Mouse!!! :shock: :shock: :shock: Ik ben zo ongelooflijk blij voor je!!! Heb er kippevel van!! VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen: :dance:
Mar, thanx! :-* Ik zit echt helemaal te stralen vandaag en kan geen genoeg krijgen van mijn banner, vind 'm zo quete!
Mouse
Allereerst Mouse: Hartelijk gefeliciteerd! Wat een goed nieuws zeg! Geniet van je zwangerschapskwaaltjes! Enne: die banner kun je ook op je buroblad zetten, heb ik toen ook gedaan :inlove:
Jippie: Gefeliciteerd met de mijlpaal, nog 2 weekjes te gaan! En wat bijzonder die oom van je, laten we hopen dattie het goed heeft over de bevalling en dat het goed gaat!
femmie: Wat een goede uitslagen zeg! Fijn dat ze toch actie ondernemen, zo weet je waar je aan toe bent. Mijn duimen blijven draaien voor je!
Woezeltje: Kimberly heeft ook nog geen tandjes, ookal dacht ik een tijdje geleden toch echt dat er 1 door kwam. Ach, dan krijgen ze ook later de “grote mensen tanden” en dat schijnt ook wel weer beter te zijn volgens het CB.
Leuk dat jullie al een tweede willen, wij willen ook wel, maar we hebben afgesproken om nog 2 a 3 jaar te wachten. Maar bij mij kriebelt het ook al hoor. Och jee, Luna gevallen. Dat is zo zielig en toch kun je er zelf niks aan doen, ik weet hoe je je voelt. Gelukkig was het gauw weer over.
paikea: fijn dat je je al beter voelt. En, nog iets herkend van de stad op de Tros?
Kaatjes: Het wordt al een mooie kamer zeg! ( ik heb maar even gespiekt, ookal richtte je het aan mouse :mrgreen: )
Mar: Wat een mooie buik krijg je al zeg! En ik heb niet op je sokken gelet hoor, je buik is echt wel blikvanger 8)
En wat een grappige foto van jullie katten :inlove: :inlove:
Angeltje: Beterschap voor jullie tweetjes, hopelijk zijn jullie binnenkort echt weer beter :hug: En wat een grappige foto van jullie kat bij de TV!
Nee ik ben nog niet naar de zaak geweest om te vragen over de piep hier in huis. Het werd mooi weer dus ben het winkelcentrum in gegaan en heb lekker geshopt, dat laminaat loopt niet weg ( hoop ik tenminste )
Het dochtertje van mijn zus vertelde dat ze “maar” 3 rokjes had en dat er 2 in de was zaten en de andere daar was melk op geknoeid, dus daarom had ze een broekje aan. Daarna volgde teleurgesteld een hele diepe zucht :inlove:
Laat ik nou net tijdens het shoppen een heel eigenwijs spijkerrokje met rose draad afgewerkt tegen komen… Dus ook maar even verder gekeken voor een bijpassend truitje ( met veel rose en een vlinder erop ) dus komende week ga ik ze even blij maken :mrgreen:
Niet dat mijn zus geen rokjes wil kopen hoor, maar haar dochtertje wilde nooit rokjes en jurkjes aan. Ze is nu ineens helemaal gek van prinsessen, dus ook van rokjes en jurken.
Ze heeft dus nu met haar 3 jaar al kleding die ze niet aan wil, dan zegt ze:“nee mama, dat is voor Kimmely, die is nog klein!” :inlove: :inlove:
Mouse, fantastisch. Van harte gefeliciteerd. Hehe, eindelijk. Wanneer mag je voor een echo?
Jeeetje Mouse, wat super!!! Ben helemaal blij voor je! Zie je nou wel dat het hier voor ons allemaal 1 voor 1 gewoon goed komt!
Super van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan!!!
Zo, ladies, later meer, mijn eitje kookt over (ja het water dan hoor) Ik zal deze week weer eens meer vertellen, hopend dat het nu ik bijna 12 weken ben, dan ook beter gaat.
Dikke x
Meiden, dank voor de felicitaties! Zit met een grote grijns achter de pc.
Woezel, wat naar dat Luna gevallen is, maar het hoort er wel bij. Vallen en opstan, da’s leren. Ik vind het bij Brent ook nog steeds lastig om rustig te blijven als hij een smak maakt. En het kriebelt dus weer, leuk hoor!
Angeltje, in de lappenmand Beterschap! :-* Grappige foto van je kat!
Bagheera, die tandjes komen vanzelf hoor, Brent was ook laat. en dus lekker geshopt! goed zo! Tja, de banner blijft nog even hier, lijkt me op werk nu nog niet zo handy
Jippie, wat bijzonder zeg van je oom. Ik geloof zelf erg in dat soort dingen. Spannend joh! En al 10 weken!! :dance:
Mar, mooi buikje hoor, alleen die sokken
Wienie, hoop idd dat het snel beter gaat met de misselijkheid. En al bijna 12 weken jee wat vliegt de tijd!!
Kaatjes, nou heb me aan de afspraak gehouden (sort of ) leuke kamer. Ben benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn!
Femmie, fijn dat de uitslagen goed zijn!
Paikea, hebben jullie al uitslagen gehad? We hebben 17 september de 1e echo, dus da’s al snel en nog mooi voor de vakantie!
De misselijkheid is er nog niet. Die overviel me de vorige keer bij 6 weken, dus hoop dat het dit keer meevalt. Maar mijn boobs zijn echt zwaar en dat had ik de vorige keer totaal niet de 1e tijd. Nou ja, als ik mag ruilen dan liever zware boobs Ach uiteindelijk gaan alle kwaaltjes over en weet ik waar ik het voor doe.
Mouse
Hey Meiden!
Ik ben weer terug van mijn weekendje zeeland! Wat lees ik…
Mouse zwanger!!! :dance: super zeg! :dance: Van harte gefeliciteerd!! was de IUI toch genoeg!
Geniet ervan!!!
Ik moet nog even verder terug lezen om op de rest van jullie te kunnen reageren hoor!
maar Mar, grappig zeg die foto van je katten! ik heb er maar 1 en dat vind ik meer dan genoeg
Wij hebben een heerlijk weekendje gehad! Ik weet niet hoe het weer in de rest van nederland was maar wij hebben geen regen gezien en eigenlijk alleen maar zon. 8) Erg lekker!
:-*
Lieve Mouse,
Wat super! Jeetje, gewoon de eerste keer met IUI raak! Ik hoopte het al zo voor je, maar je durft er natuurlijk niet op te rekenen. Zeker niet omdat jullie al in het IVF-traject zaten… Ik vind het echt geweldig voor jullie, gefeliciteerd!!! :-* Wanneer ben je precies uitgerekend & wanneer mag je voor de eerste echo? Straal ze, meid! Dat heb je wel verdiend!
Liefs,
Jippie
JOEPIE!!! SUPER!!!
Heel de dag geen tijd gehad om achter de pc te zitten en wat lees ik??? Echt geweldig Mouse, van harte!!! :dance: :thumbup: :dance: :thumbup: :dance: :thumbup:
Ben echt zo ontzettend blij voor je. Heb je dat servetje toevallig nog bewaard, die moet echt in je plakboek hoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: .
Sorry, ik reageer nu even niet verder, ik ben helemaal gaar. Nordin hoest alleen nog een beetje en is verder weer helemaal kiplekker, maar mama heeft het nu toch te pakken. snipverkouden, keelpijn en algeheel gammel. Echt geweldig zo in de vakantie :wall: . Maarja, hopelijk is het snel weer over…
En verder ben ik vanochtend bij de gyn geweest. Het dossiertje met de echo-foto’s van Nordin lag al voor zijn neus toen ik binnenkwam, erg grappig. Er was niets geks te zien op de echo, maar ook geen eiblaasjes, dus de ongi zit er ook niet aan te komen. Ik heb nu dus weer primolut gekregen om de ongi op et wekken en daarna mag ik weer aan de 100mg clomid. Ik vind het best wel spannend. Ik ga er niet vanuit dat het erg snel raak zal zijn, maar de wetenschap dat we weer een kansje maken is toch wel spannend .
Zo, ik ga zo CSI kijken en dan lekker mijn bedje in!!!
Liefs, Angeltje
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww MOUSE!!!
PROFICIAT!!!
Wat geweldig, ben zo blij voor je!!! Ga er lekker van genieten, MEI-MAMA in spe :inlove:
Angeltje, :hug: voor Nordin
En wat heerlijk, lekker naar sanadome. Ik heb kaartjes van voor de sauna gewonnen hier op kok. Hebben we ook al heerlijk gepland staan :mrgreen:
En wat leuk die kat van je :lol:
Paikea, ja het is lastig idd dat vertrouwen. Het gaat met ups en downs. Gister echt een hele slechte dag gehad, vandaag gaat het wel weer, maar ben wel erg bang dat de spoeling misschien niet gaat doen wat het moet doen :roll:
En het is toch helemaal niet erg om Kian mee te nemen? Ik zie zo vaak kleine kindjes in de wachtkamer bij de poli. Vlgs mij vinden ze het nog leuk ook om te zien wat er van de vorige inmiddels geworden is (als ie daarna dan ook maar zijn mond houd en rustig is :mrgreen: )
Bagheera, heerlijk geshopt. Ow dat lijkt me ook zo heerlijk, ik kijk nu af en toe al stiekum als ik langs babykleding kom en zie dan zoveel wat ik zo graag zou willen kopen. Je nichtje zal vast blij zijn met haar nieuwe outfit. Hij klinkt superleuk!!!
Verder alles goed met de andere meiden?
Wienie Vandaag 12 weken! Gefeliciteerd! :-*
Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt & je snel een beetje kunt gaan genieten!
Liefs,
Jippie
Hoihoi,
Nogmaals dank voor alle lieve berichtjes en felicitaties!
Egni, fijn dat je een lekker weekend hebt gehad. Lekker even uitwaaien heerlijk!
Angeltje, fijn dat Nordin weer bijna er bovenop is, alleen vervelend dat jij je nu zo beroerd voelt. Spannend dat je weer met primolut en clomid mag beginnen! Ik herken dat wel, dat je dan voor je gevoel weer echt een kans gaat maken is toch bijzonder!
Jippie, ja het gevoel was er wel, maar ben natuurlijk de afgelopen jaren zo vaak teleurgesteld, dat ik daar niet meer op durf te vertrouwen. Heb dus gisteravond ook nog even naar min test gekeken :oops: . Maar kan het niet ontkennen, had gisteren cursus tot 20.30 en om 20.00 kon ik echt mijn ogen niet meer openhouden
De eerste echo is 17 september, da’s met 6 weken en 3 dagen, vind het zelf nog vroeg, maar ook wel fijn dat eht al over 2 weken is en nog voor onze vakantie naar Kreta.
Mouse
Jippie, succes met de echo vandaag!!! Je bent al keiver en het zit vast wel goed!!! Geniet ervan! Zal die van mij van de week ook nog eens laten zien!
x wienie
Jippie: succes vandaag meid met de echo!!! Duim voor je!!! :thumbup: :thumbup:
Liefs Woezeltje
Wienie, nou was ik je helemaal vertegen te feliciteren ,met de 12 weken!! Bij deze, de 1e mijlpaal is gehaald :dance:
Jippie, succes met de echo vandaag, ben benieuwd!
Mouse
Wienie, van harte gefeliciteerd met de 12 weken grens :dance:
Jippie: Veel succes en vooral plezier met de echo vandaag!! Laat je gauw weten hoe het was?
Straks meer, nu ff weinig tijd… Dikke zoen voor jullie allemaal :-*
Wienie: nog gefeliciteerd met de 12-weken grens. Voelt goed hè? :-* Hopelijk voel je je snel weer algeheel wat beter!!
Jippie: hoe was de echo meis? Kom je snel wat vertellen??
Hier nog steeds snotterdesnotter, maar wel ook lekker aan het genieten van de vakantie. En goed nieuws, in principe heb ik die job toch gekregen!!! Vandaag een 2e gesprek gehad en als het gaat lukken met hubbie op een andere dag papa-dag en tijdelijk een andere crechedag voor Nordin, ga ik daar per 1 nov. werken (voor 3 dagen in de week dus). Morgen horen we meer. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken want het lijtk me een leuke job en de mensen zijn erg aardig. Sowieso lekker om aan iets nieuws te beginnen. Wordt vervolgd dus.
Ik plof nu nog even op de bank, ben op…
Liefs, Angeltje
Enne Jippie hoe was het?
Angeltje beterschap.
Mouse, gelukkig nog voor de vakantie voor een echo.
Hier gaat vanavond het eerste pilletje clomid erin. Ik had dus geen goede eisprong gehad. Voor de rest goede uitslagen (uitstrijkje goed en vriend heeft veel en goede zwemmers).
Kun je clomid het beste s morgens of s avonds innemen?
Hey ladies!
Angeltje: Van harte gefeliciteerd met je nieuwe job!! Wat super zeg meis, en dat terwijl ze zulke hoge eisen stelden. Zo zie je maar weer, als ze je echt willen hebben is er veel mogelijk!!
Fijn dat je weer gauw met clomid mag beginnen! Toch wel erg spannend weer… Leuke foto zeg van jullie tv-poes :mrgreen: Is dat nu een speciale dvd met vogeltjes die je opgezet had?? Erg grappig!!
Mouse: Kun je het inmiddels al een beetje bevatten? Ik vind het echt helemaal super voor jullie!!
Egni: Heerlijk zeg dat jullie zo hebben genoten van het weekendje Zeeland! En ook nog es mooi weer, helemaal mooi! Hoop echt dat jij heel gauw ook zwanger zult zijn meis!! Houd moed hoor! :-
Paikea: Het beste kun je clomid innemen 's avonds na het eten. Tenminste, dat is mijn ervaring. Voor de werking zal het niet uitmaken, maar ikzelf vond het qua bijwerkingen beter te doen… Veel succes, wie weet is het weer gelijk raak…
Jippie: Ben je al terug inmiddels? Ik ben niet nieuwschierig hoor
Wel ff showen zometeen he!!
:-
Mar