Hoi meiden,
Het broekloeren is hier officieel begonnen! :? Zit vandaag op de 9e dag na de punctie, dus nu zou ik ongi kunnen worden. Morgen over een week hebben we de bloedtest en mogen we zelf testen, ik hoop zoooo dat we daar aan toe mogen komen! Wordt een hele spannende week en eerlijk gezegd zie ik er best tegenop. Ben geestelijk helemaal nog niet klaar voor de klap als het weer einde oefening is en kan me al helemaaaaal niet voorstellen dat het raak zou zijn. Qua kwaaltjes kan ik er moeilijk iets van zeggen, ook omdat ik t/m vandaag nog Pregnyl moest spuiten. Ik heb al wel sinds dinsdagavond een vreemd trekkerig, spierpijnachtig, zeurderig gevoel in mijn buik, dat doortrekt naar mijn liezen. Als ik nies of hoest, is het van: AUW! Verder heb ik wel het idee dat mijn (.)(.) gevoeliger worden en dat ze wat pijnlijker en voller zijn. Maar ja, kan ook weer een teken van de ongi zijn. Kan er dus helemaal niks van zeggen, helaas… Duimen en afwachten maar!
Femmie Wat naar dat je je zo beroerd voelt! Hoop dat je ongi dan maar snel doorzet, dan ben je er van af!
Zie je voor de rest alles weer een beetje zitten?
Angeltje Wil je het niet zo spannend maken? Zou super zijn als je nu zwanger zou zijn! Wanneer ga je testen? Dus je hebt hubbie gemist, maar het toch ook wel leuk gehad in je eentje? Mijn hubbie zit in ploegendiensten en heeft dus best vaak nachtdienst. Ik moet zeggen dat ik het zo nu en dan heerlijk vind om een keer in mijn eentje te slapen: geen gesnurk, heerlijk het bed en dekbed voor mij alleen! Ik heb er dus geen problemen mee als hij er 's nachts een keer niet is. Maar het scheelt ook dat ik er aan gewend ben.
Paikea Moet toch wel een goed gevoel zijn dat je een afspraak hebt staan voor de gyn, dan is er tenminste een beginnetje gemaakt! Hoe zat het ook alweer bij jou? Kian is mbv Clomid gekomen, toch?
Wienie Duidelijke test, hoor! Hoop dat je snel allemaal kwaaltjes hebt! Snap best dat je alleen maar bevestiging wil, dat heb ik nu zelf ook wel een beetje. Je zoekt toch naar tekenen van je lichaam dat het goed zit! Wanneer had je nou je eerste echo?
Mar We hadden elkaar natuurlijk al gesproken, maar wat een prachtige duidelijke echo! En inderdaad dat knuistje! :inlove: Als ik de echo zie, heb ik het gevoel dat het een jochie is! Nergens op gebaseerd, alleen een voorgevoel. Wat denk je zelf? Ik ben blij dat alles zo goed gaat, over ruim twee weekjes de “laatste” echo en dan genieten, meis! Het is je van harte gegund!
Woezeltje Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat met Luna! Balen dat ze verkouden is!
Heb je gisteren nog met haar gefietst? Ben erg benieuwd hoe dat gegaan is! Fotoooo’s!
Hoe gaat het met Egni, Mouse & Janine?
Fijne zondag verder!
Liefs,
Jippie
Mar: :inlove: Wat een geweldig mooi echo!!! O, wat zal jij glimmen… :mrgreen: Echt super! :thumbup: Fijn dat alles goed was en je op de magische datum van 14 februari uitgerekend bent!!!
Wienie: ja hoor!! Die tweede test geeft een nog duidelijker streepje aan! :thumbup: Op naar de eerste echo! :-
Jippie: spannend meid… ik kan me zo voorstellen dat je echt hoopt om de testdag te mogen halen! Ik hoop zo dat je zwanger bent en dat de kwaaltjes zijn van de zwangerschap! Mijn duimen draaien nog steeds! :thumbup: :-
Als je het niet meer kunt houden van de spanning, dan kom je ons maar bezighouden!!! :mrgreen: :-
Femmie: dus jij kan er weer tegen met je gekleurde beenharen??? hahahaha. Waarom scheer je ze niet (doe ik altijd… dan zit er geen haartje meer op, nadeel natuurlijk dat je iedere week wel moet scheren).
Angeltje: fijn dat je zo geniet van Nordin!!! En goed zeg dat hij in het bedje van de kleine van je vriendin heeft geslapen!! Zou fijn zijn als dat goed blijft gaan, kunnen jullie lekker weer een keer deze kant opkomen!! (en anders komen wij gewoon weer die kant op :- )
Nog eventje en dan is je hubbie er weer!! Lijkt me ook raar zo 4 dagen zonder hubbie… :-
Paikea: fijn dat je vakantie hebt!! Geniet er van!
Wat knap dat je de stap hebt gezet om weer een afspraak te maken! Ik kan me wel voorstellen dat je dat weer gedaan hebt. Zonder goede cyclus heb je zo weinig kans!! Hopelijk helpt de Clomid je weer op weg en mag je snel een tweede kindje verwelkomen! :-
Ik geloof dat ik weer een beetje bij ben…
En ja, we zijn gister een heel klein stukje gaan fietsen met Luna. De straat op en neer (ik de ene kant op, hubbie daarna de andere kant op :mrgreen: ) Ze vond het geweldig!!! :inlove: Ze zat zo mooi rond te kijken en te lachen, heerlijk!! Hubbie is vandaag nog even naar zijn ouders gefietst (is een klein stukje bij ons vandaan), maar dat is alles wat we nu fietsen (wat afstand betreft), rustig aan opbouwen! Maar het is echt geweldig! Ook ik had een big smile op mijn gezicht, ik was apetrots!!! De foto’s staan nog op het toestel, maar ik zal er binnenkort wel een plaatsen!
Gister de verjaardag van mijn moeder gevierd en vandaag eigenlijk verder weinig gedaan. Morgen weer werken… :wall: Maar ja, nog maar 3 daagjes en dan 3 weken vakantie!!! :dance: :dance: :dance:
Liefs Woezeltje
Hey allemaal!
Ik zal snel even wat van me laten horen. zit nu op de pc bij mijn ouders die van ons is namelijk weer stuk!
Jippie, [hyves vriendinnetje ] ooooooh wat spannend! Ik zou ook gek van spanning worden hoor! maar het klinkt wel goed hoor! Ik blijf heel hard duimen! :thumbup:
Mar, wat super mooi die echo!! :inlove: Ben echt jaloers hoor :oops: maar het is je van harte gegunt!! Geniet er maar lekker van meis!
Woezel, leuk zeg fietsen met Luna! Weer een mijlpaal!
Angel, tjee jij maakt het ook spannend! Ben erg benieuwd zou wel geweldig zijn natuurlijk!
Wienie, mooier kan die test niet1 Geloof het nou maar er groeit echt een beebje in je buik! :dance:
Paikea, gaaf dat je weer voor een tweede gaat! Hoop dat het [weer] snel lukt!
Femmie, hoe is het nu? Ook jij maakt het spannend. Ben benieuwd! wel vervelend dat je zo’n last hebt van hormonen.
Mouse, :-
Hier nog geen nieuws. Di weer naar de gyn. Ben benieuwd. De puisten springen echt mijn hoofd uit deze ronde puregon.
Hoop hier snel weer te komen!
:-
He jippie, hoe is het met je meis? Je hebt toch wel een mooie string aangetrokken hè, zodat je wel naar iets moois aan kan kijken heel de dag :lol:
Ik vroeg me af hè, wanneer mag jij nu “officieel” zeggen dat deze poging gelukt is?
Meis ik duim hier op volle toeren voor je!!!
Wat mijn ongi betreft, het voelt dubbel. Als het uitblijft mag ik over 7 dagen met provera starten. Mocht het eerder doorbreken is deze cyclus weggegooid en moet ik weer 4 weken wachten voor ik kans starten met clomid. Ik heb dus eigenlijk zo iets van, fem nog ff volhouden en doorbijten met je klachten (hoe vervelend het ook is), dan kunnen we er vanaf over een week tegenaan. Aan de andere kant kunnen die klachten me niet snel genoeg over zijn.
En of ik het zie zitten? Tja, als we een kleine willen, zullen we er toch ooit aan moeten geloven. Dus laat het maar gebeuren. En dat ik er niets in kan plannen heb ik inmiddels geaccepteerd, dus ik laat het maar over me heenkomen.
Woezeltje ik scheer niet, omdat de overbeharing is ontstaan door het gebruik van orgametril. FA en ik denken dat het over een tijdje vanzelf wel weer weg zal trekken. Als ik nu ga scheren zit ik er voor de rest van mijn leven aanvast. En dat wil ik niet.
Wat heerlijk op de fiets meis, en bijna vakantie :dance: ga er maar lekker van genieten, het goede weer is in volle aantocht.
Egni, balen meis, dat de pc kapot is. Wanneer wordt ie gemaakt? Bleh, wat vervelend dat je zo’n bijwerkingen hebt deze ronde. Succes morgen bij de gyn.
Ik las vandaag al eerder iets van dat ik het spannend maak. Uhm waarmee dan? :think:
Femmie Gekke meid, met je mooie string! Nee, hoor… hier gewoon huis tuin en keuken-ondergoed, dus niks moois aan! Ik vind het al mooi genoeg als ik niks roods zie! :mrgreen: Wat je vraag betreft: de punctie moet je als eisprong beschouwen. Aanstaande vrijdag is de punctie twee weken geleden, dus vanaf zaterdag zou ik officieel overtijd zijn. Maar ik mag pas morgen over een week zelf thuis testen en dan moet ik ook voor een bloedtest, dus dan zou ik 3 dagen overtijd zijn. Stel dat de test dan positief is, dan ben je zwanger. Maar ik heb dan pas drie weken later de eerste echo, dus als ik ruim zeven weken zwanger zou zijn. Dus ja, wanneer is de behandeling gelukt? Natuurlijk als je positief test. Maar ik geloof dat het voor mij pas gelukt zou zijn als ik een goede eerste echo hebt gehad en de 12 weken voorbij ben!
Liefs,
Jippie
Hey tiepmiepjes!
Femmie: Voel je je inmiddels al wat beter meis? :hug:
Naar hoor dat je zo’n last heb van je hormonen… Fijn dat het ontkleuren van je beenharen zo goed gelukt is!! En anders is harsen misschien een optie?? Tis wel vrij pijnlijk :shifty: maar je hebt vlgs mij best lang resultaat! sterkte hoor
Jippie: Oooh meis, ik kan me jouw gevoelens momenteel levendig voorstellen… En dat broekloeren, zo vervelend is dat he… Op een gegeven moment durf je gewoon niet meer naar de wc te gaan. Lieverd, ik hoop zo dat je niet ongi wordt!! Want ik gun het je zo ontzettend en die klap mag gewoon NIET komen!!! Ik en :thumbup: me helemaal suf voor je, dat je vlgde wk maandag maar een prachtige positieve test in handen mag hebben!!! :-
O, wat grappig trouwens dat jij het gevoel hebt dat het een jongetje wordt. Ikzelf heb juist een gevoel dat het een meisje is, maar ik zou het eigenlijk echt niet weten. Tis meer dat ik dat eens gedroomd heb… We zullen het zien, over een wk of 10…
Angeltje: Vanav. komt je hubbie weer thuis :dance: Jippie, en dan ga je natuurlijk heel gauw testen :mrgreen:
Wat goed dat Nordin steeds beter kan slapen in andere bedjes, is natuurlijk wel gemakkelijk als je hem meeneemt en het wordt wat later! Leuk ook dat hij zo’n multifunctionele Teigetje gekregen heeft!! hihi…
Wienie: Die test is erg duidelijk hoor!! Hoe issie met de kwaaltjes momenteel? Valt het nog mee of begint het te komen?
Woezeltje: Wat leuk zeg dat het fietsen zo goed ging en Luna er zoveel plezier in beleefd! Super! En tuurlijk ben je dan harstikke trots! Ben erg benieuwd naar de foto’s hoor. Nog gefeliciteerd met je moeder trouwens. Sterkte deze week op je werk, nog even doorbikkelen meis en dan ook lekker 3 weken vakantie!!
Egni: Heel veel succes morgen bij de gyn!! Naar he, van die puistjes. Ik hoop dat er een mooi eitje groeit morgen, of 2 hihi… Hopelijk is jullie pc gauw weer klaar. Enne meis, jij hebt ook echt gauw een mooie echo hoor!! Ik snap je gevoel helemaal, vind het daarom ook wel moeilijk om dat hier te plaatsen, omdat ik gewoon weet hoe het voelt en niemand de ogen uit wil steken… Houd vertrouwen hoor lieve meid!! :-
Nou, ik ben me mentaal aan het voorbereiden op 2 hele bleeeegh vervelende telefoontjes deze ochtend. Eentje van het UWV en eentje van de Arbo-arts. Dus fijn 2 x m’n verhaal doen… Gelukkig is het vanaf vlgde wk 3 weken bedrijfsvakantie, dus op zn vroegst kan ik het over 4 wk weer proberen…
Gisteren had ik ineens ontzettend zin in patatjes :oops: en die mag ik dus niet he… Dus bedacht dat het dan maar ovenfrietjes moesten worden… (minder vet) Nou vlgs mij is dat net zo vet hoor, want kreeg toch weer last van misselijkheid en maagzuur… Gelijk weer mn meds moeten nemen. Nu doe ik het dus echt niet weer… hihi, eigenwijs soms… Verder lekker relaxen vandaag. Het zonnetje schijnt nog volop hier!
ha meiden,
Het is hier hot en niet eens zonnig, dus meer benauwd en dus maar lekker achter het laptoppie! (vriendlief heeft vanmorgen zelfs al een muurtje staan verven, hoezo fanatiek :eh: mij te warm!!!)
Mar, niet te eigenwijs hoor!!! Anders heb je dadelijk weer zo’n last van je maag! En heb je al wat leuks geshopt? Je bent nu voor mijn gevoel al keiver met bijna 10 weken! Wat kwaaltjes betreft, boobs gevoelig en wat steekjes, spierpijn, trekkerig gevoel in buik en mijn darmen zijn alweer van slag. Dit had ik toen ook allemaal en hoe meer ik doe hoe meer ik voel en als ik rustiger ben heb ik minder last. Misselijk ofzo nog niet, maar dat kwam toen ook pas met week of 5/6. Dus t valt nog mee! En jij, behalve je misselijkheid?
Jippie, ik duim me helemaal suf hier!! Voel je dat soort dingen ook wel eens met ongi? Ik hoop zoooooooooooooo dat jullie mogen testen en dan ook 2 mooie streepjes krijgen!!!
femmie, je kunt ook epileren, doe ik altijd. Langer weg en als ze terug komen zijn ze gewoon zacht! HAd je voorheen nooit haren dan? Fijn dat het nu niet meer opvalt! En dan vind ik dat die ongi nu nog maar even weg moet blijven!!!
oh bah nu regent t hier ook nog…
egni, hopelijk een mooi ei!! Balen van de pc, ik kan ook niet zonder!!!
Woezel, lijkt me zo superleuk, op de fiets! Foto’s showen hoor!
angeltje, makkelijk een overal slapend kind! Enne ga je nog testen??? Ik duim me suf!!!
Paikea, lekker genoten van je boek???
Hm, die regen ruikt wel lekker! Ik ben morgen alweer 5 weken, dat vind ik alweer heel wat zonder bloed, want dat maakte me toen zo onzeker. Gek genoeg heb ik op af en toe een buitje twijfels en angsten na toch wel een goed gevoel over alles. Heel anders dan in maart, terwijl je eigenlijk zou verwachten dat ik nu nog onzekerder zou zijn door het hele gedoe toen. Het is allemaal erg spannend, maar toch voelt t ook goed en heb ik geen echte stress, maar ben ik juist rustig. Wel fijn dat ik vakantie heb dat scheelt al zoveel. 7 augustus eerste echo, dan ben ik 8 weken. Lijkt nog heel ver weg, maar in de vakantie vliegt de tijd!
Ik ga vandaag denk ik beetje werken, kan maar gebeurd zijn en dna volgende week misschien maar weer eens even naar school, mijn plantjes daar zullen wel dorst hebben!
fijne dag allemaal!
x wienie
Egni: succes morgen bij de gyn!!! :thumbup:
Wienie: fijn dat je je zo goed voelt! En onzekerheden horen er natuurlijk bij, maar als je het zo binnen de perken kunt houden, zou dat heel mooi zijn!! Probeer vooral te genieten!! En 7 augustus is echt zo hoor!!! De tijd gaat zo ontzettend snel!
Heb je je plantjes zo maar achtergelaten op school??? :naughty: Wat zielig! Die zullen wel helemaal droog staan… :mrgreen: :mrgreen:
Mar: hoe zijn de telefoontjes gegaan?? Hopelijk is het meegevallen en hebben ze begrip getoont voor de situatie!
Hahahaha, wel grappig dat je zo’n zin hebt in friet dat je het gewoon met ovenfrietjes probeert!!! :mrgreen: En ja, die zijn ook wel wat vetter, niet zo vet als uit de frietpan, maar er zit natuurlijk ook vet in! Heb je het wel even moeten bekopen, maar aan de andere kant wel even heerlijk genoten… :silenced:
Femmie: ja meid, nog even doorbikkelen!! Ik hoop echt dat je ongi dan nog even uitblijft en je straks met Clomid kunt beginnen!!! :thumbup:
Jippie: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :-*
Jullie moeten nog even wachten op de foto’s hoor, heb nog geen tijd en zin om ze op de computer te zetten!! Maar ze komen! :mrgreen:
Verder weinig nieuws, vandaag gewoon weer gewerkt… Geukkig hebben we klimaatbeheersing op het werk… geen last van de warmte dus! :mrgreen: Al hoe wel ik het best lekker vond om in de pauze even buiten te wandelen!
Liefs Woezeltje
Egni, hoe was het bij de gyn?
Jippie, spannend zeg. Op zich goede symptomen, maar het kan nog beide kanten op. Ik duim nog steeds voor je.
Woezeltje, leuk he dat fietsen. Ze vinden het geweldig.
Mar, en de telefoontjes overleefd? oef, geen frietjes kunnen verdragen, dat is zwaar. Ik kan niet zonder mijn wekelijkse dosis, maar het is maar een tijdje en te overzien (hooguit nog 7 maanden).
Femmie, ik hoop dat je lichaam nog een weekje wacht. 4 weken lijken zo lang. sterkte.
Wienie, zo lang je geen bloed ziet, moet je er vanuit gaan dat het goed gaat hoor. Ik heb ook maar heel weinig kwaaltjes gehad.
Ik ben nu hier wat minder te vinden. Ik moet de pc nl delen met vriend en hij zit er vaker s avonds op. Overdag genieten we volop van het zonnetje. liefs
Hoi meiden,
Sorry, ik ga even niet op jullie reageren, ik ben echt te moe en te gaar. Hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk :oops: .
Ik heb de laatste dagen zo’n vreselijk last van mijn rug en bekken. Sinds de zwangerschap had ik er af en toe wat last van, maar de laatste tijd werd het steeds erger. Sinds zondagavond is het echt heel erg pijnlijk allemaal en ik kan af en toe amper lopen. Als ik Nordin optil kan ik wel janken, maar het moet toch allemaal gebeuren . Ik baal hier zo ontzettend van!!!
Ik heb ook een basisverzekering, dus fysio wordt niet vergoed. Ik ga dit zometeen gelijk aanpassen en dan hopen dat ik daar gelijk gebruik van kan maken.
En ik heb vanochtend getest en ben niet zwanger. Ik had het ook niet verwacht hoor, dus ben ook niet echt teleurgesteld. Het zou mooi zijn als het dit keer zonder MMM zou lukken, dus we geven het voorlopig nog de tijd.
Nou meiden, ik ga nu echt die verzekering aan laten passen.
Liefs, Angeltje
Hoi meiden,
Angeltje Wat zul jij een pijn hebben, meis… Ik heb zelf geen BI, maar ik heb wel vaak last van polsen, armen en handen (combinatie van RSI & Carpaal Tunnelsyndroom) Een heel zeurderig, pijnlijk gevoel. En als ik het heel erg heb (wat gelukkig niet zo vaak voorkomt) dan kan ik ook amper iets optillen. Misschien dat BI ook net zo voelt, en dat is niet fijn! Had je dat tijdens je zwangerschap dan nog niet, of nog niet zo erg? Ik hoop echt dat je verzekering zo spoedig mogelijk aangepast kan worden, en niet pas in januari! Want hier kun je niet mee door blijven lopen. Balen dat je niet zwanger bent! Heel veel sterkte en een dikke knuf! :hug:
Paikea Ga maar lekker van het zonnetje & je gezinnetje genieten, meid! We zien je vanzelf weer!
Woezeltje Alles weer wat beter daar? Ben erg benieuwd naar de foto’s van jullie met Luna op de fiets!
Wienie Fijn dat je er een beter gevoel over hebt dan in maart! Natuurlijk blijf je onzekerheden houden, maar dat heeft iedereen. Leuk dat je op 7 augustus je eerste echo hebt, dan is mijn hub jarig! Dus dan moet het goed gaan komen!
Mar Hoe zijn je telefoontjes gegaan? Alles geregeld? Ik snap best dat je daar tegenop zag, hoor! Jij moet je verhaal maar weer gaan doen en dan gaat een wildvreemde dat beoordelen en daarover beslissen, ik heb er ook een hekel aan! :roll: Balen dat je last had van je patatjes! Snap helemaal dat je ovenfrites hebt geprobeerd! Anders misschien de volgende keer franse frietjes uit de oven, die zijn niet zo groot (en dan niet 3x zoveel opeten, natuurlijk) :mrgreen: Verder alles goed daar?
Femmie Hoe gaat het vandaag met je? Nog steeds last van die rothormonen?
Hoop dat je aan het eind van de week met de Provera kunt beginnen!
Hoe is het met de rest?
Hier is het best spannend! Als ik naar mijn ticker kijk, kan ik me niet voorstellen dat ik nog maar drie daagjes moet! De tijd is zooo snel gegaan. Natuurlijk ben je er eerst op gefocust of je wel een terugplaatsing hebt, dus dan zijn er al drie dagen voorbij. Daarna ook heel erg met de tp bezig geweest, met een eventuele innesteling. Toch ook nog in een happy-roes gezeten door de twee emmies. En nu ineens zit je in de laatste wachtdagen, heel vreemd… Hier alles nog goed, niks wat op bloedverlies of een ongi duidt. Soms steekjes in mijn buik, maar heel anders dan ongikrampen. Dit zit echt aan de voorkant en straalt uit naar mijn liezen. En mijn borsten worden echt met de dag gevoeliger. Anders heb ik dat ook wel een beetje als ik ongi moet worden, maar nu is het wel heel erg! :roll: De stof van mijn bh schuurt gigantisch, soms gemene steken vanbinnen en als ik de trap afloop is het AUW, AUW, AUW, enz. :mrgreen: Dit herken ik helemaal niet zo. Ik hoop dat het een goed teken is, maar goed…ik heb zoveel hormonen naar binnen gewerkt op alle mogelijke manieren de laatste weken, dus misschien komt het daardoor? Ik reken nergens op en durf er zelfs niet over na te denken… Het blijft spannend, dus!
Liefs,
Jippie
Hé meiden,
Nou, maar weer even achter de computer, zitten met een kussentje in mijn rug is het enige wat momenteel prettig aanvoelt…
Jippie: tijdens de laatste loodjes van de zwangerschap had ik er wel last van, maar niet ondraaglijk. En daarna is het nooit helemaal weggeweest. Maar Nordin is inmiddels al richting de 8,5 Ã 9 kilo en dat ga ik nu voelen. En daarbij ben ik altijd erg eigenwijs wat huishouden betreft. Ik ga altijd maar door. Maar op het moment is het echt drama, tillen en zelfs gewoon lopen doet vreselijk zeer. Als ik even gezeten heb, gaat het op zich wel weer. Maar als ik Nordin dan weer een paar keer opgetild heb, ben ik weer terug bij af . Ik probeer het dus zo rustig mogelijk aan te doen. Maar goed, bepaalde dingen moeten nu eenmaal gebeuren, dus die vlieger gaat ook niet helemaal op. De verzekering aanpassen gaat hem ook niet worden. Ik zou er dan idd pas vanaf 2008 gebruik van kunnen maken. Dus dat word helaas de knip opentrekken. Morgen eerst maar eens de huisarts bellen om te kijken wat die er van zegt.
En jemig, wat een spannende dagen zijn het voor jullie. De dingen die je omschrijft klinken wel erg goed hoor!!! Ik kan me haast niet voorstellen dat je die verschijnselen van de hormonen hebt. Oh, meis, ik hoop het zo voor jullie . Ik blijf heel hard duimen :thumbup: .
Hoe is het met alle andere meiden?
Kus, Angeltje
Hé meiden,
Hoe is 't hier?
Angeltje, naar zeg die pijn. Kan je af en toe lekker je rust nemen? Ik hoop dat de ha een oplossing heeft. In het basispakket zit toch sowoezo wel wat fysio? Ik dacht dat er wel een paar behandelingen inzaten. Sterkte meid en rustig aan hoor! Jammer dat de test niks was, maar wie weet gaat t nu wel veel sneller dan toen!!!
Jippie, ik vind die symptomen toch wel typisch hoor!!! :shifty: Ik duim stug door! Elke dag zonder bloed is er eentje!!!
Paikea, lekker genieten van de zon is beter dan binnen aan de pc hoor! En hier ook het deel euvel…nu heeft hub ook vakantie, dus dan is het meer delen dan anders! Gewoon dealtjes sluiten! Dat werkt!!!
Woezel, mijn plannetjes doen 't nog! Heb vandaag weer even hun dorst gelest. En ik (beter gezegd de kids, die vergeten ze nog wel eens bij de taken) heb ze goed afgericht, ze zijn gewend aan maar 1 keer in week of 2 weken water, dus nu redden ze het vast ook wel! En waaaaaaar bljf je met die leuke foto’s?!!!
Verder geen nieuws hier, alles zijn gangetje.
x wienie
IK HEB VAKANTIE!!! : :dance: :dance: :dance:
Wilde jullie graag mee laten delen in mijn vreugde… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Misschien tot vanavond, nu eerst mijn PC afsluiten en haar huis!!!
Liefs Woezeltje
Whaaaaaaaaaaaaa heel verhaal getikt is het foetsie!
Jippie, ik denk veel aan je!
Mar en Wienie, kunnen jullie het alletwee al echt helemaa bevatten??
Mar, leg mij die banner eens uit hoe dat werkt, want er staat: je bent 9.9 weken zwanger! Voor de reest natuurlijk een hele leuke banner!
Nou, het lijkt wel of ik ook zwanger ben, zuur en zere boobs al een paar dagen. Ik zit nu op dag 35, dus 2 dagen overtijd in vergelijking met de vorige keer. Zou wel leuk zijn als het uitzichzelf zou zijn gebeurd. In ieder geval toch maar een test gedaan. Mijn buuf zag een licht streepje, ik ook maar dan weer niet dan weer wel , niet,wel,niet,wel je kent het…
Zaterdag nog maar een keer een test denk!
Woezel, fijne vakantie!
Janine
paikea: Ik wil wel afbouwen, die keus is gemaakt, maar ben nog aan het bedenken hoe. Het liefste zou ik alleen de ochtend en de avond nog BV geven, maar weet niet hoe en wat ik dan tussendoor kan geven. Ook weet ik dus niet hoeveel ze tussendoor dus nog drinkt, maar dat zou ik kunnen kolven.
Wat is AZM? Acedemisch ziekenhuis? Spannend dat jullie weer gaan beginnen! Kan me voorstellen dat het je rust geeft. Geniet van de vakantie!
Mar: PRACHTIG!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Hee maar waarom mocht jij geen frietjes eigenlijk? Sorry, zal ik gemist hebben :oops:
Dat zou voor mij echt een mega straf zijn zeg.
Woezeltje: Hoe is het nu met Luna? En lekker gefietst las ik, dat lijkt me heerlijk om te doen als Kimberly zelf kan zitten.
femmie: Als je het niet vertrouwd met je buik gewoon naar de huisarts gaan hoor. Hoe is het nu met je?
Beenharen ontkleurd? Waarmee heb je dat gedaan als ik vragen mag?
wienie: Jaaaa die streep is super mega duidelijk! Ik heb er wel 8 testen tegenaan gogooid vorig jaar :oops: allemaal positief natuurlijk, dus ik snap het helemaal dat je exra test hoor! :dance: :dance:
Om nog een antwoord te geven op je vraag: ik ben gestopt met werken, dus ben gewoon bij Kimberly. Als we weg gaan neem ik wel de kolf spullen mee in een mini koeltas. Daar bewaar ik dan de afgekolfde melk in. Maar het ligt er aan waar en hoelang we ergens gheen gaan. Bij familie en vrienden waar ik me op mn gemak voel, geef ik gewoon BV, tenzij het druk is, dan vraag ik of ik even apart kan gaan zitten. In he topenbaar alleen als het echt niet anders kan en dan hang ik een hydrofiele doek erover heen ,zodat ik niet half naakt ( voor mijn gevoel dan) zit.
Angeltje: Fijn dat Nordin steeds beter in andere bedjes kan slapen, dat is handig voor later! En vervelend van je rug en bekken zeg. Hopelijk dat de therapie toch iets helpt!
Janine: Ooooh, je maakt het wel spannend zeg! Ik duim met je mee!
Jippie: Ow meid wat spannend! Maar nog “geen bericht” is goed bericht toch? Ik duim op volle toeren voor je!
Egni: Vervelend van je pc zeg! Hoe was het bij de gyn?
Hier alles rustig thuis, ben alleen de afspraak op het CB vergeten :oops: Over 2 weken hebben we een nieuwe afspraak bij het CB en deze heb ik met grote letters op de kalender gezet.
Hubbie is ziek thuis en mn schoonzusje is vanmorgen met spoed opgenomen in het ziekenhuis met een geperforeerde darm, ze heeft waarschijnlijk net als mijn moeder de ziekte van Crohn.
Dat zijn even wat mindere berichtjes, maar met Kimberly gaat het goed. Ze zit op de groeicurve weer waar ze begonnen is: een halve cm onder de bovenste lijn
hoi meiden,
Bagheera wat naar zeg van je schoonzusje.Kimberly heeft weer een cute shirtje aan zeg! Haha, het CB vergeten, foei
Angeltje, wat vervelend dat je er weer steeds meer last van hebt. Echt pijnlijk.Sterkte. Toch jammer dat eht niet raak is, was juist gaaf geweest als het zonder mm raak was.
Woezel, fijne vakantie! Nu heb je geen excuus meer om de foto’s niet te plaatsen
Wienie, fijn dat je geen kwaaltjes hebt en 7 aug is zo. Geniet van je vakantie, vandaag weer heerlijk weer hier!
Jippie, oooh vind het zo spannend! Wat je beschrijft klinkt echt heel goed, zou zo gaaf zijn als het raak is. Pfff nog een paar dagen, sterkte met wachten :-*
Mar, wat een mooie echo :inlove: Wat zul je blij zijn nu, over de grens en een mooie echo met een kloppend hartje. Zorg je dat je er erg van gaat genieten. Hopelijk heb je niet meer zo’n last van ja maag/darmen.
Janine, jij weet het weer lekker te brengen zeg! Wat is het nu wel, niet, wel, niet, WEL!!! Hoop ik iig. :thumbup: :thumbup:
Femmie, hoe is het? Had jij eigenlijk nog vakantieplannen?
PAikea, tja compu delen zou hier niet werken, hub zit er zo wat aan vastgeplakt Maar jij bent toch met vakantie nu? Dan moet je gewoon helemaal niet achter de compu!
Egni, hoe was je bezoek aan het VU?
Hier weinig te melden. Vandaag lekker dagje thuis geweest met Brent. Heerlijk met dit weer, zandbak, badje en mama met tijdschriftje ernaast 8) We hebben ook nog een waterpistolengevecht (zeer verantwoord met van die 'waterpistooldiertjes van de Hema) gehouden. Brent lag echt helemaal dubbel dat ie mama mocht natspuiten.
Nou wordt tijd om hem schoon te boenen, water en zand . . . .
Kus, Mouse
Jippie hoe is het? Alles nog schoon? overmorgen dan zit je al op je nod! :o
Kan me voorstellen dat het nu lang duurt voordat je opgelucht adem kan halen, maar ik hou gewoon lekker positief dan toch komende maandag aan hoor! :-
Mar, wat heb je toch een schattige avatar. :mrgreen: Hoe zijn je telefoongesprekken met UWV en de arbo?
Wienie, hoe is het met jou meis? Lekker aan het genieten van je zwangerschap? Goed van je hoor, dat je je niet gek laat maken door onzekerheid. Vol houden meis! :-
En nee, ik hoefde van te voren nooit te scheren (babyhaartjes)
Woezeltje, owwwwwwwwwww vakantie!!! Wat heerlijk, ga je nog weg?
Paikea, lekker genieten van het zonnetje meis. En gewoon een schema maken met je vriend wie er wanneer achter de pc mag :mrgreen:
Angeltje, wat vervelend dat je zo’n last van je rug en bekken hebt. :x Is echt alleen fysio een optie?
Jammer dat je test negatief was. Hoe lang gaan jullie het de tijd geven?
Janine, jij maakt het ook spannend! zaterdag testen, dat is nog wel ff volhouden zeg! Ik duim voor je.
Bagheera, he bah, wat een ellende met je zusje. Ziekte van crohn, daar wordt je niet vrolijk van. Hoe is het nu met haar?
En CB vergeten :doh: was je met je gedachten bij je zusje? Leuke foto heb je geplaatst van Kimberly!
Ik had vandaag ook gedacht om evt HA te bellen voor mijn klachten, maar dat heeft toch geen zin. Die zal nu toch niets doen omdat ik bij FA onder behandeling ben. Dan zal die zeggen dat ik die moet bellen of hij wil overleggen, maar die is er niet en dan kan het alleen via de SEH en zo ernstig is het nu ook allemaal weer niet. Dus… ik wacht maar gewoon rustig af. Mijn symptomen wisselen per dag (zie hier beneden)
Mouse, waterpistoolgevecht. LEUK :mrgreen: Ben je erg nat geworden?
Ik heb geen vakantieplannen. Niet eens vakantie Bikkel dus niet alleen met de symptomen maar ook met werk gewoon door.
De hoofdpijn is vanaf vandaag weg (heeeeeel soms komt ie nog wat omhoog), maar het heeft plaats gemaakt voor een draaimolen in mijn hoofd. Jeetje wat ben ik af en toe draaierig. Gister liep ik op mijn werk over de gangen en voelde me net een zombie, alsof ik gewoon niet was waar ik was zeg maar :think:
Verder zijn de bijwerkingen van PCO op aan het komen? Heb voor het allereerst in mijn leven, puistjes in mijn gezicht
Ik blijf het zo idioot vinden dat vroeger alles normaal was en mijn lichaam nu ineens “kapot” is op het gebied van hormonen. Ik zat gister te bedenken dat ik niet eens meer weet hoe het voelt om ongi te zijn :?
Nou ja, nog ff. Gister zijn de testen binnengekomen en vandaag heb ik de provera en clomid opgehaald. Ben er dus helemaal klaar voor om te starten zondag.
(wel raar, ik kreeg gister 9 testen binnen en bedacht ineens dat 1 van die 9 misschien wel komende maanden een positieve uitslag gaat geven :shifty: )
Hé meiden,
Jippie: nog niets hoop ik??? ik blijf duimen hoor!!!
Femmie: succes met de clomid en provera. Ik hoop dat het je snel een mooi resultaat zal opleveren :thumbup: .
Janine: oooow, ik hoop dat het zo is. Laat je snel wat weten?
Woezeltje: heerrrrrrrrrrlijk, vakantie. Lekker fietsen met Luna en lekker uitrusten!!
Mouse: haha, gezellig met waterpistolen spelen. Maar dan moet alles idd weer schoon .
Bagheera: heel veel sterkte met je schoonzusje. En wat een schetige foto van Kimberly :inlove: .
Wienie: geen nieuws is goed nieuws :mrgreen: . Lekker genieten van je vakantie en je zwangerschap!!!
Paikea: vandaag ook weer genoten van het zonnetje? Het was heerlijk weer hè? eindelijk een beetje zomergevoel!!
Mar: hoe is het meis? Hoe zijn je telefoontjes gegaan?
Egni: hoe is het met jou?? Ook van de zon aan het genieten?
Ik zal hier de komende dagen niet veel zijn denk ik. Morgen en overmorgen weer werken en met de pijn in mijn rug heb ik momenteel echt even geen energie voor andere dingen. Vandaag was het dus weer drama. Vanochtend ben ik samen met Nordin en mijn moeder gaan zwemmen in een extra verwarm bad. Mijn moeder heeft zich voornamelijk met Nordin beziggehouden en ik heb een beetje rondgedobberd om mijn spieren een beetje te laten ontspannen. Dat was heerlijk, maar eenmaal thuis was het weer huilen met de pet op. Het optillen valt me het zwaarst, ik hijs mezelf echt aan de trapleuning omhoog als ik met Nordin naar boven ga. En daarbij komt dat mijn hubbie vaak laat thuis is omdat hij vrachtwagenchauffeur is, dus 's avonds sta ik er vaak alleen voor met in bad doen, naar bed brengen enz. Als Nordin dan eenmaal op bed ligt heb ik het echt wel helemaal gehad… Ik word er zo verdrietig van . Dat jochie is echt mijn lust en mijn leven, maar op deze manier kan ik er niet echt van genieten en daar voel ik me dan meteen weer schuldig over :oops: . Ik ben haast blij dat ik morgen en overmorgen moet werken zodat mijn lijf (hopelijk) een beetje bijkomt.
Verder heb ik nog geen afspraak kunnen maken bij de HA. Op de momenten dat ik tijd had om te bellen was het steeds in gesprek :evil: en op donderdag is de praktijk altijd gesloten.Vrijdag gaat het echt niet lukken met mijn werk, dus het zal waarschijnlijk volgende week worden…
Nou, ik ga nog even relaxen.
Liefs, Angeltje
Angeltje Wat een ellende allemaal, meis… Ik kan me voorstellen dat het huilen je nader staat dan het lachen. Op deze manier is het moeilijk om van je ventje te genieten, als je zelf zo’n pijn hebt en bijna niks kunt doen. Ik hoop echt dat je snel geholpen wordt met medicatie of therapie. Heel veel sterkte & een dikke knuf voor jou! :hug:
Femmie Echt balen als je lichaam zo van slag is, hè? Ik hoop dat zodra je begonnen bent met de Provera, dat de klachten dan snel afnemen! Kan best dat je hormoonwaardes nu helemaal verstoord zijn en dat de klachten daardoor komen. Nog even doorbikkelen, meid! Dan kun je zondag met de Provera beginnen en dan meteen met een nieuwe ronde beginnen. Sterkte! :-
Mouse Fijn dat je vandaag zo genoten hebt! Lekker gespeeld met Brent dus! Kom je ook eens wat fotootjes showen, of wil je dat liever niet? En volgende week de onderzoeken mbt IVF, toch? Schiet ook alweer op! Wanneer krijg je de uitslag van je promotie?
Bagheera Wat naar van je zusje! Hoe gaat het nu met haar? Een geperforeerde darm klinkt wel eng, is dat ook gevaarlijk? Hoop dat het snel weer wat beter met d’r gaat! En hoe gaat het nu met jou dan? Weer een mooie foto van Kimberly! :inlove:
Janine Jeee, wat spannend! Heb je dan deze cyclus geen Clomid gebruikt en ook niet naar de gyn geweest? Zou super zijn als je zwanger bent, hopelijk mag het dan wel goed gaan! Ben erg benieuwd naar je test! Hopelijk heel snel een vet positieve! Succes & laat je wel even weten wat de uitslag is?
Woezeltje Gefeliciteerd met je vakantie! Heerlijk genieten de komende weken, meid! Dat heb je wel verdiend! :-
Wienie Alles goed daar? Heb je al meer zwangerschapskwaaltjes? Verder druk aan het vakantie vieren?
Mar & Paikea Hoe is het met jullie? Alles goed?
Hier alles nog steeds goed! Heb alleen een beetje een baaldag vandaag. Ben alle spanning en het welles-nietes een beetje zat! Bleehhh, wil het nu wel eens weten of we wel of niet zwanger zijn. Nog steeds dezelfde kwaaltjes, geen ongikrampen of ongi te bekennen. Zit morgen alweer op dag 13 na de punctie, terwijl ik met de laatste IUI’s steeds al na zo’n 10 dagen ongi werd. Dus het duurt nu best wel lang, vind ik. Maar goed, ben ook wel eens drie dagen overtijd geweest of zelfs twee weken en dan was ik ook niet zwanger. Dus geen peil op te trekken. Weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken, durven nog niet te hopen! :shifty:
Liefs,
Jippie