Lieve Mar,
Gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag, geniet ervan!
Dikke kus! :-*
Liefs,
Jippie
OOOH Mar, vergeten in mijn eerdere berichtje: Gefeliciteerd, weer een jaartje erbij :dance: :-*
mouse
Mar, gefeliciteerd!!! ik wens je een fijne dag!!
Mouse, het begint spannend te worden nu voor jullie! Hoop dat je snel groen licht krijgt! Ik ga alvast beginnen met duimen voor goed resultaat!
wienie, wat balen dat je zo misselijk bent! Hoop dat je nog wel wat binnen houdt. Gelukkig geen rose meer!
Kom hier maar weer als je je wat beter voelt! hoop snel!
Woezel, he wat zielig zeg voor Luna. Hoe is het nu. Hoop dat ze wel wat binnen houdt. Kleintjes zijn zo snel uitgedroogt. Sterkte!
Ik heb vandaag weer op mijn lieve nichtje gepast. We zijn een stukje wezen fietsen naar de kinderboederij. Vondt het best eng voor het eerst met zo’n kleintje voor op de fiets. Maar het ging goed.
Van ochtend ook nog even naar de gyn geweest. mijn ei [er is er 1 overgebleven] was nu 21 mm!! Snel de pregnyl gezet dus en vlug aan de klus :oops: haha.
Het is wel een beetje jammer dat we vanaf zaterdag hier feestweek hebben en ik dus eigenlijk niet kan drinken. Denk dat ik toch af en toe een biertje/wijntje ga nemen. vindt het wel moeilijk maar wil gewoon weer niet voor niks me inhouden. :oops: Vinden jullie dat raar?
Tot snel!
:-*
Hoi meiden,
Schaam, schaam, schaam :oops: !!!
Gefelicteerd Mar, helemaal vergeten!!! Hopelijk heb je een fijne dag gehad en niet teveel taart gegeten :drool: .
Egni: ik snap je gedachte wel hoor, over dat drinken. En iedereen moet dat voor zichzelf weten, dat staat voorop. Ik deed het persoonlijk niet toen we bezig waren. Ik had toch altijd de gedachte, stel dat ik zwanger ben en er zou iets niet goed zijn met het kindje of het zou misgaan, dan zou ik me toch altijd schuldig blijven voelen… Maar wat ik zeg, dat is persoonlijk. Ik kan me ook heel goed voorstellen als je het zat bent om weer evt. voor niets je in te houden en je zin hebt om gewoon eens lekker uit je dak te gaan. Moeilijk hè? Je moet doen wat voor jou goed voelt. Veel plezier in ieder geval!!
Zo, net even lekker gedoucht en ik ga er lekker vroeg in vandaag. Morgen en vrijdag weer werken, dus ben hier waarschijnlijk van het weekend pas weer.
Dikke knuf :-* ,
Angeltje
Mar, van harte gefeliciteerd. Leuke dag gehad?
Egni, gewoon drinken hoor. Als je al zo lang bezig bent, houd je niet overal mee rekening en de beeb in wording heeft er nu nog geen last van. Ik heb hem nog behoorlijk geraakt op dag 9 na de eisprong toen ik zwanger was van Kian. Maar je moet je er wel prettig bij voelen. Gewoon nog genieten.
Hoi lieve meiden,
Bedankt voor jullie felicitaties :-* Ivm met het kluswerk hier in huis vier ik mijn verjaardag pas dit weekend en het weekend daarop. Maar vanochtend hebben moeder en zuslief me lekker meegenomen naar een terrasje en daar gezellig gebak gegeten en thee gedronken!!
Verder heeft mn zus me helemaal ondergespamd met cadeautjes voor beebje :mrgreen: Ze had als excuus dat het uitverkoop was haha… En van mn ouders alle knuffels uit de Pooh collectie gehad, lief!!
Woezeltje: Jeetje meis, wat naar dat Luna zo ziek is. O, wat zul je geschrokken zijn, ik snap je reactie helemaal hoor. Het klinkt echt naar zeg, hopelijk heeft ze lekker bij papa kunnen slapen en heeft ze niet weer hoeven spugen. Ben erg benieuwd hoe het vandaag gaat. Heeft ze alweer gedronken en is het binnen gebleven?
Jippie: Ik word toch elke keer zo bij als ik je banner zie staan
Wat een mazzeltje met die tafel zeg vandaag! En idd je hubbie dacht natuurlijk, alles weg uit dat kamertje (beeb(S) komen eraan!!!) :inlove: .
Heel erg bedankt trouwens voor jullie mooie kaart!! :-*
Angeltje: Wat naar dat Nordin zn ontlasting toch weer dikker wordt. Ik hoop echt dat het er goed uit blijft komen, nu zo zonder medicijnen!!
Enne, niet gek idd dat jij rugklachten hebt Je zorgt iig super goed voor hem. Op je foto’s vind ik hem helemaal niet dikkig overkomen hoor!! Hoop dat zn tandtje snel door zijn zonder al teveel pijn!
Mouse: Wat is precies een opzwemtest? Moet je hubbie dan zn zaadjes inleveren en worden die onderzocht op beweeglijkheid? Veel succes vrijdag! Ik hoop op mooie uitslagen en dat jullie gauw mogen beginnen!
Egni: Wat leuk dat je weer op je nichtje hebt gepast vandaag! Lijkt mij ook eng hoor zo op de fiets voor het eerst, maar ook erg leuk!! Ze keek vast haar ogen uit onderweg! Fijn dat je de Pregnyl mocht zeggen, ik ga weer heel hard duimen!! Lekker op tijd op bed vanavond dus
Wbt het drinken, ik deed het heel soms weleens hoor na mn eisprong, maar beperkte het dan echt tot 2 glaasjes ofzo… Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt, zo lang je je niet helemaal gaat bezatten denk ik niet dat het heel veel kwaad kan… Veel plezier alvast!
Wienie: Herkenbaar die misselijkheid. Ik merk dat het bij mij nu pas wat minder wordt. En dan nog verschilt het per dag… Maar idd wel een fijne bevestiging van je lichaam (waar ja al niet blij mee kan zijn he… :shifty: ) Fijn dat het roze gestopt is!! Het was vast niks joh! Maar snap natuurlijk dat je geschrokken bent, zou ik ook zijn. T komt vast en zeker allemaal goed :thumbup:
Paikea: Hoe issie daar?
Janine: Morgen moest je naar de gyn toch?? Heel veel succes meis!!
Heb nog een vraagje mbt obsitpatie. Ik heb zo’n ontzettende last van verstopte darmen… Heb vanmi. bijna een uur op de wc gezeten en het lukt gewoon niet, ja met heel veel pijn en moeite en dan nog is het bijna niks… En het doet zo’n pijn!! Zijn daar dingen voor die je mag nemen als je zwanger bent? Iets natuurlijk ofzo? Probeer al zo goed mogelijk op mn voeding te letten en veel vezels te nemen maar het haalt niet zoveel uit heb ik het idee…
Kus
Mar
Mar: Gefeliciteerd met je verjaardag!
En ja, ik mocht Lactulose nemen, wel even langs de HA voor een recept.
Egni: Ik heb het toen met de gyn er over gehad ( en toen was ik dus al zwanger) en die zei dat een glaasje geen kwaad kan, zolang je niet elke dag een aantal glazen naar binnen werkt. Maar het liefst zo weinig mogelijk natuurlijk. En nee ik vind dat niet raar hoor.
En een ei van 21 mm? Ik zal voor je duimen, er zweven hier al zoveel hormoontjes rond, misschien kan je er een paar vangen
Angeltje: Succes met je strijk, of issie inmiddels al klaar?
Wienie: Ik weet precies hoe je je voelt, ik had dat ook in die periode. Maar hoe voelt het voor jou? De tweede keer voelde ik dat het goed was, ondanks dat het toen een spannende week was. En gezien jouw kwaaltjes…
Wacht het anders nog een dag of 2 af, dan kun je alsnog bellen als je onzeker blijft. Gewoon doen hoor, ik ben ondanks dat het goed voelde ook vaak extra bij de VK geweest voor extra controle. Knuf voor jou meis! :hug:
Mouse: veel succes vrijdag! Kan me voorstellen dat het spannend is, ik hoop dat jullie groen licht krijgen!
Angeltje: Jee, over de 9 kilo al? Nordin groeit goed zeg! :dance:
Jippie, hoe is het nu met je? Begint het besef al te komen of ben je nogsteeds hieper? Wat grappig,die actie van je hubbie, ben je mooi van die tafel af en je hebt er toch nog iets voor gekregen ook :mrgreen:
Woezeltje: Hoe is het nu met Luna? Is ze al weer ietsje opgeknapt? Dikke knuffel voor jullie hoor :hug:
Zoals ik al schreef wilde ik de BV al af bouwen en sinds 2 dagen is het op bij de laatste voeding. Dus al 2 dagen kant en klare KV gegeven en toch maar op zoek naar een groot pak. Die kant en klare is voor noodgevallen zoals nu, maar mijn portomonnee hè?
Dus ik ga toch es kijken voor “poedervoeding”. Het mag onderhand ook wel, ik ben er blij mee. Als die laatste voeding nog wel had gebleven, had ik eerst de voedingen overdag vervangen, maar het is niet anders. Ik ga er ook niks meer voor doen om de BV alsnog te stimuleren, ik ben begonnen met afbouw en mijn lijf doet dus mee :mrgreen:
he meiden,
Blijft t hier van dat donkere weer??
Bagheera, het voelt voor mij eigenlijk wel goed. Ondanks dat ik soms twijfel enzo heb ik t idee dat t oké is. Maar soms lopen angst en gevoel een beetje door elkaar dat ik het dan niet meer weet. Ik heb besloten niet naar gyn te gaan. Ik zit nu net op grens van wel of geen hartje zien en dadelijk is t niet dan heb ik e rnog niks aan. Verder geen rose meer gezien en genoeg kwaaltjes, dus die week volgende week kan er dan ok nog wel bij. Plus, als ik nu ga geeft t geen garantie, met 8 weken heb je pas meer zekerheid. Dus ik ga voor een mooie echo met een al wat groter beebje (alhoewel…ook misschien 2 cm, meer niet haha)
Dus ook aan t afbouwen. Wel typisch dat je lijf daar ook meteen op reageert he! (of eigenlijk ook logisch) Een flesje vindt Kian vast ook heel lekker!
mar, toch nog lekker verwend! En betreft je wc bezoek, vooral NIET persen! Verder helpt bij mij t eten van peperkoek, en drink ik vifit en eet ik van die groene yoghurtjes, van activia. Zo kan ik t een heel eind redden. En veel fruit eten helpt ook. Zo zijn er nog wel meer natuurlijke middeltjes, gedroogde pruimen ofzo. Moet je maar eens op googlen. Ik zelf ga zodra ik echt aandrang voel en pas als ik echt moet. Dan rustig lezen tot het langzaam op gang komt, maar dus vooral geen moeite doen. Sterkte!!!
Egni, veel klusplezier!!! En wat betreft t drinken, als je al lang bezig bent dan zou je niks meer mogen. Ik dronk zelf nooit, maar afgelopen ronde wel een paar slokjes wijn op. Gewoon doen waar je zin in hebt, alleen zou ik t nniet te bont maken en wel maat houden. 1 of 2 kan denk ik geen kwaad! Veel plezier!
angeltje, ik ben dus lekker niet meer gegaan! Ik ga voor ene goede 8 weken echo!
Andere meiden, later meer.
x wienie
Mar, Wienie geeft al goede tips. Of veel muesli met melk eten. En veel water drinken. De hormonen zorgen voor die opstopping.
Bagheera, wel fijn dat je lichaam zo goed meewerkt. Je hebt het lang volgehouden.
Wienie, op naar de mooie 8 weken echo. Is dat trouwens bij de gyn?
Hier gaat alles goed hoor. Druk genoeg met het bezig houden van ons pittig mannetje. Als hij zijn zin niet krijgt, zet hij me toch een keel op (huilen en krijsen). Ik negeer het maar. Als hij valt komt hij naar mij toen en valt me dan om de nek. zo lief. Ik mag hem dan troosten. Maar ik hoor de hele dag mama mama. Als hij iets wilt of niet lukt.
Heb voor de zekerheid dit berichtje verwijded, want ik heb ontdekt dat mijn teksten door iemand worden gebruikt. Ik schrijf dus ook niet meer mee helaas, jullie succes verder!
Hoihoi,
Mijke, welkom hier. Spannend idd hoe je cyclus zich nu zal gaan ontwikkelen. Ik ben na BRent ook nooit meer aan de pil gegaan, maar helaas ook nog niet zwanger van de 2e. We gaan nu voor ivf.
Egni, suc6! Ik duim voor je!
Mar, leuk zeg zo bedolven onder de kadootjes. En alle Pooh-knuffels aah! :inlove: Hoe gaat het klussen? Wordt je gek van de chaos? De opzwemtest is om te kijken of het zaad de bewerking die nodig is voor ivf aan kan.
Paikea, hahaha vermoeiend hè die kleintjes, zeker als ze al aardig wat kunnen, maar hetgeen ze willen net niet lukt! Tja, Brent kan ook zo snoepig zijn, dan heb ik ook echt moeite om mijn lachen te houden. Laatst mocht hij van papa verven, maar hadden ze geen kwast, dus met de vingers (was toch vingerverf) doopt ie zijn hele hand in het potje en verklaart met een grote grjns, “mag van mama”. Tja hadden we vlak daarvoor handafdrukjes gemaakt met de verf :inlove: Papa was minder blij!
Woezel, hoe gaat het met luna?is ze er weer bovenop? En heb jij een beetje bijgeslapen?
Wienie, de miselijkheid heeft toegeslagen, hoop dat het meevalt.
Janine, hoe was het bij de gyn? Jij ook een mooie banner??
Overige dames, alles goed?
Nou werkweekje zit erop. Morgen spannende dag. Ik hou jullie op de hoogte!
Mouse
Heey heey
Nou vanmiddag naar de gyn geweest.
Bloedonderzoek van 4 weken geleden was goed, chromosomentest was nog niet binnen.
Ik heb gelijk gevraagd of ze een keer mijn baarmoeder wilde bekijken inwendig. Ze zag er eerst geen rede toe. Ik kreeg nog een echo omdat ik na de laatste miskraam geen echo meer gehad heb.
Niet zwanger dus maar wel een klein vleesboompje te zien.
Nu krijg ik dus 21 september een scopie. Dus voor die tijd wel weer aan de hormonen. Ik mag zwanger raken. Als het een keer goed zou gaan zou de vleesboom niet in de weg zitten. Maar het kan ook zo zijn dat het weer een miskraam veroorzaakt. Maar ik moet zowiezo een cyclus hebben voor de scopie.
Verder was de vleesboom nog niet iets om zorgen over te maken omdat het nog niet groot was.
Nou dat wassie weer…
Sorry dat ik er niet zoveel ben, heb het zo druk, volgende week mijn nieuwe groep… sorry sorry sorry
Janine: goed dat je een beetje aangedrongen hebt op een echo! Nu weet je iig dat er een vleesboompje zit! Hopelijk heeft het geeft consequenties voor een zwangerschap, zoals je al aangeeft kan het wel, maar hoeft het niet. En dat je er wat minder bent, dat geeft toch niet? Als je ons maar op de hoogte houdt hoe het met je gaat! Doe maar rustig aan en succes op de nieuwe groep! We zien je wel weer verschijnen! :-
Mouse: heel veel succes vandaag!!! Ik ben erg benieuwd wat er uit de laatste testen komt en wanneer jullie mogen starten met IVF! :thumbup:
Mijke80: welkom hier! Spannend hoe het nu met je cyclus zal vergaan! Loop je bij de gyn??
Paikea: lief zoals Kian reageert! En ja, de zin doordrammen dat krijgen ze allemaal!! Dat zie ik wel bij mijn neefje van 2,5 jaar oud!!! Die kan je soms ook echt achter het behang plakken, maar hij is ook weer ontzettend lief!!! :inlove:
Mar: meid, sorry, beetje laat, maar ben niet meer op Kok geweest: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!!! :- :-* :-* (het komt iig uit een goe dhart hoor!!!) Hopelijk heb je dit weekend een fijne verjaardag!
En wat obstipatie betreft. Ik had dat ook heel erg!! En nee, ik gebruikte er niets voor (gezond eten en veel drinken deed ik altijd al). Alleen wat vaseline (glijdt beter :oops: ) en zeep (stimuleert). Daarmee lukte het wel redelijk. Maar je moet eens bij de apotheek vragen of er iets is dat je mag gebruiken. :thumbup:
Bagheera: ja, je lichaam geeft vanzelf aan dat het dan ook genoeg is. Ik gebruik Nutrilon 2 als vervanger voor de bv, maar die keus is aan iedereen zelf. Iedereen zweert weer bij wat anders! Succes met het vinden van de juiste voeding! :thumbup:
Egni: super dat je pregnyl hebt gezet! Hopelijk lukt het deze ronde! Duim me suf voor je!!! :-*
En ja, drinken… ik dronk ook helemaal niets, alleen op het moment dat ik ongi werd/was. Ik durfde het gewoon niet!! Maar men zegt dat het inprincipe niets uit hoeft te maken, zij het dat je het binnen de perken houdt De keus is gewoon aan jou, waar jij je goed bij voelt! :thumbup: Veel plezier!
Wienie: sterkte met de misselijkheid! :hug: Helaas kan dat er ook bij horen!! (ik had er gelukkig geen last van :mrgreen: )
Angeltje: :mrgreen: die Nordin!! Hij is echt letterlijk al een grote kerel!!! Maar dat maakt niets uit toch? Hij is mooi in proporties! En je hubbie is natuurlijk ook geen dwerg he, dus hij heeft het van geen vreemde…(lengte dan he ) :lol: :lol: :lol:
Ik ben benieuwd, Luna moet maandag weer naar het cb…
Fijn dat het weer beter gaat met je rug! Rustig aan blijven doen hoor!!
Zielig dat Nordin zoveel last heeft van zijn tandjes!!! :hug:
Jippie: hahahaha, wat een goeie van je hubbie!! Ben je de tafel iig kwijt en heb je er toch nog 10 euro voor gekregen ipv 8 moeten betalen! :thumbup: En ja, die babykamer moet leeg he! Er moeten dadelijk 2 bedjes in… :mrgreen: :lol:
Hoe gaat het verder met je?
Zo ben weer bij… Pfff, Luna heeft in de nacht dat ze ziek was een tijdje bij hubbie geslapen. Ze heeft nog een paar keer slijm gespuugd, zo zielig!!! Water hield ze maar niet binnen… Uiteindelijk is ze in ons bed in slaap gevallen (hubbie en ik aan een kant, Luna aan de andere kant). Ik heb weinig geslapen. Ze heeft gelukkig een hele tijd geslapen en de volgende ochtend wilde ze toch graag drinken. Dus de borst gegeven (wat er nog in zit) en aangevuld met wat FV. Dat bleef binnen. Ze was ook weer een stuk vrolijker. We hebben haar die dag alleen melk en brood zonder beleg gegeven (en veel diksap met water!!) en 's avonds een klein beetje groenten. Gelukkig is dat allemaal binnen gebleven. De dag erna was ze al veel meer opgeknapt.
Hubbie is vervolgens woensdagmiddag ziek geworden, zelfde symptomen als Luna en die voelde zich ook pas gisteravond weer een beetje beter. Ik heb maagpijn gehad vanaf het moment dat Luna ziek was tot en met gister, maar niet hoeven spugen, alleen vreselijk misselijk, weinig gegeten en ook geen zin in eten. Vandaag gaat het weer wat beter, maar nog steeds een beetje een rare maag. Vandaar dat ik nu ook pas weer op kok ben, had geen energie en heb echt mijn rust genomen als Luna op bed lag (dan sliep ik ook). Blijkbaar had Luna toch een virusjes en hebben paps en mams dat ook gekregen!
Zo heel verhaal… kom vanavond nog wel wat meer schrijven!
Liefs Woezeltje
ik heb dit berichtje ook verwijderd
Mijke Welkom hier! Ik hoop dat je snel een beetje duidelijkheid kunt krijgen in je cyclus!
Woezeltje Fijn dat Luna in elk geval weer een heel eind is opgeknapt! Wel balen dat jullie daarna beide ziek zijn geworden.
Doe maar rustig aan, hoor! :hug:
Janine Jammer dat je niet zwanger bent! Maar dan was er toch sowieso nog niets te zien geweest op een echo? Wat voor verklaring had de gyn dan voor je lichte streepjes op de testen? Er is dus geen bloedtest meer gedaan? Vervelend dat je een vleesboompje hebt, ik hoop dat het geen nare gevolgen heeft voor het zwanger blijven! Een vriendin van mij heeft ook een vleesboom, en best een grote. Ze heeft er wel last van gehad tijdens de zwangerschap, dat ze vaker buikpijn had. Maar beide zwangerschappen zijn gewoon goed gegaan. Wanneer krijg je de uitslag van het chromosomenonderzoek dan wel? Succes op je nieuwe groep volgende week!
Mouse Hoe zijn de onderzoeken vandaag gegaan en wanneer krijgen jullie daar de uitslag van?
Hoop dat alles goed ging!
Paikea Dus de handen vol aan Kian? Lijkt me ook best pittig, een dreumes met zijn/haar eigen willetje!
Leuk dat hij de hele dag mama zegt! :inlove:
Wienie Fijn dat je geen last meer hebt gehad van roseverlies. Snap dat je daar ongelooflijk onzeker van wordt. Ik ben ook zo blij dat ik echt totaal geen bloedverlies heb gehad tot nu toe, ook geen rose of bruin. Ik zou meteen helemaal in de stress schieten! :? Maar ik broekloer nog steeds wel, hoor! Ook het naar de wc gaan vind ik best eng, toch elke keer weer even controleren of het allemaal nog goed zit! Wanneer had jij de eerste echo ook alweer? Toch op 7 augustus, of niet? Dan is mijn hub jarig, dus vandaar dat me zoiets is bijgebleven. Wij moeten een week later, de 14e…
Bagheera Dus ook de bv aan het afbouwen? Reageert Kimberly er goed op?
Hoe gaat het verder met je? De vlooienplaag weer bestreden?
Mar Dus een leuke verjaardag gehad? Al helemaal overstelpt met baby-dingetjes en een hoop knuffels? Krijg je dit weekend nog een hoop visite? Balen dat je zo’n last hebt van obstipatie… Hoop dat je er snel een middeltje tegen vindt! Schiet de woonkamer al op? Heel veel plezier dit weekend met je verjaardag!
Angeltje Hoe gaat het met jou? Is het goed gegaan op je werk vandaag? Heb je het daar nog steeds zo druk?
Egni Goed dat er een mooie eisprong in aantocht was! Ik hoop dat het deze keer dan eindelijk raak mag zijn! Ik gun het je enorm, meid! Wat het drinken betreft: Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Ikzelf dronk niet meer als mijn eisprong in aantocht was en tijdens de wachtweken. In principe kan het nog niet zoveel kwaad, omdat er geen bloedband met je kindje is, als je wel zwanger raakt. Maar ik geloof dat je wel minder vruchtbaar bent als je alcohol hebt gehad rond de eisprong, de bevruchting en innesteling gaat dan moeilijker. Maar of het echt zo is? Ik voelde me er gewoon niet zo goed bij, dus ik hield wel overal rekening mee. Maar goed, ik snap je redenatie! Dus doen wat jij het beste vindt!
Hier gaat alles goed! Vandaag precies 5 weken zwanger, klinkt alweer heel wat langer dan 4 weken! :mrgreen: We beseffen het nog steeds niet zo goed, je hebt toch nog steeds dat stukje zelfbescherming tot de eerste echo. En we hebben gewoon zoveel ellende meegemaakt de laatste vier jaar, het is moeilijk om meteen op die rose wolk te klimmen en alles achter je te laten. Natuurlijk zijn we dolblij en lopen we dagelijks te glunderen, maar echt het besef dat er hier over ruim 9 maanden een kindje is, is er nog niet. Ik denk dat dat pas gaat komen als we de eerste echo gehad hebben en je een buikje gaat krijgen. Lichamelijk voel ik me behoorlijk zwanger, dus dat scheelt dan weer!
Alvast fijn weekend allemaal! :-*
Liefs,
Jippie
Als allereerste!!!
Jippie!!!
Vind het echt zo ongelovelijk geweldig voor je!!! Wanneer heb je de echo precies? Kan me voorstellen dat je nog niet op de roze wolk durft te klimmen, maar ik duim hier gewoon heel hard voor je door dat je een vlekkeloze zwangerschap en bevalling tegemoet gaat.
En wie weet hebben jullie over 9 maanden niet 1 maar 2 kindjes in jullie armen. Spannend hoor!!! :-
Woezeltje, beterschap meis. Zit niet echt lekker bij jullie thuis hè? Hopelijk is iedereen er snel weer bovenop. :-
Janine, dat was positief en wat minder positief nieuws bij de gyn dus. Hoe lang laat de chromosomentest nog op zich wachten?
Mouse, hoe was het vandaag?
Mijke, welkom hier. Succes met het zwanger worden. Hopelijk ligt het nu minder overhoop :-
Paikea, die kleine van jou begint dus een beetje veel aandacht te vragen? Het klinkt zo schattig :mrgreen: , maar kan me voorstellen dat je er moe van wordt als dat heel de tijd zo gaan
Wienie, knap dat je zo’n verstandelijke keuze kan maken. Heb je al een afspraak staan voor de echo?
Bagheera, jij bent dus ook aan het afbouwen. Succes meis. Gelukkig dat je lijf meewerkt :-
Mar, nog gefeliciteerd meis! Leuke dag gehad?
Angeltje, hoe is het met kian? Heeft ie nog steeds last van zijn doorkomende tandjes?
Egni, jij hebt al mogen oefenen op de fiets. Leuk hoor! Kan me voorstellen dat je het eng vond. Zou ik ook vinden…
Hier een heel erg drukke week achter de rug. Proverakuur is alweer klaar (was maar 5 dagen). Dus nu afwachten op ontrekkingsbloeding.
Jippie, je hebt pb :-*
Hoi meiden,
Ik kom volgende week weer schrijven hoor. Ik heb het een beetje druk dit weekend en maandag werken, dus ben er waarschijnlijk dinsdag weer. Maar ik leef nog en het gaat goed hier :mrgreen: . Ik kom snel weer reageren!!
Fijn weekend allemaal en tot snel.
Angeltje
(En Femmie: hoe het met Kian gaat kun je beter aan Paikea vragen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )
Ha meiden,
Sorry ben er even wat minder hoor…voel me zo kl*te…ga maandag naar de huisarts want ik voel me ziek. Lees maar even bij zwnager zijn, lage bloeddruk.
En ik zou zo blij moeten zijn dat ik zwanger ben, maar doordat ik me beroerd voel en niet weet hoe t met ons beebje is geeft t een beetje een stom smaakje eraan. MAar hoe slechter ik me voel, hoe beter t beebje t doet denk ik dan maar!
X wienie
Angeltje Fijn weekend, meis! We zien je na het weekend vanzelf weer verschijnen!
Wienie Vervelend dat je zo’n lage bloeddruk hebt! Is jouw bloeddruk normaal ook aan de lage kant en nu nog eens extra? Natuurlijk ben je blij dat je zwanger bent, maar als je amper op je benen kunt staan, is de lol er snel vanaf. Doe lekker rustig aan, je niet te druk maken! Ik hoop dat de huisarts een oplossing heeft! Knuf voor jou! :hug:
Femmie Leuk dat je er weer bent! Een drukke week achter de rug? Nog bedankt voor je pbtjes! Dus alweer klaar met de Provera? Ik ben benieuwd wanneer je ongi gaat worden. En daarna dan? Mag je dan met Clomid beginnen, of moet je dan eerst weer naar de gyn voor bepaalde onderzoeken?
Alle anderen een fijn weekend!
Liefs,
Jippie
Wienie: ik heb even gereargeerd bij je topic bij Zwanger zijn! Sterkte lieve meid!!! :hug: :hug: :hug:
Mijke: nou ik hoop dat iig dat je cyclus geen puinhoop is deze keer! Hopelijk wil het spontaan lukken, zonder tussenkomst van een gyn! :thumbup:
Jippie: gelukkig maar dat je je erg zwanger voelt!!! En ik ken het als geen ander dat je nog erg voorzichtig bent met constant blij zijn!!! Ik hoop dat de echodatum heel snel in zicht is… (gaat de tijd wel wat sneller, is mijn vakantie zo voorbij, maar dat geeft niet… :mrgreen: )
Femmie: Ik hoop dat de Clomid na de ontrekkingsbloeding aanslaat en je een mooie cyclus krijgt met eisprong! :thumbup:
Angeltje: :-*
Gisterochtend de laatste BV gegeven. Vanaf vandaag krijgt Luna alleen nog de fles! En ik heb er nu vrede mee. Het enige probleem vind ik nu nog het vinden van de juiste speen… Luna drinkt op alle spenen veel te snel!!! Binnen 5 minuten is de fles leeg en daarna heeft ze nog zoveel zuigbehoefte! 3 standen speen, speen nr.3, nr. 4 allemaal geprobeerd. Ook nr. 2, maar daar moest ze weer te hard aan zuigen. Toch ga ik die denk ik maar weer proberen… anders weet ik het ook niet meer! Maandag maar even op het CB vragen.
Liefs Woezeltje