Meiden met een lange cyclus-deel 13

Hoi meiden,

Woezeltje: ja, dat lijkt me idd even slikken, na 3 weken ineens je meisje weer wegbrengen :cry: . Ik had je gisteravond nog even gebeld om succes te wensen, maar jullie waren er niet. En dan nu ook precies weer ongi, jakkes!! Doe maar lekker rustig aan en veel met Luna knuffelen. We mailen/bellen snel weer!!! :-*

Janine: arme meid, blaasontsteking. Das idd erg pijnlijk. Rustig aan hoor. Hopelijk slaat de ab snel aan :thumbup:

Mouse: jammer dat de follikels zaterdag nog niet groot genoeg waren. Maar idd beter rustig aan dan dat je straks overstimulatie hebt. Hopelijk is het woensdag wel goed. Ik duim voor je!! En heeft Brent zijn papa nog ingemaakt op de computer?? :mrgreen:

Mar: heb je de Angelsound ergens ver weg opgeborgen?? Of toch nog stiekem geluisterd? :mrgreen: :naughty: .

Pooh en Femmie: dikke knuf meiden, het valt ook allemaal niet mee. Maar ook voor jullie gaat het goedkomen hoor!!!

Wienie: dikke knuf terug!! Hoe is het verder?

Nou, hier nog geen 3e tandje te spotten, maar Nordin slaapt erg weinig op het moment. Hij is gelukkig wel vrolijk, dus ik weet eerlijkgezegd niet waarom hij ineens zo onrustig met slapen is. Misschien een sprongetje in zijn ontwikkelingā€¦

En verder ben ik nog steeds niet ongesteld na zeker 2 en een halve maand. Wel heb ik heel vaak buikpijn en afgelopen weekend een beetje rosig bloedverlies, maar daar bleef het weer bij. Wat zouden jullie doen, naar de HA of nog even afwachten??

En hoe staat het met onze meeting meiden, we hebben inmiddels toch wel een hoop te vieren dacht ik zo :mrgreen: . We hadden afgesproken om in augustus nog eens te kijken hoe of watā€¦ Zullen we het topic weer wat leven inblazen? :wink:

Nou, ik ga nog even verder en straks lekker vroeg naar bed. Nordin ligt nu vanaf 19:00 uur al heerlijk stilletjes te slapen :zzz: .

Liefs, Angeltje

oooooooooh, bijna vergeten :oops: .

Jippie: heel veel succes morgen meid!!! Ik hoop dat je morgen komt vertellen dat je de 1e topic-twins-mama gaat worden :mrgreen: . Ik denk aan je!!!

Liefs, Angeltje

Dit word even een hoe noem je dat een ego berichtje :wink:

Hier gaat het weer beter, dit weekend goed uitgerust en dat helpt al een boel tegen mn hormonenā€¦ tjonge zeg wie dat heeft uitgevonden was zeker een man :wink:

@janine, welke antibiotica heb je gekregen?

Weet dat als je helverwege de kuur bentā€¦ dus met 3-4 dagen moeten je klachten grotendeels weg zijn hoor!!

@ de hormonen spuiten begrijp ik (nog) niks vanā€¦ kan daar dus ook niet goed op reagerenā€¦ wel dat ik voor je duim dat het goed komt!!

Soms lijkt het net alsof iedereen om ons heen vanzelf zwanger wordā€¦

zelfs de mensjes die geen kindjes willen raken perongeluk zwangerā€¦ en daar kan ik dan zo verdrietig om worden!!

Ik blijf maar roepen dat het goed komt, maar zo voelt het jammergenoeg echt nietā€¦ :think:

Dat gevoel van pijn van iets wat je niet hebt en waarvan je ook niet weet of je het krijgt dat is echt onbeschrijfbaar!!

Maar daar weten jullie alles vanā€¦

Hoi meiden,

Er is weer een hoop geschreven! Ik kom later weer even wat uitgebreider reageren, als dat goed is. Ik ben echt zoooo moe, echt totaal geen energie. Maar goed, we klagen zeer zeker niet! :wink: Morgenochtend de echo, ik ben de hele dag al met vlagen flink zenuwachtigā€¦ Hoop zooo dat alles goed is en er een mooi beebje te zien is met een kloppend hartje! Het grootste angstbeeld is toch om morgen te horen te krijgen dat het niet goed is. Na al die jaren eindelijk zwanger en dan zoiets horen? Ik moet daar niet over na gaan denken, dat lijkt me echt te erg voor woorden! Aan de andere kant heb ik er op zich wel weer een goed gevoel over, maar jaā€¦ eerst maar eens de bevestiging. Ik denk dat ik vanavond niet zal slapen door de zenuwen. Duimen jullie allemaal even voor ons?

Janine Beterschap met je blaasontsteking! :hug:

Liefs,

Jippie

Meiden, even een ego berichtje van mij uit (sorry)

Ik heb vandaag een enorme dip. Vanmorgen samenlevingstest gehad en er waren (vrijwel?) geen levende zaadjes te bekennen. Morgen weer terug voor herhaling.

Ben alle hoop en vertrouwen volledig kwijt. Ik weet dat ik moed moet houden, maar het lukt me gewoon simpel weg niet. Het enige wat ik kan is heel de dag door janken.

Verder moet ik morgen weer voor dat rotonderzoek. Heb er echt geen zin meer in. Heeft toch allemaal geen nut.

Vandaag had ik een (nieuwe?) FA. Ze deed alles onder begeleiding van een andere. Normaal vind ik het niet erg, maar ze deed echt alles verkeerd. Nu weet ik dat ze het ook moet leren, maar ze deed me gewoon echt pijn. Uiteraard begon ik meteen weer te janken, waar ze enorm van schrok. Tja dat was nu ook weer niet mijn bedoeling, maar door alle zenuwen en spanning wat dat gestuntel me toch net wat teveel :frowning:

Hopelijk doet morgen de FA die er al langer werkt het zelf en bespaart ie me een hoop ellendeā€¦

Verder heb ik weinig te vertellen. Tja, er groeit een eitje die op springen staat en het zaad van mijn vriend is zo goed, dat we elke dag moeten/kunnen klussen, maar ja als het niet overleeft bij mij, hebben we daar nog geen ruk aanā€¦

Sorry meiden, heb verder niet bijgelezen, ga nog ff posten in de andere topics en dan maar weer voorbereiden voor het onderzoekā€¦

Jippie, wil jou nog wel heel veel succes en hopelijk veel plezier wensen met de echo morgen. :-*

wienie: Fijn dat je je al beter voelt en dat je niet meer ( zoveel) hoeft te spugen. En geniet lekker van de prachtige foto hoor!

Ik herken je onzekere gevoel zo! Ik was ook erg onzeker en ā€œdurfdeā€ pas met ruim 2 maanden zwangerschap mee te schrijven met de decembermamaā€™s. Dus het is helemaal niet raar dat je soms onzeker bent :hug: Leuk dat je moeder al zo enthousiast is!

femmie: jee zeg, meid, wat vervelend wat je kreeg bij de fm! :hug: Lief dat je vriend niet wilde gaan voordat jij je beter voelde. Doe maar lekker rustig aan hoor. Hoe gaat het nu met je?

Ik stuur je ff een fm.

pooh: Hoelang blijft je man nog in het buitenland? ( Sorry als ik dat gemist heb ergens.) En dat gevoel had ik ook hoor, maar blijf hoop houden hoor, ook jou zal het lukken! :hug:

Mouse: Whahaha leuk dat Brent papa even versloeg met bowlen op de Nintendo en er zo goed mee uit de weg kan! Ik duim dat de verhoogde dosis precies goed is!

Mar22: Ooow wat leuk dat je naar het hartje kunt luisteren! Je zegt: "Veels te paniekerigā€¦ " maar als je een keer ongerust bent kun je wel zelf luisteren. Veel plezier ermee.

Angeltje: Hopelijk zijn de tandjes snel door en is Nordin gauw weer opgeknapt van de verkoudheid. Fijn dat hij ondanks dat toch vrolijk is. Tja, na 2ƂĀ½ maand nog niet ongesteld? Misschien even bellen naar de HA, dan hoef je er (nog) niet langs te gaan en kan hij/zij zeggen of je even langs moet komen of nog lager afwachten. Succes!

Woezeltje: Ja ik kan me voorstellen dat je Luna niet graag achter laat na 3 weken vakantie hoor. Ik heb Kimberly 2 keer ā€œlangdurigā€ achter moeten laten met heel veel moeite, maar elke week een paar dagen lijkt me nog veel moeilijker. :hug: Hoe is het gegaan?

JanineB: Fijn dat je lichaam zelf weer op orde komt. Leuk dat je naar de Efteling was, misschien hebben we elkaar wel gezien en niet herkend, want wij waren er ook :wink:

Vervelend van die blaasontsteking zeg, beterschap ermee.

Jippie: Succes morgen!!!

Hai!!

Jippie: Ik denk steeds aan je, ben zo benieuwdā€¦ Snap je angst hoor, heel goed zelfs. Maar let maar op, straks zijn jullie helemaal in de zevende hemel!! Ik denk echt heel sterk dat het er 2 zijn. Laat je het ons gauw weten? Toi, toi, toi. Niet teveel nagels bijtenā€¦ :wink:

Femmie: Jeetje, dat is balen zegā€¦ Hebben ze ook een testje gedaan om de zuurgraad van jouw vagina te meten? Want dan zou het kunnen dat jij vijandig slijm hebt. Is wel heel goed te omzeilen hoor, vind het al een hele geruststelling dat je vriend zulk goed zaad heeft. Maar voor nu dus erg balen :hug: Succes met de vlgde test, hopelijk is je eigen FA daarbij!

Bagheera: Jij typt hele verhalen lieverd, maar je vergeet te vertellen hoe het met jezelf gaatā€¦ We zijn benieuwd hoor!! Alles goed daar?

Woezeltje: Kan me indenken dat het weer onwijs moeilijk is om Luna achter te moeten laten bij de oppas na 3 heerlijke weken samenā€¦ Sterkte hoor, hopelijk blijft ze in het ritme dat ze opgebouwd heeftā€¦

Janine: Balen zeg van die blaasontstekingā€¦ Ik heb het ook nog nooit gehad, maar t klinkt pijnlijk. Beterschap! Fijn dat je ongi bent, kun je weer verder. Succes deze ronde!

Pooh: Ja, die zwangerschappen in je naaste omgeving blijven ontzettend moeilijk. Mijn schoonzusje kwam hier in december even vrolijk vertellen dat ze binnen 3 maanden zwanger was (en dat vond ze al lang duren) Ik kon het toen niet opbrengen om blij te zijn, ben in huilen uitgebarstenā€¦ Mensen die zelf niet in de MM zitten kunnen vaak (onbewust) zo tactloos reagerenā€¦ Sterkte hoor, en blijf geloven dat jouw tijd ook gaat komen, ook al zie je dat nu nog niet!! Houd moed!

Mouse: Jammer dat je eitjes nog niet voldoende gegroeid zijn meis. Hoop dat je woensdag beter nieuws krijgt! Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden, tis balen maar beter dan overstimulatie natuurlijkā€¦ Ik blijf duimen :thumbup:

Angeltje: Jeetje, al 2.5 maand niet ongi? Ik werd nooit ongi van mezelf, maar heb dan ook PCO dat heb jij niet dacht ik of wel?

Gelukkig is Nordin zo vrolijk en actief, raar dan he van zn veranderende slaapritme. Misschien idd een sprong in de ontwikkeling ofzoā€¦

En idd onze meeting kunnen we wel es weer wat nieuw leven in gaan blazen!!

Nou ik ben bang dat ik door mn zusje aangestoken ben. Ze is al dagen aan de diarree en sinds gisteren voelde ik ook al zoā€™n vreemd gebrobbel in mn darmen. Vanochtend al 2 keer op de wc gezeten en verder heb ik knallende koppijn en vies gezweet in bed vannacht. Werd kletsnat wakker, juk!! Balen!! Net de ha opgebeld of ik paracetemol mag nemen, werd eigenlijk afgeraden maar als ik koorts krijg wel doen omdat mn lichaam niet te warm mag wordenā€¦ Beebje kan die warmte niet goed kwijt en dat is niet goedā€¦

Nu vind ik het wel fijn dat ik die Angelsound heb, heb zo pas toch nog maar even geluisterd en hij bonkt er vrolijk op los hoor :inlove:

Nu ik weet waar ie zit is het wel een stuk makkelijker met zoeken, maar ga er zeker niet elke week naar luisteren :liar: hihiā€¦

Nou meiden, duik zo lekker op de bank met een boekje en kopje thee!!

:-*

Mar

Femmie, kop op. Pas 3e samenlevingstest was bij ons positief en daar is Kian uit gekomen. Mijn ei was al dagen meer dan 20 mm, maar mijn slijm was nog niet goed. Het kan dus nog. blijf hoop houden.

Mouse, sterkte morgen en hopelijk zijn ze gegroeid.

Jippie, hopelijk een goede echo zo meteen. Wie weet wel 2.

Janine, beterschap. Blaasontsteking is erg pijnlijk.

Morgen weer naar de gyn. Ben benieuwd wat ze zien op dag 8. Ik heb pas een eisprong zo rond dag 20. Dus ben bang dat ik heel vaak moet terugkomen. We zien wel.

Hoi meiden,

Vanochtend de echo gehad en alles was goed! Het is ƃĀ©ĆƒĀ©n beebje, en we zagen meteen een hartje kloppen op het scherm! :inlove: Een heel klein wit stipje dat knipperde. Beebje is nu 12,2 mm, dus ruim een centimeter. Dat kwam precies overeen met de duur van de zwangerschap. We hebben het hartje zelfs gehoord, dat was wel ontzettend bijzonder. Je hoorde een heel krachtig kloppend hartje, hebben wel even een paar tranen gelaten toen we dat hoorden. Ontzettend mooi om te horen & te zien! Kan het nog niet helemaal bevatten, kan de hele dag wel huilen en we zitten compleet in een roesā€¦

We mochten zelf weten of we onder controle blijven bij de gyn of niet. Dat betekent dat we gewoon bij dezelfde artsen van de fert.afdeling blijven en dat we elke vier weken een controle hebben + een echo. Later in de zwangerschap zelfs elke drie weken. Het ā€œnadeelā€ is dat we dan ook in het ziekenhuis moeten bevallen. Maar ik vind dat niet echt een nadeel, ook wel een vertrouwd gevoel! En je hebt toch een band met de artsen en andere mensen op de afdeling opgebouwd. Dus wij blijven lekker in het ziekenhuis! We hebben over precies drie weken weer een echo.

Ik zal zien of ik de echo vandaag nog even kan scannen, hij is niet heel er duidelijk. Maar goed, even voor het idee. En als iemand liever niet heeft dat ik die plaats, dan graag even een berichtje! Snap het helemaal, dus geen enkel probleem! :-*

Liefs,

Jippie

Jippie, jippie. Wat een opluchting. Nu lekker genieten hoor. Dit nemen ze niet meer van je af. Fantastisch.

Lieve Jippie, ik zit echt met tranen in mijn ogen achter de pc (emo muts :wink: ). Ben echt zo blij voor je!!! Eindelijk is het zover. Geniet ervan meis, blijf lekker in je roes samen met hub. Het is jullie zooooo gegund. En fijn dat je in het zknhuis blijft en elke 4 weken een echo krijgt. Dat is wel geruststellend en fijn dat het bekende gezichten zijn.

Nou, ik hou het hier even bij. Kom later wel weer op de anderen reageren. Beetje druk hierā€¦

Nordin heeft overigens vannacht als een blok geslapen, was weer even heerlijk :mrgreen:

Tot gauw!!

Liefs, Angeltje

Hey!

Ik meld me ook weer bij jullie, want ik zag op 't forum een megamooi bannertje voorbij komen:

JIPPIE!!! gefeliciteerd meis, en dan vanochtend ook zoā€™n mooi nieuws, ik ben zo blij voor jullieā€¦ eindelijk is 't zover!

Geniet ervan, elk moment! :-*

Mar, met jou gaat 't ook nog steeds goed (ondanks afgelopen nacht?), fijn hoor! En al 14 weken, time flies!!

Femmie, wat klotie zeg. Geen positieve uitslag en dan ook nog zoā€™n klunzige fa, getverā€¦ Logisch dat je in tranen uitbarst, hoor.

Maar kop op, ze hebben haast overal wel wat voor, ook voor jouw slijm :wink:

Houd moed hoor!!

Pooh, ken 't gevoel maar al te goed, net alsof je alles voor niets doet en 't vast niet lukken zal. jullie tijd komt ook, ook al geloof je er nu nog niet zo in. Hoop dat je gauw goed nieuws te horen krijgt, wat je weer wat opbeurt. Niet opgeven hoor :wink:

Hoe is 't met alle kleine kotertjes hier?

Was weer zo nieuwsgierig geworden, dat ik jullie maar weer es opzocht!

Hoop dat ik jullie nu weer wat kan blijven volgen, de energie is weer terug aan 't komen, gelukkig!

Met ons gaat ook alles goed, lekker vakantie gehad met zā€™n tweetjes en nu ā€˜aftellenā€™ naar december :mrgreen:

Liefs,

Kaat

Hier ook nogmaals een dikke vette GEFELICITEERD Jipiie!!! :dance: :dance:

Heel blij voor jullie en 1 beebje is toch ook helemaal geweldig!!! :inlove:

Fijn dat jullie in het zkh blijven, toch wat meer ruimte en begrip voor jullie situatie denk ik. En bofkont, om de 4 weken een echo! :mrgreen:

Paikea: Succes morgen bij de gyn! Hopelijk hoef je niet om de dag terug te komen als je zelf weet dat je eisrpong pas rond dag 20 isā€¦

Kaatje: Welcome back!! Leuk weer wat van je te lezenā€¦ Hier gaat het al beter gelukkig, tis echt een griepje heeft niks met beebje te maken hoor! Die doet het helemaal goed :smiley: Zijn er echt zo blij mee! En vind het zelf ook snel gaan nu hoorā€¦ Kan niet wachten tot de 20 weken echoā€¦ :wink:

Waar ben je geweest op vakantie??

:-*

Mar

Dat vond ik ook, Mar! Kon steeds niet wachten en nu, nu we er geen meer krijgen, vind ik ook dat niet eens zo erg meer. Lijkt net of de beeb zich daar op aan heeft gepast en laat nu steeds van zich voelen :mrgreen:

Het gaat achteraf altijd zo vlug!

Zit alleen nu wat in de fase van ā€œzijn we wel op tijd klaar met de kamer en voorbereidingen enzoā€ en ā€œheb ik wel voldoende kleertjesā€. Natuurlijk komt dat allemaal goed en hebben we nog tijd genoeg, maar 't zal er wel bij horen :wink:

We zijn naar Zuid-Frankrijk geweest, camperen met de caravan. Zeer geslaagd :mrgreen:

Lieve Jippie,

Geweldig dat alles goed was en je een mooi knipperend hartje hebt gezien!!! :inlove: Ja, het geluid van dat hartje is zo speciaal om de eerste keer te horen, dat maakt het nog echter! Ik kan me voorstellen dat je een traantje hebt gelaten! (dat heb ik toen namelijk ookā€¦). Ik ben echt super blij voor jullie! En ja, heerlijk die controles in het zh! Ik vond dat ook erg fijn! Gelukkig voel je je daar ook goed bij! Geniet ervan!!!

Liefs Woezeltje

Mar: sterkte met je ā€œgriepjeā€! Hopelijk heb je er niet zoveel last meer van!!

En die Angelsoundā€¦ tjaā€¦ ik vind het van lef betamen dat je hem gekocht hebt! Ik zou dat niet durven en heb dat ook niet gedurfd!!! Maar goed dat je het hartje nu weet te vinden, anders levert het meer stress op dan wat anders! :mrgreen: Maar geniet maar lekker van dat kloppende hartje! :thumbup:

Paikea: succes morgen bij de gyn!! :thumbup: Hopelijk is er al wat beweging te zien in de groei van de follikels!!!

Femmie: kop op meid!! Een samenlevingstest moet zo op het juiste moment gemaakt zijn!! Dat komt heel nauwkeurig! Dat er deze keer geen zaadjes zijn gevonden wil nog helemaal niets zeggen! Positief blijven hoor!! :hug:

Pooh: sterkte meid! En echt, probeer positief te blijven!! Ik weet hoe moeilijk het is om mensen in je omgeving zwanger te zien worden en er vooral net over te praten alsof het allemaal zomaar gaat!! Probeer er voor jezelf een weg in te vinden om dit van je af te kunnen zetten! En meid, echt, voor jou is het vast ook weggelegd! :hug:

Angeltje: :-* heb je vanmiddag nog gesprokenā€¦ :mrgreen: Enneā€¦ ik ben ook in voor die meeting hoor!!! Het moet er nu toch eens van gaan komen!!! :mrgreen:

Kaatjes: leuk dat je weer wat meer komt kletsen! Fijn dat het zo goed met je gaat! Heerlijk aan het genieten dus!! :thumbup:

Hier gaat het verder allemaal goed. Het werken was idd wel weer wennen, maar Luna heeft het weer goed gedaan bij mijn moeder, dus dan voel ik me ook weer een stuk beter. En op het werk had ik geen tijd om eraan te denken, want er ligt me toch een stapel post en emails!!! Daar heb ik alleen al dagen voor nodig om het allemaal door te nemen en te beantwoorden!!! :wall:

Met mij gaat het goed. Ik ben niet meer zo moe (alleen de laatste paar dagen wel weer wat meer, maar ik slaap erg slecht). Sinds ik gestopt ben met de bv voel ik me gewoon echt stukken beter!

Luna is ook helemaal heerlijk!!! Ze tijgert wat af en staan is haar favo houding op het moment. Vanavond had ik haar zittend voor de box gezet en ze trok haarzelf mooi op!!! :inlove: Daarna was er natuurlijk geen houden meer aan en moest en zou ze haarzelf blijven optrekken en weer zitten, optrekken en weer zitten enz. tot ze er moe van wasā€¦ :lol: Ik heb vreselijk gelachen!

Nou meiden, hopelijk blijf ik vanaf nu weer bij! :wink:

Liefs Woezeltje

Ha lieve Jippie, meis wat geweldig dat de echo zo mooi was! Tja, dat hartje hƃĀØ, ook ik moest toen even slikken. Het is jullie zo gegund, dus geniet er van joh! Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen en vond dat prima, zag thuis juist helemaal niet zitten. En bij de gyn krijg je idd meer echoā€™s, dus dat is echt een voordeel.

Kaatjes, leuk dat je er weer bent en een jongen voor jullie leek zeg!

PAikea, succes morgen bij de gyn!

Woezel, wel bij blijven hƃĀØ :roll:

Angeltje lekker weer bijgeslapen dus. Nou hopen dat Nordin vannacht ook goed doorslaapt!

Mar, sterkte met je griepje.

Nou morgen weer fm. Hou jullie op de hoogte

Mouse

HƃĀ© meiden,

Ik wilde net even komen reageren, maar Nordin is alweer wakker :mrgreen: . De afgelopen nachten heeft hij als een blok geslapen, heeeeerlijk. Maar overdag is het wat minder omdat hij erg verkouden is en ook veel hoest. Vandaag maar even naar de huisarts (ook voor mezelf, ivm mijn menstruatie die uitblijft).

Ben weer weg. Probeer vanmiddag nog wel even langs te komenā€¦

Liefs, Angeltje

(Mouse: heeeeeel veel succes vandaag. Hopelijk mooie eitjes!!! :thumbup: )

Mouse, succes straks. Hopelijk heeft het ophogen het gewenste effect.

Angeltje, hier ook een verkouden kindje. Het heerst echt. Hoe was het bij de huisarts?

Woezeltje, dat van het minder moe zijn na het stoppen van de bv herken ik wel. Het kost toch veel energie. Gelukkig viel het werken wel mee.

Ik kom straks me weer melden.

Hoi,

Ben net terug van de fm. Er is maar 1 eitje doorgegroeid, dus geen ivf. De kans dat ze het eitje er uit krijgen en dat het bevrucht wordt is zo klein dat men bij 1 eitje geen punctie doet. We mogen nu wel iui doen, om toch de kans op bevruchting te vergroten. Vanavond moet ik de pregnyl zetten en vrijdag om 14.00 uur de iui. Enerzijds baal ik ontzettend, anderzijds ben ik wel blij dat we iui mogen doen nu. Heb toch het gevoel dat dat meer kans biedt dan wanneer we alleen maar clomid gebruikten.

Ze gaan nu overleggen over het stimulatieschema voor een eventuele volgende poging. Zoals het nu is geweest is dus te weinig.

groet, Mouse