Meiden met een lange cyclus-deel 13

:hug: voor alle meiden die het nodig hebben.

Ik ben het met woezel eens, ik wil niet dat mensen hier weg gaan blijven omdat er hier zwangeren meeschrijven.

Ik kan mijn verhalen prima ergens anders kwijt, dus als jullie er problemen mee hebben, echt zeggen!!! dan hou ik er rekening mee (doe ik voor mijn gevoel al hoor) en klets ik hier gewoon niet over de zwangerschap.

Ik ken jullie gevoel maar al te goed, heb het zelf meegemaakt in mijn stoppersclub en het is zo frustrerend, zeker als je mensen hoort klagen over zwangerschapsklachten.

Echt ik meen het, als jullie graag liever hebben dat we hier over koetjes en kalfjes hebben, dan doe ik dat gewoon.

(en ik begrijp jullie dilemma, je wil graag weten hoe het met iedereen gaat en ook met de zwangerschappen, want daar ben je ook in geinteresseerd, maar ondertussen kwetst het toch :frowning: )

Dikke knuf meiden :hug:

Trouwens even Luna’s banner aangepast. Je weet maar nooit of er per ongeluk bekenden mee gaan kijken… Zo herkennen ze me misschien niet zo snel… :pray: :mrgreen:

Femmie: correct gesproken! :-* En ja, ik word ook een junimama, maar ik kom nog niet schrijven hoor! Daar wacht ik nog even mee!

Liefs Woezeltje

Ik vind eigenlijk dat iedereen gewoon lekker moet blijven schrijven. Ik snap dat mensen er moeite mee hebben om ineens tussen zo’n zwangerschapsboom te zitten! Dat is onzettend zwaar & confronterend als je zelf zo graag wilt en al lang bezig bent. Maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van: Ik heb hier ook jaren meegeschreven en de een na de ander zwanger zien worden, en toch ben ik gebleven en ben ik iedereen blijven steunen, hoe moeilijk dat op sommige momenten soms was. En nu we zelf dan eindelijk zwanger zijn na vier jaar, wil ik zelf wel het gevoel hebben dat ik hier nog welkom ben. Dit is wel de plek waar ik altijd mijn ei kwijt kon. Natuurlijk kan ik dat ook wel op andere topic’s, maar ik zie julie toch als een soort vriendinnen en met jullie heb ik een hechte band. En ik denk dat vriendschappen bestand moeten zijn tegen bepaalde moeilijke situaties. Iedereen steunt elkaar op wat voor manier dan ook, zwanger of niet. En ik zou het jammer vinden als dat nu allemaal weg gaat vallen, omdat mensen afhaken omdat ze niet of juist wel zwanger zijn. Dan blijft er helemaal niks meer over! :frowning: Als iedereen een beetje rekening houdt met elkaar’s gevoelens en elkaar met respect blijft behandelen, dan hoeft toch niemand af te haken? Ik hou er zeker rekening mee en schrijf vaak niets over mezelf of de zwangerschap. Maar het is zo’n belangrijk deel van ons leven, al vier jaar lang en ik kan niet zeggen: Oke, ik negeer het volkomen en ik mag er niks over zeggen! We hebben er zoveel voor moeten doen & we hebben zoveel ellende meegemaakt, ik vind ook dat ik er best wat over mag schrijven, als het zo uitkomt. Als hier een speciaal topic voor geopend moet worden dan haak ik af…

En ik vind het ook niet realistisch, in het dagelijkse leven loop je toch ook tegen zulk soort situaties aan, zie je ook zwangeren om je heen en word je ermee geconfronteerd. En dat is echt heel kl*te, ik weet het… Vaak probeerde ik zulke situaties te vermijden als het even kon. Maar je kunt je niet opsluiten in je huis en niemand meer zien of spreken. En zo zie ik dit topic ook een beetje, toch een afspiegeling van het dagelijks leven door alle verschillende meiden die hier meekletsen. Dus ik denk niet dat we alles moeten gaan opsplitsen en elkaar moeten gaan vermijden. Maar ik moet eerlijk zeggen: Ik vind het op ons topic minder gezellig als eerst. Ik heb toch het idee dat ik niet meer alles kan zeggen, sommige meiden zie je amper meer (in het algemeen gesproken, niet alleen de niet-zwangere meiden) en daardoor zijn de berichtjes soms oppervlakkig, omdat mensen niet meer weten wat ze wel en niet kunnen zeggen. En dat vind ik erg jammer! Ik heb bijvoorbeeld al een beetje het gevoel dat die splitsing er is, door het feit dat veel meiden hebben afgezegd voor de meeting. Het was leuk geweest als iedereen was gekomen. Nu is het echt zo’n zwangeren-kluppie en maar een klein deel van het geheel.

Nou ja, dit was mijn kijk er even op. Niet bedoeld om wie dan ook aan te vallen. Maar het was wel iets dat me al een tijdje dwarszit.

Liefs,

Jippie

hallo dames…

ik schrijf mee bij de dec.mama’s en wij vroegen ons daar af hoe het met kaatjes ging aangezien ze al een poos niet gereageerd heeft…

heb hier ff een stukje terug gelezen maar hier is ze ook niet geweest…

weet iemand hoe het met haar gaat???

alvast bedankt…

Afhaken… nee dat niet… maar wel moeilijk om nog wat te tikken.

En natuurlijk gun ik jullie allemaal een gezonde zwangerschap toe, maar aangezien ik er zo veel mee geconfronteerd wordt is het wel moeilijk… en dat zal het ook nog wel blijven ook…

En zoals jullie merkten tik ik stukken minder, omdat ik vind dat ik afstand moet nemen en mijn gedachten ergens anders op moet zetten… maar dat lukt helaas niet… daar is mijn wens te groot voor…

Femmie Heel veel succes met de je eerste echo morgen! Ben erg benieuwd.

Wel even laten weten hoe het gegaan is, hoor! :-*

In het showtopic van de maart-mama’s heb ik een buikfoto geplaatst. Stelt nog niet zo heel veel voor, maar toch is er al wat te zien! Linkje http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=42692&start=270

Welterusten allemaal!

Groetjes,

Jippie

Hoi meiden,

Woezel: ik heb je gisteren al uitgebreid gesproken :mrgreen: , maar wilde het hier toch ook nog graag even neerzetten. Van harte gefeliciteerd met dit onverwachte wondertje!!! Ik ben zo ontzettend blij voor jullie dat het zo spontaan ineens raak is, echt geweldig. Ik brand een kaarsje voor een hele mooie voorspoedige zwangerschap en in juni een mooi, lief broertje of zusje voor Luna. GEFELICITEERD!!!

Janine: ik kan me voorstellen dat het voor jou erg moeilijk is om hier nog mee te schrijven. Ik hoop alleen dat je weet dat wij er nog steeds voor jou zijn als dat nodig is. Ik merk dat je je steeds meer afzondert en haast niet meer op de verhalen van anderen reageert en dat vind ik jammer. Ik kan het begrijpen meis, echt, maar zoals gezegd, het is wel jammer…

Sorry meiden, ik had verder ook even willen reageren, maar Nordin wil niet slapen. Ik kom misschien later vandaag nog even terug…

Liefs, Angeltje

Hoi meiden,

Allereerst Woezel, lieve meid. Ben heel blij voor je!! Van harte gefeliciteerd!!! :dance: Geweldig dat het gelijk raak is!! Ook hier een :kaars: op een voorspoedige zwangerschap en een prachtig brusje voor Luna in juni!

Egni: :hug: Sterkte meissie, wat balen dat je weer zo vroeg ongi geworden bent. Gelukkig gaan ze nu werken aan je luteale fase. Dan kan het echt snel gaan hoor!! :wink: Maar ik weet dat je daar nu niks aan hebt, tis gewoon enorm klte dat je weer ongi bent en ook nog es te vroeg… Mijn duimen draaien en kaarsjes branden vooor de komende ronde hoor!!! :thumbup: :kaars:

Janine: Snap dat je je zo voelt, maar probeer moed te houden en hoop te putten uit het feit dat er echt veel mogelijk is en alles uitslagen tenminste goed waren!!

Ik duim ook voor jou en hoop dat als je spiraaltje verwijders is, je gauw weer een positieve test in handen zult hebben en het dan goed mag gaan!

Paikea: :hug: knuf voor jou lieverd. Moed houden, kop op!!!

Femmie: Succes vandaag met de echo meissie!! Ik ben erg benieuwd. Laat je het ons gauw weten?

Jippie: Prachtig buikje begint er te groeien meis… Nog bedankt voor je mail overigens… Ik stuur je gauw een terug. :-

Wanneer is Kaatje voor het laatst geweest eigenlijk? Hopelijk is er geen reden tot bezorgdheid en lezen we gauw weer hoe het met haar gaat!!!

Ik vind het nu wel moeilijk wat ik wel of niet kan typen. Voel me hier soms ook niet helemaal lekker meer, terwijl ik het goed begrijp laat ik dat voorop stellen!! Heb zelf ook 1,5 jaar in die klotige molen aangemodderd, vaak met echt mega slecht vooruitzicht (NOOIT een goede eisprong en altijd een te korte luteale fase, telkens weer teleurstelling, maar ben ook blijven schrijven en altijd oprecht geinteresseerd geweest in iedereen, ook de zwangere dames. Kon daar altijd veel hoop uit putten. Maar zal het dan even kort houden.

Hele weekend last gehad van harde buiken. Gistermiddag na de zoveelste toch maar het ziekenhuis gebeld. Mocht gelijk komen. Heb een uur aan de CTG gelegen en onderzoeken gehad. Alles is gelukkig in orde, mijn baarmoeder is overgevoelig en reageerd op bijna elke prikkel door hard te worden… Waarschijnlijk blijf ik hier last van houden de komende maanden. Ik hoop hier in ieder geval nog wel gewoon m’n verhaal te mogen doen…

liefs,

Mar

Even kort, op hetgeen nu aan bod komt over wel of niet schrijven enz ga ik later meer in. Ik wil nu even Femmie succes wensen vandaag met de 1e echo!!!

En ik ben net weer door de apk bij de vk gekomen. Verdere details laat ik nu even, moet zo weg, dus later meer ook hierover…

X Wienie

Zo, een nieuwe poging tot een Nordin-slaapje, hoop dat het nu wel lukt :mrgreen: .

Wienie: fijn dat je weer door de APK bent :mrgreen: . Nog 2 weekjes en dan mag je jullie beebje weer uitgebreid bekijken. Willen jullie het geslacht van het kindje weten trouwens?

Mar: arme meid, wat rot dat je nu al zo’n last hebt. Ik weet helaas hoe het voelt, harde buiken en hoeveel zorgen het met zich meebrengt :cry: . Ik hoop toch dat het een beetje binnen de perken blijft en je kunt genieten van je zwangerschap. Doe rustig aan hè, dat scheelt al een hoop!!

Kaat: idd, waar hang je uit?? Hopelijk gaat alles goed met je :-* .

Femmie: heel veel succes vandaag met de echo!!! Kom je snel vertellen?

Jippie: ik ben het helemaal met je eens meid. En in tegenstelling tot jou, vertel ik hier wel altijd mijn verhalen. Ik ben ook altijd hier blijven schrijven tijdens mijn zwangerschap, na de bevalling enz. Ik vind het niet realistisch dat ik hier alleen zou kunnen/mogen schrijven als ik het niet daarover zou hebben. Het is een deel van mij en het hoort bij mijn leven. Ik heb (gelukkig) tot nu toe nooit het gevoel gehad dat mijn verhalen hier niet welkom waren, maar zou dat wel zo zijn, dan denk ik dat ik zou besluiten hier niet meer te schrijven… De essentie is dat alle meiden die hier schrijven, weten hoe moeilijk het is als zwanger worden niet vanzelf gaat. Dat maakt dat we elkaar ontzettend goed begrijpen en kunnen steunen (ookal hebben sommigen inmiddels een kindje of zijn ze zwanger). Ik hoop gewoon dat we dat niet uit het oog verliezen en hier met zijn allen blijven kletsen. En dus niet dat mensen het gevoel hebben hier niet hun verhaal kwijt te kunnen… Dat was even mijn kijk op het verhaal :mrgreen: .

Paikea: ik hoop dat je je al wat beter voelt meis. Ik kan je verdriet aan de ene kant goed begrijpen. Zeker met alles wat de hormonen ook met je doen. Maar probeer de boel ook een beetje te relativeren voor jezelf m.b.t. zondag. In het dagelijks leven zul je ook nog vaak met zwangeren geconfronteerd worden en het zou toch jammer zijn als je jezelf daardoor iets leuks ontneemt? En probeer moed te houden meis, ik weet hoe moeilijk het is als het weer zo kriebelt, maar jullie zijn net begonnen. Als je op de ‘normale’ manier zwanger zou proberen te raken zou je ook een enorme geluksvogel zijn als het in 1 keer zou lukken. Ik wil je echt niet voor het hoofd stoten meis, ik snap je verdriet, maar probeer de dingen een beetje in perspectief te blijven zien. Dikke knuffel :-* !!!

Egni: wat rot meis, na 8 dagen al weer ongi. Ik hoop dat er wat nuttigs uit de uitgangsecho is gekomen… Echt vreselijk balen. Hopelijk zullen ze het in dit ziekenhuis nu anders aan gaan pakken en kunnen ze wat aan je luteale fase doen. Veel sterkte!!

Bagheera: hoe was je verjaardag, leuke cadeautjes gehad? :mrgreen: En fijn dat het zo goed gaat met Kimberly. Het optrekken aan de broekspijp is hier ook erg populair :wink: .

Mouse: hoe was de echo afgelopen vrijdag? Je bent hier al een poosje niet meer geweest. Hopelijk was alles goed en zweef je lekker op een wolkje :wink: .

Geloof dat ik weer bij ben. Nordin slaapt nog steeds, dus ik ga maar eens even wat in huis doen.

Liefs, Angeltje

Ik ga de discussie proberen af te kappen (hahaha, dat probere ik wel vaker, niet altijd van harte geloof ik… :mrgreen: )Laten we het dan bij het “oude” houden en hier allemaal gewoon blijven schrijven. Ik ben het er gewoon ook mee eens dat het heel moeilijk is, maar alle meiden hebben het wel jarenlang gedaan!!! Ik vond het ook moeilijk in die tijd, maar ben wel gebleven en als het even niet zo lekker ging, kwam ik wat minder. En tijdens mijn zwangerschap en daarna ben ik ook gebleven en heb ik ook alles verteld, omdat ik me hier fijn voel!!!

Ik wil gewoon erg graag weten hoe het met de zwangere meiden gaat!! Jullie hebben er allemaal zo lang over gedaan!!! Ik hoop dat jullie je verhalen hier gewoon neer blijven zetten. Want het is voor ons ook geen doen om steeds bij de verschillende maandmama’s te moet kijken!!!

Ik hoop dat we gewoon zo verder kunnen en gezellig bij elkaar blijven!!! Als iemand het eens moeilijk heeft, dan mag die persoon dat ook gewoon aangeven!!! We zijn er altijd voor elkaar geweest en dat blijven we!

Ik hoop niet dat er nu mensen geforceerd gaan schrijven hoor! Gewoon vertellen hoe het met je gaat hoor!!! :naughty:

Mega grote groeps :hug: !!!

Femmie: beetje laat, maar veel succes vandaag!!! :thumbup: :pray: Hopelijk een mooie echo en kloppend hartje!!! :-

Angeltje: :-
Hoeveel dagen moet je nog bij je oude baas werken? Alleen deze week nog???

Wienie: nou ben benieuwd hoe je APK was bij de vk!!!

Mar: tjonge, ik heb het al heel vaak gezegd, maar jou zwangerschap komt zo ontzettend overeen met die van mij met Luna… Echt!! Bij mij deden de harde buiken ook niets, maar was er gewoon heel gevoelig voor! Gelukkig dta alles goed is! Doe je rustig aan? En gewoon je verhaal hier vertellen! Echt, dat willen we gewoon!!! :hug:

Jippie: super gave buikfoto!!! Ja, je ziet het nu echt goed hoor! :inlove: Leuk hoor!!!

Janine: begrijpelijk meid. Kom dan hier schrijven als je zin hebt en er behoefte aan hebt?! Het maakt niet uit de je weinig schrijft (wel jammer natuurlijk, maar heel begrijpelijk). Misschien voel je je straks weer wat beter en kan je weer meer mee schrijven! :hug: Weet iig dat we er voor je zijn! :-*

Kaatjes… nee die heb ik ook al een tijd niet meer gehoord of gezien… Hopelijk is dat geen slecht teken! :pray:

Zo verder gaat het hier zijn gangetje. Ik merk dat ik wat meer rust in mijn hoofd heb. A.s. maandag moet ik weer naar de arbodienst en dan ga ik afspraken maken over weer beginnen. Miscshien eerst even 1 of 2 weken halve dagen, zodat ik aan kan voelen of het weer goed is om te gaan beginnen. Ik heb er eerlijk gezegd ook wel weer zin in. Een goed teken dus!!

Verder vind ik het nog steeds een heel vreemd idee dat ik weer zwamger ben! Echt nooit verwacht!!! We zijn er helemaal happy mee!!!

Ik vind het wel weer eng hoor. Ik heb weer veel buikpijn en hoop maar dat dat net als bij Luna er gewoon bij hoort… Volgende week ga ik de gyn maar even bellen. Even een check up doen en dan kan ze ook even naar het litteken van de keizersnede kijken. (en natuurlijk een echo maken… :mrgreen: :inlove: ) Ik hoop dat ik weer in het zh onder controle mag blijven, maar dat zal wel niet, omdat het nu spontaan gelukt is. Ik kom dan waarschijnlijk gewoon met een week of 34 weer in het zh terecht ivm mijn vorige keizersnede (verplicht bevallen in het zh).

Luna doet het ook goed. Ze wisselt nu wel per nacht. Afgelopen nacht is ze weer een paar keer huilend wakker geworden en de nacht ervoor helemaal niet, daarvoor weer wel enz… Er is dus geen pijl op te trekken!!!

Maar verder: :inlove: Ze doet het super!!! Ze klimt zelfs al sinds een paar weken de trap op… Echt heel knap, maar dat doen we nog maar even niet… :mrgreen:

Ze slaapt lekker nu. Dan kan ik even in huis rommelen!

Liefs Woezeltje

Meiden, kijk even in het meetingtopic!! Femmie, jij vooral even!!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1994882#1994882

Liefs Woezeltje

Ook voor mij even kijken please! Noodoproep :mrgreen:

Woezel, GEFELICITEERD

echt geweldig dat het nu zo snel gelukt is! Super!

ik hoop op een goede zwangerschap!

Egni

Mag ik me ook nog even mengen in de discussie?!

Voor mij is het allemaal heel dubbel.

zo als jullie gemerkt hebben ben ik hier de laatste tijd ook wat minder geweest. Dit heeft verschillende oorzaken maar komt ook door de babyboom hier. Hoef jullie niet meer te vertellen dat ik het iedereen van harte gun toch? Want dat doe ik echt maar jullie weten ook als geen ander hoe confronterend en moeilijk al die gelukkige zwangerschappen kunnen zijn wanneer het bij je zelf niet lukt.

om een lang verhaal kort te maken denk ik ook dat we er niet te moeilijk over moeten doen. laten we hier als we ons er goed bij voelen gewoon blijven schrijven. Wees eerlijk en respecteer elkaar en houdt misschien een beetje rekening met elkaar want het topic gaat tenslotte nog steeds over meiden met een lange cyclus. Ik vind het echt niet erg [ soms juist fijn] om wat te lezen over hoe jullie zwangerschappen verlopen maar denk ook dat de verhalen puur en alleen over de zwangerschap niet hier thuis horen.

Ik hoop dat we er een tussen weg in kunnen vinden want ik vind dit nog steeds een hele fijne plek om dingen met jullie te delen en put ook nog steeds hoop uit jullie verhalen. Ik zou niet willen dat alle zwangeren in eens weg gaan [ben ik zo eenzaam :frowning: :wink: ]

:-*

Veel plezier zondag!

Femmie??? Hoe was je echo??? Hopelijk is alles goed!!! :pray:

Liefs Woezeltje

Zag trouwens bij de maandmama’s dat Kaatjes er gewoon even een weekje niet is geweest, maar dat alles goed met haar gaat!

Liefs Woezeltje

Egni Leuk dat je nog even reageert. Ik ben het helemaal met je eens. Ik denk dat het gewoon belangrijk is dat iedereen een beetje rekening houdt met elkaar’s gevoelens en elkaar respecteert, zwanger of niet. Alleen schrijf jij dat verhalen puur en alleen over de zwangerschap hier niet thuishoren. Ik snap wat je daarmee bedoelt. Maar het is nu wel eenmaal zo dat de zwangerschap een groot en belangrijk deel van ons leven is, na vier jaar ellende. Mijn lange cyclus is nu niet aan de orde, ik zit op het moment niet meer aan de hormonen en ik hoef niet meer naar de gyn voor fm’s of behandelingen. Ik kan alleen uit ervaring daarover schrijven als bijvoorbeeld iemand eens iets vraagt, voor de rest is dat op dit moment gelukkig niet meer voor ons aan de orde. Dus als ik iets over mezelf schrijf, zal het al snel over de zwangerschap gaan. Ik denk dat dat ook moet kunnen, want anders krijg je weer: Wat kan ik wel en niet zeggen? Maar natuurlijk hou ik rekening met de anderen en zal het zoveel mogelijk beperken. Maar eens iets over kwaaltjes, echo’s, de beeb of een kamertje, moet kunnen…

Mouse Waar ben jij eigenlijk? Al een hele poos niets van je gehoord! Jij zou toch zondag ook naar de meeting komen?

Angeltje Hoestie daar? Nog geen duivels te bekennen? Hopelijk kom jij ook snel met goed nieuws!

Ik heb op een ander topic een foto van Femmie’s echo gezien, dus ik denk dat dat wel goed zit.

Hopelijk komt ze het hier ook nog even melden!

Groetjes,

Jippie

nou na een tijdje te hebben meegelezen zal ik me dan nu eindelijk maar es gaan voorstellen. Ik heb inmiddels mijn verhaal gestuurd naar de topicopenster.

Ik hoop dan ook dat ze dat plaats zodat ik dat hier niet hoef te schrijven.

Ik wil ook even reageren op zwanger/niet zwanger wel/niet meeschrijven.

Op zich begrijp ik het heel erg goed dat sommige het moeilijk vinden maar ook dit hoort erbij en dat is toch uiteindelijk waarvoor we hier allemaal zitten?? Ik probeer zoveel mogelijk te genieten van die verhalen en blijf hoop houden dat onze tijd ook nog komt…

Komt echt goed!!!

egni: Hè wat een teleurstelling weer. Hopelijk gaat het middel werken en krijg je een goede luteale fase! :hug:

Woezeltje: Gefeliciteerd! En hopelijk gaat deze keer de buikpijn snel over!

Wienie: Wat leuk zeg, dat behang en de schilderijtjes! Heel knap gedaan :thumbup:

paikea: :hug: :hug: We gaan niet de hele tijd over zwangerschap en beebjes praten hoor, maar je moet doen waar je je zelf lekker bij voelt!

Jippie: mooie buik al!

Mar: Goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan, gelukkig is het toch niet iets ernstigs.

Wel balen dat je die harde buiken waarschijnlijk de hele zwangerschap houdt.

Vandaag is bij Kimberly haar 2e tandje eindelijk doorgekomen. :dance:

Zondag heb ik van mn familie een 3 in 1 printer gehad, een hele leuke dekbedhoes met katten erop en een hoeslaken die er bij hoort.

Van de kleine van mijn zus kreeg ik wat bloemblaadjes die ze geplukt had :inlove: :inlove: en verder nog geld.

Zelf ben ik ook niet helemaal lekker, ik heb het steeds maar koud en ben rillerig. Wel ben ik bijna 2 weken lang ongi geweest, dus mijn vage cyclus is waarschijnlijk weer net zo vaag als vantevoren. :? Misschien dat het daar aan ligt, want ik heb een volgepland en leuk weekend voor de boeg!

Elke 2 weken gaan mijn moeder, mijn zus en ik iets leuks doen.

We hebben al een keer monopoly/Levensweg zitten doen, maar ook zijn we creatief geweest: we hebben met kralen leuke sieraden gemaakt.

Soms zitten we te lang te beppen dat we niks hebben kunnen doen :mrgreen:

We zijn alledrie ook helemaal verslaafd aan de Sims, dus we gaan deze keer de “DS’sen” linken. Voor de zekerheid nemen we de sieraden ook maar mee.

En hubbie gaat zaterdag de verwarming in de keuken ophangen en de muur betimmeren samen met zijn pa, dus ik ben benieuwd wat er van komt.

En zondag natuurlijk de meeting, ik ben erg benieuwd naar jullie!