Meiden met een lange cyclus-deel 13

@Jippie wrote:

Ikke Ik wilde het nog even stilhouden totdat ik de rest van de uitslag wist, vandaar…

Geen probleem, ik heb het toch gevonden hé :mrgreen:
En nu lees ik dat alles goed is !!! Wow! Ik hoop voor jou een super-zwangerschap en in Maart een mooi gezond beebje :inlove:

hé Jip, super!!! Dan worden we samen een maartmama olé olé!!!

Superdesuperdesuper nieuws!!!

Genieten er maar van!!!

x wienie

:dance: Ja Jippie, :dance: nu mogen dus de toeters en bellen!

Gefeliciteerd!

Meis, schitterende HCG-waarde. Wat heerlijk dat jullie nu zwanger zijn. Geniet ervan! Ik gun het je zo! En over 3 weken weten we dus of het topic-twins worden :smiley:

Dikke :-*

Mouse

hehe eindelijk tijd om stiekem even op kok te kijken!!!

En gelukkig!!! Een pak van m’n hart maar stiekem wel verwacht hoor Jip!!

GEFELICITEERD!!! :dance: :clap:

Echt te gek! Wat zullen jullie blij zijn!!

En nu afwachten of het er twee of 1 zijn!!

Mijn eitjes moeten nog even groeien. Waren vanochtend ongeveer 16 mm.

Moet woe nog even terug komen en hoop dan ook pregnyl te mogen zetten!!

:-*

Jippie: Yes, super mooie HCG waarde!!! O ik ben zo vreselijk blij!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

GEFELICITEERD!!!

hahaha, nu mag het groots!!! :mrgreen:

Geniet er van meid! En op naar de eerste echo, want nu is het nog spannend of het er 1 of 2 zijn… :thumbup:

Ik hoop dat je een geweldige zwangerschap hebt en dat alles goed blijft gaan! :-*

Liefs Woezeltje

Egni: hopelijk zijn de eitjes woensdag groot genoeg en mag je pregnyl zetten! :thumbup: Duim voor je!

Mouse: voor jou wordt het nu ook spannend meid! De IVF gaat zo starten! Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat! :-

Janine: een streepje is idd een streepje, maar wel goed van je om even de gyn af te wachten! Hij kan het via bloedtest beter bekijken (en hopelijk bekrachtigen!) Ik duim voor je! :thumbup: :pray:

Vandaag dus 2 nichtjes van hubbie hier gehad… pfffff… ben gesloopt! Je moet zo opletten dat ze voorzichtig doen met Luna! Maar goed het was erg leuk!

Verder is de eerste vakantiedag wat het weer betreft weer vreselijk kl
te!!! En het wordt er deze week niet echt mooier op (ja woensdag even…). Maar goed, we zien wel!

Vanavond iig heeeeeeeeeeel vroeg naar bed… ben echt zo moe… :zzz:

Liefs Woezeltje

Joepie!! :dance: :dance: Wat een mooie HCG-waarde Jippie!! Ik hoop echt dat het allemaal goed gaat!!! En ben zeker heel benieuwd of het er 1 of 2 zijn :smiley:

Kunnen jullie het nieuws al een beetje bevatten???

Mouse: Spannend zeg, de IVF behandeling komt nu heel dichtbij he… Jammer van je negatieve test dit weekend, maar wel fijn dat je nu zo snel verder kunt. Heb je nog steeds last van je tepels enzo?

En :thumbup: met die promotie! Hoop dat je hem binnensleept, zou toppie zijn!!

Janine: Wat naar dat je nog steeds een beetje onduidelijkheid hebt. Tuurlijk een streep is wel een streep, maar snap dat je het graag bevestigd wilt hebben door de gyn, helemaal gezien de voorgeschiedenis. Ik hoop dat het jullie dit keer gegund is en het goed zit :thumbup: Veel succes!

liefs

Mar

Oooooooooooooooooooooooooh, wat ben ik blij!!!

Gefeliciteerd Jippie!!! Echt geweldig nieuws!!! Het is jullie zo ontzettend gegund!!! Kan je het nieuws een beetje bevatten??

Op naar de 1e echo over een paar weekjes :dance: . Wat zullen jij en je hub in een roes zitten zeg. Geniet ervan meis!!!

Ik kom morgen wel weer even bijkletsen…

En Woezel, vroeg naar bed?? Nu kan ik je weer niet bellen :eh: . Morgen maar weer een poging :mrgreen: .

Kus allemaal!!

Angeltje

Mouse: het is geen vlooien discussie hoor, alleen elkaar mededelen hoe we de vlooien te lijf gaan :mrgreen:

En succes met je gesprek morgen, ik duim voor je!

Jippie: Gelukkig dan ook je hcg waarde goed! Ik ga even een vreugde dansje doen!

Pffff… ben al vanaf 01:30 uur op… Luna is al vanaf die tijd aan het overgeven/ We werden wakker van een roggelend geluid en huilen. Ik wist niet hoe snel ik mijn bed uit moest! Had ze al het hele bedje ondergespuugd! :cry: Ze was echt lijkwit, zo zielig en maar huilen! Ze heeft geen koorts, gelukkig. Maar ze houdt ook niets binnen. Water komt er met dezelfde gang weer uit. Daarna wilde ze ook niets meer drinken. Aangezien haar maagje leeg is, komt er alleen nog maar heel veel slijm uit. Ze heeft eerst een tijdje bij mij liggen slapen en ligt nu bij papa!

Ik heb wel even de huisartsenpost gebeld, want ze stikte echt bijna in het slijm, was/is zo slap als een vaatdoek en blijft alles eruit gooien. Ik voelde me wel overnezorgd hoor, maar ze vonden het niet erg en hebben me gerustgesteld. Ik wist alles wat ze zeiden al wel, maar die bevestiging is dan toch weer goed. Goed de luiers in de gaten houden, koorts en morgen rustig aan flesjes geven. Hopen dat ze het binnen kan houden. Nu slaapt ze lekker bij paps en paps slaapt ook. Dus ik hou een oogje in het zeil :wink: . Pfff wat voel je je slecht zeg als het niet lekker gaat met je kindje… Ik ben helemaal niet snel in paniek of bang, maar als Luna zo moet overgeven en bijna stikt, ben ik maar een heel klein dwergje hoor… Hopelijk knapt ze nu op!

Zo weer even wat tijd verder. Ga ik toch maar naast Luna en hubbie liggen en een oogje in het zeil houden! En hopelijk nog even :zzz: , maar ik ben wel erg wakker… (maar wel doodmoe)

Liefs Woezeltje

Ach Woezeltje, wat zielig voor Luna (en voor jullie natuurlijk ook). En echt niet gek hoor, dat je dan zo bezorgd bent. Het is toch altijd goed voor je gemoedsrust om even te bellen. Beter 10x te veel als 1x te weinig. Ik hoop dat Luna snel beter is en dat ze snel weer wat binnen kan houden!!!

Dikke knuf voor jullie:-*

Ik ben weg, moet met Nordin naar het consultatiebureau, ben benieuwd wat het kereltje inmiddels weegt. Met mijn rug gaat het trouwens erg goed. Sinds ik meer op mijn bewegingen let en ook oefeningen doe 's avonds in bed, voelt het alweer veel beter aan (gelukkig!!). Ik maakte me er best zorgen om.

Liefs, Angeltje

Mouse, hoop ook dat je ongi wegblijft. Dat je zo snel mogelijk kan starten.

Woezeltje, wat zielig. Ik weet wel dat het op dit moment heerst (diarree en overgeven). Waarschijnlijk dus een virus. Inderdaad, goed opletten dat ze genoeg vocht binnen krijgt.

Jippie, enne hoe voelt het?

Egni, ze groeien tenminste. Misschien wel wat langzaam? Ik duim dat ze doorgroeien.

Hoi lieve meiden,

Ontzettend bedankt voor al jullie felicitaties en lieve berichtjes!

Ik vind het fantastisch zoals iedereen meeleeft, jullie zijn super-vriendinnetjes! Hele dikke kus voor jullie allemaal! :-

We zijn nog helemaal verbijsterd, en kunnen het nog niet beseffen! Ik was vandaag helemaal hyper! :roll: :lol: Maar ik vind de komende weken ook doodeng en dan met name de eerste echo. Ik hoop echt zo dat alles goed mag gaan!

Angeltje Hoe is het op het CB gegaan? Hoeveel weegt Nordin inmiddels? Fijn dat het met je rug en bekken weer wat beter gaat! Het zwaardere tilwerk dan maar wat aan je hubbie overlaten.

Woezeltje Jeetje meis, wat naar dat Luna zo ziek is! Wat zul jij je ellendig voelen na zo’n nacht en het idee dat je bijna niks voor d’r kan doen… Ik hoop dat Luna snel weer opknapt! Knuf voor jullie! :hug:

Egni Heel veel succes met de fm morgen! Ik hoop dat je de Pregnyl mag zetten en dan de duimen maar weer in de aanslag voor de wachtweken! Hier zit ik al klaar, hoor!

Mouse Fijn dat je er ook weer bent! Dus nog één gesprek voor je promotie en dan wachten of je die gekregen hebt? Wel erg spannend, ik hoop dat het allemaal mag lukken! Dat heb je wel verdiend! :-
Welke onderzoeken heb je vrijdag nog precies voor IVF, de zaad/bewerkingstesten? Alvast veel succes, ik hoop dat de uitslagen goed zijn! Balen dat je negatief getest hebt… Hoelang is je cyclus dan, hoever ben je overtijd? Misschien nog te vroeg getest? Duuuiiim duuuiimm! :pray:

Janine Dus nog niet een duidelijke positieve test? Balen dat de streep niet dikker wordt. Maar als er een streepje te zien is, dan moet er in elk geval hcg in je urine/bloed zitten. Ik zou het donderdag zeker even aan de gyn vragen, misschien kun je wel voor een bloedtest! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt! Succes alvast!

Femmie Hoe gaat het met jou? Hoop dat je niet meer zo’n last hebt van hoofdpijn en dergelijke!

Mar Hoe istie met de rotzooi daar? Wanneer kwam ook alweer de nieuwe vloer erin? Ik hoop dat alles snel klaar is! Kus voor jou!

Bagheera Leuk dat je m’n uitnodiging voor Hyves hebt geaccepteerd! Leuke foto van Kimberly had je op je Hyves staan! :inlove:

Wienie Hoe gaat het nu met je? Geen roseverlies meer gehad? Leuk dat we beide een maart-mama worden! Wanneer ben jij uitgerekend? We schelen maar 1w3d!

Hubbie had vandaag ook een grappige actie… We hadden al sinds onze verhuizing de oude salontafel over, al rondgevraagd of iemand 'em wilde hebben. Maar niemand wilde hem, dus hij stond op een lege slaapkamer. Daarop stond een wasmand met een oude fleece-trui erin en dat was een van de slaapplekken van onze kat. Belt hub me vanmiddag: Hij was aan het stofzuigen, zag onze camera liggen en de tafel staan. Dus hij had een foto gemaakt en een advertentie op een lokale site gezet bij vraag & aanbod. Tien minuten later belde er iemand en meteen verkocht! We hebben er maar €10,- voor gehad, het was een oude LeenBakker-tafel. Maar anders hadden we de tafel naar het stort moeten brengen en dan hadden we €8,- moeten betalen en er nog mee moeten sjouwen. De tafel is vanavond meteen opgehaald! Wel erg grappig, hubbie is helemaal niet een zakenmannetje. De kat vond het trouwens minder leuk, want nu moet 'ie op de grond zitten! De tafel stond ook op de toekomstige babykamer, hub zal wel gedacht hebben: de kamer moet leeg! :mrgreen: Vond het wel grappig, hub weer helemaal trots op zichzelf!

Liefs,

Jippie

En natuurlijk vergeet ik er weer eentje…

Paikea Hoestie daar? Lief dat je zo meeleeft en zo blij bent voor ons!

Alles goed met jullie & Kian?

Groetjes,

Jippie

Hoi meiden,

Jippie: logisch dat jullie het nog niet kunnen bevatten, heel je wereld staat ineens op zijn kop :mrgreen: . Heb je al een datum voor de 1e echo? Echt iets om naartoe te leven hè? En idd grappig van je hub, ineens uit een opwelling die tafel verkopen. Mazzel dat 'ie zo snel weg was!! Wie weet wat 'ie de volgende keer verkoopt :wink: :mrgreen: .

En hoe is het met alle andere meiden??

Nou, ik vind het niet gek dat ik pijn in mijn rug heb hoor :mrgreen: . Nordin woog gisteren op het cb 9.205kg!! en was 72 cm. Hij zat zowel met gewicht als lengte boven het gemiddelde, maar het was wel in balans. Ik schrok wel even van het gewicht hoor, volgens mij is hij de zwaarste van de beebs bij de dec.mama’s :stuck_out_tongue: .

En verder is hij nog redelijk uit zijn hum vanwege de doorkomende tandjes. De ene keer valt hij meteen in slaap en de andere keer ligt hij maar op zijn handjes te sabbelen en te jammeren, zo zielig :cry: . Maar goed, het hoort erbij…

En vanaf afgelopen zondag zijn we gestopt met de medicijnen voor zijn ontlasting. Ik merk wel meteen dat zijn ontlasting weer dikker wordt, maar het komt er gelukkig wel uit. 7 augustus moeten we weer naar de kinderarts, dus hopelijk blijft het gewoon goed gaan en is dat meteen de laatste afspraak :pray: .

Nou, meiden, ik ga maar weer eensbij het knuppeltje kijken. Hij heeft geen zin om te slapen…

Liefs, Angeltje

Hoihoi,

Angeltje, tja als je met zo’n gewicht loopt te zeulen :lol: Maar alles in verhouding, dus prima toch! Vervelend hè die door komende tandjes, ze kunnen dan zoi ongedurig zijn. Gaat het al wat beter met je rug?

Woezel, Hoe is eht nu met Luna? IS ze al een beetje opgeknapt? Ik vind het ook altijd zo’n drama als Brent moet spugen, zo zielig :frowning:

Jippie, hoe zit die roze wolk?? Wij hebben vrijdag nog de opzwemtest en een echo en gesprek met uitleg over de medicijnen etc. Afhankelijk van de resultaten van de opzwemtest krijgen we dan groen licht. Bij de echo zal ondermeer worden gekeken hoe het met mijn cyclus zit, als er geen ei(sprong) te bespeuren is, krijg ik waarschijnlijk primolut om ongi op te wekken en gaan we daarna van start. Vind het nu wel spannend worden! Ik zit nu op dag 41, dus zo’, 6 dagen overtijd uitgaande van mij laatste cycli, maar ja dat was met clomid en nu dus zonder.

Mouse

he meiden, ben hier even wat minder hoor, maar vergeet jullie niet!!! Ben vooral 's ohtends en nog meer 's avonds :sick: en heb gisteravond dus ook al kennis gemaakt met de binnenkant van de wc pot…getsie!!!

egni, ik duim voor de 2 eitjes!!!

woezeltje, fijne vakantie!!! Ook mijn hub heeft slecht weer…dan maar binnenpret!!! wat naar dat luna zo ziek is…is ze al wat opgeknapt??

janine, een streep is een streep…maar wat zei de gyn (of moest je daar morgen pas heen?? :eh:

Jippie, leuk dat we zo dicht bij elkaar zijn uitgeteld!!! Jullie stuiteren zeker rond overal?? Wanneer mag je voor een echo?

Angeltje, ja dan snap ik je rugpijn wel hoor!!!

Hier alles oké. Vooral heel erg misselijk, ik blijf eten maar het helpt niet echt. Zodra ik 's ochtends wakker ben begint t, dan tegen de middag trekt t redelijk weg, en dan 's avonds t ergste…maar ik klaag niet hoor…bah!!! Geen rose meer gezien (ja en het was maar ieniemienie beetje heeeeel licht rose) maar toch heeft t me onzeker gemaakt en mijn goede gevoel beetje weggeduwd. Wil eigenlijk bellen voor een extra echo, maar toen ik gister boven de wc hing…leek me dat toch weer overbodig. Ik bereik er ook niks mee, alleen bevestiging voor nu, geeft gene garantie. Maar ben zo bang dat ik met 8 weken kom en dat t dan weer is gestopt met groeien…ik ben zo aan t twijfelen nu, zeker omdat t rond deze tijd gestopt is vorige keer. MAar ala ik zoveel kwaaltjes heb…dan moet t toch wel goed zitten? Wat zouden jullie doen?

Nou als ik hier even wat minder ben…dan komt dat omdat ik boven de wc hang ofzo haha. :wink: Maar ik denk wel aan jullie hoor!!!

x wienie

Hoi hoi,

Zo, Nordin maar even in bad gedaan en daar is 'ie zo moe van dat 'ie nu wel slaapt :mrgreen: . Heeft mama tenminste weer even KOK-tijd :wink: .

Mouse: ik duim dat jullie vrijdag groen licht krijgen :thumbup: . Alvast veel succes!!!

Wienie: wat naar dat je zo misselijk bent. Aan de ene kant fijn omdat je je daardoor wel erg zwanger voelt, maar het is niet prettig!! En meis, het is logisch dat je zo onzeker bent. Als ik jou was zou ik gewoon bellen naar de gyn en uitleggen hoe of wat. Als ze een beetje begripvol zijn laten ze je eerder komen en kunnen ze al je twijfels wegnemen… Sterkte!!

Ben weer weg (strijken, bleh :? )

Liefs, Angeltje

Hiep hiep hoera voor Mar!!! Lang zal je leven en een fijne dag vandaaag!!!