Ja ja ja, de foto’s volgen deze week/dit weekend, echt ik zweer het! :mrgreen:
Jippie: o meid, het is zo spannend!!! We blijven duimen hiero!!! Ik kan me wel voorstellen dat je de spanning echt een beetje zat bent. Nog even een weekje volhouden, en dan mag je testen!! En echt, dat is zo voorbij!! :thumbup: :thumbup:
Angeltje: :-* :-* :-* Ik vind het zo erg voor je! Lief van je moeder om met je te gaan zwemmen, zodat je even kon ontspannen! Doe je rustig aan? Ik hoop dat je volgende week terecht kunt bij de ha en zo snel mogelijk naar een fysio of cesartherapeut!!! :hug: :hug: :hug:
Femmie: hahaha, jij hebt je berichtje flink “gepimpt” :mrgreen: Ziet er grappig uit! WIj gaan niet met vakantie, nee. We blijven lekker thuis!
Vervelend dat je nog steeds zoveel last hebt van je hormonen! Is het al zeker dat je zondag kunt starten met de Clomid? En hoeveel mg Clomid krijg je om mee te starten?
Mouse: hahaha, dat zal Brent wel leuk gevonden hebben ja!! Heerlijk flodderen met water! :inlove:
Hoe gaat het met jou? Wanneer start de IVF? (ik weet dat je het een keer gezegd hebt, maar kon het niet meer terugvinden… :oops: )
Bagheera: als je BV afbouwt geef je toch gewoon KV tussendoor? Je vervangt de BV door een FV. Zo heb ik dat bij Luna ook gedaan. Ik geef nu alleen nog de ochtend en avondvoeding. En straks bouw ik de ochtend voeding af en dan de avondvoeding. Totdat dus alles vervangen wordt door FV. Als je de middgavoeding kolft, kan je net zo goed gewoon “live” voeden. Volgens mij mag je gewoon 3 keer 200 cc aanbieden (FV). Luna krijgt 's middags ook 200 cc, de ene keer drinkt ze het wel op, de andere keer niet.
En de faspraak met het CB vergeten? :naughty: :naughty: :naughty: Hahaha, kan gebeuren toch?
Lieve foto!
Janine: Spannend meid!!! O ik hoop het zo voor je!!! Als je getest hebt, direct je lieve forumvriendinnetjes informeren he… :mrgreen: :lol: :mrgreen:
Ik duim voor je! :thumbup: :thumbup:
Verder ga ik even niet meer terug… :oops:
Hier alles rustig. Lekker vakantie gekregen vandaag. Had ik dat al verteld aan jullie? :mrgreen: :lol: :roll: :silenced:
We gaan niet met vakantie, maar blijven gewoon lekker thuis! Ook nog geen plannen wat we gaan doen, we zien het wel!!
Ik ga nu naar bed! Gisteravond naar de Nijmeegse Vierdaagse geweest en was pas om 01:30 uur in mijn bedje. En Luna was er weer om 05:30 uur… Weinig geslapen dus… Ja, ja, ja eigen schuld… :wall: Maar het was wel gezellig :mrgreen:
Verder geen nieuws!
Liefs Woezeltje
Jippie, wat verwoord jij mijn gedachtes toch weer mooi! Ik heb idd het gevoel dat alle klachten door een verstoorde hormoonwaardes komen. Laten we hopen dat alles dadelijk weer wat in balans komt en de klachten daardoor weggaan.
Hè meis, ik kan me voorstellen dat je enorm onrustig moet worden. Je wil gewoon weten waar je aan toebent en wel NU!!! Wat wordt je geduld toch op de proef gesteld.
Meis, ook nog even doorbijten. Weet je nog dat de dagen ook oneindig leken toen je moest wachten op de punctie en terugplaatsing? Dat heb je ook weten te doorstaan. Ik weet dat je het kunt meis, zet hem op. Over 5 dagen weet je meer…
En probeer je dan toch maar vast te houden aan wat de artsen hebben gezegt: komende maandag testdag en bij positief ben je zwanger.
Als je van de 12 weken uitgaat, maak je het voor jezelf onmogelijk zwaar en een enorme berg waar je tegenop moet voor het 12 weken is. Probeer jezelf dat niet aan te doen (al begrijp ik het o zo goed.) :-*
Haha woezeltje. Mijn berichtje gepimpt. Leuk nieuw topic: “pimp my post” Hahahahaha :lol: :lol: :lol:
Nou lekker thuisblijven kan ook heerlijk zijn toch? Ga er maar lekker van genieten. Hopelijk blijft het lekker weer. Komt de vakantiestemming toch altijd ten goede hè :mrgreen:
Zondag ga ik starten met Provera om een ontrekkingsbloeding op te wekken. Ik mag op zijn vroegst op 28 juli starten met Clomid 50mg, maar dat is uiteraard afhankelijk van wanneer de bloeding uiteindelijk optreedt. Dus dat blijft nog even afwachten.
Rustig hier! :roll:
Ik heb eigenlijk geen nieuws. Gelukkig! Nog steeds niet ongi, maar wel toenemende kwaaltjes.
Sinds gisteren ook zo nu en dan misselijk en last van zuurbranden… Durf nog steeds niet te hopen!
Liefs,
Jippie
Jippie, ik vind het positief klinken hoor!!! Heb goede hoop. Blijf volhouden zo emmies!!! :dance:
Meiden, willen jullie ook een beetje voor mij
Ik voelde vanmorgen heel erg op de achtergrond de hoofdpijn opkomen die ik altijd heb als ik ongesteld ben. Hij heeft gelukkig niet doorgezet maar voel al wel door de dag heen af en toe krampen. Owwwwwwwwwwww nu is het bijna zondag, laat het alsjeblieft uitblijven tot dan zodat ik die provera kan gaan gebruiken, anders is deze cyclus weggegooid en moet ik 4 weken wachten voordat ik kan gaan starten met clomid. Ben er bijna, het mag niet op het laatste moment alsnog mis gaan
Jippie: het klinkt zo goed!!! Ik hoop zo vreselijk hard met je mee!!!
Femmie: ojee… als het dan idd maar niet doorzet!
Nou ben begonnen met het echte afsluiten van de BV periode… :? Ik had de middagvoeding al vervangen door FV (sinds 2 weken) en vandaag voor het eerst de avondvoeding ook vervangen door FV. Over een weekje stop ik dan helemaal met de BV. Toch maar het besluit genomen. Ik heb al 2 ochtenden Luna bij moeten voeden omdat ik te weinig voeding had. Ja, dan kan ik mezelf wel voor de gek houden en gewoon doorgaan, maar dit werkt zo niet. Het is okee. Ik heb het 8 maanden gedaan. Moet wel zeggen dat het wel met pijn in het hart gaat, nog steeds, ook al had ik al de stap gezet om het af te bouwen, het voelt toch vreemd om over ongeveer 1 week helemaal geen BV meer te geven… Stukje afscheid nemen…
Liefs Woezeltje
Woezeltje, je mag trots op jezelf zijn hoor. Je hebt het heel lang volgehouden en je maakt nu de keus die voor luna en jezelf het minst frustrerend zijn. Het is voor jullie beide niet fijn als ze te weinig uit de borst kan krijgen. Dus echt meis, ik vind het echt knap van je.
En het is idd wel een stukje afscheid nemen, succes daarmee en geef het de tijd :-*
Hoi meiden!!
Jippie, oei oei oei wat spannend zeg!! Je ‘kwaaltjes’ klinken veelbelovend hoor :thumbup: En wat spannend als ik naar je banner kijk meis!!! Maandag mag je testen toch? Ik hoop dat je het nog even volhoudt, we duimen onze duimen blauw voor je :thumbup:
Woezeltje: Fijn dat je vakantie hebt :dance:
En wbt de borstvoeding, dat heb je toch heel erg netjes gedaan zo? Ik snap het goed dat het moeilijk is om af te bouwen, maar probeer je niet schuldig te voelen naar Luna toe hoor, het moet allemaal wel lukken en steeds bijvoeden enzo is natuurlijk niet echt fijn, voor jullie allebei niet. Ik vind echt dat je het keurig gedaan hebt meis, maar logisch dat het moeilijk is om die intieme bv-momenten de moeten missen straks. Succes en geniet van je vakantie :-*
Angeltje: Jeetje meissie, wat vervelend dat je zo’n pijn het meis
Heb je de ha inmiddels kunnen bereiken en een afspraak gemaakt? Ik hoop echt dat je met fysiotherapie geholpen kunt worden, want je hebt echt veel last als ik dat zo lees. Hoop dat het tijdens de dagen dat je werkt misschien even wat minder belast wordt. Tis heel logisch dat je je zo voelt hoor, maar voel je niet schuldig want jij kiest er ook niet voor!! Hoop dat het gauw beter gaat!
Jammer dat je test negatief was, maar wie weet gaat het nu wel sneller dan de vorige keer! Daar duimen we voor!
Janine: O, wat spannend zeg!! Morgen ga je weer een test doen? Ik hoop heel hard dat als je zwanger bent het deze keer dan allemaal goed mag blijven gaan meid Houd ons op de hoogte en succes!!
Wbt je vraag over mn banner, die deelt de wk op in 9 dagdelen, snapte het zelf ook niet zo heel goed eerst haha. Elke donderdag breekt er iig een nwe week aan…
Paikea: Jullie ook eindelijk vakantie nu toch? Geniet ervan hoor! Nog even tot je afspraak met de gyn!!
Femmie: Naar dat je zo’n hoofdpijn hebt zeg. Snap dat je nu niet op je ongi zit te wachten, helemaal als alles dan zo wordt uitgesteld. Hoe is het inmiddels met je? Beetje kunnen slapen vannacht?
Hoop echt dat 1 van die 9 testen jou een positieve uitslag gaat geven de komende tijd!!
Mouse: Hihi, waterpistooltjesgevecht leuk :mrgreen: Kun je jezelf ook es weer helemaal uitleven he…
Hoe is het verder met je?
Bagheera: Ook een btje last van de warmte lees ik… Hihi, afspraak vergeten. Nou ja, gelukkig over 2 weken een nieuwe, kan gebeuren toch?
Wat naar van je schoonzusje zeg, weten ze al meer inmiddels?
Goed dat Kimberley zo netjes op de curve zit trouwens!!
Nou, hier niet zo veel bijzonders. Ben maandagmiddag wel weer in het zkh geweest, omdat ik vreselijke pijn kreeg in mijn liezen kon bijna niet meer lopen. Weer een echo gehad en daaruit bleek (wat ik zelf wel wist, maar niet dat het zo’n pijn kon veroorzaken) dat ik een gekantelde baarmoeder heb. 1 op de 10 vrouwen schijnen dit te hebben en het komt vanzelf weer goed naarmate de zwangerschap vordert. Wel is het erg pijnlijk doordat de banden extra hard moeten werken om de baarmoeder zich op te laten richten. Ik kreeg het advies mee om een tijdje op mn buik te slapen, om de natuur een handje te helpen. Helaas is dat bijna onmogelijk door m’n zere (.)(.)… Verder was het allemaal gelukkig goed, hebben nog even naar het hartje mogen luisteren! Alleen door dit kwaaltje is het lastiger een uitwendige echo te maken. Hoop dat het met de 12 weken echo al een stuk beter is natuurlijk!!
Nou, hubbie heeft vanaf gister ook lekker vakantie, straks gaan we even op visite bij ons neefje van 2. Hij heeft donderdag z’n beentje gebroken,z o sneu Heb een tas vol kleine cadeautjes voor hem. Kan ie het even ‘vergeten’… :mrgreen:
liefs
Mar
Hé ladies!
Weer veel geschreven hier zeg, ik ga ook eens een dagje weg en hoppa houd het al niet eens meer bij!!!
Woezel, geniet je al van je vakantie??? Fijn he!!! Gaan jullie nog leuke dingen doen? En meid, rot afbouwen, maar je hebt t toch supernetjes gedaan!!!
Janine, spannend!!! Heb je al 2e test gedaan??? wij willen bewijs zien hoor hihi! Super zou dat zijn! En dan komt t helemaal goed! Is er nog nieuws uit die uitslagen gekomen? Toitoitoi!!! En ja ik bevat het wel! En hoop dat de echo mooi is(heb vannacht gedroomd van wel dusse…zou goed moeten komen toch?)
bagheera, wat een schatje die kimberley!!! Balen van je schoonzus zeg. Ziekte van crohn is verder vrij goed te behandelen toch? Goed voor je hub gezorgd?
Mouse, super zeg, een fijn watergevecht!!! Wie heeft er gewonnen??? Enne ik heb wel kwaaltjes hoor, maar ik wilde er meer en die heb ik intussen wel gekregen, dus gaat goed zo!
Femmie, ik duim dat ongi weg blijft! Maarre moet je dag 3 beginnen met clomid? Nog 2 daagjes duivels wegjagen!!! Daarna doet de provera zijn werk!!! En we gaan voor 1 van de 9!
Angeltje een dikke knuf voor jou!!!
Jippie, ik word helemaal zenuwachtig voor jou!!! Die banner…dan mag je toch eigenlijk ook vandaag al wel testen…dus elke dag dat er nu 1 voorbij gaat zonder duivels is een dag meer richting positieve test! Topic twins, jullie zijn welkom hoor!!! En die symptomen…tja…ik vind ze wel goed!!!
Mar, heb jij een knipkaart in t ziekenhuis??? Gelukkig is het niks ernstigs! Enne leuke banner, maar die 9 dagdelen…daar snap ik dus echt niks van hoor!!! MAar 10 weken staat perfect! Is iedereen al op de hoogte en heb je veel kwaaltjes?
Hier alles oké. Gister ineens paniek, liepen in t dorp en ik dacht ineens iets te voelen lopen… :oops: had toch al een onzekere bui dus dan wil ik meteen naar huis. Niks aan t handje natuurlijk…was een drupje afscheiding…wit weltevertsaan, is ook een kwaaltje toch? En nu is alles weer goed! Zo heb ik af en toe een onzeker buitje, maar dat is niet gek denk ik. Begin nu ook wat misselijk te worden 's ochtends en slaap slecht…is dat ook een kwaaltje? Om het uur wakker, dan weer te warm, dan weer plassen, zoemende muggen en zo nog vanalles. En ik pieker niet kun je nagaan, anders zou ik daar ook nog eens wakker van worden! De weken kruipen zo langzaam voorbij, maar toch is t nu nog maar 2,5 weken wachten. En ik heb er wel vertrouwen in. Heb vannacht zelfs gedroomd dat we een mooie echo kregen, dus dan komt t vast goed! Verder hangen we thuis een beetje rond, klussen we een beetje en doen gezellige dingen.
Fijne dag meiden!
x wienie
Oh ja, zijn er hier nog meer niet getrouwd?? Wat hebben jullie geregeld toen jullie een kidnje kregen of wat gaan jullie regelen als er 1tje (of 2 jippie!!!) onderweg is? Erkennen en gezag aanvragen, of ik hoorde iets over geregistreerd partnerschap. Daar moeten we toch over na gaan denken nu. Tips, ervaringen?
FF snel. het hoost nu hier en Kian is juist wakker geworden.
Wienie, wij zijn niet getrouwd. Met 28 weken zwangerschap zijn we samen naar het gemeentehuis gegaan en heeft mijn vriend de baby erkend. Een aantal weken na de bevalling hebben we de papieren ingevuld voor justitie. Via het kantongerecht heeft mijn vriend officieel de voogdij gekregen. Ik vond het allemaal heel goed geregeld en gemakkelijk.
Mar, auwie, dat zal wel heel pijnlijk zijn. Hopelijk duurt de pijn niet al te lang.
Woezeltje en Bagheera, jullie mogen zeker trots op jullie zelf zijn. Jullie hebben het lang volgehouden.
Femmie, ik duim voor het niet ongesteld worden.
Angeltje, sterkte. Rugpijn is vreselijk (weet er alles van). Je kunt je eigen kind nog niet eens optillen. Misschien maar richting huisartsenpost ervoor?
Mouse, hoe gaat het verder? Nog even en dan ben je door je sollicitatieronde heen.
Jippie, last but not least. Ik hoop het zo voor je. Duim duim duim.
Hey meiden,
Zo ik ben er ook weer hoor!
We hebben een nieuwe pc. De andere was niet meer te maken .
kom net weer uit het ziekenhuis [ nog gewoon streekziekenhuis] had op dag 12 2 eitjes van 12 mm netjes toch! Ik ben er blij mee. Nu maandag weer heen.
Jippie, oooooh wat spannend toch!! Het klinkt inderdaad goed hoor! Ook ik duim nog met vollekracht verder!
Janine, wauw dat zou goed nieuws zijn! En dan moet het nu toch echt goed gaan hoor!
Woezel, wat jammer dat je nu echt over moet naar flesvoeding, lijkt me inderdaad best moeilijk. :hug: Fijne vakantie geniet ervan.
Mar, al weer 10 weken super zeg! wanneer ga je het aan iedereen vertellen? naar dat je zo’n last van je liezen hebt. Rustig aan doen hoor! wel fijn dat je het hartje weer gehoord hebt!
Wienie,ja ja dat zijn allemaal kwaaltjes hoor wat je op noemt! Het komt echt goed met die beeb in je buik! Jij ook lekker vakantie he! Geniet ervan!
Femmie, ik hoop dat je ongi nog even uitblijft!
Mouse, wanneer ga je met ivf beginnen?
Angel,jammer dat je test negatief was! En wat balen dat je zo’n pijn in je rug hebt! Hoop dat het snel beter gaat! :hug:
:-*
Heeey,
T begint toch te onweren ineens :shock:
Hebben net onze nieuwe vloer opgehaald en vanaf morgen begint hier de ‘verbouwing’. Dan wordt de oude vloer eruit gehaald en maandag komt er iemand helpen met de muren en het plafond sauzen. Dan woensdag (op mijn verjaardag, die ik maar een weekje later vier :mrgreen: )de nieuwe vloer erin, wat hopelijk een beetje mee gaat zitten. Ook hebben we nog nieuwe gordijnen besteld… Zal de voor en na foto’s wel even plaatsen als het af is
Wienie: Tja, een knipkaart, lijkt er wel op he… Vind het zelf ook heel naar, hoopte dat ze me telefonisch zouden kunnen vertellen wat het was, maar gyn wilde het gewoon graag even zien. Het is ook echt niet fijn hoor om steeds wat te hebben. Wel geruststellend dat ze me zo goed onder controle hebben hoor, liever 1 x teveel als te weinig maar hoop nu ook echt alleen nog maar voor die leuke echo’s naar het zkh te mogen!! En heb nu weer een extra echo ha ha. T wordt al een hele verzameling
Ik hoop voor jou dat de komende 2,5 wk omvliegen hoor. Ik merk dat ik het gemakkelijker vind om ervan te genieten nu we het stadium waarin het de vorige keer fout is gegaan ruim voorbij zijn en we bevestiging hebben dat het goed zit… Tuurlijk heb ik het soms nog moeilijk, maar heb er dit keer wel heel veel vertrouwen in! Het kan nu al bijna niet meer mis gaan, hoop voor jou dat jij ook gauw die bevestiging hebt!!
Jouw droom gaat gewoon uitkomen hoor!
Wbt je vraag over het trouwen, wij hadden eerst een geregistreerd partnerschap, maar sinds vorig jaar hebben we dat om laten zetten naar een ‘echt huwelijk’. Bij een GP is het wel zo dat de vader het kindje nog moet erkennen, eigenlijk hetzelfde als bij een samenlevingscontract… Succes met het nemen van een beslissing!
Egni: Wat goed 2 eitjes :dance: Joepie!! Ik hoop dat je komende maandag de Pregnyl zetten mag, en dan meer weer heeeeel goed jullie best doen!! Zou het geweldig voor je vinden als je de overstap niet hoeft te maken!! Jammer van jullie oude pc, maar een nwe is ook wel leuk natuurlijk (wel duur he… pff) hoop dat deze heel lang meegaat!!!
Veel mensen wisten al dat ik zwanger ben doordat ik in het zkh lag (wilde ook geen rare verhalen daaromtrent) Maar als dat niet zo was denk ik dat we misschien wel hadden gewacht tot nu of na de 12 wk echo…
Gelukkig wel heel veel positieve reacties en lieve kaartjes… doet ook wel erg goed…
Nou, vannacht een nachtje alleen thuis, hub gaat naar Normaal… Dat is echt zijn jaarlijkse uitje met vrienden. Tis niks voor mij, heb 1 keer een avond achter de bar gestaan daar, horrible!! Allemaal idioten op klompen en het bier vliegt je om de oren!! Maar goed, als hij er maar plezier aan beleefd :lol:
kus
Mar
Mar Leuk dat je er weer bent! Had je al een tijdje niet meer gesproken! Maar dus druk bezig geweest in huis? Dus morgen de oude vloer eruit en alles voorbereiden voor het schilderwerk? Wat voor vloer heb je nu en wat voor vloer komt erin? Dus de komende dagen even op beton wonen? Ach, gelukkig is het geen winter, dat scheelt! Maar wel een heel gedoe en gerommel, alle meubels er natuurlijk uit en alles opruimen. Heb je daar wel energie voor? Wel een beetje rustig aandoen, hoor! Anders bekleed je de functie van koffiedame maar! Ben erg benieuwd naar voor-en nafoto’s als het klaar is! Succes in elk geval!
Egni Twee follikels van 12 mm op dag 12 is heel netjes, toch? Tenminste een gaat vast doorgroeien tot een mooie eisprong! Dus druk aan de klus na het weekend! Het zou super zijn als het dan meteen ook nog eens raak is, dan hoef je niet meer naar het VU! Ik ga me helemaal suf duimen!
Paikea Hoe gaat het met jou? Je reageert altijd op de anderen, maar vertelt nooit zoveel over jezelf. Ben erg benieuwd hoe het er in jouw leventje aan toe gaat! :-* Leef je al naar de afspraak toe, die jullie in augustus hebben bij de gyn? Alles goed met Kian?
Wienie Wij zijn al vier jaar getrouwd, dus ik weet niet precies wat je allemaal moet regelen qua zwangerschap en erkenning. Dat slechte slapen wat jij hebt, dat herken ik wel! Ik heb dat dus al de hele week. Steeds wakker worden elke 10 minuten, nooit in slaap kunnen komen, elke ochtend op precies dezelfde tijd wakker worden en dan gewoon twee uren wakker liggen… Terwijl ik ook niet zo lig te piekeren, ik kan gewoon echt niet slapen! En het steeds warm hebben en dan weer koud: een koude rug en loeihete voeten. Heel irritant! Ik hoop dat je snel weer wat beter slaapt! :hug:
Femmie Hoe gaat het nu met je? Ik hoop dat je nog niet ongi geworden bent! Nog even twee daagjes wachten!
Hoe gaat het nu met je hoofdpijn?
Woezeltje Is toch moeilijk om definitief afscheid te moeten nemen qua borstvoeding wat Luna betreft. Snap wel dat je er moeite mee hebt, je sluit toch een periode af. Maar je hebt het fantastisch gedaan en 8 maanden bv gegeven! Je mag trots op jezelf zijn, meis! Verder al druk aan het vakantie vieren? Wel balen dat het vandaag zulk slecht weer was!
Angeltje Hoe gaat het nu met je? Ben je inmiddels bij de huisarts geweest?
Hele dikke knuf voor jou! :hug: :-*
Janine Ga je morgen weer testen? Je maakt het wel spannend, hoor!
Heel veel succes & ik hoop dat je zwanger bent!
Hoe is het met Mouse & Bagheera?
Ik ben nog steeds niet ongi. Vind het nu wel superspannend, omdat we vandaag precies twee weken na de punctie zitten. Als we vandaag en morgen eerst maar ongi-vrij overleven, dan durf ik dan een beetje hoop te krijgen. Weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Mijn borsten worden met de dag gevoeliger, pijnlijker, opgezetter. Het voelt net alsof mijn tepels in brand staan en ik heb soms echt van die felle steken in mijn borsten. Herkennen jullie dat? Ik heb dat nog nooit eerder gehad! :roll: Verder nog steeds die steekjes in mijn buik, pijn in mijn liezen en soms van die vreemde spierpijnkrampen in mijn buik als ik een verkeerde beweging maak, lach/nies of hoest! Ik durf er niks van te denken, ik ben echt zooo bang dat we de dreun dit weekend nog gaan krijgen. Zal niet de eerste keer zijn… Maar de meeste mensen klinken wel positief als ik over mijn kwaaltjes vertel. Nou ja, afwachten maar weer. ZUUUCCCHHHT!
Kus,
Jippie
Heee Jippie!! Zo lang ben ik toch niet weggeweest? :o
Meissie, ik vind het zoooo ontzettend spannend klinken allemaal!! Morgen zit je gewoon al 2 weken na de punctie!! Die zere borsten kreeg ik later pas, bij mij begon het met hele zere tepels en daarna gingen de zijkanten pijn doen. Maar iedereen is natuurlijk anders en wie weet hoe je lichaam reageert op 2 :mrgreen: Het klinkt iig goed allemaal :thumbup:
Slecht slapen dat deed ik ook en nu nog, da’s ook omdat ik zo vaak moet plassen. Hoe zit het met je dromen, zijn die ook intensiever en lijken ze ‘echter’? O, en die steekjes, had ik ook!! Daaraan herkende ik het eigenlijk al weer dat ik zwanger was, begon bij mij zo’n 4-5 dagen voor de NOD!! Heb er echt een goed gevoel over bij je!! Houd je het nog wel joh, wachten tot maandag??
Dikke kus en veel ‘sterkte’ dit weekend!!! :-*
Ik heb eigenlijk nooit zere borsten gehad. Maar die steken in je lies waren bij mij heel duidelijk. Het klinkt echt veelbelovend. Ik hoop het zo voor je.
Egni, goed nieuws. Al 2 groeiende eitjes.
Mar, sterkte met de vloer. Flinke klus zeg. Doe rustig aan he.
Met mij is alles goed. Ik tel inderdaad wel de dagen af naar de 1e afspraak. zo s avonds als ik in bed lig. Ook vriend wil nu heel graag een 2e, dus komt toch weer die spanning om de hoek kijken.
Met Kian gaat alles goed. zijn eigen willetje komt steeds vaker opzetten. Dan begint hij heel hard te krijsen en te huilen als hij zijn zin niet krijgt. Het gaat allemaal zo gemakkelijk nu. De eerste maanden waren echt afzien, maar dit is heerlijk. Hij is een echt buitenkind. Hij wil zo vaak mogelijk buiten kruipen.
We zijn druk bezig met allerlei dingen in het huis (vloer, opruimen, keuken grondig poetsen, planken/schilderijen ophangen). Over 2 weken gaan we nog lekker met zijn 5-en naar Zeeland.
Mouse: Is toch heerlijk voor een kind, water en zand, alleen wat minder voor mama :mrgreen:
Femmie: Bijna zondag, kun je starten! Ik was best wel zenuwachtig toen ik voor het eerst Clomid ging gebruiken. En die gedachte van die 9 testen moet je vasthouden, das een goeie! :thumbup:
Angeltje: Lekker even ontspannen in het zwembad dus. Rot zeg, dat je daarna weer zo’n last had :hug:
Jippie: spannend zeg, ik kijk elke dag wel even om te zien of er niks te zien is! :shifty: Je klinkt wel positief, dus nog heel even volhouden hè?
Woezeltje: Ik wil door gekolfde melk te geven, er achter komen hoeveel Kimberly nog drinkt. Als ze bijv. elke middag rond de 80 ml drinkt, hoef ik niet elke middag een fles van 200 ml klaar te maken. Maar jij hebt nu de avondvoeding al vervangen en komende week de ochtend? Dat is wel snel, ik kreeg het advies om na 2 weken de volgende voeding pas te doen. Succes er mee in ieder geval en 8 maanden is zeker goed!
Mar:Wat lief dat je die kleine kadootjes meeneemt zeg! En over op je buik slapen: ik heb toen kussens onder mn lichaam gelegd, zodat ik net in het kuiltje kon, misschien helpt het bij jou ook?
Vervelend zeg, een gekantelde bm. Weten ze ook hoe dat zo komt?
wienie: Dat onzekere is heel normaal maar wel vervelend. Ik was ook erg onzeker, maar probeer lekker van jullie vakantie te genieten en veel leuke dingen te doen, dan lijkt de tijd toch sneller te gaan!
En wij zijn getrouwd, dus ik kan je met je vragen niet helpen.
egni: Ow fijn dat je een nieuwe pc hebt! En dat zijn zeker mooie eitjes, ik hoop dat ze maandag weer gegroeid zijn!
paikea: Fijn zeg, dat je vriend nu toch ook enthousiast is voor een tweede! En zo’n lekker vooruitzicht naar de vakantie, heerlijk!
Met mn schoonzus gaat het al weer wat beter, ze mag al bouillon drinken enzo. Ze gaan proberen om het eerst met medicatie te onderdrukken en op de scan is gezien dat ze geen darmperforatie heeft gelukkig.
En verder kun je gewoon oud worden met de ziekte van Crohn, als je je medicijnen maar in neemt.
Verder gaat het hier rustig aan, ik heb de woonkamer maar weer es anders ingedeeld.
Yak, onze katten hebben vlooien meegebracht, ik ga morgen toch maar weer dar duurdere spul halen, dat werkt wel ongeveer 4 weken. Boven hebben we al gesprayd met de spuitbus, maar we moeten morgen eerst de katten behandelen, anders heeft dat ook geen nut natuurlijk! :mrgreen:
Bagheera: fijn dat het beter gaat met je schoonzusje! :thumbup: En altijd leuk om de woonkamer weer eens te veranderen toch?
Ik bouw ook niet zo snel af hoor. De middagvoeding heb ik 2,5 week geleden laten vervallen en nu dus de avondvoeding. Over een week of 2 de ochtendvoeding en dan is het einde oefening. Ik voel vanzelf wel aan mijn borsten wanneer ze er weer aan toe zijn om een voeding te laten vallen (dat was na het laten vallen van de middagvoeding al na 1 week, maar ben toen toch nog even doorgegaan voordat ik de avondvoeding liet vallen). Nu heb ik door het laten vallen van de avondvoeding
's ochtends vreselijk pijn in mijn borsten, dus het zal nog wel even duren voordat ik die ook kan laten schieten. Maar dat geeft niets, het heeft geen haast :mrgreen: :oops:
Paikea: kan me voorstellen dat je aftelt naar de 1e afspraak! Nu je er eenmaal weer voor gaat hoop je gewoon zo snel mogelijk op een tweede. Heel normaal toch? Fijn dat je vriend er ook helemaal klaar voor is!
En ja, ik vond de eerste maanden met Luna ook vreselijk zwaar, merk ook dat we sinds een paar maandjes in een rustiger vaarwater zitten en het allemaal lekkerder (eigenlijk super!) gaat!
Jippie: hij gaat goed!!! :mrgreen: Laat die ongi maar wegblijven zou ik zeggen!!! :thumbup: :mrgreen: Hoe gaat het vandaag met je?
De kwaaltjes klinken goed! :thumbup:
Mar: nee, Normaal vind ik ook niets… niet echt mijn idee van een leuk avondje uit… :snooty: Maar ja, als je hubbie het wel leuk vind, is dat prima toch?
Jeetje,wat vervelend van de pijn die je hebt (gehad) en dat je weer naar het zh moest!!! Gelukkig niets ernstigs… Ja, een gekantelde baarmoeder kan idd erg veel pijn doen. Ik hoop dat het een beetje te houden is! :hug:
Hoe is het met je neefje? Was hij blij met de cadeutjes van tante Mar?
Egni: fijn dat je er weer bent!! Wel balen dat je een nieuwe pc hebt moeten aanschaffen!
Netjes hoor 2 eitjes van 12 mm!!! :thumbup: Hopelijk maandag goed gegroeide eitjes!
Wienie: je paniekreactie kan ik me zo goed voorstellen… Ik heb dat ook een paar keer gehad… Ik voelde steeds wat lopen en wist niet hoe snel ik een toilet op moest! Bleek het ook afscheiding te zijn (zonder bloed) :oops: Dus, bekend verhaal…niets om je voor te schamen :mrgreen:
Die 2 weekjes zijn zo om meid!! Ik weet het zeker en dan krijg je een mooie echo! :-*
Zo ben weer bij geloof ik… Ik had gister geen zin meer om achter de laptop te kruipen… De intocht van de 4 daagse was dus echt letterlijk in het water gevallen… Wij zijn alleen gaan kijken en ik was al nat tot op mijn onderbroek (en dan konden we nog wel schuilen… maar ja, we moesten er ook nog naar toe lopen he…) Erg jammer, maar toch, was wel even gezellig.
Vandaag zijn we een buggy gaan kopen voor Luna. Handig als we straks meer gaan fietsen, dan kan die aan de fiets! Verder weinig gedaan vandaag. Lekker van het mooie weer genoten!
Ik ga even de fiets foto’s opzoeken en zal er dan een plaatsen! Tot zo!
Liefs Woezeltje
De foto’s!!!
Liefs Woezeltje
Hé meiden,
Ik heb een nieuw boek gekocht, maar dacht; eerst even achter de pc!
Alles goed hier??
Woezel, foto’s: LEUK!!! Jullie en zij vonden het natuurlijk ook super?! Ik zag de 4 daagse nattigheid op tv en in de krant…bah. Lijkt me wel supergezellig (als t niet regent dan!) En meelopen een hele prestatie! Heb je m ooit zelf gelopen?
Bagheera, ieks vlooien!!! Heb je zelf ook al jeuk Leuk om eens kamer te verbouwen!
Paikea, logisch dat je de dagen telt. Als je eenmaal de wens hebt, kan het niet snel genoeg gaan, zeker als je lief nu ook zover is! En dan wordt Kian vast een hele stoere grote broer!
MAr, ja wat jij zegt tegen Jippie, is ook voor mij allemaal herkenbaar! Ook al voor nod! Alleen middelijkheid begint nu pas op te zetten. En verder geniet je zeker super?! Je bent alweer bijna op de "magische"grens, al denk ik dat je met al die goede echo’s eigenlijk al zo ongeveer over de grens bent!!! En hoe gaat de verbouwing?!
Jippie…die kwaaltjes…zo herkenbaar!!! Duimerdeduimdeduimerdeduimdeduimerdeduimdeduimerdeduimdeduimerdeduimerdeduimerdeduim…en teen!!!
egni, dat wordt nog een topic twin, let op mijn woorden!!! Goed joh 2 van 12!!! Duimen draaien voor een groeiactie!!!
Paikea, draagt Kian jouw achternaam of die van je vriend?
En hoe is t met Mouse en Femmie en Angeltje?? (ik hoop dat ik niemand vergeet nu…anders heb ik een goede smoes hoor!!! Zwangerschapsdementie )
Hier verder alles oké. Alles voelt goed. Vind dat ik al best veel kwaaltjes heb voor 5,5 weken en ben daar erg blij mee! (over een paar weken vast niet meer, maar nu nog wel!) Ga er dus niet over klagen! Al voel ik me hier thuis wel een zeurpiet, moe, misselijk bij vlagen, last van mijn darmen, slecht slapen enz…1 voordeel, mijn huid is veel rustiger dan anders, dat is een goed kwaaltje! En waarschijnlijk verklaren mensen me voor gek, maar mijn spijkerbroeken zitten echt niet altijd lekker nu. Dit omdat ze wat strakker zitten en door mijn darmen mijn buik af en toe echt stuk dikker is…en ik m dan ook heel erg ontspan dus laat hangen zeg maar…das wel raar of niet? Als ik dan minde rlast heb krimpt ie weer, bijna jammer hihi! Kortom ik voel me echt zwangerder worden! Jippie en zo is het nog maar bijna 2 weken!!!
Fijne avond!
x wienie