Janine toch :naughty: gewoon de eerste dag clomid vergeten. Wanneer heb je een echo?
En hoe is het met je blaasontsteking?
Woezeltje leuk idee van die meeting. Lees ik goed dat het spijkernisse gaat worden?
angeltje Beterschap met nordin. :hug:
Egni :hug: je hoeft je niet te verontschuldigen meis. Iedereen heeft zo z’n periode dat kok ff teveel is. En ik ken je gevoel maar al te goed. Wil je een hele dikke :hug: geven en heeeeeeeel veel succes wensen morgen :-*
mouse :hug: wat balen dat ivf niet mogelijk was maar wel super van je dat je het positieve kan zien van iui. Toch een kans deze ronde dan toch? Ik duim heel erg hard voor je En heel veel succes morgen!
Pooh hoe is het met jou meis?
Wienie, proficiat met je vriendin!!! Ben je al wezen kijken?
Bagheera hoe is het met jou verder?
Mar Hoe is het met je? Voel je je alweer wat beter? En heb je nog vaak naar het hartje geluisterd?
Paikea waarom moet jij toch al op dag 8 komen als je normaal pas rond dat 20 een eisprong hebt? Ik heb het deze ronde op dag 16 gehad en hoef komende ronde pas op dat 14 voor de eerste fm te komen.
Jippie wat een supernieuws meis!!! Ik ben zo blij voor je! Kan me voorstellen dat je uiteindelijk gekozen hebt om in het zkh te blijven hoor, je bent daar inmiddels helaas zo vertrouwd geraakt…
(was je blij met 1 beebje of had je stiekum toch op 2 gerekend?)
Owwwwwww meis en wat een mooie echo al. Leuk hè dat je al de navelstreng ook kan zien.
Kaatjes, hoe is het met je? Ik zag mooie buikfoto’s van je.
Owwwww meiden, jullie zeggen bijna hetzelfde als de FA (al zegt ie natuurlijk niet dat die test achterhaald is). Niets is onmogelijk zei hij. Even voor de duidelijkheid, de test op dinsdag was ook slecht, maar wel een eisprong gehad! :dance: Dat is dan wel weer positief, dat ie helemaal zelf gesprongen is.
Moet zeggen dat ik door jullie woorden en die van de FA toch stiekum weer begin te hopen. Ben alleen net wel gevallen met het skaten Hoop niet dat ik daarmee iets heeeeeeeeeeel misschiens verpest heb…Nja we zullen het nooit weten natuurlijk.
Merk ook echt wel dat ik de 2e ronde van mijn cyclus ingegaan ben. Ik heb afgelopen jaren enkele klachten gehad waar HA geen verklaring voor had: ruime afscheiding, draaierig in mijn hoofd. Tja de ene vrouw heeft nu eenmaal wat meer dan de andere zei de HA altijd. Nou als je zelf eens zo rond moest lopen piepte je wel anders dacht ik dan. Maar ik merk nu dat het wrs met de progesteron temaken heeft gehad. 1e helft nergens last van gehad en nu is het weer in ruime mate terug.
Heb ook altijd gevoelige tepels gehad, maar nu doen ze echt super pijn. Je hoeft maar naar te kijken en dan :oops:
Nou ja, het is niet allemaal even prettig, maar voor mijn gevoel wel een goed teken, dat mijn lichaam eindelijk doet wat ie doen moet.
Femmie Onze voorkeur ging uit naar één beebje en niet naar een tweeling. Begrijp me niet verkeerd, we waren er natuurlijk superblij mee geweest! Twee zijn net zo welkom, en altijd beter dan helemaal niks. Maar er zitten wel een hoop risico’s aan vast: kans op een vroeggeboorte, grotere kans op een miskraam, complicaties voor moeder & kind. Dus we zijn wel blij dat het er “maar” ééntje is. Dan is de zwangerschap ook wat minder eng, wat dat betreft. Ik had het anders doodeng gevonden, als het er twee waren. De gyn was ook wel blij dat het geen tweeling was, want ze hebben het toch liever niet. En de kans op een tweeling was ook maar 25% en 75% kans dat er maar één van de twee ingenesteld was, dus we rekenden er zeer zeker ook niet op. Vervelend dat je bent gevallen met skaten! Heb je je erg pijn gedaan? Op zich kun je er niks mee verpesten, hoor! Als je wel zwanger bent, zit het nog niet eens ingenesteld en is het vruchtje nog ergens onderweg tussen je eileiders en je baarmoeder. Dus het zal hooguit wat extra klotsen van binnen, maar dat doet het ook als je gewoon beweegt en loopt! Dus je geen zorgen maken! :hug:
Angeltje Heel veel succes met je sollicitatie morgen! Ik hoop dat je hier een beter gevoel bij hebt dan de vorige keer!
Laat je even weten hoe het gegaan is?
Welterusten allemaal!
Kus,
Jippie
Mar, dat is inderdaad bandenpijn. Het groeit flink daar binnen.
Angeltje, succes. Dat het gesprek goed mag gaan.
Egni, ik duim voor je voor vandaag. Hopelijk weer vol goede moed verder.
Femmie, dat is positief, een eisprong op dag 16. Ik weet ook niet waarom ik zo vaak moet terugkomen en dan al vanaf dag 8 om de 2 dagen. Ze zei dat de procedure nu eenmaal zo was. Ze had het zelfs over het weekend terugkomen. Het is van de zotte.
Ik heb om kwart over 11 de afspraak en daarna heb ik vrij. Ik weet dus even niet wanneer ik hier weer terug kom.
Angeltje: Veel succes met je sollicitatie vandaag!! Hoop dat dit iets is wat je beter ligt!!
Straks meer, ga nu ff richting zkh… Heb vannacht voor het eerst weer heerlijk geslapen trouwens :dance:
:-*
Mar
Jippie, wat heerlijk dat jullie wens nu uit gaat komen en je je ook niet zo’n zorgen hoeft te maken. Ik kan me voorstellen dat mensen denken, doe er maar meteen twee, dan hebben we het allemaal achter de rug, maar ik kan vanuit jou idee ook heel goed begrijpen waarom je juist blij met 1tje zou zijn. Verder zijn ook mensen die gewoon graag 1 kindje willen en niet meer. Vind het zo super voor je, hoe roze is je wolk inmiddels?
Thx voor je geruststelling. Ik had me laten vallen, omdat ik moest kiezen tussen “met volle vaart tegen de vangrail van de snelweg” of de berm in. Heb toen voor het laatste gekozen. Omdat ik het bewust deed heb ik me goed op kunnen vallen, maar de vaart sloeg uiteindelijk door naar mijn nek en kreeg daar wel een flinke klap op. Heb nu dus enorme spierpijn, maar ja daar is ook wel weer overheen te komen. Verder heb ik ook ewl last van mijn knie, maar denk dat dat gewoon met het skaten zelf te maken heeft gehad…
Paikea, ik vind het echt raar. Je zou eens moeten vragen of dat alleen is vanwege het beleid? Ze krijgen er geen cent meer voor nml om je zo vaak te laten komen. Hoe reeel is het om te verwachten dat komende ronde je ei veel eerder komt?
Mar, succes in het zkh en wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt. Wat heb je in zkh, reguliere controle?
Angeltje, succes met je sollicitatie.
Hey meiden,
zo een dagje VU amstedam zit er op!
we hadden om 10.30 een afspraak maar zijn om 8.30 vertrokken ivm file wat ook wel nodig was. We waren er om 10.00 [normaal rij je het in 25min.]
Erg aadige mensen daar. Heb de arts onze situatie uitgelegd en hij begreep dat we zelf een afspraak hadden gemaakt.
Echo gehad [zaten een stuk of 10 kleine eitjes! :o endat zonder mediciijnen. Volgens de ars echt pco beeld]
uitsrijkje gemaakt, bloed geprikt en veel vragen lijsten ingevuld.
Manlief moet 2 spermaonderzoeken doen.
2 okt hebben we een nieuwe afspraak en gaan we een plan van aanpak maken!
We hebben een goed gevoel over dit ziekenhuis en kijken uit naar het plan!
Nog even wachten dus maar da gaan we weer volop aan de gang!
Egni, wat fijn dat je met een goed gevoel teruggekomen bent!!!
Zoveel eitjes is idd PCO beeld. Dan rijpen er zoveel, maar doordat er zoveel rijpen hebben ze niet de mogelijkheid om volledig door te rijpen (bekijk het maar dat ze met z’n allen de hoeveelheid moeten delen, die normaal naar 1 eitje gaat). Het kan evt wel hoor, dat er 1tje doorrijpt, maar gebeurd niet vaak.
Fijn dat ze meteen zo gericht te werk lijken gaan. Ik vond het toen erg confronterend, maar aan de andere kant weet je wel heel snel waar je aan toe bent en maak je sneller meer kans op een zwangerschap.
Succes meis :hug: :-*
Egni Fijn dat je een prettiger gevoel bij het VU hebt! Dat schept zeker weer hoop en vertrouwen in de toekomst! Maar begrijp ik nou goed dat ze dus alle onderzoeken weer opnieuw gaan doen en niks overnemen van je oude gyn? Op zich wel goed, dat ze zelf een nieuw beeld willen vormen en niet op je vorige gyn afgaan. Aan de andere kant wel jammer dat je alles dan weer opnieuw moet laten doen. Maar goed, hopelijk komt er nu een beetje schot in de zaak en gaat het vanaf oktober met rappe schreden vooruit! Alles staat dan nu wel stil t/m oktober, je gaat in de tussentijd niet meer aan de hormonen?
Paikea Vreemd dat je nu al zo vaak naar het ziekenhuis moet… Je bent toch nog niet eens begonnen met de Clomid? Of heb je wel een redelijke eigen cyclus en willen ze daarom fm’s doen?
Mar Hoe is het bij de gyn gegaan? Hopelijk heeft die je gerust kunnen stellen! En nog bedankt voor je lieve kaart! :-*
Angeltje Hoe is je sollicitatie gegaan?
Hoestie met de rest?
Liefs,
Jippie
Hey ladies!
Egni: Fijn dat jullie zo’n goed gevoel hebben bij het VU A’dam! En op zich misschien btje dubbel dat ze alle onderzoeken weer gaan doen, maar dan heb je denk ik wel het meeste duidelijkheid straks!! Heb je het nog over je luteale fase gehad of komt dat in een volgend gesprek? Ben blij dat je weer zo positief klinkt nu!! Jouw tijd gaat ook echt komen hoor!! Heel veel succes alvast!! :-
Femmie: Vriendin van me heeft nog wild gesurvivald toen ze pril zwanger was en die loopt nu bijna gelijk op met me… Als er bevruchting zou zijn, dan zit het kindje nu nog zo goed weggestopt in je eileiders, die heeft zeker niets van die val gemerkt hoor!! Fijn dat je een eisprong hebt gehad en keurig op tijd ook zeg!! Dat duurde bij mij maanden joh met clomid, super!! Ik had een extra afspraak bij de gyn omdat ik zo’n rare buikpijn had trouwens…
Jippie: Geen dank :- Dacht, ik houd het eerst alleen bij een kaart, straks ga ik los hoor hahaha :mrgreen: Alles goed daar?
Alles was gelukkig goed hoor! Tis idd bandenpijn en het groeien van de baarmoder. Misschien ook een overblijfsel aan een navelbreuk die ikzelf heb gehad als baby. Hij denkt dat het wat littekenweefsel is dat mee-irriteerd, absoluut niet schadelijk voor het kindje alleen voor mij wat minder… Nog een echo gehad en alles was weer prima! Helemaal gerustgesteld… Over 2 weken weer terugkomen, die afspraak stond nog…
Angeltje: Laat je gauw weten hoe je solliciatie gegaan is?? Ben heel benieuwd!
Kusss
Mar
Femmie ik weet al 2 jaar dat ik pCO heb hoor!
Ik heb daarvoor al een lEO behandeling gehad en clomid en puregon.
Alleen was het weg maar lijkt het nu weer terug te komen.
Het was dus totaal niet erg om te horen.
Jippie ja het is standaard dat ze daar zelf weer allerlei onderzoeken doen. Ik vind dat ook juist wel lekker hoor.
Tja ik ga inderdaad niet meer aan de hormonen. Had het eigenlijk even met de arts willen overleggen maar dat ben ik vergeten :oops: maar denk dat het voor t bloedprikken ook beter is .
Het is 1,5 cyclus wachten want ik ben nu op de helft dus ik denk dat ik het zo laat. Ik wordt waarschijnlijk wel zelf ongi dus…
mar, alles goed? kon je gyn je geruststellen?
Paikea, wat heb je dan precies gedaan in het ziekenhuis?
Femmie, hoeveel dagen nog tot je ongi moet worden? spannend hoor! :thumbup:
:-*
Egni :oops: sorry, soms kan ik even niet uit elkaar houden wie nu wat heeft en hoe lang. Was vergeten terug te kijken naar de eerste pagina :oops:
Nou toch balen dat het terug is, maar goed, verder klink je postief! :thumbup:
Hoeveel dagen tot mijn nod? Ik tel ze niet af als ik eerlijk ben. Wil er niet te gefocused mee bezig zijn. Heb nu een halve week gehad vanaf de eisprong, dus anderhalve week nog. Ik weet wel dat het moet komen rond de maandag. Dus we kijken tegen die tijd wel wat er komen gaat…
Mar, ik geloof dat ik op zich niet mag klagen als ik het hier zo hoor. Wel leuk dat een vriendin van je gelijk oploopt.
Jippie, hoe is het met jou?
Meiden, even een vraagje. Ik had het zojuist en een medestopper over het wel of niet vertellen aan familie en vrienden.
Ik vind het zo moeilijk. Tot nog toe weet niemand van iets. Ik heb het wel met mijn vriend erover gehad, maar hij vond het allemaal niet zo dramatisch wat er gebeurd en wilde het liever nog even tussen ons tweeen houden. Ik heb enorm veel steun aan hem in zware tijden, dus daarvoor hoef ik het niet perse te doen.
Wel kan ik me voorstellen dat als mensen het achteraf horen, ze zich een beetje gepasseerd voelen en het vervelend vinden dat ze me niet hebben kunnen steunen.
Ik vind het zo ongelovelijk lastig. Moet ik het nu wel of niet vertellen?
Ik wil het er nog een keer met mijn vriend over hebben, maar ik weet zelf niet wat ik wil.
Wil denk ik iig deze ronde afwachten en dan verder kijken. Weet je, we hadden het altijd zo mooi voor ogen: spontaan bij de ouders binnen vallen en hun verrassen dat ze opa en oma worden.
Als ik het vertel is die verrassing totaal verdwenen en als we het vertellen en het is die ronde raak, baal je ook dat je het vertelt hebt en niet nog even hebt gewacht.
Meiden ik weet niet goed wat wijsheid is. Hoe zijn jullie hiermee omgegaan?
Hoi meiden, ik hou het even kort als jullie het niet erg vinden. Ik zit echt in een megadip op het moment. Ik heb het zo enorm slecht naar mijn zin op het werk, ik rijd echt bijna elke keer jankend naar huis… Als ik dan thuis kom ben ik zo gelukkig om Nordin weer te zien en denk ik ‘wat kan mij dat werk ook schelen.’ Maar de realiteit is dat ik er toch telkens weer heen moet en het me zoooo zwaar valt.
Ik snap ook echt niets van dit land. Aan alle kanten wordt er geroepen dat moeders aan het werk moeten. Waarom zijn er dan zo weinig werkgevers die zitten te wachten op part-timers met een kindje. De sollicitatie van vandaag was bij een heel leuk bedrijf, hele leuke functie, maar wat vragen ze dan van je?? Dat je de 1e vier maanden fulltime werkt en daarna pas voor 3 dagen in de week een duobaan met degene die terugkomt van zw.verlof. Belachelijk toch? Ik kan echt niet 4 maanden lang 5 dagen in de week gaan werken. Dan moet ik zo ontzettend veel van Nordin missen en dat is het me niet waard . M.a.w., dit is ook weer niets. Ik ben al zo ontzettend lang aan het solliciteren, het voelt echt alsof ik gedoemd ben om dit werk te blijven doen…
Sorry meiden, ik heb het echt even gehad. Ik kom later wel weer reageren (denk wel aan jullie hoor :-* ).
Liefs, Angeltje
Angeltje, meis toch…
Ik ken je gevoel zo goed. Iedereen roept dat het wel goed komt, maar daar heb je nu niets aan en dan moet je je elke keer naar je werk toe slepen. Daar wordt je zo ongelovelijk doodmoe van.
En dan zoek je een nieuwe baan en dat kost ook zo megaveel energie en dan heb je iets leuks gevonden, heb je de hoop dat het het eindelijk gaat worden en dan komen ze met zoiets!!!
Meis ik heb met je te doen, maar misschien dat je voor jezelf wel de keus kan maken of het geld wat je nu verdient je deze ellende waard is (ja tenzij je het gewoon echt nodig hebt natuurlijk)
Succes ermee meis :hug: :hug: :hug:
Angeltje, dat is zo vervelend. Je werk maakt toch een wezenlijk onderdeel van je leven uit. Kun je het financieel niet even trekken om ontslag te nemen? Dit is nl niet te doen. Kost emotioneel zo veel van je. Sterkte :hug:
Femmie, bij Kian wisten mijn ouders, mijn zus en een vriendin het. Nu alleen mijn zus en die vriendin. De behoefte om er over te praten is er nu niet meer zo. Volg je gevoel.
Egni, fijn dat je gevoel goed is. Jammer dat jullie pas in oktober weer terecht kunnen. Het lijkt nog zo lang.
Mar, fijn dat alles goed was.
Ik had nu dezelfde gyn als bij de nacontrole. Hij was nu wel wat vriendelijker dan toen.
De bloeduitslagen waren goed (schildklier, FSH en oestradiol).
Het baarmoederslijmvlies was nog erg dun. Rechts was een grotere follikel te zien. 14 mm bij 14 mm. Verbazingwekkend. Ik geloof nog steeds dat een follikel bij mij heel lang doorgroeit, dat dat het probleem is. Maandag weer terug. Ik weet dat ik een eisprong heb zonder clomid.
Paikea, wat goed dat je zonder clomid al hard op weg bent! Ik ben benieuwd hoe het maandag is. Duim voor je dat het deze ronde je lichaam het zelf weet te doen.
Hé meiden,
Ik ben er nog hoor. Eerste werkweek gehad maar ik weet echt niet hoe ik die weken door moet gaan komen. Dan moet je zo blij zijn met een zwangerschap, maar ik voel me steeds zo klote. Ik neem om 4 uur medicijn in, dan kan ik heel rustig om half 7 opstaan. Dan sleep ik me naar mijn werk, zie daar de dag door te komen en ga tegen half 6 naar huis om op de bank te vallen. Dan tegen die tijd raken de medicijnen uitgewerkt en hoef ik niks meer te doen want dan is t foute boel. Dus dan om 8 uur richting bed en volgende dag hetzelfde liedje. Mag er maar 1 per dag, maar heb er dus donderdag speciaal 1tje extra genomen om maar naar mijn bevallen dinnetje te kunnen. Gister hele dag op bed gelegen en vooral geslapen, dan tegen de avond medicijn om op feest te kunnen en vandaag medicijnloos, want ik mag eigenlijk niet elke dag. Nou dan eet ik ontbijt op bed en zodra ik opsta gooi ik t er dus weer uit. Heb nu al achterstand op werk, omdat ik 's avonds niks meer gedaan krijg en alles wat ik doe na werk of in t weekend is dus teveel. Dan is t weer misselijk, minder eten, overgeven en daardoor weer steeds duizeliger en dan lig ik t liefst. Dus ik ben er wel, maar dus even niet. Dinsdag over een week gyn, toch maar eens aankaarten want dit kan toch niet normaal zijn, ik kan zo helemaal niks, net alsof ik steeds mijn eigen grens overga. En dan ben ik ook nog steeds onzeker, die 11 weken echo duurt een eeuwigheid en pfff, ik zie t gewoon allemaal even niet.
Sorry, ik reageer dus ook even op niemand, even ego, maar ik heb t gewoon gehad. En dan ben ik bang dat ik nu steeds te ver ga en dat beebje daar last van heeft ofzo. Kortom, nog niks rose wolk en genieten…hoop zo dat dit met 12 weken over is…bah.
Dikke kus,
Wienie
Hey ladies!
Angeltje: Wat balen zeg meissie Snap je dip momenteel. Tis zo moeilijk om er tussen te komen als parttimer. En wat een achterlijke eis dat je eerst een tijd fulltime moet komen. Alsof je dat zomaar even combineert? Ik weet hoe het is om elke dag met lood in je schoenen aan het werk te gaan, het breekt je echt op. En het ligt zeker niet aan jou hoor, dat moet je niet denken!! Ik hoop dat er gauw wat moois op je pad komt, dat je ligt en wat te combineren valt. Heel veel succes en een dikke kus :-
Paikea: Fijn dat alle uitslagen goed zijn! En dat langzame groeien van je follikel is voor mij herkenbaar, ik had ook een late eisprong en korte luteale fase (soms 3-4 dagen) Daarom kreeg ik pregnyl en later ook nog es progestan. Maar jij hebt uit jezelf al groei, zonder clomid. Dat is denk ik een “voordeel.” Ik hoop dan ook echt dat als het zo niet lukt, clomid dat laatste zetje zal geven en je eitjes sneller laat groeien! Succes, komt allemaal goed. Fijn dat er weer een begin is!
Femmie: Wij hebben het aan onze ouders en broers en zussen verteld toen we wisten wat er aan de hand was. Ik heb er acheraf geen spijt van gehad, en vooral van mijn kant van de familie veel steun gehad. Ook weleens onbegrip maar dat blijft helaas altijd in deze situatie denk ik. Het meeste komt voort uit onwetenheid bij mensen, maar het kan je wel kwetsen. Heb je het er nog over gehad met je vriend?
Wienie: Jeetje, 't zit niet echt mee he? Sterkte, hoop dat als je eenmaal de 12 weken gehad hebt je je beter gaat voelen. Ik merk het verschil wel goed nu. Maar daar heb je nu niets aan natuurlijk. Beterschap en niet teveel hooi op je vork nemen hoor!! Hopelijk kun je toch gauw op die roze wolk klimmen :hug:
Hoe is het met de rest van de meiden? Tis een beetje rustig hier heb ik het idee. Hier is alles goed hoor! We hebben via MP heel goedkoop mooie meubeltjes gevonden (white wash) en zijn een beetje aan het oververven geweest. Bijna klaar! Resultaat mag er wezen, als zeg ik het zelf! Verder vandaag lekker relaxen in de tuin! We hebben sinds een paar dagen een jong katje om ons huis scharrelen. Hij is zo aanhalig maar zo mager! Niemand weet van wie hij is! Hebben zelf al 2 katten anders had ik hem gehouden. Gisteren hebben we hem maar eten gegeven, want hij had mega honger… Als het nog langer duurt bellen we de dierenbescherming…
Fijne zondag nog!
:-
Mar
Wienie, :hug:
Meis, ik hoop dat je je snel beter voelt. Dit is niets zo. En anders maar gewoon ziek melden op het werk hoor, al kan ik me voorstellen dat je dat niet zomaar gaat doen, maar ja, dit is ook niet zomaar hè. :-
Sterkte iig en dat je je snel beter mag voelen :-
Mar, ja heb het er met mijn vriend over gehad. Hij vind het niet nodig om te vertellen, omdat hij het voelt als een belasting voor anderen. Hij bedoelt dan dat anderen waarschijnlijk daardoor teveel bewust gaan letten op wat ze wel of niet zeggen, ons zielig gaan vinden enz…
Dat is dus idd ook mijn dilemma. Op zich gaat het goed zoals het nu gaat, enige is dat ik me een beetje zorgen maak over of mensen zich gepasseerd zullen voelen als ze het pas achteraf horen.
Iig, als ik het wel wil vertellen staat hij ook volledig achter me.
Keus is dus aan mij :roll:
Heb je ook foto’s van de meubeltjes? Altijd leuk om te bekijken.
En wat schattig zo’n klein ding. Ik zou hem ook zo in huis willen halen.
Als het te lang duurt kan je ook de dierenambulance bellen, die kunnen ook kijken of ie gechipt is en waar ie thuis hoort (zal de dierenbescherming trouwens ook wel kunnen denk ik)
Femmie Wij hebben heel erg lang gewacht met het inlichten van familie en vrienden, toen waren we al wel 2 jaar bezig. Ik vind zoiets toch erg persoonlijk en je moet wel een bepaald vertrouwen in mensen hebben, want niet iedereen gaat er goed mee om. Je kunt ook vreselijk gekwetst worden, en dan soms juist door de mensen dicht om je heen waar je het niet van verwacht. Dus uiteindelijk hebben we het ook binnen een heel klein groepje gehouden. En ik vind helemaal niet dat je mensen passeert of dat je verplicht bent om iets te vertellen. Het is toch een privé-kwestie? Jij bepaalt zelf of je het kwijt wilt en aan wie, en verder hoeft niemand daarover te oordelen, dat is jullie beslissing!
Mar Ik ben erg benieuwd hoe de meubeltjes zijn geworden! Plaats je eens wat foto’s? Hebben jullie het wit geverfd of een andere kleur? Mooie buikfoto had je geplaatst op het showforum! :inlove: Hoe gaat het met het katje?
Wienie Op deze manier is het zeker geen pretje en is de roze wolk heel ver te zoeken! Ik denk ook dat je beter even naar de huisarts kunt gaan of naar je gyn. Ik denk dat het niet helemaal normaal is, als je zo weinig kunt doen en zo duizelig en misselijk bent, amper iets kunt eten, enz. Dat lijkt me niet zo gezond voor jou! Voor de beeb zal het wel meevallen, want die gebruikt jouw lichaam en reserves. Maar dit kan zo ook niet doorgaan, meis… Ik hoop dat er snel verbetering komt. Probeer voor ogen te houden, dat het waarschijnlijk met een paar weekjes over is! Hopelijk veel sneller! Knuf voor jou! :hug:
Paikea Hee, dan heb je helemaal zelf een fliekeltje gekweekt! Goed, zeg! Anders met een beetje hulp van Pregnyl de eisprong opwekken en dan maar duimen! Succes morgen bij de gyn!
Angeltje Dikke knuf voor jou! Ik begrijp je maar al te goed, ik zit in eenzelfde soort schuitje. Ik zoek ook al tijden werk, maar ook niet te combineren met alle ziekenhuisbezoeken. Nu wil ik ook nog graag werken t/m februari, maar ik weet niet waar ik iets moet vinden. Iedereen eist maar dat je elke seconde van de dag beschikbaar bent, maar dat is nooit wederzijds wat de kant van de werkgever betreft… Jij moet flexibel zijn, maar zelf zijn ze het absoluut niet. Flink kl*te allemaal! Ik hoop dat je snel iets anders vindt, wat meer geschikt is! :hug:
Mouse Hoe is je IUI gegaan afgelopen vrijdag? Heel veel succes met de wachtweken, ik duim volop!
Hoe gaat het met alle anderen? Inderdaad rustig hier…
Liefs,
Jippie
Jippie jij ook bedankt voor je reactie. Ik herken idd wel eea van wat je schrijft. Wat paikea ook al schreef, “volg je gevoel”
Het is lastig om mijn gevoel te bepalen omdat het vertroebeld door andere emoties, maar je hebt helemaal gelijk, het is een prive kwestie en we bepalen zelf om welke reden dan ook of en wat we wel vertellen. Ik moet dus het, “ja maar wat zal een ander daarvan vinden” eruit filteren (mijn vriend zei eigenlijk hetzelfde als jij zei)
Ik wacht zoiezo deze ronde af en dan kijken we daarna wel hoe ik me erbij voel. Op zich heb ik de steun niet echt nodig voor mijn gevoel. Mijn vriend staat volledig voor me klaar en voor mensen die echt weten hoe ik me voel, moet ik hier zijn.