Meiden met een lange cyclus-deel 13

Wienie, je bent vast al weg, maar een heel fijn weekend meis!

Paikea, lekker verwarrend is dat zo hè, de hoop maar ook het nuchtere erbij. Ik werd er af en toe ook helemaal simpel van. :hug:

Woezeltje, wat leuk dat je gaat babyzwemmen. En wat een leuke schoentjes heb je gekocht!!!

Hoe kan je mij nu vergeten??? :naughty: :lol:

Mar22, hihi ja snel hè, dat realiseer ik me ook ter dege, we hebben zo’n gelukkig gehad!!!

Nou zeg en die gyn van jou :shock: , had ie het over dikdik, of over zwangerdik?

En meis, die bacterie :hug: kan me voorstellen dat je erover in zit. Maar probeer idd maar de gyn zijn verhaal aan te houden.

Ik heb geprobeerd om het zkh te pakken te krijgen, maar er was niemand meer op de poli

Och gerem wat heb ik die man bij de centrale af lopen snauwen. Was zo pissig. Hij heeft uiteindelijk nog het spoednummer geprobeerd, maar ook zonder resultaat.

Ik bel gewoon onder kantooruren en dan is er niemand, nee bel maandag maar weer terug. GRRRRRRRRRRRR.

Heb vervolgens helemaal overstuur mijn vriend gebeld. Geloof dat ik emotioneel een beetje last heb van hormonen :oops:

Verder voel ik me gewoon. Ik vind het zo raar. Ik kan het nog niet helemaal bevatten geloof ik. Ik voel me net zoals afgelopen maanden, maar nu ben ik zwanger en toen niet. Ik denk dat ik er zo erg naar uitgekeken heb dat ik er misschien meer van verwacht had ofzo.

Vriend is wel super lief en bezorgt al. Hij ging sporten, maar vroeg of ik liever had dat ie naar huis kwam :inlove:

Femmie Dat onwerkelijke gevoel heb ik ook nog steeds, hoor! Je denkt van tevoren dat je meteen op een roze wolk zit te zwijmelen en te dromen, maar in de werkelijkheid gaat het heel anders. Ik denk dat dat ook heel gewoon is. In het begin ben je helemaal hyperdepieper, daarna denk je: O jee, als alles nou maar goed zal gaan! Tot de eerste echo durfden wij ook nog niet al te blij te zijn uit zelfbescherming. De eerste echo was goed, maar dan denk je: Oke, we zijn nog maar 7 weken, dus er kan nog vanalles gebeuren. Dus dan leef je heel erg naar de 2e echo toe. Volgende week hebben we weer een echo en weer is het spannend. Die zenuwen blijven toch en elke keer denk je: Als alles maar goed is en ze niks vreemds vinden, zou het hartje het nog doen? En daarna zit je weer in de stress voor de 20 weken-echo. Natuurlijk ben je ook blij en hoe verder je komt, hoe meer je durft te dromen. Maar die roze wolk heb ik nog niet echt voorbij zien komen. Ik hoop dat die gaat komen als eindelijk een zwangere buik heb en de beeb kan voelen! Dan zal het toch wat realistischer zijn, denk ik.

Woezeltje Wat een mooie schoenen en een prachtige meid! :inlove: Kan me voorstellen dat je helemaal trots bent! Dus vanochtend lekker wezen zwemmen met Luna? Hoe gaat het verder met jou dan?

Mar Dus dit weekend gaan jullie de babykamer verven? Ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden. De meubeltjes zijn white-washed en jullie gaan één muur lime-groen maken? En dan ook groene accessoires? Of nog meer kleurtjes erbij? Wel komen showen, hoor! En ik ben ook zo benieuwd naar je buik, wanneer plaats je weer eens een buikfoto? Vervelend dat je een hoge bloeddruk hebt! Heb je daar ook last van, bijv vaak hoofdpijn? Ik heb al twee weken voornamelijk 's avonds hoofdpijn. Nu ben ik ook nog steeds verkouden, maar ik geloof dat ik mijn bloeddruk volgende week ook maar eens laat checken. Wat een vreemde opmerking van jouw gyn! Je gaat toch geen dikkere vrouwen af lopen zeiken? :? Ik denk dat de meeste zwangeren of vrouwen in het algemeen die naar de gyn moeten al onzeker zijn en als je dan ook nog zo’n opmerking naar je hoofd krijgt? Vind het niet kunnen! :naughty: Hoe gaat het nu verder met je?

Paikea Het wordt dus spannend voor jullie de komende dagen! Kan me voorstellen dat je stiekem toch hoop hebt! En zeker als je steeds misselijk bent, enz. Heb je verder nog geen ongi-voortekenen? Heel veel succes met de laatste wachtdagen!

Wienie Ik ben ook zo’n randdebiel die heel vaak 's nachts nog op internet rond dwaalt! Ben een echt nachtmens, ga vaak heel laat naar bed. Maar goed, nog eventjes en dan kan dat natuurlijk niet meer ivm beebje! Leuk dat je besloten hebt om het weekend toch mee te gaan! Dan ga je toch gewoon bij de activiteiten kijken en aanmoedigen ipv meedoen? Verder lekker ontspannen, lezen & dvdjes kijken. Ben je er toch even uit! Heel veel plezier & geniet ervan!

Hoe gaat het met alle andere meiden?

Hier alles goed. We gaan weer vrolijk verder na gisteren. Eerlijk gezegd besef ik door gisteren ook wel dat callcenterwerk en dan vooral het commerciele gedeelte niks voor mij is. Als ik terugkijk op gisteren dan is me opgevallen dat de verkoop toch veel belangrijker was dan ze van tevoren hebben doen blijken in de vacature. Het moest allemaal behoorlijk agressief en daar ben ik als persoon niet geschikt voor. Ik vind zelf dat ik dat rollenspel en de gesprekken heel goed heb gedaan, ik heb gepraat als Brugman, heb echt ook wel dingen erdoor gedrukt, maar het had dus blijkbaar nog veel agressiever gemoeten. En zo ben ik niet, en zo wil ik ook niet werken. Als iemand belt vanwege een zorgverzekering, dan moest je ze gewoon zoveel mogelijk verzekeringen aansmeren, ook autoverzekeringen, inboedelverzekering, alles wat ze nog niet hadden. Daar lag de nadruk op en niet op de reden waarom iemand belde. En zo’n werkwijze staat me eigenlijk behoorlijk tegen. Ik denk dat ik meer geschikt ben voor een administratieve functie of een functie waarbij mensen je bellen ivm wijzigingen, verhuisberichten, enz. Dus ik ga gewoon weer verder met werk zoeken en dan zien we het wel.

Alvast een fijn weekend!

Kus,

Jippie

Jippie, dus je gaat toch verder zoeken? Nou succes.

Femmie, het moet even bezinken. In het begin vond ik het ook heel onwerkelijk. Maar het genieten komt er zeker aan. En maandag is ook nog vroeg genoeg om een afspraak te maken. Je kunt meestal toch pas met 7 weken terecht.

Woezeltje, schattige schoenen. Kian heeft nog steeds geen echte schoenen, omdat hij dus nog niet los loopt.

Ik moet dus nog 6 dagen (nu nog 5) progestan bolletjes gebruiken. Vanmiddag voelde ik wat krampen en dacht meteen het is over. Maar dat is nu ook voorbij. Ik laat het maar op me afkomen.

Fijn weekend.

Had ik een heel stuk getypt en op iedereen gereageerd, springt de kat op het toetsenbord: alles weg…

Goed, poging 2:

Wauw Femmie: Ben ik een paar dagen hier niet meer geweest en wat lees ik? Wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! :dance:

Mar: Niet meer van die horrorverhalen lezen hoor, want die zijn er genoeg te vinden maar de succes verhalen ( de verhalen waarbij de bacterie niks heeft gedaan) die vind je maar zelden…

Bij ons is ook alles goed gegaan en Kimberly heeft niks van die bacterie gekregen. En als dat wel zo zou zijn geweest, dan hadden ze haar aan een infuusje gelegd en dan was ze ook beter geweest.

Fijn dat ze extra op je willen letten vanwege je bloeddruk.

paikea: Pff spannend, ik duim voor je dat je niet ongi gaat worden :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Jippie: Vervelend dat je zo veel energie in die baan gestoken hebt en dat het zo tegen viel. Hopelijk vind je gauw iets wat precies bij je past!

Woezeltje: Fijn dat je cyclus nu zo netjes is gebleven, hopen dat het zo blijft.

Wienie: Probeer aan jezelf te denken meid! Ik had hetzelfde hoor: stel dat anderen denken…

maar het gaat nu om jou en op de allereerste plaats om beebje in je buik! Dus ook al is het moeilijk, probeer niet te veel te denken wat anderen er misschien van kunnen vinden, desnoods kun je het ze uitleggen. :hug:

Veel plezier dit weekend! Enne: geniet van je kleine buikje, aan het eind van de zwangerschap denk je: pff die dikke buik, nu mag ons beebje er onderhand wel uit! :inlove: :inlove:

Angeltje: Jammer dat er nog niet veel activiteit te zien was bij de fm. Van de kwaliteit van de eisprong heb ik ook nog nooit gehoord, misschien dat je het anders de volgende keer even kunt vragen?

Beterschap voor Nordin, hopelijk knapt hij gauw weer op!

Colle: Gefeliciteerd met je vriendin, kan me voorstellen dat je daar van gaat stuiteren! :dance:

Kaatjes:Vervelend dat je zo beroerd bent, gaat het inmiddels alweer wat beter? En als je inderdaad steeds die harde buiken hebt, dan moet je echt rustiger aan gaan doen. En niet zeggen: ja ik ga het proberen rustiger aan te doen en vervolgens nog te veel doen, zoals ik deed :oops: Daarom lag ik al rond de 30 weken in het ziekenhuis, dus echt de rem erop hoor :hug: Kan je (schoon) moeder of iemand anders niet komen helpen in huis?

We zijn met Kimberly weer op het consultatie buro geweest. Daar dachten ze dat ze weer een oorontsteking had, maar nu aan de andere kant. Ik hoefde er geen anti-biotica voor te halen, alleen als Kimberly koorts zou krijgen.

Ik ga niet afwachten totdat Kimberly de hele nacht ligt te krijsen van de oorpijn, dus ben de dag erna naar de ha geweest.

Er was niks aan de hand… Geen oorontsteking, alles zag er keurig netjes gezond uit…

Goed, daar zijn we dus natuurlijk heel blij mee dat ze geen oorontsteking heeft.

Vandaag ben ik bij de dietiste geweest. Ik moet bijvoorbeeld roomboter op mijn brood doen en de jus van het avond eten niet afblussen met water. De kleine zakjes chips mag ik gewoon blijven eten en ik moet dubbel broodbeleg op brood doen.

Natuurlijk moet ik ook aan de schijf van vijf komen en alleen op de 5-7 boterhammen per dag zat ik overal ruim aan.

Over een maand moet ik terug komen en als ik niet ben aangekomen moet ik aan de fantomalt.

Ik heb een boekje meegekregen met tips en recepten die me erg lekker lijken, dus ik ga hier weer wat langer de keuken in tegen etenstijd :mrgreen:

Heey meiden,

Hier ben ik weer eens!

Allereerst, Femmie, super gefeliciteerd!!! Helemaal toppie!!

Ik bemerk dat ik hier steeds minder kom, en als ik kom kijk ik ff in de huiskamer en hier, maar gewoon geen fut om te reageren.

Ik hoop niet dat jullie mij dat kwalijk nemen. Ik bemerk dat ik het toch weer steeds moeilijker ga vinden. Nu zeker omdat ik nu dat stomme ding van een spiraaltje heb waar ik nu last van heb. Ik slikte clomid en op de 9e cd moet ik ineens de pil gaan slikken. Dat vind mijn lichaam niet zo leuk.

Gelukkig heb ik genoeg te doen, een kleine greep tot het eind van het jaar: Take That, Mika, Paul de Leeuw, Nick en Simon, Golden Earring, en ja nog een keer naar Tarzan, een weekendje Valkenburg en Gerard Joling. Erg heh??

Verder heb ik me weer opgegeven voor een opleiding, V&V4. Dat is verpleegkundige op MBO niveau.

Volgende week ben ik jarig en heb een paar dagen vrij genomen, dus hopelijk dan de tijd om echt op iedereen persoonlijk te reageren!

Heel fijn weekend allemaal!

XX Janine

Hoi meiden!

Bagheera: Wat goed dat je naar de dietiste gegaan bent. Hopelijk kan zei je helpen om wat meer gewicht te vergaren… Hopelijk hoef je niet aan de fantomalt, want ik vond dat altijd enom smerig :?

Lekker veel roomboter smeren en idd koolhydraten enzo. Hopelijk zet het een beetje aan, succes! Goed dat je met Kimberley even langs de huisarts gegaan bent. En fijn dat er niks aan de hand bleek!

Enne over de GBS, ik probeer me ook zeker vast te houden aan de positieve verhalen. Fijn ook om te lezen dat het bij jou helemaal goed gegaan is!

Paikea: Sterkte de komende week. Zal voor je duimen en hoop dat je niet ongi gaat worden :pray:

Jippie: Ik snap je helemaal. Zo’n agressieve manier van verkopen is ook niets voor mij. Je hebt gedaan wat je kon en je moet natuurlijk wel jezelf kunnen blijven! Heel veel succes met het verdere zoeken meid! Wil je straks als de kleine er is ook weer gaan werken, of zoek je echt iets dat alleen voor ‘nu’ is?

Femmie: Echt zo begrijpelijk hoe je je nu voelt! Ik dacht ook dat ik gelijk wel op de roze wolk zou zitten, maar dat was beide keren niet gelijk het geval hoor. Als ik heel eerlijk ben kan ik er eigenlijk sinds kort pas ‘echt’ opklimmen. Het is allemaal niet vanzelf gegaan en daarom ben je gewoon wat terughoudener en sta je er minder onbezonnen in. Maar let maar op, als je straks de 1e echo gehad hebt dan is het voor je gevoel ook al een heel stuk ‘echter’… Hopelijk krijg je maandag gauw iemand te pakken in het zkh en kan er een afspraak worden ingepland voor de 1e echo!!! En wel alvast proberen te genieten hoor!

Woezeltje: Wat een leuke schoentjes :inlove: Luna wordt echt al groot zeg!

Zijn jullie nog wezen shoppen vandaag?

Janine: Logisch dat je er nu wat minder mee bezig probeert te zijn. Lijkt me ook heel dubbel om nu met een spiraaltje te zitten, terwijl je zo graag zwanger wilt worden… Fijn dat jullie zoveel afleiding hebben de komende tijd… Veel sterkte en hopelijk lezen we gauw goed nieuws!! :hug:

Wij hebben vanavond een of ander culinair etentje met de familie van m’n vaders kant. Iets van 7 gangen, dus t zal wel de hele avond duren :?

Heb er nog niet zoveel zin in nu, wie weet als we er zijn… :wink:

Verder heb ik net even wat foto’s geplaatst van het kamertje en de 20 weken echo. Kamertje is inmiddels al bijna af, de foto’s zijn niet zo duidelijk omdat ik ze met de telefoon gemaakt heb. Maar even een indruk van hoe het eruit ziet:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41936&postdays=0&postorder=asc&start=255

Vlgs mij moet je wel ff naar beneden scrollen…

Liefs,

Mar

Mar Jullie hebben het kamertje al af? Ik had net de foto’s in het showforum gezien, erg mooi geworden! :inlove: Erg mooi gedaan met de groene muur en de accessoires! Ook een mooie echo! Lief gezichtje heeft de kleine! Nu nog effetjes een buikfoto en dan zijn we weer helemaal bij! :wink:

Janine Ik kan me helemaal voorstellen dat je er moeite mee hebt om te reageren. Het is hier een ware babyboom op het topic, maar hopelijk mag je samen met Egni snel volgen! :-* Leuk dat je in elk geval zoveel afleiding hebt van uitstapjes en weer een nieuwe opleiding. Knuf voor jou! :hug:

Bagheera Hoe gaat het nu met Kimberly? Hopelijk geen koorts gekregen? Dus de komende weken moet je proberen om aan te komen? Klinkt voor mij heel tegenstrijdig, omdat ik altijd juist wil afvallen. Maar ze zeggen wel dat aankomen even moeilijk is als afvallen. Hopelijk gaat het lukken en hoef je niet aan de medicatie!

Paikea Hoe gaat het nu? Nog krampen gehad? Je moet de duivels nog een week of 38 binnenhouden, hoor!

Wij gaan vanavond ook uit eten. Hubbie heeft sinds een maand een andere functie, wel binnen hetzelfde bedrijf en met die collega’s gaan we uit eten naar de Griek. Ik ben erg benieuwd! Het eten in Griekenland zelf vond ik niet zo, veel te veel knoflook en voor de rest vrij smakeloos. Maar goed, waarschijnlijk is het eten hier helemaal verwesterd en aan de smaak aangepast van Nederlanders. Ik heb nog nooit bij de Griek gegeten, dus we zien wel. Wordt voor de rest vast wel gezellig!

Ik had op internet ook weer een vacature gevonden, die eventueel wel wat voor me zou kunnen zijn. Maar hub heeft er een stokje voor gestoken. Ik moet de komende maanden verplicht rustig aandoen, me voorbereiden op het mama-zijn en vooral genieten. :inlove: Hij is bang dat ik mezelf voorbij ga rennen en een eerste zwangerschap kun je nooit weer overdoen. En de middelste maanden zouden het leukst moeten zijn, dus daar moet ik me op richten. Toch wel lief, ik weet ook dat hij gelijk heeft. Maar ik ben niet zo’n opgever en het geld kunnen we goed gebruiken. Maar als ik zie hoe blij en opgelucht hij afgelopen donderdag stiekem was toen ik niet aangenomen werd, ga ik zijn raad maar opvolgen. Hij maakt zich best zorgen om me. En mocht er nog wel wat langskomen wat me super lijkt en het is te doen, dan kunnen we altijd weer verder kijken, toch?

Groetjes,

Jippie

Janine: doe maar rustig aan meid! Ik snap heel goed dat je het nu moeilijk vind om hier te komen schrijven!! Er zijn zoveel meiden in een keer zwanger, dat is niet makkelijk voor je! Ook ik hoop zo dat jij en Egni snel mogen volgen! :-* Wat vervelend ook dat je zoveel last hebt van het spiraaltje!

Je hebt echt veel te doen de komende tijd zeg!! Maar echt ontzettend leuke dingen!! Jij zult je niet vervelen.

Doe wat goed voor je voelt meid. Als je zin hebt om te komen reageren is het prima, maar je mag ook best alleen vertellen hoe het met je is (want ik blijf wel graag horen hoe het gaat!!! :-* )

Mar: wauw, mooie babykamer meid!!! En lekker snel klaar al :mrgreen:

Zo wordt het al steeds echter he! Echt ontzettend mooi gedaan!

En de echo is ook schitterend!! :inlove:

Jippie: je hubbie is erg lief voor je!! Luister nou maar naar hem! Geniet er van en na de bevalling kan je altijd nog bedenken of je weer eens aan de slag wilt!! Hoe gaat het verder met je?

Bagheera: fijn dat alles goed was met Kimberly! Veel succes met aankomen. Dat is nog eens wat anders dan afvallen… :mrgreen: Nee, maar te dun zijn is ook niet alles. Hopelijk helpt het dieet! Succes!

En ja, wij zijn lekker wezen shoppen!!! Echt vreselijk veel geld uitgegeven :oops: :oops: . Wat heb ik gekocht? Bodywarmer, broek, 5 shirtjes, rokje, laarzen, legging, truitje… dat was het geloof ik! Ik moet nog wel een keer terug voor nog een broek en een paar vesten, maar die kon ik geen leuke vinden. Hubbie heeft ook een en ander gekocht. Voor Luna viel het me zo tegen in de stad!! Ik vond niks leuk!!! Ik heb iig een legging en maillot meegenomen, maar ga volgende week wel even in het naburige dorp kijken, daar had ik van de week wel wat leuke dingen gezien, alleen laten hangen, omdat we naar de stad gingen. Dus, die ga ik alsnog kopen! :mrgreen:

Luna vond het gezellig bij opa en oma, maar hubbie en ik wisten toch niet hoe snel we weer naar huis moesten!!! Ik mis haar dan wel hoor… maar met haar stadten is ook niets, ze vind het niet leuk om zo lang in de wandelwagen te zitten en het was vreselijk slecht weer.

Oja, wat we wel gekocht hebben voor Luna: slingers, ballonnen, vlaggen en een opblaasbare 1… hahahaha, al vast voor haar 1e verjaardag over iets meer dan 1 maand!!! :inlove:

Vanavond bankhangen!!! :dance: :zzz: :zzz: :zzz:

Liefs Woezeltje

Jippie, wat verwoord je het toch weer mooi. Thx meis :-

Fijn dat je voor jezelf hebt bepaald dat de baan ook niet geschikt was voor jou als persoon. Dat is dan altijd een stuk fijner. Gelukkig dan ook maar dat je de baan niet gekregen hebt, want dan was je er misschien niet eens gelukkig geworden :-
En wat lief dat je vriend zo bezorgd op je is :inlove:

Veel plezier vanavond met eten.

Paikea, maandag is ook tijd zat om de poli te bellen, maar ja ikke is soms helemaal niet ongeduldig :liar: :lol:

No 4 dagen meis en dan ben je weer van de progestan af :hug:

Bagheera, goed dat je naar de HA gegaan bent meis. Ze hebben je dus mooi verkeerd voorgelicht.

Succes met dieeten meis, hopelijk gaat het helpen

Janine, jeetje ik kan me voorstellen dat je lichaam van slag is meis. Had je niet kunnen kiezen voor zoiets als onthouding deze ronden en m.i.v. vlgd ronde starten met de pil?

Nou jij hoeft je verder niet te vervelen dit jaar. Gaaf hoor wat je gaat doen. Tarzan hebben wij ook gezien. Vond het super!!!

Goed van je dat je weer gaat studeren. Succes met de opleiding (wanneer ga je starten?) en alvast een fijne verjaardag.

Mar, ook jij thx voor je uitleg. Het doet me goed te lezen dat het niet “raar” is zoals ik me voel. Begon me al haast schuldig te voelen :oops:

Veel plezier vanavond. Hoop dat het toch gezellig wordt. Vaak zijn de minst gezellige dingen het leukst :mrgreen:

En ow wat een leuk kamertje!!! Jullie zijn al een eind zeg!

Woezeltje, jij hebt ook een lekkere dag gehad. Heerlijk geshopt zo te lezen :mrgreen: Leuk hoor!!!

Ha ladies,

Ik ben alweer terug, sinds gisterochtend al. Het was geen succes. Donderdag al slecht geslapen, vrijdag meteen heel druk, inpakken, met zijn alles boodschappen doen enz en toen de avond. Was best wel heel gezellig, werd een pokertoernooitje georganiseerd en het viel me mee dat ik het, als gruwelijke kaart hekel hebster, het toch wel erg leuk vond. Maar heel de avond in heel veel rook gezeten. In een huiskamer waar van de 18 er zeker 12 roken, niet een beetje maar heeeeel veel, kreeg ik t op een gegeven moment gewoon bewauwd. Beetje rook kan ik best hebben, maar dat ik met mijn buikje in een blwuawe rookwalm ruikte zat voelde gewoon echt niet goed meer. Naar bed dus, ook al te laat en hele nacht amper 2 uurtjes geslapen. Dus mijn schatje heeft me die ochtend nog naar huis gebracht. Zag er zo tegenop om weer zo’n avond in de rook te zitten en dus ben ik blij dat ik thuis ben!

Woezeltje, lekker joh zoveel shoppen!!! En spannend zeg dat die 1e verjaardag eraan komt, lijkt me best een bijzondere dag!

Jippie, jammer van die vacature, maar wel fijn dat het toch niet helemaal jouw ding was dan. En je hubbie heeft gelijk, die zwangerschap is zo voorbij en je bent het ook maar een paar maanden van je leven. Genieten dus! Heb besloten dat ook maar te doen. Beebje is nu het belanbgrijkste en eigenlijk is het toch gewoon heerlijk om even niet te werken dan en je compleet daarop te richten!! (en dat is voor mij ooh heem moeilijk, op school noemen ze me verschrikkelijk eigenwijs en moet zeggen…ze hebben gelijk… :? )

Mar, wat mooi dat kamertje! Leuk he om daar mee bezig te zijn!!!

Janine, begrijpelijk dat het niet makkelijk voor je is. Hopelijk komt jou tijd ook snel en doe gewoon lekker waar je jezelf prettig bij voelt!

Bagheera, mag ik vragen hoeveel je dan kwijt bent? Als je nu extra moet aankomen? Roomboter is wel heeeel erg lekker, dus gewoon lekker eten! Fijn dat Kimberley geen oorontsteking heeft!

Paikea, geen krampen meer gehad?

Femmie, maandag is al bijna!! En dat bevatten komt vanzelf wel hoor, geniet er maar van dat je nu nog niks geks voelt zoals misselijkheid ofzo! Bij mij kwam zelf na de 14 weken echo het besef pas echt, dat er een beebje in zit en dat dat zo blijft voorlopig. Gewoon lekker genieten van het moment meis!

Woezel, oh die schoentjes :inlove: Leuk alles in van die minimaatjes!

Enne mar, niet op internet lezen hoor, doe ik ook maar niet meer!!!

Verder kan ik niet terug.

Thanks voor jullie lieve woorden. Ik vind t vooral moeilijk wat anderen van me denken, maar ik probeer me er nu bij neer te leggen. Die weken tot herfst thuis opbouwen, wat meer dingen doen is eigenlijk gewoon keirelaxed dat ze dat hebben gezegd, hoef dus niet te overhaasten en zie dus vanzwelf wel wanneer het weer gaat. En wat daarna betreft, het is niet zo dat ik mijn klas niet meer kan doen, maar dit is gewoon een betere oplossing en eigenlijk voor mij superfijn. Wat heeft t ook voor zin om voor die 12 weken een klas in te gaan die niet meer de mijne zal worden en waar ik dan extra hard aan moet gaan trekken??

Dus ik probeer ervan te genieten en heb gewoon een rustigere tijd voor de boeg, heerlijk toch!!! En ik ben zo trots nu op mijn beginnende buikie!!!

Zo, eens kijken wat ik vandaag zal doen!

Dikke x wienie

ps oh ja nog even over de meeting. We gaan waarschijnlijk niet op vakantie. Maar ik wil toch wel graag even kijken hoe t tegen die tijd gaat. Als alles me dan nog zoveel kruim kost, dan die ik die lange treinreis nog niet zo zitten, hoewel ik wel erg benieuwd ben naar jullie. Ik wil eerst weer helemaal t vrouwtje zijn en dus even kijken of ik dan al die puf heb. Hopelijk snappen jullie dit wel??

xx

Wienie: groot gelijk dat je naar huis bent gegaan! Wel erg jammer natuurlijk, maar je moet goed aan jezelf en beebje denken!! Ik ging ook niet naar van die “rookplekken” toe! En als er veel mensen rookte, dan was ik zo weg!!! Doe maar rustig aan!

En wat de meeting betreft: kijk maar tegen die tijd. Ik heb toevallig net weer wat op het topic gezet, dus kijk zo maar even. Afmelden kan tot heel kort te voren! Maar ik hoop dat je gewoon gezellie mee kunt!!! :-*

Femmie: hoe gaat het met je???

Zoals gezegd staat er weer wat info op het meetingtopic!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1952898#1952898

Hier verder weinig nieuws! Ik ga zo even aan de “studeer” Ik volg een cursus presentatietechnieken en moet vóór donderdag nog een presentatie maken… dat ga ik dus nu doen!!!

Liefs Woezeltje

Oja…

Angeltje… waar ben je toch??? Ik mis je een beetje… Ik had je al gemaild, maar ook daarop geen reactie…

Anders bel ik je vanvond wel even!!!

Liefs Woezeltje

He meiden,

Wat vinden jullie van mijn avatar? :inlove:

Of vinden sommige van jullie hem confronterend? Want dan moeten jullie het eerlijk zeggen hoor.

Wienie, :hug: jammer dat het weekend zo tegenviel, maar super van je dat je voor jezelf gekozen hebt hoor! :-

Woezeltje, met mij gaat het goed :inlove: Het eea begint inmiddels een beetje door te dringen :inlove:

Succes met de presentatie maken. Altijd leuk vind ik :mrgreen:

Hoe is het met de andere meiden? :-

Ik heb wat te showen…voor wie wil:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=42692&start=180

Femmie, ik vind je avatar super!!! En ikke ben ook wel trots dat ik eens voor mezelf heb gekozen…ook al vraag ik dan 100 keer aan mijn mannetje wat er later over gezegd is en of niemand t raar vond…maar dat leer ik ook nog wel af!

Woezel, dan kan ik dus ook tot kort van tevoren wachten met beslissen. fijn! Ik heb op zich niet zo’n moeite met een beetje rook, maar had nu nog beter in de kroeg kunnen gaan staan, dan was er minder rook geweest. Jak. Succes met studie!

Nou ben benieuwd of mijn link nu gelukt is!

Heb zojuist mijn hele klerenkast uitgemest…mijn kast is nu wel heeeel erg leeg, dus een goed excuus om te shoppen!!

Femmie: mooie avatar meid! Van mij mag hij blijven staan hoor! Fijn dat het goed met je gaat.

Wieniex: mooie spullen heb je gekocht!!! Ziet erg mooi uit hoor! Wanneer krijg je alles zo’n beetje?

Vandaag bij de zus van hubbie geweest. Het was daar “kermis” (stelde niet veel voor…). Was wel even gezellig en Luna heeft heerlijk met haar nichtjes gespeeld en op het luchtkussen “gesprongen”.

Nu lekker even bankhangen en vroeg naar bed!!! :zzz:

Morgen weer werken en heb een drukke week voor de boeg!

Liefs Woezeltje

Hoooooooooooi meiden,

Jemig, ik loop echt vet achter zeg :oops: .

Hopelijk nemen jullie het me niet kwalijk als ik voor een keertje zo instap en vanaf nu weer gezellig meedoe :mrgreen: . Het kost me echt teveel tijd om nu op iedereen persoonlijk te reageren…

Maar natuurlijk wel dit:

Femmie: van harte!!!

Helemaal super joh!! Het zal vast nog heel onwerkelijk voelen, maar wacht maar tot je je 1e echo hebt gehad.

En Woezeltje, lief dat je me miste :-* . Ik heb je net teruggemaild!!

Vrijdag was er gelukkig al wel wat te zien met de FM. 2 eitjes maar liefst,

dat heb ik voorheen nooit gehad… De ene was 12mm en de andere 13mm. Dat was op cd 15, dus waarschijnlijk zal ik wel rond cd 20-23 mijn eisprong hebben, net als ‘vroeger’ dus. Morgenochtend moet ik weer terugkomen voor een FM. En ook nog even aan mijn eigen gyn gevraagd over die late eisprong, maar hij ontkende dit weer. Een eisprong is een eisprong, de kwaliteit is dus niet minder. Fijn dat ze het zo met elkaar eens zijn :wall: .

Meiden, ik ben weer weg. Morgen weer werken. Nog even lekker bankhangen met hub en dan naar bedje toe :zzz: .

Dikke knuf allemaal!!

Liefs, Angeltje

hallootje, is ik weer!

woezel, zelf ook nog meegesprongen? Ze hebben ook allerlei spulletjes van woezel en pip zag ik, speelkleed, boxmiobiel en nog veeeel meer! En je kan je eigen woezel en pip site maken. Zag er leuk uit allemaal!

De box komt over een week of 4, de wagen en voetenzak hebben we al. Wagen was op voorraad! (En staat nu al helemaal in elkaar boven te pronken, moesten toch kijken of ie goed was aangezien we m pas over een half jaar gaan gebruiken!)

Angeltje, 2 eitjes!!! Dubbele kansen!! enne gewoon lekker instappen hoor, druk is nou eenmaal druk!

Kijken jullie wel eens de lama’s, lachen!!

Wienie Jij zegt tegen mij dat ik naar m’n lijf moet luisteren, dus ik kaats jouw advies weer naar je terug! Doe niet zo mal en luister ook naar de directie. Iedereen weet daar wel hoe jij bent, en men weet dat hier 'n einde aan komt. Kan me wel voorstellen dat je graag ‘normaal’ zwanger had willen zijn, maar je kunt na je verlof dit alles weer dubbel en dwars inhalen. Doe rustig aan, zodat je kindje je kracht en energie krijgt om te groeien en 'n prachtmensje kan worden!

:hug:

Ik zou willen dat ik bij zo’n “bedrijf” werkte :stuck_out_tongue:

Mooie wagen zag ik voorbij flitsen, trouwens!!

Femmieieieieiei… :dance:

Lekker zeg. Goed gedaan! Gefeli :-

Geef de horrormoontjes maar de schuld hoor. Ik dacht zelf ook meteen op die beroemde wolk te zitten, maar dat kwam pas na 2 echo’s. Toch genoot ik wel! Het had alleen wat meer tijd nodig dan ik dacht, maar dat maakt je geen slechtere mamma-in-spe :-

Woezel wat 'n leuk nieuws zeg!! Go for it :thumbup: :pray:

En thanx voor je advies!

Babyzwemmen… lijkt me zo leuk! Denk dat we dat strakkies ook gaan doen :wink:

Die schoentjes zijn idd erg gaaf! Echt 'n meid zo he, liehief!!

Jippie jammer van de baan; je hebt er zoveel tijd en moeite ingestoken. Maar Hubbie heeft wel gelijk, op zich!

Je vroeg naar mijn buikfoto’s: ik bewerk ze altijd in paint, omdat ik te lui ben om photoshop te leren :oops: Ik maak ze dan stukken kleiner en zet met de lettertype-optie de letters erbij. 't Lettertype heet Segoe Script.

Hoe vond je de Griek? Zijn over 't algemeen geen Grieken hier, die dat eten koken. Meestal Turken, dacht ik :think:

Paikea laatste bolletjes-loodjes?! Ik ‘snap’ daar niet zoveel van. Waar is dit eigenlijk voor, en hoe zit 't dan in je cyclus (na je eisprong, of tijdens, is dit je luteale fase dan)?

Ik :pray: voor je hoor!

Mar geen verhalen meer lezen op internet he :naughty:

Ze weten in 't ziekenhuis wat ze doen en daar ben je in goede handen. Maar dan kan ik me wel voorstellen dat je baalt.

Mooi kamertje zeg!!! En 'n mooie echo zag ik :inlove:

Je vroeg naar de ijzertabletten; die slik ik al vanaf de 15 weken geloof ik. Heb ook floradix gehad en enorm opgelet met m’n eten/drinken, maar dat heeft niet geholpen (leek juist 't tegenovergestelde!). Ben toch benieuwd vrijdag, maar hoop donderdag eerst es te mogen genieten van ons ventje. Mijn moeder gaat voor de 1e keer mee, ze is helemaal opgewonden :mrgreen:

Bagheera die kat toch… :naughty:

Roomboter op je brood, jummie :drool:

Janine :hug:

Angeltje balen dat je gyn weer “als vanouds” reageerde. Maar wel mooie eitjes al, toch?!

Hoe was de fm vanochtend?

't laatste stukje heb ik even vlug doorgelezen (naja, halve regels gelezen :oops: ); want ik kan even niet meer op deze harde stoel zitten hoor. M’n bibsje doet auw en ik voel de baby weer rechtsboven duwen, dus hij wil dat ik ga rusten :wink:

Verders alles goed, kom gauw weer bijlezen hoor!

Donderdagmiddag gaan we lekker met z’n drietjes genieten van ons kereltje :inlove:

Overigens vind ik nu, nu ik de 30 weken passeer, het ineens zo vlug gaan. Het komt zo dichtbij. Ik bladerde de reclamefolders door en zag leuke kleren voor 'n niet-zwangere. Hoopte toch stiekem om met kerst 'n mooie nieuwe (slanke) outfit te kunnen kopen, die ons manneke dan weer lekker onder kan spugen :lol:

Ben nu ineens wat hyper omdat 't dichtbij komt!! :mrgreen:

Kaatjes Bedankt voor je uitleg wat betreft je buikfoto’s! Dan weet ik wel hoe ik het moet doen, zal binnenkort eens even experimenteren! Het eten bij de Griek was wel lekker. Alleen heb ik de Ouzo en het likeurtje acheraf moeten afslaan, natuurlijk. En bepaald vlees was ook rood van binnen, dus die gok heb ik ook maar niet genomen. Maar voor de rest was het erg lekker. Alvast heel veel plezier met de echo donderdag! Laten jullie een 3D-echo maken?

Wienie Mooie kinderwagen & box heb je gekocht! :thumbup: Een Quinny Buzz is dat toch? Ik kijk de Lama’s nooit, eigenlijk. Het is mijn soort humor niet zo, vind het veel te voorspelbaar en flauw. Heb ze zelfs eens in het theater gezien, mijn zusje had kaartjes over en wilde ons meenemen. Op zich wel een leuke avond gehad, maar ik zou er zelf niet naar toe gaan. Ik ben meer van de droge en Engelse humor. En wat de meeting betreft: Kijk maar even hoe je je dan voelt. Je kunt je een dag van tevoren nog afmelden, dus zie maar… Zou het leuk vinden als je er bent, maar het moet lichamelijk ook te doen zijn! :-*

Angeltje Maakt niet uit dat je achterloopt, hoor! Ik mis soms ook hele stukken en jump er dan gewoon weer midden in. Dus twee folikkels? Goed, zeg! Ik hoop dat ze beide ook gaan doorgroeien en dat je een dubbele eisprong hebt! Hoe is je fm vandaag gegaan? Hoe gaat het nu met Nordin, inmiddels weer beter?

Woezeltje Dus een leuke dag gehad met je zus op de kermis? Grappig dat Luna op het luchtkussen heeft “gesprongen”!

Femmie Mooie avatar! Gewoon laten staan, en je banner ook! Je mag er best van genieten dat het nu eindelijk zo ver is, hoor! Hoe voel je je verder? Heb je vandaag nog een afspraak kunnen maken voor de eerste echo?

Paikea Al nieuws omtrent je ongi? Hopelijk heb je nog steeds nergens last van!

Hoe istie met alle andere meiden?

Nog twee daagjes en dan hebben we weer een echo & controle bij de gyn. Toch weer erg spannend. Ik hoop zo dat we beebje nu zien bewegen, de vorige keer was er in dat opzicht niet veel te zien. Maak me er soms best een beetje zorgen over, omdat ik veel mensen hoor over een druk spartelende en zwaaiende beeb met 10-11 weken. Volgens de gyn hoort het met die zwangerschapsduur maar één keer per uur te bewegen en moet je het net treffen. Alles zag er toen perfect uit. Maar goed, heb toch zoiets van: Als het nu dan maar wel beweegt… We zijn woensdag 14w5d, dus dan zou dat toch wel moeten, neem ik aan. Anders van tevoren even de handstand doen en op en neer springen om de kleine wakker te maken, ofzo! :mrgreen:

Liefs,

Jippie