Meiden met een lange cyclus-deel 13

Savine, welkom hier. Fijn dat je al zo snel naar de gyn kan als je wil. Wil je het eerst zo gaan proberen of toch direct de mm in?

Wienie, ja haha als ik nu 16 weken was, dan was het nu kerst :mrgreen:

Lekker meis, opslag. Das altijd mooi meegenomen.

Woezeltje :hug:

Jeetje, wat lastig zeg dat het zo moet lopen. Sommige mensen kunnen het je zo moeilijk maken hè. Goed van je dat je ff thuis je hoofd leegmaakt. Ik hoop dat het een beetje lukt. Kan me ook voorstellen dat je je druk maakt om maandag, maar P&O zit erbij en ik begrijp dat die ook niet echt het probleem zien. Jeetje zeg, soms kunnen mensen zo raar doen, daar snap je soms niets van. Hopelijk kan je het snel van je afzetten meis :hug:

Jippie, veel plezier meis bij oma vanmiddag. Dat lijkt me ook zo leuk om dat daar te vertellen.

Kan me ook wel voorstellen dat je na al die tijd besloten hebt bij de gyn te blijven. Ze hebben toch al zoveel voor je gedaan en dan heb je toch wel een band opgebouwd he?

Mouse hoe is het met jou meis?

Kaatjes, wat super dat je zo’n mooie echo hebt gehad. Het is idd al een echt kereltje aan het worden. En nog ff meis, dan kan hem knuffelen :hug:

mar: mooie kamertje zeg! En een hele mooie buikfoto! Leuk shirt heb je aan.

Jippie: lief dat je hubbie zich zorgen om je maakt, laat je maar lekker verwennen! Mooie echo.

Woezeltje: leuk dat je zoveel geshopt hebt en ook al voor Luna dr eerste verjaardag! Sterkte met je werk(gever).

Femmie: Het is een prachtige avatar hoor, van mij mag die blijven staan :inlove: Fijn dat het goed gaat!

Wienie: Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, dus als je je niet goed voelt in rokerige ruimtes is het goed dat je weg gegaan bent.

Leuk dat je op vakantie gaat, maar jammer dat we je dan niet op de meeting zien.

Angeltje: Spannend van die fm zeg, maar wat raar dat de gyns elkaar tegen spreken.

Kaatjes: gezellige middag gehad met drietjes? En waaauw, wat een mooie buik zeg! Mijn buik was zo aan het einde van mn zwangerschap. Hopelijk gaat het ook gauw beter met Sjef zijn been. Fijn dat de echo goed was.

Colle: Doe maar rustig aan hoor, fijn dat je even iets laat horen over je zelf.

Mouse: fijn dat de vakantie zo goed gegaan is. Ffff lijkt me alleen wel wat minder dat je meteen weer zo hard aan de slag moet. Alvast succes maandag!

JanineB: fijn dat de uitslag goed was, weer een hele gerust stelling denk ik! En nog: gefeliciteerd met je verjaardag!

Paikea: je maakt het wel spannend…

Egni: succes, ik zal voor jullie duimen! Een fijne vakantie!

Savine: welkom hier!

Er was nog iemand die vroeg hoeveel ik afgevallen was, maar ik kan het niet terug vinden (Mar?)

Ik woog voor de zwangerschap 63 kilo en nu met kleren en schoenen aan 50 kilo.

Kimberly heeft vandaag haar eerste tandje door gekregen! :dance: Het zat er al langer aan te komen. Ik had vanmiddag al wel gezien dat er een klein sneetje in het tandvlees zat, maar vanavond toen ze van een metalen lepeltje at, hoorden we het tikken :inlove:

Ha meiden,

geloof dat ik vandaag een stemmingswisselbuien dag heb! Lol maar niet heus voor vriendjelief.

Woezel, een hele hele hele dikke knuf voor jou. Laat daar maar mooi even de boel de boel als ik dat zo lees. Kop op meid!

Jippie, oh dus vandaar nog gyn. Wij mochten niet blijven. Had wel gewild op zich, maar nu kan ik lekker op 5 min fietsen afstand terecht. Ziekenhuis was altijd verder weg. En omaatje blij???

Kaatjes, ik ga morgen ook alleen een bakkie thee leuten en zie volgende week wel wat ik ga doen. Ik zal goed op mezelf passen hoor!! Doe jij dat ook op jezelf dan??? :wink: En wat gaaf dat ze al kunnen zeggen hoeveel die nu weegt! Hoe doen ze dat???

Femmie, zit je daarvoen ergens? Stuur dan wat zon deze kant op vanaf je wolkje!! :wink:

Bagheera, ik vroeg naar je gewicht…das wel veeeel minder… ook weinig toch ja 50 kg? Ligt natuurlijk aan je lengte ik weet niet of je klein of groot bent? Dan lekker eten! En Kimberley ook, leuk een tandje!!

Zo, ik heb bij de maartmama’s weer mijn buikjes op een rijtje gezet, dusse wie wil…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1964293#1964293

moet snel weg nu!!

x

Hoi meiden,

Vanmiddag bij mijn oma geweest om het zwangerschapsnieuws te vertellen en vanavond mijn tante gebeld. Ik was heel benieuwd hoe ze zouden reageren. Ze wisten ook niet dat we in de mm zaten of dat we bezig waren met zwanger worden. Mijn oma was echt door het dolle heen, tranen & een dikke knuf gehad. Ze vond het helemaal super! Mijn tante was ook dolblij.

Ik zag er best tegenop om het te vertellen. Ik heb namelijk een hele slechte band met mijn ouders, het laatste jaar zelfs vrijwel geen contact met ze gehad. Mijn ouders weten ook nog niet van de zwangerschap, ze weten wel dat we met IVF bezig waren. En mijn oma is dus de moeder van mijn moeder en die zit er een beetje vreemd tussenin. Met mijn oma heb ik een hele hechte band, terwijl mijn moeder mijn oma en tante wel kan schieten. Mijn oma vind het wel heel erg dat het allemaal zo gaat, dus die wil het graag weer goed hebben tussen ons en mijn ouders. Maar dat ligt allemaal nogal wat ingewikkeld qua gevoel. En ik was dus bang dat mijn oma over de situatie met mijn ouders zou beginnen, als ik zou vertellen dat we zwanger zijn. En dat ze misschien negatief zou reageren op het feit dat mijn ouders nog van niks weten. Maar ze was echt zooo enthousiast… Vanavond mijn tante gebeld en daar kreeg ik ook weer een stukje erkenning wat de situatie met mijn ouders betreft. Ze hebben beide wel aardig door hoe de vork in de steel zit, wat dat betreft hebben ze een veel betere & hechtere band met mij dan met mijn ouders. Dus er viel me wel even een last van de schouders, toch dat stukje enthousiasme en erkenning naar ons toe.

Kaatjes Gefeliciteerd met je goede echo! Ik snap wel wat je bedoelt qua gevoel. Met de eerste echo waren het bij ons dikke tranen, dolgelukkig, zoveel gevoel dat daar bij kwam kijken toen we zagen dat het goed was en we het hartje hoorden. :inlove: Een moment wat we beide nooit meer zullen vergeten! De volgende echo’s waren natuurlijk ook super, maar datzelfde gevoel kun je nooit weer evenaren. Je bent even verliefd op je kleintje en even blij, maar qua gevoel kan het niet tegen de allereerste echo op. Ik denk niet dat je daar schuldig om moet voelen. Straks heb je je ventje in je armen en daar kan ook nooit weer wat tegenop! :-*

Knuf voor de rest van jullie!

Liefs,

Jippie

Wienie: ik heb een bmi van 18,5, ik zit op dit moment net aan de grens van ondergewicht.

Leuk die buikfoto’s op een rijtje!

Jippie: Fijn dat het nieuws toch zo enthousiast is ontvangen.

Hai dames!

Woezeltje: Aaah wat een nare situatie zeg op je werk :hug:

Ik vind het heel goed van je dat je nu even afstand neemt, is absoluut geen teken van zwakte meis. Juist heel goed om even rustig te worden denk ik en vooral om aan jezelf te denken! Wat is het toch rot dat 1 persoon alles zo kan verzieken he… (spreek uit eigen ervaring met mijn baas…) Probeer lekker wat afleiding te hebben komende week, zodat je niet steeds over je werk gaat lopen malen…

Jippie: Super zeg, hoe je oma en tante reageren op jullie mooie nieuws!

Zoals ik ook al in mn mail zei, onbegrijpelijk van je moeder. Hopelijk komt het ooit nog goed tussen jullie. Maar het moet zeker van 2 kanten komen hoor! Succes

Kaatje: Fijn dat de echo goed was!! En tja dat euforische gevoel, hormonen kunnen ook veel met je lijf doen he… En het is logisch dat je er ontzettend naar uitkijkt dat jullie kleine man er is… Toch nog even proberen te genieten van je mooie dikke buik hoor. Hij’s echt prachtig!! :inlove:

Wienie: Buikje begint te komen, mooi hoor!

Bagheera: Wat leuk dat Kimberley haar eerste tandje erdoor gekregen heeft! Grappig dat je het zo tegen het metaal aan hoorde tikken, hihi…

Hopelijk kom je snel wat kilo’s bij, apart hoor dat ze niks kunnen vinden. Misschien toch spanningen ofzo?

Savine: Welkom hier! En erg fijn dat je zo snel bij de gyn terecht kan als je dat zelf aangeeft.

Colle: Jij hebt zeker leuk werk zeg! Wel erg confronterend als het zelf niet lukt om de hele dag tussen baby’s te zitten (voor mij dan) Maar ik vind het ook heerlijk ook die kleine wurmpjes!!

Meiden, even raad nodig mbt onze kat. (Aangezien er hier veel meiden met katte zitten) Ik had hem gisteren een elastiekje gegeven om mee te spelen (zo’n gewone rubberen) Nu is ie niet een van de slimsten, maar hij is zo dom geweest om het ding op te eten :wall:

Ik kon nog net het laatste stukje uit zn bekje halen. Het was al 's avonds, dus had zoiets van ff aankijken. Nu heeft ie alles eronder gekotst vanmorgen. Omdat ie wel kwiek oogt en nu vrolijk buiten rondhuppelt denk ik niet dat ik gelijk de dierenarts moet bellen of wel?

:-*

Mar

Trouwens, hij krijgt wel gewoon te eten hier hoor :mrgreen:

Mar: Hier hebben we zoiets (nog) niet meegemaakt, dus ik denk dat ik de dierenarts zou bellen en het uitleggen. Waarschijnlijk verlaat het elastiekje je kat via de natuurlijke weg, maar zeker weet ik het ook niet. Zat de rest van het elastiekje er niet tussen vanmorgen, of heb je niet gekeken? ( pff zo 'smorgens vroeg is dat ook wel het laatste waar ik aan zou denken :sick: ). Succes ermee.

idd even de dierenarst bellen, het kan rare dingen doen in zijn darmen …is echt gevaarlijk…

Woezeltje :hug: wat een :hand: vent zeg gelukkig dat p&o wel goed reageren en dat er meer mensen niet goed met hem kunnen opschieten (ws wel op hem schieten :wink: :mrgreen: )

het is je recht om even thuis uit te blazen want niemand heeft er wat aan als jij straks overspannen ervan wordt.

dus neem je tijd en zorg dat je ondertussen alles netjes op een rijtje krijgt zodat je die vent onder de tafel kan schuiven tijdens het gesprek dinsdag. :-*

kaatje die eerste echo is gewoon je mooiste echo…want die geeft het bewijs dat je echt een wondertje in je draagt…de volgende echo’s kunnen niet meer dat gevoel geven…maar dat maakt het niet minder mooi en geweldig…het voelt alleen anders.

en idd je verlangen om je kindje vast te houden wordt naar mate de zwangerschap vordert steeds groter :inlove:

savine hopelijk mag je snel zwanger worden

jippie, wat fijn dat je oma en tante zo lief reageren…jammer dat je dit niet met je ouders kan delen…

wieniex dat is goed nieuws zo richting het einde van het jaar :dance: :mrgreen: (wij zijn helemaal niet jaloers hoor :liar: :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: )

zo ik ga maar eens lunchen :mrgreen: krijg best trek :mrgreen:

ps als jullie meer info over mij willen …gewoon vragen hoor :mrgreen:

Colle Als je ook in het lijstje helemaal vooraan wilt, dan moet je me even een pbtje sturen met je gegevens.

Dan zet ik je er ook tussen!

Mar Hoe gaat het nu met je kat? Heb je de dierenarts nog gebeld? Misschien voor de zekerheid even bellen.

Ik denk niet dat het heel erg veel kwaad kan, maar meer voor je eigen gemoedsrust.

Woezeltje Hoe gaat het nu met je?

Bedankt voor jullie lieve reacties nav mijn berichtje van gisteren! :-* Ik ben wel blij dat mijn oma & tante het nu ook weten en dat ze zo enthousiast en lief reageerden. Ik bleef het toch steeds uitstellen, omdat ik ook nog niet wist wat ik met de situatie met mijn ouders aan moest in dat opzicht. Ik heb een kaart voor ze gekocht en daar heb ik het zwangerschapsnieuws op gezet. Vanavond op de post gedaan, dus morgen weten mijn ouders het ook. Ben benieuwd of en hoe ze gaan reageren. Het komt niet weer goed tussen ons en mijn ouders. Ze hebben teveel vernield qua gevoel met hun gedrag en dat speelt ook al minimaal 10 jaar. Misschien dat we in de toekomst wel weer contact zullen hebben, maar dat zal dan alleen zeer oppervlakkig zijn en verder niet. Maar goed, gelukkig hebben we een hele hoop mensen om ons heen die wel oprecht blij voor ons zijn en ons de laatste jaren gesteund hebben. En de relatie met mijn schoonfamilie is erg hecht. Eigenlijk beschouw ik die als mijn eigen familie, dus dat gaat helemaal goed komen!

Fijn weekend allemaal!

Liefs,

Jippie

Bagheera jeetje joh, je zit echt op het randje. Hoop maar dat het dieet aanslaat. Hoe komt het zo dat je zo afgevallen bent als ik vragen mag?

Proficiat ook met Kimberly haar tandje :dance:

Wienie, hihi ja die wolk komt af en toe voorbij, maar niet altijd schijnt de zon even fel hoor. Blijf het zo spannend vinden, of alles wel goed is. Vandaag ook een meisje in het mamatopic die dinsdag + testte en vandaag de bloedtest, was niet goed. Ze is wel zwanger maar de waardes zijn dermate dat het zo goed als op een mk uitdraait :frowning:

Schrik ik dan toch wel ff van, maar ben dan toch ook wel weer blij dat mijn (.)(.) nog altijd zeer doen :shifty:

Gave buikfoto’s trouwens.

Jippie, wat een mooi verhaal over je oma. Klinkt als een lastige situatie waar je heel goed mee omgegaan bent, en je oma ook! Fijn hoor dat die stap nu ook gezet is en het zo goed gegaan is.

Toch wel spannend hoe je ouders morgen gaan reageren. Hoop dat ze ondanks alles toch wel blij voor jullie zijn :-

Mar, hoe is het met je kat?

Lastig hoor, zo’n stiekje, ik denk dat ie het dadelijk wel weer uitpoept. Ik heb ooit gehoord van een kat die een hele pedaalemmerzak op had gegeten :roll:

Maar zou het zeker in de gaten houden. Mocht het verstrengelt raken in zijn lijfje zal ie idd wel wat minder fit gaan zijn. Als je de dierenarts nog niet gebeld hebt, zou ik dat wel zeker meteen doen als ie wat lustelozer wordt hoor! :-

Hoihoi,

Zal eens proberen op iedereen weer wat uitgebreider te reageren.

Jippie, mooie echo weer en leuk dat je oma en tante het nieuws zo geweldig hebben ontvangen! De situatie met je ouders lijkt me lastig, maar goed je hebt ze het nieuws nu toch verteld, dus maar afwachten.

Woezel, hoe gaat het nu meis? Is er weer wat rust in je hoofd? Wat een toestand zeg! Hoop dat je er uitkomt met HRM erbij.

Angeltje, hoe is het? IK duim voor je dat je ei een mooi resultaat gaat opleveren! En heb je je laatste werkdag al gehad?

Femmie, haha heel herkenbaar hoor. Bij de meimama’s zijn er ook een paar afgevallen en dan begin ik ook weer te twijfelen, ben blij dat ik maandag weer een echo heb.

Mar, ik kan je niet helpen, want wij hebben geen katten. Maar als je het niet vertrouwd, zou ik de dierenarts bellen.

Wienie, leuk die buikjes op een rij! En ben je wel een beetje lief voor vriendlief? :naughty: Hé en jij kunt dus binnenkort nog meer gaan shoppen!! Nee hoor leraren verdienen 't vind ik bijna mijn hele familie zit in 't onderwijs en als ik zie wat ze allemaal doen chapeau! Maar zo zijn er wel meer beroepen waar ik dat van vind, wat dat betreft zijn we hier in Nederland wel slordig hoor met werknemers.

Bagheera, ai da’s wel weinig hoor. Ik hoop dat je wat aankomt, zonder die speciale voeding.

Colle, hoe ver zit jij inmiddels in je cyclus?

Kaatjes, ben het eens met de opmerkingen die gemaakt worden hoor. Oook al ben ik erg op zoek naar de bevestiging die ik hoop weer te krijgen van de echo van maandag, toch zal het minder zijn als die bij 6 weken. Maar desondanks blijft het genieten toch! En zeker zo op het eind, tuurlijk wil je straks lekker knuffelen, maar let maar op je zal je buikje en vooral de trapjes nog gaan missen.

Egni, hoe is het? Ben je inmiddels bezig met de progestan?

Paikea, waar zit?? Zo wordt het wel spannend hoor. Hoop snel goed nieuws te lezen!

Janine, lekkere verjaardag gehad?

Savine, welkom! Ik hoop dat je snel zwanger mag raken.

Nou heb de 1e werkweek weer overleefd. Vanaf afgelopen maandag ging mijn nieuwe functie in en dinsdag had ik gelijk een crisis tussen collega’s. Die is inmiddels opgelost, maar is wel heftig hoor. Vandaag gaan we shoppen, nu het weer zo herfstig is, moet Brent zijn garderobe ernstig worden aangevuld. En verder ga ik dit weekend lekker relaxen, volgende week ook weer 2 cursussen en de stapels werk op mijn bureau blijven groeien. Altijd druk in deze periode, dus ben het wel gewend. Ben gelukkig nog steeds niet misselijk. Wel moe en soms al erg vergeetachtig! Zo volgens mij ben ik weer redelijk bij nu. Ik zal vaanf nu weer wat regelmatiger schrijven.

Kus, Mouse

Hoi meiden,

Mouse: dat is zeker heftig, gelijk zo’n crisis in je 1e week in je nieuwe functie… Gelukkig dat het allemaal is opgelost. Heel veel plezier met shoppen en alvast veel plezier en succes maandag met de echo!!

Jippie: moedig dat je toch een kaart naar je ouders hebt gestuurd. En fijn dat je zo’n goede band met je schoonfamilie hebt. Het blijft natuurlijk verdrietig dat de band met je ouders is zoals die is, maar het maakt een hoop goed. Ik hoop toch voor je dat je ouders op een leuke manier zullen reageren op het nieuws van de zwangerschap!!

Mar: hoe is het met de kat?

Bagheera: ik hoop dat je snel weer wat aankomt. Je hebt wel een beetje weerstand nodig… Sterkte ermee (lekker veel taartjes eten met de high-tea :mrgreen: ).

Wienie: mooie buikjes hoor meis. In vergelijking met de andere meiden daar ben je nog behoorlijk plat hè? Komt vanzelf hoor :wink: . En hoe is het verder, al wat meer rust in je lijf m.b.t. werk en thuisblijven enz?

Kaat: ja meis, het begint nu echt te kriebelen om je mannetje in je armen te houden hè? Nog even geduld en dan is het zover!! Geniet nog even van je laatste weekjes :-* .

Woezeltje: ik denk aan je meis. Heel veel succes alvast maandag. Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, maar het komt vast goed!!! Dikke knuf!!

Hoe is het met de andere meiden?

Hier gaat het de laatste dagen een beetje moeizaam. Donderdag en vrijdag heb ik zo’n ontzettende buikpijn gehad. Gister liep ik er echt krom van. Mijn eisprong is nu dus echt wel geweest :mrgreen: . En Nordin is ook al een paar daagjes uit zijn hummetje, hij kan af en toe zo driftig tegen mij doen. En tegen papa is hij dan poeslief en aardig :shock: . Hopelijk gaat het snel weer over…

Nou, ik ga hem weer uit bedje halen, hij wil echt weer niet slapen :wall: .

Tot snel meiden. Ik kom weer als ik wat meer puf heb…

Liefs, Angeltje

Even snel, ga zo even broek shoppen met een dinnetje…

We hebben vanmorgen een autootje voor mij gekocht!!! Jippie ben helemaal blij!!! Zaterdag ophalen!!!

Ik stuiter de stad in!!

x

Femmie, als jij nu al 16 weken zou zijn, heb ik m’n ventje in m’n armen :lol:

Bagheera, weer 'n mijlpaal; Kimberly met 'n tandje!

13kg verschil is nogal wat zeg :shock:

Wat is je lengte, als ik vragen mag??

Wienie, beloofd: jij past op jou en ikke op mij en dan komen we er wel!!! Ik herinner je er nog wel zo nu en dan aan hoor :stuck_out_tongue:

Ik heb geen idee hoe ze dat wegen, maar er wordt 'n hoop gemeten tijdens zo’n echo!

Mooi bescheiden buikje heb je!!

Jippie, wat rot dat 't zo loopt met je ouders, juist nu je ze eigenlijk hard nodig zou hebben. Wel fijn dat je zo goed bij je oma en tante terecht kan en dat ze juist zo reageerden zoals je ouders zouden moeten doen! Houd die twee maar in ere, meis!!

Ik voel me niet schuldig w.b. de echo, maar had er wel wat meer gevoel bij verwacht. Ik begin nu met kleertjes wassen enzo, daar kriebelt 't toch meer bij :inlove:

Angeltje, wat vervelend dat Nordin bij jou nu zo doet en bij papa juist zo lief is. Hoop dat 't van tijdelijke aard is.

Dat was dus duidelijk 'n eisprong, lekker gevoel achteraf (dat ie geweest is, bedoel ik :wink: ) maar die pijn niet zo…

Nu aftellen?? :pray:

Ik had jullie verteld van de echo, thanx voor de leuke reacties overigens!!

Gisteren mocht ik op controle bij de gyn en hoorde ik wat de uitslag van de bloedtest is. Ik heb 'n tekort aan vitamine B12. Dit kan de oorzaak zijn van die kwaaltjes die ik heb, vooral 't benauwde kan er vandaan komen. Hoe 't komt dat ik 'n tekort heb (of mijn lichaam 't niet opneemt en waar) kunnen ze nu niet uitzoeken omdat ik zwanger ben, maar dat komt aan bod na de kraamperiode. Voor nu is het belangrijk om te zorgen dat ik toch B12 in m’n lichaam heb en dat kan helaas alleen met injecties.

Ik mag nu 1x per week naar de huisartsenassistente om haar de spuit in m’n bil te laten zetten en dat is NIET leuk. :hand: Pregnyl is fijner, meiden :wink:

De kans zit er nu ook in dat 't hoofdje van de beeb meer in verhouding met de rest gaat lopen, maar zeker weten doen ze dat niet. Daarom wordt er niet alleen gecontroleerd of de B12 goed in m’n lichaam komt, maar ook krijg ik nog 'n groeiecho om te zien of de verhoudingen meer in de pas gaan lopen. Mocht dat niet zo zijn, houden ze 't goed in de gaten of de beeb wel kan indalen uiteindelijk en anders kunnen ze op tijd ingrijpen.

Over 3 weken moet ik weer bloed laten prikken en over 4 weken krijgen we weer 'n groeiecho en controle bij de gyn.

Tussendoor mag ik ook nog gewoon 'n keertje op controle bij de vk!!

Klinkt best heftig, maar ik ben al heel blij dat er iets gevonden is wat m’n klachten kan verklaren dan dat ik weer naar huis gestuurd wordt met “doe maar rustig aan, maar we weten niet wat 't is” (ben zo met m’n darmklachten ook al es richting huiswaarts gestuurd jaren geleden!).

Gisteren had ik de 1e spuit gekregen en voelde toch al dat ik minder pijn bij de benauwdheid had, dus ik heb goede hoop!! :thumbup:

Liefs,

Kaat

Hé meiden,

Kaat: idd fijn dat ze nu wat gevonden hebben, weet je in ieder geval waar je klachten vandaan komen en kunnen ze je beeb (en jou natuurlijk :wink: ) goed in de gaten houden. En heb je de kleertjes al gewassen? Ik vond dat toen zo schattig, voor het eerst al die piepkleine kleertjes aan de waslijn :inlove: .

Wienie: joepie, een autootje, leuk!! Wat is het geworden?

Hier weer een brakke nacht achter de rug… Nordin werd om 3 uur wakker vannacht en had echt een mega-poepluier. Heel zijn bedje zat onder :sick: . Dus hub en ik hem weer opgelapt, bedje verschoond, een slokje water gegeven enz., maar toen wilde hij natuurlijk niet meer slapen. Meneer vond het veel te gezellig met papa en mama :mrgreen: . Ik weet dat het eigenlijk niet goed is, maar ik heb hem lekker in bed genomen. Toen heeft hij nog tot 7 uur geslapen. Mama heeft iets minder geslapen, vond het toch een beetje eng zo in bed… Hopelijk slaap ik vannacht weer een nachtje door. Ik kan me de laatste nacht zonder onderbrekingen echt niet meer herinneren :? . Het zal allemaal wel goed komen, maar soms breekt het me gewoon even op. Nordin is echt een hele onrustige slaper en we moeten er bijna elke nacht wel een paar keer uit. Vanavond maar weer vroeg naar bed :wink: .

Fijne zondag meiden!!

Liefs, Angeltje

Mouse, lekker geshopt voor brent?

Angeltje, Hoe gaat het met Nordin, doet hij weer wat liever tegen je?

Heerlijk gevoel he, als je eisprong geweest is. Niets moet, alles mag dan weer.

:hug: en ik hoop dat je vanacht weer een wat betere nacht hebt. Jeetje, geen herinnering meer van een ondoorbroken nacht :o

Ben je niet voortaan doodop?

Wienie, wat gaaf een eigen auto!!! Wat voor iets is het geworden?

Kaatjes,
he bah zeg. VitB12 tekort en dan alleen op die manier op te lossen. Dat is niet fijn :hug:

Angeltje Vervelend dat Nordin nooit een nacht helemaal doorslaapt… Lijkt me erg vermoeiend als je er elke keer uit moet. Kom je zelf wel een beetje aan je rust toe dan? Jezelf niet voorbij rennen, hoor! Knuf voor jou! :hug:

Kaatjes Balen dat je B12-tekort hebt. Gelukkig is dit goed aan te vullen en zijn je klachten op deze manier waarschijnlijk ook grotendeels te verhelpen. Het is erg vervelend als je constant benauwd bent… Ik hoop dat de groeiecho de volgende keer beter is en dat de verhoudingen dan weer wat recht getrokken zijn. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden!

Femmie Hoestie daar? Al last van kwaaltjes of valt het nog mee? Bij mij begonnen ze pas bij 6 weken. En met week 10 namen ze weer wat af. Wanneer mag je ook alweer voor de eerste echo, over een week of twee?

Wienie Leuk dat je nu een eigen autootje hebt! Kun je je in elk geval redden de komende tijd & zit je niet constant thuis. Hoe doe jij dat eigenlijk met het op een rij zetten van al je buikfoto’s? Gebruik je daar een speciaal programma voor, of ook mbv Paint?

Mouse Leuk gewinkeld gisteren? Nog geslaagd voor Brent? Alvast heel veel succes met de echo morgen!

Met alle andere meiden alles goed?

Liefs,

Jippie

he jippie, last van de (.)(.), das al vanaf het begin en dat blijft. En het is niet prettig, maar laat he tmaar lekker zo wezen, dat geeft me toch vertrouwen. Vlgd week dinsdag mag ik voor de echo. Spannend…

Duik nu lekker mijn bedje in. Fijne week allemaal!!! :-*