Meiden met een lange cyclus-deel 13

He mar, wat vervelend dat je toch last blijft houden van die harde buiken! en wat jammer dan dat de VK er zo luchtig over doet :? . Ze zou toch moeten weten dat het jou ongerust maakt.

Ik zou gewoon nog eens naar je gyn bellen hoor als het aan blijft.

hoop dat het gauw over is1 het komt vast goed meid!! :-*

Jippie, wij zijn momenteel ook de badkamer aan het verbouwen. we waren er al mee begonnen voor de vakantie. Mijn mannetje is nu het laatste restje er aan het uitslopen en inderdaad geeft het een hoop troep.

volgende week wordt er gestuukt en de week daarna getegeld en alles er weer in gezet. 2 weken nog niet thuis douchen dus :frowning: . maar het wordt vast veel mooier, we hadden namelijk nog echt zo’n ouderwetse groene badkamer.

woezel, hoe is het nou? al ongi?

Bedankt voor de felicitaties!

egni: Lekker hoor, een weekje in de zon! Ik ben helemaal niet jaloers :liar: :wink: Je maakt het wel spannend, ik ga voor je duimen!

Jippie: Ja de schuur is groen en geel ( wat feller uit komt dan ik in mn gedachte had :mrgreen: )

Leuk dat jullie een kamertje hebben uitgezocht! Welke heb je? Als je het nog even voor je wilt houden is het ook goed hoor. En veel succes met het verbouwen van de badkamer.

Mar:De 11e was ik echt jarig, de 10e kreeg ik mn kadootje alvast van mijn schoonouders.

Ik kan me voorstellen dat je ongerust bent. Ik kreeg van de gyn een briefje mee voor noodgevallen. Gewoon bellen hoor, je kunt beter een keer voor niks bellen dan te laat. Ik had 3 keer per dag een harde buik: de eerste en de laatste duurden 3 uur, de 2e duurde 4 uur ofzo. Ik werd naar het ziekenhuis gestuurd voor controle en daar ben ik meteen opgenomen. Het zakte toen na 2 dagen gelukkig wat af en mocht na een dag of 3 weer naar huis.

Mijn gyn vertelde dat een harde buik een paar seconden tot een paar minuten duurden, maar normaal gesproken niet zolang als ik ze had. Dus als je ongerust bent, gewoon gaan bellen.

Morgen komt de familie voor mijn verjaardag en ik heb voor het eerst in 4 jaar geen idee wat ik ga krijgen…

Meestal vroeg ik geld om zelf iets leuks te halen, maar dit jaar heb ik verschillende dingen door gegeven die ik leuk vind.

Eerlijk gezegd vind ik het nog spannend ook :oops:

Kimberly kan nu met 1 handje los blijven staan, ze kan al iets oprapen van de grond en trekt zich nu overal aan op, zelfs aan je broekspijp :mrgreen:

Bagheera, wat een schattig armbandje.

Wil je een hele fijne dag wensen vandaag :-*

Egni,
owwwwwww wat heerlijk, lekker liggen zonnen. Ikke is jaloers :mrgreen: `

Hebben jullie deze ronde wel geprobeerd het ei te benutten?

Jippie, ja ik heb dinsdag echo. Spannend…

En jullie zien me zoiezo komende zondag. Ik heb ook een kaartje van de kruidvat gescoord dus ook ik ga definitief met de trein. Ow wat leuk een kamertje uitgezocht. Ik zit er ook wel over te dagdromen, maar heb zoveel leuke ideeen.

Mar jeetje meis, ik kan me voorstellen dat je onzeker bent!!! Je VK kan je toch wel gerust stellen? Ja ok dan is het midden in de nacht, maar dan nog, ze heeft dat vak gekozen dus het hoort erbij.

Als je je onzeker voelt gewoon bellen hoor!!! Je wil niet hebben dat je achteraf zegt van, had ik maar. Daar is zij de verantwoordelijke voor om de juiste keuzes te maken en als ze je afwimpeld, maar jij je er niet zeker onder voelt, gewoon om verklaring vragen hoor!!! :hug:

hey meiden,

Op naar de volgende cyclus maar weer. Ja je leest het goed ben 8 dagen na mijn eisprong die ik goed voelde al weer ongi geworden.

Moet nu morgen voor een uitgangsecho. Dat deden ze in het vorige ziekenhuis nooit. Wel balen want ik moet dus nu nog een keer extra van mijn werk weg.

Deze ronde krijg ik in ieder geval iets voor de korte luteale fase. Ben benieuwd wat dat dat doet.

Egni

Hoi Egni,

Wat vreselijk balen, zeg… :? Succes met je uitgangsecho morgen! Ik hoop dat alles er goed uitziet, maar dat zal vast wel. Ik heb ook nog nooit een echo op cyclusdag 3 gehad, dus ik weet niet precies waar ze dan naar kijken. Moet je morgen dan ook met de Puregon beginnen, en dan over ruim een week voor een fm? Ik ben blij dat ze nu in elk geval goed naar je luteale fase gaan kijken en je daar Progestan/Pregnyl voor gaat krijgen. Waarschijnlijk ligt daar het grootste probleem. Wie weet als dat opgelost is, dat je dan snel zwanger bent! Ik hoop het , meis… Heel veel succes met de komende ronde & ik duim voor je! :-*

Liefs,

Jippie

Meiden, ik zal straks even bijlezen, maar moet het even kwijt…

Kijk eens naar mijn extra banner… :mrgreen:

Ik ben weer zwanger… :inlove:

Ik kan het niet geloven, ben helemaal beduusd…

Kom traks meer schrijven… Luna staat steeds de tekst te wissen… Zo kan ik niet typen. Doe het straks als ze op bed ligt!!!

Liefs Woezeltje

Zo Luna ligt even op bed. Zet ik even mijn verhaal er neer en ga dan bijlezen!

Ik kan het gewoon niet geloven!!! Ik vind het ook echt heel eng. Ik heb weer veel buikpijn (ook ongi achtige buikpijn). Nu had ik dat bij Luna natuurlijk ook, maar toch… Ik hoop echt dat het goed blijft gaan!

Afgelopen zaterdag was ik dus nog steeds niet ongi. Test gedaan, negatief. Ik vond het al raar, omdat ik zeker wist dat ik zaterdags mijn eisprong had gehad! Nou ja, dan zal ik morgen wel ongi worden, dacht ik nog… Niet dus. en vandaag ook nog steeds niet. Heb toen maar weer een test gekocht en gedaan en er staat echt een plusje!!! Nog licht (niet zo donker als de ene streep), maar het staat er echt!!

Ik had er totaal geen gevoel bij. Het kon weer alle kant op.

Zo bijzonder dat het raak is… Meteen de eerste maand…

Wel eng en ik denk soms ook wel: ojee… Luna is pas 1 jaar en 7 maanden als het kindje komt (als ik deze keer wel “normaal” en op tijd beval :wink: ). Maar goed, dat komt ook allemaal wel weer goed. Het zal druk zijn, maar dat geeft niets!!!

O meiden, ik kan er met mijn verstand niet bij!!! Ben zo blij!!!

LUNA KRIJGT EEN BROERTJE OF ZUSJE!!! :inlove: :dance:

En nu maar hopen dat alles goed blijft gaan…

Zo, ga nu even lezen en reageren!

Liefs Woezeltje

Waaaaaa!!! woezel wat goed!!! Van harte gefeliciteerd!! Ik zei toch, geen bloed geeft moed!!

Was hier even weinig, druk geweest, autootje inwijden en crea bea, zie hieronder het resultaat!!!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1992090#1992090

Kom later weer meer tiepen hoor!!!

x wienie

Ja, Wienie, jou rijmpje vergeet ik vanaf nu dus nooit meer… :mrgreen:

Gaaf behang!!! :thumbup: Erg mooi hoor! En die schilderijtjes!! Super zeg dat je zo crea bea bent!!!

Nu even bijlezen…

Woezeltje, van harte gefeliciteerd. Ik meen het, al is het even flink slikken en wat traantjes van mijn kant weg knipperen.

Ik merk dat ik het er nog steeds erg moeilijk mee heb. Ik denk dat het ook wel komt door de hormonen die ik gebruik. Ik ben normaal niet zo. Ik herken me dan zelf ook vaak niet. Ik weet datik het van jullie niet kan vragen, maar ik kan echt nu niet tegen al te veel zwangerschapsverhalen. Nu twijfel ik dus weer enorm om zondag mee te gaan. Gezien mijn reactie op Woezeltjes nieuws. Volgens mij zijn er zondag maar 2 niet zwangeren. Ik laat het wel weten wat ik nog doe.

Egni: o meid, en ik zet hier zo mijn verhaal neer… :frowning: Ik had jou stukje nog niet gelezen… O meid, ik hoop dat het medicijn om de luteale fase te verlengen aan gaat slaan hoor!! Dan heb je echt eerlijke kansen!! Ik hoop het echt zo erg!!! :-* :hug: :-

Bagheera: beetje laat, sorry, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Mooi armbandje!! :thumbup:

Mar: bel gewoon de gyn!!! Ik meen het meisje! Zo lang jij je er onzeker bij voelt en ze blijven komen en zijn pijnlijk moet je gewoon het zekere voor het onzekere nemen!! Ik ben zo ontzettend vaak “voor niks” naar het zh geweest met mijn harde buiken. Ze namen me steeds weer serieus! Echt, blijf er niet mee lopen als het niet goed voor je voelt! Die stress omtrent je harde buiken kunnen het nog eens versterken, waardoor je er nog meer krijgt. Ik weet het helaas als geen ander…

Doe je rustig aan??? :hug:

Jippie: leuk de 20 weken echo!! Zie je beebje errug lang!!! :wink: Kan me wel voorstellen dat je had gehoopt dat het wat later zou zijn. Altijd fijn om vaker een echo te hebben, die niet te dicht op elkaar vallen!!

Wat voor een kamertje is het geworden???

Succes met jullie badkamer!!!

Femmie: doe maar rustig aan!!! We zien je wel weer verschijnen!!

Angeltje: o heerlijk die foto’s van Nordin!!! :inlove: De kuif is echt geweldig geworden!!! :-

Zo ben geloof ik weer bij!

Volgende week ga ik weer beginnen met werken. Ik voel me een stuk sterker en heb meer rust. Ik wil het volgende week dan ook weer proberen. Als het goed is moet ik maandag toch eerst nog naar de arbodienst, dus zal met hen wel even overleggen.

Ga ik nu maar even de was opvouwen en een boterham eten!

Liefs Woezeltje

Paikea: o meid… :hug: Ik snap je tranen heel goed hoor! Laat het er maar zijn!! Ik heb er als geen ander begrip voor.

En we hoeven het tijdens de meeting toch niet de hele tijd over zwanger zijn te hebben??? Tuurlijk zie je meiden met een dikke buik zitten, maar die kom je in je dagelijks leven ook tegen! Echt, ik zou het jammer vinden als je daarom wegblijft!!! Ik vind het juist leuk om iedereen te leren kennen, om verhalen over jullie te horen en niet alleen maar over de zwangerschappen!!

Mij zul je er niet over horen hoor!! Voor mij is het nog zo ontzettend pril!!!

Liefs Woezeltje

Zo, ben ik weer, lijkt alsof ik eeuwen niet geweest ben hier!

ik kan niet verder terug dan egni…ben ik dan echt zo lang weggebleven hier??? Of hebben jullie hard jullie best gedaan?

Egni, balen zeg zo vroeg weer ongi. Maar ze kunnen vast iets aan die fase doen, dat hadden er meer hier toch? Hoe was de echo? Bij ene uitgangsecho kijken ze of alles rustig is, of slijmvlies afbreekt en eitjes allemaal zijn verdwenen. Ik heb die een keer gehad toen ik tegen overstimulatie zat. Ze doen dat in sommige ziekenhuizen wel vaker schijnbaar.

Jippie, ook al een datum voor de 20 weken echo? Ik kan die pas na morgen bij vk maken, ik hoop zo snel mogelijk! Badkamer opknappen gaaf! En wat voor kamertje heb je?? Showen!!!

Mar, hoe is t met die buiken? Zijn ze wat minder geworden? Anders gewoon bellen hoor!! Niet met zorgen rond blijven lopen!!

Bagheera, die schuur is leuk zo! Zag m ook ergens al voorbij komen! En nog van harte gefeliciteerd!! (of had ik dat al gedaan??) Schattig armbandje!

Femmie, wanneer heb je echo? Spannend!!!

Paikea, Hormonen? Hormonsters zijn het!! Geniet lekker van wat je nu hebt en de kleine dingen die er zijn en dan komt vast alles goed!!! Die hormonen zijn op een gegeven moment weer weg. Ik zou wel gaan hoor zondag, het gaat toch niet alleen over zwangeren??? Is ook gezellig!! (zeg ik en ik be er zelf niet eens bij haha) Kop op meis!

Ehm…nu ga ik even kijken of ik nog iemand vergeet…even denken…ik plaats eerst dit even!!

angeltje, nog maar 3 daagjes!! Spannend! En gave coupe heeft Nordin!

kaatjes en is het kaartje gelukt? Hebben jullie een drukker in d ebuurt gevonden of via internet?

janine, hoe is t met d ebuikpijn? Hoop dat de dagen snel voorbij zijn!!

Ergens heb ik t idee dat ik nog steeds iemand vergeet… :think:

Hier alles zijn gangetje. Even geen nieuws eigenlijk geloof ik, van t weekend flnk bezig geweest en nu heb ik au…in mijn rug…au au, dacht dat het vanochtend over was, maar komt nu weer dusse ga lekker tv hangen!!

Groetties!

Woezel DAT MEEN JE NIET! Jeetje, meis… wat super! Wie had dat nou gedacht, meteen de eerste keer raak & ook nog eens zonder Clomid! Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben. Gefeliciteerd & geniet ervan! :-*

Paikea Knuf voor jou! Ik snap dat het moeilijk is om steeds tussen de zwangere meiden te zitten. Ik hoop toch dat je zondag gaat komen, natuurlijk gaan we niet constant over beebjes kleppen! Ik zou het leuk vinden om je te zien, maar goed… Kijk maar even hoe je je voelt.

Ik kom later weer wat uitgebreider, hoor!

Groetjes,

Jippie

Hai hai

Allereerst, Woezeltje, gefeliciteerd! Super!

Wienie, ik heb inderdaad minder last van mijn buik, maar van het weekend ben ik weer niet lekker geweest.

Net zoals Paikea vind ik het ook steeds moeilijker om hier te gaan schrijven. Sorry, weet ook ff niet wat ik moet zeggen.

Liefs, Janine

Woezel!!! Proficiat!!! :dance: :dance: :dance:

Wat gaaf!!! Wordt je ook een junimama :mrgreen:

(verder ff weinig bijgelezen, ben erg moe wederom, sorry :oops: )

egni :frowning: :hug:

Meiden,

Ik snap als geen ander hoe moeilijk het is om hier te schrijven, vooral als je al heel lang bezig bent voor een eerste kindje, met al die nieuwbakken mama’s en zwangeren. (ik vond dat ook toen mensen zwanger raakte en ik maar niet…, maar ik ben toch blijven schrijven!) Maar ik denk ook dat we realistisch moeten zijn: we mogen alleen maar blij zijn dat dit gebeurd!!! En natuurlijk gaan er nu heel veel denken: jij hebt makkelijk kletsen!!! Maar ik meen het wel. En ik had het ook gemeend als ik niet weer zwanger zou zijn!!!

Ik zou het jammer vinden als meiden hier niet meer mee gaan schrijven vanwege dit. Ik snap het heel goed hoor! Begrijp me niet verkeerd!! Maar ik zou het ook jammer vinden als de meiden die zwanger zijn hier niet meer schrijven, omdat ze mensen geen pijn willen doen!!

Kunnen we niet tot een compromis komen ofzo? Ik zou het zo jammer vinden als we elkaar uit het oog gaan verliezen!!!

Moeten we met de mama’s en zwangeren een ander topic openen ofzo om daar de babydingen te bespreken?? Dan is het ieder zijn eigen keus om daar te gaan lezen?!

Ik weet het ook niet hoor meiden!! Maar probeer alleen mee te denken en ons clubje bij elkaar te houden!!!

Liefs Woezeltje

Janine: :hug: :-* Ik snap je heel goed meid!!! :hug:

Liefs Woezeltje