd ik! Waar ga je heen in Zeeland? Wij misschien ook nog wel paar daagjes. Puistjes…sinds ik ben gestopt met de pil heb ik een totaal andere huid, bah.



Jippie, lekker komen klagen als je dat wil hoor! Schrijf het lekker van je af, hoef je je daar geen zorgen meer over te maken! Ik hoop dat er nog een paar mee gaan doen!!! En worden vast allemaal top emmies!!!



Egni, ik wacht nog steeds!!! :wink:



Hier op t bankje en verder niks te melden. Tot snel.



x wienie