Kaatjes: ja, in het zwembad ben je heerlijk gewichtloos, ik hou ook erg van zwemmen!
Paikea: jeetje meid! Je zal wel even geschrokken zijn! Doe je rustig aan?
Wat goed van Kian dat hij nu zelf kan stappen!!! Weer een hele mijl paal he! Stoere kerel!!! :inlove:
Egni: ik vind het goe dvan je dat je minder met zwanger worden bezig bent. Dat is toch een heel goed teken?? Als je ons maar regelmatig komt vertellen hoe het met je is, dan is dat toch ook prima!? Je moet doen wat voor jou goed voelt en wij lopen niet weg!! je hoort bij ons en dat zal altijd zo blijven!!! :-
Geniet van je weekendje weg! Gezellig hoor!
Femmie: fijn dat je zo van je vakantie hebt genoten!!! :thumbup: En super dat de uitslagen allemaal goed zijn! Hopelijk is de samenlevingstest ook goed. Op hoeveel dagen zat je nu met de Clomid (je cyclus)??
Bagheera: :think: ben benieuwd wat die piepjes dan wel zijn…
En hahaha, je hubbie is dus lekker netjes op de nieuwe auto! Da’s maar even, dadelijk is de nieuwigheid er weer af… :mrgreen: :lol:
Jippie: ja meid, al weer 10 weken zwanger!!! Het gaat super!! Ik hoop echt op een mooie echo dinsdag! Hier draaien de duimen hoor!!
En ja, tandjes, Luna heeft er nog geen een (ja, lekker laat met tandjes ons dametje!! ), dus het zou kunnen, maar ik zie of voel nog niets. Misschien idd een sprongetje… we wachten het maar af. Gisteravond en vandaag ging het weer wat beter, dus hopelijk is het nu voorbij!
En ja, over een paar maandjes willen ook wij weer voor een tweede. Nu nog niet sowieso omdat dat niet mag vanwege de keizersnede (ze adviseren om minimaal 6 maanden te wachten, maar liever hebben ze 12 maanden, zodat alles goed is genezen en bij een eventuele volgende bevalling je normaal kunt bevallen, zonder het risico te lopen dat het litteken scheurt). Daarnaast was ik er ook nog niet echt aan toe. Het gaat nu langzaam aan wat beter, ik word steeds een beetje energieker. Dus als Luna 1 jaar is, gaan we er waarschijnlijk weer voor. Maar als het zover is, horen jullie het wel hoor meiden! :mrgreen: :-
Verder weinig nieuws…
Liefs Woezeltje
Woezeltje, ik zit vandaag op dag 5 van de cylcus (dag 3 van clomid dus).
Ow wat heerlijk spannend moet dat voor je zijn om alweer naar een tweede toe te kunnen leven en wat goed van je dat je de rust en tijd weet te nemen om eerst goed te herstellen. Daar heb je dadelijk alleen maar profijt van :thumbup:
Woezeltje, groot gelijk hoor. Ik heb ook bewust een jaar gewacht (en vriend nog wat langer). Ik was er ook pas echt aan toe na 11 maanden.
Femmie, fijn dat de vakantie leuk was. Jammer dat je ongesteld bent geworden. Maar de gyn heeft er vertrouwen in dus jullie kunnen dat ook hebben. Het is al heel goed dat je lichaam op de clomid reageert.
Jippie, ja het gaat echt de goede kant op. Wen er maar aan, je wordt moeder.
Egni, ik blijf aan je denken. Ooit ben jij ook aan de beurt. Neem je tijd en schrijf hier wanneer jij er zin in hebt. Nog even en dan nieuwe kansen.
Ik voel me gelukkig weer beter. Hoewel ik me de hele morgen en vroege middag wel misselijk heb gevoeld. Dit is al de 3e cyclus dat ik daar last van heb. Toch eens ter sprake brengen volgende week.
Ik kijk nu naar het tros muziek programma. Niet vanwege de muziek, maar vanwege de stad. ff checken of ik niks mis.
Hoi meiden,
Paikea Vreemd dat je steeds zo misselijk bent! Wie weet is het een goed teken? Je zit nu toch in de wachtweken? Duuiiimmm duuuiiiimmm!
Femmie Balen dat je ongi geworden bent, maar wel allemaal mooie uitslagen! En dus alweer begonnen met de Clomid en straks moet je gaan spoelen zodat je baarmoederslijm toch minder zuur en vijandig wordt? Hopelijk slaat dat goed aan! Ik hoop dat je niet voor het hsg-onderzoek (baarmoederfoto) hoeft! Succes met alles!
Woezeltje Fijn dat het gisteren en vandaag weer wat beter met Luna ging. Hopelijk zet de stijgende lijn door & heeft ze nu minder last!
We zijn vanavond bij een oom van ons geweest. Ik kan nou niet echt zeggen dat hij helderziend is, maar wel behoorlijk in die richting. Hij kan bepaalde dingen heel goed aanvoelen, heel intuïtief ingesteld. Zo wist hij in april-mei al zeker dat de ICSI zou lukken. Hij wist ook dat de eerste echo goed zou zijn en dat het één beebje was. Vanavond hebben we de echo laten zien en hij begon vrijwel meteen over mijn bloeddruk. Dat ik dat wel goed moest laten controleren, en dat ik er zelf ook om moest denken qua zout eten, enz. Best vreemd, omdat mijn bloeddruk altijd prima in orde is geweest. Hij begon er verschillende keren over. We hebben ook gevraagd of hij al wist of het een jongetje of een meisje is, hij zei heel stellig dat we een gezonde meid gaan krijgen. Hij dacht ook dat het een zware zwangerschap zou worden. Ik heb niet echt doorgevraagd of hij daarmee mijn bekkenklachten bedoelde of meer de bloeddruk. Maar alles zou goed gaan. En ik zou niet bevallen op de uitgerekende datum (28 maart), maar hij kon nog niet zeggen of het eerder of later was. Best vreemd allemaal…
Ik moet zeggen dat ik hem best vertrouw in dat opzicht. Niet zo dat ik nou meteen op een meisje reken en een roze kamertje ga maken. Maar heel veel van wat hij “weet”, voel ik zelf precies zo. Ik heb altijd van tevoren een goed gevoel over deze behandeling gehad, de avond voor de 1e echo had ik echt een soort rust over me dat alles goed zou zijn en dat het één kindje was, ik heb ook altijd gedacht dat we twee meiden gaan krijgen en dat het nu een meisje is. En het gevoel over een zware zwangerschap heb ik ook wel. Hij vroeg nog of we zenuwachtig zijn voor dinsdag. Nou ja, dat zijn we evengoed wel! Maar dat was niet nodig! Maar goed, we zullen zien… Ik ben wel heel benieuwd wat er allemaal van uit gaat komen, ik reken nergens op. Ik hecht er best waarde aan, maar niet te veel. Al heb ik vaak gezien dat hij gelijk heeft. De tijd zal het leren. Maar wel heel grappig dat hij en ik eigenlijk hetzelfde voelen! Maar zenuwachtig zullen we gewoon blijven, hoor! Ik hoop dat hij gelijk gaat krijgen en dat we in maart-april een gezonde dochter zullen krijgen! Ben heel erg benieuwd…
Welterusten!
Liefs,
Jippie
Dat is wel heel bijzonder hoor. Hopelijk heeft hij gelijk behalve wat betreft je zware zwangerschap.
Ik voel de menstruatie weer aan komen. Ik denk morgen wat betekent dat ik woensdag weer terug ga. Vandaag lekker rustig aan doen, dvd huren en morgen weer rennen en mijn haren verven. Niks bijzonders dus. fijn weekend.
Angeltje: Arme nordin, hoe is 't nu met hem? Heeft 't wat geholpen?
Paikea: wat super van Kian, fijn dat je erbij was!!
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent van 't flauwvallen. Is 't nu beter?
Ik kan niet alles helemaal bijhouden, maar is er nu wel 'n kansje dat je toch in verwachting bent, of kan dat deze ronde nog niet?
Egni: hoop dat je lekker van je weekendje genoten hebt!
'n tijdje er niet mee bezig zijn, kan heel goed doen. Ik had soms ook van die momenten, nam dan 'n stapje terug, en dat deed me toch goed.
Kop op he :hug:
Femmie: Goed nieuws van je cyclus!!!
fijn dat de vakantie zo leuk was!!
Je was er ook echt aan toe, toch!?
Bagheera: ik vind 't toch grappig, jullie "piep"verhaal. Ben benieuwd wat 't uiteindelijk is!
Die hubbie toch, wel schattig dat ie dat nu doet. Hier is dat meestal 'n kwestie van volhouden, al gaat 't de laatste weken toch erg goed!
Hoe’st met jullie kleine meid?
Jippie: volgens mij zit er geen begin-tijd aan vast dat je zoveel weken zwanger moet zijn. Zie ook soms 'n meisje waar de buik echt nog niet te zien is. Denk wel dat 't voor jou ook lekker kan zijn met je bekken. Het is net zoiets als aquagym geloof ik (wat oefeningen in 't water), maar dan op 'n aangepast tempo, zo’n bejaarden-zonder-losse-vellen-tempo! :lol:
Je kunt 't iig proberen, baat 't niet dan schaadt 't ook niet!!
Hoe’st met de vermoeidheid?
Dat verhaal van je oom, goh… ben benieuwd. Ik zou daar ook wel in geloven als er al zoveel tekenen zijn die hij vooraf goed heeft beschreven! Aftellen tot dinsdag
Woezel: leuk dat jullie ook al denken over 'n tweede ukkie.
Ik zeg wel 'ns ooit in 'n gesprek dat ik na de bevalling bijv. mijn zwangerschapskleding op MP zet. Ik krijg dan vaak de reactie van “bewaar je dat niet voor 'n tweede?”. Heb echt zoiets van ‘eerst deze klus es klaren en van dit ventje genieten, daarna zien we wel weer’. Hubbie zei altijd dat hij maar 1 kindje wilde, maar je weet nooit hoe je daar over 1,5 jaar over denkt!
Vind 't wel leuk dat er toch 'n aantal hier zijn die nu aan een tweede denken.
Mouse: hoe issie nu?
Ben benieuwd hoor, heb me wel aan m’n belofte gehouden
http://img.photobucket.com/albums/v130/k.nelissen/Huubke/P1010801.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v130/k.nelissen/Huubke/P1010800.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v130/k.nelissen/Huubke/P1010797.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v130/k.nelissen/Huubke/P1010796.jpg
Paikea: gelukkig dat het weer wat beter met je gaat! Ik zou het wel even navragen hoor!
Balen dat je ongi er aan zit te komen… zou toch mooi geweest zijn als je ongi meteen was uitgebleven!
Doe je rustig aan?
Jippie: ik geloof ook erg in dat soort dingen. En zeker als de oom van je hubbie het al veel vaker bij het rechte eind heeft gehad! Ik hoop zo dat hij helemaal gelijk heeft! Behalve dan van die zware zwangerschap…
Hoe voel je je nu? Gaat het een beetje met je bekken?
Kaatjes: nee, ik heb altijd gezegd dat ik graag 2 of 3 kinderen wilde (als dat zo mag zijn…). Wie weet hoe je er over een tijdje over denkt ja. En één kindje is toch al geweldig! Dat je een dergelijk groot wonder mee mag maken, toch?
Leuke foto’s van de babykamer in wording! Ik zag ze ook al op het showforum, onder jullie topic! En je buikfoto stond daar trouwens ook… groeit goed hoor! :thumbup:
Femmie: dus je bent net weer aan een nieuwe ronde begonnen? Nou spannend! Hopelijk een goede eisprong! :thumbup:
Hier alles goed. Luna is net alleen gevallen… Ze lipe rond de box (vasthoudend aan de boxspijlen). Kom ik terug de kamer in staat ze tegen de muur! En ja… daar heeft ze dus geen houvast!! Ik… slechte moeder… :oops: maak eerst snel een foto. Wil ik haar grijpen, omdat ik zie dat ze gaat vallen, laat ik haar zo uit mijn handen glijden… Ze viel echt op haar hoofdje… Vreselijk huilen natuurlijk! Gelukkig ging het snel daarna weer beter, en nu slaapt ze lekker. Pfff, ze valt tegenwoordig zo vaak, echt niet grappig dat optrekken en lopen…
Liefs Woezeltje
Hoi meiden,
Ook allemaal lekker aan het genieten van het weekend?
Mouse: Heb je al nieuws? Vind het zo spannend, kom steeds ff spieken naar een berichtje van je! Duim nog even door hoor!! :thumbup:
Femmie: Welcome back! Wat jammer dat je ongi geworden bent, maar je hebt gelukkig goede bloeduitslagen!! Ik hoop dat deze maand de samenlevingstest ook positief zal zijn! Ik las trouwens dat je ook natriumbicarbonaat moest gaan nemen. Mag ik vragen wat dat is en waarvoor? Succes weer!
Jippie: Nog gefeliciteerd met de 10 weken!! Het gaat snel zeg! Ik :thumbup: op een hele mooie echo dinsdag! Wat grappig trouwens dat je oom zo’n ‘gave’ heeft. Ik ben heel erg benieuwd of je daadwerkelijk een dochter zult krijgen! En verder, hoop dat je natuurlijk wel een gezonde zwangerschap tegemoet zult gaan!! Maar 't kan nooit kwaad om een beetje op het zout te letten, helemaal nu niet. Hoe is het met je bekkenklachten nu?
Bagheera: HAhaha, een muis die precies om de zoveel minuten piept! Denk idd ook dat het wat anders is dan Ben je al langs de laminaatzaak geweest en wat zeiden ze? Wat goed trouwens dat je hubbie zo zuinig op jullie nieuwe auto is! Ijverig bezig hoor!
Woezeltje: Wat sneu zeg dat Luna gevallen is
Het zal de komende tijd zeker nog wel vaker voorkomen, ze zit nu echt in de ontdekkingsfase van wat ze allemaal kan als ik dat zo lees. Snap dat het schrikken is meis. Ze is het vast zo weer vergeten hoor :-*
Nog een paar maand en jullie gaan ook voor een tweede dus, spannend hoor!
Angeltje: Moest jij nu vlgde week naar de gyn? Dacht het wel he. Heel veel succes alvast! Hopelijk mag je gauw weer starten met Clomid!
Hoe gaat het met Nordin nu? Was de koorts gauw afgezakt?
Kaatje: Leuk zeg zwangerschapszwemmen! Ik ben helaas allergisch voor chloorwater (heel irritant :twisted: ), had mij ook erg leuk geleken! Heb je een beetje een leuk clubje? Mooie meubeltjes hebben jullie trouwens! En had elders op het forum een recente buikfoto van je gezien. Prachtig hoor!
Paikea: Ow, wat lees ik misselijk? :o Hoop echt dat je het verkeerd voelt en je ongi er niet aan zit te komen!!
Egni: Begrijpelijk dat je wat minder hier bent. Als je maar weet dat je wel altijd van harte welkom bent meis. Wil niet dat je je buitengesloten voelt!! Hoop dat je het naar je zin hebt gehad in Zeeland. Laat je nog even weten hoe het was?
Janine: Hoe is het met jou?
Nou, hopelijk niemand vergeten! Met mij gaat het alweer beter nu. Gelukkig maar! Lekker weer weekend. Maandag moet ik weer naar de arbo-arts. Ik wil komende week graag weer beginnen met halve dagen werken. Eerst maar eens even kijken hoe dat gaat. Ik hoop maar dat hij akkoord gaat.
Heb vanmiddag nog even een buikfoto laten maken (let niet op mijn charmante sokken :mrgreen: ). Gaat wel erg snel nu, vrijdag op controle zat er gewoon al 5 kilo bij :shifty:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/files/buik3_111.jpg
Fijn weekend allemaal!!
Kus
Mar
Ow verder nog zo’n grappige foto van onze poezen. Kan het niet laten hem te plaatsen.
Ze wilden allebei ineens bovenop de tv zitten vanmiddag, euhm… :eh:
(dat werd dus uiteindelijk maar 1 van de 2 :mrgreen: )
Mar: succes bij de arbo arts maandag! Wie weet mag je wel weer een paar uurtjes per dag aan het werk! Wel goed op jezelf letten hoor!
Mooie buikfoto!!! :thumbup: :inlove:
En die katten… geweldig!!!
Mouse: hoe is het met je??? Ik hoop dat je positief nieuws hebt!! Duim nog steeds voor je!
Verder geen nieuws!!!
Liefs Woezeltje
Mar, wat leuk die katten van je! Mooie beestjes hoor :inlove:
En wat loop jij toch al met een mooi zwangere buik rond.
Die natriumbicarbonaat (= poeder en moet ik oplossen in water), is om het hele boeltje daaronder van binnen schoon te spoelen, zodat de samenlevingstest (hopelijk ) wel goed uit gaat vallen.
Mouse??? heb je getest al? Je houdt me wel een beetje in spanning hoor!
Woezeltje, hoe is het met luna. Je moet jezelf niet de schuld geven, je bent geen slechte moeder! :naughty: Dat zijn gewoon impulsieve acties die denk ik iedere ouder wel heeft. En ze zeggen niet voor niets dat opgroeien met vallen en opstaan gaat
Kaatjes, vakantie was heerlijk, op zich viel het er aan toe zijn wel mee, maar als het dan eenmaal zo ver is, dan is het toch altijd wel lekker :mrgreen:
Paikea ik heb denk ik ff wat gemist, maar waarom moet je op dag 3 al naar de gyn?
Ja je hebt gelijk dat het al goed is dat mijn lichaam op de clomid reageert. Ik lees hier ook wel eens andere verhalen (oa bij jullie voorgeschiedenissen). Maar ik blijf wel onzeker hoor. Nu bijv. over of de samenlevingstest met de natriumbicarbonaat wel goed gaat zijn. grrrrrrr wordt af en toe niet goed van mezelf, want wat heeft mijn lichaam nu fout gedaan dat ik zo weinig vertrouwen heb? Alleen PCO en vijandig slijm, maar verder zijn alle bloeduitslagen goed en slaat de clomid aan… Maar ja, het zal er allemaal wel bij horen :roll:
Jippie, jeetje dat is toch ook wel bijzonder zoiets met je oom hè.
Ik heb ook zo een meisje gekend, die wist ook altijd al dat iemand zwanger was, voor degene het zelf wist. Laatst zag ik haar en kregen het over kinderen en zei ze “jij bent er nog helemaal niet mee bezig hè?”
Dacht ik, “hahaha heb ik je mooi om de tuin geleid” :mrgreen: (ik was nml bang dat ze het toch wel zou weten, maar was dus niet zo)
Het moet wel een geruststellende gedachte zijn als je oom het zo vaak juist heeft gehad voor komende dinsdag, maar ook wat mindere dingetjes dus begrijp ik (hoge bloeddruk). Nou, hou de gezonde spanning ook maar gewoon vast hoor. Dat mag ook.
Ik ben benieuwd of je oom het geslacht goed heeft. Willen jullie het weten als het met de echo te zien is?
Hoi meiden,
Ik kom ook weer even lekker bijkletsen. Jullie hebben een hoop geschreven zeg :mrgreen: . Nordin ligt lekker op bed, hubbie is nog even teruggekropen, dus ik heb alle tijd .
Mouse: hoe is het??? Ben zo benieuwd. Ik hoop dat je goed nieuws hebt .
Mar: die katten :inlove: . En wat een prachtig zwanger buikje heb je. Mooi hoor!!! En heel veel succes bij de arbo-arts morgen!!
Woezeltje: arme Luna!! Ik weet precies wat je bedoelt. Laatst stond Nordin in de box en ik snel mijn camera pakken. Valt 'ie echt keihard tegen de spijlen, ik voelde me zoooo slecht. Maar goed, het gaat idd met vallen en opstaan en het zal (helaas :? ) nog vaak gebeuren. En wat een knapperd dat ze al echt zo rondschuifelt joh!!!
Kaat: mooie meubeltjes en kamer hoor. Daar zal jullie beebje heerlijk in gaan slapen.
Paikea: en, ben je nog ongi geworden? Hopelijk had je het bij het verkeerde eind :thumbup: .
Jippie: wat bijzonder van je oom. Ik geloof daar ook wel in hoor, zeker als mensen het vaker bij het rechte eind hebben. En wat betreft de zware zwangerschap, dat is dan minder leuk nieuws. Maar aan de andere kant, een gewaarschuwd mens telt voor 2, dus dat helpt je dan ook weer…
Femmie: fijn dat de uitslagen van het zknhuis goed waren!! En heerlijk dat jullie zo genoten hebben aan de cote d’azur. Een paar daagjes ontspanning kan nooit kwaad!!
Bagheera: heerlijk toch, zo’n schone auto? :mrgreen: En ben je nog iets wijzer geworden w.b.t. de piep in jullie huis? :lol:
Egni: heel veel plezier in Zeeland. Helaas valt het weer een beetje tegen, maar hopelijk vermaken jullie je toch. En w.b.t. de meeting, ik kan het volledig begrijpen. De keus is natuurlijk aan jou, als je maar weet dat wij je er allemaal graag bij zouden hebben hoor!!!
Hier gaat het nog niet helemaal lekker. Nordin heeft geen koorts meer, maar heeft een heel vervelend hoestje en ik begin zelf ook wat keelpijn en koorts te krijgen. Maar goed, gelukkig hebben we lekker 2 en een halve week vakantie, dus kunnen we lekker uitrusten en ontspannen. Lekker zwemmen, fietsen, dagjes weg. En volgende week zondag gaan ik en hub met zijn tweetjes een dagje ontspannen in het Sanadome (cadeautje van hub :inlove: ) en passen opa en oma op Nordin. Dus we gaan ons wel vermaken.
En morgen idd naar de gyn. Ik had wel verwacht dat ik vlak voor ik zou moeten nog ongi zou worden, maar nog steeds niets :? . Ben benieuwd wat hij morgen gaat zeggen en of er iets te zien is. Jullie horen het wel.
Meiden, fijne zondag en tot gauw weer!!
Liefs, Angeltje
Oja, en Mar, misschien is dit iets voor je katten? Kunnen ze samen voor de tv zitten i.p.v. er bovenop :mrgreen: .
Liefs, Angeltje
Woezel: niet zeggen dat je 'n slechte moeder bent hoor!
Alles gaat toch ‘met vallen en opstaan’
Mar: je foto is leuk (die sokken waren me nog niet opgevallen hoor!). Groeit ook goed he!
Succes bij de arbo morgen!
Mooie poessies hebben jullie trouwens!
Angeltje: :lol: die kat!
Lekker eindelijk vakantie, geniet ervan meis! En veel succes morgen bij de gyn.
Liefs, Kaat
Mar, mooie buikfoto al. Dat is al goed te zien. Mooi hoor.
Mouse, nog nieuws?
Angeltje, hopelijk voelen jullie je snel beter. Niet leuk ziek in de vakantie. Veel plezier alvast en succes morgen.
Femmie, het gaat echt wel lukken bij jullie hoor. Lastig om weer vertrouwen te krijgen. Ik geloof dat het standaard is om terug te komen op dag 3. Dan krijg je een uitgangsecho om te zien of er geen cystes zijn en dan krijg je weer een nieuw recept voor clomid.
Vandaag dus dag 1. Ik moet Kian dinsdag wel meenemen, want dan heb ik altijd verlof.
Mouse Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat! Hopelijk nog steeds niet ongi geworden!
Egni Heb je een leuk weekend gehad in Zeeland?
Groetjes,
Jippie
Nog geen nieuws van Mouse??.. Hopelijk geen slecht teken…
Liefs Woezeltje
Dames,
Ik zeg maar 1 ding: Kijk naar mijn banner!!!
I’am so happy!!! :inlove:
Sorry dat jullie zo lang in spanning hebben gezeten, maar de test zaterdag was erg onduidelijk. Met kunstlicht leek er vaag een afdruk te staan, maar niet roze (predictor), maar met daglicht niets. Terwijl ik nog niet ongesteld was en ik alle symptomen bleef voelen. Vanochtend nog een keer getest en nu al voordat de minuut voorbij was een dikke vette plus!! :dance:
Zit echt helemaal te stralan achter mijn compu, ik wordt mei mama!
Dikke zoen, Mouse
OOOOOOOOOOOO!!! YESSSSSSSSSSSS!!! Ik ben zo blij voor je Mouse!!! Wat zul jij gelukkig zijn!! Ik zit wel op mijn werk, maar heb de tranen in mijn ogen staan… :inlove:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
GEFELICITEERD!!!
Geniet er van meid! Je hebt er zoveel voor moeten doorstaan!!
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
HOERA!! De meiden met een lange cyclus hebben er nog een baby-in-wording bij!!! :inlove:
Liefs Woezeltje
Dank je Woezel! :-*