Mouse, dat is balen zeg. Telt dit nu als een ivf-poging? Misschien toch nog een kleine kans dmv IUI.
Hier het eerste bezoekje van de vele die nog gaan volgen achter de rug. Man moet toch echt zijn bijdrage doen. Zal ik vanavond maar eens met hem bespreken. Ze heeft een uitstrijkje gedaan en op de echo was inderdaad nog niks te zien. Toch moet ik vrijdag weer terugkomen.
Mouse, rot meid. Ik snap dat je er van baalt. Maar aan de andere kant, wie weet wat de IUI idd zal doen… Dan gaan we daar toch gewoon heel hard voor duimen :thumbup: . Dikke knuf :-* .
Vanmiddag om 13:50 naar de huisarts, ben benieuwd wat hij gaat zeggen over mijn cyclus…
Tot later!!
Angeltje
Even kort, mijn beste dinnetje is gister bevallen…veel te vroeg, moest nog 5,5 weken, maar alles is wel goed! Die kleine moet nog wel tijdje blijven, maar gelukkig alles oke! Heb dus gsiter weinig geslapen, was zelf helemaal hieperdepieper en nu en ik zo moe en zo misselijk, net mijn grens over geweest denk ik.
Jippie, super nieuws!!! Fijn he!!! Geniet meid!!!
Mouse, balen zeg, wel fijn dat je iui mag doen! Succes!
Andere meiden, dikke knuf!!!
x wienie
Hoi meiden,
Daar ben ik dan weer eens wat uitgebreider. Sorry, dat ik niet wat vaker kom, maar ik ben echt zoooo moe. Dus dan blijft uitgebreid reageren er vaak bij. Hopelijk voel ik me over een paar weekjes weer wat beter! Ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties nav onze eerste echo! Dikke kus voor jullie allemaal! :-
Mouse Wat ontzettend balen dat er maar één follikel is doorgegroeid! Maar met zo’n lage dosis zit dat risico erin, helaas. Wij hadden het zelf ook met de ICSI, toen zijn ze ook erg voorzichtig geweest met de hormonen door de overstimulatie met de IVF. Ging ik ook van 30 follikels naar maar vier… Wel goed dat het nu omgezet wordt naar een IUI. Je kunt beter nu IUI doen, dan een kans met IVF te verspelen, dat zou ook jammer zijn! Ik zou het bij het ziekenhuis nog wel even navragen of ze alles dan ook als IUI willen rekenen, ook het hormoongebruik. Anders heb je de kans dat je verzekering het wel als een volledige IVF rekent en dan ben je een kans kwijt. Onze verzekering (CZ) is daar heel erg streng in, en sommige andere maatschappijen ook… Mag je de cyclus na de IUI dan meteen weer met een nieuwe IVF-poging beginnen, of moet je dan eerst weer wachten? Alvast heel veel succes vrijdag!
Wienie Gelukkig gaat alles goed met het beebje van je vriendin! Geen nare bijkomstigheden door de te vroege bevalling? Ik hoop dat het kindje snel mee mag naar huis! Hoe gaat het verder met jou?
Angeltje Hoe is het vanmiddag bij de huisarts gegaan? Fijn dat Nordin 's nachts in elk geval weer goed slaapt. Hopelijk gaat het overdag ook snel wat beter en is de verkoudheid snel weer over! :hug:
Paikea Balen dat jullie toch weer een zaadonderzoek moeten laten doen. Maar goed, dan heb je daar ook maar weer duidelijkheid over, toch? Vrijdag dus weer terugkomen of er wat groeit? Heb je deze cyclus weer Clomid gehad?
Woezeltje Ik kan me voorstellen dat het op je werk weer even wennen was. Al die drukte weer & het missen van Luna overdag. Gelukkig doet ze het verder goed bij je moeder, dat scheelt dan weer! Ik ben blij dat je minder moe bent, ik hoop wel dat je snel weer wat beter slaapt! Luna heeft het er dus maar druk mee, ze klinkt als een heerlijke meid! :inlove:
Mar Bedankt voor je smsje en je lieve berichtjes! :- Helaas heb ik problemen met het versturen van smsjes. Zoals je al eerder gemerkt hebt, schijnen ze vaak maar voor de helft aan te komen. En sinds gisteren krijg ik helemaal geen smsjes verstuurd, vandaar dat je niks meer teruggekregen had. Ik heb al een mailtje naar Vodafone gestuurd om om opheldering te vragen. Jeetje, jij bent alweer ruim 14 weken zwanger. Zodra je de 12 weken voorbij bent, gaat het ineens snel voor mijn gevoel. Ben je al druk aan het genieten en aan het rondkijken voor babyspulletjes? Is het nog gelukt met het kopen van dat ene babykamertje via MP? Zijn jullie in huis verder nu klaar?
Kaatjes Lief dat je weer eens even langskomt & bedankt voor je felicitaties! Jouw zwangerschap schiet ook alweer aardig op! Nog gefeliciteerd met het feit dat het een jongetje is! Ik heb op het forum ook al verschilllende buikfoto’s van je gezien, erg mooi! :inlove:
Bagheera Hoe gaat het met jou? Alles ook goed met Kimberly?
Femmie Wat vreselijk balen dat jullie een slechte uitslag hadden van de samenlevingstest! En dan alles ook nog op zo’n stuntelige manier gegaan, ik snap dat je er even helemaal doorheen zit… Alleen is het wel zo dat de samnlevingstest niet erg betrouwbaar is en veel gyn’s doen het al niet meer, omdat het achterhaald is. Bij ons is één samenlevingstest gedaan en dus ook niet één zaadje gevonden. Maar later bleek wel degelijk dat de zaadcellen wel op de plek van bestemming kwamen en zelfs 4 dagen na onze laatste kluspartij hebben ze nog voor een (gedeeltelijke) bevruchting gezorgd. Helaas is dat geëindigd in een vroege miskraam. Maar voor ons was dat wel even een bevestiging dat ze ondanks de slechte samenlevingstest wel op de goede plek kwamen! Dus niet al te erg getreurd als de uitslag niet goed is. Bij jullie is de zaadkwaliteit prima in orde, dus eigenlijk nog minder redenen voor zorgen. Hoe is de tweede test gegaan dan? Heel veel succes & de moed nog niet opgeven, hoor! :hug:
Janine Hoe gaat het nu met je blaasontsteking? Ik hoop dat de medicijnen goed aanslaan en je snel minder last hebt! Beterschap! En hoe is het met de rest?
Pooh Hoe gaat het nu met jou?
Wij zijn natuurlijk nog steeds superblij na de goede echo van gisteren. We zijn stiekem al een beetje begonnen met fantaseren en genieten. Het voelt allemaal wat echter, nu je eenmaal de bevestiging hebt gehad, weet dat het goed zit en je duidelijk een hartje hebt gezien & gehoord. Maar het blijft heel onwerkelijk na die lange tijd en alle behandelingen…
Liefs,
Jippie
Hierbij onze echo nog van gisteren. Hij is niet heel erg duidelijk, maar even voor het idee. Rechts in de baarmoeder zie je aan de zijkant een langwerpig iets zitten, dat is het kindje. Helaas is de foto niet duidelijk genoeg om te zien waar het hoofdje zit, onder of boven, en je ziet ook nog geen armpjes en beentjes. Het rondje scheef links boven het kindje is niet het hoofdje maar het dooierzakje. Als je heel goed kijkt, zie je een strengetje van het dooierzakje naar het kindje lopen. Het hartje is op deze foto ook niet te zien, maar dat zag eruit als een heel klein wit stipje, dat knipperde. Deze echo is dus van 7w4d.
Groetjes,
Jippie
Woezel, fijn te horen dat de werkdag weer meeviel en dat Luna 't weer super deed bij oma!!
Grappig, je verhaal over Luna’s gymoefening
Mouse, jammer dat er te weinig eitjes waren, maar ze doen idd in ieder geval wat. Succes vrijdag :kaars:
Paikea, krijg je vrijdag ook meteen je uitslag van 't uitstrijkje? Ik zal voor je duimen, succes!!
Angeltje, wat zei de huisarts?
Wienie, gefeli met je dinnetje! Je hebt niet verteld of 't een meisje of jongetje is (mss was dat al bekend!!). Doe rustig aan, je hebt je energie hard nodig hoor!!
Jippie, jij ook bedankt voor je leuke opmerking! Wat 'n mooie en duidelijke echo! :inlove: Geniet lekker en doe rustig aan. Vermoeidheid hoort erbij, ik weet nog dat ik zo moe was, dat ik alleen maar kon huilen, maar 't ging over hoor (pas na 16 weken, maar toch). Genieten op de bank, in bed, in bad, etc, kan ook he!! :mrgreen:
Vandaag 'n wipstoeltje gekocht, in de aanbieding en pas precies bij de kleur van onze bank! Helemaal wat we wilden dus.
Waarom is babyspullen kopen zo megaverslavend?? :oops:
Verder alles goed, kleine beweegt zo veel dat ik er echt van kan genieten! Sjef is gisteren langs me op bed speciaal zo gaan liggen, dat hij ook 't getrappel door m’n buik kon zien! :inlove:
Liefs, Kaat
Angeltje: hoe was het bij de ha???
Mouse: o meid, wat balen Blijkbaar idd te weinig hormonen gespoten. Ik ben wel blij dat je dan toch IUI mag doen! Dan heb je in ieder geval nog een kans en is het geen gemiste kans! Hopelijk is genoeg en alles wat je nodig hebt!!! Ik duim me suf voor je! :-
Paikea: dus z egaan het hele traject dat je voor Kian hebt gehad weer opnieuw doen?? Alles weer opnieuw controleren? Jeetje… Nou hopelijk wil je man er ook gewoon weer aan mee werken. Dat is toch wel het minste wat hij kan doen toch? Heel veel succes!!!
Wienie: gefeliciteerd met je vriendin!! Gelukkig dat alles goed is gegaan ondanks dat het zo vroeg geboren is! :thumbup: Wanneer ga je kijken?
Jippie: nou ik vind het een hele duidelijke echo hoor!!! Het is duidelijk te zien!! O, wat zullen jullie idd genieten zeg!!! Ik ben zo blij voor jullie!!! :-
Kaatjes: ja, heerlijk he babyspullen kopen!! En het blijft leuk, ook als het geboren is… :mrgreen: Lekker kleertjes scoren en andere leuke dingen!! Mijn grootste hobby hoor!!!
En ja dat getrappel in de buik voelen is geweldig maar zien is ook heel speciaal! Dat je buik gewoon beweegt door een mini mensje in je buik! Zo geweldig mooi!
Nou ik heb weinig te melden. Lekker weer weekend!!
Liefs Woezeltje
Okee meiden, ik heb de stap gezet:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1829432#1829432
Wie gaat er mee???
Liefs Woezeltje
Ik heb gereageerd!
Liefs,
Jippie
Hihi Woezel, goed inititiatief :mrgreen: . Ik ga eerst even reageren hier en dan daarna regelrecht naar het meetingtopic hoor .
Jippie: wat een mooie echo. Ik kan me goed voorstellen dat je echt in een roes zit na al die tijd. Zo onwerkelijk. Maar het is toch echt zo, heerlijk he? :inlove:
Kaatjes: geweldig he, die babyspullen. Ook ik kan blijven kopen hoor!! En geweldig als je buik zo beweegt he, dan wordt het voor de man ook iets tastbaarder wat daar binnen allemaal gebeurt…
Wienie: gelukkig dat alles goed is met het kindje van je vriendin. Wat is het geworden en hoe heet het? En jij rustig aan nu he :naughty: , even bijkomen.
Paikea: wel rot dat je vriend weer opnieuw zin bijdrage moet doen, maar goed, jullie willen dit samen dus hij zal er niet moeilijk over doen toch? Succes alvast vrijdag!! En is de verkoudheid van Kian al weer wat minder?
Mouse: ik kom hier voor het weekend niet meer denk ik. Alvast heel veel succes vrijdag!!! Ik hoop dat het op deze manier lukt en IVF helemaal niet meer nodig is :thumbup: .
Mar: hoe is het met jou? Je zit zeker weer met die Angelsound op je buik he? :mrgreen: En heb je al wat spulletjes voor de beeb gekocht? Lekker genieten hoor meis!!
Janine: hoe is het met de blaasontsteking? Hopelijk doet het niet zo’n zeer meer .
Femmie: hoe is het nu meis? Ik kan me bij Jippie aansluiten w.b.t. de samenlevingstest hoor, hang jezelf daar niet aan op. De meeste gyns voeren deze idd niet eens uit omdat het niets ‘bewijst’. Blijven klussen dus hoor!! Ik duim voor je!!
Pooh: het is idd moeilijk om te zien hoe iedereen om je heen maar probleemloos zwanger lijkt te worden en overal dikke buiken te zien. Maar geloof me, het is ook echt voor jou weggelegd!! Daar moet je op blijven vertrouwen en hoop uit putten. En schaam je ook niet als je het soms even niet meer ziet zitten, het is ook niet niks allemaal. Dikke knuf.
Bagheera, Egni, hoe is het met jullie?
Vanmiddag bij de ha geweest en met Nordin is alles goed. Echt een zware verkoudheid maar het moet vanzelf overgaan. En ik heb een doorverwijzing gehad voor de gyn. Volgende week dus maar een afspraak maken…
Nou, ik ga nog even genieten van de rust hier in huis en me weer geestelijk voorbereiden op 2 drukke werkdagen :? .
Tot snel,
Liefs, Angeltje
Hey lieve meiden,
sorry dat ik al een hele tijd niks van me heb laten horen! :oops: :oops:
Ik kan niet goed uitleggen waarom maar ik kon het even niet opbrengen hier te schrijven ofzo. Ik denk dat het ook wel een beetje komt door alle zwangere hier. Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd ik gun het iedereen hier echt van harte want ik weet hoe het voelt als het niet lukt om zwanger te worden als je het heel graag wilt en jullie zijn hele lieve meiden dus :-* .
Ik heb deze maand ook weer even geen medicijnen geslikt omdat ik wil afwachten wat ze in a’dam zeggen.
Het wordt hopelijk een soort nieuwe start, nieuwe ronde, nieuwe kansen, zo zie ik het.
vrijdag moet ik er al heen.
Ik lees nog wel mee hoor. En denk dat ik straks heus wel weer wat vaker kom en jullie steun weer nodig heb. :oops:
Jippie, wat ontzettend fijn zo’n mooie echo, echt super jullie hebben het verdiend!! Ga er maar goed van genieten! Ik hoop dat je je snel niet zo moe meer voelt!
wienie rustig aan doen hoor denk aan jezelf! Jij ook zo’n mooie echo gehad geweldig hoor!!! geniet ervan!
mouse, wat jammer zeg maar een ei en dus geen ivf echt balen1 Ik hoop dat de IUI gewoon genoeg is. Het is een kans dus :thumbup: :-
paikea, super dat jullie weer gaan beginnen, spannend! Lastig dat ze weer allerlei onderzoeken moeten doen en balen dat je hubbie dat niet zo ziet zitten. hopelijk ziet hij in dat het voor een goed doel is en is het gewoon weer snel raak!
woezel, lekker weer weekend! Ik ook! Je zit al snel weer in het werk ritme he? Ik heb ook net twee weken vrij gehad.
Goed dat je het meeting topic weer bent begonnen ik kijk nog even wat ik doe omdat ik niet goed weet wat de toekomst brengt.
angel, jij ook weer naar de gyn!? ga je weer beginnen? super!
fijn dat het goed is met nordin! werkse morgen!
:-
Angeltje, toch fijn te horen dat 't niet ernstig is met Nordin. Nu maar hopen dat 't gauw over is. Beterschap met je kereltje.
En 'n verwijzing naar de gyn, hoop dat die je gauw verder kunnen helpen.
Egni, logisch en herkenbaar hoor. Neem lekker de tijd voor jezelf, da’s toch 't belangrijkste!
Succes vrijdag.
Hallo,
Woezel, goed initiatief om de meetingtopic weer te openen. We moeten elkaar nu zo onderhand wel een keer live gaan zien hoor.
Angeltje, sterkte met Nordin! En spannend binnenkort weer naar de gyn. Die sierraden foei :naughty: hoe kun je ons nu vergeten??? Nou ja ook wel een opluchting want ik ben niet zo handig, dus nu hoef ik niet in de stress dat ik geen fatsoenlijk sierraadje gefrobelt krijg :mrgreen:
Egni, zo herkenbaar meis. Ik hoop idd voor je dat A’dam een nieuwe start wordt, die snel tot mooie resultaten zal leiden. Sterkte! :-
Jippie, mooie echo! Ja, nu is het toch wel heel echt hè ga er maar lekker van genieten! Ik zal zeker in het ziekenhuis nog even navragen of ze het als iui aanmerken en toch ook maar de verzekeraar checken. Zou wel zonde zijn als er nu een kans is ‘verspeeld’ , maar hoop stiekem natuurlijk dat er straks niets meer nodig is.
Wienie, gefeliciteerd met de bevalling van je vriendinnetje! Gelukkig alles goed met het beebje! Kun je je al voorstellen dat je straks zelf zo’n kleintje in je armen houdt?
Femmie & Pooh, jullie gevoelens zijn zo herkenbaar voor ieder van ons hier denk ik. Laat ze maar gewoon toe. Het komt bij vlagen is mijn ervaring en soms ook erg onverwachts. :hug:
Paikea, succes weer bij de gyn en hoe heeft hubbie gereageerd op de mededeling dat ze hem toch verwachten?
Kaat oooh zo verslavend :roll: zelfs nu lukt het me nooit om te winkelen zonder iets voor Brent te kopen :inlove: Vaak zelfs dat ik iets voor hem koop en niks voor mezelf. Dus be prepared! dat virus raast voorlopig nog wel door je heen :- En dat trappelen vond ik ook zo geweldig, steeds een kleine bevestiging dat alles nog goed is daarbinnen!
Mar, jij ook al aan het shoppen geslagen? Wat voor babykamertje heb je oop het oog? Leuk om dat helemaal in te gaan richten hè. Nog een paar weekjes en ook jij gaat je beebje echt voelen. Genieten meis! :-*
Janine, helpt de medicatie goed voor je blaasontsteking? En hoe bevalt je nieuwe groep? Waar zit je ergens in je cyclus?
Meiden dank voor jullie lieve berichtjes en willen jullie morgen om 14.00 uur aan ons denken, dan is de iui. Gisteren trouwens nog wat meegemaakt! Ging met mijn hartsvriendin naar de film en eerst bij haar eten. Heb ik net het hele verhaal gedaan over mijn ene ei, krijg ik bij het eten een servetje met (je gelooft het niet) paasEITJES! :shock:
Mouse
Mouse, wel humor toch. Ik duim zeker voor je morgen.
Woezel, goed initiatief. Ik heb gereageerd.
Angeltje, gelukkig niks ernstigs bij Nordin. Het gaat al beter met Kian zijn verkoudheid. Jij dus ook weer naar de gyn. Heb je al gebeld?
Egni, logisch hoor. Ik ben benieuwd naar morgen. Succes.
Jippie, ik zou zeker volop genieten nu hoor. Anders heb je achteraf spijt. Ik vond de eerste weken ook heel speciaal.
Ik heb het vriend voorgelegd en hij reageerde eerst met no way, geldklopperij en ik doe het niet. Na een uurtje kwam hij er toch op terug. Even zijn polisvoorwaarden bekeken en hij gaat het toch doen. Wanneer weet ik niet, maar ik herinner hem er wel eens aan. Zouden die regels van de zaadanalyse zo nauw volgen (3 dagen niet doen en niet langer dan 7 dagen wel gedaan)? Omdat hij dit niet plant en we het natuurlijk wel willen doen als we zin hebben.
Ik slik trouwens nog geen clomid. Op zijn vroegst pas volgende maand.
Ik weet ook nog niet wanneer de uitslag van het uitstrijkje er is. Ik moet er nu zo vaak komen, dat ik het wel merk. bij ieder bezoek wordt eerst altijd in de pc gekeken voor nieuwe uitslagen.
Hai meiden!
Mouse: Aaah balen hoor :hug: Maar fijn dat jullie iig IUI mogen doen nu! Wie weet wat dat brengt… We duimen weer voor je hoor :thumbup:
Grappig van dat paasei-servertje trouwens haha :mrgreen: It’s a sign!!!
Paikea: Fijn dat je vriend nu wel ‘om’ is. Maar hoe het precies zit met de onthouding voor zo’n analyse weet ik eigenlijk niet meer. Vlgs mij mochten wij het 3 dagen niet doen…
Jippie: Wat een mooie echo van jullie frummeltje meid :inlove:
Dat gevoel dat je krijgt als je je kindje zo op het scherm ziet is zo bijzonder he!! Wacht maar tot de 12 weken echo, die is helemaal geweldig, toen hield ik het ook bijna niet meer droog hoor!! En nu echt gaan genieten hoor van deze tijd samen met je hubbie! Weten mensen in jullie omgeving het al of houden jullie het nog stil tot de 12e week?
Enne, dat van die smsjes had ik al door idd, geeft toch niet lieverd :-
Kaatje: Jaaa, baby-shoppen is zeer verslavend idd!! Hihi, ik ben nu al een btje verslaafd :mrgreen:
Wat fijn zeg dat je jullie beeb nu dagelijks voelt en je hub hem ook kan voelen, kan niet wachten totdat moment! Gaan jullie ook geen pretecho meer doen eigenlijk?
Angeltje: Fijn dat het niks ergs is met Nordin. Beterschap hoor!! Hoop dat het snel beter zal gaan! Blij dat je arts je door heeft verwezen naar de gyn, hoop dat je gauw duidelijkheid zult hebben meis!
Woezeltje: Hier nogmaals even een dikke smakkerd voor je lieve kaartje :-
Fijn dat Luna het zo goed doet met je moeder, maar kan me heel goed indenken dat het weer erg wennen is… Lekker dat je nu al weekend hebt, ga ervan genieten!!!
Egni: Heel begrijpelijk dat je je zo voelt, daar moet je ook gewoon voor uitkomen hoor dat snappen we allemaal… Hoop echt dat het jullie nu gauw gaat lukken na de overstap, dat verdienen jullie zo ontzettend!!
Veel sterkte en we zijn er voor je hoor!!
Bagheera: Hoe is het daar?
Nou meiden, ik heb morgen even een extra afspraak met de gyn gemaakt. Het zal wel niks zijn maar mijn buik trekt zo ontzettend. Heb het gevoel dat mn navel strak staat en het steeds rechts onder erin ‘schiet’. Is dit herkenbaar voor sommige meiden rond deze tijd?? Bandenpijn? Vind het echt heel vervelend voelen. Heb verder weer een horrible night achter de rug met alleen maar nachtmerries, het lijkt wel alsof dat steeds erger wordt. Net tot 11 uur op de bank maar wat bijgeslapen…
liefs
Mar
Mar Hoestie daar, meis? Goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt bij de gyn. Als je je zorgen maakt, of iets wilt weten, moet je gewoon gaan. Daar zijn ze voor! Ik weet niet wat jij precies bedoelt met dat het “erin schiet”? Ik heb wel, en als sinds een paar dagen na de terugplaatsing, dat als ik een plotselinge of verkeerde beweging maak, of bijv lach/nies/hoest/snuit, dat er een soort spierpijnkramp in mijn buik schiet. Eigenlijk hetzelfde principe als er kramp in je kuit schiet. Het doet ontzettend pijn, je klapt bijna dubbel en het houdt een paar tellen aan. Het schijnt dat het totaal geen kwaad kan en dat het met de banden te maken heeft. Lijkt datgene wat jij hebt daar op, of is dat weer heel anders? Vervelend dat je steeds van die nachtmerries hebt! Lijkt me heel erg naar… Hopelijk slaap je snel weer wat beter! Succes morgen bij de gyn, ik hoop dat je er wat aan hebt & dat het niks vreemds is. Maar dat zal vast niet! :hug:
Paikea Ik ben heel blij dat je vriend toch besloten heeft om mee te werken aan de onderzoeken. Het moet nu eenmaal, dus het is niet anders. En ik neem aan dat hij ook nog een kindje wil, en niet alleen jij, dus dan wel zo leuk als hij ook een beetje meewerkt. Ik weet dat het niet leuk is, zeker voor een man niet, maar goed… Het resultaat mag er ook zijn, toch? Bij ons mag je 3 tot hooguit 7 dagen voor het zaadonderzoek geen zaadlozing gehad hebben. Zit je korter, of langer, dan is dat negatief voor de uitslag. Dan zitten er of te weinig zaadcellen in, of de kwaliteit is niet meer optimaal. Soms is het dan inderdaad even rekenen van tevoren en een keer verplicht klussen om uit te komen qua dagen. Wanneer moest je ook alweer naar de gyn, morgen?
Mouse Tuurlijk gaan we hopen en ons suf duimen dat de IVF straks niet meer nodig is! Zou wel wat zijn, zeg! Is het prikken van de Pregnyl goed gegaan? Soms best een naar gevoel, omdat het zo’n dikke vloeistof is. Maar als je het heel erg langzaam inspuit, is het wel te doen. Moet je dan morgenochtend eerst het spermamonster naar het laboratorium brengen, of moet het daar en dan een paar uren later de inseminatie? Van de inseminatie voel je niet zo veel, als alles goed gaat. Soms duurt het even voordat ze het slangetje goed door je bm-mond heen hebben, door het geprik kun je soms een beetje ongikrampen krijgen. Het inspuiten is zo gepiept, dat kan een beetje kriebelen. Alvast heel veel succes & ik ga zeker aan je denken morgen om 14 u! Zet 'em op!
Kaatjes Ik kan me helemaal voorstellen dat het verslavend is om babyspulletjes te kopen, het is ook allemaal zo lief en zo klein! :inlove: Geniet ervan, meid!
Egni Ik snap je helemaal, meis! Tuurlijk herken ik dat gevoel en ik heb het ook vaak gehad. Dan heb je gewoon geen zin om al die verhalen aan te horen en te reageren. Soms kun je het gewoon niet opbrengen! :hug: En het is nu inderdaad even een zwangerschapsboom op ons topic, in een keer weer drie erbij. Ik denk dat we er ook heel erg om moeten denken dat het niet een zwangerschapstopic wordt! Ik merk toch dat ik vaak behoefte heb aan bepaalde info van Mar of Wienie of van anderen hier die al zwanger zijn geweest, en dan ga je dat hier vragen. Eigenlijk moet dat gewoon in een pbtje of via de mail. Voor de rest is dat gewoon te confronterend… Daar kan ik best om denken, ik weet immers hoe dat is. Maar door blijdschap kan ik me wel eens mee laten slepen. Maar het is voor een ander al confronterend genoeg om alleen al de zwangerschapstickers te zien en de onderschriften. Dus ik beloof hierbij dat ik erom zal denken en ik zal nooit een foto of een echo posten zonder het eerst te vragen. Daarom heb ik ook gewacht met het plaatsen ervan om anderen de gelegenheid te geven om me een pbtje te sturen van tevoren, om het niet te doen. En ik meen het, ik heb daar echt totaal geen problemen mee! Dus je weet me te vinden, hè? Aan de andere kant hoop ik dat je er ook een beetje hoop uit kunt putten en je de overstap naar het VU een beetje als een nieuw begin kunt zien. Hopelijk wordt daar eens goed naar je cyclus gekeken en dan vooral naar je luteale fase. En wie weet, meid… Misschien is jouw luteale fase nou net dat ene probleem waardoor het zwanger worden niet lukt. Net als dat bij ons de bevruchting was. Als ze dat eenmaal weten te omzeilen mbv extra hormonen misschien, dan kan het best meteen raak zijn! Je reageert goed op de hormonen, hebt dan wel een mooie eisprong, de zaadjes zijn perfect bij jullie, alleen dat laatste stukje nog! Probeer moed & hoop te houden, hoor! Jouw dag gaat ook komen, ik weet het zeker! En dan gaat het dak er hier af op het topic! Heel veel succes morgen in A’dam & knuf voor jou! :-*
Angeltje Fijn dat je doorverwezen bent naar de gyn! Ik hoop dat je snel terecht kunt en je cyclus weer snel op orde is! Hoe gaat het nu met Nordin, zit er al wat verbetering in? Beterschap!
Hoe gaat het met de rest?
Liefs,
Jippie
Wat heb je dat mooi gezegd naar Egni toe Jippie!! Sluit ik me bij aan. Ik denk er soms ook niet zo bij na door mijn enthousiastme of idd als ik iets wil weten. Zal er ook wat beter op letten, want wil zeker niemand pijn doen. Mijn echo’s of foto’s plaats ik vaak bij de febr.mama’s en dan gewoon een linkje hierheen. Dan kan iedereen zelf beslissen tussen wel of niet zien… Wil ook zeker niemand voor het hoofd stoten!! Weet hoe zo’n pijn het kan doen, ook al is het onbewust!! :-*
Egni, hoop echt dat jouw tijd nu ook gauw gaat komen, evenals voor de andere meiden bij wie het nog niet wil lukken!! Ik duim heel hard door voor jullie!! :thumbup:
Jippie, dank je voor je mooie worden! :-* Je zegt het echt goed! Ik begrijp heel goed dat de zwangere dames in hun enthousiasme dingen vertellen en dat je ervaringen uit wilt wisselen hoor!
En het zijn nu even lekker veel zwangere tegerlijk wat het topic inderdaad anders maakt.
Ik haal ook hoop uit jullie verhalen hoor! Maar heb momenteel even weinig medestanders die in het zelfde schuitje zitten
in ieder geval bedankt dat je met mij en andere dames die nog niet zwanger zijn meeleeft door goed te bedenken wat je schrijft en plaatst, heel lief!
Ik was toch ook erg nieuwsgierig naar jou echo hoor. als ik iets liever niet wil zal ik het laten weten, beloofd! :-
Andere dames ook bedankt voor jullie lieve opbeurende woorden!! :- :-*
hoop dat we er vanaf morgen weer flink tegen aan gaan!!
marr, balen dat je zo’n last van je buik hebt! Hoop dat het inderdaad banden pijn is. Zal toch wel!?
Die nare dromen hoor ik vaker van mensen die zwabger zijn. Hoe komt dat toch he? Hoop dat die ook snel over zijn en je rustig kunt
Weltrusten!
Knuf voor jou, Egni! :hug: :-*
Hé meiden,
Mar: goed dat je een extra afspraak hebt morgen. Als je je onzeker voelt (terecht of niet) kun je altijd beter even langsgaan. Dat scheelt een hoop stress en ellende. En ja, die bandenpijn (zo klinkt het) kun je behoorlijk voelen. Ik heb een keer zo vreselijk in de stress gezetten toen ik heel hard moest niesen een paar keer achter elkaar, een pijnscheut had en daarna wat in het toilet zag bij het plassen. Er was niets aan de hand, maar zekerheid voor alles hoor!!
Egni: ook ik begrijp je gevoel heel erg. En het laatste wat iedereen hier wil is dat mensen zich ‘buitengesloten’ voelen of het idee hebben hun verhalen hier niet meer kwijt te kunnen. En ja, het is idd waar dat dit topic een beetje aan het veranderen is met alle meiden die inmiddels een kindje hebben, voor een 2e gaan of zwanger zijn. Maar daar kunnen we met zijn allen idd ook hoop uit putten. En het belangrijkste is dat we hier een heel hecht groepje meiden hebben die door dik en dun met elkaar blijven schrijven, ookal zijn ze inmiddels zwanger of bevallen of wat ook. Er zijn er hier ook genoeg geweest die we nadat ze zwanger zijn geworden nooit meer hebben gezien. No offense naar die personen, maar degenen die wel blijven, blijven hier omdat ze mee leven met iedereen die hier schrijft en omdat ze hier zelf hun ei kwijt kunnen. Ik voel me hier nog steeds thuis op dit topic en zou dat niet hebben als ik hier niet over mijn zwangerschap had kunnen praten en nu over Nordin. Iedereen hier weet hoe het voelt om niet ‘zomaar even’ zwanger te worden, dus laten we elkaar steunen en daarnaast ook gewoon heerlijk met elkaar kletsen over vanalles en nog wat. M.a.w., blijf je gevoelens uiten meis, we snappen echt allemaal hoe moeilijk het is, ookal gun je het anderen van harte. Dikke knuf!!!
Paikea: fijn dat je vriend toch wil meewerken. Ik snap dat het niet leuk voor hem is, maar goed, jullie willen dit samen toch? En hopelijk krijg je snel de uitslag van je uitstrijkje en is alles goed. Succes morgen!!
Mouse: heel veel succes morgenmiddag!!! Natuurlijk denken we aan je. En dat met dat servetje kan niet missen hoor :mrgreen: .
Nou meiden,hier weinig bijzonders te melden. Een drama-dag weer op het werk vandaag en Nordin heeft vandaag op het kdv maar een half-uurtje geslapen over heel de dag :shock: . Hij was wel gewoon vrolijk, dus het zal wel goed zijn. Wie weet slaapt 'ie morgenochtend eens wat langer…
Ik ga nu ook mijn mandje in. Morgenmiddag heb ik een sollicitatiegesprek, dus dan moet ik wel een beetje uitgeslapen zijn .
Liefs, Angeltje