Meiden met een lange cyclus-deel 13

Hai, was ik weer! Even weer verder…

Eten is er gelukkig in gebleven, wel gauw gevlugt nu naar ons computerhokje. Die etenslucht die in huis blijft hangen is echt zum :sick:

Arme hub, die is nu aan het afruimen… :wink:

Paikea: Ik las wat over een prik die Kyan heeft gehad, maar kan zo niet terugvinden waarvoor. Hoe gaat het nu met hem? Heeft hij er last van gehad? Lekker dat je bijna vakantie hebt! Gaan jullie nog weg?

Angeltje: Aaah, ik lees nu pas dat je donderdag ziek naar huis bent gegaan. Wat naar zeg :frowning: Hoe voel je je nu dan? Nog steeds grieperig? Alsnog van harte beterschap!!! Ik hoop dat je gauw opknapt, je kunt je goed belabberd voelen he… Sterkte!! Hoe is het met Nordin?

Wat ontzettend vreselijk nieuws van die oud-klasgenoot trouwens, daar word ik helemaal naar van :cry: Wat een zieke mensen toch op deze wereld…

Femmie: Hoe gaat het nu met jou? Heb je nog last gehad van dat bloedverlies? Sterkte!

Bagheera: Hoe was het bij je familie in Tilburg? Hebben jullie het leuk gehad?

Mouse, Egni: Hoe is het met jullie??

Hiet gaat het wel weer even wat beter. Ik ben op een soort van licht verteerbaar dieet en dat gaat erg goed… Alles blijft binnen, wel eet ik veel meer kleine porties verdeeld over de dag ipv 3 x een grote maaltijd. Dat schijnt ook beter te zijn. Verder mag ik even niet werken, want zodra ik me ‘druk’ ga maken dan komt de misselijkheid weer opzetten. En verder wil ik ook nooit meer zo’n pijn hebben, ik lag echt dubbel van de pijn. Dus ik houd me gedeisd… En probeer ook niet zoveel meer te stressen… :shifty:

Tot nu toe, heb ik mezelf redelijk onder controle!!!

xx

Mar

Heey meiden,

Allereerst mijn verontschuldigingen dat ik weer een tijdje niks van me heb laten horen. :oops:

Ten tweede, Jippie, wauw goed zeg van de bevruchting!! Mijn duimen draaien hard!!!

Mar, pff ik schrok ff, maar gelukkig gaat het allemaal ok.

Ik merk dat ik eigenlijk niet meer erg bezig ben met zwanger raken en ik heb geloof ik dit forum ook ver weg gestopt in mijn hoofd. (Niet bewust hoor) Daarnaast zoveel dingen die ik doe…zoals jullie weten ben ik een bezig bijtje… hahaha

Net terug van een weekendje weg met de bewoners, waar ik flink door mijn enkel ben heengegaan… dus niet leuk. Ben nu 9 dagen vrij…ff bijtanken en het is feestweek in het dorp!!! Jihaaaaaaaaaaaaa

Vandaag trouwens erg gelachen! Ik ben 2 keer gebeld door q-music. Eerst om een plaatje aan te vragen en daarna voor raad het geluid. Helaas… niks gewonnen hahahaha

Hopelijk binnenkort meer!! Heb wel zat tijd :slight_smile:

Liefs, Janine

Jippie: ik heb nu pas tijd om hier te kijken, maar alsnog

SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!

Ben echt megablij voor je!! Dit gaat idd de 1e topic-twins worden hoor :mrgreen: :wink: .

Kom morgen wel weer even kletsen als ik puf heb. Ik zit even niet zo lekker in mijn velletje de laatste dagen.

Tot snel!!

Liefs, Angeltje

Angeltje: :hug: Rustig aan hoor! Neem maar lekker je tijd om bij te komen! :-

Janine: leuk om weer wat van je te horen! Wel goed van je dat je niet meer zo bezig bent met zwanger worden. Hopelijk heeft dat een positief resultaat! Fijn dat je het zo lekker druk hebt!! Heerlijk zo bezig zijn met van alles en nog wat!

Ik had vandaag Q-music opstaan, maar heb dat natuurlijk weer gemist… :wall: :wall: :wall: Hopelijk win je een keer wat!

Mar: Graag gedaan hoor! :-
Leuk dat je hem nu al had ontvangen!

Ik ben blij dat het beter met je gaat en dat het dieet voor je werkt. Je kunt idd beter kleinere porties verdeeld over de dag eten dan 3 hele grote! Goed aan jezelf en beebje denken! Werken komt vanzelf wel weer!

Zo weinig te melden verder… heb het idee dat ik hier vandaag al een paar keer geweest ben… :think: :think: Vreemd, want ik moest toch echt werken… :mrgreen:

Morgen lekker een dagje extra vrij. Mijn ouders zijn met vakantie en nu past mijn schoonmoeder 2 dagen op en moeten hubbie en ik gedurende 2 weekjes ieder 1 dagje vrij nemen. Morgen is het mijn beurt!! Heerlijk!!

Liefs Woezeltje

Jippie!!!

Wat geweldig!!!(of is dat wat overdreven al?)

Weet je, jij bent eigenlijk gewoon een beetje zwanger nu!!!

Ow meis ik vind het zo super voor je. Je hebt dit echt verdient. Mijn duimen zijn inmiddels flink getraind, dus ze draaien komende weken volop verder dat er iig eentje (hopelijk twee) lekker blijven zitten :dance:

(zo en dan nu de rest lezen, ben zo terug meiden :-* )

Woezeltje, al wezen fietsen?

Wienie, ow ik herken je gevoelens zo goed. Ik duim heeeeeeeeel hard ook voor jou dat het raak is. Ga je morgen testen? Of ga je het uitstellen? Spannend hoor :pray: (leuk ook die banner, is toch altijd wat vrolijker hè :mrgreen: )

Paikea, hoe is het met kian?

Jippie, ow ik werd helemaal vrolijk van je berichtjes. Wat moet jij opgelucht zijn geweest vanmorgen na al die onzekerheid afgelopen weken. Nu is het toch weer spannend, maar de eerste hele grote stap is gezet.

Viel de terugplaatsing opzich verder mee? Fijn dat je zo’n aardige mensen om je heen had.

Egni, succes met de computer meis :-

Mar, fijn om te horen dat het allemaal goed met je gaat. Houden zo meis! :-

Janine, geniet lekker van de 9 dagen en af en toe even afstand doen van zwanger worden kan ook geen kwaad hoor (vind ik…)

Verder alle meiden die ik niet gehad heb dikke :-* en :hug:

Hier gaat alles weer goed. Hoofdpijn is zo goed als over. Vandaag dacht ik dan eindelijk ongesteld te worden, maar het blijft bij oud bruine afscheiding. Vandaag toch wel aardig wat. Maar het wil niet doorzetten…

Afwachten dan maar weer (en over 2 dagen de uitslag van het semenonderzoek. :shifty: )

Lieve meiden…

willen jullie even met me meestuiteren???

Vanmorgen getest, zo van, dan weet ik vast of ik vanavond een wijntje kan drinken…enne…

Positief!

Ik stuiter hier dus rond, want het gaat hier echt can op naar neer. Wel fijn vind ik dat de streep nu veel dikker is als de 1e test vorige keer, hoewel ik op hetzelfde tijdstip zit!

Ik strooi heel veel hormoontjes voor jullie allemaal en ga nu een mooie banner maken en een foto ter bewijs proberen te plaatsen!

x wienie

even kijken hoor of t lukt.

Dit is foto van 1e test van toen, 14 dagen na eidag en 16 dagen na pregnyldag:

en deze is van vandaag, op zelfde tijd na ei en pregnyl…wel een groot vesrchil toch!!!

En kan iemand me nu vertellen hoe dat foto’s plaatsen makkelijker kan? Want nu kan ik er maar 1 per antwoord…kan dat ook anders?

En ik heb besloten dat ik voor t positief denken ga, dus ik ga nu mijn banner maken en een leuke kreet neerzetten. Nu ben ik zwanger en nu ga ik ervan proberen te genieten!

En ik duim zo voor jullie allemaal!!!

x wienie

Winnieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Gefeliciteerd!!!

Maarreeee… je banner is nog niet goed heh hahahaha

Wienie dat is geweldig. Gefeliciteerd. En die streep is zeker duidelijker. Goede instelling. Proberen te genieten.

Wow, wat lees ik nu!!! Super Wienie!!! Van harte gefeliciteerd!!! :dance:

Dat het deze keer maar allemaal goed mag gaan!!! :pray:

Super meis, tis je zoooo gegund!!!

dikke kus

Joepiejoepiejoepie!!!

Wat een supernieuws weer zeg!!!

Wienie: van harte meis!!!

Ik stuiter wel met je mee hoor :mrgreen: .

Ik stuiter alleen nu even naar boven, want Nordin wordt net wakker :wink: .

Tot later misschien.

Knuf aan alle andere meiden :-* .

Liefs, Angeltje

OOH meiden!

Jippie, geweldig nieuws en zeker er eerst maar eens een weekje van genieten! FIjn dat de terugplaatsing zo goed verliep. Klinkt idd bijzonder :-

Wienie, ook ik stuiter mee hoor! Echt heel duidelijk verschil met je vorige test! Gefeliciteerd en geniet ervan! :-

Angeltje, kop op meissie en een dikke knuffel. :hug:

Hier gaat eht goed hoor, moet alleen snel weer verder. 3 collega’s op vakantie en alles is naar mij doorgezet. pffff

Alle andere meiden: :-*

Mouse

Gefeliciteerd, Wienie!!! Super, zeg! :clap: :-*

Hey ik ben er al weer! De pc doet het alweer gelukkig! :smiley:

En wat lees ik… Wienie!!!

Wauw Gefeliciteerd!!!

Super hoor! Wat een mooie test! Geniet er maar van.

Morgen naar de gyn dan ga ik zeggen dat ik 17 aug naar amsterdam ga.

Ben benieuwd wat hij zegt. Ben ook wel benieuwd of de overstimulatie nu helemaal weg is!

Nou ga zo even eten maken. Kom snel weer op de rest reageren!!

:-*

Wow… vandaag even niet hier en wat ziet mijn oog!!!

JOEPIEEEEEEEEEEEEE!!! WIENIE GEFELICITEERD MEID!!! HELEMAAL SUPER!! :dance: :dance: :dance:

Geniet er van!!! :-

Dit gaat de goede kant op meiden, o, ik hoop echt dat er heel snel nog meer volgen!!! :pray:

Net thuis van heerlijk uiteten met collega’s… :drool: En ga nu mijn mandje opzoeken! :-

Liefs Woezeltje

Wienie: Gefeliciteerd! Wauw, wat een goed nieuws en deze test is zeker superduidelijk, veel beter te zien dan die andere, als dat geen goed teken is!

Mouse en Woezeltje: Sterkte allebei. :hug:

Vandaag gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek: alles was goed.

WIENIE!!!

Meis, owwwwwwwwwwww wat geweldig!!! Wat heerlijk dat het zo toch ineens zo mag zijn :-

Super dat je het zo positief kan benaderen. Hoe vast meis! Die test is echt heel duidelijk.

Egni, succes bij de gyn. Ik duim voor je dat de overstimulatie weg is en de gyn begripvol reageert. :hug:

Jippie, hoe is het? Alles nog goed?

Wij krijgen vandaag de uitslag van semenonderzoek. Spannend :shifty:

Alle andere meiden :hug: en dikke :-