Wieinie: ik verklaar je niet voor gek hoor dat je broeken soms al te strak zitten! Ik had dat ook al heel snel! Mijn darmen kwamen ook al snel “naar voren” waardoor ik ook al heel snel een klein buikje kreeg!
Fijn dat het goed met je gaat! En ook al wil je niet klagen, omdat je dit zo graag wilt, dat mag toch wel hoor! Deze kwaaltjes wil je niet missen, maar ze kunnen ook erg vervelend zijn!! Dus: klagen toegestaan! :mrgreen:
En nee, ik heb de 4 daagse zelf nooit meegelopen. 2 jaar terug, na mjn miskraam zei ik wel dat als ik het jaar daarop niet zwanger zou zijn ik mee zou lopen: helaas :liar: :liar: :liar: ik was zwanger… :mrgreen: Ik wil hem wel lopen, maar zie zo op tegen het trainen en ik geloof niet dat ik hem kan lopen zonder te trainen. Maar wie weet doe ik het nog wel een keer…
Ik zoek dan trouwens wel een loopmaatje: iemand interesse?? :mrgreen: :lol: :mrgreen: :lol:
Liefs Woezeltje
Oké woezel, dan zal ik soms een beetje klagen hihi!
Ik heb mezelf paar jaar terug voorgenomen om eens mee te lopen…maar dan ook evch training nodig. Helaas werd toen iemand zwanger en ging ik daarna zelf de molen in…dusse wie weet!!!
Woezeltje Leuke foto’s! Alleen jammer dat jouw hoofd er niet op staat! :mrgreen: Ik snap je wel, hoor! Ik plaats ook geen foto’s op internet waarop ik te herkennen ben! Je weet nooit wie er meeleest… Fijn dat alles nu veel beter gaat dan Luna’s eerste maanden! Zit je toch ook wat beter in je vel, als alles op rolletjes loopt! Verder druk aan het genieten van je vakantie? Hebben jullie ook nog plannen?
Bagheera Ik ben blij dat het beter gaat met je schoonzus! Gelukkig dus geen geperforeerde darm, en de rest is redelijk onder controle te houden met medicatie? Leuk dat je de woonkamer een metamorfose hebt gegeven! Het nadeel van katten zijn inderdaad vlooien en teken. Eerst waren wij er niet zo heel erg nauwkeurig in, omdat onze kat nog binnen bleef. Maar nu is 'ie dagelijks buiten, dus dan moet je er wel om denken. Laatst had 'ie al een teek, jek! :silenced: Maar inderdaad, als ze eenmaal vlooien hebben, moet je het hele huis onder handen nemen. En dan vooral alle randjes, plekjes onder kasten, bij plinten, enz. Een rotklus! Dus dan kun je beter je kat elke 6 weken ontvlooien, dan heb je dat gedoe tenminste niet.
Paikea Fijn dat je vriend nu ook helemaal gewend is aan het idee van een 2e kindje! Wanneer had je ook alweer de eerste afspraak met de gyn, ergens eind augustus, toch? Fijn dat het zo goed gaat met Kian! Hebben jullie een tuin, waarin hij kan spelen? Dus nu lekker aan het rommelen in huis & daarna nog op vakantie? Klinkt goed!
Mar Ik had het idee dat ik je heel lang niet op het forum gezien had of gesproken had via de sms/msn. Maar kan ook aan mij liggen, hoor! De tijd is voor mij natuurlijk amper om te krijgen, dus dan duurt alles wat langer! Wanneer ben je eigenlijk twaalf weken? Dat is zo moeilijk af te lezen aan je banner… Precies op 31 juli, als je ook de echo hebt? Je was toch op 14 februari uitgerekend? Verder druk gehad vandaag met de vloer, enz?
Janine Heb je vandaag ook nog getest? Ons niet zo lang in spanning houden, hoor!
Wienie Best logisch dat je zo nu en dan even moet klagen! Hihi, ik dacht ook altijd: Als ik zwanger ben, ga ik echt nooooit klagen! Want dan ben ik zooo blij dat het gelukt is. Maar ik lag vannacht in bed, kan al de hele week niet slapen, ik heb 6 uren wakker gelegen en was helemaal misselijk, heet, had hoofdpijn. Toen heb ik het ook even uitgebruld van: Oke, laat dit niet nog 36 weken duren als we wel zwanger zijn! :oops: Schaamde me helemaal, want natuurlijk zou ik het er voor over hebben! Maar ja, geen slaap houdt een mens niet lang op de been. Zwanger zijn met een hele hoop zwangerschapsmoeheid zou voor mij het meest ideale zijn, op het moment! Het totale aantal uren dat ik van de week geslapen heb, zijn op twee handen te tellen… :roll:
Hoestie met de andere meiden?
En hier nog steeds niet ongi! Morgen zitten we alweer 16 dagen na de punctie, niet te geloven… Ik begin nu stiekem toch wel te hopen, want de toenemende kwaaltjes en de uitblijvende ongi zeggen toch wel wat. Ik kan het maar moeilijk beseffen dat het deze keer dan misschien eindelijk raak is na vier jaar. Alleen de gedachte al is erg onwerkelijk. Ik doe dan ook niks anders dan mezelf afremmen. Eerst maar eens een positieve test en een goede eerste echo! Maar hoop toch dat ik maandag een mooie ticker kan aanmaken! Heel misschien test ik morgen wel, maar ik weet niet of ik dat durf… Anders zeker maandag. Wil liever zelf eerst testen dan wachten op de uitslag van de bloedtest. Hou het in elk geval nog even spannend! :mrgreen:
Fijn weekend!
Liefs,
Jippie
Wienie: nou wie weet over een paar jaartjes… allbei aan de 4 daagse… :liar: :mrgreen: (hahahahaha)
Jippie: ooooooo… je houdt het wel spannend hoor!!! Ik geloof dat ik ook niet zou wachten op de bloedtest… Het klinkt allemaal zo positief!!! Ik hoop het zo voor je!!! :-
En nee, ik ga niet met mijn kop op internet. Een aantal maanden geleden heb ik eens een foto van mezelf met Luna in de sneeuw hier op gezet, maar daarop was ik van de zijkant gefotografeerd. Maar verder zal ik dat ook nooit doen nee. Alhoewel als er mensen hier lezen die me echt kennen en de foto’s van Luna zien, ze ook wel weten hoe en wat, maar goed, dat is dan zo. Ik denk wel dat ik herkenbaarder ben dan Luna! :mrgreen:
Zo, lang genoeg hier geweest, ga afsluiten en boekje lezen!!! :-
Liefs Woezeltje
Mar, ik slaap heerlijk op het moment. En nu is het weekend dus mag ik uitslapen. Gelukkig. Ongi is nog steeds niet te bekenen. Vanmorgen leek het er even op. Ik schrok me kapot en dacht “nee het zal toch niet?” maar nee, het was idd niet gelukkig, wederom van zo’n vaaggekleurde afscheiding…Nog een paar uurtjes en dan heb ik het gered
Mar, wat vervelend dat je zo’n pijn hebt. Lukt het slapen al een beetje? Kan je anders niet met wat kussens alles zo inbouwen dat je (.)(.) vrij liggen laat maar zeggen?
Hoe is het met je neefje? Jeetje, zo jong en dan al wat breken, echt zielig. Hoe kwam het?
Jeetje jullie gaan flink aan de slag thuis. Leuk hoor!
Wienie, ja ik moet op dag 3 van de cyclus beginnen met clomid. Is dat raar?
Meis, wat ben jij geschrokken! Gelukkig was het allemaal niets. Je begint wel wat kwaaltjes te krijgen hè? Nou ja, beschouw het maar als een goed teken
Wij zijn niet getrouwd en we kijken wel tegen de tijd dat het zo ver is, hoe het allemaal in elkaar steekt en wat we wel of niet gaan doen.
Paikea, wanneer had je ook al weer de eerste afspraak bij de gyn?
Egni wat fijn dat het allemaal goed was met de echo. Hopelijk maandag nog beter nieuws. Hoe vaak moet jij nu zo per cyclus voor een echo?
Jippie, helaas is mijn hoofdpijn vandaag weer aan het terugkomen. Echt niet fijn. Hopelijk gaat de provera het allemaal verhelpen.
Meis, wat klinkt het toch positief bij je! Ik kan me zo goed voorstellen dat je het allemaal niet kan bevatten. Ik heb al zo’n onwerkelijk gevoel na 10 maanden, laat staan wat je na 4 jaar moet voelen. Zou het zo ongelovelijk super voor je vinden zeg!!! Ook jij nog even geduld meis. Morgen of over 2 daagjes weet je meer!!!
Bagheera, ja ik vind het ook spannend. Voelt allemaal zo dubbel. Aan de ene kant ben ik bang voor de bijwerkingen, aan de andere kant ben ik blij als mijn klachten van nu daarmee verholpen worden, maar bovenal; het gaat nu echt allemaal beginnen. Wat staat me toch te wachten?!??!?!?!
Bah vlooien, ben je mooi klaar mee. Gelukkig dat het met je schoonzus redelijk gaat. Hopelijk zet de positieve lijn door.
Woezeltje, die foto’s!!! :inlove: geweldig.
Haha, en heb je al een maatje gevonden voor de 4-daagse. ff denken hoor of ik het evt zou willen :think: :think: :think: :think: uhmmmmmmmmmmmm… nee
Hey Femmie,
Ik moet zo’n 3 tot 4 keer in de twee weken voor een fm. Ligt er een beetje aan hoe snel het allemaal gaat en of er meerdere eitjes zijn of niet. Soms moet ik helaas ook in het weekend heen.
Op dag 3 beginnen met clomid is heel normaal hoor. Hoeveel moet je nemen?
Op welke dag moet je dan voor het eerst naar de gyn?
Ik hoop dat het goed werkt voor je. Was bij mij in eerste instantie helaas niet zo.
:-*
Janine!!! Je zou toch getest hebben vandaag!?? Ennnnnn???
Duim nog voor je hoor!
Hé meiden,
Ik kwam even kijken hoe het hier is :mrgreen: .
Jippie: O, meis, wat ontzettend spannend!!! Ik kan me voorstellen dat je jezelf toch enigzins probeert af te remmen, maar het klinkt echt ontzettend hoopvol allemaal!!! Ik blijf heel hard duimen en hoop echt zo morgen of overmorgen het goede nieuws te lezen!!! En bedankt voor je lieve kaartje :-* . Je bent een schat!!!
Woezeltje: jij ook bedankt voor je lieve kaartje meis!!! En ik ben er vanavond weer niet aan toegekomen om je te bellen, sorry :oops: . Ga het echt snel doen hoor, even lekker bijkletsen . Leuke foto’s van het fietsen, ze zit er echt helemaal trots bij hè? :inlove: . En wat betreft het lopen van de 4-daagse, misschien een leuk idee voor een meeting volgend jaar?? :silenced: (grapje hoor meiden :mrgreen: )
Wienie: ik had ook al snel dat mijn broeken te strak werden hoor. Ik heb op zich wel lang kunnen doen met een klein elastiekje om de knoop en dan de knoop los, dat zat een stuk lekkerder. En fijn dat je je steeds meer zwanger voelt. Op naar de echo!!!
Bagheera: lekker is dat af en toe hè, je hele huis omgooien. Wel een hoop werk, maar dan kun je er weer even tegenaan . En balen van de vlooien zeg, jakkes. Hopelijk is het snel weg met de verdelging.
Paikea: heerlijk dat jullie nu met Kian in zo’n fijn ritme zitten. Echt genieten is dat hè? Wij hebben na alle opstartproblemen met slapen en buik/darmklachten van Nordin nu ook eindelijk het gevoel dat alles lekker loopt. Heerlijk!!! En nog een lekkere vakantie om naar toe te leven, fijn hoor :dance: .
Mar: wat rot zeg, van je baarmoeder. Gelukkig kan het verder geen kwaad, maar wel vervelend dat je er zo’n pijn van hebt… Hopelijk kun je een beetje aangename houding in bed vinden met slapen. En er bestaat niet zoiets al ‘te veel’ echo’s hoor . Dat is dan een pluspuntje aan het feit dat je naar het zknhuis moest.
Egni: fijn dat je een nieuwe pc hebt. We kunnen je niet missen hoor :mrgreen: . Hoe is het verder??
Femmie: ben je al ongesteld? Als het dan toch moet komen mag het ook komen hè? Ik hoop dat je snel kan beginnen met de clomid!!!
Mouse: hoe is het met jou? Hopelijk niet bedolven onder je werk??
Janine: en??? :thumbup:
Hier gaat het redelijk. Na donderdag en vrijdag gewerkt te hebben is mijn rug weer een beetje bijgekomen. Ook let ik heel erg op de bewegingen die ik maak en onziet hubbie me ook zoveel mogelijk qua tillen en huishouden. Vervelend is alleen wel dat nu ook mijn polsen zeer doen, dus ik vertrouw het toch niet helemaal. Als ik dinsdag nog last heb dus naar de huisarts!!
En verder ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik baal er best wel van. Het is één grote hormonenkermis in mijn lijf. Angeltje huilt , Angeltje lacht :lol: . Dit volgende week ook maar gelijk aankaarten bij de huisarts.
Met Nordin gaat het hartstikke goed!! Het is echt een binkie hoor. Hij heeft inmiddels al 2 ieniemienie tandjes en wil de hele dag niets anders als staan en stappen aan de hand. Zo leuk om te zien!!
Bijgevoegd een foto van vandaag van Nordin op zijn hobbel-motor die hij van zijn oma uit Portugal gekregen heeft.
Liefs Angeltje
En ja, ik weet het. Dit is geen goede houding als je rugpijn hebt :silenced:
Janine, ik duim ook hoor!!!
Egni, ik moet op dag 12 voor de eerste FM en ik hoop daarna niet meer te hoeven, want anders heb ik echt een probleem met mijn werk. Ik moet nml een dag vrij nemen daarvoor ivm reistijd ed. Ow ik hoop zo dat ik niet zo vaak hoef
Angeltje, wat vervelend die rugpijn. Hopelijk gaat het snel over.
Erg leuke foto hoor!!! :-*
Hoi meiden!
Jippie: En? en? en? Heeeeel toevallig al getest??
Jeetje, wat weet jij het spannend te houden zeg!! Kan me wel indenken dat het erg moeilijk is om tot morgen te wachten met alles wat je voelt enzo. Ben net zo ongeduldig Toi, toi toi meis!!!
Janine: Jij inmiddels ook alweer getest? Hoop gauw weer wat van je te lezen!!
Angeltje: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh wat een geweldige motor!! En zo stoer hoe Nordin erop zit!! :inlove: En wat een leuke teenslippers heb jij aan :mrgreen:
Fijn dat je weer iets bent bijgekomen en goed op je bewegingen let. Goed van je om dinsdag ff langs de ha te gaan als het blijft aanhouden. En balen dat je nog niet ongi bent. Hoeveel weken zit je nu qua cyclus? Kun je dat idd gelijk ff aankaarten als je langs gaat dinsdag. Sterke hoor met alles, denk goed aan jezelf :-*
Wienie: Herkenbaar wat je schrijft qua broeken. Jij bent ook behoorlijk slank toch? Ik merkte in wk 6 al dat ik de knoopjes niet meer dichtkreeg. Ik doe er vaak een elastiekje omheen, missch. een tip? Lijkt wel niet heel erg florisant, maar je moet een btje crea zijn soms…
Woezeltje: Hihi, ik sla over wbt de 4-daagse
Wat een lievige foto’s van Luna voorop de fiets!! Wat voor een buggy hebben jullie gekocht? Hoop dat jullie de komende tijd lekker veel uitstapjes kunnen maken op de fiets!
Bagheera: Dat spul van Frontline werkt hier altijd perfect tegen vlooien! Kun je gewoon kopen bij een wat betere dierspeciaalzaak. Balen is dat he, als je katten er last van hebben. Fijn dat het al beter gaat met je schoonzus en dat ze geen darmperforatie heeft.
Paikea: Wat fijn dat je vriend nu ook graag wil! Moet een hele opluchting zijn, of niet? En Kian ontwikkeld dus steeds meer zijn eigen willetje. Grappig he, soms ook wel vermoeiend lijkt me haha. Herken het wel van m’n neefje…
Jullie dus ook lekker druk aan de klus in huis. Hier barst het vanaf vandaag los… Nog ff en dan lekker uitwaaien in Zeeland!!
Femmie: Fijn dat je ongi er nog niet is. Maar wel naar he dat lange wachten. Dus als ik het goed begrijp zou je wel mooi op schema lopen als je bijv. vandaag ongi wordt??
Buikslapen vind ik sowieso echt lastig hoor, maar mss ga ik het toch maar proberen met wat kussens ter ondersteuning,wel een goede tip.
Mijn neefje heeft zn beentje gebroken toen ie uit het zwembadje in de tuin wilde stappen. Hij gleed uit en kwam verkeerd terecht, zo zie je maar dat een ongeluk in een klein hoekje kan zitten. Was wel echt zielig om te zien hoor, hij snapt het zelf ook nog niet natuurlijk…
Kreeg een berichtje dat mn ticker verwijderd is dus dan maar weer een standaard, kunnen jullie hem ook beter aflezen he… :mrgreen:
Zometeen gaat hier de vloer eruit… Zal nog gauw ff een foto maken hoe het was… Verder weinig bijzonders, slecht geslapen vannacht, best brak nu…
liefs
Mar
ff over de vlooien: Wij gebruikten altijd Frontline of die andere van Bayer geloof ik, die moet je elke 4 weken in de nek van de kat spuiten. Maar de dierenwinkel was gesloten ( alles sluit hier om 5 uur/half 6 ) dus hebben we bij de Jumbo gehaald.
Op de verpakking staat 4 weken, maar het is veeel korter geleden dan 4 weken dat ik die gekocht heb.
Dus we gaan gewoon weer aan de sterkere middelen die wel helpen.
We hebben een tijd geleden een spuitbus gekocht die super effectief is. 3 uur lang deuren en ramen gesloten houden van die kamer, dan goed luchten en daarna de eerste 3 dagen niet stofzuigen. Dat werkt echt supergoed.
Ik kom zo ff terug, eerst ff koffie!
Woezeltje: Leuke foto’s! En inderdaad jammer dat het zo regende met de uittocht.
Wienie: Ja, ik heb gewoon (denkbeeldige) jeuk als ik 1 zo’n vlooi zie, getsie. Maar hopelijk zijn de poezen en wij er snel vanaf, we doen ons best in ieder geval :mrgreen:
En ik was ook blij met de kwaaltjes hoor, het was voor mij een bevestiging dat ik nogsteeds zwanger was. En dat van die buik had ik ook hoor, wees er maar lekker trots op! :dance:
Jippie: Het ontvlooien met die druppels moet elke 4 weken En: BIJNA maandag! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
femmie: Ik moest ook op dag 3 van mijn cyclus beginnen met Clomid. Maar jij hebt die dagen gered toch? Je mag beginnen! Ik duim voor je! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Angeltje: Goed dat je nu op je houding let. Enwat een leuk hobbelpaard/motortje heeft Nordin gehad zeg! :inlove:
Mar: Ja wij gebruiken ook altijd Frontline of die andere van Bayer.
En succes met de vloer!
Hey Bagheera!
Wil even meedoen over het vlooien verhaal
Wij hebben 1 kat en die heeft momenteel ook vlooien. Haalde er van de week 6 uit met een vlooienkam. :? nou gebruik ik dus ook altijd netjes frontline maar heb die een aantal weken voor het laatst gebruik dus helpt het deze keer niet echt.Heb nu dus ook die van bayer [bolfo gold] gehaald hoop dat dit werkt.
wist trouwens niet dat er ook een spray voor het huis is. Van welk merk is die dan?
hoop dat ze snel vlooi vrij zijn! echt vies die beestjes!
:-*
Hé meiden,
Even ego hoor. Ik voelde me zo goed en heb er zoveel vertrouwen in op af en toe wat onzekere buien na. Maar nu ben ik weer zo onzeker…vanmiddag ging ik naar de wc, alleen t lukte niet (klein beetje geperst, maar dat is niet goed, dus dan later maar weer) en toen dacht ik beetje rosig door afscheiding te zien…dus al zo van hmmm Maar meer zo van als je heel goe dkijkt, maar eigenlijk niks…Net dan eindelijk naar de wc, en het was wel harde ontlasting en toen had ik een ienieminie lichtrose afscheiding…en nu maak ik me dus toch weer zorgen. Aan de ene kant, vorige keer had ik dat heel lang en pas toen t een week gestopt was stopte t vruchtje met groeien, maar nu had ik al die tijd niks, was eindelijk van t wc syndroom af zeg maar en dan nu dit…het is niks bijzonders zullen jullie zeggen, maar mij maakt t dan weer bang dat t een voorbode is van meer ofzo. Oh had ik maar niet op t papiertje gekeken…
Ik maak me misschien wel druk om niks, maar dit is net hetgeen me onzeker maakt. Verder voel ik me prima (beter gezegd niet…kwaaltjes genoeg dus!)
Wat denken jullie…het kan toch ook heel onschuldig zijn??? Maar voor innesteling is t toch al te laat nu? Zoveel mensen hebben bloedverlies…laat me dan ajb zo iemand zijn bij wie het ook niks betekent!!!
Sorry hoor, van de details en de ego heid! Wilde t gewoon even kwijt…
x wienie
Wienie Ik denk dat het rosige verlies komt doordat je misschien wat moeilijk naar het toilet ging. Door het persen is er waarschijnlijk een klein bloedvaatje geraakt of geknapt. Dus ik denk dat het niks te betekenen heeft, hoor! Heb je sindsdien nog “bloedverlies” gehad? Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar ik snap heel goed dat je dat wel doet! Verder heb je ook geen krampen, toch? Als het samengaat met krampen, is het wel een slecht teken. Maar bij jou zit vast alles goed, meis! Knuf voor jou! :hug:
Egni Succes met je fm morgen! Hoop dat beide follikels mooi gegroeid zijn en je aan de klus mag! :mrgreen:
Bagheera Ik gebruik nog steeds die spray van Frontline, die je voor kittens gebruikt. Onze kat is nu ruim een jaar, maar ik maak die spray eerst op. Ik rek het ontvlooien vaak tot een week of 6, anders moet je zo vaak. En dat vlooienspul is flink aan de prijs. Ik heb nu van die druppels gekocht, ook van Frontline, die je tussen de schouderbladen moet smeren. Weet niet of dat werkt, nog nooit eerder geprobeerd. Ik bedenk me ineens: Zou ik dat wel mogen doen als ik wel zwanger ben? Het moet deze week weer.
Mar Hoe gaat het nu met je kleine neefje dan? Wel zielig hoor, zo’n klein ventje met z’n beentje in het gips… De vloer is er inmiddels uit? Hoop dat het niet al te veel troep geeft allemaal! :? Ik wist wel dat je geen tickers van andere sites hier mag plaatsen, dus het viel mij al mee dat de jouwe nog steeds niet verwijderd was. Vind het wel lullig, hoor! Er zijn zoveel leuke sites met tickers! Maar aan de andere kant kunnen wij nu weer precies zien hoe ver je bent! Nou ja, dan gebruik je de andere toch nog op het andere forum? Kus voor jou!
Femmie Hoe gaat het nu met je? Nog steeds geen ongi? Vandaag moest je met de Provera beginnen, toch? Moet je dat tien dagen nemen? Ik had dan altijd Primolut, dat was tien dagen lang. En dan werd ik ongeveer de 4e-5e dag na het stoppen ongi. Sterkte maar weer! :hug:
Angeltje Wat een mooie hobbel-motor! Weer eens wat anders dan een hobbelpaard! Mooie foto van Nordin! :inlove: En wat een mooooie teenslippers heb jij!!! :mrgreen: Balen dat je cyclus zo in de war is. Ik zou het ook zeker even aankaarten als je toch bij de huisarts bent. Heb je ook al een afspraak staan bij de gyn, of wachten jullie daar nog even mee? Hoe gaat het verder met je?
Janine Waaaaar ben je? Al getest?
Kus voor alle anderen! :-*
Hier dus nog steeds niet ongi! :eh: Totaal niks te bekennen, ook geen bruinverlies. Gelukkig afgelopen nacht een keer goed geslapen, maar ik ben bang dat ik vannacht niet veel zal slapen. Het wordt nu wel heel erg spannend allemaal! Ik ga morgenochtend in elk geval zelf testen en voor 11 uur moet ik bloed laten prikken in het ziekenhuis. Om 14.30 u mag ik bellen voor de uitslag. Ik hoop dat we zelf een mooie positieve test hebben en dan daarna een goede hcg-waarde via de bloedtest als extra bevestiging. Maar ik heb ook nog steeds zoiets van: O jeee, straks is het gewoon negatief! :roll: :shifty: Ik durf nog steeds niet te hopen, al hebben we er stiekem best een goed gevoel over. Het kan toch bijna niet anders? Maar goed, eerst maar eens de bevestiging…
Ik laat morgen zo snel mogelijk iets van me horen, als ik nieuws heb! Nog wel even doorduimen voor ons, hoor!
Liefs,
Jippie
Jippie: :thumbup: Succes morgen met testen meid!!! Ik hoop het zo voor je!!! Kom maar op met die positieve test morgen, wij zijn er klaar voor :mrgreen: !!! :-* :-
Hopelijk slaap je vannacht een beetje…
Wienie: rose verlies hoeft echt niets te betekenen. Je wilt niet weten hoeveel bloed (echt helder rood!) ik verloren ben in de eerste weken van de zwangerschap! Een keer zat zelfs het hele toiletpapiertje vol!!! Na controle in het zh bleek er niets aan de hand te zijn, en nu is Luna er!!! :inlove: Dus meid, het hoeft echt niets te zijn!!! Mocht het nog eens een keer gebeuren, dan kan je toch altijd het zh even bellen? Ze snappen je onzekerheid heel goed hoor! Ik ben zo vaak “voor niks” naar het zh geweest en iedere keer hielpen ze me weer heel netjes. Je voorgeschiedenis zegt heel veel hoor! Probeer van het goede uit tegaan! Waarschijnlijk komt het gewoon door het persen ivm harde ontlasting (adertje gesprongen). :hug: :hug: Warme knuffel!!! :-
Mar: jammer van je ticker!!! Maar deze is ook mooi toch???
Wat voor nieuwe vloer krijg je???
En we hebben een Maclaren Quest Sport gekocht als buggy. Ik wilde heel graag de x-adventure vibe (ziet er zo mooi uit!!!), maar hij rijdt erg zwaar! Ik wil een buggy die ook goed mee op de fiets kan en deze is gewoon super licht en rijdt geweldig (hij heet ook niet voor niets de "ferrari"onder de buggies! )! Het praktische heeft het dus gewonnen van het mooie (en deze is ook mooi hoor, maar de vibe is lekker modern!) Daarnaast moest Luna huilen in de vibe en in de maclaren niet!! Keus is dus gemaakt door Luna… :mrgreen: :inlove:
Angeltje: geeft niets hoor, we hebben snel weer contact!! Idd even bij de ha langs als het volgende week nog niet beter gaat! Denk goed aan jezelf hoor!
Hahaha, dus Nordin wil ook alleen maar staan en aan de hand lopen? Luna idem (met lopen moet ze wel allebei onze handen vasthouden hoor, 1 hand is nog niet voldoende)! Kleine bikkel die Nordin!
Geweldige foto Nordin op die motor!!! :inlove:
En fijn hoor dat jullie zo sportief zijn dat jullie allemaal mee willen lopen met de 4 daagse!!! Jullie zijn topmeiden!!!
WATJES!!! :mrgreen:
Vandaag met Luna gaan zwemmen in het golfslagbad in Oss. Ze heeft echt genoten!!! En papa en mama ook!
En net goed nieuws gekregen: de kleine van onze vrienden mag morgen naar huis!!! Eindelijk na bijna 6 weken zh!!! :dance: :dance:
Dat was hij weer!!! Morgen komen 2 nichtjes van hubbie (4 en 6 jaar oud) op bezoek (hele dag), dus dat zal wel weer lekker druk worden…
Maar… morgen kom ik eerst hier kijken naar de testuitslag van Jippie!!! :mrgreen: :-*
Liefs Woezeltje
he jip en woezel, thanks voor de oppeppende woorden. Op t moment ben ik weer zo misselijk…heb t gevoel dat ik elk moment boven de wc moet gaan hangen en niks wil erin…dan kan t toch niet mis zijn???
En nee jip, ik heb sinds dat wc bezoek geen verlies meer gehad en ook geen krampen. Wel “buikpijn” maar dat is meer dat zeurderige wat erbij schijnt te horen. Echte krampen heb ik alleen na curretage en bij vorige ongi gehad en daar lijkt dit gevoel echt niet op.
En woezel, t was echt maar een ieniemienie beetje, echt geen wcpapier vol. Als ik t morgen nog heb dan wil ik ook gyn bellen of ik eerder mag komen. Geeft geen garantie, maar misschien wel net even bevestiging voor mezelf.
Ga zo maar naar bed…lekker verder in mijn boek.
En jip, morgen ben ik heel vroeg hier hoor…ben zo benieuwd!!!
en janine…hoe is t met jou test afgelopen?
x wienie
Hoi meiden,
even kort, want ik had allllllllllllllllllllang op mijn bedje willen liggen. Morgen weer aan de arbeid :? .
Wienie: ook ik heb regelmatig wat roseverlies gehad hoor en ook hier een gezond knulletje :mrgreen: . Maar dat neemt niet weg dat ik net zo goed bang en onzeker was op die momenten. Als je het niet vertrouwt, altijd voor je eigen gemoedsrust de gyn bellen.
Jippie: heeeeeeeeeeel veel succes morgen!!! Ik ga zo ontzettend hard voor je duimen. Ik zit morgen op mijn werk en heb geen internet daar, maar als ik thuis kom is het eerste wat ik doe op het forum kijken hoor!!! Heel veel succes meis, het is je zo gegund!!
Woezeltje: Leuk dat jullie zo lekker met Luna gezwommen hebben. Ik ga je morgen echt bellen hoor :-* (mits het je uitkomt natuurlijk).
Mar: succes met de vloer!! En hopelijk slaap je vannacht beter. Ik zal even wat slaapzand strooien :: :: :**: .
Zo, en nu echt mijn bedje in
Kus aan de andere meiden!!!
Liefs, Angeltje
Ik kan niet meer slapen hoor, hihi…
Jippie, heb je al getest??? :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik heb verder niet veel tijd, tis hier een hele dikke troep, zit helemaal ingebouwd… Wienie, maak je niet al teveel zorgen hoor! Hoogstwaarschijnlijk is het niets, veel vrouwen hebben roze verlies!
Angeltje, sterkte en succes op je werk vandaag en thnx voor je slaapzandjes
Probeer zometeen nog even weer te spieken hier…
liefs