Meiden met een lange cyclus-deel 13

Jippie, was het dus niet wat je zo gehoopt had vanmorgen. Is er nog wel een kans dat je vrijdag wat meer follikels van 18 mm hebt?

Jeetje je moet er wel vroeg bij zijn vrijdag, nou ja, je kan het maar achter de rug hebben hè.



Paikea, begrijpelijk dat je zin hebt in vakantie. Wie niet hè :wink:

Wat leuk om Kian zo vooruit te zien gaan. Geniet er maar lekker van meis.



Wienie, ja ik ben er dus idd nog onbewust mee bezig. Voelde me afgelopen anderhalve week nml best prima, maar vandaag na die stomme dromen toch weer een dipdag :frowning:

Ooh lieve meiden sorry hoor maar jullie wachten weer eens voor niks. :frowning:

Heel lief dat jullie zo aan me denken maar de test was negatief vanochtend en ik ben ondertussen ongesteld aan het worden.

Ik ga me haast een beetje schamen dat ik weer van alles in mijn hoofd heb gehaald en jullie er bij betrokken heb :oops:



Het had ook wel heel erg raar geweest als ik nu in een cyclus zonder medicijnen en na de overstimulatie zwanger zou zijn geweest.

Gelukkig weten jullie allemaal hoe je lichaam je voor de gek kan houden.

Heb nu namelijk nog steeds last van mijn borsten en moet nog steeds redelijk vaak plassen maar goed.



Volgende week woe naar de gyn. Dan nog een maandje zonder medicijnen [wil ik zelf] en dan naar het vu!



Nogmaals bedankt lieve meiden! :-*

Hoi Egni,



Balen dat de test negatief was! En helemaal niet vreemd dat je hoopte zwanger te zijn en ons er bij betrokken hebt! Dat is toch niet meer dan logisch! :hug: Maar op zich wel mooi dat je nu ongesteld wordt, dan kun je weer met een nieuwe ronde beginnen en weet je waar je aan toe bent. Krijg je dan volgende week ook een echo om te zien of de overstimulatie weg is? Dus geen medicijnen de ronde erna en dan in augustus naar het andere ziekenhuis. Dan zou je dan mooi met een schone lei kunnen beginnen, dat komt wel goed uit.



Sterkte maar weer! Knuf voor jou!



Liefs,

Jippie

Egni :hug: meis, ik sluit met bij jippie aan. Je hoeft je echt niet te schamen. Ik vond de symptomen ook verdacht. Gemeen hè hoe je lichaam je zo voor de gek kan houden. :hug:

Hopelijk ben je snel weer klachtenvrij enuhm, kan je lekker een wijntje pakken vanavond :wink: :-*

Lieve egni, ook ik sluit me bij Jippie aan!! We zijn er voor je, en willen juist betrokken worden in jou dingen!!! Schaam je dus nergens voor! Echt balen dat de test negatief was en je ongi op gang aan het komen is… :cry: Dikke knuf :hug:



Liefs Woezeltje

Angeltje: :frowning: Beterschap meid!! Vervelend dat je een griepje te pakken hebt! Goed voor jezelf zorgen hoor!

Ik ben wel blij dat het met Nordin beter gaat! En wat een lieve foto weer! :inlove:



Femmie: wat vervelend die droom van je! Je kunt idd aardig verdrietig worden van een droom. Probeer het wel een beetje van je af te zetten hoor!! Hou moed!!! :hug:



Paikea: wat fijn dat Kian het zo naar zijn zin heeft op de opvang! Altijd beter dan dat hij huilend weg zou gaan! En ja, je hebt zo vakantie, nog even doorzetten!!

Wat geweldig dat Kian stapjes gaat zetten!! Zo schattig om te zien die eerste stappen! Hij wordt echt al een grote knul he!



Jippie: Ships dat er nog steeds maar 4 grote follikels zijn… :frowning: Maar moed houden idd!! Wie weet zijn er vrijdag wel een paar van 18 mm bij!! Ik duim voor je hoor!! Spannende tijd ga je nu tegemoet!!! :-



Wieniex: zit je nu nog op het bankje??? :mrgreen: :mrgreen: Hahahaha, hopelijk gaat het goed met je!!! :-




Hier verder weinig nieuws te melden. Alles gaat zijn gangetje. Ik heb iig weer weekend!!! :dance: :mrgreen:



Liefs Woezeltje

Haaaaaaaaa, wat een rust… Zo kan ik jullie wel bijhouden hoor! :thumbup: Nee, dit kost me geen enkele moeite, fijn dat jullie rekening met me houden! :lol: :lol: :lol: Grapje!!! Maar wel stil… :shifty:



Ik heb ook weinig nieuws. Luna ligt eventjes op bed (nu net 10 minuutjes), dus hopelijk slaapt ze nog even!



Doeiiiiiiiiii



Liefs Woezeltje

Hoi meiden,



Ik kom weer even met nieuws over Mar.



Alles is goed met de beeb, hoor! Voordat jullie weer schrikken nav mijn laatste berichtje over Mar! Maar ze is woensdag wel opgenomen in het ziekenhuis, omdat ze vreselijke maagpijn had. Ze kon ook geen eten meer binnenhouden! Waarschijnlijk is dit een gevolg van een erg hoge HCG-waarde en de extra progesteron. Ze moet vandaag nog ter observatie blijven, ik hoop dat ze morgen dan in elk geval weer naar huis mag. Ze krijgt nu medicijnen om het maagzuur te remmen. Dus hopelijk gaat het snel weer een beetje beter!



Knuf voor jou, Mar! :hug:

Ik hoop dat je hier snel weer gezellig kan komen meekletsen!



Liefs,

Jippie

Hey Jippie,

Jeetje zeg! Schrok toch wel een beetje hoor!

Gelukkig is alles goed met de beeb! :dance:

Echt balen voor Mar dat ze er zo’n last van had en nu zelfs in het ziekenhuis ligt!

Als je haar nog spreekt wens haar veel sterkte en beterschap! Ik hoop haar hier ook snel weer te zien!



Jij succes weer morgen he!!! :pray:



:-*

Bedankt voor jullie medeleven meiden!



Ben echt goed ongesteld nu! Had dus wel een cyclus van 33 dagen van mezelf [zonder medicijnen]. Ben ik wel blij mee!

Verder gaat het goed hier. Was gister heel gezellig op de bruiloft van m’n collega. Heb maar 1 wijntje gedronken omdat ik moest rijden maar dat geeft niet.

nou ga even de boodschappen uitpakken !



:-*

Mar, dat is schrikken. Beterschap en hopelijk mag je snel naar huis.



Jippie, bedankt voor het doorgeven.



Egni, toch jammer zeg.

Mar: jeetje meid!! Heel veel sterkte en hopelijk voel je je snel beter!! Gelukkig dat alles goed gaat met beebje!! :hug:



Jippie: dank je wel voor het doorgeven! :-*



Egini: :hug:



Ik heb het gedaan… ik ben begonnen met afbouwen van de BV… met een beetje tegenstrijdige gevoelens, maar het loopt zo terug!!! :hug: Ik heb vanmiddag de middag voeding vervangen door KV. Dat ga ik de komende tijd dus doen. Luna krijgt dan alleen nog ochtend en avond de borst. Totdat ik daar weer 1 van af ga bouwen. Het voelt echt heel dubbel, maar het is goed zo… ik heb haar 8 mnd gevoed.

Maar toch, laat er wel even een traantje om… :cry:



Liefs Woezeltje

breekt even in



Wat een naar bericht van Mar! Ik miste haar al bij de februari mama’s en daarbuiten!



Hopelijk knapt ze gauw weer op!



Mar, als je dit leest: :hug: en :-* van mij!



Liefs Do



breekt weer uit

Hoi meiden,



Jemig, schrikken van Mar zeg. Gelukkig is ze wel in goede handen en knapt ze snel op!!!



Jippie: balen dat het met de follikels nog steeds niet helemaal goed zat. Hopelijk groeien ze nog even mooi door en kunnen jullie snel voor de punctie gaan!! Nog even volhouden meis!!



Woezeltje: ik kan me voorstellen dat je er sip van bent om de bv af te bouwen. Het voelt een beetje als je meisje loslaten. Maar dat is het niet hoor!! Er blijven nog zoveel andere intieme en fijne momenten over. En des te meer geniet je nu nog even van de ochtend en avond-voeding. En je krijgt er toch ook weer een stukje rust en vrijheid voor terug… Dikke knuf!! (en nog bedankt voor je lieve mail :-* )



Egni: potverdrie meis, het heeft weer niet zo mogen zijn… Hoe voel je je? En wanneer mocht je ook alweer naar het andere ziekenhuis?



Wienie: Ik vind je altijd behoorlijk positief overkomen hoor. Soms zit je wel in een dip, maar over het algemeen eindig je altijd met een ‘vrolijke/positieve noot’ (neem bevoorbeeld alleen al de tekst onder je berichten :mrgreen: ). Misschien dat je tegenover anderen toch de boel altijd een beetje probeert op te leuken omdat je niet te negatief over wilt komen en dat je tegenover je vriend je echte gevoelens toont. Ik heb in de periode dat ik clomid slikte ook vaak het gevoel gehad dat ik al eeuwen niet meer was wie ik was en dat ik op een gegeven moment niet eens meer wist wie ik was (volg je hem nog :eh: ). Zolang jullie er samen over blijven praten komt het vast goed meid. En als je je af en toe ook eens realiseert hoe ‘dit alles’ voor hem is en ook naar zijn problemen blijft luisteren, zal hij jouw hormonster-buien wel kunnen hebben toch? Ik denk niet dat hij het zal zien als ‘last’ van jou hebben hoor :mrgreen: .



Hoe is het met de andere meiden??



Hier nog steeds geveld door de griep, voel me behoorlijk belabberd. Ik ben vandaag wel gaan werken, maar om 2 uur heb ik het voor gezien gehouden en ben lekker Nordin op gaan halen op het kdv en lekker naar huis gegaan. Was ook wel eens goed om onverwachts op het kdv binnen te lopen… Eenmaal thuis kon ik natuurlijk niet slapen, hoewel Nordin al anderhalf uur heerlijk ligt te tukken. Ik weet niet wat dat is hoor, maar hoe moe en gaar ik ook ben, ik kan NIET overdag slapen (zelfs in de dagen na de bevalling lukte het niet). Zooooooooo irritant :evil: .



Nou ja, het is niet anders. Ik moet denk ik maar accepteren dat die wallen onder mijn ogen er nog een poosje blijven :wink: .



Liefs, Angeltje

Jakkes, krijg net toch zo’n eng bericht te horen…



Ik weet niet of jullie op het nieuws hebben gehoord van die jongen van 28 die vorige maand vermoord is (doodgemarteld op basis van een horrorfilm) en waar de politie buiten stond te wachten terwijl ze hem hoorden schreeuwen… Dat blijkt dus een oud klasgenootje van mij te zijn van de middelbare school!!



Ben er best wel ondersteboven van, wat een $#$^%^#wereld is dit toch af en toe ook. Het beangstigt me best wel eens dat onze kindjes hier nog in op moeten groeien :cry: .



Liefs, Angeltje

He getverderrie zeg! Had het trouwens nog niet gehoord!

Wat een rare wereld toch soms!

Kan me voorstellen dat je er flink van geschrokken bent angel!

Ik denk soms ook wel waar moet het heen hoor. En inderdaad wat wordt het voor onze kinderen en kleinkinderen. Maar daar moeten we maar niet te veel aan denken!

Sterkte :hug: :-*

Angeltje: ja, :shock: ik kan me voorstellen dat je daarvan bent geschrokken!! Ik had er zelf nog helemaal niets over gehoord…

Vreselijk en vooral als je de persoon dan ook nog kent.

Soms vraag ik me ook af in wat voor een wereld we leven… :frowning:

Sterkte!! :-* :hug:



Liefs Woezeltje

Egni Balen dat je ongi goed heeft doorgezet! Maar wel mooi dat je nu ineens zonder hormonen een cyclus had van maar 33 dagen! Zou leuk zijn als dat nu nog even doorzet en je in augustus de gyn in Amsterdam kunt afbellen!



Woezeltje Kan me best voorstellen dat het een grote stap is om te stoppen met de borstvoeding. Maar toch super dat je het 8 maanden hebt volgehouden?! :clap:



Angeltje Balen dat je nog steeds ziek bent! Maar wel leuk dat je onverwachts een dagje extra met Nordin had! Wat vreselijk om te horen dat die vermoorde een oud-klasgenoot is van jou! Dan komt het ineens allemaal wel dichtbij! Niet vreemd dat je er naar van bent!



Hoe is het met de anderen?



Wij hebben morgenochtend de punctie! :shifty: Op zich ben ik niet zenuwachtig, ik laat het maar op me afkomen. Ik zit meer in de stress voor maandag als ze bellen of we een terugplaatsing hebben. Spannend weekend gaan we tegemoet! Als ik me morgen een beetje goed voel, dan laat ik wel even weten hoe het met de punctie gegaan is. En anders zien jullie me in het weekend wel weer! Wel nog even duimen & tenen voor ons, hoorrr! :wink:



Liefs,

Jippie

Jippie!!!

Jippie, ik denk en duim voor je. doe het rustig aan. het lijkt me vrij pijnlijk. En ik ga heel hard voor je duimen dat er maandag een terugplaatsing is van tenminste 1 goede emmy.



Angeltje, beterschap. Ik kan overdag ook niet slapen. Wel schrikken hoor van je oud klasgenootje.



Woezeltje, jammer zeg, maar je hebt het inderdaad heel lang volgehouden.



Ik ben zenuwachtig zeg. Over een half uur bij het Cb zijn voor de BMR prik. Gelukkig is vriend erbij.