Meiden met een lange cyclus-deel 13

Hoi meiden,

Kaat: leuk hè, kaartjes uitzoeken? Ik vond het toch ook best moeilijk. Je moet echt iets tegenkomen wat jullie beiden aanspreekt. En dan nog de tekst… En rustig aan hè, niet te hard werken in de tuin :naughty: . en super joh, dat het met je werk zo mooi heeft uitgepakt!!!

Mar: getsie meis, wat naar dat het allemaal zo moeizaam verloopt. Ik weet helaas alles van harde buiken en je moet er echt mee oppassen hoor. Je weet waar het bij mij toe geleid heeft. Dus goed je vezeltjes nemen en rustig aan. Dus idd ook m.b.t. de meeting. Ik zou het enorm jammer vinden als je er niet bent, maar je gezondheid en die van je beebje zijn het belangrijkst. Wel fijn dat je jullie knulletje weer even hebt mogen zien :mrgreen: .

Janine: wat rot dat je zo’n last hebt van het spiraaltje. 3 weken is nog best wel even… Ik hoop dat het snel voorbij vliegt. En heerlijk dat je zo verwend bent met je verjaardag!!

Jippie: lastig, met je ouders. Het vervelende in zo’n situatie is dat als het al zo gevoelig ligt eigenlijk geen enkele reactie goed is. Als ze niet reageren is dat niet fijn, maar nu ze het wel doen heb je er ook vraagtekens bij. Ik zou maar gewoon even kijken hoe het verder uitpakt en in ieder geval niets doen waar jullie je niet goed bij voelen. Als jullie geen behoefte hebben aan innig contact is dat aan jullie. En hoe is het verder??

Mouse: fijn dat de echo helemaal in orde was. En wat super dat ze er zo de tijd voor namen. Heerlijk weer even die geruststelling hè? Geniet ervan meis!! Je hebt er lang genoeg voor geknokt :-* .

Woezeltje: we hebben elkaar al gesproken. Dikke knuf en ik hoop dat jullie snel een 2e wondertje mogen verwachten :pray: . Zou wel helemaal te gek zijn als het nu zo spontaan zou lukken!!

Wienie, Femmie, Egni, Paikea hoe is het met jullie?

Zo, ben weer een beetje bij geloof ik. Sorry als ik iemand vergeten ben…

Ik ben vandaag voor het eerst met Nordin bij de kapper geweest, zijn haar werd zo lang. Hij heeft zich echt als een binkie gedragen. De kapster zei dat de meeste kindjes op deze leeftijd het vreselijk vonden om geknipt te worden, maar Nordin heeft geen kik gegeven. Lekker bij mama op schoot met een flesje sap erbij is hij geknipt. En steeds lachen naar de kapster :mrgreen: . Ik heb zijn afgeknipte plukjes meegekregen voor in zijn plakboek. Zijn kuifje is nu weer helemaal tip-top :wink: .

En verder blijven de nachten waardeloos. Ik klaag niet hoor. Als Nordin verder gewoon gezond is en dit is het, nou ja, dan is het niet anders. Af en toe maar even ploegendienst met hub om toch een beetje bij te kunnen tanken. Het is nu eenmaal een hele onrustige slaper. Kan het met een volgende alleen maar meevallen…

TOCH??? :shock: :pray:

Nou meiden, ik ga weer even verder. Zo nog even een aflevering van Lost kijken op dvd. Ben echt helemaal verslaafd…

Liefs, Angeltje

Kaatjes Ik ben erg benieuwd naar jullie kaartje! Strakkies in december wel komen showen, hoor! Dus druk aan het bladblazen geweest? Hopelijk gaat het dan nu niet waaien, zodat je het eerste gedeelte ook weer overnieuw moet doen! :mrgreen:

Mar Fijn dat alles in elk geval goed is met het kleine ventje. Maar wat zal jij een last hebben, zeg… :frowning: Kan me er wel iets bij voorstellen en dan ook nog bloedverlies, schiet je helemaal in de stress natuurlijk. Ik hoop dat het vezeldieet goed aanslaat! Verder veel fruit eten, kiwi’s en pruimen, heel veel drinken, enz. Wat de meeting betreft: Je moet maar even kijken hoe het gaat. Ik zou het wel ontzettend jammer vinden als je niet kunt komen! Maar goed, daar is dan niets aan te doen. Je gezondheid gaat natuurlijk voor!

Janine Wat kl*te dat je zo’n last hebt van dat spiraaltje! Is dat normaal, dat je daar de eerste maand zo’n last van hebt? Hopelijk gaan voor jou de dagen een beetje snel, dat dat rotding er weer uit mag. Je wordt het ook flink zat als je steeds ongikrampen en bloedverlies hebt. Sterkte & een knuf! :hug:

Woezel Hoe is je gesprek vanmiddag gegaan? Hopelijk ging het niet al te moeizaam!

Alle andere meiden: Ook alles goed?

Vanochtend nog wezen shoppen voor wat nieuwe kleding. Deze winter zijn tuniek-truitjes in, dus allemaal wat langer en wat strakker om de buik. Twee leuke outfits gescoord en ineens zag ik een zwanger buikje tevoorschijn komen! :inlove: Dat ene shirtje legt de nadruk een beetje op de buik, zit daar ook wat strakker en ja hoor… eindelijk wat te zien! Verder een nieuw telefoontje gekocht, ook erg mee in mijn sas. En ik denk dat ik zondagavond voor het eerst het kindje heb gevoeld! We zaten te tv-kijken en ineens voelde ik een soort plopjes boven mijn schaambeen. Het voelde eigenlijk een beetje alsof je een spiertje voelt trillen en ook wel als luchtbelletjes in je darmen. Alleen voelde ik dit heel erg aan de voorkant van mijn buik, het duurde ook maar een paar seconden. Ik had meteen zoiets van: Huh, wat is dat? Het voelde heel apart en anders dan anders. Sindsdien helaas nog niet weer gevoeld. Ik twijfelde eraan of het beebje al kon zijn. We zijn nog maar 15 weken, het is het eerste kindje, ik ben ook niet echt dun. Dus ik had het pas met 20-22 weken verwacht. Ik heb het even op het topic van de maart-mama’s gevraagd, omdat de meesten van de tweede zwanger zijn of ze zijn langer zwanger. Maar iedereen zegt dat het de beeb was. Nu maar hopen dat ik het snel weer voel! Zit helemaal te stralen, had het echt nog niet verwacht! :clap:

Liefs,

Jippie

Angeltje We waren tegelijk aan het posten!

Fotootje showen van Nordin! Ben erg benieuwd naar zijn nieuwe coupe!

Paikea Waar ben je, meid? De laatste tijd niks meer van je gehoord…

Ben je nog ongi geworden, hoestie verder? :-*

Groetjes,

Jippie

Wienie, wat een leuke auto!!! Jeetje joh en wel of niet praktisch met kinderen, wat je zegt het is maar wat je gewend bent, en die auto’s zijn altijd luxer dan die van vroeger waar onze ouders het mee gedaan hebben :mrgreen:

Ow en je bent al uit de namen. Dat lijkt me zo lastig :eh:

Ow en trouwens, ikke heb vlgd week echo :wink:

Kaatjes, wat heerlijk dat je je mannetje weer bij je in bed had. Het ligt wel lekker ruim alleen, maar is toch ook maar zo alleen hè?

wowwwwwwwwwww en jij hebt lekker lang verlof :shock: hihi, maar ja als ze van je afwillen moeten ze daar ook maar lekker voor dokken.

Ga je echt lekker van je vrije tijd genieten tot dan? Of ga je wel zoeken naar nieuw werk en dan een lekker extra zakcentje overhouden?

Woezel, thx voor de treintip. Ik ga er gebruik van maken.

Ow en zaterdag je nod. Lastig hè, hoe je je de signalen van je lichaam moet vertalen :?

Mouse,
wat heerlijk die echo :dance: Balen dat hubbie in de file stond :? .

Mag ik vragen wat een nt-meting is? :shifty:

Jippie, wow jij bent ook alweer 15 weken. Wat gaat dat hard :shock:

Ik ben morgen alweer 6 weken, vind het bij mezelf ook zo hard gaan :shifty: Zullen niet veel mensen zeggen van de eerste periode, maar ja ikke dus wel.

Lastig meis met je ouders. Jeetje, kan me voorstellen dat je niet goed weet wat je ermee aan moet. Maar mijn eerste reactie was, ze durven misschien niet te bellen en willen op deze manier laten zien dat ze zo blij zijn.

Owwwwwww en wat leuk dat je je buikje al gaat zien :inlove: en dat je wrs beebje gevoeld hebt :inlove:

Vlgs mij ben jij volop aan het genieten? :smiley:

Mar, wat fijn om te horen dat ze je wat meegegeven hebben. Hopelijk gaat het snel werken. Lijkt me echt heel onaangenaam als je zo verstopt zit :shifty:

Janine, rustig aan doen meis. Je bent echt aan het aftellen met het spiraaltje he? Kan ik me wel voorstellen :hug:

Angeltje, wat leuk dat nordin zo stoer was bij de kapper. Dat kan ook anders zijn hè? En heb je hem een leuk kapsel aangemeten?

Nou meiden, ik ga sommige van jullie helpen :-*

Heb me opgegeven voor MvM en ze zijn net langs geweest.

Test was super positief. Vond het toch wat spannend weer toen ie gedaan werd. Maar ben nu weer helemaal happy, zoals in het begin :mrgreen:

Ik heb trouwens de HA nog steeds niet ingelicht bedacht ik vandaag :oops: Hebben jullie dat gedaan toen jullie het wisten?

Femmie Volgens mij hoef je op zich je huisarts niet meer in te lichten tegenwoordig. Als je bij de gyn loopt dan worden al je gegevens en je dossier automatisch al doorgestuurd naar je huisarts. Dus die zal inmiddels wel weten dat je zwanger bent! Ik ben niet naar de huisarts geweest om het te melden. Zou niet zo goed weten wat ik de beste man moet vertellen, voor de rest zullen we niet zoveel met hem te maken hebben. En een doorverwijzing voor de verloskundige hebben we dus ook niet nodig (alhoewel…waarschijnlijk wel voor de nacontrole’s). Anders kun je altijd even bellen om te vragen hoe zoiets in z’n werk gaat, ik weet het eerlijk gezegd ook niet. :think:

Sorry, ben even hier weinig aanwezig. Heb het druk en wil ook niet te veel lezen over zwangeren verhalen. sorry, niks persoonlijks, maar wil even wat afstand nemen om weer vol energie verder te gaan. vandaag 2e dag clomid alweer.

Hoi meiden!!

Paikea: doe maar rustig aan meid! Afstand nemen is altijd goed! Maar je komt toch wel gewoon naar de meeting he!???

Probeer positief te blijven!

Jippie: lekker he zo shoppen!!! :inlove: Zo leuk en ik vind de positiemode nu ook weer errug mooi!!!

Als jou gevoel zegt dat het je kindje was, dan moet je daar echt vanuit gaan hoor!! Ik voelde het ook heel vroeg. Het zijn in het begin inderdaad een soort van blobjes in je buik. Ik voelde echt wel het verschil tussen of het mijn darmen waren of Luna!! Geniet er van!! Zo geweldig gevoel!! :inlove:

Jeetje wat een vervelende situatie met je ouders zeg… En moeilijk dat ze een bos bloemen sturen, maar daarvoor nog de telefoon erop gooiden toen je bij je oma binnen kwam… Ik zou zelf maar even een afwachtende houding aannemen als ik jou was. Laat ze zelf maar een stap in de goede richting zetten. :-* :hug:

Angeltje: wat geweldig dat Nordin al naar de kapper is geweest! :inlove: En stoer hoor dat hij zo braaf is blijven zitten! FOTO!!! :mrgreen:

Voordat Luna een keer naar de kapper kan, zijn we vast weer een jaar verder… :wink:

Verder… we zijn gister aardig bijgeklept… :-

Kaatjes: leuk hoor kaartjes uitzoeken!!! :thumbup: Ik vond het erg moeilijk. Wij hebben er erg lang overgedaan. Hopelijk valt de prijs mee en kan hetgeen jullie willen!!!

Mar: gelukkig dat alles verder goed is met jullie mannetje!!! Hopelijk helpen de vezels en komt je buik tot rust! Ik ken het fenomeen harde buiken als geen ander, had er ook al zo vroeg last van. Alleen bij mij was het recept: rust. Het lag toen niet aan mijn darmen.

Doe maar rustig aan.

Hopelijk ga je volgende week wel mee! Lekker rustig in de trein zitten, met de bus naar de afgesproken plek en we gaan verder ook niet veel lopen!!! Ik hoop dat je gewoon mee kunt! :-
:hug:

Wienie; leuke auto!!! Ik vind dat ook een heerlijk wagentje!!! ZIet er zo lief uit!

Janine: ik heb al zo lang niet meer op iedereen gereageerd, maar wil je toch nog even feliciteren!!! Beetje laat, maar het komt uit een goed hart!

Wat vervelend van het bloedverlies en dat je zoveel last hebt van het spiraaltje! Ik hoop echt dat het zo de dag is dat hij eruit mag. Hopelijk dat jullie dan ook snel een gezonde zwangerschap mogen omarmen! :-* :-* :-

Mouse: geweldig dat jullie een mooie echo hebben gehad!!! :dance: :inlove: En heerlijk dat jullie vrijdag weer voor een echo mogen!! Je kunt beebje niet vaak genoeg zien, toch?

Dank je wel voor het sturen van wat kracht. Het heeft me geholpen! :-

Pfff… sorry meiden, verder ga ik even niet terug!!!

Het gesprek gister is goed gegaan. We hebben het puur en alleen over de inhoud gehad (het aantal uren minder werken en de verdeling van de taken). Zodra mijn afd.hoofd wat meer richting het communicatie deel ging, kapte mijn collega van P&O het af. Erg netjes dus! We zijn er een heel eind uit (heb ik daar al die tijd zo voor moeten vechten???). Iedereen moet nog even het e.e.a. uitzoeken, maar dan gaat het waarschijnlijk toch echt goed komen. Een gedeelte van mijn werk word bij mij weggehaald (10 uur). Zodat ik mijn andere taken gewoon netjes in 26 uur kan doen. Niet meer dan logisch, maar blijkbaar heel moeilijk… (not!!! :evil: ).

Het andere gesprek over de communicatie en emoties e.d. plannen we zodra ik weer aan het werk ga. Tegen dat gesprek zie ik wel meer op, want bij zit er erg veel gevoel en veel emoties in… Maar goed, dat komt ook vast wel weer goed!

Luna is nu lekker naar oma. Ik vind het eigenlijk niets, want dan ben ik gewoon thuis en breng ik haar weg… :cry: Maar ik weet ook dat het nodig is, zodat ik wat tijd voor mezelf heb nu even. Even wat dingen een plekje geven.

Verder gaat het hier goed. Luna is wel erg veel wakker 's nachts. Soms moeten we haar echt een paar keer uit het bedje halen en troosten, omdat ze zo overstuur is, en soms valt ze na even huilen wel weer in slaap. Zo zielig… :cry: Ik denk dat het ook komt, doordat ze nu in een keer op de buik wil slapen en ze haar “weg” daar nog in moet vinden. Hopelijk is het snel over!

Verder doet ze het super!! Ze loopt de hele kamer rond (via alle meubels, muren, speelgoed enz.), loopt schattig achter de poppenwagen en het loopautootje en kan al een beetje aan 1 hand lopen!! :inlove:

Liefs Woezeltje

hoihoi,

Woezel, fij dat het gesprek goed is gegaan! En dat andere gesprek komt dan vanzelf. Lekker rustig aan doen en geniet maar van eventjes tijd voor jezelf, kan soms ook wel eens fijn zijn toch!

Paikea, knuf voor jou!

Femmie, ik heb huisarts 1e keer niet ingelicht, toen ik daar kwam hadden ze het wel van zkh vernomen, ze vroeg toen heel lief hoe t met me was nav curretage enzo. 2e keer ben ik met 6 weken ofzo daar geweest vanwege lage bleoddruk en overgeven, dus toen waren ze vanzelf op d ehoogte. Volgens mij hoef je het niet door te geven, maar mag het wel. Is altijd handig als ze het weten, net als bij apotheek.

Jippie, bij mij was dat buikje er ook zomaar ineens! En dat je je beebje al gevoeld hebt…ik wil ook!! Supergevoel zeker?!!

Angeltje, hoop dat Nordin vanzelf beter gaat slapen! En knap hoor de kapper!! Foto showen!!!

Kaatjes leuk zeg een kaartje uitzoeken. Ik heb al een voorselectie gemaakt, kan niet wachten om voor t echie te mogen kiezen!!

Mar, wat fijn dat het niks ernstigs was. Ik hoop dat die zakjes helpen!! Heb je altijd al lastige darmen??

Janine, nog van harte!! En gelukkig kun je nu aftellen tot dat ding eruit mag!!

Wat is nou het verschil tussen harde buiken die normaal zijn en buiken die rust betekenen??? Ik hoor van de een dat het niks zegt, andere zeggen weer dat je dan rustig moet doen…ga het toch eens aan vk vragen volgende week. Mijn buik wordt helemaal hard als ik uurtje wandel of meer fiets en loop op een dag, dus alleen bij inspanning (nou ben ik ook niks meer gewend hoor!) Het doet niet zeer en trekt gewoon weer weg, maar ik hoop niet dat dat van mijn lijf een doe eens rustig aan teken is, want ik wil juist weer alleen maar meer gaan doen!!!

En wat kaartjes betreft…ik vind t niet zo moeilijk. Heb al zoveel leuke gezien en hub vindt de meeste daarvan ook leuk! MAar goed, dat duurt nog even voordat we die gaan regelen hoor!

Ik ga zo denk ik bloembollen planten, leuk die komen tegelijk met ons kindje “uit” !!

Andere dames, alles oké??

X Wienie

!

Waaaaaar is iedereeeeeen???

Gister bij Guido Weijers geweest, die is echt gaaf!!! Heb zo gelachen, heel herkenbaar omdat ie over zijn kinder en schooltijd ook heel stuk deed, nou geloof me, zo gaat t nu nog!! (expres punten breken om te mogen slijpen, balletjes uit vullingen en potloodpunten sparen, onbreekbare geodriehoek die wel breekbaar was enz…heerlijk dus!)

Verder vanmorgen bij de arbo arts geweest. Hij wil dat ik na de herfstvakantie eerst eens begin met rustig halve dagen en dan pas opbouwen in overleg met werkgever. Hij denkt dat dat beter is omdat ik er zo lang uit ben geweest en dat ik als ik weer begin mijn rust hard nodig heb. Grrr gek genoeg krijg ik van iedereen van wie je zou verwachten je snel volledig aan t werk te krijgen juist te horen dat ik niet te hard van stapel mag lopen…want tja ik ben het dus niet eens met die arts, wilde eigenlijk na vak weer gewoon meteen volle bak aan de slag…maar ook alle collega’s raden dat af. De rest van de wereld heeft dus meer begrip voor mijn situatie dan eigenwijze ikzelf geloof ik… :shock:

Zo weer evnetjes naar school en vanaaf komt gezellig ene dinnetje. Laters!!!

x

Ik ben er wel hoor Wienie :mrgreen: :wink: Je bent niet alleen op de wereld!!! :lol:

Heerlijk dat je gister zo gelachen hebt!! Hij is idd erg goed!

En luister nou maar gewoon naar de arbo arts en de rest van de wereld! Die snappen je beter dan jijzelf… :mrgreen: :lol: :mrgreen: (grapje) Gewoon lekker halve dagen beginnen en van daaruit maar kijken hoe het gaat! :thumbup:

Hoe gaat het met je harde buiken? Er zit idd wel verschil tussen harde buiken en harde buiken (snap je hem nog…). Maar het is afhankelijk van de hoeveelheid, de pijnlijkheid, en wat de baarmoedermond doet, dus hoe die erop reageert. Maar meestal betekend harde buiken: rust, of iig ruster aan doen (dus niet te veel willen, maar steeds een beetje). Bedrust is echt niet meteen nodig hoor!! :-*

Hier eigenlijk weinig nieuws te melden… Ik denk wel dat ik ongi ga worden morgen of zaterdag, uitgaande van mijn buikgevoel nu. Maar we wachten nog maar even af!

Vanmiddag lekker naar mijn zus en de tweeling. Ik kom vanavond wel weer even langs. Hopelijk hebben er dan weer meer geschreven… :mrgreen: (zegt iemand die vaak vet achterloopt… :naughty: )

Doei!!!

Liefs Woezeltje

Ah woezel leeft ook haha!

Ongi onderweg? Nee joh, geen bloed geeft nog moed hoor!

En die harde buiken, ze doen geen pijn, geen gekke dingen maar merk gewoon dat nu ik meer doe ,daar mijn buik op reageert. Verder niks ernstigs en maak me er ook geen zorgen over. En tja een harde buik, of het echt ene harde buik is, weet ik ook niet. Het wordt dan keihard, komt spaning op zeg maar, maar dat trekt later weer weg dus zal wel goed zijn! Beebje groeit wel goed merk ik, voel mijn banden en rek en trek laatste dagen…laat maar komen die buik!!!

Leuk spelen zo!!!

Groetties!!

@wieniex wrote:

Ongi onderweg? Nee joh, geen bloed geeft nog moed hoor!

Hahahaha, als je het woordje "hoor" had weggelaten was het een leuk rijmpje geweest!!!!!!!!!!! :mrgreen:

Nee, ik geloof er voor deze ronde echt niet meer in! (heb er nooit in gelooft eigenlijk dat het meteen raak zou zijn...... :think: ) Aan de ene kant heb ik er vrede mee, omdat ik ons mooie meisje rond zie dartellen en aan de andere kant vind ik het ook wel weer moeilijk. Meer vanuit de onzekerheid hoe het met mijn cyclus blijft gaan (is hij deze maand ook weer netjes of moet ik straks weer aan de Clomid???) en hoe lang het nu weer zal duren...... We hebben gewoon ook mét Clomid bij Luna er meer dan 1 jaar over gedaan, dat beeld blijft me toch bij.
Maar het gevoel is wel anders hoor, er ligt niet zoveel druk op als bij Luna, althans nog niet...... :? (als er weer maanden overheen gaan, zal dat wel anders worden....) (maar ik wil wel heeeeel graag, de wens is groot, dus het zal iedere maand wel weer even slikken zijn als het niet zo blijkt te zijn!!)
Maar ik wacht nog braaf even af hoor Wienie...... :mrgreen: (zal wel moeten....)

Liefs Woezeltje

Het is ook een rijnpje!!! Zei een vriendin altijd…wien, geen bloed geeft moed, dusse hoop houden zei ze altijd!

Enne misschien is t deze ronde niks, maar we gaan gewoon duimen hoor!!

Dan de ronde daarna!!

Hallo meiden,

Haha Wienie, die houden we erin, dat rijmpje :mrgreen: .

En luister idd maar naar de arbo-arts en je collega’s hoor. Voor je het weet ren je jezelf voorbij… Rustig aan :naughty: .

Woezel: zou hem wel zijn he, als het meten raak was. Maar we hadden toch afgesproken dat ik deze keer 2 weken eerder zou zijn? :mrgreen: Nee hoor meis, geintje, ik hoop dat jullie snel een 2e wondertje mogen verwelkomen!!! :-*

Paikea: als dat voor jou beter voelt moet je dat gewoon doen hoor, een beetje afstand nemen. Jullie tijd komt ook meis, echt!! Veel sterkte met de clomid-dagen.

Femmie: mijn gyn had de huisarts ingelicht. Toen ik op mijn werk zat belde de assistente ineens om me te feliciteren, vond ik zo leuk. En goed dat je je voor MVM hebt opgegeven. Het is niet echt het leukste wat je kunt verzinnen, plassen in een kannetje, maar je helpt er zoveel mensen mee!!

Jippie: heerlijk, kleding shoppen. Ik zie een hoop mooie positiekleding in de winkels. Gelukkig hoef je niet meer als vroeger in hobbezakken rond te lopen :mrgreen: . En wat geweldig dat je je kindje hebt gevoeld!!! Geniet van de plopjes, straks zijn het echte karate-schopjes :wink: .

Hoe is het met de andere meiden?

Hier gaat alles goed. Vannacht hebben we zowaar weer een nachtje door mogen slapen, heeeeeeeeeeerlijk. Verder was het vandaag op de creche weer even waardeloos met Nordin. Hij heeft veel gehuild en was op een gegeven moment helemaal overstuur. Mijn hart breekt echt als ik dat hoor :cry: . Ik bel ook elke donderdag 2x om te vragen hoe het gaat en heb het dan zo moeilijk als het niet lekker gaat. Ik hoop echt dat dit snel verandert…

En verder, de gyn belde gisteren n.a.v. het bloedprikken vorige week en ik had een keurige eisprong gehad!! Helemaal toppie dus, de clomid doet zijn werk. Dus nu is het afwachten geblazen. Mijn banner zegt nog 7 dagen tot mijn nod, maar ik denk zelf dat het nog 9 dagen is omdat mijn eisprong volgens mij op dag 23 pas was. We zullen zien.

Ik ga ff lekker bankhangen en op tijd naar bed.

Kus!!

Angeltje

oja, en nog ff Nordin zijn pruikje showen :mrgreen:

Liefs Angeltje

sorry meiden, ik ben er ff weinig. Ben erg moe op het moment dus ga lekker in bed liggen zo. Ff geen puf om bij te lezen, maar hoop er snel weer te zijn.

Angeltje, schattige foto’s!!!

Jippie: Jeetje, ik kan me voorstellen dat het qua gevoel moeilijk ligt met je ouders. Heb je na die bloemen nog iets van je moeder gehoord?

Leuk dat je je beebje al gevoeld hebt, bij mij was dat pas rond de 22 weken.

Femmie: Tja, dat ik zo afgevallen ben komt vooral doordat ik 9 maanden borstvoeding heb gegeven. Natuurlijk kreeg (en krijgt) Kimberly ook bijvoeding en potjes enzo, maar ze dronk op het laatst nog 2 keer per dag. Verder heb ik tijdens mijn zwangerschap 3 sterfgevallen meegemaakt van dierbaren en dat heb ik ( onbewust ) van me af kunnen zetten omdat ik niet weer mn kleintje wilde verliezen. Die rouwverwerking steekt nu zo ineens soms de kop op.

Goed dat je meedoet voor MvM! En ik was vergeten de huisarts te bellen, maar mijn gyn had het al doorgegeven.

paikea: Geeft niks hoor, doe maar rustig aan :hug:

Woezeltje: Fijn dat het gesprek goed gegaan is. Dan zal het andere gesprek vast ook goed gaan als p&o er ook bij zit.

Mouse: En nog lekker geshopt? Wat vervelend dat het op je werk zo druk is, hopelijk kun je gauw weer wat rustiger aan gaan doen. Leuke echo gehad dus, het blijft toch een wonder hè?

Angeltje: Leuk zeg, die “nieuwe” kuif van Nordin! Ik ben juist net blij dat de haartjes van Kimberly eindelijk een beetje harder beginnen te groeien!

Wienie: Gefeliciteerd met je autootje! Leuk zeg. Maar als jij zo gek bent van die naam, wat vind je er dan erg aan dat er nog een kindje met dezelfde naam loopt? Dat is een teken dat jullie een goede smaak hebben :wink:

Kaatjes: mijn lengte is ongeveer 1,63 m.

Wat vervelend dat je 1 keer in de week die prik moet halen! Mijn moeder heeft ook een tekort aan B12, maar die hoeft maar elke 2 maanden zo’n injectie te halen. Hopelijk is je vitaminegehalte gauw weer op peil! Fijn dat Sjef weer naast je kan slapen. En geniet van je verlof!

Mar: Jeetje, nu al harde buiken? Hopelijk helpen die vezelzakjes want dit is ook niet fijn. :hug:

Fijn dat je kat niks over heeft gehouden aan het eten van die elastiek.

JanineB: Gefeliciteerd met je verjaardag! Een leuke dag gehad, ondanks de last en de pijn? Kun je er niet mee naar de gyn? :hug:

Vandaag heb ik de schuur geverfd. Komende zomer gaan we de voorkant helemaal vervangen, dus het is maar dattie nu de winter nog door komt. Lekker kledderen met verf en vooral de kieren goed dicht smeren :mrgreen:

Niet hoeven letten op tranen en kwastharen, goh, verven wordt zo wel nog een stuk leuker!

Verder heb ik mijn eerste verjaardagskadootje gehad: een armbandje met een bedeltje eraan, gehad van mijn schoonouders.

Vorige week vroegen ze wat voor kado ik wilde en toen ik het vertelde mocht ik gelijk mee naar de juwelier.

Zondag komt de familie, dus wordt een druk weekend.

Hey meiden,

Hier een bruine meid! haha heb lekker een weekje in de zon gelegen.

jullie hebben wel veel geschreven zeg! heb het even snel terug gelezen.

marr, wat vervelend van die harde buiken. hoop dat de vezels helpen!

woezel en angeltje allebij weer aan ‘de klus’ spannend hoor! Hoop dat het nu snel raak is!!

wienie, zo te lezen gaat het goed met je he. lekker namen uit gekozen leuk hoor! fijn dat je halve dagen gaat werken.

janine, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad? fijn dat het spiraaltje er bijna uit mag.

mouse fijn dat de echo goed was! Balen dat je mannetje er niet bij kon zijn! gelukkig heb je foto’s.

Jippie, gaaf dat je nu een buikje gaat zien! show er maar lekker mee!

lastig hoor met je ouders. Misschein moet je maar denken dat die bloemen goed bedoelt zijn.

Femmie, volgens mij heb ik je nog niet gefeliciteerd met je zwangerschap dus bij deze!!! goed van je dat je MvM gaat helpen.

Ik heb op de eerste dag van mijn vakantie netjes pregnyl gezet. 1,5 dag erna een ferme steek rechts in mijn onderbuik gehad dus waarschijnlijk m’n ei. Dan moet ik nu [inprincipe] nog een week van mijn nod.

Daarna starten met 4 x puregon in a’dam.

Egni

Egni Dus een leuke vakantie gehad op Gran Canaria? De foto’s op je Hyves zagen er in elk geval leuk uit! :thumbup: Mooi dat je duidelijk de eisprong hebt gevoeld, ik ga duimen dat het deze keer raak is! Zou wel wat zijn, net voordat je in Amsterdam begint… Heel veel succes met de laatste wachtweek!

Bagheera Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk cadeau heb je al gekregen! Dus druk aan het verven? Was het niet groen met geel? Ik meende dat ik ergens een foto van een schuur ben tegengekomen. Alvast heel veel plezier dit weekend met het vieren van je verjaardag!

Femmie Doe lekker rustig aan! Ik had ook erg weinig energie t/m week 10, dus ik kan me er iets bij voorstellen! We zien je vanzelf wel weer eens! Volgende week heb je de eerste echo, toch? Spannund!

Angeltje Mooi ventje met een mooie coupe! :inlove: Vervelend dat het niet zo goed gaat met Nordin op de creche… Ik hoop ook dat er snel verandering in komt! Speelt hij verder wel met de andere kindjes, of ook nog niet zoveel? Jij gaat nu dus ook de laatste wachtweek in? Zou leuk zijn als we over een week weer wat nieuwe zwangeren mogen verwelkomen!

Woezel Zolang er nog geen duivels zijn, dan blijven we hoop houden! Het kan best de eerste keer raak zijn, hoor! Hopelijk blijft je cyclus zo goed en hoef je niet meer aan de Clomid! Zet 'em op met wachten!

Wienie Heb je je autootje al of halen jullie die morgen op? Mooi bakkie, hoor!

En zondag komt het behang in de babykamer, toch? Ben erg benieuwd naar het resultaat!

Paikea Heel begrijpelijk, hoor! Ik hoop wel dat je naar de meeting komt. Sterkte met alles!

Mar Hoe gaat het nu met je? Merk je al dat er verbetering in zit? Hopelijk heb je nu minder last van je darmen en harde buiken!

Knuf voor jou! :hug:

Ik heb vandaag de afspraak gemaakt voor de 20 weken-echo, die staat gepland voor vrijdag 2 november. Twee dagen ervoor hebben we de standaard-controle bij de gyn. Ik had gehoopt dat de 20-weken echo twee weken later zou zijn, dus dat die een beetje tussen de controle’s in zou vallen. Maar die echo wilden ze het liefst al met 18 weken maken, omdat ze dan meer zien. Dus die zit in dezelfde week. Nou ja, maakt ook niet uit. Verder hebben we gisteren definitief het kamertje uitgezocht. Moeten het nog wel bestellen, misschien dat ik dat morgen nog ga doen.

We gaan de badkamer opknappen, hubbie gaat er morgen mee beginnen. Het lag nog niet echt in de planning voor morgen, maar op aanraden van schoonpa (die ook gaat helpen) gaan we morgen maar van start. Morgen het ergste werk: de tegeltjes van de muren bikken, dus dat wordt één grote stofboel boven. :wall: Maar goed, dan hebben we dat maar gehad.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes,

Jippie

Hoi meiden,

Woezel: En? Nog geen ongi te bekennen??? :pray: :thumbup:

Paikea: Naar dat je je zo voelt. Maar zeker niet onbegrijpelijk. Soms is het idd wel fijn om even afstand te nemen. Hopelijk gaat het gauw beter met je en krijg je wat vertrouwen in het behandeltraject :hug:

Wienie: Leuke show he, die van Guido! Ik ben helemaal fan van 'm :mrgreen: Zijn een aantal maanden terug al geweest en idd al die dingen zijn zooo herkenbaar!

Kaatje: Veel succes met de geboortekaartjes!! Hebben jullie ook al een tekst uitgezocht?

Egni: Dus lekker bruin geworden meis? Heerlijk hoor dat jullie een fijne vakantie gehad hebben. Veel succes op het wachtbankje! Zal idd een stunt wezen als je nu zwanger blijkt te zijn. Ik :thumbup: voor je!

Angeltje: Wat naar dat het zo slecht ging op de creche donderdag :frowning: Hopelijk gaat het gauw beter!! Wel fijn dat hij een nachtje doorgeslapen heeft trouwens. En super dat je een goede eisprong had, duimen draaien hoor!

En, die foto’s :inlove: Helemaal super, hip geknipt!!

Bagheera: Mooi armbandje zeg! Dat is echt een bijzonder verjaardagscadeau! Wanneer ben je precies jarig eigenlijk?

Jippie: Hmm, apart dat jouw is verteld dat ze met 18 weken meer kunnen zien :think: Heb er nog nooit van gehoord. Maar goed, de gyn zal het wel weten neem ik aan. Nou ja, is al lekker gauw natuurlijk :mrgreen:

En leuk hoor dat jullie het kamertje besteld hebben! Heb je een linkje voor ons zodat we hem kunnen bekijken? Ben erg benieuwd!

Nou, hier gaat het nog helemaal niet zo goed…

Donderdag bijna constant een harde buik gehad, ondanks dat ik echt zo goed als niks gedaan heb en zelfs goede ontlasting gehad heb! De nacht van donderdag op vrijdag werden het er zoveel dat hubbie met de VK gebeld heeft. (mijn gyn was niet aanwezig)… Ik kreeg haar aan de lijn en ze vertelde me dat het er maar bij hoorde :? Ik moest maar in een warm bad gaan of een kruik mee naar bed nemen… Ze was totaal niet onder de indruk had ik het idee…

Nou ja, toen wist ik het ook allemaal niet meer :cry: Heb maar een kruik mee naar bed genomen en proberen erdoor heen te slapen. Toen gisterochtend voor de zekerheid nog maar even urine naar de huisarts gebracht, om een blaasontsteking uit te sluiten. Was helemaal schoon!

Gisteren overdag leek het iets beter te gaan, ook weer ontlasting gehad dus had zoiets van ‘kijk het nog wel even aan’… Zul je net zien dat het na het eten weer begon… Hele avond weeeeer last gehad. Vannacht wel goed geslapen, maar ja hoor sinds ik wakker ben alweer 4 harde buiken gehad, en een erg trekkerig gevoel onderin mn buik.

Sorry voor het hele verhaal. Maar ik weet het gewoon echt ff niet meer wat ik moet doen… Ben ook nog es het hele weekend alleen want hubbie is helpen verhuizen bij mn ouders. Die gaan dit weekend over…

Ik kijk het nog wel even aan, en als het me te gek wordt bel ik maar weer. Toch?? Maak me toch wel ongerust :frowning:

:-*

Mar