Meiden met een lange cyclus-deel 13

Ha meiden,

Nu weer eens even op de rest reageren hoor, was zo onder de indruk gister, dat ik daar niet meer aan toe kwam! Zul je zien dat ik niet alles helemaal terug kan lezen, maar ik begin maar gewoon en dan zie ik wel!

Femmie, die bruine toelie kan heel goed betekenen dat het onderweg is hoor! Maar wil je dat het nu wel of niet komt? Want ik weet niet wanneer jullie ook weer verder mochten. Heb je de uitslag al? Ik duim voor goede zwemmers!

Egni, hoe laat moet je naar de gyn? Succes!

De rest thanks voor de felicitaties!!!

Jippie, en hoe voelt t om met zijn drietjes te zijn?? (en te blijven hoor!!!) duim duim teen teen

Ik doe te even in etappes vandaag hoor

Mar, fijn dat je je beter voelt!

Mouse fij dat t goed gaat! Hoe gaat t met de gesprekken enzo?

Janine, hoe is t met je? Zijn jullie wel weer aan t proberen? Hoop zo dat t snel raak en goed is voor je!!! Heel veel hormoontjes voor jou!!! :**:

woezel, je bent wel vaak hier de laatste tijd, zal je baas leuk vinden! :wink:

angeltjes, kop op meid!

bagheera, andere kant uit!! Vroeger woonde ik in wolluk! Nu in driekhoek, tilburg, eindhoven, den bosch!

Wat betreft borstvoeding; ik weet dat er heel veel voorstanders van borstvoeding zijn en dat hier op t forum ook altijd flinke discussies daarover zijn. Ik weet ook dat het het beste is wat je je kind kan geven, maar ik ben er zelf denk ik geen type voor en daarom kies ik er waarcshijnlijk niet voor, of misschien alleen de eerste weken. Waarom? Ik heb niks met mijn boobs en vind t niks om in bijzijn van anderen te voeden. Dat zou je kunnen oplossen door apart te gaan zitten, maar dat vind ik dan ook niet leuk. Kolven daar ga ik niet aan beginnen. Ik wil ook graag dat anderen een flesje kunnen geven, en zonder kolven heb je dan al probleem nummer 1. Verder wil ik ook weer een beetje kunnen gaan en staan waar ik wil, ik wil niet aan huis gebonden zijn en aangezien ik niet in openbaar ga voeden…tel het sommetje op en je snapt het. Er zijn genoeg vrouwen die geen bv kunnen geven, dus dan moet je wel naar flesvoeding. En ik denk dat kids met de fles ook goed groot worden. Ben zelf ook een flessekind trouwens.

Dat is een beetje wat ik nu zo gauw weet te schrijven. Als je echt een voorstander bent dan vind je dit waarschijnlijk maar niks! Ik denk dat ieder moet kiezen wat je het beste vind en waar je je t prettigst bij voelt. Maar…ik denk dat ik geen bv ga geven, maar zeker weten doe ik het nog niet, dusse als je nog goede argumenten hebt, hoor ik ze graag, wie weet draai ik nog bij hihi! Wel een lang verhaal zo zeg!

Heb ik nu iedereen gehad???

Zo niet, sorry, maar ik ga iets lekkers bakken!!! Dusse dames, tot later en een dikke kus!!!

Wienie

Wienie, meis, ik ben een voorstander voor borstvoeding maar ook wel zo reeel dat ik me ook realiseer dat er ook voordelen aan de fles zitten en dat anderen nu eenmaal een andere mening kunnen hebben.

Sommige vrouwen lijken wel anti-fles, maar ik heb daar ook zo mijn vraagtekens bij. Het moet wel leuk blijven en beebje en moeder moeten zich er goed bij voelen. Is dat niet zo, dan is het gedoemt te mislukken (is mijn idee dan hè).

Maar als je nog twijfelt, tja dan kan je ook kiezen om het gewoon te proberen en te kijken hoe je je erbij voelt. Vind je het na een paar dagen nog niets, dan is de fles zo warm in de magnetron hè.

Heb hier een link voor je waar je voor en nadelen naast elkaar hebt :-*

Verder denk ik dat ongi niet onderweg is wienie. Vandaag is alles weer schoon. Geen bruine toelie meer. Ik had eigenlijk toch wel wat verwacht vanwege die toelie en die hoofdpijn die ik had zondag (al was het niet de gebruikelijke menstruatie hoofdpijn). Zal dus over een tijdje het wel op moeten gaan wekken denk ik.

En dan:

:dance: We hebben de uitslag meiden!!!

64 miljoen zaadcellen per millimeter

63% goed bewegelijke bewegelijke cellen

(zo is het in mijn hoofd blijven hangen, mijn vriend had het opgeschreven, maar die is met de uitslag in zijn broekzak sporten :mrgreen: )

Verder heeft de gyn het niet gehad over het percentage “afwijkende worm”, maar hij kon alleen maar zeggen dat het goed was. :dance: Aan mijn vriend zal het dus niet gaan liggen :mrgreen:

“Dus dan gaan we na de vakantie aan de slag met onderzoekjes bij uw vrouw” had de gyn gezegt. Mijn vriend vond het zo leuk “mijn vrouw” hihi :mrgreen:

Wienie: BV is ieder zijn eigen keus. Je bent zeker geen slechte mama omdat je voor FV kiest!!! Ik vind dat zo’n onzin!! Ik kan ook niet zo goed tegen al dat pro BV gedoe… Ik geef BV (nu nog 2 voedingen BV en 1 FV), maar vond het de eerste 4-5 maanden echt geen roze wolk, maar bijna een noodzakelijk kwaad. (omdat hubbie astma e.d. heeft, wilde ik haar zo graag die basis geven van BV. En natuurlijk vanwege haar erg slechte start). Maar als dat niet het geval was geweest, was ik waarschijnlijk al vrij snel afgehaakt. Het kwam moeilijk op gang, ik was kapot, Luna bleef maar voor 8 voedingen komen gedurende de eerste maanden enz.

FV heeft voor- en nadelen, maar BV zeker ook!!! Ik kan ook niet lezen op het Borstvoedingtopic van dit forum… dat gaat me soms zo ver… ik word daar gewoon naar van!!!

Dus nee, ik ben iig geen pro BV type, ik zou het de volgende keer wel weer doen, maar met de reden van de allergieën en astma van hubbie in mijn achterhoofd. Iedereen kiest waar hij/zij zich goed bij voelt. En ook ik ben groot gebracht met FV en ik ben er niet minder (gezond) om!!! :mrgreen: Dus doe maar lekker wat jou goeddunkt!!! :-*

Enne… wat voor lekkers heb je gebakken??? :drool:

Hoe voel je je verder?

Femmie: super dat het zaad van je hubbie in orde was :thumbup: . Altijd fijn om te horen!!! Iig vast 1 ding uitgesloten! Hopelijk hoef je je ongi niet op te wekken, maar komt het alsnog vanzelf!

Weer weinig te melden hier… Morgen fietsstoeltje ophalen!!! :dance: En het wordt dit weekend super mooi weer, dus… stukje fietsen!!! 8) :mrgreen:

Liefs Woezeltje

Hoi allemaal,

Wienie Is het nieuws al een beetje doorgedrongen? Ik vind het echt helemaal super voor je, meid! Heb je al een afspraak gemaakt voor de eerste echo? Wat je argumenten voor flesvoeding en tegen borstvoeding betreft, je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt! Ik kan me ook altijd zo opwinden over de bv-discussies hier op het forum. Ik kan me zelfs herinneren dat er iemand was, die zei: Als je geen bv geeft, dan heb je er ook geen recht op om moeder te zijn! :shock: En ik heb sommige bv-ers er ook al eens op betrapt dat ze vaak enorm hypocriet zijn. Aan de ene kant MOET een kind bv krijgen, want dat is het beste. Aan de andere kant laten ze het kind zo ergens in z’n/haar eentje liggen zonder er naar om te kijken (discussie nav dat meisje Madeline) Dan heb ik zoiets van: Duuuhhh, waar zit je verstand?! Maar goed, die discussie doet hier natuurlijk niet ter zake. Maar je dus door niemand aangevallen voelen en doen wat jij denkt dat het beste is, voor het kindje maar ook voor jezelf! Een kindje heeft niks aan een depri en ongelukkige moeder!

Femmie Goede uitslag, hoor! Helemaal niks mee, dus dat scheelt! Hoef je in elk geval nog niet aan IUI of IVF/ICSI te gaan denken. Er zijn heel veel op dit topic die alleen een beetje hulp nodig hadden bij de cyclus en daarna op de romantische manier vrij snel zwanger zijn geworden. Dus wel hoopgevend, toch?

Bagheera Fijn dat de uitslagen van het bloedonderzoek goed waren! Maar hoe voel je je nu dan? Gaat het inmiddels weer wat beter of nog steeds zo moe en futloos? Alles goed met Kimberly?

Woezeltje Leuk dat je een fietstoeltje gekocht hebt! In het weekend wordt het lekker zomerweer, dus dan kun je het mooi uitproberen. Ben erg benieuwd hoe Luna het vindt! Kom je ook een fotootje showen van Luna’s avonturen op de fiets?

Egni Hoe is het vandaag bij de gyn gegaan? Wat zei hij ervan dat je vanaf augustus naar het VU gaat? En hoe zit het nu met de overstimulatie? Hopelijk is alles weg!

Mouse Balen dat je het zo druk hebt op je werk! Weet je al iets meer over de promotie? Nog een paar weekjes dan hebben jullie de eerste voorbereidende onderzoeken voor IVF, toch? Ook weer spannend!

Angeltje Hoe gaat het nu met je? Voel je je alweer wat beter?

Nog bedankt voor je lieve smsje van zondagavond! :-

Mar Hoe gaat het met jou? Heb je ook nog last van maagpijn en dergelijke? Ik hoop dat de medicatie in combinatie met het dieet aanslaat! En gefeliciteerd met de 9-weken grens! Nu ben je al verder dan de vorige keer, moet een goed gevoel zijn! Komt helemaal goed, meis! :-

Paikea Hoe gaat het met jou?

Janine Alles goed daar? Ben je aangenomen voor de andere functie? En hoe gaat het met de rest?

Ben ik nog iemand vergeten? Vast wel, want ik vergeet er elke keer standaard eentje!

Hier gaat het wel goed. De feeststemming is nu inmiddels omgeslagen in nuchterheid! :wink: Natuurlijk nog steeds erg blij met de twee emmies, wel een speciaal gevoel dat ik een beetje met z’n drietjes ben. Maar goed, nu moeten ze nog gaan doordelen en innestelen natuurlijk! Gaat wel ontzettend spannend worden de komende twee weken. Na het weekend zou ik in principe ongi kunnen worden, vanaf 10 dagen na de punctie. Dus dan begint het broekloeren alweer… Vreemd idee dat het over een week alweer einde oefening kan zijn. Of zwanger natuurlijk, maar dat kan ik me helemaaaaal niet voorstellen!

Liefs,

Jippie

he ladies,

rustig hier vandaag!

femmie, fijn zo’n goede uitslag! Das al een mooie overwinning, want aan problems bij de vrouw kunnen ze meer doen dan de man. En die ongi, hopen dat ie toch nog vanzelf komt dan! Enne ik krijg d elink niet geopend…ligt dat aan mij, of kijk ik niet goed? Ik denk er idd nog wel over om t misschien te proberen, dus wie weet…ach duurt nog minstens een maand of 8!!

Woezeltje, wel fijn om te lezen wat je schrijft over BV. Ik durf nooit zo goed te zeggen dat ik dat misschien wel niet ga geven…hier wel hoor, maar tegenover anderen ofzo…dan krijg je soms zo’n relaas. “ja maar das t beste voor je kindje en dat wil iedereen toch, veel intiemer enzo” net of ik geen goede mama zou zijn anders. En tja zo heb je overal voor en tegenstanders voor! Jouw argument over moe zijn is ook nog iets ja, ik ben zelf niet zo iemand die tegen weinig slaap kan. Een keertje, maar meerdere nachten…dan is t toch mams die om d epaar uur moet voeden en dat kost veel kruim, waar ik denk ik niet gezellig en blij van wordt. En toch goed van je dan, dat je nog zo lang bv hebt gegeven! Bijna fietsen!!! Leuk!!!

Nou, ik had dus kletskoppen gebakken en die hebben we (vooral ik ) allemaal al weer lekker op gesmikkeld. En net heb ik een hele grote lekkere bosche bol op. Kennen jullie die, de echte echte uit den bosch? Super, maar zo vullend dat ik daarna altijd wel t idee heb dat t mijn neus uitkomt! Maar laten staan, nee hoor niet zo’n echte bosche bol!!!

Nou, verder gaat t wel oké hier. Het begin van de dag gaat t eigenlijk heel goed en eigenlijk ben ik er ook wel positief over, maar af en toe is t even zenuwslopend hoor. Ben toch elke keer weer opgelucht als ik van de wc af kom. Hoop niet dat dit lang gaat blijven…Krijg ik een wc fobie hihi! Heb er eigenlijk wel een goed gevoel over en denk ook dat het niet weer mis kan gaan. Ik ben dus ook wel blij en stuiterend!!! Gevoelige boobs zijn ook veel meer dan vroige keer en in mijn buik is hetzelfde gevoel er ook alweer, dus allemaal fijne tekens. Tja het is gewoon heel simpel, over 8 maanden komt er een baby uit!

Als jullie nog tips hebben om positief te blijven en onzekerheden beetje weg te nemen…graag!!!

Ga nu in boek lezen wat ik vanmiddag heb gekocht! En morgen is mijn mannetje jarig!, dus morgen en vrijdag feest, (en dan ook nog met dit nieuws in mijn achterhoofd…hoe houd ik mijn mond dicht!!!) kan zijn dat t dus even duurt voor ik er weer ben!

Dikke x wienie

Jip we waren tegelijk!!!

Ik kan me helemaal voorstellen dat t eng is…maarre we gaan voor de twins hoor!!! Je hebt nu toch een hele grote kans dat t goed gaat! Je bent nu al verder dan op de normale manier kan gaan, want ze zijn al bevrucht en deels gedeeld!!

Dusse meiden, duimen en tenen omhoog voor onze topic twins mama in spé!!!

oh ja en denk dat ik morgen bel voor echo. Wilde eigenlijk nog eens testen voor een dikkere streep, maar eigenlijk is ie toch al dik genoeg? En ga niet op vrijdag de 13e testen hoor. Durf eigenlijk niet zo goed meer…dadelijk is de streep ineens dunner ofzo, ja doei!!! Kunt je maar ergens druk over maken!!!

x wienie

Hoi meiden,

O, Jippie, wat ontzettend spannend meid. Wat lijkt me dat vreemd, om te weten dat er daar van binnen nu misschien vanalles gaande is. Ik hoop het zo ontzettend voor je!!! We blijven met zijn allen duimen op goed nieuws over 2 weekjes!!! :thumbup: :**: :thumbup:

Woezeltje: leuk zeg, lekker fietsen met Luna!! Alvast veel plezier en geniet ervan. En hoe is het verder met je?

Femmie: super dat het met je hub goed was, dat kun je in ider geval uitsluiten nu. En ik hoop dat je ongi snel komt, zodat jullie verder kunnen!!

Wienie: en nog wat lekkers gebakken?? Je gaat nu toch niet steeds maar lopen snoepen hè, nu je zwanger bent :wink: :mrgreen: .

En wat betreft de BV, ik zag er v.t.v. heel erg tegenop met eigenlijk dezelfde punten als die jij noemt (niet in het openbaar wilen voeden, niets met je boobs hebben enz.). Maar vanwege de allergie-aspecten wilde ik het wel graag proberen. Toen ik het eenmaal een paar keer gedaan had voelde het toch wel goed om zelf mijn kindje te kunnen voeden en was het ook gewoon heerlijk om steeds zo’n intiem momentje met Nordin te hebben. Ik vond het toen echt een mega-teleurstelling dat het niet lukte (te weinig voeding) :cry: . Maar iedereen moet die keuze voor zichzelf maken idd, en wie weet verander je idd nog van mening als het zover is…

Bagheera: fijn dat de uitslag goed was!!!

Egni: hoe was het bij de gyn? Heeft hij een beetje goed gereageerd? En ik hoop dat de overstimulatie weg was.

Mouse: rustig aan hè, je hebt maar 2 handen :mrgreen: . En hoe is het met je promotie? En alles goed met Brent?

Mar: hoe voel je je? Lukt het je om je eten binnen te houden? Rustig aan hè?

Janine: heerlijk dat je het zo druk hebt en dat het je zo goed lukt om het zwanger-worden een beetje los te laten. Hopelijk heeft het een positief effect!!

Paikea: hoe is het met jou? Al een poos niet gezien…

Oh, en Wienie: als je een foto bijvoegt, kun je kiezen voor de optie:

nog een foto bijvoegen (staat in grijze balkje rechts).

Ik geloof dat je er maximaal 3 per bericht kan toevoegen.

Zo, ik ben weer bij :wink: .

Hier gaat het redelijk. Ik weet niet wat ik heb de laatste dagen, maar ik ben vreselijk moe, moe, moe. Ik heb gistermiddag en vanmiddag zowaar op de bank liggen slapen toen Nordin sliep, dat lukt me normaal echt nooit… Verder haal ik me weer vanalles in mijn hoofd dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik weet dat het belachelijk is, want het zal echt niet meteen raak zijn, maar toch speelt het steeds door mijn hoofd.

Allereerst ben ik nog steeds niet ongi, ik ben zoals gezegd vreselijk moe en toen ik vanochtend een afspraak had bij te tandarts (kies vullen) vroeg hij notabene of ik zwanger ben omdat mijn tandvlees zo doorbloed was :shock: :shock: :shock: .

Ik heb zelf totaal niet het gevoel dat het zo zou kunnen zijn, maar als ik van het weekend nog niet ongi ben, ga ik toch maar eens testen… Zeg nooit nooit :mrgreen: .

Nou meiden, ik ben weer weg, Morgen weer werken en morgenavond vertrekt hub samen met zijn broer voor 4 dagen naar Portugal (zijn moeder verblijft daar), dus dan sta ik er 4 dagen alleen voor. Lekker mijn mandje in nu dus :zzz: .

Trusssssssssste.

Angeltje

Woezeltje, lekker fietsen van het weekend. Heerlijk hoor met het weer. Wat voor stoeltje heb je gekocht?

Jippie
, zeker hoopgevend. Ik moet zeggen dat de uitslag me onverwacht in een super optimistische stemming bracht. Is natuurlijk wel erg voorbarig, maar goed, de hoop is weer wat aan het bijtrekken.

Jeetje raar hè, dat jij over een week eigenlijk weet of het wel of niet gelukt is allemaal. Spannend meis!

Wienie,
de link kan je openen door op het woordje “hier” te klikken in dat berichtje. Jullie hebben je wel verwend zeg! Maar dat mag ook :dance:

Meis, wat lastig die onzekerheid. Kan me er vanalles bij voorstellen. Heb helaas geen tips voor je om minder onzeker te worden. :?

En mijn tenen en vingers zijn al in de lucht en doen de twinsmama in spé dans :lol:

Hey meiden,

Wienie lekker hoor een borsche bol! :drool: Ik ben ook al de hele dag aan het snoepen. We hadden brownies op mijn werk jam jam. Maar je zit er al gauw vol van!

Fijn dat je je zo goed voelt. je klinkt heel blij goed zo geniet er maar goed van!

Ook ik heb trouwens altijd gezegt dat ik waarschijnlijk geen borstvoeding ga geven. Kan altijd veranderen natuurlijk maar heb er gewoon zo’n gevoel bij.

jippie, kun je de spanning nog aan? en voel je al wat? :pray: Ik duim nog steeds voor twee mooie kindjes hoor!!!

Femmie, wat fijn dat het zaad van je man :wink: goed is! Dat scheelt een hoop! wat voor onderzoekjes gaan ze bij jou doen?

Gaan jullie nog op vakantie? waarheen?

Woezel, geniet maar lekker van het mooie weer wat er aan komt! Heerlijk fietsen met de kleine! 8)

Nou de overstimulatie is weg! Eierstokken waren mooi rustig. Ik heb de gyn gezegd dat ik een afspraak in het VU heb. hij begreep het wel maar was er niet zo heel blij mee. Tja.

Ben vanaf vandaag wel weer begonnen met 100mg puregon. toch nog een ronde proberen dat kan nooit kwaad toch.

moet nu di weer voor een fm.

Morgen weer een dagje op mijn nichtje passen :inlove:

:-*

Nu was ik tegelijk met angeltje :slight_smile:

Angeltje, jij maakt het al meteen spannend zeg! Hoeveelste dag van de cyclus zit je?

Wil je verder veeeeeeeel plezier wensen in portugal.

En voor de meiden die voor me hopen dat mijn menstruatie vanzelf gaat komen. Tja er zitten voor en nadelen aan:

Nadeel:

Cyclus is weggegooid

Voordeel:

Ik hoef het niet op te wekken met die hormonale troep

Ze kunnen mijn bloed checken en evt daarop het beleid aanpassen alvorens het gestart is.

Maar goed, ik denk niet dat het vanzelf gaat komen. Ik heb afgelopen week wel veel dagen oud bruine afscheiding gehad en zondag enorme hoofdpijn (anders dan de normale menstruatie hoofdpijn, maar toch, ik had hoofdpijn), maar alles is weg en schoon weer. Verder zit ik nu op dag 44, dus ik heb niet het idee dat het nog spontaan zal gaan komen. Maar goed, beide heeft voordelen, dus we doen het er maar mee zoals het gaat lopen

En net weer tegelijk met egni gepost :lol:

Egni, meis wat geweldig dat de overstimulatie weg is. Jammer dat de gyn het niet zo leuk vond, maar wel fijn dat hij wel zo professioneel is je nog 1 ronde verder te helpen. Dinsdag alweer fm. Welke dag zit je dan?

Verder zijn mijn VRIEND en ikke niet getrouwd hoor hihi. Hij zei het een paar keer dat de gyn dat gezegt had. Dus vroeg ik waarom hij het maar bleef herhalen en toen zei hij “ja de gyn zei JOU VROUW” dus ik dacht "nu komt het :inlove: " "maar helaas :doh:

:lol: :lol: :lol:

We zijn dus nog altijd vriendje en vriendinnetje :mrgreen:

Wij gaan niet op vakantie, voorlopig nog niet. We zien we wel of niet gaan. Willen evt ook eea aan het huis doen, dus misschien zit het er niet in.

En onderzoeken die ze gaan doen:

Op de planning staan bloedonderzoek en fm en dan wrs nog ergens een samenlevingstest, maar daar hebben we niet een datum voor, dus ik heb geen idee of dat als de komende cyclus gaat zijn.

Meis, veel plezier met oppassen morgen. Altijd leuk! :mrgreen:

Hé, gaan jullie allemaal nu pas wakker worden hihi!

Ben net even weg en hopla daar schieten de berichten als paddestoelen omhoog!

Angeltje, dat zou wat zijn zeg…zwanger!! zou zomaar kunnen toch! Ik zeg ook zeker, zeg nooit nooit, dat heb ik zelf deze ronde maar weer eens bewezen! Spannend!!! Enne snoepen…dat doe ik altijd al heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel!!! :oops:

Femmie, ik had weer te snel gekeken, link gezien! thanks! Merendeel was al bekend, maar heb m toch opgeslagen!

Egni, een medestander die het nu al zegt haha. Zelfde redenen als ik? We kijken wel als t zover is denk ik dan maar! En gogogog deze ronde! Proberen kan zeker geen kwaad en die gyn, tja jammer voor hem!

Femmie, dan hopen we maar dat er iets gebeurd en verder niks hihi!! Komt vast goed!

Trusten nu!!!

x wienie

Hihi, nog 1 berichtej dan. Maar dan echt naar bed hoor :wink: .

Egni: tsja, jammer voor je gyn hoor, hij kan het wel jammer vinden, maar je moet kiezen wat voor jou het beste voelt. En fijn dat de overstimulatie weg was!!

Femmie: logisch dat je liever niet ongesteld wordt meis, daar duimen we natuurlijk ook voor!!! Dat zou nog veel beter zijn!!!

En ik ga niet zelf naar Portugal hoor, mijn hubbie gaat 4 dagen :wink: .

En ik ben nu al bijna 6 weken niet meer ongi geweest, maar ik heb geen regelmatige cyclus dus ik weet niet waar ik vanuit moet gaan…

Wienie: lig je al in je mandje?? Of toch nog stiekem op KOK :naughty: :mrgreen: .

Ik ga nu echt hoor!!!

Liefs, Angeltje

Angeltje: hahaha, jij kan het ook spannend brengen zeg… Nou het zou mooi zijn als je zomaar ineens spontaan zwanger zou zijn, toch? Hoef je die hele mmm niet meer in!! Spannend hoor!

Dus je bent 4 dagen alleen? Hubbie heerlijk naar Portugal. Kan jij lekker 4 dagen Nordin voor jezelf opstrijken! :-* :-

Egni: goed ja, dat je een afspraak hebt in het VU. Laat er nog maar eens iemand anders naar kijken! En nee, nog een ronde kan nooit kwaad, wie weet hoef je niet eens meer naar het VU… :pray:

Wienie: hmmm… ja die echte bosche bollen… van De Groot… heerlijk!!! Als wij in Den Bosch zijn wil ik die ook altijd meenemen… (en we wonen er aardig dichtbij, dus we komen er nog weleens… :mrgreen: ) Lekker snoepen… :drool: :drool: :drool:

Ben benieuwd wanneer je voor de eerste echo mag komen!! Lekker bijgelovig om niet te testen op vrijdag de 13e… hahahaha, misschien is dat juist goed! :mrgreen:

Jippie: we hadden al even gemaild, dus :-
Ik duim nog steeds voor je!

Zo, ben weer even bij… Nog een half dagje werken (nu dus… :oops: ) en dan weer weekend! Dan volgende week nog 3 dagen en dan…vakantie!!! :mrgreen:

Tot later!

Liefs Woezeltje

nog eentje op deze ochtend dan! mijn liefje is jarig, dusse moet zo aan t taart maken!!!

Woezel, dan ben ik wel benieuwd hoe dichtbij je woont…ik woon ook dichtbij!!! En ben niet bijgelovig, maar vrijdag de 13e was de dag dat we hoorden dat t toen niet goed was…dusse ik ga niet voor een test op die dag, maar ja eigenlijk ga ik denk ik maar gewoon helemaal niet meer voor een test, de streep was toch duidelijk genoeg???

angeltje, ik lag dus al in mijn mandje! Enne 6 weken geen goni, kan dus ook zwanger zijn…hebben jullie goed geklust?? Lachen!!!

Zo en nu onder de douche en daarna lekker taartje maken, beetje poetsen, op feest bij tante die ook jarig is en dan vanavond en morgenavond feest hier. Oh als niemand maar iets merkt!!! Ik ga gewoon met wijjn aan t lopen en dan valt t vast niemand op!!! (vreemd, waar heb ik mijn wijn nu weer gelaten, hihi)

fijne dag!

x wienie

Jullie kletsen veel hoor. Helemaal niet erg, juist leuk :wink: .

Femmie, gelukkig die uitslagen zijn goed. Nu op naar de volgende stap. Gewoon stapje voor stapje. Jammer dat je nog niet goed ongesteld bent geweest. Misschien dan toch aan de hormonen.

Wienie, gefeliciteerd met je hubbie’s verjaardag. En af en toe wat wijn lozen in de keuken hoor.

Egni, niks aantrekken van de gyn hoor. Jij gaat fijn volgende maand naar het VU. Daar zijn ze meer gespecialiseerd. Gelukkig is de overstimulatie weg.

Angeltje, ben benieuwd. Ook al is de kans klein, er is altijd een kans.

Woezeltje, het wordt uitstekend fietsweer dit weekend. Veel plezier alvast.

Jippie, vreselijk he die wachtweken en dagen. Heb je genoeg afleiding? Ik hoop ook heel hard op een zwangere Jippie hoor.

Hier alles goed. Ben me aan het verheugen op de vakantie. Ik moet volgende week nog 1,5 dag werken, maar beschouw het al als vakantie. Dus vandaag nog en morgen nog een halve dag.

:oops: :oops: :oops: Wienie… ben je helemaal vergeten te feliciteren met je hubbie!!! Bij deze alsnog… GEFELICITEERD!!! jammie lekker taartjes eten… :drool: Fijne dag! (ik heb je PB gestuurd)

Paikea: lekker joh, bijna vakantie! :thumbup: Ik gelukkig ook… heerlijk, alleen volgende week nog 3 daagjes…

Ben er weer van tussen! En kom vandaag ook niet meer vanaf mijn werk kokken! :naughty: :naughty: :naughty:

Liefs Woezeltje

Hoihoi,

Wienie, gefeliciteerd met je hubbie. Goeie truck rondlopen met een wijntje. Dan zullen ze idd niets in de gaten hebben. Veel plezier en niet zelf alle taartjes eten hè :wink: Wat betreft de BV discusie. Bij mij lukte het niet, dus Brent heeft de fles gekregen vanaf dag 3, maar ik had me wel voorgenomen om BV niet ten koste van alles te doen. Uitgangspunt moet volgens mij altijd zijn waar jij en je kind je happy bij voelen. Omdat het moet BV geven, terwijl het je noiet ligt, je je niet prettig voelt straalt immers ook uit en dan is een kindje mijns inziens beter af met een flesje waarbij degene die het geeft wel lekker aan het genieten is. BEn zelf ook een flessekind, dus zie het probleem ook niet zo.

Mar, jij gefeliciteerd met je negen weken! Kan me voorstellen dat het een opluchting is dat je nu over de ‘grens’ bent. Had je nou vandaag nog een echo?? Zo ja, geniet ervan!

Angeltje, gezellig 4 daagjes Nordin voor jezelf. Mijn hubbie gaat dit weekend ook de hort op dus ben al aan het bedenken wat ik met Brent ga doen.

Woezel, Foei werken jij :lol: ! AL bijna vakantie, lekker hoor!

Bagheera, gelukkig waren de bloeduitslagen goed. Hoe is het verder emt je? Nog een vakantie of lekker vrij in het vooruitzicht??

Femmie, fijn dat de utislagen goed waren, wie weet waar dat nog toe leidt de komende vrije tijd :wink: Fijn dat je het zelf nu ook veel positiever ziet.

Egni, fijn dat alles weer op rde is. Laat die gyn maar natuurlijk vind hij het niet leuk maar hij is reeel genoeg om het wel te begrijpen. Da’s al heel wat. Succes in A’dam!

Paikea, oooh al bijna vakantie lekker zeg!! Geniet ervan en veel plezier met Kian!

Jippie, ooh wat spannend! Dit is dus wat me straks echt het allermoeilijkste lijkt. Die 2 weken wachten om te zien of alles goed is. Hoop dat je veel afleiding hebt en vooral heel positief denken! Ik denk aan je en duim voor je :-*

Hier is het nog druk, maar de gesprekken zijn goed verlopen. NU de 20e en de 31e nog en dan is het klaar en begint het wachten op de uitslag of de promotie is gehaald. Moet zegen dat mijn collega’s en baas erg betrokken zijn. Krijg steeds vragen heo het is gegaan en tips en trucks indien ze mijn gesprekspartners kennen. Met Brent gat het super. We hebben zaterdag eenf iets met zijwieltjes voor hem gekocht dus jullie begrijpen dat er nu dagelijsk gefietst moet worden. Hij is zo trots :inlove: en het gaat ook al erg goed. Nog 2 weken en dan hebben we de laatste testen voor de ivf.