Wienie,
geweldig, weer een mooie echo en de verzekering dat alles met beebje goed is. Lekker joh! Doe nou maar rustig aan en denk aan jezelf, da’s het belangrijkste!
greetz, Mouse
Angeltje, dat klinkt wel goed wat die man van je sollicitatie vertelde! Hoop dat je 4 sept goed nieuws hebt!!
Moeilijk hoor, om zo Nordin achter te laten. Knap dat je je er zo doorslaat!! :-*
Paikea, ik zou ook met clomid starten hoor. Wie weet hoe het lopen zal
Hoop dat je je wederhelftje nog kunt overtuigen!
Jippie, balen dat je je zo moe en beroerd voelt. Kun je je avondeten nog wel binnen houden?? Ik had daar niet zo’n last van, maar wel van de vermoeidheid. Dat hielt aan tot de 16e week. En vanaf die tijd had ik ook 'n echt buikje!
Mouse, nog 4 dagen volgens je banner
Lekker dat jullie je vakantie hebben vastgelegd en nog wel naar Kreta! Genieten!!! Nu aftellen en ook daar naar uitkijken he!
Ik zal wel 'n keer foto’s maken als 't kamertje ingericht is. Nu staat er nog niets, dus veel valt er nog niet te zien
Mar, wat zei de gyn vanmiddag??
je zit al op 16 weken vandaag!!! :mrgreen:
Janine, balen van je oog en de blaasontsteking, hopelijk is het vrijdag over.
Geniet van je vakantie!!
Bagheera, jij kijkt dus ook nog vaak naar de foto’s! Ik zou op zich best 'n 3d willen laten doen, maar weet ook goed hoe we 't geld anders kunnen besteden voor ons ventje. En zo breed hebben we 't niet hangen, helaas!
Die “piep”, ieks… Heb je 'm inmiddels gevonden??
Wienie, fijn dat de echo goed was! En nu maar es naar je omgeving luisteren (hoe lastig dat ooit is he!!).
Fijn gevoel vond ik dat, toen ik overgedragen werd aan de verloskundige.
Hier gaat 't ook zo heen en weer! Vandaag weer op controle geweest en ons ventje groeit als kool. Ze heeft me ook uitgelegd dat de buikpijn geen kwaad kan en waar 't door komt.
Vanochtend kreeg ik helaas minder nieuws op m’n werk: We hadden allemaal 'n contractbespreking met onze manager en de directeur, vanwege de overname van het bedrijf begin dit jaar. Ik stond helaas binnen 10minuten weer buiten. Ze hadden 3 opties voor me: of op het hoofdkantoor werken (dat is 3 uur heen en 3 uur terug aan reizen) of uit elkaar gaan met 2 maandsalarissen na mijn zwangerschap of een ontslagprocedure starten via UWV. Heb gevraagd om alles op papier te zetten, zodat ik er goed over na kan denken. Maar zij weten goed dat ik voor de 1e optie niet kan kiezen. Het gekke is dat ik 't aan voelde komen.
We zullen er rechtsbijstand maar eens naar laten kijken en ons adviseren.
Schoonouders hebben gevraagd of we komen eten vandaag, zo lief van ze. Ze maken andijviestamp en worst, speciaal voor mijn ijzertjes
Liefs,
Kaat
Hoi!
Wienie: Gefeliciteerd met je goede echo!
Kaatje: Wat balen zeg van je contract. Maar je voelde het dus al een beetje aankomen? Veel succes met het nemen van een beslissing en laat je goed adviseren. Fijn dat het met jullie knulletje zo goed gaat en je buikpijn er ‘gewoon’ bij hoort. Is toch altijd weer een fijne geruststelling!
Ik ben er ook weer!
Waar ik wel een beetje boos om ben, is dat mijn urine 2 weken geleden al niet helemaal schoon was en de assistentes toen zeiden dat alles in orde was. Ik moet morgenochtend weer urine wegbrengen, zeer waarschijnlijk is het een urineweginfectie waar ik nu al een tijdje mee rondloop.
Verder nog wat onderzoekjes en echo gehad, Humpie het super! Was zeer beweeglijk(lag geen moment stil) en ligt goed op schema. Ik heb voor de zekerheid nog een uitstrijkje gehad en ze heeft m’n baarmoedermond gevoeld, dat was in orde en zat mooi gesloten.
Vrijdag moet ik weer naar mijn eigen gyn voor de uitslagen. En tot die tijd erg veel blijven drinken… Morgen ff cranberrysap halen.
Ben iig wel gerustgesteld dat het met beebje allemaal goed gaat…
Liefs
Mar
Mar Fijn dat alles goed is met de beeb! Ik kan me wel voorstellen dat je kwaad bent, omdat ze je zo lang hebben laten doorlopen met een beginnende blaasontsteking, wat nu een urineweginfectie geworden is… Dat had niet gehoeven als je toen medicijnen had gekregen. Nu zit je er maar weer mooi mee. :? Heel veel beterschap! Jullie hebben de Bugaboo Cameleon gekocht? Ik dacht dat je eerst voor de Quinny Buzz zou gaan? De Cameleon moet wel erg goed zijn, maar ik vind die kinderwagen echt veel te duur. Bij de Baby-Dump kost 'ie bijna €800,-! Dat is wel een enorm bedrag, als ik eerlijk ben. Ik vind de Quinny Speedi wel mooi, maar Quinny schijnt niet heel erg goed te zijn als je de reviews leest. Nou ja, nog even tijd om erover na te denken!
Kaatjes Balen dat je je werk straks kwijt bent! Wat ga je nu doen dan? Solliciteren of pas verder kijken na de bevalling?
Wienie Gefeliciteerd met alweer een mooie echo! Nog een weekje en dan zit je al op 12 weken! Hoe gaat het voor de rest met je? Nog steeds zo misselijk en moe? Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Mouse Wat vreselijk spannend! Dus nog niks te bekennen of iets wat op een ongi duidt? Hoe is je gevoel er verder zelf over? Ik duim me helemaal het rambam, hoor! Succes met de laatste wachtloodjes!
Paikea Dus je hebt duidelijk je eisprong gevoeld? Gelukkig maar, dus geen Pregnyl nodig gehad uiteindelijk. Succes met de wachtweken!
Bagheera Succes met jullie “piep”! Hier gelukkig geen muizen, maar in ons vorige huis zaten ze tussen de plafonds en dan hoorde je 's avonds in bed de muizen heen en weer rennen en soms ook piepen. :roll: Anders de katten er even op af sturen? Misschien verhuizen de muizen dan wel naar een andere woning!
Woezeltje Doe je rustig aan? Eerst wel goed uitzieken, hoor! Beterschap & we zien je vanzelf wel weer!
Hoest met de rest?
Over een week hebben we alweer de tweede echo. Ik moet zeggen dat ik het toch weer erg spannend vind en soms best een beetje zenuwachtig word. Het zal vast goed zitten, maar toch… Je leest zoveel nare verhalen op het forum, daar ga je dan toch weer sneller over piekeren en het op jezelf betrekken. Maar goed, zal ook wel door de zwangerschapshormoontjes komen, denk ik. Tot nu toe geen redenen gehad om te denken dat het niet goed zit, dus we blijven zeker positief!
Liefs,
Jippie
Jippie, zeker positief blijven hoor. Gewoon er van uit blijven gaan dat het goed gaat (bij 90% gaat het ook goed).
Mar, wat stom en dom. Laten ze je daar mee lopen. Beterschap. Wel fijn dat de echo weer mooi was.
Wienie, fijn een mooie echo. Nu nog die misselijkheid. Rustig aan doen zal zeker helpen.
Wij hebben de bugaboo cameleon antrasiet met rood (dezelfde als Mar dus). Wij hebben hem ook gekregen. Het is wel duur, maar een superwagen. Maar andere zijn ook goed.
Vriend heeft vanmorgen zijn bijdrage gedaan. Ik kon in het boekje niks vinden van op lichaamstemperatuur houden. Hoeft dat dan niet meer? Hopelijk is de kwaliteit zo ook goed.
Hoooi!
Jippie: Weet je, je leest overal wel verhalen van ‘uitersten’. Ik werd en word daar soms nog erg onzeker van. Wat ik nu doe is proberen topics te mijden die me onzeker maken of een vervelend gevoel geven. Tuurlijk ontkom je er niet altijd aan, maar je moet in de eerste plaats wel aan jezelf denken hoor! Je schiet er namelijk niks mee op om overal beren op de weg te zien. Ik ging eergisteren ook googelen op mijn klachten, en kwam op sites uit van late miskramen e.d. Was daar ook helemaal overstuur van geworden. Laat je niet gek maken lieverd, jouw beeb doet het vast en zeker helemaal super! Maar ik herken het hoor, elke echo blijft weer spannend. Ik hoop dat je na de 12 weken echo helemaal kunt genieten. Het schiet al mooi op nu!! En als je vlgde week een goede echo hebt, dan kan er bijna niks meer misgaan hoor!!! :-
Wbt de Buzz, klopt daar waren we bijna voor gegaan. Totdat we ons nog eens goed hebben laten voorlichten en wat meer reviews zijn gaan lezen. We wonen aan een klinkerweg en achter ons is een groot bos. Met de Buzz over de klinkerweg schijnt gigantisch te hobbelen en in het bos raakt het voorwiel vast omdat het geen luchtbanden zijn. + Mijn moeder gaat oppassen en die wandelt er zo heel wat kilometers per dag mee. De Speedi vonden wij een goede 2e keus, alleen kan het zitje niet helemaal rechtop, waardoor je kindje altijd half onderuitgezakt schijnt te liggen. En hij kan alleen maar van je af gedraaid en niet naar je toe. Eigenlijk alles bijelkaar opgeteld heeft de bugaboo daarom zo veel meer voordelen. Maar idd, je hebt helemaal gelijk. Hij is achterlijk duur!! Ik zei ook al dat ik niet wilde dat mijn ouders hem helemaal zouden betalen, omdat we zo’n dure uitgezocht hebben. Maar ze willen het per se. Wel heel lief vind ik dat van ze!!
Paikea: Nou spannend. Maar het zal wel goed zitten met je vriend zn zwemmers, toch?
Ik dacht alleen wel dat je ze op lichaamstemperatuur moest vervoeren. Wij moesten dat vorig jaar nog wel namelijk. Nou ja, hoop maar dat de uitslag positief is. Scheelt nog een keertje he…
Grappig dat jij de bugaboo ook in dezelfde kleur hebt…
Mouse: En?en? en? Hoe gaat het daar???
Nou, ga ff richting de stad. Tis nu nog mooi rustig. Ik kan de proefdrukken ophalen van de fotosessie die we zaterdag hebben laten maken. (Voor m’n moeder’s 50e verjaardag) Ben erg benieuwd
Verder weer een hele laaange nacht achter de rug. Hoop maar dat het gauw vrijdag is en ik er wat voor kan krijgen…
:-
Mar
Hoi meiden,
Ik ben jullie niet vergeten hoor, het is hier alleen een beetje hectisch momenteel. Eerst kwamen er tandjes doorbij Nordin (slapeloze nachten dus :mrgreen: ) en nu is hij sinds gisteravond ziek (nog meer slapeloze nachten dus :mrgreen: ). Ik weet niet wat hij precies heeft, maar hij is erg hangering en heeft koorts. Ik heb dus even weinig energie en tijd voor het forum, sorry…
Mouse: er wordt hier mega-geduimd, het wordt nu zo spannend!!!
Jippie: je onzekerheden zijn echt niet gek meis, maar het wordt vast weer een super-echo!!!
Mar: wat rot dat je nu zo’n last hebt omdat ze je hebben laten doorlopen :evil: . En super dat beebje het zo goed doet!!
Wienie: luister naar je lijf hè, eigenwijsje!! En fijn dat het met beebje goedgaat!!!
Paikea: spannend meis, ik hoop dat de uitslag van je vriend goed is!!
Kaat: wat vervelend van je contract!! Laat je idd goed adviseren wat voor jou de beste optie is. Sterkte.
Zoals gezegd is het hier dus een beetje hectisch. Volgende week gelukkig lekker vakantie voor 2 en halve week. Daar zijn we echt aan toe. Maandag gelijk naar de gyn omdat ik nog steeds niet ongi ben. Ik heb er vanochtend nog maar eens een testje tegenaan gegooid, maar ik ben toch echt niet zwanger… En verder alles zijn gangetje. Mezelf morgen en overmorgen nog even door de laatste loodjes heenslepen en dan even lekker genieten!!!
Meiden, ben weer weg, Nordin is wakker. Tot snel.
Liefs. Angeltje
Mar, kl*tie zeg… dat ze er maar goed naar hadden gekeken. Beterschap, meis!
Wel een fijn idee dat met beebje alles goed gaat, dat is toch 't belangrijkste.
Jippie, logisch dat je je wat zorgen maakt, maar dat moet je niet doen hoor! en naar je gyn bellen als je twijfeld (jij ook Mar, da’s beter dan op 't net gaan lezen). 4 september lijkt zo ver weg, maar 't gaat stiekem snel hoor.
Ik kan pas na de bevalling solliciteren, heb nog officieel verlof via dit bedrijf.
Paikea, ik duim op 'n goede uitslag voor vriendjelief. Hopelijk hoeft ie dan maar eenmalig
Angeltje, beterschap met je ventje en sterkte die laatste loodjes op 't werk. Daarna: genieten!!
Liefs,
Kaat
Kaatjes Dan eerst straks maar lekker van je zwangerschapsverlof genieten en daarna maar eens verder kijken qua solliciteren. Wat voor werk doe je nu eigenlijk? Ik heb trouwens helemaal geen redenen om te denken dat het bij ons niet goed zit, hoor! Ik heb geen drup bloedverlies gehad, geen vreemde krampen of pijn, geen naar voorgevoel over de zwangerschap, de echo zag er met 7w4d perfect uit. Dus geen redenen om de gyn te bellen voor het een of ander. Ik vind alleen de volgende echo toch weer spannend. We zitten nog in de kritieke periode, alles zag er goed uit, maar ja… het moet ook nu weer goed gegegroeid zijn, het hartje moet nog steeds krachtig kloppen, geen vreemde dingen qua vleesbomen of stolsels, enz. Dus best weer spannend. Zal blij zijn als de volgende echo ook goed is. Maar ik denk dat elke controle en echo spannend blijft! Volgens mij blijf je alles in stapjes zien en bij elke echo hoop je dat alles nog steeds goed is.
Angeltje Vervelend dat alles zo hectisch verloopt bij jullie thuis! Ik kan me voorstellen dat je wel aan vakantie toe bent! Nog plannen, of blijven jullie lekker thuis? Maandag naar de gyn? Is dan het plan om weer aan de Primolut te gaan en dan met Clomid beginnen? Of moeten jullie eerst ook weer bepaalde onderzoeken ondergaan? Beterschap met Nordin! :hug:
Mar Ik probeer bepaalde topic’s ook zeker wel te vermijden, omdat ik weet dat je dan zelf weer gaat lopen piekeren. Maar goed, als er dan weer iemand afvalt bij de maart-mama’s die met 8 weken een goede echo had en als dan met 12,5 weken blijkt dat het kindje al drie weken niet meer leefde, dan schrik je wel. Dat is toch waar je het bangst voor bent. Maar ik weet ook dat we nu nog maar een hele kleine kans hebben dat het misgaat, maar een paar procent. En wat jij ook zegt: Je moet ook zeker niet op internet gaan kijken als je bepaalde klachten hebt, want dan kom je op de allerergste dingen uit! Goed dat je voor de Bugaboo gekozen hebt! Ik vind de rood met antraciete wagen ook het mooist, eigenlijk vind ik de andere kleurcombinaties best lelijk…Ik heb een aantal wagens uitgekozen die ik wel mooi vind: Koelstra Flexxo, Quinny Speedi, Mutsaerts Combi, Mutsy 4-Rider en de X-Adventure Researcher. Ik probeer dan via bijv Kieskeurig een beetje uit te zoeken wat de ervaringen en klachten zijn. Maar eigenlijk met elk type en merk heb je wel klachten over wieltjes die piepen, bekleding die niet mooi blijft, riempjes, enz. Dus ik denk dat we gewoon moeten gaan kijken en beslissen wat voor ons het beste is. Maar de Bugaboo Cameleon vinden we gewoon te duur, we zoeken het meer in de prijsklasse €450-600,-
Paikea Dus je vriend toch zover gekregen om de zwemmers weer in te leveren? Bij ons moest het inderdaad op lichaamstemperatuur gehouden worden. Het potje eerst warm maken, na de tijd het omwikkelen met aluminiumfolie en dan in je broekzak of op je lichaam bewaren. Vaak had ik er nog een plastic zakje omheen. Als ik het dan op de balie neerzette bij het laboratorium was dat hele potje lekker warm! :mrgreen: Maar goed, als de zaadkwaliteit bij jullie normaal goed is, dan zal het vast niet een heel negatief effect hebben en het is buiten natuurlijk ook niet koud, dat scheelt! Wij moesten toch zoveel mogelijk zaadjes in leven houden, omdat de kwaliteit al minder was. Dus dan komt het ook wat preciezer. Wanneer krijg je de uitslag? Ik hoop dat alles gewoon weer goed is en het onderzoek niet weer hoeft!
Mouse Hoe gaat het daar? Nog steeds geen tekenen van de duivels? Ga je vrijdag ook testen of wacht je daar nog even mee totdat je overtijd bent? Spannend!
Janine Alvast een hele fijne vakantie! Geniet er lekker van!
Hoe gaat het nu met je ontstoken oog & blaasontsteking?
Hoe gaat het met alle anderen?
Ik ben een beetje bang dat ik nu al last heb van mijn bekken. Inderdaad, nu al… :? Ik heb al weken last van mijn onderrug en dan aan de linkerkant. Dit straalt uit naar mijn linkerbil, er helemaal doorheen en dan door de achterkant van mijn been, tot aan mijn knie toe. Dit heb ik al weken en het wordt alleen maar erger. Vooral met bukken, gaan zitten/staan, dingen tillen, lopen, omdraaien in bed, enz heb ik er last van. Sinds gisteren heb ik ook last van mijn schaambeen, wat uitstraalt naar mijn liezen en de binnenkant van mijn benen. Het zijn geen spieren of pezen, het voelt ook echt als pijn in je botten. Toevallig las ik op internet iets over bekkeninstabiliteit en de symptomen kloppen precies. Alleen krijg je daar normaal pas last van als je 20-30 weken bent en ik heb het nu al en al weken. Ik ben er behoorlijk van geschrokken, want als dit alleen maar erger gaat worden? Ik heb nog niet eens een buik, dus hoef nog geen extra gewicht mee te slepen! Ik ben wel bang dat ik straks misschien niks meer kan. Dus ik probeer er nu al op te letten: lage schoenen dragen, geen zware dingen tillen, niet teveel met mijn benen over elkaar zitten, stofzuigen & dweilen aan hubbie overlaten, rustig lopen en genoeg rust nemen. Op de juiste manier uit bed stappen, gaan staan/zitten, enz. Ik hoop zo erger te voorkomen. Anders het toch maar eens aankaarten bij de gyn/huisarts.
Groetjes,
Jippie
Jippie, dat klinkt inderdaad bekend. Door de progesteron kan het al verweken. Tip: ga eens langs de fysio of de mensendieck. Als je nu ingrijpt word het niet al te erg. Ik heb het ook gehad vanaf 16 weken. Meteen naar de mensendieck en toen is het stabiel gebleven.
Oh, ik hoop maar dat de uitslag dan goed is. Vriend heeft het gewoon in een koud potje in zijn tas gedaan. Ik hoor volgende week al de uitslag. Denk zo dat ik op dinsdag of woensdag moet gaan.
Nu heb ik cursus. Bleeh, geen zin in.
Hoihoi,
Jippie, klinkt idd bekend en wat Paikea zegt, snel actie ondernemen kan je straks een hoop ellende besparen. IK had het ook voor de 20 weken en heb met de fysio, oefeningen en voldoende rust de klachten kunnen beperken. Wat betreft je angst, dat is ook logisch dit forum heeft voor en nadelen. Je hoort hier toch regelmatig dat het mis kan gaan en dat je daardoor wat huiverig wordt is niet meer dan logisch. Hou jezelf idd maar voor dat de kans iedere dag eens tuk kleiner wordt nu!
Paikea, spannend volgende week uitslag van de test, ik duim dat ie goed is. En sterkte met je cursus!! Niet stiekem de heel dag internetten.
Janine, fijne vakantie!
Kaatje, ik zal rustig afwachten hoor tot je het kamertje hebt ingericht
Angeltje, hoe is het met Nordin? Wat vervelend dat hij niet graag achterblijft op het kdv. Heb je nog vakantoie binnenkort?
Mar, Hoe gaat ie? Wat ontzettend balen zeg dat ze je hebben laten doorlopen en je nu meer klachten hebt. Hoop dat het snel over is. En weer een mooie echo, oh dat vond ik ook altijd zo mooi! Je bent al lekker aan het shoppen! Lastig hè al die keuzes die je hebt en idd de bedragen die je kwijt bent. HUbbie heeft weleens gezegd, het is net als wanneer je gaat trouwen, het geld vloegt je zak uit, want je wil je kindje natuurlijk niet te kort doen.
Wienie, hoe gaat het nu? Kun je al een beetje wennen thuis en merk je dat je minder misselijk bent nu je rustig aan doet? FIjn dat je weer een mooie echo had!
Woezel, beterschap en tot gauw :-*
Hier nog niets te bekennen, wel nog steeds zware (.) (.) , moe en af en toe krampen/steken. Ik begin het nu echt heel spannend te vinden. Stiekem denk ik wel “zou het dan toch?” Ik denk dat ik van het weekend pas ga testen, eerst vandaag en vrijdag nog maar door zien te komen.
Mouse
Hé meiden!
Daar ben ik dan eindelijk weer eens een keer… :oops:
Mouse: meid, spannend zeg!!! Ik hoop echt dat alle tekenen die je aangeeft ook daadwerkelijk de zwangerschapstekenen zijn!! Ik duim zo vreselijk hard voor!! Ik hoop het zo!!! Nog een paar dagen volhouden en dan kan je testen!! Ik denk aan je! :-
Paikea: fijn dat je vriend toch echt mee wil werken!! :thumbup: Toppie hoor!!!
Jippie: Ja, het kan al zo vroeg last van je bekken! Als ik jou was zou ik het idd even aankaarten bij de gyn. Als je vroegtijdig naar de fysio kunt, kan je misschien al heel wat ellende worden bespaard!!
En ja, nog even en dan al weer de 2e echo!! Ik snap je angst heel goed, maar positief blijven hoor!! Van andermans verhalen wordt je idd niet blij… Maar ik weet zeker dat alles goed is!!! :-
Angeltje: beterschap met kleine Nordin!!! Zo zielig als ze ziek zijn… En idd je hebt zo vakantie, dan kan je heerlijk genieten en het werk even uit je hoofd zetten! :thumbup: Ook zo naar de gyn, spannend!! :thumbup:
Mar: jaaaaaaaaa… de bugaboo Cameleon is ideaal!!! Wij hebben hem ook (antraciet met donker blauw) en hij loopt super!!! Welke kleur hebben jullie? Ik zou geen andere willen, hij is het geld dubbel en dwars waard!!! Ik weet zeker dat je er veel plezier mee zult hebben!
Lief zeg van je ouders dat zij hem betalen! :inlove:
Gelukkig dat alles goed was met je beebje!! Echt vreemd dat ze je zo lang met iets laten lopen!! Hopelijk heb je er snel geen last meer van en gaat het weer snel beter met je!!! :-
Kaatjes: fijn dat het zo goed met je gaat! En beebje doet het zo te lezen ook erg goed! :thumbup: Gelukkig maar!
Wat vervelend van je werk! Weet je al wat je wilt?? Laat je goed bijstaan hoor! Niet zo maar iets accepteren!
Wieniex: en met jou beebje ook alles goed!! Helemaal geweldig! Die beebjes hier doen het super!!! :mrgreen:
Fijn dat je werkgever zo met je mee denkt, dat moet je toch heel veel rust gunnen! Er staat geen druk achter, dus je kunt alle tijd voor jezelf nemen! Denk goed aan jezelf!
Bagheera: Fijn dat je auto klaar is! Je kunt een auto bijna niet meer missen… (ik niet iig!) En muizen? Hahahaha, nou, daar ben je mooi klaar mee! Hopelijk blijven ze van je spullen af!
Janine: Fijne vakantie!!! Ik hoop dat je het heerlijk naar je zin hebt en dat je lekker uitgerust terug komt!!! :-
Zo ben weer een klein beetje bij…
Het gaat weer wat beter. Ik ben nog wel verkouden en ook Luna nog steeds, maar goed, de ergste periode hebben we gehad! Ik blijf wel vreselijk veel hoofdpijn houden, maar heb niet het idee dat het van de verkoudheid is, want alles zit gewoon los… Maar even aankijken.
Het werk gaat wat beter. Ik ben in gesprek met het hoofd van mijn afdeling (is een interim en ik kan hem wel schieten!!! maar ja, moet het nog met hem doen tot februari!). Hopelijk komen we tot een duidelijk plan. Even afwachten verder…
Met Luna gaat het goed. Ze is wel een beetje huileriger de laatste week, misschien zit haar iets dwars, ik weet het niet… Verder is ze gewoon super lief!!! :inlove:
Ik heb deze week weer een eisprong gehad… het moet niet gekker worden, want dat betekend dat ik uit mezelf een cyclus van rond de 30 dagen heb deze keer… Nou, hopelijk is het niet éénmalig, maar zet de trend zich zo door! (al hoewel ik de laatste keer een cyclus van 8 weken had!). Maar de eisprong is gewoon voorbij gegaan , we gaan er nog niet voor (zou wel willen, maar heb nog even geduld…). Waarschijnlijk wel binnenkort weer, maar nog even dat jaar een beetje afwachten vanwege de keizersnede!
Nou meiden, hopelijk ga ik het nu weer beter bij houden! Ik doe mijn beste!!!
Liefs Woezeltje
Jippie, dat klinkt niet lekker met je bekken. Leg 't wel even voor aan je gyn, misschien dat je hele goede tips mee krijgt.
Ik heb vaak last van m’n groeiende buik en m’n rug en neem dan 'n warm bad, helpt bij mij erg goed. Wie weet is het ook wat voor jou?
Die zorgen, heel logisch hoor. Nog 'n paar daagjes en dan is het al 4 sept
Paikea, k’hoop dat jullie volgende week 'n mooie uitslag krijgen hoor. Sterkte met de cursus
Mouse, wat spannend!!! ik hoop zo dat 't toch raak is
Als jij nog even kunt wachten op foto’s van 't (lege) kamertje, dan kan ik nog wel eventjes wachten tot jij test (zaterdag??? )
Woezel, da’s goed nieuws van je ei! Hopen dat er nu wat regelmaat in komt, kan nooit kwaad toch
Aj, hoofdpijn… hopelijk gaat jullie verkoudheid gauw over, veel beterschap!
De beebjes doen 't hier inderdaad goed! Fijn gevoel om dat zo te lezen!
Vanavond is het weer zwangerschapszwemmen. Ik kijk er zo naar uit, het is zo fijn om in dat water te liggen! Jammer genoeg mag ik pas begin oktober met de zwangerschapsyoga starten, dat had ik ook erg graag nu al gedaan.
Liefs, Kaatje
Hoi meiden,
Kaat: Heerlijk hè, dat zwemmen. Ik kon er ook echt van genieten, even dat gewicht kwijt en lekker ontspannen. Veel plezier!!
Woezeltje: super dat je uit jezelf een eisprong hebt gehad, hopelijk blijft het zo gaan :thumbup: . En misschien heeft Luan een sprongetje, dat ze wat huilerig is? En balen van je leidinggevende. Gelukkgi is het een interim en ben je in feb. weer van hem af :mrgreen: .
Mouse: echt spannend hoor!! We blijven duimen. Hopelijk kom je dit weekend met heel mooi nieuws…
Paikea: wij moesten destijds ook warm afleveren :mrgreen: . Ik weet niet of het echt zo nauw luistert, ik denk niet dat je hubbie staat te springen om het nog een keer te doen :? . Maar niet van het ergste uitgaan, hopelijk is de uitslag gewoon goed!!!
Jippie: och arme, dat je nu al last ehbt van je bekken :? . Na al die ellende zou je toch wel onbezorgd (voor zover dat natuurlijk mogelijk is) van je zwangerschap willen genieten. Maar goed dat je het nu al signaleert, als je er nu al rekening mee houdt valt het misschien reuze mee!!!
Mar: hoe zijn de foto’s voor je moeder geworden? En lief dat jullie de kinderwagen kado krijgen, het is toch een hele aanschaf. Verder alles goed of heb je veel last van je blaas?
Hier ging het gistermiddag en vanochtend wel weer redelijk met Nordin, dus vanochtend heb ik hem toch naar het kdv gebracht (zonder dikke tranen dit keer ). Maar helaas belden ze vanmiddag om 15:00 uur dat hij bleef huilen en dat hij behoorlijk koorts had. Dus ik ben hem meteen gaan halen. Eenmaal thuis was hij weer superlief en vrolijk, maar had wel behoorlijk koorts. Dus ik heb hem een zetpilletje gegeven en nu ligt hij heerlijk te slapen… Hopelijk is hij snel weer beter.
Liefs, Angeltje
Angeltje, arme Nordin. Beterschap. De koorts kan bij kindjes heel snel opzetten.
Woezeltje, balen dat het op je werk nog niet zo lekker loopt. Gelukkig aan de beterende hand. Luna maar even goed in de gaten houden.
Kaatjes, pas begin oktober naar yoga? Dat is laat. De zwangerschapsgym begon al met 26 weken. Stel dat iemand vroeg beviel dan had zij wel al de theorie gehad.
Mouse, ik duim voor je. Nog even afwachten.
Nou meiden wat me vanmiddag is gebeurd. Ik was naar de bloedbank gegaan en na de bloeddonatie voelde ik me niet goed. Ik was bijna flauw gevallen. Dat is me echt nog nooit gebeurd. Ik voel me nog steeds niet lekker. Mijn hb was wel goed dus daar ligt het niet aan. Ik was zo aan het balen. Opeens alle aandacht naar mij.
Nu lekker naar house aan het kijken.
Het leuke nieuws vandaag is dat Kian zijn eerste losse stapjes heeft gezet. Ik was erbij.
Hey lieve meiden!
Ik ben er nog hoor!
Jippie bedankt voor de uitnodiging van de meeting! Ik had het al wel gezien maar weet nog niet wat ik doe. Het lijkt me wel heel gezellig maar kijk even hoe ik er op dat moment voor sta wat betreft zwanger worden. En als ik heel eerlijk ben vind ik het wel erg moeilijk om als enige nietzwangere of zonder kids er bij te zijn. Dus ik weet waar het is en laat het voor die tijd nog weten of ik erbij ben oke?
Wat naar dat je zo’n last hebt van je bekken. Hoop dat je er nu al wat aan kan doen zodat het niet erger wordt. rustig aan doen hoor! :-
mar, jeetje een urineweginfectie is niet niks! kan goed pijn doen!
Hoop dat je er goede medicijnen voor krijgt en het gauw over is!
Echt lief dat je zo’n mooie kinderwagen van je ouders hebt gehad!
leuk dat jullie al zo ver met het kamertje zijn!
Paikea, spannend dat jullie weer bezig zijn! Een late eisprong is wel balen ,maar wie weet! Gek dat je bijna flauw viel zeg! Even goed op je zelf letten hoor!
Gaaf dat Kian gaat lopen!
mouse, wat maak jij het spannend! Het zijn wel symptomen hoor die je noemt! Zou toch super zijn als het met IUI is gelukt! Ik duim voor je!
Kaat, balen zeg van je baan! hopelijk komt het na je zwangerschap snel goed en komt er iets op je pad!
Angeltje, wat vervelend dat nordin ziek is hoop dat hij zich snel beter voelt!
Woezel, goed zeg dat je van jezelf nu zo’n mooie cyclus hebt. Hopelijk blijft dat een tijdje zo1 willen jullie al een tweede? :oops: Of heb ik er over heen gelezen?
Wienie :-
Femmie dank je voor je lieve berichtje!
Kan eigenlijk niet zo goed uitleggen waarom ik hier zo weinig ben. :oops: Ik ben ook gewoon iets minder met zwanger worden bezig nu, gek he!?
Ik heb echt het gevoel dat we er straks in a’dam er weer 100% voor gaan en laat het daarom nu even los.
ik heb 2 okt de volgende afspraak en dan gaan we het plan bespreken ben erg benieuwd!
Ik lees nog steeds mee hoor! Ben veel te benieuwd naar jullie!
hoop dat ik nu alle meiden heb gehad!
zo niet sorry! ik kom snel weer beloofd! :-
ga nu mijn tas inpakken want we gaan morgen met vrienden een weekendje naar zeeland!
Dag allemaal!!! :-
He meiden,
Ik ben weer terug. Wilde later ff bijlezen, omdat ik naar bed wil, maar kon het toch niet laten om te reageren :oops:
Egni, veel plezier in zeeland meis en goed van je dat je het lekker los kan laten (dat moet een heerlijk bevrijdend gevoel zijn). Je hoeft je niet te verantwoorden waarom je hier even wat minder bent verder hoor. Hoop iig dat je je weer wat beter in je vel voelt.
Paikea, wat leuk dat Kian zijn eerste losse stapjes heeft gezet!!! :dance: Weer een mijlpaal bereikt (toch?)
Wat dat flauwvallen betreft, ik heb het ook ooit 1 keertje gehad en dat terwijl mijn hb gewoon goed was. Kan dus toch altijd wel een keertje voorkomen zoiets, maar misschien (en ik hoop het) heeft het wel ergens anders mee te maken
Angeltje, beterschap met nordin meis. Hopelijk is ie er snel weer bovenop.
Kaatjes, hoe was het zwemmen?
Woezeltje, bleh wat balen dat je het met een teamleider moet doen waar je zo slecht mee kan vinden. Laten we maar hopen dat het snel februari is…
Mouse, ow meis, die laatste wachtdagen kunnen zo ongelovelijk lang duren he! Ik duim voor je dat het dan misschien toch zo zou zijn?!?!
Sterkte met wachten morgen meis enuhm, niet testen morgen hè :naughty:
Jippie, :hug: jeetje meis, dat is toch niet te hopen dat het bekkeninstabiliteit is. Heel goed van je dat je het rustig aan doet al. Je hebt er niets aan als je nu al aan jezelf voorbij gaat. Je moet nog zo lang. Die uitstraling klinkt me zo bekend in de oren (ik heb een zwakke rug en regelmatig uitstraling in bil en benen) en dat is zo ongelovelijk vervelend rotgevoel. Kan je helaas niet meer tips geven, buiten dan dat je je vriend ervan overtuigd dat een goede massage echt goed helpt :liar: :mrgreen:
Nja wat bij mij tijdelijk (lees dus echt alleen op het moment zelf) helpt is om mijn benen met mijn vingers in te sluiten en heel hard aan te knijpen en dan naar beneden te trekken. Maar ja op het moment dat ik daar dan mee stop dan is het effect ook direct weer weg…
Mar, en zijn de foto’s mooi geworden?
Wienie wat goed van de echo :dance: super hoor! En goed dat de school je even een zetje geeft, zodat je je misschien wat minder schuldig voelt als je thuis zit. Maar heel goed hoor dat je ff aan jezelf denkt. En dat je het je begint te beseffen. Klauter maar lekker op de roze wolk hoor!!!
Bagheera, ben je de piep al kwijt? En wat was het? Jij hebt afgelopen weekend een lekker weekendje gehad. Jammer dat Kimberly eenkennig begint te worden, zeker voor je schoonouders, maar ja het zijn maar fasen toch?
Janine, hoe is het met je ? Ben je inmiddels van je blaasontstekingen af?
Hier een heerlijke vakantie achter de rug. Hebben goed weer gehad en heerlijk genoten van de zon en de mooie natuur/ steden.
Kan er dus weer even tegenaan.
Femmie: Fijn dat je zo’n leuke vakantie hebt gehad!
Egni: Kan me best voorstellen dat het moeilijk is om naar de meeting te komen hoor. Maar we hoeven dan toch niet de hele middag over zwanger en kinderen te praten? We leven hier ook allemaal met elkaar mee en er zijn genoeg onderwerpen waar we het ook over kunnen hebben.
Maar je moet zelf doen wat goed voor je voelt, dus als je toch besluit om niet te komen dan heb ik daar alle begrip voor. :hug:
Een prettig weekend in Zeeland!
Paikea: Wauw, Kian zijn eerste stapjes al! :dance: Leuk zeg!
Hoe voel je je nu? Al weer wat beter?
Angeltje: Hoe is h etmet Nordin gegaan vannacht? Hopelijk knapt hij snel weer op!
Kaatjes: Ja zwemmen is heerlijk! Jammer dat de yoga zo laat pas begint, hier in het dorp wordt helemaal niks gedaan aan zwangerschapsbegeleiding, alleen haptonomisch ( wat ook erg leuk en interessant was) en dat is alleen met hubbie erbij en verder niemand.
Woezeltje: Fijn dat jullie weer beter zijn en dat je cyclus een beetje normaal is geweest.
hihihihi de piep is er nog steeds, maar ik twijfel toch wel of het een muis is. De katten reageren er helemaal niet op, terwijl er wel regelmatig een dode muis mee naar huis wordt gebracht. Het lijkt wel of de laminaatvloer uit aan het zetten is en weer in aan het krimpen vanwege de temperatuur wisselingen ofzo. Terwijl muizen nogal een onregelmatig “piep” hebben, is dit steeds dezelfde piep en steeds om de 10 a 15 minuten, dus ik twijfel nog steeds. Strakjes even bij de zaak langs die de laminaat gelegd heeft, misschien dat hun iets weten.
Owja, nu we de auto hebben is hubbie ineens aan het poetsen geslagen in de auto :shock:
Snoeppapiertjes en lege flesjes brengt hij ineens mee naar binnen of gooit het op zn werk in de prullenbak!
Het lijkt er toch wel op dattie deze auto ECHT schoon en netjes wil houden :shock: :mrgreen:
Mouse Hoestie daar? Alles nog goed?
Bagheera Een muis piept niet standaard elke 10-15 minuten een precies gelijke piep, neem ik aan! :mrgreen: Dan zal het inderdaad vast iets anders zijn. Ik heb geen ervaring met piepend laminaat, maar het kan best! Laminaat werkt wel, en het is vochtig weer. Dus misschien dat er ergens een knelpuntje zit. Anders eens op de knieën door het huis om te horen waar de piep vandaan komt?
Femmie Leuk dat je er weer bent! Ik had op een ander topic gelezen dat je helaas ongi bent geworden. Knap balen, meid! Ben je nu weer met Clomid begonnen, of moet je eerst weer naar de gyn voor een soort evaluatie? Dus een fijne vakantie gehad?
Egni Ik snap je gevoelens wat betreft de meeting helemaal, hoor! Ookal zullen we het vast niet veel over zwanger worden hebben, je wordt wel met zwangere meiden geconfronteerd en de meiden die al een kindje hebben. En dat is best moeilijk, zeker als je zelf in een dipje zit of een situatie waar je op dat moment niet veel mee kunt, behalve wachten en nog eens wachten. Wacht gewoon maar even af hoe je je tegen die tijd voelt en je bent altijd welkom! :-*
Paikea Nog last gehad van het flauwvallen? Vreemd, zeg! Misschien iets te snel opgestaan of in een vreemde houding gezeten? Ik hoop dat het nu weer iets beter gaat! Hoe ver zit je nu in de wachtweken? Ik hoop dat het raak is! Super dat je Kian’s eerste losse stapjes hebt mogen meemaken! Helemaal trots, zeker?!
Angeltje Hoe gaat het nu met Nordin? Alweer wat opgeknapt? En hoe gaat het nu met jou verder? Nog steeds druk aan het solliciteren? En maandag naar de gyn, toch? Alvast veel succes!
Kaatjes Hoe is het zwemmen gegaan? Dus jij zit speciaal op zwangerschapszwemmen? Ik geloof dat ze bij ons ook wel vrij zwemmen hebben voor zwangeren, dan is het water warmer dan normaal. Zou dat ook goed voor mijn bekken zijn, of juist niet? :think: Zijn jullie verder al druk bezig met de babykamer en dergelijke?
Woezeltje Balen dat jullie zo verkouden zijn en dat je hoofdpijn hebt! Anders maar even naar de huisarts gaan, als het niet over gaat! Hoe gaat het nu met Luna, nog steeds huilerig? Misschien dat ze weer tandjes krijgt of een groeispurt heeft ofzo? (ik zeg ook maar wat, als onervaren mama… ) Goed zeg, dat je ineens van jezelf een eisprong hebt gehad en zo’n korte cyclus! Jammer dat 'ie niet benut is, maar nog een eventjes en dan kunnen jullie er ook weer voor gaan. Moet je beslist een jaar rust nemen na een keizersnede?
Hoe gaat het met de anderen? Mar, Janine, Wienie?
Yeeaaah, vandaag 10 weken zwanger! Eindelijk in de dubbele cijfertjes en de 12 weken komt steeds meer in zicht! Het begint nu ergens op te lijken, voor mijn gevoel. Dinsdag de echo, wel erg spannend. Hoop dat er weer een mooie beeb te zien is! :shifty:
Fijn weekend allemaal!
Liefs,
Jippie
Hoi meiden,
Vandaag heb ik de bloeduitslag gehad van de tweede helft van de cyclus:
Prolactine = goed (was iets wat verhoogd vorige keer 0,02 )
Progesteron = goed
Chlamydia = negatief
Heb nu op dag 15 een echo en samenlevingstest staan.
Ik ben weer gewoon doorgegaan met clomid 50mg. Als de samenlevingstest komende ronde goed is mogen we 3 rondes met clomid en natriumbicarbonaat gaan proberen. Als het dan nog niet gelukt is, dan maken ze een baarmoederfoto, maar omdat chlamydia negatief was verwachten ze daarin niet echt problemen.
(en ja, ik ben dus idd weer ongesteld geworden)
Ja jippie Proficiat met de 10 wekengrens :mrgreen: :dance:
Ow en wat spannend, de echo komende dinsdag… Je hebt er lang op moeten wachten dus dat is wel een mooi plaatje waard!
Bagheera hihi, ik ben benieuwd waar de piep vandaan komt hoor.
En je hub de auto zo mooi schoon, mannen kunnen soms rare dingen doen hè