Meiden met een lange cyclus-deel 13

Hoihoi,

Druk weekend gehad, en nu druk op werk, dus even korte reactie.

Angeltje, wat ontzettend heftig zeg, als je zo de balen van je werk hebt. Snap dat je een beetje moedeloos wordt van het solliciteren zonder resultaat. Hoop dat je snel wat anders vind meis :hug:

Femmie, wij hebben het de 1e keer nauwelijks verteld aan mensen, alleen aan 1 vriendin en mijn moeder. Nu het langer duurt en het traject meer emdisch is ben ik er meer open over, vooral omdat we toch regelmatig een vraag/opmerking krijgen over een 2e. Ik had er op een gegeven moment moeite mee om daar nog een grapje over te maken of over te liegen. Maar je moet op je geveol afgaan. Het is en blijft toch een privé kwestie. Ik heb nu de gekke situatie dat ik 2 collega’s heb die het weten en dus iedere keer aan mijn buro staan als ik naar eht zh ben geweest.

Wienie, wat mij het meest is bijgebleven bij de zwangerschap van Brent en mijn misselijkheid toen is dat je lijf echt goed in elkaar zit. Alles staat in het teken van de groei van het beebje en al voel jij je nog zo beroerd, over het algemeen heeft dat heel wienig effect op de beeb. Sterkte meis, want zo is genieten idd erg moeilijk :hug:

Jippie, heel goed verwoord voor Egni. Ik kan me er helemaal in vinden!

Egni, fijn dat jullie zo’n goed gevoel hebben over jullie bezoek aan A’dam. Ik hoop dat de behandeling snel kan worden opgestart daar.

Alle overige meiden :-*

Vrijdag is alles goed gegaan. Het baarmoederslijm was goed dik en de iui was idd niet pijnlijk. Hubbie heeft het heel stoer zelf ingespoten :inlove: We moesten er eigenlijk wel een beetje om lachen, blijft toch gek hoor zo’n ‘bevruchting’. Tja die servet met eitjes, ik lag echt onder de tafel :lol: Ze had het zelf namelijk niet door. Vrijdag zijnw e na de iui nog lekker gaan lunchen. We hebben er maar een beetje een feestelijk dagje van gemaakt. Vind het nu wel lastig worden hoor, dat wachten. Bij alles wat ik voel denk ik er toch gelijk aan. Maar goed, ga er vanuit dat er voor vrijdag a.s. niets zal gebeuren en pas volgende week echt spannend wordt. Hoop dat ik mijn hoofd erbij kan houden op werk.

Dikke zoen, Mouse

Mouse: spannend meid!!! Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk zal zijn om je hoofd er de komende tijd bij te houden!! Knap van je hubbie om het zelf te doen, zo blijft het toch nog echt “eigen” he!!! (ipv dat een arts het doet). Ik hoop zo op een positief resultaat!! :thumbup: :pray: :-

Meiden, ik heb ook drukke dagen achter de rug. Ik lees vanavond even bij en reageer dan op iedereen! :-

Ik ga nu snel weer aan het werk!! (moet tot ongeveer 20:00 uur ivm een vergadering… zie ik Luna vandaag helemaal niet meer… :cry: Alleen vanochtend even in bed met papflesje geven… :cry: :cry: :cry: )

Meiden die nog niet gereageerd hebben: kijken jullie nog even bij het meeting topic??? :mrgreen:

Ik heb het meeting topic trouwens even bijgewerkt… misschien komen we dan wel tot een concrete datum!

Liefs Woezeltje

owwwwwww mouse wat spannend!!!

Kan me voorstellen dat je bij alles wat je voelt eraan denkt en denk, zou dat een teken zijn?

Ik heb vanaf dat ik de tweede helft ingegaan ben enorm gevoelige tepels en krampen in mijn buik. Maar ja ik heb geen vergelijkingsmateriaal met vorige rondes, omdat ik wrs 12 jaar lang gewoon geen eisprong gehad heb. Ik doe dus mijn uiterste best om nergens op te rekenen (lukt alleen van geen meter :roll: )

Succes met de wachtperiode en we slepen je er wel doorheen hoor!!!

Mijn duimen zijn al voor je aan het draaien :-*

Jeetje wat vervelend dat die collegae elke keer aan je buro staan. Ik zal het op mijn werk ook wel moeten gaan vertellen met die absurde FM-tijden in het zkh. Maar als ze elke keer aan mijn buro gaan staan wordt ik gek hoor! Ook al is de interesse goed bedoelt, denk dat ik daar niet zoveel behoefte aan heb…

(heb je ze al een keer gezegt dat het niet prettig vindt?)

Ow woezeltje, succes met de vergadering. Blehhhhhhh tot 20:00 uur :shock:

Daar zou ik ook niet vrolijk van worden en zeker niet als je zo’n klein hummeltje thuis hebt zitten. :hug:

Femmie, ik heb het nu noodgedwongen aan 2 collega’s moeten vertellen omdat ik om de 2 dagen weg moet. Ik heb zelf niet zo’n behoefte om er over te vertellen.

Wienie, sterkte. Dit is helemaal niet leuk. Hopelijk voel je je over een paar weekjes beter zodat het genieten kan beginnen.

Woezeltje, sterkte met het lange werken vandaag.

Mouse, oh spanennd. Nog 2 weekjes wachten.

Hier alles goed. Er zat een mooie follikel van 17 mm. Woensdag weer terug. We hoeven gelukkig geen samenlevingstest af te leggen. Dat hoeft pas weer als ik aan de clomid ga.

Mar: Vervelend dat je bent aangestoken door je zusje, gaat het al weer wat beter? En ja, dat trekkige gevoel, steekjes onderin je buik, dat herken ik ook als banden pijn. Maar groot gelijk dat je een extra bezoek aan de gyn brengt hoor, heb ik toen ook gedaan.

Lief dat je dat jonge katje eten gegeven hebt zeg, ik zou het ook niet kunnen om zo’n klein ding hongerig rond te laten lopen.

paikea: Hoe was het bij de gyn? Al iets bekend van het uitstrijkje? "Gelukkig"dat je vriend nu toch mee wil werken, het is voor een man ook niet erg prettig om dat te moeten doen.

Jippie: :dance: Wat een mooie echo! :inlove: gefeliciteerd hoor! :inlove: en geniet er maar lekker van.

Kaatjes: Lief dat je aan ons denkt. Fijn dat jullie even met tweetjes weg zijn geweest, hoe is het met jou? En ja, zelfs nu Kimberly 8 maanden is, is het nog verslavender geworden om kleertjes te kopen, dus je bent er voorlopig echt nog niet vanaf :oops: :wink: :mrgreen:

Woezeltje: Luna ook al staan? Wat schattig zeg!

Angeltje: Hoe gaat het met Nordin? Hopelijk hoest hij niet meer zo erg, vervelend voor hem maar ook voor jullie. :hug:

Bah wat rot van je werk zeg! Kan me voorstellen dat je er doorheen zit. Kun je je niet een paar dagen ziek melden, dan kun je even bijkomen en een paar dagen zonder stress zitten?

Mouse: Spannend zeg! Ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Een servetje met paas eitjes? Nu nog?? :shock:

Goed dat je er de humor van in kunt zien :mrgreen:

Wienie: Vervelend dat je zo misselijk bent zeg, maar wat een leuk nieuws van je vriendin, gefeliciteerd. Gelukkig dat alles goed gaat.

Zou je dan niet even je arts/gyn bellen om te vragen wat je kunt doen? Dit is niet fijn voor je, je zou juist net moeten kunnen genieten van het zwanger zijn. Sterkte meis :hug:

egni: Geeft niks hoor, ik kan het me goed voorstellen dat je hier wat minder te vinden bent. Fijn dat je zo’n goed gevoel had in Amsterdam, ik blijf hopen voor jullie hoor!

Jippie heeft het prachtig verwoord, ik sluit me daar helemaal bij aan. :hug:

Femmie: Fijn dat je nu toch weer hoop krijgt, hou dat vast meis! En jee, heb je verder niks na die valpartij? :shock: :hug:

Pff zo’n huisarts heb ik ook gehad. Ik kon 2 dagen helemaal niet lopen van de buikpijn als ik ongi was. Ik kon echt niet rechtop staan. Zegtie: Ja dat zijn gewoon vrouwenkwaaltjes hoor, het hoort erbij :shock: :roll:

Toen ben ik naar een andere huisarts overgestapt, die stuurde me meteen door naar de gyn en toen bleek ik endometriose te hebben op mijn darmen, maag, eileider en eierstok…

Dus als je weer zo’n antwoord krijgt, gewoon om een 2nd opinion vragen hoor! :hug:

Over het vertellen: Wij zijn er naar iedereen in de familie gewoon heel open over geweest. Ook tegen collega’s vertelde ik het gewoon, maar dan alleen als ze er naar vroegen. Daardoor leefde iedereen juist net erg met ons mee en daar had ik echt steun aan. En toen ik uiteindelijk alsnog zwanger was en we dat vertelden tegen familie, stonden we samen te huilen van blijschap, dus de familie wist wel dat we ermee bezig waren, maar toen het eenmaal zo ver was, waren ze nog veel blijer voor ons, het was een nog grotere verrassing voor ze.

Maar je moet zelf doen wat je gevoel je ingeeft hoor, desnoods vertel je het tegen een select groepje, je kent de mensen om jullie heen beter dan wij! :hug:

Pff hebben we eindelijk onze nieuwe auto opgehaald ( 2e handse dan :wink: ), binnen 4 uur stond ie aan de kant. Er was een straatje alleen doorgankelijk voor fietsers. Nou hebben ze die straat ook voor auto’s doorgankelijk gemaakt en hebben die fietspaal weg gehaald. Ze waren allee nvergeten om het ijzer waar die paal in zat van de weg te halen.

En hoera, onze auto is verlaagd, dus na die drempel was het van: knal en doe het zelf maar…

Precies 4 uur hadden we hem in ons bezit :frowning:

Gelukkig had hubbie zelf niks, en Kimberly en ik waren thuis, maar de anwb doet niks want hubbie is zelf “veroorzaker” van een aanrijding, dus wordt het weer verzekeringswerk… Als het dan weer zo lang duurt als toen met de bus, kunnen we onze lol weer op :roll:

Vandaag gaattie op transport van Rotterdam naar Tilburg waar mijn neef hem gaat repareren.

Mouse, grappig… wie weet 'n vage voorspelling :wink:

Wat spannend zeg, nog 12 dagen :pray:

Paikea, fijn te horen dat je luf toch wat bijgedraaid is. Wat die “eisen” betreft, weet ik niet. Bij ons was er wel zo’n ‘regeltje’ voor. Mss effe navragen?

Ook goed nieuws m.b.t. de uitslagen. En zo’n follikel mag toch naar de 20mm, of niet? Hoop dat ie goed z’n best doet :stuck_out_tongue:

Mar, wacht maar tot de 20-weken echo! Die was bij ons heel levendig (met 19w2d) en beweeglijk.

We hebben daar idd voor gekozen, geen echo’s. Er werd me eens verteld dat je die na de bevalling amper bekijkt, en voor dat geld kun je zoveel mooie dingetjes kopen :wink: Maar dat is net wat je gevoel je zegt te doen he!

Fijn te horen dat je klachten bandenpijn zijn en normaal zijn. Het kan soms idd zo vervelend zijn. Dat niezen wat jippie beschrijft, heel herkenbaar!

Nachtmerries? Kan 'n boek gaan schrijven inmiddels, lastig he.

Jippie, jij ook genieten he!!

Gaat 't goed allemaal?

Femmie, thanx!

Hoe’st nu met de boobs enzo. Klinkt goed hoor, wat je schrijft!!

Wat dat vertellen betreft: wij moesten onze ouders verschillende vragen stellen, dus die waren op de hoogte. Verder 'n goede vriendin van me, maar niemand meer. Ik hoor overigens niemand klagen over 't feit dat we 't nooit verteld hadden hoor! Voelde me er beter bij om 't niet te doen!

Angeltje, :hug:

Ze zijn 'n beetje van lotje getikt, waar jij solliciteerde. Belachelijk gewoon.

Het is niet leuk als je steeds met zo’n rotgevoel naar huis gaat, en logisch dat je naar nieuw werk solliciteerd, maar het is en blijft werk, geen hobby!! Al moet je 't wel leuk vinden uiteraard, maar Nordin en je thuis en zo staat toch hoger op die prio-lijst hoor.

Hopelijk komt die baan voor jou snel voorbij. :-

Egni, dat is goed nieuws :thumbup: Fijn te horen dat jullie gevoel goed is, hopelijk geeft je dat zelf ook wat meer rust.

Succes en ik duim voor je hoor :kaars:

Wienie, dat is echt niet goed meis. Moet jij niet es overwegen om de ziektewet in te gaan??

Bagheera, oej… jullie auto.

Hoop dat 't niet te veel gaat kosten (voor jullie dan!).

Ik ben vandaag naar de arbo-arts geweest. Kan de beste man wel kussen, hij is echt 'n toffe peer! :mrgreen:

Eigenlijk gaat 't best goed met me, mag helemaal niet klagen want 't hoort er gewoon bij. Slaap 's nachts wat minder goed, heb meer last van 't gewicht van mijn buik en dat voel ik dus ook in m’n rug. Zitten kan ik niet zo lang, lopen kan ik ook niet zo lang, dus doen we maar 'n combi.

Ik werkte al 6uur ipv 8uur per dag (ik heb 'n contract van 40uur p.w.) maar moet nu terug naar 4uur per dag. :mrgreen:

Hij vroeg niet eens naar wat ik zou willen ofzo, maar meteen zijn voorstel. Ik stond wel perplex, had daar nog niet zo over nagedacht. Maar de beste man vond dat ik rustig aan moest doen.

OK, doe ik wel hoor!! :wink:

Vanaf morgen ben ik dus nog vroeger thuis :dance:

Verder vordert 't kamertje ook, vanavond gaat de laatste laag op de plintjes (hopelijk hoeft de kast niet meer) en dan is 't zo goed als klaar en mag ik schoonmaken!

:dance:

Nu ga ik gauw koken!! :-

Lieve meiden, ik heb ff niets bijgelezen, want we zijn druk druk druk.

We hebben vanmiddag besloten om morgen na het bloedprikken in de auto te springen op weg naar de cote d’azur. :mrgreen:

We hebben geen idee wanneer we terugkomen, maar ik wilde me dus wel ff afmelden voor de komende dagen.

Ff lekker relaxen en genieten van de zon (en elkaar :inlove: )

Ik heb er superveel zin in!!!

Verder wil ik even iedereen die het nodig heeft een megadikke :hug: geven. :-

Tot gauw allemaal! :-

Femmie,

heerlijk zeg! geniet ze!!

kus Mouse

Femmie, heel veel plezier. Lekker genieten van het mooie weer en van elkaar.

Kaatje, welk werk doe je dan? Hardstikke fijn dat de arbo arts zo meelevend zijn. zijn ze niet allemaal.

Wij hebben wel een 3d echo laten maken. Ik vond het fantastisch en heb ook nog vaak naar de foto’s gekeken. Zelfs nu nog om te kijken of Kian er nog steeds op lijkt :smiley:

Hé meiden,

zal van de week echt proberen iedereen weer eens aan te spreken voor de gezelligheid.

Zit sinds gister dus in de ziektewet. Na weer een weekend alleen maar liggen en rot voelen ben ik gister na school naar de directie gegaan. Janken natuurlijk. Ik zit er echt doorheen en t gaat gewoon echt niet meer. Het eten wat ik doe en kan met medicijnen weegt niet op tegen de energie die ik dan overdag weer verbruik. Dus avonden en weekenden breng ik liggend of heel rustig door. Krijg mijn werk niet gedaan en zelf rondjes lopen in de klas ging bijna niet meer. De directie had dit al een week eerder verwacht e hebben me dus naar huis gestuurd. De ouderavond heb ik nog gedraaid en vanaf nu ben ik “ziek”. Morgen ga ik even naar school om t de collega’s te vertellen, t leuke nieuws dan! Ben zo blij met mijn dirk en adjunct…ze hebben zoiets van eerst jij gezond en je beeb, dan de rest. En is t over 2, 3 weken over dan is t fijn, zo niet dan is dat ook zo. Niet meer druk maken over school en vooral rustig aan doen en aansterken. Ik ben daar wel heel blij mee hoor maar vind t wel heel erg. Net de 1e schoolweken, straks heeft de vervanger mijn klas al meer gehad dan ik en er zitten zoveel zorgleerlingen in. Het voelt gewoon als falen voor mezelf en ik ben iemand die er altijd voor 200 % voor gaat. En dan eerst dat gedoe met t ziekenhuis bezoeken en dan nu moet dat over zijn, krijgen we dit weer.

Dus ik heb echt mezelf moeten toespreken, echt een stap terug, maar ben vandaag al zo blij dat ik gewoon mocht slapen…niet om 4 uur een wekker voor een pilletje maar gewoon rustig een keer opstaan om te eten en weer naar bed wanneer ik t wil…

Dus ik hoop dat ik dan over een tijdje wel blij kan zijn en kan genieten. Gek hoor, hier heb je dan bijna 2 jaar voor gestreden en t voelt nu helemaal nie als verwacht. Dat zeiden ze ook nog op school, ga eerst maar eens opknappen en proberen op die wolk te klimmen, dan komt daarna de rest wel. 3 hoeraatjes voor mijn directie!!!

Goed, nu ik dus alle tijd heb voor mezelf kan ik als ik fit ben weer lief zijn voor jullie!!!

En ik ga nu naar t meetinghoekje kijken!

Oh ja en ik ben vandaag 10 weken!!Joehoe!!! Je begint t al te zien haha!!

x wienie

En voor iedereen die aan t wcahten is of in andere spannende fases…een dikke knuffel!!!

Femmie, veel plezier!!!

Paikea, ik ben office manager, veel zit- en pc-werk. Maar moet ook dagelijks 1 uur heen en 1 uur terug rijden om naar m’n werk te gaan, dat vond hij ook wel belastend.

Wienie, goedzo!

Je hebt er niets aan om zo in de klas te staan, dat beseffen ze gelukkig goed daar! Doe rustig aan en neem de tijd om dat beebje te laten groeien. Straks kun je vast meer aan en dan komt 't wel goed!

Enne… 10 weken :dance:

Gaat hard he!

Hier gaat 't vandaag ook minder, naja, hetzelfde als gisteren maar besef nu dat de arbo gisteren de spijker op de kop sloeg! Ik houd 't amper vol, die 4 uurtjes.

Slaap slecht 's nachts en heb de hele ochtend van die vervelende felle steken in m’n buik gehad. Nu ik thuis ben, is 't minder.

Gisteren heb ik 'n stuk gewandeld en toen werd 't ook beter, dat ga ik zo ook maar es proberen.

liefs, kaat

Wienie, denk aan jezelf hoor. Tuurlijk had je nu graag je eigen klasje gedraaid, maar dat gaat gewoon niet. Geweldig dat je directie zo met je meedenkt en meeleeft! echt :clap: En je moet maar zo denken, je hebt het al een week langer volgehouden dan ze hadden verwacht, dat zegt erg veel over hoe gemotiveerd je bent om je werk goed te doen. Kortom ik vind je een toppertje en hoop dat Brent straks ook zo’n juf krijgt :smiley:

Dus nu huphup naar die roze wolk!

Kaatjes, jij ook al een beetje in de lappenmand. Toch grappig dat anderen altijd eerder zien dat iets niet meer gaat dan dat je het zelf doorhebt. Als je door blijft gaan, lijkt het ook nog wel te kunnen, maar als die druk weg is hè. Doe lekker rustig aan, met een boekje/filmpje op de bank is toch ook lekker.

Paikea, wij wilden ook een 3d echo, maar Brent dacht daar duidelijk anders over :lol: Hij wilde maar niet goed gaan liggen. Uiteindelijk hebben we een video met de 2d echo erop, die kijk ik idd niet vaak. De foto’s van de echo wel, Brent vindt het bekijken van zijn fotoalbum namelijk er leuk!

Mouse

Hoi meiden,

Kaat: fijn dat de arbo-arts zo’n goede beslissing heeft genomen. Nu kun je lekker tot rust komen!! Je bent gauw geneigd het te onderschatten, maar zeker ook met dereistijden die je hebt is het echt niet onverstandig rustig aan te doen.

Wienie: fijn dat ze op je werk zo meelevend en begripvol zijn. De rest komt echt vanzelf wel joh, eerst maar eens een beetje rustig aan en voor je het weet is het roze wolkje er ineens!!! :wink:

Femmie: heerlijk, zo’n impulsieve beslissing :mrgreen: . Geniet ervan!!!

Bagheera: ach, wat een pech met jullie auto zeg!! Weet je al of het gerepareerd kan worden??

Paikea: veel succes morgen bij de gyn!! Hopelijk is de follikel mooi doorgegroeid :thumbup: .

Mouse: oh, wat moet het moeilijk zijn om je hoofd koel te houden en je niet steeds af te vragen of het raak zou zijn… Ik ga heel hadr duimen hoor!!! Zou echt geweldig zijn.

Jippie: hoe is het met jou?? :-*

Mar: leuk dat jullie al meubeltjes gevonden hebben!! En hoe is het met het katje, nog gezien vandaag? En alweer 15 weken, schiet best op he?

Zo, ben weer een beetje bij…

Hier is het een beetje vallen en opstaan. Op de dagen dat ik werk is het drama en de dagen dat ik niet werk ben ik nog moe van het werken, maar geniet ik gelukkig wel heel erg van Nordin.

Verder heb ik toch nog een telefoontje gehad van het bedrijf waar ik vrijdag op gesprek ben geweest. Die man was erg enthousiast en wil graag met me verder. Ik heb aangegeven dat tijdelijk full-time werken vor mij geen optie is omdat mijn kindje op de 1e plaats staat en ik hem niet kan missen. Dit kon hij begrijpen en hij gaat zijn best doen om te kijken of er wat te regelen valt. Na zijn vakantie heb ik een 2e gesprek (04-09).

En 03-09 moet ik weer voor het eerst naar de gyn. Vooralsnog ben ik nog steeds niet ongesteld (misschien toch nog maar eens testen) maar mocht ik het wel worden, zou ik toch graag weer aan de clomid willen. Even afwachten dus…

Zo, ga nog even op het meetingtopic kijken en dan lekker bankhangen :mrgreen: .

Liefs, Angeltje

Angeltje, dat is wel goed nieuws van die baan. Hopelijk gaat het lukken, want dit is geen doen.

Wienie, probeer je niet schuldig te voelen. Dat levert alleen extra stress op. Ik zou het ook vreselijk vinden als ik niet meer kan werken, maar jij en je beeb in wording gaan altijd voor.

Kaatjes, 2 uur rijden per dag is veel zeg.

Mouse, hoe gaat het nu?

Hier een nog steeds groeiende follikel, nu 19 mm. Vrijdag weer terug.

Ik moet nog eens bekijken wat we volgende maand doen. Vriend is dan juist rond de vruchtbare dagen (dag 12 en 13) weg. Wat zouden jullie doen? Toch met clomid beginnen of nog een maand wachten?

Hee meiden,

Paikea Dus je hebt nu gewoon een eisprong van jezelf? Op welke cyclusdag zit je dan nu? Heb jij dan echt Clomid nodig, of zou het zo ook kunnen? Wat je vraag betreft: Ik denk dat ik de komende cyclus met Clomid zou beginnen. Het is nooit precies te zeggen op welke dag je eisprong valt, dat kan best wat later zijn dan op dag 12-13. En wat het klussen dan betreft: Zaadjes kunnen soms heel lang overleven, wel tot een week. Dus als je dan zou klussen, voordat je vriend weggaat, dan kun je nog best mooi op tijd zijn en een goede kans maken!

Angeltje Wat fijn dat ze bij dat bedrijf gaan kijken of je toch alleen parttime kunt werken! Dan zijn ze in elk geval geïnteresseerd in je en heb je een goede indruk achtergelaten! Ik hoop dat ze nog met andere mogelijkheden en werktijden komen, dat zou super zijn! En in diezelfde week dus ook naar de gyn? Ik ben erg benieuwd. Ik hoop stiekem dat je voor die tijd positief test! :wink: Hoe gaat het nu met Nordin? Heeft hij nog erg last van zijn darmen en ontlasting, of gaat dat nu goed?

Mouse Ik ben blij dat de IUI goed is gegaan! Grappig dat je hubbie de vloeistof heeft mogen inspuiten (net als anders! :mrgreen: ) En nu die rottige wachtweken… Spannend, allemaal! Ik hoop echt dat het raak is, meid! Dan hoef je niet meer voor IVF te gaan, dat zou fantastisch zijn! Heel veel succes met wachten!

Kaatjes Leuk dat je weer meekletst! Fijn dat je minder uren mag werken, zo te zien ben je daar ook wel aan toe! Doe het lekker rustig aan, overdag op z’n tijd een dutje doen en hopelijk een beetje genieten van je rust & vrije tijd. :hug:

Wienie Wat vervelend dat je je zo ziek voelt en bijna niks meer kunt! Gelukkig ben je nu “ziek” thuis en laat je het werk even voor wat het is. Ik snap dat het balen is, maar zo kan het toch ook niet verder. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt en je ook een beetje van je zwangerschap kunt gaan genieten! :hug:

Femmie Mazzelkont! Zomaar in de auto springen en naar de Cote d’Azur rijden! Ik ben jaloers, hoor! Ik hoop dat jullie er lekker van genieten en vol goede moed en hoop weer thuiskomen! Je zit nu toch ook in de laatste wachtweek? Ik duim dat je volgende week niet ongi gaat worden! Genietse daar!

Bagheera Wat vreselijk balen van jullie auto! Ik hoop dat julie niet teveel onkosten hoeven te maken!

Woezeltje Hoestie daar? Druk met je werk en Luna?

Egni Hoe gaat het nu met jou?

Mar Kus voor jou! :-*

Nog iemand vergeten?

Hier gaat alles goed. Ik ben alleen wel ontzettend moe en knap beroerd zo nu en dan. Vooral het warm eten is een drama! Maar we hebben het er natuurlijk graag voor over. Ik moet wel zeggen dat ik er wel naar uitkijk als ik me weer wat beter voel en het zichtbaar wordt. Je wilt zo graag showen, maar er is nog niks te showen op een paar naar boven geschoven vetreserves na! :wink: :mrgreen: O ja, ik heb ook nog gereageerd in het meeting-topic!

Groetjes,

Jippie

Jippie, dat showen gaat snel genoeg hoor. Op het einde ben je de zwangerschapskleding en de dikke buik wel zat. Niet het getrappel en gestamp van de baby. Dat miste ik echt wel. En nog steeds trouwens. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.

Ik heb een eisprong van mezelf gelukkig. Had ik ook 2 jaar geleden. Alleen een late waardoor de 2e fase van de cyclus te kort is (geen kans op innesteling). De vorige keer met clomid had ik een eisprong op dag 14 en op dag 12 was mijn slijm nog vijandig (alle zaadjes waren toen dood). Ik ga inderdaad volgende cyclus toch maar beginnen en dan zien we wel. Alleen moet bij vriend nog de knop om wat betreft het verplichte gedoe, maar dat gaat ook wel lukken (dan maar een vluggerdje :wink: ).

Hoi,

Jippie, haha, nu al ongeduldig :smiley: Die buik komt echt wel hoor! Jammer dat je ook wat last hebt met eten en ja de vermoeidheid hoort erbij. Gaat allemaal weer over en komt (waarschijnlijk) op het eind weer terug :wink: Heb gereageerd in meeting topic.

Mar, hoe gaat het? Dus al een mooi kamertje gescord op marktplaats. Leuk. Ga je het nog in bepaalde kleuren/thema doen? En mogen we gluren straksje? Ik vind kamertje altijd zo leuk :inlove:

Bagheera, wat mij betreft zonder Brent, zeker bij high tea en shoppen. Het is een lief kereltje, maar ik zit niet echt rustig als ik hem de hele tijd in toom moet houden. Een kereltje van 3,5 kun je nu eenmaal niet een hele middag boeien met taartjes (lust ie niet) en winkelen :slight_smile:

Paikea, spannend bij jou nu. Een eigen ei! goed hoor. Ik zou denk ik ook gewoon beginnen met de clomid, tenzij hubbie echt lang voor ‘de dag’ al weg is, zeker als je erg veel last zou hebben van de clomid.

Kaatje, bevalt het rustige leventje je? Heeft eht wandelen nog geholpen? En ben jij al bezig met het kamertje? Ik is aagje :mrgreen:

Wienie, nu je niet meer vroeg op hoeft gaat het nu beter met je misselijkheid? Hoop dat dat zo is. Probeer maar lekker te relaxen en te genieten. Kop op meis, uiteindelijk trekt de misselijkheid weg, want die komt door het stijgende HCG. :-*

Angeltje, wat fijn dat ze je toch gebeld hebben en nu kijken wat ze kunnen regelen. Je hebt echt een super indruk gemaakt dus :clap: Goed zo! Ik :thumbup: dat het gaat lukken!

En binnenkort naar de gyn, dan wordt het dus echt echt een 2e! Join the club :wink:

Femmie, ik hoop dat je heerlijk in het zonnetje zit nu. HIer is de lucht al weer helemaal grijs :wall: Geniet maar van de Franse lucht, kaas en l’amour :inlove:

Egni, hoe gaat ie? Heb je al eventjes niet meer gezien hier.

Janine, HALOOOOOOOOOOO :slight_smile: Ben je weer druk, druk, druk? Hoop dat je blaasontsteking inmiddels is verholpen. Hoe is je nieuwe job?

Woezel, zo jij bent volgens mij met je neus in de boter gevallen na je vakantie. Ze houden je goed bezig voglens mij! Heb je nog lekker gefietst met Luna?

Hier begint een beetje rust te komen. Gisteren kon ik de wijzers van de klok nog wel voortuit kijken (helaas lukte niet :wall:), maar vandaag valt het wel mee. We hebben gisteren onze vakantie naar Kreta geboekt. 23 sept voor 8 dagen naar een waterparadijs met kinderbadjes en speeltuin. Heb er zo’n zin in! Verder weinig te melden, schommel van ja het is raak naar, nee zal wel niet en dat nog een week. pfffff :roll:

Hai ladies!

Wat weer een hoop geschreven zeg!

Femmie: Je leest dit waarsch. pas als je terugbent, hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad! Niet geplande vakanties zijn vaak de leuksten :mrgreen:

Jippie: Ik kon ook niet wachten op mn buik hoor! Nu begint het er wat op te lijken, hoop dat ie bij jou ook gauw komt!!

Je kunt natuurlijk om het te bevorderen extra chippies en chocola gaan eten haha :mrgreen:.

Hoop dat je je gauw beter voelt en van je beroerdheid afbent! Het schiet al mooi op richting de 12 weken nu!

Mouse: Fijn dat de IUI goed is gegaan, en die wachtweken pffff wat een toestand he. Je let overal op en voelt van alles. En niet teveel schommelen naar ‘nee het zal wel niet’ oke??!! We duimen voor je! Super dat jullie nog even op vakantie gaan naar Kreta! Heerlijk meid!

Paikea: Wat is nu dan het verschil in je cyclusstoornis met nu een 2 jaar geleden? Hoop echt dat je enkel met clomid afkunt straks (liefst helemaal niet natuurlijk he :wink: ) en dat je niet dat gerommel met progestan gaat krijgen. Succes!!

Bagheera: He gads, wat naar van jullie auto. Zit qua auto’s niet echt me ehe… :hug:

Hoop dat ie gauw gemaakt is en jullie weer ‘mobiel’ zijn!

Angeltje: Al weer een testje in huis inmiddels? Echt een lange cyclus wordt het nu zeg! Fijn dat je zo snel terecht kunt bij de gyn. Snap dat je dan het liefst gelijk weer met clomid begint…

Spannend van dat bedrijf, wel positief dat hij het wil overleggen en je voor een 2e gesprek mag komen. Ben heel benieuwd wat eruit komt!! :thumbup: Sterkte op je werk trouwens…

Woezeltje, Egni, Janine: Hoe is het met jullie meiden?

Hier eigenlijk alles wel prima! Het katje waar ik over vertelde hebben we niet weer gezien. Misschien dat ie toch van iemand was, of andere mensen hulp hebben ingeschakeld.

Soms vind ik het zo moeilijk wat ik wel en niet zal vertellen hier mbt de zwangerschap. Wil namelijk niemand kwetsen, maar soms wil ik ook zo graag mn ei even kwijt. Helemaal omdat jullie voor mijn gevoel dichter bij me staan dan meiden van andere topics…

We hebben nu al bijna het hele kamertje bij elkaar. Tis nog wel erg vroeg maar we lopen gewoon tegen zulke leuke dingen aan! Zondag een schommelstoel gekocht en die mooi wit overgelakt. En verder zijn we los gegaan bij de Ikea :mrgreen: Hebben ook zoiets van, we hebben er al zo lang op moeten wachten dit ‘mogen’ we gewoon alvast doen allemaal! Zal binnenkort wel even wat foto’s plaatsen, dan link ik ze wel even…

ps. Kijken jullie nog even in het meetingtopic??

:-*

Mar