pfhh wat een kwekdames zijn jullie toch…
Femmie GEFELICITEERD :inlove: lekker genieten hoor…
mooie foto’s gezien van kamertjes en kleertjes en box en kinderwagen… :thumbup:
oh en ik las dat we een bolletjesslikster onder ons hebben :lol: :lol:
(als het maar werkt he )
((als ik het goed begrepen heb heeft het te maken met de werking van je cyclus?)))
verder nog heel veel meer gelezen…maar ik kan het allemaal niet onthouden…solly
hier alles goed…moet veel werken maar ja dat trekt wel weer bij…daarom geen tot weinig KOKtime…
probeer jullie wel bij te benen…maar jullie tikken allemaaal van die enomre lappen tekst :shock: …tjeetje dat ben ik niet gewent hoor :mrgreen: :mrgreen:
maar goed wel gezellie :mrgreen:
groetjes colle
Jippie ik zou de gok ook niet nemen hoor, w.b. dat rode vlees!
Laat je even horen of 't gelukt is met je foto? Ben wel benieuwd naar je buikkie.
Wij zagen ons ventje ook pas met 15 weken bewegen, en zelfs toen moest de echoscopiste me nog door elkaar hutselen, want hij lag veel te lekker te slapen! De 20-weken echo (met 19w) was wel 'n drukte van je welste :mrgreen: Geniet ervan hoor!!
colle je hoeft niet steeds te reageren hoor, laat je af en toe maar horen; dat vind ik altijd al leuk
Hallo!
:o Ik begrijp dat het niet gewenst is om een weekje op vakantie te gaan zeker niet als je naar de zon gaat en lekker 35 graden hebt, terwijl jullie in de regen zitten 8) Nee is me duidelijk hoor! Ik heb net zo’n 10 pagina’s doorgeworsteld om weer bij te lezen pfffff
Anyway:
Femmie, meis van harte, met je zwangerschap!!
Mar, geweldig kamertje, balen van de streptokok, maar gelukkig goed te behandelen! En een kereltje is gewedig!!
Wienie, als ik je goed lees, hebben e collega’s prima door hoe jij in elkaar zit en hoef je hen niets te bewijzen, dus denk lekker aan jezelf en je beebje! Leuke spullen geshopt!
Jippie, stoer dat je achter een baan aan bent gegaan, mar kan me wel voorstellen dat de harde telefonische verkoop je niet zo aanstaat, heb het in mijn studententijd gedaan, maar vond het ook niet echt leuk Succes met je echo morgen toch?
ANgeltje, 2 eitjes, mooi meis. Wat betreft die late eisprong, die had ik ook terwijl mijn progesteron altijd superscoorde, dus volgens mij is de conclusie die getrokken wordt erg algemeen. Ik had volgens mijn gyn goede eisprongen.
Woezel, jullie ook toe aan nummer 2, spannend!!! Heb je trouwens de nieuwe woezel & pip lijn al gezien, echt supercute!! Keke schoenen van Luna
Kaatje, het gaat idd snel, al 30 weken, over max 12 zitten jullie met een kleintje op de bank!
Janine, wat klonk die scopie beroerd zeg. Kan me voorstellen dat het hier nu erg confrotered is met alle zwagere terwijl je zelf eve on hold moet. Sterkte meis en een dikke :hug:
Egni, al bijna naar a’dam voor de uitslagen. Ik hoop dat ze goed zijn
Bagheera, sterkte met aankomen, is net o lastig als het afvallen, waar ik altijd mee worstel. Gelukkig had Kimberly geen oorontsteking
Colle, Kai, Natascha welkom!
Nou zoals jullie al hebben gelezen een weekje zon en zwembad gehad. Brent heeft zich uitstekend vermaakt en wij dus ook. Heerlijk gespeeld in het zwembad! Vandaag alweer begonnen met een cursus van werk en de komende week iedere dag een cursus, bijeenkomst of diner, dus val met mijn neus in de boter! Verder gaat het goed, nog niet misselijk, wat ik soms wel eng vind (dan kukel ik dus ook van mijn wolkje af), maar overige symptomen zijn er nog. Aanstaande maandag weer een echo.
Dikke kus, Mouse
Hallootje!
Mouse, alweer ruim 8 weken zeg, wat gaat de tijd toch snel!! Geniet maar lekker van dat je niet misselijk bent, hopelijk gaat t ook niet meer komen!! Lekkere vakantie gehad zo te lezen!
Colle, kwekkerdekwek!! Gweoon af en toe inspringen, doe ik ook wel eens als ik het te druk heb!!
Jippie, lukt t bij jou die foto’s? Ik krijg de foto’s in paint wel bij elkaar (heb t advies van kaatjes ook opgevolgd) maar die letters eronder komen bij mij in een lelijk wit vak…dusse jij of kaatjes…hoe moet t mooi?? En meis, als de vorige echo goed was is deze dat ook hoor, je bent de grens voorbij! Maar ik snap je wel hoor, ik had dat ook. Moet zeggen dat ik nu mijn buik begint te groeien en ik ook echt mijn baarmoeder hoog makkelijk voel liggen er nu pas echt vertrouwen in krijg. Elke stap een beetje meer, grootste stap was bij mij die 14 weken echo, die ik eigenlijk niet eens zou krijgen! Dusse meid, geen zorgen, beebjes bewegen echt nog niet zoveel! Komt goed en geniet ervan!! Begint je buikje al te komen?
Kaatjes, je hebt helemaal gelijk! Mijn baas wil iedereen wel denk ik! Al voorbij 30 weken…tjeempie, de tijd vliegt echt! Wanneer ben je ook weer uitgerekend?
Lieve meiden, jullie hebben helemaal gelijk. Ik ga nu gewoon maar genieten van het feit dat ik zo’n goed voorstel heb gekregen en die paar weken werken zijn zo snel voorbij, liever zo dan ook nog eens dan alles van mezelf vragen. En wat anderen denken, dat probeer ik zodra t in mijn hoofd schiet heeel snel weg te duwen!!
Andere meiden, alles goed?
Dikke kus!
Hai hai
Net naar de gyn geweest.
Eindelijk de uitslag van de chromosomen test en deze was GOED!!! Gelukkig maar.
Verder toch nog gevraagd waarom in nou het spiraaltje heb. Mijn verhaal van de vorige keer klopte redelijk. Al zouden ze na de ingreep de baarmouder niet openhouden, is de kans heel groot dat de verkleving weer terug groeit. En door het slikken van de pil groeit het slijmvlies weer keurig!
Goed Nieuws:… Als ik na het slikken van de laatste pil ongesteld wordt, mag ik weer aan de clomid en 25 oktober wordt het spiraaltje weer verwijdert!! Jihaaaa… me is happy :dance:
De gyn hoopt ook zo dat het door de verkleving kwam dat ik de miskramen kreeg!! De tijd zal het leren!
Helaas heb ik elke dat nog wel ongi krampen, de ene keer heftiger dan de andere keer, maar ja tot 25 oktober kan ik daar wel mee leven
Liefs, Janine… de bijna feestvarken wat ik ben morgen jarig!!
Mouse dat is je straf; 10 paginas
Hebben jullie 't fijn gehad op Kreta?
Wanneer mag je weer voor 'n echo?
Wienie je kunt in paint 2 opties kiezen (onder die knopjes waar je 't lettertype aanklikt); eentje is voor 'n wit vlak en die eronder is voor doorzichtig! Succes!!
Enne zuinig zijn op je baas he! Ik ben 10 dec. uitgeteld; komt dichtbij he!
Janine :dance: Da’s nog es goed nieuws zeg! 25 oktober is 't zo, time flies meid! maar die ongikrampen, die zijn niet leuk… Maar ja, net wat je zegt, met zo’n nieuws overleef je 't wel!
Morgen jarig? Alvast gefeliciteerd, maar ik hoop dat ik morgen niet vergeet om je toch even te feliciteren hoor!!
Liefs, Kaat
PS: Ik weet niet of jullie 't leuk vinden, maar m’n buikje staat hier (eventjes omhoog scrollen misschien??)
Kaatjes, mooie buik. Vanaf nu begint het echt zwaar te worden. Tenminste in mijn beleving. Hoewel, ik vond het pas na 36 weken zwaar te worden. Toen begon ik ook pas te waggelen. En dikke enkels.
Colle, ja ja een echte bolletjes fan hier. Ik moet ze niet slikken maar van onderen opsteken. Het werkt perfect om mijn 2e fase langer te maken.
Mouse, ja ja ons lekker maken met zon en warm weer . Klinkt als een heerlijke vakantie.
Wienie, hopelijk kun je nu beter genieten. De zwangerschap vliegt om en het is zo’n mooie tijd.
Jippie, de beebs slapen overdag het meeste, dus je treft ze niet altijd wakker aan bij de echo. Wel fijn dat je binnenkort weer mag spieken.
Hier nog geen menstruatie. Eigenlijk komen een aantal symptomen me wel bekend voor, maar ik realiseer me ook dat het nog mis kan gaan. Ik hanteer nu de kop in het zand steken techniek. Heb ook geen test in huis. Morgenavond de laatste progestan en dan zien we wel.
Hoi meiden,
Ik kom ook weer ff lekker beppen :mrgreen: .
Paikea: spannend meis, ik kan me voorstellen dat je ervoor kiest je kop even in het zand te steken. Soms is dat gewoon even het beste. Ik hoop dat je snel goed nieuws hebt, zou geweldig zijn zo snel!!! :thumbup:
Kaat: mooi rond toetertje hoor . Wees er maar trots op en geniet ervan. Je krijgt er straks heel wat moois voor in de plaats, maar in het begin zul je je buik echt nog wel eens missen :mrgreen: .
Janine: dat is goed nieuws zeg. En knap van je dat je zo positief bent meis!! Dat is vaak wel de beste instelling, maarja, dat is voor een ander altijd makelijk gezegd. Hopleijk kwamen de miskramen door de verkleving en gaan jullie nu een gezonde zwangerschap tegemoet. Ik duim er in ieder geval heel hard voor!!
Wienie: goed dat je je er een beetje bij neer hebt gelegd. Het is moeilijk om jezelf over te geven en niet steeds te panieken wat anderen van je denken. Maar uitiendelijk gaat het om jou en je beebje, dat is het belangrijkst. Dus geniet van de rust die je nu hebt en maak je niet te druk!! Dikke knuf :-* .
Mouse: gezellie dat je er weer bent en fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad. En maandag weer een echo, leuk!! Nog even volhouden. Maar als ik het zo hoor heb je het al weer druk en vliegen de dagen voorbij…
Colle: ja, echte kletsmiepen hier :mrgreen: . Sterkte met het vele werken!!
Jippie: morgen weer echo, spannend!! Ik kan me voorstellen dat je je beebje graag ziet bewegen, maar elk kindje is anders hoor. Nordin was vanaf het begin af aan een echte druktemaker (nog steeds :mrgreen: ), maar niet alle kindjes bewegen zoveel in de buik. Probeer je er dus niet te druk om te maken, misschien hebben jullie wel een heel rustig ukje. Veel plezier morgen!!
Woezeltje: waar hang je uit? Een beetje lopen ropen dat je me mist en dan zelf verdwijnen . Hopelijk niet te druk op het werk? Dikke knuf in elk geval :hug: .
Femmie: hoe is het meis, al een beetje bekomen van het nieuws? Heb je al gebeld voor een echo?
Mar, Egni, hoe is het met jullie?
Zo, geloof dat ik weer een beetje bij ben. Hopelijk ben ik niemand vergeten :think: . Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren heb ik te horen gekregen dat ik nog wat vakantiedagen over heb, dus als ik toestemming krijg heb ik nog lekker anderhalve week vrij voor ik bij mijn nieuwe baan begin. Ik hoop dat dat doorgaat, zou wel lekker zijn!!
En verder ben ik maandag voor de 2e FM geweest, was een beetje vaag. De gyn zag niet echt iets zitten en twijfelde of ik nu wel of niet een eisprong heb gehad. Ik heb in elk geval niets gevoeld. Wel zag het baarmoederslijmvlies er goed uit, dus er was wel activiteit. Ik heb bloed laten prikken en morgen moet ik dan toch nog een keer terugkomen om te kijken of er nog wat te zien is op de echo. Ben benieuwd!!
En met Nordin gaat alles goed. Hij gaat nu echt aan de vensterbank staan en wandelt (lees schuifelt :mrgreen: ) van links naar rechts, zo leuk!! Ook in zijn bedje gaat hij staan, minder leuk :roll: . Ik zal snel weer eens een fotootje plaatsen!!
Liefs, Angeltje
Ha dames,
Helaas pindakaas maar ook toch weer niet voor mij…ik kom definitief niet naar de meeting. We hebben ervoor gekozen om niet een hele week weg te gaan, maar omdat ik dit weekendje ook al gemist heb wilde ik er toch nog heel graag tussenuit in de herfstvakantie.
Ik heb dus net een hotelletje geboekt naar Renesse en we gaan dus zaterdag en zondag lekker uitwaaien op het strand, lekker eten, zierikzee haventje bekijken en gewoon even weg van hier!
Dusse jammer, maar een weekendje weg zie ik toch ook heel erg zitten!
Enne de foto’s zijn al gelukt kaatjes, jippie hielp me ook al!
x wienie
Hey meiden!
Janine alvast gefeliciteerd!!!
nou vandaag naar het VU geweest. uitslagen van bloed en zaad waren allemaal prima!
De arts ziet het positief in. Hij denk dat ik ook inderdaad misschien iets nodig heb voor de korte luteale fase. dat gaat hij de volgende keer voorschrijven. :dance:
Even een echo gemaakt en ik heb op dag 22 [wel laat maar ja] een ei van 16mm en mooi baarmoederslijmvlies dus…morgen pregnyl zetten.
de arts vond dat we deze kans niet voorbij moeten laten gaan.
Wel een beetje onhandig aangezien we vanacht naar gran canaria vliegen maar goed ik neem alles mee.
Verder is het plan: nog 4 keer puregon/pregnyl en dan iui en vervolgens eventueel ivf.
maar goed heb dus een klein kansje deze maand. sta er wel een beetje sceptisch tegen over want waarom zou het nu wel lukken maar ja proberen kan geen kwaad
Vind het wel vervelend dat ik dus zelf de pregnyl moet zetten vind ik altijd een beetje eng.
nou meiden, heb even m’n verhaal gedaan ga nu verder m’n koffer inpakken en spreek jullie snel weer!!
Ik denk aan jullie!!
:-*
Egni Mooi dat er eindelijk een plan van aanpak is gemaakt en dat je zo positief klinkt! Hopelijk een nieuwe start en wie weet ben je binnenkort ook zwanger! Succes met de Pregnyl, gaat je zeker lukken, hoor! Een hele fijne vakantie!
Wienie Ik vind het erg jammer dat je niet op de meeting komt… Maar goed, een weekendje weg heb je ook wel verdiend!
Lekker even uitwaaien en met z’n drietjes genieten! :inlove:
Angeltje Ik hoop ook dat je de resterende vakantiedagen nog mag opnemen. Heb je lekker nog eventjes vakantie voordat je met je nieuwe baan begint! Vreemd dat er nu niks meer op de echo te zien was. Ik hoop dat je eisprong nog niet geweest is, anders weet je ook weer niet waar je aan toe bent. Succes morgen maar weer!
Paikea Ga testen!!! Wij willen niet allemaal met de kop in het zand zitten, je houdt ons veel te lang in spanning! :mrgreen:
Het klinkt allemaal wel erg positief!
Kaatjes Het is gelukt met de foto’s, hoor! Stom dat ik er zelf niet op gekomen was, want ik heb laatst nog op precies dezelfde manier een echofoto bewerkt. Ik dacht dat je het in een fotoprogramma had gedaan, omdat ik jouw lettertype helemaal niet ken. Maar dus gewoon via Paint kan ook!
Janine Fijn dat de uitslag van het chromosomenonderzoek goed was! En dus nog eventjes het spiraaltje en dan mag je weer verder met Clomid? Sterkte met de klachten, nog even volhouden! Alvast een hele fijne verjaardag morgen! :-*
Mouse Leuk dat je er ook weer bent! Dus een supervakantie gehad op Kreta? Lekker genoten van het weer? Waar ben je precies geweest, ook nog aan sight-seeing gedaan? En volgende week dus weer een echo? Ben erg benieuwd!
Kus voor alle anderen!
Liefs,
Jippie
Janine, alvast van harte! Mijn hoofd is een zeef op het moment, dusmorgen vergeet ik het vast! Fijn dat de chromosoomuitslagen goed waren en dat je waarschijnlijk dat spiraaltje snel weer kwijt bent!
Egni, spannend! IK ga heel hard voor je duimen!! Ik vond het meevallen de pregnylspuit, lukt je vast! Mooie uitslagen ook nog en een gyn die er de vaart in zet wat wil je nog meer. :-
Jippie, nee weinig siteseeing gedaan, Brent was niet bij het zwembad weg te slaan en hij is niet zo van het rondtoeren. Wel nar een reptielen en aquarium geweest, dat vind ie wel leuk. We zaten inChersonissos dus erg toeristisch, maar vlak daarbove liggen een paar gezellig dorpjes en daar zijn we 's avonds gaan eten. Succes met je echo morgen!
Wienie, jammer dat je niet bij de meeting bent, maar ik zou een weekendje uitwaaien ook niet laten schieten hoor, zeker nu niet nog lekker ff genieten met z’n 2-tjes!!
Angeltje, zou lekker zijn zeg als je nog anderhalve week vrij hebt vor je nieuwe job! Gek je 2e fm. Hoop dat je ei al is geweest! Ja, is hier alweer erg druk. Val op werk erg met mijn neus in de boter, veel vergaderingen en nu ook nog een crisis tussen collega’s dus jeehoe, ben mijn vakantie al bijna vergeten :wall:
Kaatje, zeg! ik hou nie van straf hoor! :roll: Mooie buik :inlove:
Paikea, ja was heeeeeerlijk, maar mag m’n kop nu uit het zand? Je maakt het wel spannend, maar ik snap je helemaal. Ik duim gewoon heel hard door en hoop dat je snel goed nieuws hebt!
Femmie, ben je alweergeland of stuiter je nog lekker door?
Alle andere meiden :-
Mouse
Paikea ik vind 't nu ook al wat zwaarder worden hoor, dus die beleving deel ik met je mee!! :mrgreen:
Goede techniek, die kop-in-het-zand-steken-techniek. Ik blijf duimen hoor!! :thumbup:
Angeltje Goh, spontaan 'n eisprong?! Zou mooi zijn, toch. Zo’n bloedtest wijst 't wel uit. Had je dat ook toen je zwanger raakte van Nordin; Clomid en 'n zelfstandig eitje?
Succes morgen!!
Wienie groot gelijk. Ga er saampies maar es lekker van genieten; nu kan 't nog!!
Waar vind ik de foto’s, trouwens??
Egni dat klinkt goed zeg! Hopelijk wordt 't dan 'n “made in Gran Canaria”. Even verstandje op nul, spuiten die hap (al was ik er ook geen held in, sjef heeft 't 1x gedaan en de rest vd keren liet ik 't in 't ziekenhuis doen!! :shifty: ) en genieten daar van 't mooie weertje!!!
Have fun! :-*
Jippie super dat 't gelukt is met die foto’s; soms valt 't kwartje niet zo gauw, maar da’s toch geen ramp (voel ik me niet zo’n uitzondering omdat 't me wel vaker overkomt!!). Staan ze online? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig geworden.
Morgen echo?? Veel plezier, hoop dat jullie wormpje 'n showdansje doet voor jullie!!
Morgen gaat sjef z’n gips van z’n been en worden er foto’s gemaakt. Hoop zo dat er 'n brace om komt en niet weer gips, of nog erger: gips tot bovenaan net als de laatste 4 weken. :?
Hij heeft nu al zo lang niet meer langs me geslapen 's nachts (en dat komt niet omdat we niet van elkaar houden hoor ) vind 't wel es tijd worden dat ie weer langs me ligt!
Donderdag echo, vrijdag echo en bloedtesten bespreken. Hopelijk wordt 't een mooi ziekenhuisweekje :eh:
Vanavond had ik m’n 1e yogales. Was best lekker. Wel 'n halfuur introductie; iedereen verhaaltje vertellen enzo. Maar daarna wat ontspannings- en ademhalingsoefeningen en proberen om -door je buik te masseren- contact te maken met de baby. LEUK!
Liefs,
Kaat
Kaat, mijn vriend sliep de laatste weken van mijn zwangerschap niet meer naast me. Ik snurkte te hard. Ik vond het helemaal niet leuk, maar het is wel belangrijk dat je goed slaapt de laatste weken. Daarna komt van slapen niet veel meer.
Janine, van harte gefeliciteerd. ah, nu snap ik het weer van het spiraaltje en de pil. Ik was het even kwijt :oops: . Gelukkig is het zo de 25e.
Wienie, jammer dat je niet kan komen, maar begrijpelijk. Leuk vooruitzicht in ieder geval.
Mouse, lukt het nog met alle drukte? Wat een programma op het werk. Wanneer ging je nieuwe baan ook al weer in?
Egni, klinkt goed. Ze nemen je in ieder geval serieus. Als ik voor mezelf spreek, de progestan werkt prima om de luteale fase te verlengen.
Angeltje, ben benieuwd of ze vandaag wel iets zien.
Jippie, vandaag toch echo? veel plezier.
Hoi meiden,
Even mijn blijdschap delen hoor. Ik heb net weer een FM gehad en het eitje was nu 22mm en volgens de gyn er helemaal klaar voor!! Hij verwacht dat hij vandaag wel zal springen. Ik moet zeggen dat ik sinds vanochtend ook weer een beetje last van mijn buik heb, ik denk zelf dat het morgen pas zal gebeuren. Vanavond dus nog maar een keertje extra klussen .
Maar goed, het werkt dus weer als voor de zwangerschap. Clomid 100mg, rond dag 21 eisprong en waarschijnlijk rond dag 34/35 ongi (of niet :mrgreen: ). Mij is dus blij met mijn ei .
Volgende week nog even bloedprikekn voor de zekerheid, dan woensdag belafspraak voor de uitslag en voorlopig zelfstandig door met de clomid. Ik hoef pas in januari weer terug. Spannnnnend dus!!
Zo, genoeg over mezelf :mrgreen: .
Janine: van harte met je verjaardag!!! Maak er een leuke dag van!!
Kaat: hopelijk mag het gips van je hubbie er af!! En alvast veel succes met de echo donderdag!! En heerlijk hoor, yoga. En contact met de baby maken is natuurlijk helemaal leuk!!!
Mouse: balen dat je het meteen weer zo druk hebt dat het is of je nooit vakantie hebt gehad. En een crisis tussen collega’s, jakkes. Hopelijk waait het snel over. Sterkte ermee!!
Jippie: veel succes vandaag meis!! Laat je snel weten hoe het was? Geniet ervan hè? :thumbup:
Egni: wat goed dat je nu toch nog een mooi eitje hebt. Beter laat dan nooit!! En geweldig toch, als je later kunt zeggen dat je kindje in Gran Canaria (toch?) verwekt is :mrgreen: . Hele fijne vakantie!!!
Wienie: jammer voor ons dat je niet naar de meeting komt, maar idd leuk voor jou dat je er even lekker tussenuit gaat :mrgreen: . Heerlijk even ontspannen. Komt vast goed!!
Zo, dat was hem weer even. Met alle andere meiden alles goed?
Kus, Angeltje
Hé Paikea, tegelijk gepost :mrgreen: .
Nog steeds geen tekenen van ongi? Je maakt het wel spannend hoor.
:thumbup: :thumbup:
Zo, heb meteen maar weer even een banner aangemaakt. Ben zo blij dat de clomid weer zijn werk doet, sorry voor mijn gestuiter :mrgreen: .
Liefs, Angeltje
Angeltje, dat is toch ook reden voor gestuiter. super dat je lichaam het weer zo goed oppakt met 100 mg clomid. Hopelijk hoef je niet terug in januari.
Heb net de poli maar even gebeld. volgens de gyn zou ik toch deze week mijn menstruatie moeten verwachten. Zo niet, dan bellen en kan ik daar een test doen. Kan toch ook thuis lijkt me. Vriend heeft gezegd dat hij liever heeft als ik volgende week pas test. Ik weet niet of ik het zo lang uit houd. Eerst maar eens richting weekend komen. En nu naar buiten voor een frisse neus. Ik krijg hoofdpijn van al dat gepieker en het is ook nog druk op mijn werk.
Hai meiden,
Wat een hoop getik weer zeg. Moet toch maar elke dag langskomen vlgs mij :mrgreen:
Janine: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Fijne dag gewenst vandaag! En wat heerlijk te horen dat je gauw weer van je spiraaltje verlost bent en het chromosomenonderzoek goed was!
Egni: Weet niet of je dit nog leest, maar een hele fijne vakantie gewenst! Hopelijk lukt het je met de Pregnyl! Wij deden het vaak zo dat ik de naald in mn buik prikte en hubbie de vloeistof erin spoot. Fijn dat ze nu ook aan je luteale fase gaan werken. Veel succes! :thumbup:
Angeltje: :dance: super!! Ik duim voor je. Logisch dat je even helemaal stuitert hoor. Eindelijk een ei!! Nu goed benutten he…
Paikea: Dus nog geen voortekenen van de :evil:
Spannend hoor! Hoeveel dagen na je ei zit je nu?
Mouse: Welcome back!! :mrgreen: Fijn dat jullie het leuk hebben gehad, minder dat het op je werk zo hectisch is nu. Keek nog even naar je banner, wat schiet het al lekker op richting de 12 weken meis!
Kaatje: O, leuk zeg, zwangerschapsyoga!! Ik wil ook wel heel graag maar twijfel nog een beetje. (Ik weet het moet opschieten met aanmelden ) Fijn dat het je leuk lijkt! Vandaag mag het gips van Sjef eraf toch? Hopelijk geneest het goed. Druk zkh-weekje voor jullie zo te lezen!
Wienie: Toch maar een weekendje weg geboekt? Alvast veel plezier!!
Femmie: Hoe gaat het met jou? Begin je al misselijk te worden enzo?
Jippie: Hoe issie met jou? Las ik nou dat je vaak hoofdpijn hebt? Wanneer gaan ze je bloeddruk weer meten? Ik heb eigenlijk nooit hoofdpijn ofzo. Wanneer hebben jullie ook alweer een echo, al gauw toch?
Hier is 't een en al drukte in mn buik. Zo heerlijk! Je ziet mn buik gewoon omhoog komen als ons mannetje druk aan het schoppen is :inlove:
Wel begint mn stuitje goed zeer te doen, dus even opletten. Hopelijk wordt het niet erger
Ik heb maandag nog een buikfoto gemaakt:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/files/eenentwintig_weken_buik1_375.jpg
Groei best snel nu. Verder lekkere drukke tijd voor de deur. Mn ouders hebben maandag de sleutel gekregen voor de nieuwe woning en moet nog behoorlijk wat gebeuren!
liefs
Mar
Mar, wat fijn dat je je buik zo ziet bewegen. Het begint ergens op te lijken . Mooie buik.
Ik denk het bij mij game over is. Ik heb de bekende krampjes en hoofdpijn. Kan ik tenminste goed aan de zuip as vrijdag (probeer er maar het positieve eruit te halen en niet dat ik veel drink hoor).
Janine:
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Angeltje:
Superei, goed hoor :dance: Ben helemaal blij voor je, dat jullie weer “in the race” zijn. Ga er maar es lekker van genieten vanavond!!
Paikea:
Zo ging 't hier ook altijd, sjef stelde 't ook altijd verder uit dan mijn gevoel was, bij 't testen. Toen ik zoveel tekenen had dat 't wel es raak kon zijn (boobs waar ie al 'n tijdje niet meer naar mocht kijken omdat ze anders zo pijn deden!!), kon hij ineens niet meer wachten! :lol:
Hopelijk wordt de week zo ook voor jou.
Mar:
je mag wel opschieten ja, als je nog 'n cursus wilt doen!!! Maar 't was idd erg leuk!
Mooi buikje heb je al! Enne… over de helft he, superrrr!!
Sjef z’n gips is eraf, maar er zit weer nieuw om. Alleen nu tot iets onder z’n knie, gelukkig! Al met al komen we wel krap in tijd. hij zal nu waarschijnlijk nog minimaal 6 weken thuis zitten. Dus er zijn nog maar 4 weken speling nu. :shifty:
Komt vast goed!!