Jippie, heel veel succes. Dat er tenminste 1 mooi embryootje wordt teruggeplaatst.
Wienie, om gek van te worden he al die verschijnselen. PMS en zwangerschapsverschijnselen lijken zo op elkaar. Ik duim toch voor je. Nog 2 nachtjes slapen.
Woezeltje, slaap lekker. Nog geprobeerd om samen te fietsen? Het is echt wennen in het begin.
Kian kan koorts en rode vlekken krijgen van de prik. We wachten af. Nog 1,5 week werken.
Hey meiden,
Even snel want ik ga zo ook mijn mandje opzoeken. Maar ook vanaf hier voor onze Jippie Heel veel succes/ sterkte morgenvroeg!!! Dat er morgen om deze tijd maar 2 supermooie emmies in je buik zitten!!! Ben helemaal een btje kriebelig voor je meis… Ik duim voor je en denk aan je!!!
Veel liefs en dikke kus :-*
Mar
Hoi lieve meiden,
Bedankt voor al jullie succes-wensen! En jeetje, wat kunnen we dat goed gebruiken. We zijn echt stik-zenuwachtig! :shifty: Ik weet wel zeker dat ik vannacht niet kan slapen, want ik lag er gisteren al wakker van! Je gaat maar lopen piekeren, denken & hopen! We worden tussen 9 en 10 uur gebeld en zodra ik wat weet, dan meld ik het hier. Hopelijk zijn we dan in een jubelstemming!
Wienie Ik hoop dat je niet ongi wordt en dat je snel een positieve test in handen hebt, meis!
Zou leuk zijn als we twee weekjes zouden schelen! Sterkte & succes!
Hele dikke kus voor jullie allemaal! Jullie zijn liiieeeffff! :-*
Groetjes,
Jippie
Hoi meiden,
We zijn zoooooo blij! Om 10.45 u hebben we de terugplaatsing van twee embryootjes! Er waren van de vier eicellen, drie bevrucht! Ik zit hier echt nog te shaken, wat waren wij zenuwachtig! Je hele toekomst hangt er toch maar even van af… We moeten om 10 uur al weg, dus snel even aankleden, wat water naar binnen gooien, want ik moet met een volle blaas komen. En over een uurtje ben ik met z’n drietjes, wat een vreeeeemd idee! Nu maar hopen dat er tenminste eentje nog heel lang mag blijven plakken!
Kus,
Jippie
Na je smsje gelijk naar de pc gestuiterd!! Ben echt zooooo mega blij voor jullie!! Wat verdienen jullie dit!!!
Dat dit zonnetje de komende 9 maanden mag blijven schijnen voor jullie!!! En hopelijk blijven beide emmies lekker bij je in je buik!! Heb er een heel goed gevoel over
Veel succes straks!! Ga het maar lekker vieren samen!!
Hele dikke kus
Mar
WOWOWOWOWOWOWOWOWOWOW
Ik stuiter met je mee rond Jippie!!!
Super en geloof mij, dat wordt een tweeling hoor!!! Jippie jippie!!!
Succes zometeen!!!
x Wienie
JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :mrgreen:
Stuiter, stuiter, stuiter, ik doe ook mee!!! O Jippie!!! Ik ben zo vreselijk blij voor jullie!!! En wat super, 2 mooie emmies terug in je buik!!!
Ik duim zo vreselijk hard de komende tijd dat beide emmies uitgroeien tot 2 hele mooie kindjes!!! :-* :-* Succes om 10:45 uur!!! Denk aan je!
:dance: :dance: :dance: :dance:
Even ander vraagje: vriezen ze het 3e emmie in voor eventueel een extra terugplaatsing (al is dat helemaal niet meer nodig … :-* )???
Liefs Woezeltje
Mar: Jee, ik schrok ervan dat je opgenomen was! Meis, hoe is het nu met jou en je beebje? Pff dat teveel brandend maagzuur zoveel pijn en last kan veroorzaken zeg, hopelijk blijven de medicijnen goed werken! :hug:
Jippie: Dank je wel dat jij het hier neergezet hebt om ons op de hoogte te houden.
Woezeltje: Welke kunstvoeding geef je nu? Kimberly vind die Nutrilon poeder echt niet lekker, de vloeibare wel maar die is peperduur. Maar het is knap hoor, jij hebt toch al 8 maanden BV gegeven, dat is al langer dan menig moeder doet! Leuk zeg, een fietsstoeltje, kun je lekker rond fietsen met Luna!
Angeltje: Jee, als het dan inderdaad een bekende blijkt te zijn kan ik me voorstellen dat het nog aangrijpender is, sterkte :hug:
Je kunt overdag niet slapen, maar kun je dan niet even een boek in bed lezen? Of met een gameboy spelen? ( en dan bedoel ik die van Nintendo, psp ofzo, voor het geval iemand me “verkeerd” begrijpt )
Wienie: ow oke, nu snap ik dat je schrijft dat je 4 weken vakantie hebt! Fijn dat je klas weer op orde is, dat geeft dan toch weer een lekker gevoel vind ik. Dan had ik altijd het idee van: zo, nu is het afgelopen schooljaar echt afgesloten en zijn we weer klaar voor de nieuwe kindjes!
Als ik vragen mag: waarom zou jij waarschijnlijk geen borstvoeding gaan geven?
Als je er niet over wilt vertellen ook prima hoor, maar ik ben er zelf een voorstander van, vandaar mijn interesse daarvoor. Misschien dat ik je tips kan geven tegen die tijd :-*
Enne: gokje: Kaatsheuvel of Breda? Of de andere kant uit? Brabant rules!
Pff vervelend die onduidelijke signalen van je lichaam zeg. Ik begrijp precies wat je bedoelt. :hug:
paikea: Zo, bikkel is je ventje hoor, geen kik gegeven bij de prikjes.
femmie: beterschap meis, doe maar rustig aan.
Wienie nog een keer, anders werd het vorige stukje zo lang : Vervelend is dat, als je tekst ineens weg is, gelukkig stond ie er toch op! Ik copieer alles voordat ik op verzenden klik, als het dan mis gaat hoef ik alleen maar te plakken.
Jippie: wat een fijne berichten zeg! JAA 3 van de 4! Goed zeg! Ik ben super mega erg blij voor jullie! :dance: :dance: Ik duim me suf voor je!
Waarom zetten ze er geen 3 terug? Wat doen ze met die ene nu?
Succes voor zometeen!
Jippie, super. Dat is goed zeg. Ik ben zo blij voor je. Wat een goed nieuws op de maandag. En nu lekker rustig aan doen de komende 2 weken.
Kijk eens hieronder wat ikke heb gemaakt weer voor de leuk! Uitgaande van de rake cyclus en afgelopen cyclus is morgen de dag zat ik kan testen of ongi kan worden. Maar op basis van 2 cycli, 1 met en 1 zonder hormonsters, kan ik natuurlijk niet precies zeker weten of t morgen dan ook echt mijn nod is.
Maar zo’n banner is altijd leuk toch hihi!
Jippie!!! Wat een goed nieuws! 3 van de 4, geweldig en 2 teruggeplaatst. Als het goed is ben je nu al met z’n 3-en. Hoop dat dat nog 9 maanden zo blijft!
Mouse
Hoi meiden,
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes & smsjes! :-* Zit hier alweer helemaal te tranen, snif!
De terugplaatsing was heel bijzonder vond ik! Hadden een paar hele lieve gyn’s,assistentes & laboratoriummensen om ons heen te staan. We konden op een scherm zien hoe de embryootjes eruit zagen. Twee mini-stipjes, met daarin de celdeling! Ik vond het toch wel heel speciaal! Er is een hele goede 8-cellige teruggeplaatst en nog een mooie 6-cellige! De gyn zei dat ze zeker beide een goede kans maken om uit te groeien tot een prachtig beebje! Dus dat worden twee spannende weken! Maar goed, de eerste week maar even genieten van het goede nieuws en dan vanaf volgend weekend zal de stress wel weer flink toeslaan!
O ja, nog om even jullie vraag te beantwoorden over het derde embrootje: deze was helaas niet goed genoeg om in te vriezen, dus die wordt vernietigd. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant komt het niet vaak voor dat er cryo’s (ingevroren embryootjes) over blijven, dan moeten ze aan hele strenge eisen voldoen. Dus daar hadden we ook niet op gerekend.
Wienie Spannend, zeg! Ga je morgen dan ook al testen, of pas aan het einde van de week als je nog niet ongi geworden bent? Heel veel succes met de laatste wacht-loodjes!
Kom later weer wat uitgebreider, ga nu thuis weer even rondstuiteren met z’n drietjes (en hubbie er natuurlijk ook bij!) :mrgreen:
Liefs,
Jippie
Jippie: wat fijn dat het goed is gegaan! En een met een celdeling van 8!! Goed hoor! Mijn zus had er toen ook één van 8 en één van 6, en ja hoor, is nu bijna uitgerekend van een tweeling!!! :mrgreen:
Geniet van dit moment meid! Deze mijlpaal is doorlopen en nu gaan we allemaal heel hard duimen voor een goed resultaat!!! :-* :thumbup:
" kleine beebjes in wording: goed uit groeien tot echte beebjes! Jullie krijgen een hele lieve papa en mama, dus hup hup, lekker groeien!!" :inlove:
Liefs Woezeltje
Wienie: stoer hoor, die banner! :mrgreen: Nu maar hopen dat er vanaf morgen een andere onder komt te staan!
Mouse: hoe gaat het met je? :-*
En nu weer hup, hup. aan het werk…
Liefs Woezeltje
JEEEEEEH Jippie wat fijn!!!
Ik kon het ook niet laten om vlug even op mijn werk te kijken!
En wat een goed bericht! Echt super fijn voor jullie!!
Ik hoop op een tweeling voor jullie maar 1 zou ook geweldig zijn toch!!
geniet maar even lekker van dit gevoel! Met z,n dreitjes wauw!
:dance: :thumbup: :-
Oja onze computer is stuk heb geen idee wat er mee aan de ahnd is weet dus ook niet waneer ik weer op kok kom. Hoop snel. :-
Dames…help me eens…ik verveel me!!!
Ja weet het, kan werken, kan lekker een boek pakken, klusjes doen en weet ik wat nog meer, maar heb geen zin!!! Ik ben lui en hobbel dus van pc naar tv naar buiten weer naar pc en zo maar door. Ik heb een ik verveel me dag en ben t wachten ook ineens heeeeeeel erg beu!!! :roll:
Oh ja ik kan natuurlijk onder het vervelen wel even duimen voor de mini jippies in spé!
Ik word er bijna melig van, mensen lastig vallen op msn, vriendlief bellen enz…en ja ik kan ook hier alles lezen en reageren op iedereen, maar behalve jullie lastig vallen heb ik daar ook al geen zin in!!! Hihi :mrgreen:
Was de verveel sessie weer, als jullie nu ook eens langs komen hier, dan wordt t vast nog gezelliger om te vervelen en verveeld te worden en verveeld te zijn!!!
Toedeloe!!!
Oh en ik ruik ook nog eens een poepjeslucht hier.
En nee, ik ben het niet zelf en heb hier ook geen baby verstopt…het komt van buiten. Jakkie!!! (smiley die zijn neus dichtknijpt) (waarom bestaat die eigenlijk niet???
:mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol: Wienie!!! Ga eens iets nuttigs doen zeg!!! :mrgreen: Ons een beetje lastig vallen…
hahahaha, ik heb het mega druk op mijn werk, maar kon het niet laten om even hier te kijken… even wat anders… dus even mijn hoofd leeg kokken!!! 8)
Nou Wienie, hup hup het is bijna etenstijd, dus je kunt lekker aan de kook!!!
Egni: hopelijk tot snel!! Dat je maar snel weer achter je PC kunt!! :-*
Liefs Woezeltje
Hoi hoi,
Jippie, wat super dat het van die topembryo’tjes zijn!!! Ik voorspel dat jij zwanger gaat worden (blijven!!) van een tweeling!!! :inlove: :inlove:
Onze eerste topictwins, joeehoeeee :mrgreen: Ik ben echt zoooo blij voor je!! Onze date in Grunn gaat zeker door, hihi… Ik voel het gewoon, het gaat goedkomen :thumbup:
Wienie: Whieeeee!!! Spannend meis!! Hopelijk morgen ook zo’n andere mooie banner!!! Ik :thumbup: me suf en strooi nog maar even wat hormoontjes je kant op :: ::
Enne, deze smiley :doh: lijkt er een btje op toch? Loop je al met een wasknijperop je neus???
Woezel: Nogmaals een hele dikke kus en heel erg bedankt voor je kaart!!! Ben er echt helemaal blij mee, zooo mooi!!! Thnx :-*
Hoe is het op je werk gegaan vandaag??
Egni: Echt naar dat je weer ongi geworden bent… Geds, ik voel me je mee!!! Ik hoop dat het snel augustus is voor jullie en het liefst dat je natuurlijk toch voor die tijd zwanger bent :hug: Hou je taai meis, jouw tijd gaat ook echt komen, dat weet ik zeker!!
Nou, ik ga even -een poging doen- eten… Kom zo ff verder schrijven!
liefs
Mar