Mar, dat is super. En nu volop genieten. Nu kan bijna niks meer mis gaan. Je bent de magische grens voorbij.
Wienie, rustig aan doen dus. Wel fijn dat de ha je zo serieus neemt. Je krijgt vast en zeker een heel mooie echo (net als Jippie).
Woezeltje, dat is een hardnekkig virus geweest. Fijn dat je je weer beter voelt.
Femmie, het gaat dus voor jou beginnen. Succes.
Angeltje, oh voogdij dat moeten we ook nog regelen :oops: .
Ja, morgen weer voor het eerst naar de gyn. Ben echt benieuwd.
We hebben gisteren weer flink opgeruimd (verhuisdozen uitgepakt) en hebben een nieuwe staande lamp gekocht. Vanmiddag gaan we met Kian naar de kapper. Het is wel nodig.
Hier een recente foto van Kian.
Mar: wat fijn dat de echo weer zo mooi was. Heerlijk om te zien hè, zo’n minimensje wat in je groeit. Daar wordt je echt helemaal week van :mrgreen: . En wat heerlijk dat de 12-weken ook voorbij zijn. Geeft dat je wat meer rust? Veel plezier met het showen van de foto’s!!!
Paikea: wat een schatje is Kian zeg!! Echt een ondeugend koppie :inlove: . En ik ben ook heel benieuwd hoe het morgen bij de gyn zal gaan. Veel succes!!!
Hier is het de laatste dagen zwaar vermoeiend. Nordin wil niet meer op zijn rug slapen. Het begon met steeds op de zij en later op zijn buik. Eerst draaide ik hem steeds terug, maar dat heeft echt geen zin. Dan moet ik elk uur naar hem toe. Hij draait netjes zijn hoofd opzij, dus wat dat betreft maak ik me geen zorgen.
Alleen… Hij wordt nu zo ontzettend vaak wakker 's nachts omdat hij of tegen zijn hoofeinde ligt, of in zijn slaap om wil draaien en het niet lukt, of zijn armpje tussen de spijlen zit enz… En ook het inslapen duurt tegenwoordig een eeuwigheid. Kortom, erruuuuuuuuuug vermoeiend. Ik hoop dat dit een fase is, want we hebben hier al genoeg slaapdrama’s gehad :shifty: .
(verder gaat alles goed hoor :mrgreen: )
Liefs, Angeltje
Hoi allemaal,
Angeltje Vervelend dat Nordin zo vaak wakker is en niet meer op z’n rug wil slapen. Moet je dan steeds gaan kijken om hem anders neer te leggen? Dat klinkt dan wel erg vermoeiend, inderdaad! :? Hoe gaat het verder met jou? Is het nog een beetje vol te houden met je rug en bekken?
Paikea Leuke foto van Kian! Een guitig, ondeugend koppie! :inlove: Vandaag met hem naar de kapper geweest? Heeft 'ie nu een hip kapsel? Ben benieuwd hoe het geworden is!
Mar Gefeliciteerd met de mooie echo en de goede uitslag! Lijkt me inderdaad best een emotioneel moment. Eindelijk op de 12-wekengrens, nu echt gaan genieten, meis! Dikke kus van ons! :-*
Mouse Als je nog meer Menopur nodig hebt (en er gaan er vast een behoorlijk aantal dozen doorheen met de IVF), dan stuur je maar een pbtje. Dan kun je die twee dozen van mij nog krijgen! Hebben jullie vandaag trouwens de uitslag nog gehad van de zaadonderzoeken van afgelopen vrijdag?
Femmie Ben je vandaag wezen bloedprikken en ben je met de Clomid begonnen? Op dag 12 had je de eerste fm, toch?
Spannend, ik hoop dat de Clomid meteen goed aanslaat!
Woezeltje Fijn dat je je eindelijk weer wat beter voelt! En Luna is dus ook weer door de APK bij het CB? Mooi dat alles zo goed gaat! En zijn jullie nog wezen fietsen van de week, of andere leuke dingen gedaan tijdens jullie vakantie?
Wienie Hoe gaat het vandaag met je? Heb je de uitslagen van het bloedonderzoek ook nog gehad?
En vandaag alweer 7 weken! Nog een weekje en dan heb je de echo, IK WIL OOK!!!
Hoe gaat het met alle andere meiden?
Met ons gaat alles goed! Inmiddels een klein beetje aan het idee gewend dat we zwanger zijn, maar nog steeds wel afwachtend. Je wacht eigenlijk toch totdat je de eerste echo hebt gehad, nog twee weken, zucht… Verder wel kwaaltjes, vooral moe en weinig energie. Voor de rest is het de laatste vakantieweek van hubbie. Misschien gaan we nog een dagje weg of uit eten, verder ga ik nog een keer bij mijn oma op visite en naar een vriend van ons. En zaterdagavond vieren we de verjaardag van hub alvast. Dus best een drukke week!
Fijne avond nog!
Liefs,
Jippie
Mar, geweldig zeg :dance: dat de echo zo mooi was en alles goed is ! Geniet ervan je mag het nu van de daken schreeuwen!
Paikea, wat een snoepie is Kian :inlove: Kan me voorstellen dat het een echte deugniet is die dan met van die puppy oogjes naar je gaat kijken als ie iets ‘stouts’ heeft gedaan :lol: Succes morgen bij de gyn!
Angeltje, Nordin is dus ook een echte buikslaper. Brent had dat ook. Lastig alleen als ze dan door het hele bed kruipen. Is een fase hoor, maar wel vermoeiend!
Femmie, vanaf morgen dus clomid. Spannend. Hoop dat je niet veel last zult hebben van de bijwerkingen.
Woezel, mooie scores hoor van Luna bij het CB en nu dus veel fietsen, want het wordt weer mooi weer! Balen dat jullie alledrie ziek zijn geweest, gelukkig nu weer voorbij. Suf ja, ik wist idd dat Luna niet naar kdv gaat.
Jippie, de opzwemtest was goed, dus nu alle oké voor de ivf. Ben alleen wel wat aangekomen Hoop dat ze niet al te moeilijk doen.
Nou dames, de promotie is binnen :dance: Vanmiddag mijn laatste gesprek gehad en daarbij werd direct gezegd dat het rond is en alles 1 okt. in gaat. Het lijkt erop dat ik ongesteld ga worden morgen of overmorgen denk ik. Dan zou de ivf dus ook starten dan . . .
Mouse
Gefeliciteerd met je promotie, Mouse! :-*
En dus ook beginnen met de IVF, spannend! Zet 'em op!
Liefs,
Jippie
Mouse, gefeliciteerd met je promotie. en ook al snel starten met ivf. Het is vandaag wel je geluksdag. Mooi.
Jippie, het is toch echt zo. Je bent zwanger en de echo over 2 weken zal dat alleen maar bevestigen.
Woezeltje, balen dat Nordin zo slecht slaapt. Kian heeft ook van die fases. Het helpt wel om te denken dat het maar tijdelijk is en dus ook weer ophoudt, maar de vermoeidheid is soms alles bepalend. Als Kian zo’n fase heeft, laten we hem langer huilen. Als hij ziek is, is het anders.
Kian zit er weer goed uit. De pieken zijn weg en hij lijkt nog wel ondeugender. Ik zal binnekort een nieuwe foto plaatsen.
Hoi hoi!
Gisteren is t er niet meer van gekomen te posten, dus dan nu maar!
Woezeltje: Pfff 6 dagen misselijk geweest en maagpijn gehad. Wat naar zeg Fijn dat je weer wat opgeknapt bent!
Dus Luna helemaal goedgekeurd op het CB en mooi binnen de lijnen, fijn te horen! En jammer idd van het weer. Dit is hub zn laatste vakantieweek dus hoop dat het nog beter wordt zodat we wat leuks kunnen gaan doen… Hoe lang heb jij nog vakantie?
Wienie: Fijn dat je je iets beter voelt en dat je HA je serieus neemt! Wat hij zei klinkt ook wel erg aannemelijk, ze zeiden in het het zkh ook tegen mij dat alle energie naar het kindje gaat waardoor je soms zelf minder over hebt (helemaal als je al niet veel reserves hebt…) Doe jij ook nog maar lekker even rustig aan! Nog wel wat vakantieweekjes voor de boeg, of niet? Hoop ook echt dat jij vlgde wk hier een mooie echo mag showen
Paikea: Yeeaaah! Tis woensdag! Heel veel succes vandaag bij de gyn! Ik hoop dat jullie kansen gauw gaan komen!
Mouse: Super dat je promotie binnen is :dance: Van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop dat er van nu af aan alleen nog maar leuke en goede dingen mogen gebeuren (waaronder een mooie zwangerschap :mrgreen: ) Heel veel good luck en toi toi toi!! Tis al zo!!
Egni: Hoe gaat het met jou? Afgelopen weekend had je toch een soort feestweek? Wat het leuk?
Femmie: Heb je Provera geslikt? Ik werd daar namelijk helemaal niet ongi van, hooguit een btje bruinverlies. Misschien kun je de vlgde keer vragen om Primolut of Duphaston, dat heb ik toen gekregen en daar reageerde ik veel beter op… Het nadeel is wel dat je dat 3x daags moet slikken, maar je baarmoederslijmvlies bouwt zich daar beter van op.
Heel veel succes met de clomiddaagjes! Hopelijk heb je niet veel last van de bijwerkingen. En goed hoor dat je toch zelf naar de poli gebeld hebt :thumbup:
Jippie: Jullie hebben genoeg te doen deze week zo te lezen!! Jouw hubbie ook zn laatste vakantieweek dus deze week. Geniet er nog maar even van samen, en natuurlijk van de zwangerschap!! Zo te horen voel je je idd op en top zwanger, super meis! Echt waar, vind het elke keer zo mooi als ik die banner zie staan!! :-* Doe lekker rustig aan, en gewoon aan je vermoeidheid toegeven hoor!
Angeltje: Wat naar zeg dat Nordin alleen maar op zn rug wil slapen. Idd moet je dan steeds kijken of hij nog wel goed ligt? Want dat lijkt me voor jullie echt vermoeiend zeg… Hoop ook dat het echt een fase is hoor!!
Hoe gaat het verder met je? Is je pijn als wat minder? Hoop dat je niet meer zo’n last hebt van je rug en bekken, sterkte hoor! En hoest met je cyclus dit keer? Al enig inzicht?
Nou, hier alles goed hoor! Gisteren bleek dat mijn baarmoeder ook al weer mooi teruggekanteld is naar voren toe, dus we konden het prima zien met een uitwendige echo. Hub heeft het allemaal gefilmd en op DVD gezet, erg leuk voor later en voor de opa’s en oma’s om te zien! Ben echt zo ontzettend blij dat we die magische grens over zijn en het zo goed gaat allemaal!! Soms is het zo onwerkelijk he, dat er gewoon echt een kindje in me groeit!!
Heb zometeen de intake bij m’n nieuwe gyn (zou eigenlijk gisteren zijn, maar door vakantie zaten ze helemaal vol) dus zometeen nog maar een keer richting zkh. Wordt gelijk m’n bloeddruk weer gecheckt en gaan we even overleggen wanneer ik weer mag werken… Ben wel nog vaak duizelig, maar dat heeft dus echt met die bloeddrukdalingen te maken. Ook hoor ik straks of ik nu mag stoppen met Progestan of dat ik het moet afbouwen… In principe maakt de placenta nu op eigen kracht genoeg progesteron aan, dus zou ik in 1 x mogen stoppen vlgs de FA.
De foto’s heeft hub gister ingescant, maar ze staan alledrie bijelkaar en dat is te groot om te plaatsen dus moet nog ff wat veranderen. Zal er gauw eentje plaatsen!!
Liefs :-*
Mar
Hoi meiden,
Mar: super dat je baarmoeder weer gekanteld is!! Merk je ook verschil met de buikpijn? En wat een wereldgevoel hè, zo’n ukkie op zo’n scherm te zien en te weten dat dat jullie kindje is. Geniet er van hoor, voor je het weet zijn de 9 maanden voorbij (ookal lijkt dat nu misschien helemaaaaal niet zo). En ben benieuwd naar de foto’s.
Mouse: gefeliciteerd met de promotie!!! :dance:
En hopelijk vilgt nu je ongi ook snel, san kunnen jullie met de IVF starten. Spannend hoor!!!
Paikea: hoe was het bij de gyn gisteren?? En leuk dat kian zijn kapsel weer helemaal hip is :mrgreen: . Fotoooooo.
Jippie: wat kunnen 2 weken toch lang duren hè :wall: . Maar voor je het weet is het zover hoor. Lekker veel leuke dingen doen in hub zijn laatste vakantieweek en dan vliegt het voorbij. Zo te horen komt dat wel goed .
Hier vannacht weer een ‘drukke’ nacht achter de rug. Ik ben blij dat je zegt dat het een fase is Mouse, hij kruipt idd heel zijn bed rond en gaat huilen als hij niet verder kan of klem zit o.i.d. Maar goed, het zal idd vanzelf weer over gaan. Ik moet zeggen dat ik het ook wel super schattig vind als ik hem zo op zijn buik zie liggen met een duimpje in zijn mond. Zo cosy :inlove: .
En lief dat jullie vragen hoe het met mijn rug en bekken gaat. Op zich best redelijk. Ik merk dat ik echt op moet letten wat ik doe op een dag. Dus niet stofzuigen en dan meteen gaan dweilen, dat gaat gewoon niet. Het tillen van Nordin gaat heel de dag door, dus daar ontkom ik niet aan, maar verder gewoon een beetje opletten dus. En wat betreft mijn cyclus, nog steeds niet ongesteld… Wel had ik gisteren heel de dag buikpijn, geen ongi-achtige pijn, meer een beetje eisprongachtig. Maar goed, wij zijn toch te moe om te klussen momenteel, dus er zal niet veel van komen :silenced: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Nou meiden, het wordt heerlijk weer vandaag. Ik ga er lekker van genieten met Nordin samen!!
Liefs, Angeltje
Paikea: Kan Kian al alleen naar boven naar de wasmachine? Knap hoor. En wat een leuke foto van Kian, krijgen we ook nog een “na” foto als hij bij de kapper is geweest?
Wienie: Ik heb er ook niet echt last van gehad van die Clomid blues, ik heb 2 keer 50 gehad en 2 keer 100 en daarna was ik zwanger.
Tijdens de zwangerschap had ik ook een bloeddruk aan de lage kant maar dat kon geen kwaad. Wat leuk dat je hub al op de papa toer is!
Woezeltje: Fijn dat je je al weer wat beter voelt, vervelend zeg, dat jullie allemaal ziek zijn geweest.
femmie: Fijn dat jullie weer een stap in de goede richting gaan, hopelijk mag het bij jou ook gauw “raak” zijn!
Ik heb maar 1 keer last gehad van mn (.)(.) 's morgens, dus ik zat om 6 uur al de ergste druk er af te kolven. Maar het gaat allemaal goed.
Mar: JAAA wat fijn zo’n goeie echo! Heerlijk voor je zeg! :dance:
Angeltje: Alles geregeld bij de notaris? Wat vervelend dat Nordin 'snachts zo vaak wakker is zeg, hopelijk slaapt hij gauw weer door ( ook voor mama ).
Jippie: Alvast gefeliciteerd met je hubbie! Jammer dat het zijn laatste vakantieweek is. Fijn dat het goed met jullie gaat, geniet er maar lekker van!
Mouse: Wow, promotie binnen en de ivf in het vooruitzicht! Wat een goed nieuws allemaal zeg, gefeliciteerd :dance:
Hier gaat alles ook goed. Kimberly is het slaapritme weer om aan het gooien, ze valt tussendoor ineens in slaap en 'smiddags slaapt ze niet of weinig. 's Avonds is ze juist net weer klaar wakker, dus gisteravond heb ik tot 22.30 uur met haar op gezeten. Ze was niet “vervelend” ofzo, gewoon lekker wakker en spelen, gillen van plezier enzo :inlove:
Dan krijgt ze een flesje en leg ik haar toch te bed, want 'smorgens is ze om 8 uur al weer wakker. Op dit moment ligt ze in de box en lacht in haar slaap…
Heey meiden!
Hoe gaat het??
Sorry dat ik hier niet veel te vinden bent… :oops:
Mar, fijn dat de echo super was!! En gefeliciteerd heh? Je bent de 12 weken voorbij!! Heerlijk!!!
Jippie, al een beetje gewend aan het idee!?? Hopelijk voor jou ook snel een mooie echo!!!
Wienie, ook voor jou wens ik je snel een mooie echo!!
Mouse, toppiejoppie, ook voor jou gaat het traject weer van start! Succes!
Gisteren mijn laatste dienst gedraaid op de groep. We hebben chinees gegeten en ik ben weer verwend! Heb echt veel gekregen, ook van de familie van de clienten!
Vrijdag een hele andere doelgroep. Heb er helemaal zin in. Ben nu ff heerlijk weer mijn huissie aan het soppen! Altijd weer lekker als het schoon is!
Gisteren belde ook de gyn nog voor mijn bloeduitslagen van vorige week, die waren goed. Ik mag weer provera gaan slikken om een menstruatie op te wekken en daarna aan de clomid! Eerlijk gezegd wist ik dat ik niet zwanger was en ben vorige week al begonnen met de provera :oops: scheelt toch weer een paar dagen!
Ze hadden ook nog bloed geprikt of ik niet vervroegd in de overgang zou zijn, gelukkig is dat nog niet het geval!
Liefs, Janine
Hé meiden,
Laatste keer vandaag hoor :mrgreen: .
Janine: fijn dat de uitslagen goed waren!! Hopelijk wordt dit echt dé ronde voor jullie :thumbup: . Veel succes met de nieuwe groep vrijdag!!
Bagheera: lastig dat Kimerly het ‘schema’ weer omgooit. Hopelijk is het een fase. Lijkt me niet echt fijn om elke avond tot 22:30 met haar op te zitten. Gelukkig had ze het wel gewoon naar haar zin.
Zo, ik heb echt een heerlijk dagje. Vanochtend lekker gewandeled met Nordin. Hij had echt de grootste verhalen in de wandelwagen, mensen schoten af en toe gewoon in de lach :mrgreen: . En net heb ik hem lekker in de tuin in zijn zwembadje gedaan, vond hij ook heerlijk. Voor de mensen die foto’s willen zien:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1798265#1798265
Zo, ga nog even lekker in de tuin zitten!!
Liefs, Angeltje
Hihihi wat een leuke foto’s!
Lieve meiden,
Hier alles goed, gestart met clomid en tot nu toe nog geen bijwerkingen . Heb het erg druk en helaas even geen tijd om te reageren. Kom snel weer en dan klets ik weer mee :mrgreen:
Janine, fijn dat de uitslagen goed waren. toch altijd een geruststelling.
Angeltje, schitterende foto’s van een knap mannetje.
Hier nog de foto van Kian na de kapper:
De gyn herkende me nog (mag ook wel). Het was een prettig gesprek. Het hele circus gaat opnieuw beginnen. Ik heb er geen problemen mee, maar vriend wel. die heeft zo iets van alles was bij mij goed, we weten waar het probleem ligt, waarom moet ik nog onderzocht worden. En ik geef hem wel gelijk. Ze verwachten dat hij de volgende keer meegaat, maar dat wil hij dus niet (heeft het veel te druk op zijn werk) en ik vind het ook onzin. Ze gaan mijn cyclus volgen en daarna krijg ik eventueel clomid.
Paikea, willen ze weer opnieuw onderzoek bij je vriend doen? Hebben ze daar wel een redelijke onderbouwing voor gegeven? Hoe reeel is het om te verwachten dat er eea nu niet goed bij hem zou zijn? Hoeveel kans heeft hij daarop? Kan me ook wel voorstellen dat jullie daar niet op zitten te wachten, maar ja, aan de andere kant kan er zomaar spontaan iets in een mensenlichaam veranderen natuurlijk, dus kan ik me ook wel weer voorstellen dat ze zeker willen weten dat het niet allemaal voor niets is wat ze bij jou gaan doen (maar ik zou toch wel willen weten waar die keus op gebaseerd is hoor!)
Verder… spannend meis. Wanneer kan je gaan starten?
Leuke foto van kian
Angeltje, owwwwwwwww wat een leuke foto’s!!! Wat is dat een vrolijk ventje zeg! (daar doen we het nu allemaal voor :mrgreen: )
Hopelijk ben je ook snel van je rug en bekkenklachten af. Want dat is echt niet fijn. En fijn dat je tips hebt gekregen van mouse dat het met nordin maar een periode is. Dan weet je iig dat er weer een eind aan komt. Hopelijk gaat dat ook niet te lang duren.
Janine, spannend meis, overmorgen starten op de nieuwe groep. Hoop dat het je goed gaat bevallen daar! :thumbup:
Wat goed dat de uitslagen goed waren! En jij stiekummert, gewoon al starten met provera. Nja, je had het bij het rechte eind en ligt nu lekker voor op schema. Wanneer is je laatste provera dag?
Vind je het niet lastig hoe je dat gaat combineren met je nieuwe werk? Of weten ze daar dat je in het zkh bezig bent?
Bagheera, lastig dat kimberly haar slaapritme in de war gooit. Hopelijk komt het snel weer goed.
Mar, ik zal het meenemen naar de FA als ik voor de FM moet (die primolut). Hier gaat het verder prima. Ongi is al weer naar verweggistan en heb tot nu toe nog geen bijwerkingen van de clomid.
Wat super dat je baarmoeder gekanteld is! Kan je nu weer lekker op je zij of rug slapen? Ben beneuwd naar de foto’s. Leuk dat alles op DVD gezet is. En je bent de magische grens over meis! proficiat!
Mouse, wat fijn dat de opzwemtest goed was (is dat hetzelfde als samenlevingstest ja hè?)
En proficiat met je promotie :dance: :dance: :dance: goed gedaan meis!
En hoe is het met je ongi? Is ie al gekomen? Hoe voel je je erin? Denk wel heel erg spannend allemaal of niet?
Jippie, het blijft afwachten hè :hug:
Wel lekker dat je al wat aan het idee begint te wennen. Heb je het al aan iemand vertelt (buiten ons om dan).
Nou jullie gaan een leuke week tegemoet. Zou fijn zijn, als je, ondanks de weinige energie die je hebt, toch je dagen lekker kan vullen zodat ze snel gaan. Nou komt allemaal goed, meis! Je hebt het zo erg verdient!
Ik heb idd op dag 12 = 9/8 de FM. en bloed is ook geprikt. Dus dan horen we weer meer. Begint steeds echter te worden allemaal. :shifty: En af en toe vraag ik me af “waar gaat deze rit ons brengen hoe lang gaat het in godsnaam duren?” Jeetje, soms is het maar goed dat je dingen van te voren niet weet, maar ben af en toe zo bang dat dit het begin van het einde is…
Nou, hier dus gestart met clomid. Heb er (nog) geen bijwerkingen van, ben zelf super opgewekt. En dat terwijl een bijwerking " neerslachtigheid" zou kunnen zijn. Tja, dan vraag je je af:“is dat nu een goed of juist een slecht teken dat ik geen bijwerkingen heb” nja we zullen zien over 8 dagen. Heeft een van jullie ervaringen met clomid en wel of geen bijwerkingen en vlgs de uitkomst van de FM?
Hoihoi,
Angeltje, wat een geweldige foto’s van Nordin in zijn badje! Hij ligt echt te genieten! Spannend als je toch weer een cyclus hebt. Ben benieuwd of je over 14 dagen ongesteld wordt.
Paikea, Tja, geknipt is ie nog mooier!! Wat betreft je man, ik kan het me voorstellen, maar als ik kijk hoe het bij ons is gegaan, dan kan ikhet me wel voorstellen. Bij Brent was clomid 50 voldoende, maar nu na zo’n 3 jaar nog niet raak en gaan we voor de ivf. Zoals Femmie ook al zegt, er kan natuurlijk wel wat veranderd zijn in de tijd tussen zwangerschap en nu. Ik snap hem wel, mijn hub had hetzelfde, maar naar mate het langer duurde bij ons had ik op een gegeven moment ook zoiets van laat het nog maar eens testen, want stel dat het toch minder is dan de vorige keer, dan laat ik aan me sleutelen terwijl dat niet nodig is. Overigens moest het voordat de gyn mij doorstuurde voor de kijkoperatie, ze willen toich zo veel mogelijk uitlsuiten voordat ze dat soort dingen gaan doen. Maar ik ga er vanuit dat het bij jou gewoon lekker raak is met de clomid! Als dat dan snel is, dan hoeft hij niet.
Femmie, bij mij kwamen de bijwerkingen pas na een paar dagen, maar bij clomid 50 eigenlijk nauwelijks. Vooral bij de clomid 100 en toen ik dit langer gebruikte. Je bouwt nl een spiegel op. Een opzwemtest is wat anders dan de samenlevingstest. De opzwemtest is om te kijken of eht zaad de bewerkingen die nodig zijn voor de ivf aankan. De samenlevingstest kijtk of zaad en slijm matchen.
Janine, foei! was je ongeduldig Snap het wel hoor dat je al;vast met de provera bent begonnen. Iedere dag is er weer 1
Jippie, nog een weekje en dan de echo, spannend hoor. Ik krijg behalve menopur en pregnyl niets om mijn cyclus stil te leggen, daar ik zonder medicatie pas heel laat een ei heb. Wel krijg ik waarschijnlijk wat meer controle, vooral na de punctie.
Mar, geweldig zo’n goede echo en nu foto!!! Hoe is het gebruiken van progestan? Ik moet dat waarschijnlijk na een terugplaatsing ook gaan gebruiken.
Woezel :-*
Mijke hoe is het met je?
Nou de ongesteldheid heeft vannacht doorgezet, dus vandaag cd 1. Moet vanmiddag terugbellen, om afspraak te maken voor zaterdag voor echo/bloedprikken en prikles. Ben benieuwd. Morgen moet ik nog naar de dietiste, wellicht dat ik dan toch nog niet mag beginnen, omdat mijn bmi iets boven de 32 zit. Dan moet ik nog een cyclus wachten.
groet, Mouse
Hé meiden!
Ik ben wel lang niet meer geweest volgens mij… :oops: Ik vergeet jullie niet hoor, heb alleen niet altijd zin en puf om te typen, maar moet zeggen dat ik me laatste dagen wel beter voel!
Mouse, Jippie promotie! Gefeliciteerd ermee! spannend dan gaat t nu toch echt beginnen! En hoe hoog mag je bmi maximaal zijn? Ik hoop dat je meteen aan d egang mag hoor!
Femmie, van clomid 50 had ik ook geen last. Was zelf ook erg opgewekt, juist omdat ik voor mijn gevoel aan een kans ging beginnen, dus mooi blij zijn dat je je zo voelt! Wanneer heb je meting?
Paikea, aan de ene kant vind ik t raar dat ze je vriend ook weer gaan bekijken. Ze weten dat t "probleem " bij jou ligt toch? Maar ja misschien is er idd iets veranderd in die tijd. MAar je begint weer met iets en dat is toch al heel wat?!! Zet m op!! En knap kereltje heb je!
Janine, fijn dat je alweer aan de provera mag (uh…begonnen bent hihi) Weten ze wel nu iets meer over de kans dat t goed gaat nu, als je zwanger wordt? Je bent altijd tot nu toe vrij snel achter elkaar zwanger geworden toch, dus de kans is groot dat t weer snel lukt tocxh!!! Succes!
Angeltje, leuk die foto’s! Fijn dat t met je lijf iets beter gaat, hoop dat dat zo blijft!
Bagheera, had je toen ook last van die lage bloeddruk? Het kan idd gene kwaad, maar is vooral vervelend voor jezelf. En slaap je zelf wel een beetje met zo’n raar slaapritme van je dochter?! Lachen in haar slaap, wat schattig!
Mar, wat heerlijk, de 12 weken voorbij en dan ook nog zo’n mooie echo (willen wij zien!!!) en baarmoeder weer terug! Blijf jij eigenlijk bij d egyn onder controle? Niet naar verloskundige? En die dalingen, herkenbaar dus hier! Naar gevoel he? Wat doe jij eraan?
Jippie, en lekker zwanger?? Nog even en dan is t voor jou ook zover hoor!!! Wachten duurt lang…maar het is zo over 2 weken!!! (dan moet ik ook weer werken…ben er op zich wel weer aan toe, al zie ik er wel een beetje tegenop zoals ik me nu voel!)
Woezeltje, alles oké? Zijn jullie allemaal weer helemaal beter??
Heb ik iedereen gehad?
Hier gaat t dus wel redelijk. Zwanger!!! Als ik niet zo heftiog duizel dan is t wel oké en neem ik alle kwaaltjes voor lief. Ik voel tenminste dat ik zwnager ben! Soms moet ik echt om mezelf lachen…als ik bij het zien of ruiken van het avondeten bijv alweer kokhalzend naar de wc ren. Wat een hormonsterbrigade al niet kan doen! Ik leef echt naar de echo toe. Aan de ene kant denk ik, zo misselijk als ik bij vlagen ben, kan alleen maar goed zijn, andere kant vind ik t wel doodeng hoor!! Nog een paar daagjes wachten!
Dikke kus, wienie
Wienie, inderdaad nog maar een paar daagjes. Die zijn zo om hoor.
Mouse, jippie dag 1 is er. Nu eindelijk starten. Ze zullen toch niet moeilijk gaan doen vanwege die paar kilo’s? Ik weet dat ze wel een bmi van 30 aanhouden, maar je bent al zo ver gekomen met testen en afspraken.
Femmie, met clomid 50 mg had ik geen enkele bijwerkingen. Heb het dan ook maar 1 keer gebruikt.
We zien wel hoe het loopt. Ik denk ook wel dat ik vriend kan overhalen om nog een keer zaad te laten analyseren, maar nu nog even niet. Nu moeten we wel weer die vragenlijsten gaan invullen. Soms lijkt het wel geldklopperij. Maar dat zal ik dan maar niet zeggen. Ik ga de volgende keer wel doorvragen waarom ze bepaalde dingen willen doen. De volgende keer is trouwens 15 augustus. Dan zit ik als het goed is op dag 7 van mijn cyclus.
Pfffff heb last van mijn buik… shit hormonen ook af en toe!