Hoi hoi!
Angeltje: Wat een superlieve foto’s van Nordin buiten in zn zwembadje :inlove: Wat een ontzettend leuk badje ook zeg!! Zo’n een wil ik straks ook haha :mrgreen:
Bagheera: Dus Kimberley lijkt haar slaapritme weer wat om te gooien. Hoe gaat het er nu mee? Lief zeg, lachend in de box liggen te slapen!!
Janine: Fijn dat je bloeduitslagen goed waren!. Dus je was al stiekum eerder begonnen met Provera. Hoe lang moet je nu nog?
Femmie: Hoop dat het zo blijft gaan en je geen last zult hebben! Bij mij was het elke maand weer wisselend eigenlijk… Succes
Paikea: Wat een stoere knul zeg, Kian :inlove: Leuke foto!!
Fijn dat je weer opgevolgd wordt. En op zich snap ik het ook wel van je vriend, want jullie weten natuurlijk ook waar het probleem ligt. Wat was de reden van de gyn om alle onderzoeken over te doen eigenlijk?
Mouse: Hoe was je gesprek bij de dietiste? Ik hoop echt dat je BMI geen problemem zal geven en je gewoon nu al mag beginnen Jullie hebben er zo naar uit gekeken!!
Jippie: Ik tel met je mee af tot aan de eerste echo hoor!! En vanaf hier ook nogmaals bedankt voor jullie lieve kaart en kado’tje!! Zo grappig, met dat rammeltje erin!! Echt superliefffff :-
Hoe voel je je momenteel?
Woezel: Hoe gaat het daar??
Nou, heb woensdag mn intake gehad bij de gyneacoloog en blijf de gehele zwangerschap bij hem onder behandeling. Ik krijg ook iets meer controles dan iemand die bij de VK loopt, dus dat vind ik wel een fijn vooruitzicht. Hele leuke man, hij bood zelfs aan om nog even met de echo te kijken zodat hij beebje ook eens ‘live’ kon zien en de harttoontjes kon horen! Geen probleem, hihi… :inlove: Verder hebben we afgesproken dat ik nog tot aan week 16 Progestan blijf gebruiken, alleen halveren we de dosis. Hij snapte heel goed dat ik het wat eng vond om in een keer te stoppen, dus we bouwen gewoon rustig af.
Heb mijn echofoto’s ook eindelijk weten te verkleinen. Wie ze wil zien. Ze zijn hier te vinden:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1802209&highlight=#1802209
:-
Mar
Mar, dat is wel een geruststelling zo’n meelevende gyn.
De gyn wilde alles weer gaan volgen, omdat het nu een ander probleem betreft dan 2 jaar geleden.
We zijn er vandoor. Richting Zeeland. Dinsdag ben ik er weer. groetjes
meiden, ook ik vergeet jullie niet hoor. Heb het alleen erg druk met werken en leuke dingen doen :mrgreen: . Ik kom na het weekend weer bijkletsen!!
(en Mar: wat een geweldige echo-foto’s. Zo duidelijk. Heerlijk meis!!!)
Liefs, Angeltje
Hallo allemaal, ik ben al een tijdje lid van dit forum.
In het begin heb ik hier ook eens meegelzen omdat ik een lange cyclkus had met de klok gelijk.
Ik zal vanaf nu hier mn verhaal zo nu en dan posten en gezellig mee babbelen.
Ik kijk eerst even mee vanaf de zijlijn… want ken jullie helemaal niet.
Heb gisteren diagnose pcos gekregen, ga dinsdag heen voor de homa index. Die uitslag duurt een paar weken en vanaf sept begint de behandeling.
Hallo meiden,
Sorry dat ik zo weinig van me laat horen, maar heb deze week feestweek gehad en veel leuke dingen gedaan en had weinig tijd voor kok :oops: maar ben jullie niet vergeten hoor!
Ik ga straks even bij lezen en kom dan weer mee schrijven.
over 2 weken naar het ziekenhuis in amsterdam. Ik hoop zo dat ze me daar nu eens goed gaan helpen.
ben deze cyclus namelijk weer veel te vroeg ongi geworden
Ik ga nu ook niet aan een nieuwe ronde puregon beginnen. ik wacht wel even af wat ze in a’dam zeggen!
Nou tot snel!! :-*
Hoi meiden,
Kom morgen ofzo weer even uitgebreid reageren. We vieren vanavond hubbie’s verjaardag, die is dinsdag eigenlijk jarig. Maar dan heeft hij nachtdienst, dus vandaar. Voor de rest is alles hier goed!
Kus & tot snel! :-*
Liefs,
Jippie
Ook ik leef nog hoor meiden! :mrgreen: Heb het de afgelopen dagen druk gehad met vakantie vieren en de geboorte van de tweeling van mijn zus!! Ja, ze (Eva en Bart) zijn gister geboren (en ja Jippie: een ICSI tweeling… :lol: :mrgreen: :lol: ), alles is prima en ik was bij de bevalling: zo geweldig mooi en emotioneel!!! Ik kom morgen weer kletsen!!!
(Mar: mooi echo’s!!! :inlove: en Jippie: gefeliciteerd al vast met je hubbie!)
Liefs Woezeltje
Woezeltje Gefeliciteerd met je neefje & nichtje! Lijkt me prachtig om op die manier een bevalling te mogen meemaken!
Na hoeveel weken zijn ze geboren en dmv een gewone natuurlijke bevalling? Geniet lekker van de kleintjes! :-*
Liefs,
Jippie
Hoihoi,
Wat een drukte bij iedereen! Maar allemaal leuke dingen! Zal maar gelijk met de deur in huis vallen: We zijn begonnen!!! :dance:
Woezel, gefeliciteerd met je neefje en nichtje! Leuk dat je bij de bevalling mocht zijn, da’s natuurlijk een bijzonder moment!
Jippie, gefeliciteerd alvast met je hubbie. Hoop dat jullie gisteravond ee leuk feestje hebben gehad!
Mar, WOW :inlove: mooie echofoto’s en fijn dat de gyn zo meelevend is. Lekker om weer een echo te krijgen, geniet ervan!
Paikea, voor jou gaat het dus ook allemaal weer starten, spannend joh!
Femmie, hoe gaat het met de clomid?
Egni, wat jammer dat je weer te vroeg ongesteld bent geworden. Ik hoop dat ze in Amsterdam een goed behandelplan voor je maken.
Janine, fijn dat het afscheid zo leuk was en ook dat zowel de patienten (noem je dat zo) en hun familie hun waardering voor je zo duidelijk laten merken. Nu bijna beginnen op je nieuwe groep, spannend! En ook al weer aan de clomid??
Wienie, nog maar paar dagen en dan de echo! Kan me voorstellen dat je daar erg naartoe leeft.
Angeltje, Bagheera, hoop dat Nordin en Kimberly snel weer een ritme te pakken hebben, dan krijgen jullie ook weer rust.
Nou zoals gezegd, is de 1e ivf gestart! Gisteren uitgangsecho en bloedprikken. Daarna prikles en meteen de eerste dosis menopur gespoten. Gisteravond voor het eerst zelf gespoten en dat ging prima. Aanstaande woensdag heb ik de 1e controle echo. Wel spannend hoor, heb nu eindelijk weer het gevoel dat we een kans maken.
Mouse
Mar: Wauw, wat een mooie echo’s :inlove:
Wozeltje: Gefeliciteerd met de geboorte van Eva en Bart!
Jippie: Alvast gefelicviteerd met je hubbie!
Egni: Vervelend dat je veel te vroeg ongi bent geworden. Hopelijk kunnen ze je helpen in Amsterdam.
Pooh: welkom terug.
Kimberly lijkt dr slaapritme weer een beetje gevonden te hebben, maar ik ben zelf ook een paar dagen niet lekker geweest.
Vorige nacht werd Kimberly krijsend wakker en we hebben een uur met haar opgezeten. Flesje gemaakt, aangelegd, water gegeven, niks wilde ze. Ze leek wel krampjes te hebben. Druppeltjes gegeven, maar ze bleef huilen. Uiteindelijk een zetpil gezet. Ze leek wel die zuigbehoefte te hebben, maar hoefde niks
Uiteindelijk nog even aangelegd en toen viel ze in slaap. Maar het was weer huilen als ik ze in bed wilde leggen. Uiteindelijk is ze met een speen in slaap gevallen, terwijl ze normaal geen speen wil. Het had geen 5 minuten langer hoeven duren, of we hadden de huisartsenpost gebeld.
Gelukkig heeft Kimberly afgelopen nacht goed geslapen.
Gisteren was het zo lekker buiten, dat ze in een opblaasbootje kon spelen.
Hallo meiden,
Hoe gaat 'ie hier? Ook allemaal zo genoten van het lekkere weer. Eindelijk een beetje zomergevoel 8) .
Bagheera: heerlijke foto van Kimberly zeg. Die op het SF waren ook super!! En gelukkig dat ze afgelopen nacht weer lekker heeft geslapen.
Mouse: zeker spannend zeg!! Eindelijk het gevoel dat er echt wat gebeurt. Alvast heel veel succes woensdag. De duimen draaien hier al volop :thumbup: .
Woezeltje: Alweer een beetje bekomen van de bevalling van je zus? Ik kan me voorstellen dat het heel emotioneel en mooi is om mee te maken. :-*
Jippie: hoe was hubbie’s verjaardag? Leuke avond gehad? En verder ook alles goed? Nog even volhouden tot de echo, wat kan de tijd toch kruipen he?
Egni: wat rot dat je veel te vroeg ongi bent geworden. Wel goed dat je de knoop door hebt gehakt om naar A’dam te gaan. Wie weet dat ze daar voor een andere aanpak kiezen en je je daar beter bij voelt. En wel fijn dat je zo’n lekkere drukke week hebt gehad, dat geeft weer wat afleiding.
Pooh: welkom hier en gezellig dat je mee komt kletsen!!
PAikea: hopelijk heerlijk aan het genieten in Zeeland. Wat een mazzel hebben jullie met het weer .
Mar: hoe is het met jou? Ben je erg moe of valt het mee? Lekker rustig aan doen hoor.
Janine: hoe is het inmiddels met je buikpijn? Hopelijk alles weer in orde…
Wienie: heb je al weer iets meer fut? :mrgreen: Wel vervelend als je zo misselijk wordt van de geur van eten. Nog even volhouden, na 12 weken is dat meestal weer over.
en krijg je er weer allemaal andere kwaaltjes voor terug :silenced: :mrgreen:
Femmie: hoe is het inmiddels met je nu je de clomid gebruikt? Ik had meestal wel behoorlijk wat bijwerkingen, maar ook niet elke keer hoor. Volgens mij zegt dat niets… Wees maar blij dat je geen clomid-blues hebt .
Hier gaat alles goed, een heerlijk weekend achter de rug. Nordin slaapt de laatste nachten weer erg goed (van 19:00 uur tot 6:30). Volgens mij ligt hij veel lekkerder in bed nu hij op zijn zij of buik slaapt :mrgreen: .
En verder is hij lekker aan het tijgeren, hij schiet echt heel de kamer door en komt je echt steeds achterna als je naar de keuken loopt ofzo. Erg lief. Ook schreeuwen van plezier is momenteel erg leuk. Het lijkt soms wel of we een papegaai in huis hebben :shock: .
En morgen weer werken. Daar heb ik minder zin in. Het is weer volop vakantieperiode dus we zitten met nog minder personeel als normaal (en we waren al zwaar onderbezet :wall: ). Ik hoop echt snel een andere baan te vinden, want ik heb er zo de balen van!! Maar goed, even de kiezen op elkaar en dan weer 2 dagen vrij :mrgreen: .
Fijne avond nog!!
Liefs, Angeltje
Hoi allemaal,
Daar ben ik dan eindelijk weer eens! Kwam er maar niet aan toe om uitgebreid te posten, zeker met dit weer niet… Hier gaat alles goed! Eigenlijk niet zoveel nieuws, de kwaaltjes zijn er nog steeds, nog niet echt misselijk en voor de rest nog een week en dan hebben we de echo. :shifty:
Wienie Heel veel succes morgen met je echo! Hoe laat moet je? Ik ga heel hard duimen dat er een mooi beebje te zien is & een duidelijk hartje! De echo wel showen, hoor! Zal aan je denken!
Angeltje Hoe gaat het met jullie papegaai? :mrgreen: Grappig dat Nordin de hele kamer door tijgert en ook nog volop gilt van plezier! Hoe is het vandaag op je werk gegaan? Nu weer twee dagen vrij, toch? Geniet ervan!
Bagheera Vrolijke foto van Kimberly in het zwembadje! :inlove: Hoe gaat het nu met haar & het slapen? Zijn jullie er nog achter gekomen wat er aan de hand was? En hoe gaat het nu met jou? Heb je alweer wat meer energie?
Mouse Wat spannend dat jullie nu officieel begonnen zijn! Dus de eerste spuiten zitten er al in? Alles gaat goed met het prikken? Alvast veel succes met de echo woensdag! Wel spannend allemaal, kan me voorstellen dat het een fijn gevoel is dat je nu een echte kans gaat krijgen! Hopelijk ook meteen nog eens raak!
Woezeltje Hoe gaat het nu met Eva & Bart? Alles verloopt hopelijk naar wens met de twee kleintjes! Ook alles goed met jullie?
Egni Balen dat je weer veel te vroeg ongi geworden bent, zo heb je nooit een goede kans natuurlijk… Ik hoop echt dat ze in Amsterdam naar je cyclus gaan kijken en dan in elk geval naar je luteale fase. Ik denk echt dat je daarvoor ondersteunende hormonen nodig hebt, net als Mar. Als dat eenmaal in orde is, moet het toch een keer gaan goed komen, zeg! :hug:
Pooh Welkom hier!
Paikea Hoe was jullie weekendje in Zeeland? Jullie hebben het wel erg getroffen met het weer! Ik hoop dat jullie het naar je zin gehad hebben! En een stoer kapsel heeft Kian! :thumbup:
Mar Mooie echo-foto’s! Ook al erg duidelijk, zeg! Je ziet al precies het neusje en mondje! En morgen alweer 13 weken, eindelijk de kritieke periode voorbij! Geniet er lekker van, meis! Fijn dat je gewoon onder controle blijft van de gyn, wel zo’n geruststellende gedachte! En hoever zijn jullie met de woonkamer, is het bijna klaar?
Janine Hoe gaat het nu met je? Nog steeds zo’n last van je buik door de hormonen?
En hoe gaat het op de nieuwe groep?
Femmie Hoe gaat het met je? Alweer een tijdje niet gezien op het forum, heb je het druk of ben je aan het vakantie vieren?
Hoe gaat het met de bijwerkingen van de Clomid? Heb je deze week ook de eerste fm?
Succes met alles & ik hoop dat het meteen goed aanslaat!
Tot snel maar weer!
Liefs,
Jippie
Hee Wienie,
Hoe is je echo gegaan?
Hopelijk kun je ons straks een mooie beeb showen!
Liefs,
Jippie
Ha meiden,
Eerst t goede nieuws! Ons beebje doet t!! Is nu 1,8 cm en loopt 4 dagen voor op groei. Hartje gezien en gehoord! Het beebje bewoog zelfs eventjes! Zo gek, dat dat in mijn buik zit!
Minder fijn is dat ik hier wat minder was, sinds zondagochtend hield ik niks meer binnen, zelfs geen water. Kon alleen maar overgeven, zelfs bewegen zorgde daar al voor. Heb nu medicijnen en die werken echt. Zo beroerd zijn hoorde er dus echt niet bij, kan nu tenminste weer gewoon functioneren. Dus vandaag een topdag!
Doe t wel heel rustig aan, dus ga zo lekker lui doen!
Enne sorry als ik hier dus wat minder ben, dan hang ik boven de wcpot of heb ik net puf om andere dingen te doen.
Alles goed met iedereen? Andere keer meer!! Gaan zo t nieuws met wat mensen delen!
x wienie
Gefeliciteerd, Wienie! Super, zeg! Kun je de echo ook showen, of heb je geen scanner? Ik ben erg benieuwd, ook omdat wij precies even ver zijn als we voor een echo moeten. Heerlijk dat alles goed is, meis! Wanneer mogen jullie nu weer voor een echo?
Wel balen dat je je voor de rest zo ziek voelt, lijkt me erg vermoeiend… Ik ben blij dat je daarvoor medicatie hebt, die goed aanslaat! Anders hou je het ook niet lang vol, als je geen eten & drinken kunt binnen houden. Doe maar lekker rustig aan, we zien je vanzelf wel weer!
Liefs,
Jippie
ps Waar is iedereen, trouwens? Rustig hier… :think:
Hooooi! Ik ben er ook nog wel hoor :mrgreen:
Wienie: Super meis, een goede echo Helemaal blij voor je! Minder dat je zo misselijk bent. Doe maar lekker rustig aan en ik hoop dat de medicatie goed zn werk zal doen!
Jippie: Had je net nog even een sms gestuurd, die ik gister van je kreeg kwam aan tot het woordje tuin :mrgreen: haha… Maar alles goed daar gelukkig! Nog een klein weekje en dan mogen jullie ook de beeb (BEEBS :inlove: ) zien!!
Woezeltje: Van harte met het tanteschap! Wat bijzonder dat je de bevalling van zo dichtbij hebt mogen meemaken zeg! Lijkt me heel intiem om dat te delen met je zus. Erg fijn dat een ICSI behandeling ze 2 van zulke mooie wondertjes gebracht heeft! Hoe gaat het nu? En hoe gaat het met Luna?
Egni: Ah meis, balen zeg weer te vroeg ongi geworden :hug:
Gelukkig kun je nu gauw in dat andere zkh terecht en ik hoop ook echt dat ze dan es goed naar je luteale fase zullen kijken. Want heb zo’n vermoeden dat daar bij jou ook het probleem ligt… En dat is echt goed te verhelpen hoor! Maar neemt niet weg dat het voor nu gewoon ontieglijk klte en verrot is dat die stomme :evil: er weer zijn!! :-
Bagheera: Wat een mooie foto zeg van Kimberley! Hoe gaat het nu met het slapen?
Angeltje: Wat heerlijk dat Nordin zo beweeglijk wordt en praatjes heeft!! Hoe gaat het op je werk momenteel? Naar dat er ondebezetting is. Ben je nog aan het solliciteren of heb je het ook op een lager pitje staan?
Femmie: Inmiddels de clomiddagen weer achter de rug? Hoe is het je afgegaan? Geen bijwerkingen gehad? Wanneer heb je een fm?
Janine: Gaat het weer wat beter met je inmiddels?
Hier alles wel vrij rustig! Begin me echt beter te voelen. Minder duizelig en ook de misselijkheid zakt af, beperkt zich alleen tot de avonden. Verder had ik vandaag toch weer wat, ben uit m’n bh geknapt! :silenced:
Hahahaha, hij’s echt half doormidden en had net vorige week een grotere maat gekocht, dus maar weer op pad binnenkort :mrgreen:
liefs
Mar
Meiden, ik ben er ook nog steeds hoor, maar het komt er gewoon niet van om op iedereen te reageren. Ben erg veel bij mijn zus (Luna gaat dan gezellig mee) en hier thuis gata ook alles gewoon door natuurlijk!! Verder hebben we nog steeds vakantie (laatste week), dus we geniet 's avonds wat meer van ene rustige avond en heb dan weinig puf om achter de pc te kruipen!!! Ik kom echt zo snel mogelijk weer op iedereen reageren!!! :-
Met mij gaat het verder goed hoor!!! :mrgreen:
Wienie: geweldig dat de echo goed was!!! Hopelijk blijven de medicijnen werken en voel je je niet meer zo beroerd!!! :hug:
Mouse: super dat je gestart bent!!! Ja, ik kan me voorstellen dat het voelt als dat je nu echt weer eerlijke kansen krijgt!! Duim voor je!!! :-
Meiden ik denk aan jullie allemaal! Ik kom van de week echt weer even uitgebreidt reageren en vanaf dan ook weer met regelmaat! :liar: (hahahaha, wel probeer ik echt…)
Liefs Woezeltje
Hoihoi,
Ben er ook nog!
Wienie, geweldig joh! Fijn dat alles goed is en zelfs nog even zwaaien naar jullie, dat wordt een schatje Wat heb je gekregen voor je misselijkheid? Ik heb er ook erg last van gehad en heb emesafene zetpillen gehad. Hielp wel met alles binnenhouden, maar de misselijkheid was er niet echt van weg bij mij.
Jippie, voor jullie nu ook aftellen naar de echo, al minder dan een week! Spannend! En nog steeds bezig met de tuin?? Krijgen we daar ook foto’s van?
Woezel, zeg niet jokken hoor :-* logisch toch dat je nog even extrra geniet van je laatste vakantieweek. De drukte begint snel genoeg weer.
Angeltje, fijn dat Nordin al weer beter slappt. Hoe is het nu hij van de medicijnen af is? Gaat alles nog goed?
Bagheera, lekker dat Kimberly het ritme weer oppakt en dat jij weer wat meer energie hebt.
En voor de rest een dikke knuffel!
Morgen eerste echo. Verder weinig nieuws te melden. Bijna klaar met Harry Potter, hier nog fans?
greetz, Mouse
Goedemorgen,
Net echo gehad. Alles is nog rustig. Grootste follikel is nu 8 mm. Zaterdag moet ik weer terug. Als er dan nog weinig groei in zit, wordt de medicatie aangepast. Dat wilde de gyn nu nog niet doen omdat het kan zijn dat het wat langer duurt om op gang te komen.
groet, Mouse
Hey Mouse, sorry dat ik je gister in mijn berichtje vergeten ben succes te wensen. Zag het net pas. Wat jammer dat er nog niet veel groei in zit. Maar wie weet gaat het nu toch snel. Hoeveel dagen spuit je inmiddels? Veel succes en anders straks idd de dosis ophogen… Hoop dat er gauw resultaat is :thumbup: liefs