Meiden met een lange cyclus-deel 13

Paikea, ik geniet zeker van het mooie weer :dance:

Zooooooooo heerlijk nog zo’n nazomer. Enige is dat ik mijn kledingkast al winterklaar had gemaakt, nu moet ik weer onder in de kast duiken om mijn zomerkleding te voorschijn te halen :mrgreen:

Maar mij hoor je niet klagen hoor :mrgreen: :dance: :mrgreen:

Natas, fijn dat je toen toch nog spontaan zwanger werd, maar die gekke onderzoeken wil een gyn niet voor zichzelf doen hoor :wink:

Je hebt natuurlijk altijd het recht een behandeling te weigeren, maar uiteindelijk doen ze het voor jou en je man, zodat er meer duidelijkheid komt over wat er mis is, zodat ze zo gericht mogelijk kunnen behandelen.

Ha meiden,

Er zijn even wat wolkjes nu, maar wat is het heerlijk weer vandaag!

Jippie, wat een hoop werk voor een baantje. Succes en zal duimen dat je aangenomen wordt! Met 20% waren een hoop dingen nog veel goedkoper dan bij babydump, bijv kinderwagen en maxi cosi, dus we hebben flink geshopt! Wat voor kinderwagen heb je gekocht?

Woezel, nog steeds beterschap!

Kia, wat een mega letters!!! hihi!

Mar, das wel balen zeg, maar ze kunnen er iets aan doen, dus je moet maar zo denken, dan komt t echt wel goed. Maar kan helemaal snappen dat je t klote vind. Dikke knuf!

Janine, dus toch tegengevallen…wel fijn dat ze in ieder geval niet voor niks hebben gedaan en iets weg hebben gehaald. Lekker uitrusten!

Femmie, hoop dat je er zo rustig onder blijft, lekker toch!

natacha, veel he…ik houd het soms ook niet bij! Went vanzelf!! is wel gezellie!

Angeltje, oh die achterstand haal je nooit meer in hihi! Geeft niks, gewoon inhaken wanneer je wil!

Femmie, ik had ook al zomergoed deels naar boven gedaan, maar gelukkig tussenin kleren nog niet, dus kan mooi nu aan!

Nou, we hebben toch ingeslagen…schandalig! Maar het scheelde dan ook behoorlijk. Had al gekeken en vergeleken met babaydump en hema, en zo werd met korting alles toch nog bij prenatal goedkoper dusse…wat hebben we gekocht…eh even denken komt ie: kinderwagen, maxi cosi, toebehoren, verzorgingstas, voedingskussen, wat kleren, babyfoon, dekentjes, waskussen en hoezen en nog wat kleine zooi…Oh ja en we hebben box en voetenzak voor cosi ook meteen afgerekend en dus ook op bespaard. Alleen die komen dus nog binnen, de rest hebben we meteen meegesjouwd. En gister hebben we kast en bedje besteld en ik heb een hele gave voetenzak van wallaboo besteld, met van die teddyvoering. Die vond ik leuker dan die van d ewagen. Het is trouwens de buzz geworden. Moeten nog wel een reiswieg, want die willen w emisschien van de nieuwe kleuren.

Dus we hebben goed ons best gedaan. Vraagje aan jullie. Wie van jullie kent aerosleep? We hebben een gewoon matras maar we weten nu niet of we voor zeiltje en molton gaan of voor een aerosleep onderlegger. Niet zozeer dat het kind bij buikdraai nog kan ademen, want dat schijnt het bij aerosleep te doen maar is niet bewezen, maar heeft andere voordelen, makkelijker opmaken, hygienischer, ventilerend en nog wat zaken, maar de 1 zegt dat zo’n ding overbodig is en ander zegt juist weer eng en weer een ander zegt dit en dat en zus en zo…dus we weten het even niet. Heeft 1 van jullie het wel of niet en waarom?

Ik ga eens kijken of de zon nog terug komt!

X Wienie

wowwwwwwwwww wienie, jullie hebben lekker uitgepakt zeg!!! Leuk hoor, meteen alles bij elkaar :mrgreen:

Van die aerosleep weet ik niets, maar dat snap je vast wel :wink:

Hoop dat een ander je ermee kan helpen.

Hee Mar,

Heel veel succes met je 20-weken echo morgen! Hopelijk is alles goed, maar daar gaan we wel vanuit, hoor! :wink: Kun je weer even naar je beeb kijken! En gaan jullie ook vragen of het een jongen of meid is? Ik ben ontzettend nieuwsgierig! Mogen wij het dan ook weten of houden jullie het geheim?

Liefs,

Jippie

Hoi meiden,

Zo, Alles is hier stil in huis, dus even KOK-tijd :mrgreen: .

Wienie: Leuk dat jullie al zoveel hebben ingeslagen. Heerlijk om alles met zoveel korting te kunnen kopen. En sowieso erg leuk om ermee bezig te zijn!! Wat betreft de aerosleep, dit stukje tekst staat op de site http://www.wiegedood.nl. Daar worden een hoop producten beoordeeld op veiligheid. Ik heb zelf geen ervaring met de aerosleep.

De AeroSleep is een strak over de matras gespannen overtrek van polyester met een honingraatstructuur, volgens de productinformatie bedoeld om de kans op allergieën en astma te verminderen en huidirritaties te beteugelen. De (Belgische) fabrikant wijst op de luchtdoorlaatbaarheid en de warmteregulerende werking en stelt dat er onder het lichaam ventilatie ontstaat, waardoor vochtige warmte wordt af- en verse lucht aangevoerd en schimmelvorming in de matras wordt voorkomen.

Beoordeling: In de huidige productinformatie wordt geen rechtstreekse relatie gelegd met wiegendoodrisico, maar in winkels gebeurt dat wel. Dat roept bij professionals en consumenten vragen op over de veiligheid. De fabrikant heeft de luchtdoorlaatbaarheid getest met volwassen proefpersonen en vond aanwijzingen dat rebreathing (herinademen van uitgeademde lucht) zich bij gebruik van een AeroSleep minder voordoet. De vraag echter of het product ook van invloed is op de mate van rebreathing bij baby’s is daarmee niet beantwoord. Het ademvolume van een baby komt nu eenmaal niet overeen met dat van een volwassene. Bovendien wordt de relatie tussen rebreathing en wiegendood wel vermoed, maar is niet duidelijk hoe zij verloopt. Conclusie: op basis van het huidig wetenschappelijk onderzoek is niet vast te stellen of de Aerosleep een effect heeft op het risico op wiegendood.

Advies: Leg ook op dit product een baby nooit op de buik te slapen.

Ga voor informatie over allergieën, astma en huidirritaties bij baby’s te rade bij consultatiebureau of kinderarts. Zij kennen de Landelijke Standaard Voedselallergie. Zij kunnen ook beoordelen of er aanwijzingen zijn die preventieve maatregelen vergen en zij kunnen aangeven of claims van fabrikanten al dan niet zijn bewezen.

Natas: leuk dat je er weer bent. Jij was destijds toch 'white dolphin, of ben ik nou helemaal abuis? :think: Hopelijk slaapt Karim snel weer door!! En sterkte met je ongi.

Femmie: goed dat je het deze ronde een beetje los hebt kunnen laten. Hopelijk heeft het ene positief effect. Duimen draaien hier volop voor een positief bericht aan het eind van de week!!! :thumbup:

Jippie: jemig, wat een gedoe met die baan zeg. Hebben ze je niet ook nog even een psychologische test gegeven en laten screenen? :wall: Je zou idd haast denken dat je bij de AIVD ofzo gaat werken. Goed dat je je niet van de wijs hebt laten brengen en dat je er zo voor gaat. Ik duim dat je de job krijgt!! En hoe is het verder? Voel je je goed of veel last van kwaaltjes? Je hebt het er zo weinig over dat ik af en toe haast vergeet dat je zwanger bent :wink: :mrgreen: .

Janine: ik hoop dat je snel weer herstelt/bijkomt van de ingreep. Het klinkt idd niet prettig. Op zich fijn dat ze het e.e.a weggehaald hebben, maar lijkt me wel balen om nu eerst weer aan de pil te moeten. Ik hoop dat jullie snel weer mogen beginnen (met goed resultaat natuurlijk!!!). Dikke knuf meis!! :-

Mar: jakkes meis. Ik kan me voorstellen dat je zo’n gevoel hebt van ‘heb ik weer’. Waarom kan het nou niet gewoon lekker onbezorgd zijn hè? Maar het komt echt wel goed hoor. Het is fijn dat ze het nu al weten en je niet straks nog voor de verassing komt te staan. En volgens mij had Bagheera idd hetzelfde. Niet te druk maken hoor, het komt echt goed!!! Hoe is het met beebje, nog druk aan het trappelen?? :mrgreen: En morgen de screeningsecho, leuk!! Willen jij en je hub weten wat het geslacht van de baby wordt? Veel succes morgen!!

Woezeltje: ik heb je gemaild :-
. Dikke knuf en werkse morgen!!

Paikea: voel je je weer wat beter als van de week? Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt van je gyn over hoe en wat verder!! En hoe is het met Kian? Weer helemaal beter?

Hier hebben we een heerlijk weekend achter de rug. Gisteren zoals gezegd gezellig bij Woezeltje geweest en vandaag zijn we lekker wezen shoppen in Rotterdam. Het was heerlijk weer, lekker op een terrasje gezeten en Nordin keek zijn ogen uit. Kortom, lekker bijgekomen. En morgen weer werken. Heerlijk om te weten dat ik daar over 5 weken wegben. Nog even volhouden :stuck_out_tongue: .

Liefs, Angeltje

haha, Jippie. Ik zie dat jij me net voor bent met je vraag aan Mar :mrgreen: .

Liefs, Angeltje

Hoi Angeltje,

Bij de AIVD? :mrgreen: Dat zou je wel denken, hè? Met al dat gedoe zou je ook een gigantisch salaris verwachten, maar helaas…

Ik ben nog steeds zwanger, hoor! Hihi. Alleen wil ik het er niet altijd over hebben in verband met de andere meiden, vind ik dan ook weer zo lllig. Heb vandaag een beetje een baaldag: ben griepig, verkouden, last van mijn keel, totaal geen energie. Vanmiddag iets teveel gedaan, dus dat merk ik dan 's avonds meteen weer aan mijn rug & bekken. En een hele drukke week voor de boeg. Dinsdag naar Groningen, daar heb ik een gesprek met een uitzendbureau. Donderdag waarschijnlijk dat assessment bij die verzekeraar in Leeuwarden. Dat betekent weer een hoop fietsen, treinen, lopen, staan, enz. Dus de tussenliggende dagen zal ik wel niet zoveel meer kunnen, ben ik bang… Maar goed, we zien wel. Morgen maar weer rustig aan.

Fijn dat jullie zo’n leuke dag hebben gehad! En nog 5 weekjes werken, dus ga alvast maar strepen op je kalender & aftellen! :-

Liefs,

Jippie

Even voor Wienie. Een molton en gewoon lakentje/overtrek is genoeg hoor. Zo vaak lekt een baby niet en een zeiltje is gevaarlijk.

Oh ja, Angeltje moet je nog naar de gyn deze week? je bent toch begonnen met clomid.

Hier best veel last van de bijwerkingen van progestan. Ach, het is maar tijdelijk. Morgen weer werken, niet veel zin na het mooie weer. Lekker veel buiten geweest.

Ik reageer morgen uitgebreid, maar nu alleen even voor mar: ja ik heb diezelfde bacterie.

Er zijn bij mij geen complicaties opgetreden ofzo, alleen moest ik wel in het ziekenhuis bevallen. Daar had ik toch al voor gekozen vanwege andere redenen, maar nu werd het dus bevallen in het ziekenhuis “op medische indicatie”.

Na overleg met de gyn werd ik ingeleid, zodat ze die infuus enzo al klaar konden zetten en ze niet plotseling bijvoorbeeld in het weekend ineens vlug vlug moesten doen.

Elke paar uur kreeg ik een nieuwe zak met anti-biotica en omdat de bevalling niet erg vlot ging, had ik aan het eind voldoende binnen gehad.

Uiteindelijk is Kimberly met een keizersnee geboren ( :dance: ) maar hebben ze haar wel extra in de gaten gehouden omdat ik vrij lang met gebroken vliezen heb gelegen.

Er is ons toen ook verteld dat als je die bacterie eenmaal hebt, dat je dan bij alle daaropvolgende bevallingen naar het ziekenhuis moet om de anti-biotica te krijgen. Het kan na de bevalling namelijk weg zijn, maar daarna weer terug komen.

Natuurlijk is het schrikken, maar ze kunnen er beter vantevoren achter komen en jou behandelen dan dat ze je beebje meteen na de geboorte al aan een infuusje moeten leggen.

Probeer het een plaatsje te geven en het zal echt wel goedkomen. :hug:

Janine: Pff vervelend van dat onderzoek zeg. Gelukkig had je erna weinig pijn. :hug:

Even voor Wienie: wij hebben de aerosleep ook op het bedje van Luna liggen. (Hij zit trouwens ook standaard over het matrasje van de bugaboo.) Luna ligt nooit op de buik (ja soms draait ze), maar ik vond het toen we het aanschafte een veilig idee. We hebben het zelf getest en je kunt idd nog goed ademen als je er met je gezicht in ligt. Maar of het echt iets is dat noodzakelijk is? De kraamzorg en het CB zeggen van niet. Maar wij hebben het gedaan omdat het voor ons goed voelde!

Anders meiden, kom echt weer snel. Nu even aan het werk!!!

Liefs Woezeltje

Hai ladies!

Jeetje, weer een hoop getikt zie ik!

Hopelijk vergeet ik dit keer echt niemand… :roll:

Bagheera: Thnx :-* voor je uitgebreide reactie! Inmiddels kan ik er ook wat beter over… Ben wel erg geschrokken, maar de kans dat het in de buik al niet goed gaat is zo ontzettend klein… En het is fijn dat ze het nu weten, zodat er rekening mee gehouden kan worden. Ik ga ook ingeleid worden waarschijnlijk, met zo’n 38 weken vlgs mij. Toch is het wel schrikken hoor als je zoiets te horen krijgt. Had jij denk ik ook?

Janine: Ow jeetje meis. Klinkt naar zeg :hug: Ik dacht altijd dat zo’n ingreep onder volledige verdoving of een ruggeprik ging? Of misschien ben ik wel in de war met een laparoscopie, da’s weer wat anders vlgs mij…

Maar goed, veel sterkte en laat je maar even lekker verwennen!!

Wienie: Leuk dat je ook zo los bent gegaan bij Prenatal! Wij zijn zaterdag ook geweest en hebben nu bijna alle uitzetspulletjes inmiddels bijelkaar! (Kinderwagen en kamertje hadden we al trouwens). Wbt je vraag over de Aeropsleep matras. Bij ons zit ie standaard in de kinderwagen, maar voor het ledikantje hebben we nog geen matrasje. Ik denk wel dat het een aerosleep gaat worden, vind het wel een veilig idee…

Succes nog met het beslissen!

Jippie: :hug: voor jou! Denk je wel goed aan jezelf? Helemaal met al die drukte die je nu hebt en dat je je niet zo lekker voelt. Goed naar je lichaam luisteren hoor!! Vind het heel knap van je dat je toch aan het werk wilt voor een half jaar. Echt bewondering voor hoor, helemaal gezien je bekkenklachten enzo. Alvast heel erg veel succes morgen bij het uitzendbureau! Hadden ze nog gebeld met je referenties eigenlijk, of hebben we dat al gedaan en is daarvoor het assesment donderdag? Je met er idd behoorlijk wat voor doen zo te lezen… Spannend hoor, ik ga voor je duimen :thumbup:

Woezeltje: Lieve schat, een hele dikke knuf voor jou :hug: Ik ben echt blij te horen dat het met Luna weer beter gaat nu en de AB z’n werk gedaan heeft. Maar kan me heel goed voorstellen dat jij inmiddels behoorlijk gesloopt bent… Hopelijk heb je een beetje een rustige week, zodat je wat bij kunt komen.

Enne, wat leuk dat Luna’s eerste tandje in aantocht is!! :inlove:

Angeltje: Hoe issie met jou meid? De clomid alweer achter de kiezen inmiddels? Leuk dat je zaterdag bij Woezeltje geweest bent. Nog foto’s gemaakt van de 2 samen of ben je zonder Nordin geweest? Enne, nog maar 5 daagjes bij je huidige baas :dance: Ben wel benieuwd hoe hij reageerde…

Paikea: Om nog even op je Progestan-vraag van een paar dagen geleden terug te komen. Ik gebruikte 's morgens 1 bolletje en 's avonds 2 gedurende 2 weken. Toen ik positief testte, wilde ze dat ik voor de zekerheid ook 2 'morgens ging gebruiken. In totaal heb ik het tot de 17e week doorgebruikt, maar heb de laatste 2 weken afgebouwd… Ik hoefde 's middags dus niks te gebruiken… Kan me wel indenken dat je last van bijwerkingen hebt met zo’n hoge dosis. Nog even doorbijten meis!

Natacha: Is je ongi doorgezet inmiddels?? Ik duim voor je op nieuwe ronde, nieuwe kansen! :pray:

Femmie: Ik ga ook mega hard voor jou :thumbup: … Fijn dat je een wat relaxte houding kunt aannemen. Hopelijk is dat tegen het eind van de week nog steeds zo… :wink:

Tis je enorm gegund hoor!!!

Nou, bedankt voor jullie succeswensen hoor! We hebben de afspraak vanmiddag om 13.50… Ik ben best een beetje nerveus, zag maar behoorlijk… :shifty:

Maar goed, ik voel de beeb lekker veel trappelen en heb hem vrijdag nog kunnen zien, dus het zal allemaal wel goed zijn! Hopelijk worden er geen gekke dingen gevonden.

En we willen zeker graag weten wat het wordt!! Al heeft hij met de 12 weken echo al een vermoeden uitgesproken, t kan natuurlijk nog 2 kanten op… Ik zal het jullie vertellen hoor :mrgreen:

:-*

Mar

ha meiden,

Mar, fijn dat je iets geruster bent nu…en dnek maar zo, je hoeft nu niet te wachten tot 40 weken en ook niet overtijd te lopen dus je ziet je beebje veel eerder in t echt!!! En dan komt t met die ab vast goed! Jullie dus ook flink geshopt…ja en die aerosleep zit standaard in de bugaboo, dat zeiden ze in de winkel ook al. Succes vanmiddag! Ben wel benieuwd dan wat het worden gaat!!

woezel, ja vooral hubbie vindt t ook een veilig idee. Maar waar het mij ook om gaat is dat het een oplegger is in plaats van zeiltjes en moltons, dus makkelijker opmaken, hygienisch en ook meer ademt voor warmte enzo…dus ik zie toch wel heel veel voordelen. Tja en ik weet dat het niet bewezen is, maar kwaad zal t zeker niet kunnen.

Paikea, een zeiltje gevaarlijk…daar verschillen de meningen dus ook over. Als het goed onder billen ligt en niet onder hoofd kan t weer geen kwaad. Wat een keuzes zeg! Ieder heeft er toch zijn eigen idee bij denk ik…nu dus ons eigen idee nog vormen haha!

Jippie, ik moet eerlijk zeggen dat ik wel steeds iets zeg over zwanger zijn geloof ik… :oops: maar we horen toch ook verhalen over d ekids van de anderen? En als ze het niet fijn vinden zeggen z ehet vast wel, toch meiden?? Of spreek ik nu niet namens jullie…jeetje dat kan ook eigenlijk helemaal niet…maar ja we kunnen nu niks vertellen over zwnager worden…nou ja goed, ik ben van mening dat je best iets mag vertellen over hoe t met je beeb gaat hoor! Lief en leed doen we hier met zijn allen toch??

Angeltje, ja dat heb ik gelezen, er staat dat omtrent dat onderwerp dus niks bewezen is. Het gaat me ook niet alleen daarom…dus we moeten nog kijken wat we doen! Thanks voor info zoeken! Lekker weekend gehad dus en aftellen nu!! Fijn, elke dag een dagje minder!

Zo, vrijdag en zaterdag met medicijnen ging redelijk, omdat we wel ineens veel ondernomen hebben, gister zonder medicijnen ook in huis best gerommeld en in d etuin gelegen haha en ging best goed vond ik. Nu ga ik proberen geen medicijnen meer te pakken en ook te rommelen en dan hoop ik echt maandag weer te gaan werken. Ik beslis het nu nog niet, maar ik streef er wel naar. En we gaan een weekendje weg, dwz ik denk dat ik meega, maar dat beslis ik nu ook nog niet. Alhoewel, ik kan ook daar rustig aan doen als ik de activteiten niet mee doe. Maaaaar nu nog even niets van dat alles!!

Andere meiden, ook alles okidoki?

Liefs wienie

Ben d’r weer!! Alles zag er prima uit! :mrgreen: We zijn zoooooo blij en opgelucht!!!

En het is een…

jongetje :inlove:

Hebben het zonet heerlijk gevierd met koffie en gebak en bij V&D 2 hele stoere pakjes gekocht… 8)

:-*

Mar

Waaauuuwwww, gefeliciteerd!!! Een jongetje, wat fantastisch! Hihhi, zei ik toch al? Had dat gevoel bij je allereerste echo al meteen! :mrgreen: Fijn dat alles goed is! Nu heerlijk genieten, meis! Maak er maar een feestdag van & lekker shoppen de komende tijd! Dikke kus van ons! :-*

Liefs,

Jippie

Mar: Super zeg!! Een knulletje!!! Helemaal leuk!!! Fijn dat alles goed is! Dat mag je zeker vieren met koffie, gebak en hele leuke kleertjes!! :wink: :mrgreen:

Er is al veel gezegd over die streptokokken. Niet te druk over maken hoor! Vooral niet, omdat je het nu van te voren al weet. Dan is de behandeling direct goed!! :-

Wienie: klinkt goed zeg dat het een stuk beter gaat nu met je! Ik hoop dat het zo vol te houden is en je zonder medicijnen dingen kunt blijven ondernemen! :thumbup:

Wat heerlijk dat jullie zo hebben geshopt!!! Wat kan je daar van genieten he! :mrgreen:

Jippie: beterschap meid met je verkoudheid e.d!!! Wat een drukke week heb je idd voor de boeg! Wel erg leuk voor je dat je weer aan het werk gaat! Maar wat een gedoe zeg allemaal! Dat je dat allemaal moet “ondergaan” voor een dergelijke baan!!! Hopelijk gaat het wat worden! :thumbup:

Femmie: knap van je dat je het deze ronde wat los hebt kunnen laten! Ik hoop dat het een positieve uitwerking heeft! Mijn duimen draaien! :thumbup: :pray:

Natas: welkom weer terug meid! Heb je je naam veranderd??? (nickname)

En wow… jullie gaan dus voor het 6e kindje??? Jeetje… ben onder de indruk…

Janine: jeetje meid… ik kan me zo voorstellen dat je hoopt dat je die onderzoeken en behandeling niet meer mee hoeft te maken! Pffff… wat een tegenvaller zeg! Ik vind het heel erg voor jullie dat je nu eerst weer aan de pil moet en het zwanger worden even moet laten voor wat het is. Hopelijk komt het snel goed en mogen jullie er weer voor gaan! :hug: :-

Paikea: hoe gaat het met je meid?? :-

Angeltje: :-
Knappe Nordin dat hij zichzelf nu ook optrekt aan de box!!! :-*

Verder terug ga ik maar niet… ik liep echt ver achter!!

Ik de tussentijd heb ik wel regelmatig gemeld hoe het hier ging. Dus daarin loop ik niet ver achter.

Vanochtend de laatste AB gegeven aan Luna. Hopelijk is het aangeslagen en blijft het weg!!! :pray: Het slapen gaat wel wat beter, maar ze blijft 's nachts wel komen: huilt even en valt weer in slaap en dat een aantal keer per nacht. Erg vermoeiend dus. We hoeven er niet uit, maar worden er wel wakker van en voor ik weer in slaap val, begint ze weer te huilen. Ik heb dus nog altijd weinig nachtrust. Maar goed, wel wat meer dan de afgelopen week!!

Verder gaat het goed. Op het werk nog steeds vreselijk druk, maar we voeren er nog steeds gesprekken over en ik heb het idee dat ze het nu wel serieus beginnen te nemen. Hopelijk komt er zo een eind aan deze werkdruk.

Verder geen nieuws!!!

Liefs Woezeltje

tjeetje wat tikken jullie lange lappen tekst zeg :mrgreen: …ben het meeste alweer vergeten :oops:

heb wel onthouden dat mar22 een blauwe zwangerschap heeft :inlove: :thumbup:

wienix heeft massaal de winkel leeg geshopt :shock: :mrgreen: lekker he :lol: :lol: :lol:

er zijn er een paar die last hebben van verkoudheidsverschijnselen…(wie niet???)

Ik las dat natas voor haar 6e kindje gaat :shock: WAUW…lijkt me zwaar vermoeiend maar ook bere gezellig zo’n huis vol kids :mrgreen: (maar niets voor mij…)

Jippie is aan het aftellen tot aan haar verlof :mrgreen:

of was het nou voor die nieuwe baan??? waar ZOVEEL moeite voor moet worden gedaan om alleen maar voorgesteld te kunnen worden :think: :roll: (dan was ik al afgehaakt…)

hier geen nieuws (behalve dat ik ook deze week weer veel moet werken…)

groetjes

hey dames

ik kom morgen ff terug of misschien nog laat

ja me ongi is gekomen vandaag pas goed door gezet de dagen er voor alleen wat bruin echt volgens mij zijn mijn hormonen gewoon niet goed blijf ik bij …

ik ga dan ff reageeren op iedereen er staat weer zo veel hahahaah

knufff

Wauw mar een jochie!!! Wat leuk!!!

Dames, wordt t trouwens niet zo onderhand weer eens tijd voor een nieuw deeltje? Dat getal 13 ben ik nu wel beu hoor!!! :wink:

Meiden kijk even op het meetingtopic!! :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1941243#1941243

Liefs Woezeltje

Mar, geweldig. Gefeliciteerd. en jongetjes zijn leuk hoor. Zou echt nog wel een 2e jongetje er bij willen.

Ik ga zo kijken op het topic.

Gisteren voelde ik me erg slecht (kon mijn hoofd op het werk er niet bij houden). Vandaag gaat iets beter, maar nog steeds niet lekker. Heb ik nu zeker. De bijwerkingen in 10-voud. Nog 9 dagen slikken en dan ben ik er vanaf.

Kian slaapt erg veel. Hij is ook voor zijn doen erg rustig. Hopelijk wordt hij niet weer ziek.