Meiden met een lange cyclus-deel 13

WAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH Femmie!!! Dat meen je niet??? Ben je zwanger??? :dance: :dance: :dance:

WOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :mrgreen:

O meid!!! Helemaal geweldig!!! Wat een verassing!!! Zie je wel dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn! :wink: :-*

GEFELICITEERD!!!

Geniet er van!!!

Liefs Woezeltje

P.S.: o meiden het gaat zo goed hier!!! Ik hoop zo dat de trend zich doorzet!!! :-* :-* :-*

Hihi, ja woezeltje, ik kan het zelf ook nog niet echt geloven, maar elke keer als ik naar de test kijk, zie ik echt een tweede streep :inlove:

We zijn net uit eten geweest (mijn vriend nog nietsvermoedend) en ik had vlug vlug nog een boekje van “papa” voor hem gekocht en hem gegeven. Hij is ook zo blij :inlove:

Ik realiseer me dat we zo’n mazzel hebben, de 1e keer dat alles in orde was meteen raak…Jeetje wat een mazzel hè?

Meiden, ook ik hoop natuurlijk dat deze trend zich doorzet. :-*

Ow woezel, en thx voor de felicitatie :inlove: :-* :wink:

(sorry, ben een beetje hyper nu :oops: )

Zo en nu eens reageren op de rest!!! :-

Wienie: o meid, probeer niet zo negatief over jezelf te denken!! Ik geloof echt niet dat er ook maar iemand je zwak vind! Echt, daar ben ik zo van overtuigd!! Ik dacht dat ook in mijn zwangerschap, omdat ik heel vroeg al maar halve dagen kon werken, in een rolstoel zat met lange afstanden enz. Maar echt meid, iedereen snapt het (behalve dombo’s… :mrgreen: ). Neem de aanbieding met veel plezier aan! Je kunt nu lekker toch wat werken en rustig aan doen. Wat wil je nog meer?? Geniet daarvan! Je bent zo blij dat je werk dit voor je doet en daar mag je ook echt blij om zijn!! Blijf vooral bij jezelf. Jij en je kindje zijn nu belangrijk en wat anderen denken is niet van belang! Als je naaste omgeving je maar steunt en er voor je is, dan kunnen al die anderen de pot op (om het maar even bij naam te noemen… :mrgreen: ).

Doe rustig aan meid. Het komt allemaal weer goed! :hug: :-

Paikea: fijn dat het wat beter gaat met de nachtrust! Dat kan je nu wel gebruiken he!

Echt vervelend dat je zoveel last hebt van de Progestan! Doe je rustig aan? :hug: :-

Kaat: hier nog een die het gas terug nemen zo moeilijk vond… Uiteindelijk heeft dat ook geresulteerd in veel ziekenhuisbezoek, heel vroeg al halve dagen werken en veel niet kunnen gaan werken en verplicht rolstoel rijden… Doe echt rustig aan hoor! Je kindje is erg belangrijk en je wilt absoluut geen vroeggeboorte!!! Maar dat het moeilijk is, ja, dat weet ik, maar je moet het echt!!! :-
:hug:

Colle: gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnetje!!! :inlove:

Egni: lieve meid, tot snel hoor!!! Je bent een schat!!! :-* Ik ben benieuwd wat de uitslagen zijn! En hoop dat jullie er dan ook echt weer helemaal voor kunnen gaan! :pray: :thumbup: :pray:

Geniet van je vakantie volgende week! Heerlijk naar het mooie weer!!! :-

Jippie: bah, ook al ziekjes!!! Het heerst echt vreselijk op het moment! Doe maar lekker rustig aan!! :hug:

Hoe is het gegaan vandaag??? Heb je de baan??? :pray:

Angeltje: :hug: :-
Ik heb je gemaild!!

Zo… ik ben weer bij geloof ik… Pfff, ik loop echt steeds minimaal 2 pagina’s achter :naughty: . Hopelijk beter ik mijn leven een keer… :mrgreen:

Nou, even een nieuwtje: ook wij gaan weer voor een 2e kindje!!! :dance: Ik vind het echt ontzettend spannend!!! We hebben het gister “besloten”. Ik had nl het idee dat mijn eisprong er weer aan zat te komen. We hebben het er goed over gehad en gaan er voor!! Mijn cyclus is op het moment gewoon super goed: tussen de 30-35 dagen al 2 keer (en dit wordt volgens mij de 3e keer, als ik het goed voel…even “afkloppen” :pray: ). We willen dat toch graag benutten. Dan hoeven we voorlopig niet naar het zh! Zodra mijn cyclus weer langer wordt, doen we dat natuurlijk wel, maar ik hoop dat mijn cyclus gewoon zo blijft! (echt raar om mee te maken hoor om zonder Clomid een mooie cyclus te hebben, dat heb ik nog nooit gehad!!)

Verder weinig te melden!

Liefs Woezeltje

Oja… moet ik natuurlijk bij “De Bakkerswinkel” doorgeven dat er nog een zwangere is… Ben zo blij voor je Femmie!! :mrgreen: :dance: :dance:

Femmie: je hebt alle reden om hyper te zijn!!! :mrgreen: :-*

Liefs Woezeltje

Ik ga ook ff bijlezen en op jullie reageren :-*

Hihi ja he woezel. Ik had van te voren gedacht dat ik heel onzeker zou zijn, maar ben nu alleen maar hyper (misschien komt het onzekere gevoel nog wel, maar ja, nu ben ik lekker hyper en geniet er maar gewoon van.

Femmie Waaauuuuwwww, wat goed!!! Ik had al lichtelijk zo’n voorgevoel bij je! Zie je nou wel, soms kan het ineens heel snel gaan! Gefeliciteerd & geniet ervan! Hopelijk mag alles voorspoedig verlopen! :-*

Wienie Ga even later op je reageren als je het niet erg vindt. Ben net thuis van dat assessment van vandaag, dus even geen energie meer om uitgebreid te reageren. En ik wil het ook niet snel afraffelen, is ook zo stom. Knuf voor jou in elk geval! :hug:

Vanmiddag dus dat assessment gehad. Helaas heb ik de baan niet gekregen. Baal er wel flink van. Op zich niet zo heel erg, er is geen man overboord. Ik heb mijn uiterste best gedaan en alles is ook goed gegaan, vind ikzelf. Ik was niet zenuwachtig en de gesprekken en de rollenspellen gingen erg goed. Maar goed, uiteindelijk waren er 11 kandidaten en ik had van het uitzendbureau doorgekregen dat ze 10 mensen nodig hadden. Maar dat bleek dus niet zo te zijn, dat was inmiddels weer veranderd. Uiteindelijk zijn er maar 5 mensen doorgegaan. Ook was ik de enige zonder callcenter-ervaring. Iedereen had op een callcenter gewerkt of bij een incassobureau, outbound gebeld voor KPN of een energieleverancier, enz. Qua verkopen ben ik niet erg agressief en een doordrammer, maar dat werd dus blijkbaar wel gezocht. Nou ja, heb mijn uiterste best gedaan, dus het is niet anders. Ook zonder deze baan komen er leuke beebspullen, wat dat betreft was het geen noodzaak. En we hebben natuurlijk hele leuke vooruitzichten voor de toekomst, dus ik relativeer het niet krijgen van de baan ook wel heel erg. :wink: Ik baal alleen een beetje omdat ik er zoveel moeite voor gedaan heb, en dan wordt het niet beloont. Je krijgt ook helemaal geen reiskosten vergoed of iets dergelijks. Eerst die gesprekken, de beltest en de referentie via het uitzendbureau, daar werd je al helemaal door de mangel gehaald. Vanmiddag meteen bij de voorstelronde mocht je al je motivatie erin gooien, waarom je bij Achmea/FBTO past, enz. Daarna moest je een rollenspel doen met een acteur, maar liefst twee verschillende gesprekken en scenario’s, was behoorlijk pittig. Daarna nog een stevig gesprek met meerdere teamleiders. Eigenlijk te absurd voor woorden, maar goed… Nu eerst maar even lekker bijkomen en uitrusten van alles.

Trouwens: Hubbie is stiekem blij dat ik het niet gekregen heb, want die was bang dat ik mezelf voorbij ging rennen de komende maanden wat betreft de zwangerschap, mijn bekken, enz. Dus die is eigenlijk stiekempjes opgelucht. :lol:

Groetjes,

Jippie

Paikea, wat lekker dat Kian redelijk geslapen heeft. En wat vervelend dat je zo’n bijwerkingen blijft houden. Hopelijk is het snel over.

Kaatjes, hoe is het nu met jou?

Jee wienie wat een verhaal! :shock:

Maar meis, denk lekker aan je zelf. Wat anderen misschien wel niet zouden kunnen gaan denken, dat is vooral lekker hun probleem. Ik herken je gedachtengang wel hoor, heb er zelf ook last van.

Maar je zegt zelf dat je het takenpakket wat je heb wel fijn vind. Denk daar maar lekker aan :hug: :-*

Jippie, wat jammer dat je de baan niet hebt gekregen, al heeft je vriend misschien ook wel wat gelijk natuurlijk :wink:

Maar dat je er zoveel energie in gestoken hebt, om niets, dat gevoel herken ik. Maar aan de andere kant heb je hier wel ervaring mee opgedaan en ook weer van geleerd. Dat is natuurlijk de positieve kant.

Heb je nog meer lopen?

Hihi en jij een voorgevoel? Ik wist het echt niet, ik durfde gewoon niet te hopen uit angst dat het weer tegen zou vallen. Je weet dan niet meer wat je intuitie je ingeeft en wat angst/ hoop is hè?

Wienie Ik snap je gevoel heel goed. Eigenlijk ben ik qua instelling wel wat hetzelfde als jij bent. Ik ga ook altijd maar door, wil mezelf bewijzen, ik geef niet snel op en ben een echte doorzetter. Dus dan heb je misschien naar jezelf toe onbewust ook een soort gevoel van falen als je iets op moet geven door bijvoorbeeld gezondheidsredenen. En dan is dat gevoel natuurlijk niet terecht. En inderdaad, ik loop nu ook tegen die buitenwereld aan die zegt: Niet zeuren, hoort bij een zwangerschap! Ik vind dat mensen al heel snel zo oordelen, zeker de wat oudere generatie. Ik loop dus al iets van 8 weken met bekkenklachten en dat is echt niet leuk meer. Maar mijn schoonmoeder reageerde heel laconiek van: Ja, je bent zwanger. Een beetje rugpijn hoort erbij! Zelf heb je dan ook zoiets van: Laat maar, want ik wil ook niet zeuren. Na zo’n dag als vandaag kan ik amper meer lopen, omdat ik de hele dag gelopen, gestaan, gefietst, enz heb. Dus je moet zelf heel duidelijk je grenzen stellen, maar een ander toont daar vaak geen begrip voor helaas… Ben wel heel blij dat je werk in dat opzicht zo meeleeft en je andere mogelijkheden geeft. Ik snap je redenatie mbt je klas ook helemaal. En op zich wel leuk dat je nu ook in de andere groepen mag invallen, toch? Doe lekker rustig aan & je niks aantrekken van anderen, hoor! Jij weet wel beter, toch? :hug:

Woezel Wat super dat jullie hebben besloten om nu al voor een tweede kindje te gaan! Je hebt nu een mooie cyclus, dus waarom die niet al benutten? :inlove: Maar medisch gezien mag dat nu al? Omdat je het er eerst over had dat je een jaar na de keizersnede moest zitten. Maar goed, zal vast niet op een maandje ofzo komen, toch? Ik hoop dat alles op de gewone manier gaat lukken, zonder hulp van de mm!

Kaatjes Doe je ook een beetje rustig aan? Als je harde buiken hebt, doe je echt teveel, meis… En we moeten natuurlijk geen vroegtijdige weeën hebben, dat is niet echt de bedoeling! Maar wel lastig als je hubbie in het gips zit! O ja, wat ik nog wilde vragen. Ik zag bij je buikfoto’s dat je met een of ander computerprogramma in van die letters er het aantal weken bij had gezet. Met welk programma doe jij dat? Vind het wel erg mooi! En een mooie buik natuurlijk! :mrgreen:

Paikea Dus je hebt veel last van misselijkheid? Misschien wel een teken van zwangerschap! Maar helaas kan het natuurlijk ook door een griepje komen of door de bijwerkingen van de medicijnen. Maar we hopen natuurlijk op het eerste! Hoeveel dagen zit je nou na de eisprong?

Egni Leuk dat jij er ook weer eventjes bent! Alvast heel veel succes bij de gyn dinsdag! Ik hoop dat je een hoop duidelijkheid krijgt! En alvast heel veel plezier op Gran Canaria!

Hoestie met alle andere meiden?

Liefs,

Jippie

Ben ik de enige randdebiel die hier midden in de nacht zit??? :think:

Kan niet slapen…lag te malen en heb honger en dorst vandaar dat ik hier nu aan een midnightsnack zit.

Ergens heb ik t idee dat dit nog wel vaker gaat gebeuren de komende maanden…een keer een andere kijk op de donkere buitenwereld haha!

Femmie…wauw!!! Van harte!!! Ik had ook al zo’n voorgevoel, vraag me niet waarom! Ik hyper wel met je mee hoor!! Wel gezelllig, gaan we met zijn 4en naar Utrecht!! :wink: (of 5, kan ook nog haha)

Verder reageren doe ik nu even niet hoor…snack op…zou toch weer moeten gaan :zzz:

LAters!!

GAan trouwens morgen weekendje weg met vrienden. Heb besloten toch mee te gaan, even wat anders en kan daar ook rustig doen als ik wil. De activiteiten doe ik niet mee, dus heb heelrijk tijd voor mezelf aan het water in een luxe huisje. Ik neem een boek mee en we nemen dvd speler mee met stapel friends dvd’s!!! Heerlijk!!!

Nou trusten!!!

Oh ja, ik heb ineens een buik…vraag me niet waar dat ding ineens vandaan komt :? maar hij zit er! Daar kon ik net ook al niet over uit, werd er hyper van. Als ik op mijn rug lig, zit er normaal een deuk in mijn buik en nu ineens een bergje. Waar zou dat ding toch vandaan komen??? :shock: :inlove:

Hihi, wienie, vreemd die buik hoor :wink: :lol:

Heb je verder nog wel lekker kunnen slapen?

Het duurde even voor ik weer sliep, maar das niet gek na een maaltijd!

Ben je al wat van het nieuws hersteld??? Dringt t al door???

Misschien nog eventjes tot straks, ga zo douchen, tas pakken en tegen half 1 vertrekken we! Laatste jaren hadden we niet meer zo’n zin in die vriendenweekendjes, mensen wilden alleen maar feesten en stappen, maar nu zijn de meeste juist weer veranderd, rustiger weekend, meer vrijheid voor eigen ding ook enz en nu hebben we er heel veel zin in!

En we gaan naar een heeeeel mooi park dusse wordt vast leuk!

Femmie, ja, gefeliciteerd. Ik had het ook gedacht. Jullie hebben zo je best gedaan :wink: . Heb je het ziekenhuis al gebeld voor de 1e echo? Zo bijzonder.

Wienie, slapeloze nachten zullen er zeker nog komen en vooral als de beeb er is. Je went er aan. Gewoon overdag nog eventjes het bed induiken. Ook al slaap je niet, je rust wel uit. Heel veel plezier dit weekend.

Woezeltje, leuk zeg. en gelukkig een korte cyclus.

Jippie, wat een drukte om 5 vacatures. Dus jij blijft gewoon lekker thuis. als het financieel kan, waarom niet.

Nog 6 dagen bolletjes opsteken en dan ben ik er van verlost. Stiekem heb ik wel een beetje hoop, hoewel ik heel nuchter er in sta. Ik geloof er niet zo in. Ik ben wel benieuwd wanneer ik ongesteld word.

Jippie: ja, officieel moet je tot 12 maanden wachten (in ieder geval 6 maanden, met advies van 12 maanden). Maar aangezien het nu bijna 11 maanden geleden is, kan ik me niet voorstellen dat het op een maandje aankomt… En het is geen “moeten”. We staan er heel nuchter in en zien wel hoe het loopt.

Wat een gedoe met die baan zeg en dan de baan ook nog eens niet krijgen!! :shock: Ik snap niet dat daar al zoveel geld e.d. in het voren aan wordt gespendeerd!!! En misschien heeft je hubbie wel gelijk… :mrgreen: Nu kan je tenminste rustig aan doen. En wie weet wat voor leuke baan er nog op je weg komt! :-

Wienie: mmm… als Luna slaapt, slaap ik ook 's nachts… dus nee, ik was er vannacht niet! :mrgreen: :lol:

Lekker dat je er een weekendje tussenuit gaat! Als het een luxe huisje is, kan je daar ook heerlijk relaxen als het nodig is, toch? Geniet er maar lekker van!!

En grappig he, zo’n bolletje! Ik vond dat ook heel speciaal. Mijn buik zakt ook altijd in en in een keer bleef er “iets” zitten… :inlove:

Paikea: wat bedoel je met “6 dagen bolletjes opsteken”??? :oops: Misschien heb ik wat gemist…

Ik hoop ook dat het allemaal goed gaat! En dat je weer meteen zwanger mag zijn!!! :pray: :-

Vanochtend weer lekker met Luna naar het babyzwemmen geweest. Ze vond het weer heerlijk!! Nu ligt ze lekker te slapen en ga ik zo maar eens even wat eten en opruimen in huis.

Hubbie en ik gaan morgen lekker samen naar de stad, shoppen! Luna vindt het lang in de wandelwagen zitten niet leuk meer, dus gaat ze lekker een paar uurtjes naar oma!

Ik heb gister trouwens nieuwe schoenen gekocht voor Luna… échte schoenen… Ik zal de foto nog wel eens showen… Ze zijn zo cute en stoer!!!

Liefs Woezeltje

O, ik vergeet Femmie helemaal!!! hoe gaat het? Kan je het al goed bevatten???

Liefs Woezeltje

Hoi meiden,

Wat lees ik nu :shock: :shock: :smiley: :dance: :dance:

Femmie, zwanger!!! :inlove: Joepie, van harte gefeliciteerd!!!]

Zo zie je idd dat het toch wel snel kan gaan ineens!!

Jippie: Balen zeg dat je het niet geworden bent na zoveel moeite :frowning:

Maar snap je hubbie zn opgeluchtheid ook wel een beetje :wink: Maar evengoed, blegh voor je gevoel verspilde moeite…

Wienie: :hug: Probeer niet steeds het gevoel te heben dat je je moet verontschuldigen… (ik ben ook wel een beetje zo hoor…)Je beebje en deze zwangerschap zijn heel kostbaar en ik weet zeker dat het niet aan jow inzet zal liggen!! Enne, leuk zeg een buik!! Wanneer krijgen we weer een nieuwe foto te zien?? Veel plezier met het weekendje weg!

Paikea: Owww spannend zeg :pray: 6 bolletjes, hoeveel dagen is dat nog?

Ik heb geen ervaring met ongi worden na Progestan, dat werd ik nooit :mrgreen: Dus ik hoop jij ook niet!!!

Woezel: Leuk ‘echte’ schoenen voor Luna!! Laat je ze gauw zien, ben benieuwd! Veel shopplezier alvast morgen!

Ik las vlgs mij vluchtig dat jullie ook weer gaan beginnen in de molen? Spannend zeg! Ik vind het zo snel gaan joh. Luna is gewoon al bijna een jaar!!! Ik hoop dat je dit keer dan niet zo lang hoeft te wachten :-

Egni: Leuk weer wat van je te lezen meid. Dacht laatst nog aan je, dat het zo stilletjes is rondom je. Maar ik snap het hoor, en vind het ook knap dat je even probeert wat minder bezig te zijn met zwanger worden en dat dat ook lukt… Heel veel succes straks, jullie mogen zo weer ‘echt’ beginnen en ik hoop dat het dan ook gauw raak is!! :-

Kaatje: :hug: He meis, wat naar allemaal… Doe rustig aan en luister goed naar je lichaam hoor! Wbt je hb, 5 is wel heel laag hoor. Heb je ijzertabletten gekregen inmiddels??

Nou, net weer op controle geweest bij de gyn… Had een vervanger, eentje die vlgs mij een hele erge hekel had aan dikke vrouwen, want hij zat toch mensen af te kraken die die ochtend geweest waren :shock: Vlgs hem was ik maar een 'uitstervend soort" :lol: Nou ja, kon er later wel om lachen hoor, snapte eerst helemaal niet wat ie bedoelde…

A fijn, bloeddruk begint te stijgen en daar willen ze extra goed opletten. De afgelopen 2 x zit ik opeens op 135/85… En dat is echt wel wat te hoog voor mijn bouw en gezien het feit dat het voorheen altijd rond de 109/60 zat… Verder begint mn stuitje enorm veel pijn te doen, dus daar ook ff opletten. Het hoort er waarschijnlijk gewoon bij doordat alles weker wordt… We hebben het nog even over de bacterie gehad, de ene urinecontrole schijnt ie er wel in te zitten en de andere controle niet… Wel zit ie sowieso in het geboortekanaal dus… Tis net hoe actief die op dat moment is… Hij zei wel dat de meeste vrouwen die vroegtijdige weeën krijgen, dit de veroorzaker daarvan is. Maar goed, mocht dat gebeuren dan zijn ze er gelijk bij… (We gaan er zeker niet vanuit, het gebeurd echt maar zelden…) Baal er nog steeds van, maar moet gewoon geen verhalen meer lezen van uitzonderingen op internet. Dan raak ik gewoon over de zeik…

Nou, nu ga ik hubbie even meehelpen in de baby-room :inlove: We hebben net lime-groene verf gehaald voor een muur. T wordt denk ik erg mooi!!

:-*

Mar

Okee… de schoenen!!! :inlove:

Mar: fijn dat ze je zo goed in de gaten gaan houden wat je bloeddruk betreft!! Belangrijk dat hij laag blijft!! Fijn dat verder alles goed was!

En ja, niet te veel op internet lezen hoor!! Daar wordt je helemaal gek van! Ik deed dat ook met de voorliggende placenta… nou, hoeveel er mis kon gaan!!! Brrrr… ben toen snel gestopt met lezen!!

Veel plezier met het schilderen van de babykamer!! Laat je een keer wat foto’s zien??

En we gaan nog niet de mmm in hoor! Mijn cyclus is nu netjes en zo lang dat blijft, is er geen reden om naar het zh te gaan! Mocht er verandering in komen, dan natuurlijk wel.

Luna is weer wakker!!!

Tot snel!

Liefs Woezeltje