Meiden met een lange cyclus-deel 13

Jippie: heel veel succes morgen!!! En ik duim heel hard dat ze maandag bellen dat er terugplaatsing kan gaan plaatsvinden!!! :thumbup: :pray: :thumbup:

Paikea: sterkte met de BMR prik straks!! Niet te angstig zijn hoor, dat voelt Kian heel goed aan! Goed dat je vriend er bij is! :thumbup:

Liefs Woezeltje

Ik ben er wel hoor, maar mn moeder is hier een paar dagen geweest en ik ga met Kimberly een weekendje richting Tilburg bij familie logeren, hubbie is toch dit weekend niet thuis.

Alvast prettig weekend en na t weekend kom ik weer op iedereen reageren.

Egni: Sterkte hoor en het geeft niet dat je ons erbij betrekt, daar zijn we toch voor? :hug:

Jippie: sterkte met de punctie, hopelijk is het inmiddels achter de rug en succes voor maandag! :hug:

Bagheera: veel plezier in Tilburg!!! :thumbup:

Luna slaapt even, kon ik weer even achter de laptopā€¦ :mrgreen:

Ben er weer vandoor!!!

Liefs Woezeltje

He ladies,

Ik loop achter geloof ik??? :oops: Maar ik heb dan ook heel veel gedaan! Klas is al bijna klaar om t nieuwe jaar in te gaan, keuken schoon, voorraadkast en koelkast schoon en uitgezocht, heel veel wasjes gedaan, lekkere recepten gezocht, kekenblad in de olie gezet, met hoofdpijn op bed gelegen, thee gedronkenā€¦goed excuus??? :mrgreen:

Jippie, of beter gezegd MAR!!! Wil je ons niet meer zo laten schrikken! Dat kunnen we niet gebruiken hoor!!! Gelukkig gaat t al wat beter en is beebje springlevend!!! Hou je taai!

Egni, aan d eene kant balen dat je ongi bent, maar andere kant, wel een mooie cyclus en geen 5ling op komst! Dus dan gaan we nu volgende ronde nieuws van je krijgen dat er 1 op komst is, afgesprokne??? Oke, 2 mag ook dan hoor!

Woezel, kom op meid, kindjes worden ook groot zonder borstvoeding en 8 maanden is toch een superprestatie meis!!! Luna komt vast niks te kort! Ik moet eerlijk zeggen dat ik waarschijnlijk niet eens borstvoeding zou geven, dus vind dat je al een mega prestatie hebt geleverd!!!

Angel, tegen vriendlief mopper ik eigenlijk vooral. Van de week gesprek gehad en hij mokt dan omdat ik mok. Hij dacht dat ik alleen maar mokte en heb m nu verteld dat ik me voor iedereen groot houd en geen zeur wil zijn en dat ik dat niet meer trekā€¦Hij zegt dat ik muurtjes bouw en daar heeft hij wel een beetje gelijk in. Heb altijd het gevoel dat ik niet mag huilen en zeker als hij dan zei niet sippen, maar dat zei hij dus omdta hij dacht dat ik overal sipte en chagrijn was. Nu is er dus iets veel duidelijker geworden. MAar neemt niet weg dat idd vele mense denken dat ik positief ben en t dus soms helemaal niet ben doordat ik dat altijd zo vol probeer te houden. MAar ik probeer meestal wel positef te zijn, alleen nu heb ik dat zo lang ā€œgespeeldā€ dat d egrens bereikt was en ik alles dus alleen nog maar negatoef kon zien. Zo zit t denk ik ongeveer. Meestal klopt onderstaande boodschap dus wel als ik, maar laatste tijd even niet. En na dit relaas krijg je van mij d eopdracht om te gaan slapen!!! Gewoon visualiseren, van je tenen steeds een beetje meer va je lijf in slaap, dat helot mij als ik niet kan slapen. Maar ik kan overal en altijd als ik moe ben slapenā€¦dat scheelt. :zzz: Heb nog wel een crempje voor je oogjes! :wink:

Ja naar bericht, vandaag ook weer zoiets, man heeft gewoon 2 kids op fiets beschotenā€¦gets wat ene wereldā€¦

Jip, ik ben aan je aan t denken vandaag!!! Hoe is t gegaan??? Ik hoop dat ze een mooie oogst hebben en dat er maar een paar mooie emmietjes bij zitten!!! Ik duim me suf hier en mijn tenen doen ook nog mee ja!!! Hoop dat t niet te pijnlijk was!!! Go emmies go!!!

Paikea, prikje gehad? Viel t mee of tegen? Volgens mij is t voor kind minder erg dan voor de mamaā€¦maar nu krijgt ie de ziektes niet!!!

Bagheera, veel fun in Tilburg! Dan ben je even vlak bij mij!!! Hemelbreed zoā€™nā€¦wat zal het zijn km of 15 dusse mag je raden waar ik woon!!! Hihi!

Was ie weer, andere meiden, alles oke??

Ik wacht nog even verder, verder is er een week vakantie voorbij waarin ik al zoveel gedaan heb dat ik nog een paar niks moet weken tegemoet ga! Dat vind ik wel fijn, als dan nu die zon ook nog eens ging schijnenā€¦

Liefs wienie

Jippie!!! Hoe is het gegaan meis? Ik heb vanmorgen nog voor je geduimd, dus het moet goed komen :-

@woezeltje wrote:

Haaaaaaaaa, wat een rustā€¦ Zo kan ik jullie wel bijhouden hoor! Nee, dit kost me geen enkele moeite, fijn dat jullie rekening met me houden! Grapje!!! Maar wel stilā€¦
:lol: :lol: :lol:

Jippie, wat lief dat je ons op de hoogte brengt van mar. Hoe is het nu met haar?

MAR, meis, veel sterkte en knap snel maar weer op :hug:

Egni,
wat goed dat je nu uit jezelf een cyclus van 33 dagen hebt gehad. Daar mag je terecht blij mee zijn :dance:

Paikea, hoe was het op het CB?

Woezeltje, ik had er nog nooit bij stil gestaan, maar kan me idd wel voorstellen dat het een hele stap is om de bv af te gaan bouwen. Maar meis, er zijn er maar weinig die de 8 maanden halen hoor. De meesten haken al veeeeeeeeeeel eerder af. Dus echt TOP dat je het zo lang hebt volgehouden :-

Angeltje, hoe is het met jou? Al weer wat beter aan het worden van de griep? :hug:

Ow :shock: :o :shock: :o Ik zag het gister bij hart van nederland over die jongen die vanuit een horrorfilm vermoord is. Echt te bizar voor woorden :o :shock: Waar moet dat heen op deze wereld. Zoveel idioten die zich de meest bizarre dingen in hun hoofd halen :snooty:

Meis ik kan me voorstellen dat dat erin hakt als je zoiets hoort en het blijkt iemand te zijn die je kent van vroeger. :hug: :hug: :hug:

Bagheera heeeeeeeel veel plezier van het weekend meis.

Wienie, jij hebt ook lekker opgeruimt en voorbereid zeg! Ga maar lekker genieten van een paar weken welverdiende rust :-* :dance:

Hoi meiden!!

Ik ben weer thuis! Jip, thnx dat je hier een berichtje achtergelaten hebt :-

Hoe gaat het nu met jou?? Kom maar lekker even bij meis. En ik hoop dat je gauw het "verlossendeā€™ telefoontje zult krijgen!! Heb mega hard voor jullie geduimd! Je follies zijn toppertjes hoor, let maar op!!! :thumbup: :kaars:

Nou, ff een verslagje dan. Dinsdagnacht werd ik om 1 uur misselijk wakker met ontzettende pijn in mā€™n maag. Eerst dacht ik, gaat wel over even rustig aan doen, maar het werd steeds heftiger. Op een gegeven moment wist ik echt niet meer hoe ik het had. Ik heb echt nog nooit zoā€™n pijn gehad! Kon niet meer staan, niet meer liggen en toen begon ineens het overgeven. Het was zo heftig! Ik heb dit tot half 5 ā€˜volgehoudenā€™, maar ging door de grond van de pijn. Toen heeft hub maar de HAP gebeld en binnen een uur zat ik bij de spoedeisende hulp en ben ik ā€˜lekgepriktā€™ en besloten ze me op te nemen. Tot 12 uur de vlgde dag kon ik nieteens liggen, want zodra ik plat lag moest ik weer overgeven. Echt een drama. Ik heb medicijnen gekregen en nadat ik die eerst had uitgespuugd, bleven ze er bij de 2e poging in. Gelukkig! Toen kon ik ook even slapen en ging het iets beter. Diagnose: Veel te veel maagzuur, waarsch. door de hormonen. En ongetwijfeld zal er ook spanning mee hebben gespeeld, zoals jullie weten was ik erg onzeker de laastste dagen. Gelukkig hebben ze woensdag gelijk een echo gemaakt en zag en hoorde ik een prachtig kloppend hartje :inlove:ā€¦ Zo mooi! Beebje lag zelfs 3 dagen voor op schema, dus die trekt zich niks aan van mijn misselijkheid e.d.

Gistermi. zou ik eerst naar huis mogen, maar het eten ging bijna weer fout. Ik kreeg gelijk weer pijn, dus toen besloten ze me nog een nachtje te houden ter obervatie. Vannacht is het gelukkig goed gegaan en vanmorgen heeft hub mij lekker opgehaald en heb ik heerlijk thuis nog wat bij kunnen slapen. Ik lag met 4 andere zwangere meiden op de afdeling en 's nachts was het een af en aan lopen van verpleegsters dus slapen was er niet echt bij. Heb medicijnen meegekregen en een aangepast dieet. En tot nu toe gaat het allemaal goed!!

Het is vlgs mij een btje een lang verhaal geworden, bedankt voor jullie interesse en medeleven hoor :-

Ik ga gauw ā€˜evenā€™ bijlezen!!! Want heb een hoop gemist zie ik!

Dikke kus

Mar

Mar, dat is goed nieuws. Weer thuis en een mooi kloppend hartje. Hopelijk word je niet meer zo ziek. Want dat was schrikken zeg, ook voor ons.

Kian heeft geen kik gegeven toen hij de prikjes kreeg. Stoer he. Had het niet verwacht. Van deze prik kan hij over 5-14 dagen ziek worden. Hopelijk niet natuurlijk.

Ik kom morgen zeker weer kijken hier. Slaap lekker.

Hoi meiden, even heel kort want ik heb eigenlijk geen tijd :mrgreen:

Jippie: heel veel succes met het doorkomen van dit weekend en duimerdeduim voor maandag!!! Ik denk aan je!!!

Mar: fijn dat je weer thuis bent en heerlijk dat je nu toch je beebje nog even hebt kunnen zien :inlove: .

Paikea: sterkte met de uitwerking van de BMR. Hopelijk krijgt Kian geen last!!

En verder, ik voel me nog steeds belabberd en duik weer lekker mijn bedje in. Ik zal mijn best doen om te visualiseren, Wienie. En dan maar hopen dat Nordin dat ook doet :wink: :mrgreen:.

Liefs, Angeltje

Mar, gelukkig dat je je weer goed voelt en lekker thuis bent. En dat je een kloppend hartje hebt gezien en gehoord!!! Super. Meis doe het maar rustig aan van het weekend. :hug: :-*

Paikea, wat een stoer ventje heb je toch :dance: Ik duim voor jullie dat hij niet al te veel last krijgt. :pray:

Angeltje, beterschap meis, doe het maar rustig aan.

Jippie, hoe is het meis?

Hier gaat het wat minder. Nu niet psychisch, maar wel lichamelijk. Heb weer van raar draaierig gevoel in mijn hoofd, hoofdpijnsteken en keelpijn. Verder heb ik al een paar dagen lang het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Woensdag had ik na het toilet met afvegen van dat roze/rode bloed. Daarna was alles weer schoon. Gister zelfs krampen en toen ook weer roze/rood bloed bij het afvegen. Daarna weer alles schoon. Nou als het dan toch moet komen, mag het er van mij zijn, dan kan ik bloed gaan laten prikken. En ik heb liever dat ik 2 weken voor de 22e ongesteld wordt, dan dat ik dadelijk net een paar dagen voor de 22e ongesteld wordt en deze cyclus weggooi.

Hoi meiden,

Daar ben ik weer! De punctie is gisteren goed verlopen. Vergeleken met de vorige keer was het snel klaar. Helaas waren er geen extra follikels meer bijgekomen, er zijn dus vier grote follikels aangeprikt. Later in Groningen hoorden we dat er ook vier mooie eicellen zijn gevonden, die zo op het eerste gezicht allemaal gebruikt kunnen worden! Dus daar zijn we wel erg blij mee! De zaadjes waren ook prima in orde, in Groningen waren ze erg positief over het geheel!

Ik heb eigenlijk geen pijn gehad bij de punctie, het is allemaal natuurlijk wel erg vervelend en voelt niet fijn. Maar die intense pijnscheuten van de voriger keer, had ik deze keer niet. Helaas ben ik wel behoorlijk ziek geweest door de pijnstilling en de verdovingen. Ik reageer daar erg heftig op. Ik word er ontzettend duizelig en misselijk van, dat is wel vervelend. Toen ik thuiskwam, moest ik eerst naar het toilet rennen om flink over te gevenā€¦ :? Dus de rest van de dag kon ik eigenlijk alleen maar liggen. Vandaag gaat het ietsjes beter, maar ik kan wel merken dat ik er nog niet helemaal ben. Dus maar rustig aan doen de komende dagen. Maandagochtend tussen 9 en 10 uur worden we gebeld of er embryootjes zijn ontstaan en of we voor de terugplaatsing mogen komen. Het blijft ontzettend eng, maar we hebben er eigenlijk een beter gevoel over dan bij de IVF in februari. Ook omdat iedereen om ons heen zo positief is. Maar goed, eerst maar eens bevestiging en een/twee mooie emmies terug in mijn buik! :wink:

Mar Fijn dat je er weer bent, meis! :-*

Dikke kus voor jullie allemaal! Nog bedankt voor alle lieve berichtjes & extra duimpies!

Reageer ik later weer wat uitgebreider, goed? Fijn weekend!

Liefs,

Jippie

Jippie, wat fijn om te horen dat de punctie is meegevallen en wat een goed nieuws dat ze 4 mooie eicellen en goed zaad hebben in groningen. Daar kunnen ze vast wat van gaan maken. Ik heb er vertrouwen in!

Duimen gaat hier onverminderd door meis. Over twee daagjes, zit jij met 1 of 2 mooie emmies in je buik :dance:

Hey Jippie!

Fijn dat de punctie is meegevallen1 alleen balen dat je je nu zo misselijk voelt. Hoop dat dat snel over is!

Uit vier mooie eicellen en goed zaad moet toch een mooie beeb kunnen komen he!

Ik duim ook nog door!! :pray: Succes maandag!!! :-*

Mar: hƃĀ© meis!!! Fijn dat je weer thuis bent! We zijn ons wel een beetje rot geschrokken hoor! Gelukkig gaat het beter met je en gaat met beebje alles goed! :thumbup: Rustig aan doen hoor!!! :-

Jippie: O Jippieā€¦ wat wordt het spannend!!! Ik duim me suf dat je 1 of 2 mooie emmies teruggeplaatst krijgt! :thumbup: Gelukkig dat je weinig last hebt van de punctie, maar ja, des te meer van de prikken e.dā€¦ Doe maar lekker rustig aan, bij tanken en vooral heel goed voor jezelf zorgen! En op naar maandag, hopelijk met ee heel positief telefoontje! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :-

Femmie: vervelend dat je je niet happy voelt! Hopelijk zet de ongi snel door en kan je verder! :hug:

Angeltje: nog steeds in de lappenmand??? Zal ik een fruitmandje komen brengen??? :mrgreen: Rustig aan he, en laat je hubbie je maar lekker verwennen!! :-* :-* :-*

Paikea: stoer van Kian!!! 8) Grappig dat je je als ouders vaak drukker maakt dan de kindjesā€¦ Hopelijk krijgt hij er geen last van!

Hier alles goed. We zijn vandaag een fietsstoeltje wezen kopen voor Luna. Ze zit al vrij stevig en kan dus wel klein stukjes al voor op de fiets. Nou, dat willen we dus ook wel uitproberen! Echt maar kleine stukjes om haar te laten wennen en om haar rugje nog een beetje te ontzien! Donderdag is het stoeltje binnen, hopelijk volgend weekend mooi weer!

Liefs Woezeltje

Ha meiden,

een vroege vogel hier op deze stralende dag!

femmie, hoest? het kan misschien zijn ja dat je ongi eraan komt, beter duidelijkheid dan dit natuurlijk, maar t liefst natuurlijk nog niet! Succes!

Mar, fijn dat je er weer bent! Wat voor dieet heb je gekregen? Wil je ons niet meer zo laten schrikken aub?! Dat redden we niet hoor, dan vallen we om!!!

Paikea, hopelijk wordt kian niet ziek! Kan ie dan erg ziek worden, of een beetje? (alhoewel zelfs een beetje bij die kleintjes al zo zielig is)

Angeltje, goed gevisualiseerd? Bij mij werkte gister t trucje weer perfect! Heb de laatste dagen van die rare dromen en kom moeilijk in slaap. Als ik dit trucje toepas krijg ik t gedeelte van mijn romp meestal al niet meer mee! :zzz:

Jippie, fijn dat t meeviel, nog even beterschap erbij voor dat misselijkeā€¦enne 4 goede emmies worden dat hoor!!! Ik duim en teen nog even verder hier!!

egni, bagheera, hoest?

woezel, wat leuk een stoeltje! Lijkt me zo super, op de fiets met een kleine! Dat het weer dan maar zo mag blijven zoals vandaag!!!

Niemand vergeten???

Nog een paar daagjes wachten. Ik begin nu toch wel zoiets te hebben van, het kan wel zo zijn ipv het is toch niks. Dinsdag nod, maar ik weet niet of ik dan ook nog langer zou moeten kunnen wachten. Uitgaande van toen het raak was en laatste cyclus zou ik di of positief kunnen testen of ongi moeten worden. Het gekke is, zo negatoef als ik was en niks wilde voelen, sinds paar dagen worden boobs gevoeliger, en t lijkt alleen maar meer te worden. Vroeger voelde ik nooit niks, vorige cyclus wel, maar dit keer is t anders en meer. Maar kan er dus eigenlijk niks van zeggen. Andere kant, ik voel nu niks in mijn buik, en dat had ik toen t raak was welā€¦maar ja ook geen krampen en dat had ik vorige cyclus weer wel, toen had ik rond deze tijd ook al wat rose/bruin van aankomende ongi en nu ook niet. En tja, huid is weer redelijk rustigā€¦en zo kan ik nog wel even doorgaan!

Simpel gezegd, het kan zijn, maar het kan ook niet zijn en kan er geen peil op trekken deze keer! En ik wil dat ook nietā€¦want ergens zegt nu een stemmetjeā€¦het zou heel goed kunnenā€¦maar wil mezelf niet gek maken, dus ik blijf rustig n ga zo nog even lui zijn! Verders vandaag beetje in de tuin rommelen en vooral ook in de tuin zitten!!!

Fijne zondag!

xWienie

Grrrrrr stoom uit mijn orenā€¦had net een megalang berichtā€¦lief tegen iedereen gepraat, mijn eigen zegje gedaan, op ok gekliktā€¦

grrr, zegt ie stomme kok meneer ā€œu kunt niet zo snel na het vorige bericht een nieuw bericht plaatsen, probeer het later nog eensā€ en ik heb niet eens een bericht geplaatst!!! En nu is alles weg en heb nu geen zin om weer opnieuw te beginnenā€¦solly!

Mar, fijn dat je er weer bent en jip, ik duim en teen verder!

andere dames, dikke zoen

x wienie

he wat ziet mijn oog!!! :mrgreen:

Het geluk is even met me hihihi! Toch geplaatst!!! En net keek ik en was er niks??? :eh:

Wieniex: :lol: wat een geluk dat je bericht toch is geplaatst!! Wat kan ik dan boos worden als je een hele lap tekst hebt getypt en het dan in een keer weg isā€¦ :twisted: Hahahaha, mara bij jou is het goed gekomen!

Ik hoop met je mee hoor! Ik hoop echt dat je dinsdag positief test. Ik kan me al je gedachtes heel goed voorstellen, je blijft er bewust, maar ook heel onbewust toch mee bezig. Ik duim voor je! :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Jippie: ik kom straks nog even terug om je succes te wensenā€¦ :mrgreen:

Geen nieuws vandaag! Even op bezoek geweest bij het beebje van mijn vriendin en dat ziet er allemaal goed uit! Ze moet alleen nog goed leren drinken en dan mag ze naar huis. Hopelijk dus binnen 14 daagjes naar huis.

Verder heerlijk van het weer genoten. Wat een verademing zeg zoā€™n zonnetje!!!

Liefs Woezeltje

He meiden,

Hopelijk allemaal fijn weekend gehad?

Ik wilde even Jippie heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes komen wensen morgen.

Ik duim voor je meis!

:pray:

Meiden, ik kom gauw weer bijlezen en reageren, maar heb vandaag al heel de dag koppijn. Ga dus lekker op de bank liggen.

Tot gauw allemaal :-*

Jippie, suc7 morgen!

Ik kom hier wel even kijken tussen 9 en 10 hoor of er al nieuws is!

Ik denk dat ik ongi ga worden. Het rommelt weer in mijn tummie. Boobs wel steeds gevoeliger. Dan wil dat dus helemaal niks meer zeggen. Vroeger voelde ik niks en dan nu alweer ruim een week vantevoren, toch typisch.

Maar ja, dan gaan we maar weer voor metingen enne ik ga ook voor een autootje!!!

Nog even duimen wel hoor, geen bloed en ok nog geen enkel teken wat daarop lijkt dusse, kan nog steeds, maar dnek zelf van niet!

Fijne avond!!

Wieniex: we duimen door hoor meid!!!

Jippie: ik wilde eigenlijk straks nog even terug komen om je succes te wensen, maar ik geloof dat ik zo mijn mandje op ga zoeken!! Dus ik wens het je nu toe: Heel veel succes meid!! Ik duim me suf!!! :-* :-* :-*

Liefs Woezeltje