haha, ik kom ook nog even spieken :mrgreen:
Jippie, veel succes!!! We denken aan je.
Liefs, Angeltje
:oops: Hier nog een nieuwsgierig typje… hahaha…
Jippie waar ben je!!! :thumbup:
Kom straks weer terug!!!
Liefs Woezeltje
Hallo!
Jippie… wij zitten vol smart te wachten!!!
Hmmmzz en dan mijn test, niet veel verandert ten opzichte van de vorige, maar er zou een streep kunnen staan. Ik vind het best, donderdag naar de gyn dan zien we wel weer verder.
Nou, ik kom tot drie uur regelmatig spieken in de hoop dat jippie een berichtje achterlaat!!
Jippie!!!..Waar ben je??? Ik ben ook benieuwd!!!
x wienie
Lieve Jippie,
Mijn duimen draaien op volle toeren. De berichtenv and e laatste dagen zijn goed. Haal je on s snel uit de spanning?? :-*
Mouse
Hoi meiden,
Mar, al weer 10 weken joh, wat vliegt de tijd. Lekker hè zo’n huis dat verbouwd wordt. Bij ons is de zolder nog een ‘warzone’ Planning is dat ie deze week af komt.
Bagheera, fijn dat je schoonzusje al weer aan de beterende hand is. Die vlloien discussie daar blijf ik uit, heb het nooit verder geschopt dan een cavia als huisdier Wat betreft dat water, ach mama vindt waterpistooltjes ook errug leuk, alleen dat zand :shock:
Woezel, wat een schatje is Luna :inlove: Leuke foto’s van het fietsen. Jammer dat de intocht zo verwatert is, ik zag het op tv. En wat betreft meelopen, ik heb het me ook al eens voorgenomen, maar ja dat trainen. Wellicht dat we toch volgend voorjaar eent opic-train-clubje kunnen maken, voor de dan niet zwangeren. Zou wel strak zijn als we zouden meelopen!
Angeltje, wat een stoere foto, zeg van Nordin :inlove: En schitterende hobbelmotor! Vervelend dat je zo’n last van je rug hebt, zeker met een kleintje is dat erg lastig.
Egni, Wow! 2 eitjes, goed joh! Ik :thumbup: :thumbup: voor je dat het raak is! Wanneer mag je de pregnyl zetten?
Janine, spannend dus nog steeds twijfel of eht wel of geen streepje is. IK blijf :thumbup: voor je. Snap wel dat je afwacht tot donderdag. Hoop op goed nieuws dan!
Femmie, bij jou begint het nu dus ook. Veel succes met de clomid en dat er maar mooie eitjes mogen groeien. Hoe voel je je er nu onder? Spannend?
Paikea, oooh de spanning stijgt dus ook bij jullie. wel fijn dat hubbie u ook een 2e wil, dan ga je er echt samen voor. Bijna augsutus joh, dus dan kun je weer beginnen.
HIer gaat alles goed, was vorige week zo moe dat ik niet meer op internet ben geweest. Laatste gesprek is ook goed verlopen, nu volgende week dinsdag nog en dan hoor ik of de promotie binnen is. Verder begint het nu wel te kriebelen, vrijdag de laatste testen voor de ivf. Daarna kunnen we beginnen. Ben benieuwd. ZIt nu op cd 40 en nog geen ongi of tekenen. Had vorige week wel pijnlijke tepels, maar dat is ondertussen verdwenen. Wel gestest van eht weekend maar die was negatief. Hoop nu dus maar dat de ongi uitblijft tot na vrijdag, dan kunnen we snel van start emt de ivf en heoven we niet nog een cyclus te wachten.
ZO nu snel aan het werk!
Mouse
Begin me nu wel een btje zorgen te maken om Jippie hoor Misschien niet terecht, laat ik het hopen!!! Maar heb haar vanochtend ook al een sms gestuurd en daarop geen reactie… Lieverd, we zijn er voor je hoor, wat voor nieuws je ook hebt!!! Mijn duimen draaien zeker nog keihard door meis :thumbup: :thumbup:
Hoop echt gauw wat van je te horen!!!
kus
Mar
Hoi lieverds,
Vanochtend getest met trillende knieën, en…
WE ZIJN ZWANGEERRRRRR!
Er verscheen al snel een mooie dikke streep, niet te geloven… Ik was zooo bang, dat we weer negatief zouden testen! Vanochtend meteen daarna wezen bloedprikken, daar hebben we de uitslag nog niet van. Ik mag om 14.30 u bellen. Tot die tijd zijn we nog wel een beetje terughoudend, de hcg-waarde moet ook goed zijn en het moet op de juiste plek zitten. Dus ik vind het nog steeds spannend, totdat we die bevestiging ook hebben. Ik meld het nieuws daarom alleen eventjes hier en voor de rest nog nergens. En mijn onderschrift en ticker ga ik aanpassen als de andere uitslag ook goed is! Maar ik wilde jullie zo lang niet in spanning laten!
Kus voor jullie allemaal! :-*
Liefs,
Jippie
Yes!!! Meid, het is je zo gegund!!!
Joeeehoeeee, vanaf hier ook Gefeliciteerd!!! Ondanks dat je nog wat terughoudend bent. Ik moet er gewoon van janken, zo ontzettend blij ben ik voor jullie!!! Als je vanmi. de uitslag hebt dan krijg je nog een dikkere felicitatie! Die wil ik je het liefst nu al geven, maar ik snap dat je even wilt wachten. T zit goed, let maar op. Ik voel het!!! Ben zoooo blij Eindelijk lijkt dit de dag te zijn waarop jullie zo ontzettend lang hebben gewacht!!! XXX
OOOH Jippie!
Wat heerlijk meid!! Zit helemaal te stralen achter mijn compu! Blijf nog even door duimen voor mooie HCG-waarde. Snap best dat je na 4 jaar wat voorzichtig bent, maar de test ziet er prima uit! Alvast een dikke :-*
Fijn dat je ons niet langer in spanning hebt laten zitten! Het begon heir ook al te kriebelen, toen ik geen berichtje van je zag.
Kus, Mouse
Jippie, gefeliciteerd meid, fantastisch nieuws!!!
Geniet er maar lekker van!!!
Tans
WOW Jippie!!! GEFELICITEERD!!! Ik ben zo blij voor je!!! Daar komt onze eerste topic twins aan!!! Duim nog even verder voor vanmiddag, maar dat is vast goed met zo’n test!!!
x wienie
O JIPPIE!!! YES!!! Eindelijk…zwanger… :-*
Ik zit helemaal te glunderen achter de laptop!!! O ik ben zo vreselijk blij voor jullie!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik snap dat je nog even terughoudend bent, maar met die HCG waarde zit het ook vast goed!! Kom je straks of vanavond dan nog even uitgebreider feliciteren!!!
Wat gaaf he dat we zo mee kunnen leven met iemand die we eigenlijk nog nooit in het echie hebben gezien!!! Voelt zo bijzonder!!! Net alsof ik jullie al jaren ken…
Liefs Woezeltje
Jippie, GEFELICITEERD!!! Dat is een vette plus, met die hcg waarde zal het vast en zeker ook goed zitten. Nog 5 minuutjes en dan hoor je dat. Geweldig. Kippevel nieuws maar wel van het goede soort. Eindelijk.
Owwwww, zit ik op het andere toppic in spanning te wachten en staat er hier gewoon een positief berichtje van jou !!! :dance: :dance: :dance:
Gefeliciteerd meid, en de resultaten van het zh zijn vast en zeker ook goed ! :-*
Jippie! Wat een geweldig bericht! Zit hier met tranen in mn ogen van blijschap, het is jullie zo gegund!
Dikke kus! :-* :-* :-*
Jippie, heb je al gebeld?
Ja en idd, zo meeleven met iemand die we nooit gezien hebben…super toch!!!
Ikke Ik wilde het nog even stilhouden totdat ik de rest van de uitslag wist, vandaar…
Net voor de uitslag gebeld en mijn hcg-waarde was 150. Hij moest in elk geval 50 zijn, anders is het geen goede zwangerschap. Dus goed nieuws! Werden enthousiast gefeliciteerd door de assistente! Morgen moet ik nog even bellen om een afspraak te maken voor de eerste echo, dat zal pas over drie weken zijn, dus zo rond 14 augustus. Dus bij deze ga ik mijn onderschrift wijzigen en een mooie ticker maken!
Liefs,
Jippie
ps Het nieuws graag niet op mijn Hyves zetten, willen het voor de rest nog even stilhouden!
Dat is een goede waarde. Wordt het trouwens een april kindje? die zijn nl extra leuk/lief
Onze dag is weer goed, want Jippie is zwanger, trala lala. :lol: