Meiden met een lange cyclus-deel 13

goedemorgen dames dank je wel :slight_smile:

femmie mijn cyclus gemonitored ?? wat bedoel je daar mee ?? hihih :oops:

ik moest wel op dag 21 bloed laten prikken en dan nog een keer dag 24 maar ik kon toen niet me oudste heeft pas een ongeluk gehad ik zit nu dus te wachten op mijn nieuwe menstruatie ben het nog niet dag 35 zit ik nu :x gister wel weer de hele dag buikpijn gehad maar komen nee :frowning:

zodra me nieuwe cyclus is begonnen dan ga ik ok de 21ste dag bloedprikken verder heb ik dan die echo gehad eierstokken waaren goed .

3 okt moet ik weer naar de gyno dan ga ik ff met hem praten of die kijk operatie echt nodig is want ik zie daar tegen op .

ik heb al 5 kids natuurlijk en om in een zware male molen te komen wil ik dus niet als die het kan oplossen met pillen of een hormoon oke ā€¦

tot snel

Janine, heel veel sterkte en succes vandaag! Hoop dat het je mee zal vallen! Laat je ons even weten hoe het gegaan is?

Bagheera: Wat een mooie foto van Kimberley :inlove:

Femmie: Bij deze mijn welgemeende excuses, hahaha :mrgreen: Ik wist gewoon dat ik iemand vergeten was!!

Welke cd zit je inmiddels en wanneer moet je ongi worden? (dat hopen we van niet natuurlijk :pray: )

Paikea: Wat moet jij veel progestan gebruiken zeg! Hopelijk heb je geen last van bijwerkingen! Ik duim voor je dat het gelijk aanslaat!

Natascha: Vlgs mij had je je al eens eerder ā€˜aangemeldā€™ (stom woord, kan zo geen ander verzinnenā€¦ :wink: ) hier of niet?

Ik heb geen ervaring met een te dik baarmoederslijmvlies, wel met een te dunā€¦ Alvast heel veel succes 3 oktober, hopelijk komen jullie tot een goed plan van aanpak!!

Nou, ik mag vanmi. ff een extra ritje doen naar de gyn. Heb zeer waarsch. een vaginale schimmelinfectie. Word helemaal gestoord van de jeuk!! Heb ik weer hoorā€¦ :roll: Hopelijk bestaat er iets voor wat je mag gebruiken tijdens de zwangerschapā€¦

Fijn weekend alvast allemaal!! :-*

Oh marā€¦jij hebt ook elke keer iets zegā€¦das balen! Maar volgens mij hebben ze daar wel iets voor hoor, want dat kotm schijnbaar vaak voor tijdens zwangerschap.

Natacha, je bent dus een oude bekende voor de rest hier? Welkom terug dan!

Paikea, geeft toch niks als je eens ego bent. Ik heb ook niet altijd de moods om op iedereen te reageren. Hebben we allemaal toch wel eens?

Bagheera, wat een schatje zzeg met haar rose trainingspakje! Ennehmā€¦ik wil graag foto showen in een spoilerā€¦maar hoe show je een foto in een spoiler???

Zo, vanavond gaan wij alvast heeeeeeeel veel inkopen doen! Beetje vroeg misschien, maar we gaan al box, misschien kinderwagen en alvast wat lakens en dingen kopen. Bij prenatal namelijk nu 20 % korting en dat scheelt toch weer een hoop centjes. Alles wat we vast kunnen kopen is dan meegneomen denk ik dan!

X Wienie

O, echt Wienie, 20 %? Danku, danku voor het melden!! :mrgreen:

Je moet het toch hebben allemaal dus wat maakt het uit of je het nu besteld of over een paar weken, toch?? Welke kinderwagen gaat het worden?

En hoelang loopt die actie nog eigenlijk? Wij willen maandag na de echo graag de hele uitzetlijst bijelkaar shoppenā€¦

Enne, idd ik lijk wel een hypochonder soms heā€¦ :lol: Baal er zelf ook onwijs van dat ik weeeeeer iets hebā€¦ Maar goed, hopelijk is het opgelost met een zalfje ofzo!

Mar, ik had ook heel vaak een schimmelinfectie tijdens mijn zwangerschap. Je bent er gewoon vatbaarder voor. het kan ook geen kwaad voor de beeb. Wel als je het nog hebt tijdens de bevalling want dan kan beeb besmet raken. Ik krijg er van die bollen voor die je moet opsteken (zoiets als de progestan bolletjes maar dan 5 keer groter) en een zalf.

Vind je het veel wat ik moet gebruiken? Hoeveel gebruikte jij dan?

effe off-topic:

Paikea, mag ik vragen hoe je aan je nickname komt?

zo wou ik Tawera noemen als hij een meisje was geweest!

(alleen de vader vond het 10x niks :think: )

En dan nu weer terug naar de topic:

mijn laatste ongi was 1 april (geen geintje) en sindsdien helemaal niks, nada, nothing, zilch :eh:

ben nƃĀ­et in de overgang (gelukkig!) en er is ook niks voor te verklaren.

heb wƃĀ©l een niet-werkende schildklier waar ik medicijnen voor neem.

HA wilt het ā€˜nog even aankijkenā€™.

Ik heb normaal ook een lange tot zeer lange cyclus maar nog nooit zo lang (behalve tijdens mijn zwangerschap :doh: ) maar normaal als ik lang niet ongi was geweest had ik er veel last van: stemmingswisselingen, pijnlijke borsten, lage rugpijn etc net of ik ongi moet worden. Maar nu dus niks.

Wie herkent dit?

Mar, is maar tot zondagā€¦dus maandag is t niet meer. Ik ben dus niet de enige gek die in 1 keer keiveel inkopen gaat doen hihi! Ja en die aanbieding is maar 2 keer per jaar dus heb zoiets van, kan maar vast wat dingen gehaald hebben.

Oh oh, accu leegā€¦ik ga nu eerst eens douchenā€¦later meer hoor!!!

Kia, na het stoppen met de pil werd ik pas na 4 maanden ongesteld. De huisarts zei dat hij me pas na 4 maanden zou doorverwijzen. Vantevoren werd je dus wel ongesteld? Ik vind het maar raar. Persoonlijk zou ik wel om een doorverwijzing vragen. Ik vind 6 maanden wel lang.

Ik heb die nickname verzonnen na een vakantie in N-Zeeland. Daar heb ik de film the whale rider gezien en het meisje heette zo.

Wienie Leuk dat je allemaal inkopen gaat doen! Ik had de mail van Prenatal ook gekregen. Op zich wel een mooi aanbod 20% korting. Alleen hebben we vorige week al een kinderwagen gekocht. Niet nieuw, maar tweedehands. We liepen er toevallig tegenaan, zag er netjes en schoon uit, voor geen geld. Dus die hebben we al. Verder daar ook nog een wipstoeltje gekocht voor Ć¢ā€šĀ¬10,-. Voor de rest wil ik eerst nog even rondkijken, voordat ik nu al vanalles koop. Prenatal is vrij duur, bij bijvoorbeeld Baby-Dump heb je het sowieso al goedkoper, of bij de Hema kun je ook een hoop krijgen. Hoe gaat het verder met je? Je klinkt in elk geval weer een stuk beter! Eindelijk minder last van misselijkheid, je kunt ook weer wat meer doen? Niets overhaasten, hoor!

Kia Kaha Ik weet dat een niet goedwerkende schildklier een negatief effect kan hebben op je cyclus. Eerst moet er voor gezorgd worden dat je schildklier weer goed gaat werken en daarna komt je cyclus vast weer goed op gang (als het alleen daar aan ligt). Ik denk dat het dus zaak is om eerst aan je schildklier te werken en daarna aan de rest. Is de huisarts daar ook zo terughoudend in?

Paikea Na de IVF in maart moest ik ook Progestan gebruiken. Alleen heb ik het maar 3 dagen hoeven te nemen, omdat we geen terugplaatsing hadden doordat er geen bevruchting was. Dus toen kon ik er weer mee stoppen. Ik moest drie keer daags twee bolletjes inbrengen, geloof ik. En dan bijna drie weken lang, tot de testdatum. Dus dan zit je in totaal op zoā€™n 110 bolletjes. Maar goed, dat was ook na een punctie. Bij elke gyn is het weer verschillend hoeveel je dagelijks moet gebruiken. Ik hoor wel mensen over 3x daags, of 2x twee bolletjes, 3x twee bolletjes. Ik denk dat het niet zo heel erg precies komt, op hoeveel daags zit jij dan? Hoe gaat het nu voor de rest met je? Zie je alles weer een beetje zitten? Nog niet opgeven, hoor! Je krijgt nu een beetje hulp in elk geval qua hormonen. Dus de situatie kan er binnenkort wel heel anders uitzien! :wink:

Mar Ik vind je helemaal geen hypochonder, meisā€¦ Hoe kom je daar nou weer bij? :naughty: Het is niet meer dan logisch dat je goed op je lichaam let, al helemaal na alles wat je hebt meegemaakt. En een schimmelinfectie moet je niet verwaarlozen. Je hoort het inderdaad heel erg vaak dat zwangeren daar last van hebben. Je schijnt er heel erg vatbaar voor te zijn, ookal heb je het anders nooit. Dus even een zalfje halen en hopelijk is het gauw weer over! En jeetje zeg, je bent al bijna 20 weken! Je gaat als een speer ineens! Maandag heb je de screenings-echo, toch? Toch weer erg spannend! Gaan jullie dan ook vragen of het een jongen of meid is? En mogen wij dat dan ook weten? Ik gok nog steeds op een jochie!

Natascha Welkom terug! Ik kan me vaag herinneren dat je je al een keer eerder had aangemeld. Op zich vind ik jouw cyclus niet heel erg lang, als ik eerlijk ben. Dat zit nog wel redelijk binnen de perken. Alleen als je zo in je lijstje kijkt, lijkt je cyclus wel elke keer wat langer te worden. Bloedverlies na je eisprong lijkt me niet echt goed. Het lijken wel een soort doorbraakbloedingen, net alsof je de pil doorslikt. Misschien dat je na je eisprong te weinig van het hormoon progesteron aanmaakt of iets dergelijks? Dat je daardoor last van bloedverlies hebt, maar dat het niet echt doorzet? Als het daaraan zou liggen, zou dat op te lossen zijn door na je eisprong extra progesteron te nemen. Alleen kan het ook te maken hebben met je baarmoederslijmvlies, denk ik. De dikte van het baarmoederslijmvlies is ontzettend belangrijk voor de innesteling. Alleen hoor je bijna altijd dat het te dun is, in plaats van veel te dik. Het hoort rond je eisprong om de 10-12 mm te zitten, dus dan is ruim 20 mm wel veel! Ik weet niet precies wat de gevolgen van een te dik baarmoederslijmvlies zijn, de innesteling zal wel moeilijker gaan. Ik weet zo ook niet hoe het op te lossen is, want ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar hoe is dat dan met de andere zwangerschappen gegaan? Had je toen nog nergens last van, of heb je ook medische hulp gehad?

Femmie Hoe gaat het nu met je? Kun je de dagen een beetje om krijgen tijdens de wachtweken? Je hebt nu de eerste week om, toch? Of wil ik weer te snel? Heb je er al een bepaald gevoel over, of bepaalde kwaaltjes? Hihhi, sorry dat ik je weer eens te snel af wasā€¦ Ik reageer vaak wel meteen als mensen met medische vragen zitten. Toch omdat ik helaas veel ervaring heb in de mm, en ik vind het leuk om mensen te helpen. Onnodig in de stress zitten, is ook maar niks, toch?

Bagheera Mooie foto van Kimberly in dā€™r roze pakje! :inlove: Dus ze kan je nadoen? Ben erg benieuwd hoe dat klinkt! Fijn dat ze in elk geval goed doorslaapt! Dus een leuke familiedag gehad? En heb je dan op 11-11 een bal met dezelfde familie? Ik heb van mijn kant een hele kleine familie, dus we doen niet aan familiedagen. Mijn hubbie heeft wel ontzettend veel nichten en neven. Alle ooms en tanteā€™s spreken wel jaarlijks met elkaar af, maar verder niet. De meeste mensen zie je alleen op bruiloften en begrafenissen. Maar zo zal het met de meesten wel gaan, neem ik aan.

Mouse Elke dag volop aan het genieten van je echo-fotoā€™s? Ik moet er soms ook steeds even naar kijken, om me ervan te vergewissen dat het echt waar is dat we zwanger zijn. Vind het nog steeds zo onwerkelijk dat er een mini-mensje in me groeit! Maar het wordt vast wat realistischer als je buik gaat groeien en je het kindje duidelijk voelt, hoop ik! Balen dat het vandaag zulk slecht weer is, tenminste hier in het noorden! Hopelijk toch vandaag een leuk uitje! Is het buiten of een binnen-activiteit? Zondag vertrekken jullie naar Kreta, toch? Alvast ontzettend veel plezier daar! Geniet ervan! En als jullie weer thuiskomen, mag je alweer bijna voor de volgende echo!

Janine Hopelijk heb je inmiddels de kijkoperatie gehad en is alles je een beetje meegevallen! Ik hoop op een goede uitslag! Doe lekker rustig aan vandaag & het weekend! Laat je maar lekker verwennen door je hub! :hug:

Angeltje Fijn dat je ongi inmiddels weer minder is! Dus de Clomid heb je weer gehad en dan dinsdag de eerste fm? Ik ben erg benieuwd, ik hoop dat er dan al wat te zien is. Maar ik zelf had ook altijd een hele late eisprong met Clomid (als ik die al had), pas ergens tussen dag 20 en 30. Dus op een gegeven moment wist ik wel wanneer ik vooruitgang kon verwachten en wanneer niet. Scheelt wel als je je daarop kunt instellen, anders is het elke keer weer zoā€™n teleurstellingā€¦ Maar hopelijk gaat het bij jou gewoon als een raket! Was je vakantie alweer voorbij, of moet je maandag weer beginnen met werken?

Kaatjes Hoe is de situatie nu op je werk? Heb je nog duidelijkheid kunnen krijgen over hoe nu verder? Jeetje, jij bent alweer bijna 30 weken! Schiet ook al op! Wanneer was je ook alweer uitgerekend, eind november of begin december? Hoe gaat het verder met je?

Woezel Hoe is het daar nu? Zijn jullie allemaal weer een beetje opgeknapt? Hoe gaat het nu met Luna? Dikke knuf voor jou! :hug:

Egni Hoestie met jou, meid? Lang niet meer gezien hier! Jij moet 3 of 4 oktober toch voor het eerst naar de gyn van het VU, of was het later? Hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid en word er een plan van aanpak gemaakt, waarbij je je goed voelt. Het is wel eens tijd voor een beetje schot in de zaak, hƃĀØ? Gun het je zo dat het eens een keer mee zit en je een realistische kans hebt op een zwangerschap! Je hebt al genoeg meegemaakt en bent ook al lang bezig! Kus! :-

Zo, ik ben weer helemaal bij. Als er in de tussentijd tenminste geen nieuwe berichtjes zijn geplaatst! Ik ben eventjes bezig geweest, namelijkā€¦ Hier een drukke week achter de rug. Ik ben nog steeds aan het solliciteren, ik wil graag nog parttime werken t/m februari. De centjes kunnen we goed gebruiken nu we de badkamer gaan opknappen binnenkort en we alle babyspulletjes moeten aanschaffen. Ik had van de week naar vier uitzendbureaus een sollicitatie gestuurd voor de functie van klantenservicemedewerker bij een zorgverzekeraar. Het is een tijdelijke baan van nu tot februari. Je mag zelf je aantal uren bepalen. Je werkt dus op de klantenservice en mensen bellen jou om info over zorgverzekeringen, de aanvullende verzekeringen, enz. Je moet offertes maken en opsturen, polissen opmaken, info geven, enz. Dus een stukje callcenterwerk, administratie en verkooptechniek. Ik had de brieven maandagavond verstuurd en dinsdagochtend vroeg hingen er al twee uitzendbureaus aan de telefoon. Bij de ene moest ik gisteren op gesprek. Is allemaal goed gegaan, maar wat een gedoe! :roll: Ik moest ten eerste al een referentie opgeven, wat normaal nooit hoeft. Dus dat moest allemaal nog geregeld worden van tevoren. Mijn CV werd besproken, daarna een ellenlange lijst van vragen omtrent motivatie, je instelling, gedrag, wat je van het werk wilt leren, hoe commercieel je bent en waarom, hoe je met collegaā€™s en klanten omgaat, enz. Logische vragen, maar zoooo uitgebreid. Je had het idee dat je solliciteerde naar de baan van president of directeur! Maar dat is allemaal goed gegaan, gelukkig. Maar jeetje, als je niet stevig in je schoenen staat, hadden ze je meteen al onder de tafel gel
ld! Vanochtend had ik nog een beltest. Ik had gisteren een scenario meegekregen. Mevrouw zus en zo wil haar polis wijzigen, dit was fout gegaan, ze is ontevreden, enz. En dan moest je haar ondertussen ook nog twee aanvullende verzekeringen aan zien te smeren. Ik werd gewoon thuis gebeld door het uitzendbureau en dan moest ik net doen alsof. Verzin maar wat! Terwijl je dus niks weet van telefoonetiquette, de verzekering op zich (maar dat mocht je gewoon verzinnen), alles is nep! Maar daar ben ik ook goed doorgekomen. Eerst een beetje zenuwachtig en ik moest er even inkomen, daarna ging het als een speer. Het verkoopgedeelte ging erg goed! Het was niet op een agressieve manier, hoor! Zo ben ik helemaal niet en dat wil ik ook niet doen! Ze gaan vandaag nog mijn referentie bellen (doen ze normaal ook nooit!) en als die ook goed is, word ik voorgesteld aan de zorgverzekeraar. Inderdaad, alles was alleen nog maar om te bepalen of ik voorgesteld zou wordenā€¦ :silenced:

Als ik voorgesteld word, moet ik volgende week een middag naar die verzekeringsmaatschappij. Dan heb je een groepsassessment. Je moet dan weer een rollenspel doen, je hebt een soort speeddate met verschillende teamleiders en weer gesprekken en je moet een presentatie houden! Als dat allemaal ook goed gaat, word je misschien aangenomen. Wat een gedoe, ik vond het zwaar overdreven, als ik eerlijk ben! Als je aangenomen wordt, heb je eerst ook weer een interne opleiding van een paar weken en dan mag je eindelijk aan de slag. En we hebben het hier over een functie van 3 maanden! Voordat je eindelijk aan het werk kunt, is het kerst! Maar goed, ik ga mijn best doen & ik hoop dat ik de baan krijg. Doe ik weer een hoop ervaring op op verschillende vlakken, heb ik later weer iets aan. En een paar centjes extra is ook fijn! Wel even voor me duimen, hoor!

Liefs,

Jippie

Jeetjeā€¦ ik loop echt weer mijlen ver achter!!! Ik ga van het weekend eens mijn best doen om bij te lezen, nu ga ik even plat liggenā€¦

Met Luna gaat het stukken beter. de antibiotica slaat goed aan (alleen wat een drama om het te gevenā€¦ :cry: ). Ze heeft geen koorts meer, hoest niet meer, is niet meer zo verkouden en is weer vrolijk! Afgelopen nacht is het weer voor het eerst wat beter gegaan. Ze is wel veel huilend wakker geworden, maar vervolgens ook weer zelf in slaap gevallen.

Ik ben nog steeds helemaal op!!! Vandaar dat ik zo even ga liggen, nu Luna ook op bed ligt. Ik wilde jullie alleen laten weten dat het weer de goede kant op gaat met Luna. en nu hopelijk ook weer met mamaā€¦ :frowning:

Oja, en naast ziek zijn, is nu ook haar eerste tandje in aantocht! In het midden bovenin! :inlove:

Nou meiden, ik lees zondag alles door en zal zo goed en kwaad als het kan reageren!

Denk aan jullie!

Liefs Woezeltje

@Paikea wrote:

Kia, na het stoppen met de pil werd ik pas na 4 maanden ongesteld. De huisarts zei dat hij me pas na 4 maanden zou doorverwijzen. Vantevoren werd je dus wel ongesteld? Ik vind het maar raar. Persoonlijk zou ik wel om een doorverwijzing vragen. Ik vind 6 maanden wel lang.

Ik heb die nickname verzonnen na een vakantie in N-Zeeland. Daar heb ik de film the whale rider gezien en het meisje heette zo.

dat dacht ik al ik had hetzelfde toen ik de film zag maar blijkbaar is er onder de Maoriā€™s een soort van irritatie geweest daarover omdat het toch echt meer een jongensnaam zou zijn(en een soort van halfgod ofzo??) Maar ja, ā€˜Taweraā€™ staat bij mijn Maori babynamenboek ook bij ā€˜girls namesā€™ :think:

Ik ben er nog niet uit of ik weer terug ga. ik vind het wel vreemd dat ik vroeger als ik op vakantie ging wƃĀ©l diezelfde pillen meekreeg om ongi uit te stellen zodat ik op vakantie daar geen last van had maar nƃĀŗ dan niet??

Hey ladies,

Ff ego hoor. Kom net bij de gyn vandaan. Tis idd een schimmelinfectie en schijn aambeien te hebbenā€¦ :sick:

Maar heb ook ander niet zo leuk nieuws gekregen. Er is een kweekje gemaakt uit mā€™n vagina, vlgs mij zoā€™n 4 weken geleden. Daaruit is gebleken dat ik de B-streptokokken bij me draag. Voor nu zou het geen kwaad kunnen. In een heel enkel geval kunnen hierdoor premature weeƃĀ«n optreden (jullie kunnen je wel weer indenken wat er door me heen ging toen ik dat hoordeā€¦) Maar ik moest me geen zorgen maken, omdat veel vrouwen dit zelfs bij zich te dragen zonder het te wetenā€¦ Tijdens mijn bevalling krijg ik een infuus met antibiotica om te voorkomen dat het kindje besmet raaktā€¦

Toch zit me dit weer helemaal niet lekker :? . En dat stomme internet jaagt je ook nog es de stuipen op het lijfā€¦

Ik weet het niet meer zeker, maar had Bagheera niet ook zoiets tijdens de zwangerschap van Kimberley??

Gelukkig is verder alles goed met het kindje, heb net nog weer een echo gehadā€¦

Hai hai

nou, vanmorgen de hysteroscopie gehad en het was geen pretje.

Van te voren kreeg ik een pijnstiller. Ik moest gewoon in zo een stoel zitten zoals bij de gyn.

het eerste deel van de camara inbrengen viel wel mee, maar toen de baarmoeder in. Het leek net of je ongi werd alleen dan 5 keer erger. En daarbij spuitte ze ook nog water naar binnen wat ook weer wegliep.

Er was dus een verkleving te zien, dit gingen ze gelijk verwijderen. Affijn, scopie er weer uit, eendebek erin, en de verdoving. Voor het eerst in mijn leven heb ik liggen hyperventileren, en mijn ledematen waren flink aan het schudden. Na de ademhalingsoefeningen ging het gelukkig weer. Nou hoepla, al die instrumenten door die eendebek en voordat ze op de plaats van bestemming waren, waren er weer 10 minuten verstreken.

Ondanks de verdoving was het al met al geen pretje, maar door me op de ademhalin te concentreren had ik minder pijn. De verkleving hebben ze weggehaald. Als je een verkleving heb, kan het eitje zich niet goed nestelen.

Doordat ik ook nog lidtekenweefsel had van de curretage, is er een spiraaltje geplaatst wat mijn baarmoeder openhoudt, en moet ik voor een tijdje de pil slikken, zodat het slijmvlies zich weer goed kan opbouwen en het hopelijk over de lidtekenweefsel groeit. Geen idee wanneer ik dan weer mag stoppen, maar 2 oktober moet ik naar de gyn ter controle.

Verder zag alles er goed uit.

Al met al hoop ik dit nooit meer mee te maken, ook al voelde ik na de ingreep weinig pijn. Kreeg nog wel een zetpil.

Meiden, volgende keer reageer ik weer op jullie, nu ff lekker uitrusten!

X Janine

Janine De ingreep zelf is je dus vies tegengevallen, als ik het zo leesā€¦ Lijkt me inderdaad een nare ervaring. Zo te lezen heeft het wel wat van het HSG-onderzoek, maar dan spuiten ze alleen vloeistof door je baarmoeder & eileiders. Hier gaan ze dus met een camera naar binnenā€¦ Maar er zat dus een verkleving in de baarmoeder zelf? Ik heb inderdaad wel eens gehoord dat je in je baarmoeder verklevingen en littekenweefsel kunt krijgen als je een curretage gehad hebt. Maar kan het dan zijn dat dit de eventuele oorzaken van de miskramen kunnen zijn, of kunnen ze dat niet zeggen? Balen dat je nu niet verder mag met zwanger worden! Beterschap & knuf! :hug:

Kia Zet die letters uit, want anders kan ik net zo goed mijn bril afdoen! :mrgreen:

Mar Meis, dat heb jij weerā€¦ :wall: Kan er ook wel weer bij, zeg! Op zich wel een geruststelling om te horen dat heel veel vrouwen dit hebben en het niet eens weten. Het zal dus niet vaak werkelijk tot een vroeggeboorte leiden, neem ik aan. Maar ik snap dat je je er zorgen over gaat maken. Het zijn weer nare dingen die je niet wilt meemaken. Maar ga alsjeblieft niet op internet zoeken! Daar staan alleen de erge verhalen op, waarbij het negatief is afgelopen. Je komt altijd meteen op het allerergste uit en dan schiet je ongelooflijk in de stress (logisch!). Lig je daar weer wakker van, terwijl het misschien niet hoeft. Vraag liever de gyn dan om meer info, totdat je helemaal gerustgesteld bent voor zover dat kan. Ookal zul je er constant op de stoep staan, maakt helemaal niks uit! Was je echo verder wel mooi? Kom je ook weer eens even showen? Dikke knuf voor jou! :hug:

Woezel Doe rustig aan, we zien je vanzelf weer verschijnen! Neem de tijd die je nodig hebt!

Fijn dat Luna weer een beetje opgeknapt is!

Liefs,

Jippie

Janine, doe maar even lekker rustig aan. En bedenk maar eens goed welke vragen je wilt stellen de 2e. Er komt nu heel veel aan. doet het nu nog pijn?

Woezeltje, gelukkig gaat het de goede kant op. En nu pas het 1e tandje? het ziet er wel lief uit, vind ik.

Mar, wat een pech. Maar je moet ze wel vertrouwen dat het geen kwaad doet. Dus geen schimmelinfectie?

Jippie, petje af dat je toch nog gaat werken de komende maanden. Lijkt me best lastig op zoā€™n klantenservice te werken,

Het gaat heel goed nu met me hoor. Ik heb weer hoop. Niet hoop dat ik nu zwanger ben, maar hoop dat dit mijn 2e fase langer gaat maken. Ik heb voor 14 dagen bolletjes. Ik ben echt benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden.

Natas, :oops: sorry, ik zit hier lekker met allemaal termen te gooien :mrgreen:

Monitoren houdt niet meer of minder in dan dat ze een cyclus helemaal gaan volgen wat er gebeurt. Bloed prikken op hormonen (voor en na de eisprong), de ontwikkeling van een eitje volgen, de ontwikkeling van baarmoederslijmvlies enzā€¦ Op die manier kunnen ze al een beetje nagaan waar het probleem zit en hoe het behandeld kan worden. Natuurlijk zijn er een heleboel factoren van invloed die ze niet meteen allemaal kunnen onderzoeken, maar veel kan op deze manier uitgesloten worden. Ik begrijp dat ze dat nog niet echt zo gericht gedaan hebben, wel?

Mar, nou das ook lekker zeg een schimmelinfectie. Gelukkig is dat vaak goed te behandelen, maar je moet het wel in de gaten houden hoor.

Wienie, veeeeeeel plezier vanavond. Morgen wel vertellen wat je allemaal gescored hebt hƃĀØ!

Jippie, hihi deze keer was ik wijs en ging eerst jou reactie lezen voor ik een heel bericht naar Kai ging typen :mrgreen:

Meis ik vind het super lief van je hoor, dat je dat altijd zo doet. Dus lekker mee door blijven gaan :-

Nou nou, ze gaan grondig te werk voor die functie die je wil. Hoop dat je iig iets vind waar je je happy in kan voelen tot februari zodat je toch nog ff wat kan sparen voor beebje komt.

Woezeltje :hug: wat duurt het toch lang bij jullie zeg. Hopelijk is het einde voor jullie beide in zicht :hug:

Kai, ik herken het wel hoor, mijn langste cyclus was 84 dagen en dat was omdat ie toen opgewekt is (anders was ie nog veel langer geworden). Waarom laat je HA je nog weer even wachten? Heb je al vaker problemen gehad, of is dit de eerste keer?

Mar, wat een vervelend nieuws vanmorgen bij de gyn. Blegh dat is niet lekker zeg, die streptokok :frowning:

Janine, ow meis, ik weet zo goed wat je gevoeld moet hebben vandaag :cry: Als ze in je baarmoeder zijn, dat doet zoā€™n pijn :hug:

En jeetje, wat een ongelovelijke tegenslag dat je voorlopig niet zwanger mag/kan worden.

Meiden, mijn nod is eind komende week. Als ik eerlijk ben, ben ik er deze ronde vrij relaxed en nuchter onder en niet eens zo heel veel mee bezig :oops:

Als ik eerlijk bent bevalt me dat ook wel weer hoor, al dat gefocused gedoe afgelopen maanden. Vind het heerlijk me er even vanaf gezet te kunnen hebben.

Als er nieuws is, laat ik het jullie weten hoor :-

Goede instelling Femmie. Maar eerst eens lekker genieten van het weekend. Het wordt mooi weer :dance:

goedemorgen dames

jeetje wat schrijven jullie veel :slight_smile: hihih

janine he bah zeg daar ben ik dus ook zo bang voor ik moet dat ook hebben heb de ingreep papier hiero maar nu ik jouw ook zo lees al gaat die op zijn kop staan no way mag die dat doen als ik wakker ben :S

heeft die een probleem en dat zal ik hem dan ook vertellen ik vind het erg goed van jouw dat jij je er zo door heen hebt geslagen hoor :clap:

mar2 ow jak schimmpie zo noem ik het ik ben een van de vrouwen die er ook erg vaak last van mag hebben heb het zelf gronish gehad om dol van te worden . en het gekke zelfs mijn gyno viel bijna stom verbaasd achterover alles zag er uit als een schimpie de jeuk witte vloed en zelfs de plakaten aan de binnenkant van je vagina maar de kweek komt dan schoon terug . eng he ? hhihih

geen ondergoed dragen en klinkt misschien raar als je lippen ook kapot is smeer en dan wat baby zalf op ā€¦ geneest het sneller .

kia kaha ; ik kan je niet helpen ik gebruik al 16 jaar geen pil meer :slight_smile:

jippie :slight_smile: dank je wel . dank je je voor je info , ik dacht eerst ook elke keer dat het een doorbraak bloeding was maar elke keer rond de 14de dag ik denk zelf ook dat het daarom een hormoon probleem is ā€¦ ene eispring bloeding kan wel het bestaat helaas en is ook normaal ā€¦ maar of dat nu voor mij ook geld hihihi

met mijn andere zwangerschappen laila is spontaan dan 3 kids met de clomid wegens geen eispriong hebben en een lange cyslus en ja tot wel 53 dagen nu loopt die aardig regelmatig idd . maar noe iets te lang ā€¦ kan net zegt die ā€¦

de laaste keer gestart met clomid 10 kg aankomen zuurgraad niet goed baarmoederslijm vlies uhhh weet ik niet meer :oops: moet ik dat terug gaan zoeken hahaha als dat er nog is ??

ben toen gestopt met de clomid omdat ze van die gekke onderzoeken wilde doen en toen spontaan zwanger :slight_smile:

ik hoop dat je word aangenome meis ik duim met je mee :pray: :pray:

woezel beterschap met de kleine een ziek kind :frowning: nee niet leuk .

mooi weer waar dan ? :lol: :lol: hier is donker en grijs hahahaha

karim is ook al 3 dagen aan spoken snachts grr erg vermoeiend . moest ik verder slapen dan mama ?? gaat die babbelen en doen in zijn bed zo lief als je dat hoort , uiteindelijk valt die dan toch in slaap .

oja ben ongo geworden nou ja bruin is het nu licht nog ā€¦ ook zo iets dagen lang buikpijn 1.5 week zet niet door en dan dit nomaal komt er gelijk donderrood bloed maar deze keer niet . zo heb ik dat soms wel eens eerst heel vaag dat licht bruinen en dan in ene plop alsof er een kraan open gaat .

nou ik ga ff en broodje eten val bijna om :slight_smile:

fijn weekend xxxx natas

Jippie, ik snap er ook niks van waarom soms wel grote letters zijn als ik quote en soms de gewone :think:

Natasja: nog nooit van mijn leven de pil gebruikt, maar dit waren lichte pilletjes dat je de ongi ofwel op kon wekken ofwel uit kon stellen maar nu krijgt moi dus niks :think:

HƃĀ© meiden,

Ik zie ook dat mijlenverrrrrrr achterloop :wall: . Ik ben van de week weer aan het werk gegaan (druk dus :? ) en gisteren zijn we bij Woezeltje, hub en Luna geweest. Nordin en Luna hebben weer lekker met elkaar gespeeld en geschommeld en het was erg gezellig!! (Oja, en Woezel, Nordin heeft hem helemaal door hoor, het optrekken aan de box!!! :stuck_out_tongue: Fijn dat Luna dat even uitgelegd heeft. :mrgreen: )

Ik heb alles inmiddels bijgelezen, maar Nordin is nu wakker, dus ik kom een ander keertje weer bijkletsen. Hopelijk vanavond even. Denk aan jullie!!!

Tot snel :-* .

Liefs, Angeltje