Meiden met een lange cyclus-deel 13

Hoi meiden,

Woezeltje: Wat fijn dat Luna is opgeknapt, maar balen dat jullie ziek geworden zijn meis :hug: Hoe gaat het nu? De BV dus helemaal afgebouwd nu? Ben blij te horen dat je er vrede mee hebt. Succes met het vinden van de juiste stand bij de speen, idd es vragen op het CB maandag!

En ik weet toch dat je felicitatie echt oprecht is lieverd, geeft helemaal niks dat het een dag later was gekkie :-

Janine: Wat balen zeg dat je niet zwanger bent… :frowning: Ik hoop dat het vleesboompje niet in de weg zal zitten. Heel veel succes meissie!!

Jippie: Vandaag ben je al 5 weken en 1 dag zwanger :mrgreen: Ik snap en herken heel goed hoe je je voelt en dat het moeilijk is om op die roze wolk te klimmen. Dat is heel normaal, je wilt jezelf op de een of andere manier in bescherming nemen. Maar probeer wel te genieten hoor lieverd!! :-

Nog even en je hebt de echo!! En weet je, als je er eenmaal een beeld bij hebt dan is het misschien wel makkelijker… Nu is het nog zo vaag voor je gevoel omdat je gewoon niet kunt indenken wat er in je buik afspeelt…

Wienie: Zal zo even je topic lezen, maar heel veel van wat jij schrijft herken ik. Sinds een dag of 4 heb ik ook steeds van die enge duizelingen en ben zelfs in mekaar gezakt 2 dagen gelden door mn lage bloeddruk. Probeer nu elk uur wat te eten en heb altijd drop mee en druivensuiker. (het kan namelijk ook je bloedsuikerspiegel zijn) Hoe laag is jouw bloeddruk dan? Ik had in het zkh iets van 86/53 en laatst op controle 96/ 60 ook zo eng laag :? Ben benieuwd wat je dok ervan gaat zeggen, denk helaas dat er niet zo gek veel aan te doen is! En verder, ik heb ook zo ontzettend mijn onzekere momenten (gehad). Heb nu 4 echo’s gehad, maar na de eerste 2/3 was ik ook nog steeds bang. Bang dat het hartje weer gestopt zou zijn of bij de 1e echo dat ze niks konden zien, echt vreselijk en zo jammer dat wij gewoon hebben meegemaakt dat het niet vanzelfsprekend is allemaal. Het vertrouwen groeit, maar dat kost echt tijd!!! Sterkte meissie :hug:

Angeltje: Fijn weekend meis!! Gaan jullie nog wat leuks doen?

Femmie: Fijn dat je provera kuur achter de rug is. Hoop dat je gauw ongi wordt en verder kunt!!! (En dat je daarna natuurlijk 9 maand niet meer ongi wordt… :wink: )

Nou, heb vanav. eigenlijk een verjaardag van een goede vriendin. Voel me helaas dus ook zo ontzettend draaierig en licht in mn hoofd + het feit dat er daar enorm gerookt wordt was voor mij een reden om af te bellen. Vind dat altijd wel moeilijk, maar beebje en hoe ik me voel gaan nu gewoon voor!!

Morgen wordt het alweer druk zat, dan heb ik vanaf 's morgens vistite voor mn eigen verjaardag… Hoop dat het een beetje mooi weer is zodat we buiten kunnen zitten…

Nou, fijn weekend allemaal!

Liefs

Mar

Angeltje :lol: heb ik me ongelovelijk zitten te vergissen haha. Nja hoe is het met nordin dan? :lol: :wink:

Wienie, heb in het andere topic op je gereageert. Nogmaals sterkte :-

Jippie,
hoe voel je je? Begint het langszaamaan door te sijpelen dat je ECHT zwanger bent? Ik zat trouwens te denken dat je misschien straks na de echo wel twee banners mag zetten :wink: :mrgreen:

Ik mag op dag 3 starten met clomid en dan starten vervolgens de onderzoeken. Ze gaan niet blanco aan het onderzoeken omdat diagnose PCO al gesteld is. FA had nog overleg met gyn gehad ivm vermoeden van te hoog prolactine gehalte, maar ik moest maar gewoon vast starten. Misschien is het dus zinloos, maar we proberen het maar gewoon.

Woezeltje, hoe voelt het om helemaal geen BV meer te geven? Moet wel raar zijn niet? Tip voor speengebruik: stop er twee in elkaar en druk die naar wens stevig aan. Hoe steviger ze in elkaar zitten, hoe krachtiger ze moet zuigen en er dus moeilijker wat uitkrijgt :wink:

Succes ermee :-

Mar, fijne rustige avond en veel plezier gewenst morgen :-*

Meiden, ik heb een vraag over of jullie iets herkennen:

Ik heb op dit moment echt moodswings. Ben of superhyperactief vrolijk of haast depressief. Als ik in een dip zit, zie ik het echt niet meer zitten. Ik denk dan dat het toch nooit gaat lukken en roep heel de tijd tegen mijn vriend dat we er maar mee moeten stoppen, omdat het toch geen zin heeft.

Op een of andere manier heb ik ook heel sterk het gevoel dat IK nooit een positieve test in handen ga krijgen, dat had ik al voor ik naar de HA ging. Ik kan me er echt niets bij voorstellen :frowning:

Herkennen jullie dit?

Ik heb nogal eens voorgevoelens die uitkomen en dat beangstigd me en versterkt het gevoel alleen maar erger… :frowning:

hoihoi,

Femmie, jij zit toch ook aan de clomid nu? Ik had altijd erg veel last van de clomidblues zoals we ze hier noemen. Was reuze sjacherijnig en niets was goed. :oops:

Mar, hoop dat je een rustge avond hebt gehad en je weer beter voelt! Hoop dat je gisteren eeng zellige dag hebt gehad!

Wienie, wat vervelend meis dat je je zo rot voelt. Kan me voorstellen dat het je toch weer onzeker maakt. Sterkte meis!

Woezel, fijn dat Luna is hersteld! Tja kdv, de eerste maanden pakken ze alles mee en als je geluk? hebt jij ook. Ben nooit zo veel ziek geweest als 1e jaar dat Brent naar KDV ging.

Jippie, gewoon rustig blijven genieten. Logisch toch dat je niet de hele tijd op die roze wolk zit en het pas echt geloofd als je in maart een beebje in je armen houdt!

Mijke, spannend. Hoop dat je snel zicht hebt op je cyclusverloop.

Janine, jammer dat het niet raak was! Gelukkig waren de testuitslagen goed! Bedoel je met scopie een laparascopie?

Angeltje, hoe was je drukke weekend?

Meiden lief zoals jullie meeleven! Vrijdag naar de gyn geweest. Eerst hubbie naar het lab. Daarvan krijgen we dinsdag de uitslag. Daarna ik een echo. Wel dik baarmoedersljm en waarschijnlijk dus wel een ei gehad deze cyclu. Gyn wil dat ik nog 2 weken afwacht of ik spontaan ongesteld wordt, anders ovedr 2 weken provera. Daarna uitleg over het traject en de medicijnen. Dus nu in afwachting van ongesteldheid. Gaat ineens snel joh! Tussen nu en 2 weken de start van de ivf! Tenzij de uitslag opzwemtest niet goed zou zijn. Vind het toch wel eng. Begrijp dat ik de menopur en pregnyl middels aalden meot spuiten, krijg ik nog prikles voor. PFFF vin ik toch wel eng :? Maar verpleegkundige was erg aardig, vooral toen ze merkte dat hubbie echt niet tegen naalden kon. Als ik ongesteld wordt moet ik op de derde dag beginnen met de injecties. IK heb een lagere dosis gekregen omdat er toch wel risico is op overstimulatie. Dus zal ook vaak voor controle moeten dan. Jippie, hoe heb jij dat gedaan met je werk? Ik twijfel of ik het nu al wil vertellen, maar weet nit hoe ik b ij bezoekjes om de dag dat kan voorkomen. Oh e ik schrok wel van de kosten van de medicijnen zeg. Eigen bijdrage van 250 euro! Moet straks even checken of onze aanvullende verzekering nog wat vergoedt.

Kus Mouse

Meiden, het gaat beginnen… :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

Ben zojuist ongesteld geworden. Heel vreemd, echt helemaal geen voortekenen gehad, maar wel, zoals met pilgebruik, 3 dagen na de laatste pil :dance:

Dat wordt dus dinsdag bloedprikken. Ga morgen mijn vriend laten bellen voor een afspraak voor de echo.

(jeetje, ben er gewoon zenuwachtig van :oops: )

Mouse, dinsdag ga ik starten met clomid

Meis, wat spannend allemaal. Ik duim voor je dat je snel ongesteld gaat worden. Zou toch positief zijn. En dat de opzwemtest goed is :pray:

En gek dat het ineens zo snel kan gaan he? Zo voelt het bij mij ook. Kan je ineens zo overvallen dat gevoel he?

:-*

Ik leef nog!!!

Wou ik even zeggen hoor…

Ik heb even een goed moment (dan heb ik ook meteen weer iets om me druk te maken, hé ik voel me goed…dan is t toch nog wel goed?? :oops: Moet me ergens druk over maken toch?? :wink: ) dus even snel hallo tegen jullie zeggen!

Femmie, Yes ongi!!! Ik was altijd zo blij als dat weer eens was, dan kon de ronde echt beginnen! Succes met de clomidblues! (al had ik daar zelf met 50 niet zo’n last van, dus misschien jij ook wel niet!) Femmie, enne wel vertrouwen blijven houden hoor! Het idee van een positieve test had ik nooit, en nu in 4 maanden tjd dus ook al 2 keer!

Mouse, spannend! Het gaat nu echt gebeuren! Vriendin van ons is ook in het traject begonnen, maar bij haar duurt de hele eerste stap 2 maanden. bij jou sneller dan, das fijn! Wanneer is je 1e meting? en wat moet je nu eerst gaan spuiten? En geloof me, dat spuiten went vanzelf, eitje!!! Dat kan je echt wel! Toitoitoi!

Mar, ook al zo raar dus. Jij hebt ook vanalles wat zeg. Doe je rustig aan? Heb t net nog opgezocht, toendertijd in ziekenhuis toen ik me ook zo volede was het 85/47 en met opname nog lager. En ik denk ook dat sommige er veel onbevangener instaan. Vriendinnen die met 6 weken al tegen de hele wereld blij roepen dat ze zwnager zijn, zonder nog een echo te hebben gehad! Dat kan ik me niet voorstellen, wou dat ik dat kon. Ik heb er wel een beter gevoel bij als vorige keer, maar kan e rgeen peil op trekken. Wel fijn dat je nu al zoooo ver bent!!! Genieten meid!!!

Woezel, :-*

Jippie, hij is dus normaal al laag, dan merk i ook wel eens wanneer ik even wat zoute drop moet pakken, heb ik altijd goed in d egaten. Nu was ie toen extra laag door zwangerschap waarschijnlijk en zeiden ze me dat dat dus volgende keer weer kon zijn en ik dnek dat dat dus het geval is. Ben je al eeen beetje op je wolk geklommen??? Samen aan we een maartbaby krijgen hoor!!! (en jij 2, dus dubelop :wink: )hihi

Andere meiden, alles oké? Knuf voor jullie!!!

Nou vandaag gaat t wel redelijk. t lijkt erop dat als ik in bed iets eet na wc bezoek en dan doorslaap tot 12 of 13 en dan weer eet en ga douchen dat het dan hele dag redelijk gaat, en als ik vroeg op staat veel minder goed. Hebben jullie ook wisselende dagen (of hadden ) dus de ene dag meer misselijk dan de andere?

Nu nog maar een week en dan 1e echo, die tijd kruipt voorbij, zeker als je beroerd thuis bent en niks leuks doet. Maar geen bloed of wat, dus dan krijg ik wel steeds meer vertrouwen! (lekker wisselvallig ben ik …)

Ik ga nu dnek iets leuks doen met mijn mannetje, nu voel ik me vrij oké dus daar gaan we van profiteren!

Tot snel lieverds!

x wienie

Wienie Ik ben blij dat het vandaag weer ietsjes beter met je gaat! Wel vervelend dat je je steeds zo ziek voelt! Neem de tijd en doe rustig aan, meis! Gelukkig dus geen bloedverlies meer gehad of andere nare dingen! Spannend, nog een weekje totdat je de eerste echo hebt! Zal vast goedzitten, hoor! Probeer vertrouwen te houden! Sterkte met alles! :hug:

Femmie Fijn dat je eindelijk ongi bent geworden! Kan me helemaal voorstellen dat je zenuwachtig bent, omdat alles nu gaat beginnen! Was bij ons precies zo, hoor! Toch spannend hoe alles zal gaan, reageer je goed op de Clomid, enz. Ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen en dat je snel zwanger bent! En wat je zegt over dat je je het helemaal niet meer kan voorstellen dat je ooit zwanger zult worden, dat had ik ook. In het begin, als je net bezig bent, dan droom en fantaseer je over een kindje, maak je al een beetje plannen, enz. Maar op een gegeven moment schuif je dat naar de achtergrond uit zelfbescherming. Daarom is het voor ons nu nog steeds heel onwerkelijk allemaal. Ik kan met mijn gevoel niet zo snel switchen en dat allemaal ineens weer naar boven halen, ik kan me er nog steeds geen voorstelling van maken. Ik denk wel dat dat strakjes vanzelf weer komt als we eenmaal een echo gehad hebben en als ik een buikje begin te krijgen. Maar totdat het zover is, durf ik het nog niet zo goed.

Mar Heb je een leuke verjaardag gehad vandaag? Weer helemaal verwend met allemaal cadeautjes voor jou en de beeb? Groot gelijk dat je de verjaardag van je vriendin hebt afgezegd. Jouw gezondheid en die van beebje zijn het allerbelangrijkste! Dan ga je toch een ander keertje? Vind ze vast niet erg! Woensdag heb je weer een echo, toch? En donderdag ben je 12 weken! :clap:

Woezeltje Mooi dat het overschakelen van bv naar fv zo goed is gegaan! Dus Luna reageert er goed op? Met de spenen is het dus nog even puzzelen, maar dat komt vast ook helemaal in orde! Hoestie verder met jou?

Mouse Dus alles is goed gegaan afgelopen vrijdag? Gelukkig hoeven jullie niet zo heel erg lang op de uitslag van de zaadtesten te wachten. Ik ben erg benieuwd wat de uitslag is. Aan de hand van die uitslag bepalen ze toch of het IVF of ICSI gaat worden? Wel mooi dat je een eisprong hebt gehad! Ik hoop stiekem dat je helemaal niet ongi gaat worden! :wink: Maar wat moet je dan verder nog spuiten behalve Menopur & Pregnyl? Er zit altijd toch ook nog een hormoon bij om je eigen lichaam stil te leggen, zodat je niet een eisprong kunt krijgen? Ik moest naast de Puregon Lucrin spuiten, maar de meesten spuiten Decapeptyl erbij. Heb jij zoiets dan niet? Ik heb ook een jaar lang Menopur gespoten. Dat moet je inderdaad zelf mengen. Op zich niet moeilijk, hoor! En het spuiten valt ook reuze mee, je moet even over de drempel. Maar het doet geen pijn! Wat de controles betreft: Ik heb geen baan buitenshuis helaas, dus ik had er geen problemen mee qua werk. Alvast succes voor dinsdag!

Hoe gaat het met alle andere meiden?

Hier alles goed, volop zwangerschapskwaaltjes. Al heb ik zoiets van: Ik ben eigenlijk bijna helemaal niet misselijk, soms en dan vooral als ik honger heb. Dus ik zit wel een beetje te wachten totdat dat ook gaat beginnen. Verder begint de moeheid nu wel te komen, en de zwangerschapsdementie ook. Soms sta ik ergens en dan weet ik totaal niet meer wat ik er kwam doen… :roll: :mrgreen: Voor de rest soms opeens erg duizelig of steken in mijn buik en nog steeds die gevoelige (.)(.). Het begint nu langzaam aan een beetje door te dringen. Elke keer als ik mijn ticker zie, denk ik: Jeetje, wat hebben wij een mazzel! Maar goed, we wachten wel echt op de eerste echo over twee weken. Je wilt het toch met eigen ogen zien en de bevestiging dat het goed gaat. Maar voor de rest geniet ik wel volop, hoor! Ik weet natuurlijk dat het nog mis kan gaan, maar op zich heb ik er best een goed gevoel over. En ik wil gewoon genieten van deze tijd, deze periode pakt niemand me meer af, toch?

Kus voor iedereen! :-*

Liefs,

Jippie

Mouse Heb je een pbtje gestuurd mbt de Menopur!

Liefs,

Jippie

Wienie, eigenlijk moet je dus heel de dag niets uitvoeren? Tja wel lekker voor een dagje, maar het gaat zo snel vervelen hè. Hoop voor je dat het snel overgaat. Meis, succes en ik duim voor een goede echo! :-

Jippie, wat fijn dat je lekker kan genieten. Nog twee weken tot je een echo hebt. Spannend hoor.

Vind het echt super hoe positief je erin staat. Lekker vasthouden meis! :-

Ik begin een beetje gek te worden. :wall: Ik had vanmiddag echt helder rood bloedverlies. Zojuist bij wc bezoek was mijn tampon na 8 uur nog maar half donkerrood gekleurd. De FA had gezegt dat dag 1 was als je echt helder rood bloed had, niet als je oud bruin bloed verloor. Het is vandaag wel goed begonnen, maar zakt af naar het minder goede. Wat moet ik nu? Mijn vriend gaat morgen bellen naar de poli. Heb alles maar goed voor hem opgeschreven. Hopelijk komt hij eruit met de ass.

Hoi Femmie,

Het kan zijn dat je ongi niet zoveel voorstelt. Je eigen lichaam werkt niet optimaal op het moment, dus je baarmoederslijmvlies wordt ook niet opgebouwd. En dan heb je met een ongi dus ook minder bloedverlies. Bij mij was het soms ook maar één dagje na een Primolut-kuur. Ik denk dat je vandaag gewoon als dag 1 moet tellen, want vanmiddag had je helderrood bloedverlies. En dan niet te erg naar de hoeveelheid kijken. Dus gewoon doortellen en dan op dag 3 met de Clomid beginnen. Bij mij ging dat ook altijd zo, hoor! Op die manier ben ik ook met de ICSI begonnen. Je lichaam wordt als het ware gereset door de hormonen.

Groetjes,

Jippie

ps Mag ik vragen waarom je je vriend meestal laat bellen naar de gyn? Durf je dat zelf niet zo goed, of ben je niet thuis op de tijden dat je moet bellen? Lijkt me handiger als je zelf je verhaal kunt doen, omdat ze je ook wel eens vragen stellen over je cyclus, klachten, bloedverlies, enz.

Wienie: Ik kan het me ook wel voorstellen hoor, dat je die ene week ook nog wel wilt wachten. Zelf zat ik ook zo op de grens van wel of geen hartje horen maar toen we 's avonds ter controle bij de VK kwamen, hoorden we toch een heel krachtig hartje. Beterschap hoor, hopelijk voel je je snel beter! :hug:

paikea: Pfoe, kan me voorstellen dat dat soms best vermoeiend is als Kian jou de hele tijd roept en zo’n keel opzet als hij zijn zin niet krijgt. Goed dat je dat negeert! Maar wel super schattig dattie zijn armpjes om je heen slaat :inlove:

Mijke: Welkom hier. En wat bedoel je met dat iemand jouw teksten gebruikt?? Misschien kun je dan een pm sturen aan 1 van de modies?

Janine: Fijn dat het bloedonderzoek goed was, wanneer weten ze meer over het chromosoomen onderzoek? Vervelend van die vleesboom, gelukkig dattie verder geen last bezorgd als je zwanger raakt. :hug:

Woezeltje: Jee wat zielig dat Luna zo gespuugd heeft! Hoe gaat het nu met je meisje?

Ik heb hier gewoon speen 1 die we af en toe al gebruikten bij afgekolfde melk en daar heb ik 4 gaatjes omheen geprikt en dat gaat goed. Die grotere gaatjes speen daar verslikte Kimberly zich nog mee.

Jippie: Ow meis wat heerlijk dat je je zo zwanger voelt! Een vrolijke knuffel voor jou ( deze met die smilies is zo sip :hug: )

Aan Kimberly merk ik eigenlijk weinig dat ze minder BV krijgt. De vlooienplaag lijkt zo goed als onder controle, ik was 1 matje vergeten :wall:

Maar we strijden verder :wink:

femmie: Hoe is het met jou? Is de ontrekkingsbloeding al geweest?

Angeltje: Fijn dat het goed gaat!

Mar: Groot gleijk dat je dat feestje afgebeld hebt hoor. Er komen nog genoeg feestjes waar je eventueel wel bij zult kunnen zijn! Gaat het al beter met je?

Mouse: Jee wat spannend, het komt wel heel dicht bij nu. Mijn duimen draaien op volle toeren hoor! Fijn dat de verpleegkundige aardig was, dat doet al een hoop vind ik.

Wienie en femmie: Ik had die afwisselende misselijkheid en de stemmingswisselingen ook. Het was gelukkig niet zo erg dat ik er voor naar de dokter hoefde. En nu heb ik nogsteeds wel die “moodswings”, dus ik weet niet of het toen alleen door de Clomid kwam.

Vanmiddag had ik ook geen BV meer, dus Kimberly zit sinds vandaag op 2 keer flesvoeding. Ik merk eigenlijk geen verschil aan haar, ik heb een proefverpakking van de Friso toegestuurd gekregen en ze vindt die heerlijk.

Ik ben er eigenlijk wel blij mee hoor, dat we nu op kv over gaan. Kimberly wordt zo groot en zwaar :mrgreen:

Ik ga mn nestje weer opzoeken, truste allemaal :-*

Mouse, tussen nu en 2 weken. wauw, het is nu heel dichtbij. Ik kan me wel voorstellen dat het eng is om jezelf te prikken. Hopelijk is de uitslag van de opzwemtest ook goed en dan kunnen jullie starten.

Femmie, wat Jippie zegt klopt wel. Gisteren was dus dag 1. Spannend nu wel zeg.

Wienie, wel vervelend dat je je zo slecht voelt. Ik had amper kwaaltjes en dat is ook zo gebleven eigenlijk. Op naar een goede echo.

Jippie, ja het is echt zo. Je hebt een mooie banner. Ben benieuwd naar je echo.

Hier weinig nieuws hoor. Ik leef toch wel een beetje toe naar woensdag. Kian is naar de opvang en wij zijn druk bezig in huis (nu effe lunchpauze). Kan Kian zijn energie weer kwijt, want soms lijkt het wel of hij uitgekeken is thuis. Vooral beneden. Hij kruipt nu het liefst de trap op en gaat dan meteen richting wasmachine. Die vindt hij erg fascinerend. Alle knopjes aan en uit doen. Hopelijk kan die er tegen.

groetjes

Is ikke weer, iets levender vandaag!

Hoe is ie hier?

Paikea…sorry even vergeten hoor, maar wat ging je woensdag ook wer doen? En Kian is nu dus al graag met de was bezig hihi!!

Bagheera, fijn dat de fv goed gaat! De echte clomidblues kreeg ik pas met 150, met 100 een beetje. 50 merkte ik eigenlijk niet zo veel van.

Jippie, hoe is t mede maartmama??? :mrgreen:

Femmie, fijn dat je echt begonnen bent! En klopt wat ippie zegt! Na provera stelde t bij mij ook niet veel voor, die ongi hoor! Dusse bijna aan de clomd!

Janine, niet zwanger? Das balen, maar hoe kan dat streepje dan??? En wanneer weten ze meer? Balen zeg een boompje, maar als je er geen last van gebt, dan is t oké toch! Sterkte meid!

Andere lieve meiden…ik kan niet verder teruglezen nu… :oops: Dus allemaal een knuf voor jullie!

Zoals ik al zei, gaat t hier vandaag beter, ik teken hiervoor! Huisarts geweest. Bloeddruk was redelijk laag, maar niet te, 103/57 dus dat mag gewoon en is redelijk normaal voor mij. dacht ik ook al, omdat ik net 3 uur geslapen had en niet zo slap en duizelig enzo was. Hij zegt dat alle energie die ik verbruik op mijn bloeddruk reageert, of beter gezegd andersom dus. Enige advies is heel rustig aan doen, want zoals vorige week dat hoort dus niet zo te zijn. Hij zei dat ik niet op bed hjoef te liggen ofzo, maar wel heeeel rustig…Meteen bloed geprikt en heeft ie spoed achter gezet zodat we met beetje geluk morgen de uitslagen hebben. Ijzer en suiker en schildklier enzo. En dan volgende week met gyn verder overleggen. Wel fijn dat mijn gevoel gewoon even bevestigd werd, dat ik geen zeur ben en dat zoals vorige week toch wel te was. Verder voel ik me op en top zwanger en nu we de grens van toen wat voorbij zijn ook wel weer wat zekerder! Eigenlijk heb ik wel een goed gevoel, als ik tiussen de grijze twijfelwolkjes doorkijk! En hub is zo schattig, die is al helemaal op de papa toer! Nog een weekje en ik wil een mooi beebje zien!!!

Laters!!

x Wienie

Paikea, was t toevallig zkh woensdag?? Dan al???

En Mar succes morgen!!! Bijna over de magische grens!!!

Paikea: kan me zo voorstellen dat je naar woensdag toeleeft! Nog even geduld meis, en dan is het zover! Dan kunnen de eerlijke kansen weer van start! :thumbup: Wat zijn jullie in huis aan het doen?

Bagheera: fijn dat Kimberly de Friso lekker vindt! En ja, als je eenmaal af gaat bouwen met de BV, dan loopt het heel hard terug. Dat heb ik ook gemerkt.

Femmie: ik sluit me aan bij Jippie haar antwoord. (klinkt lekker makkelijk, maar ben het maar haar antwoord eens :wink: ). Hoe heeft de gyn gereageerd?

En ja, het voelt vreemd om geen BV meer te geven, maar het begint al te wennen. Op zich heeft het ook wel voordelen.

Jippie: “gelukkig” maar dat je al die kwaaltjes hebt! Dat maakt het een stuk echter he! Enne, misselijkhei dhoeft natuurlijk niet te komen he! Ik heb daar totaal geen last van gehad in mijn zwangerschap en ik was toch echt zwanger… :mrgreen: We tellen mee af tot de echo hoor!!! :-

Wieniex: o meisje… wat herken ik mezelf toch in jou… Al die twijfels, die gevoelens die overhoop liggen, je denkpatroon… gewoon alles wat je schrijft. Ik was ook zo onzeker tijdens de zwangerschap van Luna. Ik blijf wel zeggen dat als je steeds maar onzeker bent, angstig of wat dan ook: bel het zh!!! Bij mij hebben ze me al die tijd heel goed opgevangen en ik mocht komen als ik me niet goed voelde. Verder is het een kwestie van tijd en geduld voordat je vertrouwen krijgt in je zwangerschap. Ik hoop echt dat je over een paar weekjes volop kunt genieten, probeer het echt, ik heb dat bijna niet gedaan in de zwangerschap door alle angsten en onzekerheden. :-

Hoe gaat het nu met je?

Mouse: jeetje, het gaat nu idd echt snel! Over 2 weekjes al!!! :pray: :pray: :pray: Hopelijk gaat het spuiten je zelf goed lukken! Zal wel even een drempel zijn die je over moet!! Ik duim echt ontzettend hard voor je!!! :-

Oja, en Luna zit niet op het kdv hoor! Ze kan het ziek worden daar dus ook niet opogelopen hebben :mrgreen: . Mijn ouders en schoonouders passen op Luna als ik ben werken.

Mar: beebje gaat nu id dvoor hoor!! Ik zocht ook geen hele rokerige plekken op en als ik me niet goed voelde ging ik ook niet! Je moet nu echt even aan jezelf en je beebje denken en ik weet zeker dat je omgeving als ze straks weten dat je zwanger bent dat ook echt wel begrijpt!!!

Heel veel succes morgen!!! :thumbup: :thumbup: Hopelijk een heel mooie echo!!! :-

Voel me eindelijk weer een beetje happy. Pffff ben echt 6 dagen lang misselijk geweest en maagpijn gehad. Hubbie en Luna waren het kwijt na een paar keer overgeven en voelden zich de volgende dag weer goed. Maar bij mij kwam het er niet uit, dus heb 6 dagen maagpijn kunnen hebben… :frowning: Maar nu gaat het gelukkig weer!

Luna is weer goedgekeurd op het CB!! :mrgreen: Ze was 8820 gram en 70 cm. Mooi rond de middellijn! Zitten deed ze erg goed vond het CB en zij gaven ook goedkeuring om te fietsen (niet dat we daarop hebben gewacht… :lol: ).

Vandaag verjaardag gehad en verder weinig gedaan… ik wacht nog steeds op mooi weer… op deze manier is de vakantie ook weinig aan… :wall:

Liefs Woezeltje

Wienie: blij dat het beter met je gaat en dat de ha je een beetje gerustgesteld heeft! Rustig aan doen hoor! :hug: Denk aan jezelf!!!

En dat weekje is zo om, dat zul je zien!!! :-*

Liefs Woezeltje

Jippie, dank je wel voor je uitleg. Klinkt vrij logisch, waarom kreeg ik dat gisteravond zelf niet gewoon bedacht? :wall: (nja snap het wel, emoties hadden de overhand :frowning: )

Waarom ik mijn vriend wilde laten bellen, was omdat ik niet weer die tang aan de telefoon wilde krijgen. Was bang dat ik dan heel de dag overstuur zou zijn.

Maar heb de halve nacht wakker gelegen en liggen malen, want gezien de situatie vond ik het ook niet handig om hem te laten bellen. Heb dus zelf gebeld en ze deed wel af en toe lullig maar heb dat maar gewoon naast me neergelegd.

Bagheera, wat lekker dat kimberly het zo goed doet op de FV. En jij hebt er zelf ook geen last van? Geen zwaren (.)(.) ?

Paikea, help me eens even, wat is er woensdag? :oops:

Wienie, wat heerlijk om te horen dat je je beter voelt en de grijze wolkjes beginnen te vervagen. Hou vol meis! :-

Woezeltje, en jij voelt je ook al wat positiever. Heerlijk hoor!

Ik heb vanmorgen dus gebeld naar de poli en gister was gewoon dag 1 en morgen mag ik starten met clomid en moet ik bloed laten prikken. En de afspraak voor de echo staat!

Weer een stap gehad dus…

En verder sukkel ik kwa ongi maar een beetje door. Vandaag wel wear wat, maar is met een inlegkruisje te doen. Niet veel dus, maar ja… :-

Mar Heel veel succes met je echo morgen! Laat je even weten hoe het gegaan is?

En ook weer eens showen, hoor! :-*

Liefs,

Jippie

Hé meiden,

Hoe is het hier? Ik loop vet achter zie ik :shock: . Ik ga even mijn best doen :mrgreen: .

Femmie: wat rot dat de assistente zo’n tang is en je het vervelend vind om te bellen omdat je haar aan de lijn krijgt… En vervelend dat ej zo kwakkelt met je ongi. Hopelijk is het voor een hele lange tijd de laatste keer :thumbup: :wink: .

Woezeltje: echt een ziekenboegje bij jullie thuis geweest hè? Gelukkig zijn jullie weer beter en kunnen jullie nog even lekker van de vakantie genieten en heerlijk gaan fietsen met Luna!!! Ik duim heel hard voor wat mooier weer :thumbup: :thumbup: :thumbup: .

Wienie: jemig meis, wat een toestand met die bloeddruk :? . Lief dat hubbie zo bezorgd en op de ‘papa-toer’ is. En die grijze twijfelwolkjes zullen vast nog vaak terugkomen meis. Zoals Woezel ook al zei herken ik ook een hoop van je twijfels terug van mijn zwangerschap. Als ik er achteraf op terugkijk was het een hele mooie periode, maar ook zeker een periode waar ik veel te weinig van genoten heb omdat ik me een beetje liet leven door alle angsten en twijfels… Probeer dus toch door die twijfelwolkjes heen te blijven kijken, ookal valt dat niet altijd mee. Op naar een hele mooie echo!!!

Paikea: wta schattig dat Kian de wasmachine zo fascinerend vindt :inlove: . En heel veel succes morgen!!!

Bagheera: fijn dat Kimberly de flesvoeding net zo lekker vindt. En mooi dat het voor jou ook goed voelt!!

Jippie: ik ben nog steeds zo ontzettend blij voor je. Ik kan me voorstellen dat je het af en toe niet kunt bevatten, het is ook zo overweldigend als het dan ‘ineens’ zo is!!! En heerlijk toch, die zwangerschapsdementie?? Is echt een heel goed excuus voor vanalles en nog wat hoor :silenced: :mrgreen: . En hopelijk wordt je helemaal niet misselijk, er zijn zat vrouwen die daar geen last van krijgen. Hopelijk hoor jij daar ook bij. Heerlijk dat je er zo van geniet!!!

Mouse: wat is het voor jullie allemaal spannend op het moment!! En niet druk maken om je werk hoor. Ik snap dat je aan de ene kant het liefst vertelt hoe en wat omdat dan tenminste duidelijk is waarom je vaak afwezig zult zijn, maar als het voor jou niet goed voelt ben je naturlijk geen tekst en uitleg verschuldigd… En jemig, idd aardig wat kosten komen er bij kijken. Ik hoop dat je nog wat vergoed krijgt.

Mar: heel veel succes met de echo vandaag!!! Misschien zwaait beebje weer naar je :inlove: . En goed dat je voor jezelf en je beebje kiest wat betreft het in rokerige ruimtes zitten. Ik was daar ook heel strikt in hoor, het voelde gewoon niet goed om dat te doen. En echt goede vrienden hebben daar echt wel begrip voor. Kom je vanmiddag nog even foto’s showen??

Janine: fijn dat het bloedonderzoek in ieder geval goed was. Wanneer krijg je de uitslag van het chrom.onderzoek? En rot van die vleesboom… Hopelijk zul je er geen last van krijgen. En verder, veel succes in je nieuwe groep!!!

Zo, ben weer een beetje bij…

Ik ga er nu vandoor. We moeten om 10:00 uur bij de notaris zijn voor het vastleggen van de voogdij. Dat is echt zoiets waarvan je 100x denkt ‘het moet geregeld worden’ en wat er steeds niet van komt… Maar goed, nu Nordin bijna 8 maanden is hebben we het dan toch voor elkaar :mrgreen: . Ik kom vanavond wel weer even bijkletsen!!

Liefs, Angeltje

Hoihoi,

Even kort.

MAr, veel succes vandaag met de echo!

Jippie, balen dat ik je pb nu pas lees! Wat lief! :-* Maar heb de voorraad al binnen.

Woezel, Angel, Janine, Bagheera, Wienie, Egni, Paikea, Femmie, Mijke, :-*

Mouse

Hoi meiden,

Ik kom even gauw langswippen om te zeggen dat alles prima is. Alles zit erop en eraan en het kindje heeft een precieze grote van 12 weken en 1 dag. Maar we gaan voor het gemak uit van precies 12 weken. Toch weer 2 daagjes verder hihi :mrgreen:

Het was echt zo speciaal om te zien, ben helemaal een beetje emotioneel. De NT test was ook heel goed. Normaliter heeft iemand van mijn leeftjid een risico van 1: 975 op, bij mij was deze 1:19503!! Dus fijn te weten!

We gaan nu even de foto’s showen bij familie, maar dacht kom het even gauw vertellen. Uiteraard kom ik vanmi. of vanav. op jullie allemaal reageren!!!

:-*

Mar