Meiden met een lange cyclus-deel 13

Goedesmorgens! (alleen mijn voornemen is mislukt, wil er vanaf nu elke keer meteen na mijn mannetje uitgaan…morgen begin ik echt hoor!!!)

Ben al even niet geweest, maar het is hier ook vrij rustig geweest, zeker allemaal van die heerlijke zon genoten???

Femmie, die boobs had ik ook vanaf het begin en moet zeggen, nog steeds! Dinsdag is al bijna hoor, morgen maar een weekje wachten! Leuk leuk!!

Jippie, ik gebruik ook paint, na d efijne uitleg van jou en kaatjes! Wel fijn dat je met je oma een goede band hebt, maar met je ouders niet, dat lijkt me in deze fase wel heel moeilijk.

Angeltje, das niet fijn steeds zo’n onderbroken nacht. Heb je enig idee waarom hij onrustig slaapt? En tja…plat…ik was altijd het platst, en dat blfij ik geloof ik…sommige meiden hebben echt al mega buiken. Maar ja kan ook niet veel zijn als ik nu net pas op mijn oude gewicht terug ben. Hij wordt vast nog wel groter!!! En driftbuien…vast een fase, hoop een die snel voorbij is!

Kaatjes, deal, passen we samen op elkaar haha! Die injecties bah! Maar wel fijn dat ze een oorzaak hebben. Gelukkig in je bil, hoef je niet te kijken!

Mouse, vriendlief moet t af en toe zwaar ontgelden…hij lacht er maar mee en doet alsof ie bang is van me, dan lachen we vanzelf allebei! :clap: En heftige week gehad dus? Fijn dat je nog niet misselijk bent!!

colle, meer info…ehmmmm wat is je lievelingsdier?? :mrgreen:

mar, is het elastiekje er nog uit gekomen???

Andere meiden alles oké? Knuf!

Het is dit autootje geworden! Wilde ik al heeeel lang, elke keer uitgesteld, dan hadden ze er bijn “ons” (waar we graag heen gaan) autobedrijf geen, of te ver weg of te duur, toen gedoe rond maart april met MA en toe werd ik weer zwanger en mocht ik met medicijnen niet rijden. Dus al met al is het nu dan toch zover. En tja sommige vinden t met kinderen niet praktisch, maar ik wilde maar een klein leuk autootje en er zit meer ruimte in dan je denkt! Is ook maar net wat je gewend bent. Dit is ie dan!!!

Zaterdag gaan we m ophalen!

Laters!

x wienie

Hey!!

Angeltje, dat is idd zwaar. Is het altijd zo geweest met Nordin of was hij in 't begin wel 'n betere slaperd??

Jippie, hoe is 't met jou?? Je reageert zo lief op iedereen, maar ik ben wel benieuwd naar hoe het met jou gaat, hoor :mrgreen:

Femmie, die boobs kunnen lastig zijn ja. Heb 't nu weer, Sjef zegt ook al dat ik geen koffiepads voor ‘echte mokliefhebbers’ heb, maar voor 'n hele thermoskan (het lekt 'n beetje als er geen compresjes in zitten) :oops:

Hoop voor je dat je niet misselijk wordt, laat 't maar bij die boobs blijven :wink:

Wienie, leuke wagen zeg :thumbup: Hoezo niet ideaal met kids? Juist wel, de kinderwagen past toch goed in de kofferbak?? Zo klein issie niet volgens mij!

Vanochtend is de kraamzorg geweest voor 'n intakegesprek. Was echt 'n leuk gesprek en heb nu 't gevoel dat alles goed gaat komen en wij 'n hele fijne tijd hebben straks (ondanks m’n dompertje over Sjef z’n gipsbeen en die 4 weekjes speling die we maar hebben). Het besef dat we over 'n paar weken echt papa en mama zijn, kwam ineens wel sterk naar boven!

En nog leuk nieuws: Sjef heeft vannacht voor het eerst sinds 5 weken weer langs me gelegen in bed :dance: Lag wel wat krapper, maar was stukken gezelliger en warmer :inlove:

En nog meer leuk nieuws: het lijkt erop dat ik m’n slaatje uit m’n ontslag heb geslagen! Vanochtend ook 'n bericht van rechtsbijstand gehad en wat ik zelf met Sjef had gesteld (maar niet gevraagd had, we hadden meer gevraagd :lol: ) krijg ik nu!

Dan wordt ik vrijgesteld van werk tot 1 mei, klinkt best lekker om verlof te hebben tot dan :mrgreen:

Ben helemaal heppie :mrgreen:

Doewie!!

Kaatjes, mooi tot mei thuis! Genieten dus! Die auto is een 3 deurs en dat is volgens sommige niet handig. Maar d einstap is prima vind ik, dus ik ben er zo aan gewend!! Wat zul jij lekker geslapen hebben zeg!!

Wij zijn eigenlijk zo goed als definitief al uit de namen. Ben alleen toch wel bang dat onze favorieten nog net voor ons “gepikt” worden. Nog 4 zwangeren in omgeving te gaan, 3 al gehad en die hadden ze niet!

We hebben 2 toppers voor een jongen en 2 voor een meisje. Van elk een favoriet die we al heeeeel lang hebben, maar bij de jongens wordt voor ons allebei de andere topper steeds populairder! Nu nog afwachten wat het wordt dus! Dus rest van vrienden en collega’s: niet onze namen kiezen!!! :naughty: haha Ik ga zo weer op kraamvisite, gister ook al ergens geweest…wat een dotjes allemaal!

Hé meiden,

Ik kom vanavond even “bijlezen” en wat schrijven. Hopelijk kan ik het allemaal nog een beetje terughalen, want ik loop weer eens vet achter!!! :oops:

Het gaat hier wel redelijk hoor. Vandaag bij de arbo geweest en moet even het gesprek morgen afwachten met P&O en het hoofd van mijn afdeling. In principe hoef ik pas over 2 weken terug te komen bij de arbo, maar mocht ik eerder het gevoel hebben weer te kunnen gaan werken, dan liever dat natuurlijk! Ik wil zelf even het gesprek afwachten morgen, kijken hoe het gaat en of en hoe we eruit komen. Daarna kijk ik wel. Deze week ga ik iig nog niet werken, maar anders volgende week maandag weer.

Heb nog even wat bij het meetingtopic gezet, misschien een voordelige treinreis voor sommige van jullie (en mezelf… :mrgreen: ). Kijk maar even!

A.s. zaterdag is mijn NOD, ben erg benieuwd. Heb wel al vanaf de eisprong last van mijn buik, maar kan er natuurlijk niets van zeggen… Toen ik zwanger was van Luna, had ik niets anders dan buikpijn!! Maar ik had ook buikpijn toen steeds bleek dat ik niet zwanger was… Geen pijl op te trekken dus!!! We zien het wel. Ik kan me niet voorstellen dat het nu in één keer raak is, dus ik ga er ook echt niet vanuit! Natuurlijk zou het geweldig zijn, maar ik sta er nu nuchterder in dan met Luna. Ik vind het voor mijn gevoel nu nog wel schelen dat ik Luna al heb. Misschien als het langer gaat duren dat het ook weer heel moeilijk (gevoel) gaat worden, maar nu gelukkig nog even niet!

Ik kom vanavond wel weer even!

Liefs Woezeltje

woezel :pray:

Groot gelijk dat je even rustig aan doet, meis! :hug:

Wienie, denk dat 't juist zo gewend is idd, zo’n 3deurs. En zolang er niemand langs je hoeft te zitten, zet je die uk van je toch op de bijrijdersstoel (dat mag toch ook??).

Ben heerlijk mezelf aan 't verwennen: alle babykleertjes liggen gewassen en wel op de keukentafel! Ben behoorlijk productief moet ik zeggen, althans voor mijn doen!! B’tje babystrijkwas enzo, daar knapt 'n mens (ikke dan) van op hoor!!

Ik kom alleen even zeggen dat ik vanavond niet kom reageren. Ben doodmoe. Ik ga vroeg naar bed zodat ik morgen fit ben voor het gesprek. Ik zie er vreselijk tegenop… Bij de gedachte kan ik al huilen… :cry: Hopelijk valt het allemaal mee.

Dank jullie wel dat jullie zo lief reageren trouwens meiden!! :-* Dat had ik nog niet gezegd, dus bij deze!!! :-*

Liefs Woezeltje

Woezel, hele dikke :hug: Komt goed morgen! Laat je niet kennen!!

Woezel Dikke knuf voor jou! :hug: Doe rustig aan, we zien je hier vanzelf wel weer verschijnen.

Heel veel succes met je gesprek morgen!

Mouse Hoe is je echo vandaag gegaan?

Wienie Mooi autootje, zeg! :thumbup: Ben helemaal jaloers! Ik zou ook graag een eigen autootje willen, hubbie zit in een andere functie en werkt nu in dagdiensten ipv in ploegendiensten. Dat betekent dat ik overdag dus helemaal geen auto meer heb. Je wordt wel eens een beetje gek als je geen kant op kan…

Kom later weer wat uitgebreider reageren!

Kus,

Jippie

Jippie, ik dacht dat mouse volgende week pas weer echo had?? Of zit ik er dan naast? En wat die auto betreft, altijd als ik iets wil doen overdag of in vakanties of vroeg in avond was ik afhankelijk van anderen, vandaar dat we al een tijdje een 2e auto wilden. Ook in medische molen kwam dat idee steeds meer naar voren. Nu vind ik het wel zo praktisch dat ik met heel slecht weer toch met die kleine op pad kan, of gewoon eens verder weg als ik straks parttime werk. Als we samen weggaan, of de andere auto is wel thuis gaan we die nog steeds gebruiken (in januari ook een nieuwe). Maar jij had dus overdag eerst wel een auto? Das wle balen dat je dat nu niet meer hebt dan.

Hoihoi!

Angeltje, balen zeg dat Nordin zo aan het spoken is, enige dat ik kan zeggen is dat het altijd fases zijn, hoop dat deze niet lang duurt. Spannend hoor die wachtweken!

Woezel, kop op en veel succes morgen. Ik denk aan je en stuur je wat kracht :wink:

Wienie, mooi wagentje joh! Dat wordt lekker rondtoeren!

Kaatje, fijn dat de intake zo gezellig was en dat je mannetje weer naast je ligt, is idd veel gezelliger. En al lekker aan de babywas, ooh dat vond ik ook zo leuk, terwijl ik een hekel heb aan strijken!

Jippie, nog reactie gehad van je ouders op je kaartje? Ik ha idd vandaag mijn echo hoor, goed onthouden!

Bij deze dus: geweldige echo gehad, beebje is goed gegroeid al 2,7 cm en al armpjes, beentjes, handjes en voetjes. Je kon de 2 hersenhelften zien en ik heb 't hartje gehoord :inlove: Verder lag beebje een beetje met z’n/haar knuistjes in het gezichtje te wrijven echt zo lief! Wat ik echt geweldig vond was dat ze heel rustig alle tijd namen om alles goed te laten zien en uit te leggen. Heb wel 5 foto’s gekregen! Waarschijnlijk ook omdat hubbie er niet bij kon zijn, die stond vast in de file :wall: Verder bloeddruk gemeten die was goed. Aanstaande vrijdag hebben we weer een echo, omdat we een nt-meting doen en dat loopt naast het traject van de ivf. Bij de ivf krijgen we over 3 weken onze laatste echo voordat we worden terugverwezen naar de gyn. Ben echt zo happy! qwas toch een beetje bang omdat ik nog steeds niet misselijk ben, maar beebje doet het echt heel goed! :inlove: Ik zal bij de meimama’s een echo plaatsen, kunnen jullie gluren. Moet ze nog inscannen van de week.

Kus Mouse

Oh mouse fijn!!! Dan zat ik er toch naast met het idee dat je volgende week pas moest…solly!!

Goed zeg al zo groot en alls oké!!! Geniet dna maar mooi van die wegblijvende misselijkheid en ik duim keihard dat t ook niet meer gaat komen!!!

HAi Wienie,

JA ik is helemaal blij, tel de weken af tot 16 weken toen was ik bij Brent niet meer misselijk en nu dus iedere week die voorbij is een week minder om misselijk te zijn :lol: :dance:

Mouse

PS wat betreft foto’s ik is ook graag anoniem 8)

Mouse Gefeliciteerd met je mooie echo! Wel even showen, hoor! Ben erg benieuwd hoe jullie beeb eruit ziet! Leuk dat jullie vrijdag alweer een echo hebben! Lekker van genieten, hoor!

Wienie Eerst zat hubbie in ploegendiensten, wat betekende dat ik vaak de auto had. Als hij nachtdienst had, had ik de hele dag de auto tot mijn beschikking, in de vroege dienst was hij om 14.30 u thuis. En als hij van 14-22 u moest werken en ik had plannen, dan bracht ik hem naar zijn werk en haalde ik hem 's avonds weer op. Nu moet hij van 07.45-16.15 u werken, dus dan kan ik geen kant meer op… Qua OV kun je niet overal komen. Soms leen ik de auto wel van mijn schoonouders, die wonen vlakbij. Maar daar wil je ook niet altijd voor de deur staan voor elk wissewasje. Hubbie zit nu nog in de inwerkperiode, hij heeft sinds 5 weken een nieuwe functie. Het plan is wel dat hij straks weer in de 3/5-ploegendiensten gaat, ik weet alleen niet wanneer. Inderdaad zaten wij ook altijd met het vervoer als ik voor een fm moest. Dat spreekuur was alleen 's ochtends, zodat ik vaak geen auto had. Op de een of andere manier viel dat altijd in de week dat hub ochtenddienst had. Dan had ik altijd de auto van mijn schoonouders mee, dat was geen enkel probleem. Maar dat was dan weer anders dan als je gewoon even ergens wilt sneupen of wilt shoppen, dan vind ik het zelf een beetje stom om steeds de auto te vragen (al maken zij daar geen probleem van).

Kaatjes Heb je de hele kamer vol schone & schattige babykleertjes liggen? :inlove: Lijkt me helemaal super! Lekker van genieten, hoor! En natuurlijk gaat het helemaal goedkomen met Sjef’s gipsbeen en de bevalling! Hobbelt 'ie maar wat sneller op z’n mankpoot! :mrgreen: Fijn dat je nog wat uit je ontslag hebt kunnen halen!

Femmie Mijn boobs zijn ook nog steeds wel gevoelig, maar heel anders dan in het begin. Ik denk dat het ook een kwestie van gewenning is. Zo nu en dan een soort steken of een beetje branderig gevoel erin. Maar net wat jij zegt: Daar ben je dan ook wel weer blij om, toch een stukje bevestiging!

Angeltje Hoe gaat het nu met jullie? Gaat het weer wat beter met Nordin?

Hoe ver zit je nu eigenlijk in de wachtweken, of moet je nog een hele week?

Hoest met de rest?

Ik had vrijdag dus het kaartje met het zwangerschapsnieuws voor mijn ouders op de bus gedaan, dat hebben ze zaterdagochtend gekregen. Zaterdagmiddag kwam ik thuis en toen lag er een enorme bos bloemen met een kaartje eraan, dat ze zo blij voor ons zijn. Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Twee dagen daarvoor reageerde mijn moeder nog heel kwaad & afwijzend toen ze mijn oma aan de telefoon had en ik bij mijn oma kwam. Mijn oma zei tegen mijn moeder: “O, je dochter komt ook net binnen!” Mijn moeder verbrak eigenlijk meteen de verbinding met mijn oma, zonder nog een woord teveel te zeggen… En twee dagen later ineens een bos bloemen. Ik twijfel er een beetje aan of het wel gemeend is en wat de achterliggende gedachte is. Slaan ze nu ineens om als een blad aan een boom, omdat er een kindje op komst is? Voor de rest heb ik ook niks van ze gehoord. Afwachten maar… :roll:

Voor de rest moet ik binnenkort toch maar eens naar de huisarts ivm mijn bekken. Het gaat steeds slechter. Sinds een week soms van die hele gemene pijnscheuten door mijn linkerbil, zo erg dat je naar adem hapt en als het ware door je bekken heenzakt… Ook rond mijn schaambeen veel last en aan de binnenkant van mijn linkerbeen. Elke stap doet pijn. Lijkt me niet helemaal normaal.

Verder kan ik wel erg genieten van de zwangerschap, heb nu het idee dat het steeds echter wordt. We zijn al aan het rondkijken voor een kamertje & mijn buik begint wat ronder te worden en wat meer naar voren te komen (door de BI loop ik ook al duidelijk als een zwangere :silenced: ) En voor mijn gevoel gaat het nu ineens als een speer!

Tot snel weer & dikke kus!

Liefs,

Jippie

Even een vlug berichtje van mij, gekopieerd van de febr. mama’s.

Sorry voor het ego gehalte!!!

Voel me helemaal niet lekker. Heb een niet zo’n fijn weekend achter de rug. Zaterdagavond hele avond op het toilet doorgebracht, flinke bloeding gehad. Maar kwam van het persen. . Heb zo’n ontzettend last van verstopping. Heb alles al geprobeerd, activia, roosvicee laxo etc… Maar het helpt gewoon niet :frowning:

Toen begon het zondag ineens met harde buiken. Ik heb het idee dat het nog zo vroeg is daarvoor…

Gisteren heb ik voor mijn idee best veel harde buiken gehad, dus ik heb net de poli opgebeld. En mag om 11.50 gelukkig even langskomen… Had zonet namelijk alweer een harde buik. :?

Verder is ons ventje gelukkig heel beweeglijk. Heb er vannacht zelfs van wakker gelegen zo druk was ie. Misschien dat dat er ook wel mee te maken heeft hoor, maar ben gewoon sowieso al gauw ongerust… Dus straks meer… Kom ik ook wel ff teruglezen, maar kan niet eens lang rechtop zitten ivm die nare aambeien…

Liefs,

Mar, jee wat schrikken zeg. Volgens mij kunnen harde buiken al wel hoor, maar is het wel een teken dat je lijf rust nodig heeft. Hoop dat je zo een mooie echo hebt.

Jippie, lastig hoor de situatie met je ouders. Ik zou ook niet wetenw at ik ermee aan moest als de reactie zo anders is dan verwacht, anderzijds waarom zouden ze het jullie niet gunnen?

Mouse

Mar weet je al iets??? Hoop dat alles goed is!!! Knuf!!

Jippie, ik rijd niet graag in andermans auto. Ben altijd bang dat ik brokken maak (ooit in huurauto 1e dag meteen parkeerschade, sindsdien heb ik dat) en is niet fijn nee om steeds te vragen. Mijn mannetje heeft auto voor werk altijd nodig, want hij zit steeds op de weg, dus wegbrengen heeft geen zin. Hoop dat jouw mannetje dan weer snel ploegen werkt en anders kijk je toch voor een 2e autootje? Je hebt ook al goedkope bakkies, want wij wilden ook niet duur!

En van je ouders…tjee, moeilijk, maar misschien beseffen ze wel heel goed wat een kind krijgen voor jullie betekent en je blijft toch hun kind. Misschien toch beetje jaloezie als ze boos zijn dat je wel bij oma komt, raakt ze misschien wel.

Ik zou het gewoon even aankijken en afwachten. En ondertussen heb je wel een gezellig bosje bloemen in huis. wil toch niet zeggen dat je nu meteen weer contact moet herstellen…dus lekker laten gaan even misschien?

Heey meiden,

ff snel… sorry dat ik hier niet zo vaak ben. Ik heb zo een last van het spiraaltje. Gelukkig nog 21 dagen en dan mag dat ding er uit.

Ik heb de gehele dag het ongesteldheidsgevoel en ik verlies eigenlijk de gehele dag door ook kleine hoeveelheden bloed. Eigenlijk slik ik elke dag wel een pijnstiller zodat ik me weer wat lekkerder voel!

Mijn verjaardag was leuk! Ben weer veelsteveel verwend. :slight_smile: Ben nu 27 jaartjes!!

Hoi meiden!

Ben net terug uit het ziekenhuis. Bijna een uur in de wachtkamer gezeten, maar de oorzaak ik gelukkig wel gevonden…

Mijn darmen zitten zo vreselijk vol dat die de harde buiken veroorzaken. Ons ventje en mijn darmen zitten elkaar erdoor in de verdrukking. Ik heb nu speciale vezelzakjes meegekregen die ik een maand lang moet gebruiken en moet heel goed op mn voeding letten. Echt alleen maar vezelrijk eten, veel water drinken etc. Ook heb ik, als die zakjes niet genoeg helpen een soort klysma meegekrgen. Als laatste redmiddel zeg maar…

Verder veel rusten, want teveel harde buiken zijn niet goed. Ze heeft mn baarmoedermond opgemeten en die is 4 cm. en zit mooi dicht, dat moet zo blijven natuurlijk! Verder ons kereltje nog even weer gezien en die doet het ook goed, zit ruim in het vruchtwater en volop beweeglijk… Dus dat is fijn om te weten!

Nou nu even op jullie…

Wienie: Mooi autootje meis :mrgreen: Ik houd ook wel van die Ka’tjes!! Lekker compact en mooi rond van binnen! Jullie hebben als kinderwagen toch de buzz he? Die is echt wel vrij compact op te vouwen vlgs mij. Mijn schoonzus rijd met 2 kleine kinderen + wagen en al het anders spul in een Fiat cinquecento! Dus moet vast lukken!

Janine: Fijn dat je goed verwend bent op je verjaardag! En nog even meis en dan ben je verlost van je spiraaltje. Je kunt al een beetje aftellen nu… :hug:

Jippie: Phoeh, lastige situatie met je ouders. Aan de ene kant, waarom zouden ze bloemen sturen als het ze niks kan schelen. Maar ja, je hebt al zoveel met ze meegemaakt dat ik me kan voorstellen dat je echt heel erg in dubio zit met je gevoel…

Hoe sta je er zelf tegenover momenteel? Stel dat ze nu ineens als een blad aan de boom bijdraaien. Kun je daar dan wel mee leven, na alles wat er aan vooraf gegaan is? (Zo van’Nu kan het ineens wel??)

Knuf voor jou :hug:

Mouse: Super dat jullie zo’n mooie echo gehad hebben en er al zoveel op te zien was!! Ben erg benieuwd, gauw showen hoor :smiley:

Woezeltje: Nogmaals een knuffie voor jou :hug: Neem maar even lekker tijd voor jezelf en pas als jij het er weer aan toe hebt moet je teruggaan. Niet eerder uit schuldgevoel oid. Want jou is nu niks te verwijten!! Spannend a.s. weekend je NOD. Ik duim voor je :thumbup:

Femmie: Ik had ook heel erg last van mn borsten de eerste weken. Op zich was het wel fijn toen het wat minder werd. Maar goed, dan ga je weer ‘mutsen’ of het allemaal nog wel goed zit he… :roll: (ik tenminste…) Hoop dat je gauw een mooie echo hebt!!

Kaatje: Naar zeg dat je een B-12 tekort hebt. Gelukkig weet je het nu en ik hoop dat je benauwdheidsklachten ook gauw zullen verminderen/ afnemen… En fijn dat ze jullie ventje zo goed in de gaten houden dmv groeiecho’s… Hopelijk is het de vlgde echo allemaal bijgetrokken…

Veel plezier nog met het wassen en strijken van die schattige kleine kleertjes :inlove:

Angeltje: Wat naar dat jullie nachten zo gebroken zijn. Hoe gaat het de afgelopen nachten? En, kan me wel indenken dat je hem even mee hebt genomen naar jullie eigen bed. Zo komen jullie allemaal toch nog aan een beetje rust. Sterkte hoor, niets zo vervelend als slaaptekort :hug:

Hoe issie verder? Spannend hoor, over 9 dagen je NOD. Zou toch leuk zijn als je weer bijna gelijk loopt met Woezel hihi :mrgreen:

Nog even over de meeting… Ik heb met mezelf afgesproken dat ik gewoon per dag kijk hoe ik me voel. Wil niets overbelasten. Hopelijk hebben jullie daar begrip voor, heb wel erg veel zin in. Wie weet gaat het tegen die tijd een stuk beter. Zou het wel jammer vinden om over te slaan, maar goed beebje is wel even het belangrijkst nu!

Onze kat heeft trouwens niks overgehouden van z’n elastiekjes avontuur… Gelukkig maar :slight_smile:

X Mar

Woezel, dikke knuff voor jou.

Ben benieuwd hoe het gesprek is gegaan; hopelijk ben je er positief uitgekomen!

Mouse, wat fijn: je echo!

Ben nog maar een wijltje heppie, dat mag hoor :thumbup:

Jippie, kan me voorstellen dat 't dubbel voelt met je ouders; doe wat je hart zegt te doen en laat je niet gek maken hoor!!

En naar de huisarts met die bekken, da’s idd erg niet-goed :naughty:

Geniet maar van je buikkie en alle voorbereidingen. Ik vind 't nu ook al ineens megahard gaan…

Mar, meissie toch… wat 'n vervelende situatie zeg.

Toch is 't wel fijn dat ze weten wat 't is en er wat aan doen. Hoop dat 't gauw helpt!

Janine, nog steeds zo’n last? Getver.

Stuiter maar flink door, des te eerder zijn die 21 dagen om. :stuck_out_tongue:

Wienie, wij hebben ook 2 auto’s omdat we in zo’n gat wonen dat je minstens 10km moet fietsen voor je in 'n winkelcentrum bent. En ik kon zo nooit naar m’n werk. OV is hier hopeloos, maar wonen is heerlijk :mrgreen:

Groot gelijk dat je er 'n 2e bij hebt!!!

We zijn vandaag met ons kaartontwerp naar de drukkerij geweest en afspraken gemaakt. Morgen krijgen we 'n prijsopgave en daarna wordt het lettertype en de opmaak voor de binnenzijde besproken (daar hebben we nog niet over nagedacht). Dan krijgen we begin november de proefdruk en enveloppen. De buitenzijde wordt na akkoord van de proefdruk alvast gedrukt en de binnenzijde op de dag van de geboorte. Dan hebben we alles snel in huis.

We zijn er heel positief over, hopelijk valt de prijs nu ook nog mee :think:

En ik heb in de tuin gehobbied! Er lag veeeeeeeeeeeel blad, heb 'n groot gedeelte al weggewerkt met de bladblazer. Het voordeel is dat de accu wat te snel leeg is, waardoor ie weer op moet laden. Heb ik mooi de tijd om dat ook te doen :lol:

Doeg!!