He Mar, geterverderrie nu dit weer!! Het is je ook niet gegund he!
Ik ga heel hard voor je duimen dat je niet weer voor een curretage moet!
Ik hoop dat het snel een beetje rustig voor je wordt! :hug: :-
Bagheera, jeetje wat een verhaal zeg! Wat een pech allemaal echt balen!
Hopelijk kun je er over een tijdje om lachen maar snap dat jullie goed de pest er in hadden!
Geniet maar weer van je vertrouwde huisje boompje beestje!
wienie, wanneer mag je dan precies testen? heb je al getest??? :thumbup:
Ik ben vandaag voor het bloedonderzoek geweest en heb dinsdag een afspraak bij de gyn. Dan hoop ik meer te horen.
Hebb nu dus even een cyclus zonder medicijnen ben bebieuwd wat dit doet dan. Weet ook niet waar ik nu zit. Heb maandag, dinsdag af en toe een beetje bloed bij het afvegen gehad maar niet echt een menstruatie. Nou hoop dinsdag meer te weten!
:-
Hoi meiden,
Mar: potverdorie meis, wanneer gaat het nou eens een keer goed?? Ik kan me voorstellen dat je er flink doorheen zit. Hopelijk heb je niet al teveel pijn en wordt een 2e curetage je bespaard!! sterkte!!
Egni: wel spannend hè, een cyclus zonder medicijnen. ik hoop dat het positief uitpakt!! Op naar de dinsdag.
Jippie: mijn cyclus was zonder pil en zonder clomid idd heel rommelig. Nooit na een vast aantal weken ongi, dan weer na 5 weken dan na 6 weken of langer. Ook vloeide ik heel vaak tussendoor zonder echt ongi te worden enz… Dus het lijkt erop dat dit nu weer voortzet helaas. Als het zo blijft zal ik toch weer gewoon aan de pil gaan (wat ik eigenlijk niet wil) om weer een beetje regelmaat te krijgen.
Vannacht heeft Nordin weer heelijk geslapen. Van 23:00 uur tot vanochtend 06:30 uur. Dus we kunnen er weer tegenaan vandaag :mrgreen: .
Dikke kus allemaal en alvast fijn weekend!!
(Mar, rustig aan hè. Ik hoop echt dat het vanzelf op gang komt )
Angeltje
Mar, nee zeg. Jullie blijft ook niks bespaard. Hopelijk hoeft er geen 2e curretage aan te pas komen. Heel veel sterkte :hug:
Bagheera, wat een verhaal. Dachten jullie een leuk uitje te hebben, gaat het zo. En dan jullie dochtertje zo lang te moeten missen.
Sorry, reageer even niet op de anderen (zit op mijn werk en heb weer eens geen zin, maar dat terzijde). Korte nacht gehad, want Kian is weer ziek. Het houdt niet op. Die kleintjes rollen van de ene ziekte naar de andere. Hij moet toch een megaweerstand krijgen.
Ik lees wel mee en zal proberen zo goed mogelijk te reageren.
Mar: pff… jeetje meid! Wat een ellende!! Net alsof je al niet genoeg te verduren hebt gehad!! Lieve schat, ik hoop echt dat alles er vanzelf nog uit komt, want nogmaals een curettage is vreselijk! Ik duim heel hard voor je!! Doe je rustig aan? :hug:
Bagheera: wat een verhaal zeg!! Zowel het 1e als het 2e… Pffff, wat een vreselijk uitje zo zeg!
Paikea: beterschap met Kian!
Angeltje: fijn dat je het “snoepzakje” hebt ontvangen, was al bang dat je hem niet had gekregen… Fijn dat het beter gaat met Nordin.
Egni: hopelijk weet je dinsdag idd meer! :-*
Pfff… moest zoveel bijlezen… kan even niet op alles en iedereen reageren, sorry hoor! :oops:
Ik ben woensdagnacht echt ziek geworden, niets dan overgeven… :sick:
Pffff… wat een ellende als je dan ook nog gewoon vrolijk door moet gaan met de borstvoeding… Ik voelde me zo slecht… maar ja, Luna moest toch eten. Hubbie is gisteravond ziek geworden, erg gezellig dus…
Vandaag gaat het wat beter. Wel nog veel hoofdpijn, slapgevoel en rare maag, maar het eten blijft binnen!
Ik kom straks wel even een foto laten zien van de doop van Luna en er even een kort verhaaltje over schrijven. Nu eerst Luna eten geven.
Liefs Woezeltje
Afgelopen zondag dus de doop van Luna. Ze heeft het voorbeeldig gedaan. In de kerk geen geluid gegeven!! Ze zat alles heel rustig te observeren. Ook het water over het hoofdje gieten deed haar niets. We hadden zelf een boekje gemaakt, waardoor het persoonlijk was. Ik had een paar gedichten erin gezet waarvan ik er zelf ook een heb voorgelezen (niet zelf verzonnen hoor, netjes van internet gejat… :mrgreen: ).
Eenmaal thuis gezellig koffie drinken met een soesje en Luna werd ondertussen overstelpt met cadeau’s!!! o.a. houten poppewagentje met rietenkapje, loopauto, nijntje zandbak spullen, poëzie boekje van Nijntje, popjes, Fisher Price poppenhuisje (little people), geld enz… Van ons heeft ze een speelhuis gehad van Fisher Price (zal wel foto laten zien). Al met al goed verwend!!
Daarna hadden we een klein buffetje met koude schotel, satéstokjes enz. Was erg geslaagd! Ik vond het een gezellige middag! Luna was wel doodmoe, want natuurlijk heeft ze bijna niet geslapen…
We hadden zo graag een foto willen maken van Nordin en Luna samen, maar helaas… sliep de een even, was de ander wakker enz. Volgende keer beter!
En zo erg heeft Nordin niet gehuild in de kerk hoor! Hij heeft het ook netjes gedaan!!
Zal eens wat foto’s plaatsen.
Liefs Woezeltje
Foto’s van de doop zelf (waarop te zien is dat ze gedoopt wordt bedoel ik dan he) plaats ik niet, zou ik wel willen, maar daar staan zoveel andere mensen op! Ik vind het niet netjes om hen dan zomaar op internet te zetten, maar zo hebben jullie iig gezien hoe Luna eruit zag. En zoals ze op die ene foto kijkt (2e) zo heeft ze bijna de hele dienst gekeken… hahahaha… :inlove:
Oja… nog even een slapende foto van Nordin!!! :inlove: (mag wel he Angeltje!!!)
Liefs Woezeltje
Wat een snoepje is Luna.
Wat lief Woezel!!! :inlove: vooral die met die handjes zo netjes over elkaar!!
Fijn dat je je nu weer wat beter voelt! ik geloof dat iedereen met kleine kinderen het eerste jaar veel ziek wordt. Hoor het zo veel om me heen. Hopelijk hebben jullie nu wat weerstand op gebouwd!
:-*
ben ik weer, houd me toch bezig nu, beetje afleiding voor die paar laatste wachtdagen.
bagheera, jee wat een verhaal zeg…fijn dat je weer thuis was kan ik snappen! en nu bne ik toch wel benieuwd naar dat onderbroekenverhaal!!! oh lees t nu!!! wat ene hilariteit!! das dan toch wel beetje lachwekkend hoor!! :mrgreen: en de griep nog niet helemaal weg…het is een pittige…wel beter genoeg om te werken, maar nu begin ik steeds meer te hoesten…dat heb ik hele week niet gedaan!!! pas maar op, steek jullie allemaal aan!
jippie, ja ik dnek dat die 4 dagen ook zelfbescherming zijn, tegen vriendin van me was t door andere arts nooit gezegd, verschilt per arts.
mar, hoe was t bij d egyn. lijkt me niet goed, dat je zo blijft bloeden. rustig aan hoor!!! jeetje kl*te dus weer zacht uitgedrukt!! Hoe kan dat dan, ze zuigen toch alles leeg met curretage… neem je rust!!! knuf!
angeltjes, vervelend van nordin buikkie. en van jouw buikkie! geef je cyclus lekker de tijd, misschien komt t nog wel beter!
egni, hoop dat je ongi doorzet dan! succes dinsdag alvast! en maandag nod, maar had afgelopen week keer getest om te kijken of pregnyl al uit bloed was, en hij was negatief, dus dat wasz zo. Dus ik kijk gewoon hoe lang ik kan wcahten…maar denk niet lang en misschioen is t wel niet eens nodig, dat lees je hieronder zo wel.
paikea, beterschap met die kleine!
woezeltje, wat een dotje!!
Nou, zoals ik laatst al schreef, positief gevoel, maar probeer mezelf ook maar in te dekken, de kans is groot dat t gewoon niks is denk ik dan maar.
Maar ik voel wel wat dingen, maar hoeft helemaal niks ermee te maken te hebben. Ik heb al paar dagen af en toe gevoelige borsten, aan d ezijkant (het gekke is wel, ik voel nooit niks aan mijn borsten, niet voor ongi, alleenna eisprong zere tepels) en af en toe steekjes of krampjes ofwel raar gevoel in mijn buik. (en ook mijn buik doet niet mee als ik ongi moet worden, alleen mijn rug en pas tijdens ongi) En mopperen om niks en dna weer blij. En d epregnyl is al uit mijn lijf, dus dat is t ook niet. En ik ben er tch echt van overtuigd dat ik niks hoef te voelen en dat het ook helemaal niet zwanger zijn betekent, daar ben ik dan wel weer nuchter in.
Nog 3 dagen, maar vanmorgen had ik wat rosige afscheiding na de grote boodschap, dat is nu weer weg. Dat is wel erg vroeg…mijn kortste cyclus met eisprong was 31 dagen en zonder eisprong allemaal altijd langer dan 35 dagen. Ik heb wel altijd (en met pil had ik dit nooit) een dag of 2, 3 wat bruinverlies, hele dag door, maar dit was rose en weer gestopt.
Zou pregnyl zorgen dat het vroeger komt? Komt de ongi met pregnyl altijd precies 14 dagen na je ei? Of kan t ook later?
Als ik maar niet te vroeg ongi wordt, zul je net zien. Dan kan ik dus de maand overslaan, want dan kan ik niet op tijd voor een meting vanwege vakantietje.
Zou dit rose toch van naderende ongi komen? Dat herken ik niet, maar misschien jullie wel?
We zien dus wel, nog even afwachten!!!
Jeetje wat ene verhaal weer en ik maar zeggen dat ik t forum even op een lager pitje zou zetten…!
Liefs wienie
Hoi dames,
Woezeltje: Wat een prachtige foto’s van Luna! :inlove: Fijn dat jullie zondag een leuke dag gehad hebben!
Wel erg vervelend dat je nu ziek bent! Heel veel beterschap!
Wienie: De Pregnyl heeft in principe alleen effect op de eisprong zelf. Die zorgt ervoor dat je eitjes springen. Het heeft geen effect op je luteale fase (periode tussen eisprong en ongi), dat hangt helemaal van je eigen lichaam af. Bij mij schommelt dat nog wel eens, de ene keer is het 12 dagen, de andere keer 15 dagen. Dus door de Pregnyl word je niet vroeger of later ongi. Wel spannend allemaal! Ik hoop dat het nog heeeeeel lang duurt voordat je weer ongi wordt! Wanneer vertrekken jullie eigenlijk?
Paikea: Beterschap voor Kian!
Egni: Ik hoop dat je uit jezelf een eisprong hebt gehad, of was het bloedonderzoek daar niet voor? Gaan jullie dinsdag de verdere gang van zaken bespreken? Ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt! Alvast succes!
Angeltje: Balen dat je cyclus zo rommelig is! Het meest irritante is dat je dan niet weet wanneer je ongi moet worden en als je dan ook nog steeds bloedverlies hebt, wat niet doorzet… :wall: Ik wil liever ook nooit weer de pil in mijn lichaam hebben, dat is echt troep! Maar helaas moet ik die wel nemen voor een ICSI-behandeling. Ik kan me wel voorstellen dat je erover denkt om weer aan de pil te gaan. Dan weet je waar je aan toe bent en zit je niet steeds met dat bloedverlies.
Mar: Dikke knuf voor jou! :hug:
Hoe is het met alle anderen? Mouse heb ik ook al een tijdje niet meer gezien, en Kaatjes.
Fijn weekend!
Liefs,
Jippie
ha jippie,
wij vertrekken woensdagavond en vliegen de volgende ochtend. We gaan meteen naar de ouderavond weg, dan hebben we meer nachtrust(hotelletje) dan vroeg opstaan. vliegen namelijk half 7 's ochtends…in brussel, dus
wat betreft pregnyl vroeg ik me idd af of dat invloed heeft op dat deel van je cyclus. De keren dat ik namelijk ene ei had werd ik nog op zijn vroegst pas na 31 dagen ongi…en dnek dus een beetje dat ik daar nu dan ook maar van uit moet gaan, in plaats van een cyclus van 28 dagen, want dat heb ik nog nooit uit mezelf gehad. En die cyclus van 31 dagen, toen had ik ook eisprong op dag 14, dus dan verwacht ik nu ook maar niet te vroeg mijn ongi, en ga ik maar even uit van een langere tijd!
en hoe is t eigenlijk met jou???
groetjes
Hoi Wienie,
Ik denk dat jouw luteale fase dan inderdaad over het algemeen een beetje langer is. Zit je maandag op precies 14 dagen na je eisprong? Misschien is dat roseverlies wel een goed teken, bijvoorbeeld de innesteling? Waar gaan jullie naar toe eigenlijk? Dat had je nog niet verteld! En hoe lang?
Met ons gaat het wel redelijk. Maandag weer naar het ziekenhuis, dan krijgen we de uitslagen van de IVF. Nou ja, voor zover ze daar iets zinnigs over kunnen zeggen. Ze kunnen waarschijnlijk wel zien of de zaadcellen buiten de eicel zijn gebleven, dat ze niet naar binnen konden komen, of misschien gedeeltelijk. Daar hopen we dan maar op, want dan zou ICSI een goede optie zijn. Voor de rest zal er wel niet zoveel uitkomen, denk ik. Want verder kunnen ze weinig onderzoeken. Maar toch wel spannend!
Voor de rest probeer ik zo weinig mogelijk te piekeren en me bezig te houden met allemaal andere dingen. Ik wil volgende week weer beginnen met afvallen. Twee jaar geleden ben ik op eigen houtje 22 kg afgevallen. Maar daarna heb ik twee jaar lang constant aan de hormonen gezeten, waardoor ik geleidelijk aan weer 10 kg ben aangekomen. :? Ik wil nu proberen om die 10 kg voor juni weer kwijt te raken. Hopelijk gaat dat lukken. Verder gaan we met de tuin bezig binnenkort, een hoop verjaardagen op komst (waaronder mijn eigen), de meeting in april, op 11 juni gaan we naar een concert van Bryan Adams. Dus ik probeer me maar op de leuke dingen te richten en we zien in juni wel weer verder wat betreft het ICSI-gebeuren… :shifty:
Succes met de laatste wachtdagen en ik hoop dat je niet ongi wordt! :thumbup: De duimen draaien hier voor je!
Liefs,
Jippie
Jippie: Nee de bus is nog niet in Nederland, we wachten maar af wanneer die er is…
egni: spannend, ik duim voor je dat je dinsdag goed nieuws krijgt.
Angeltje: Fijn dat Nordin vannacht lekker geslapen heeft!
paikea: beterschap met Kian hoor!
Woezeltje: er komt ook nog een deel 3 hoor van onze vakantie avonturen!
Beterschap, ook voor je hubbie! Wat zag Luna er prachtig uit in haar doopjurkje! :inlove: :inlove:
wineix: Goh, hopelijk ben je gauw weer helemaal opgeknapt, vervelend als je blijft hoesten.
Over je pregnyl vraag kan ik je geen antwoord geven, maar kan me voorstellen dat het je onzeker maakt zo. Hopelijk weet je gauw meer!
Enne: je bent gewoon KOK verslaafd hoor, net als wij
Jippie: Goed dat je je er zo doorheen slaat, je bent zo sterk! Fijn dat je toch een hoop leuke dingen in het vooruitzicht hebt en je daar op wilt richten, dan lijkt de tijd niet zo langzaam te gaan.
Oke, verhaal nummer 3:
We zaten eerst in een F1 hotel. Daar ben ik mijn ene schoen blijkbaar kwijtgeraakt, want toen we later in een ander hotel zaten, kon ik mijn schoen dus niet meer vinden. Het zijn een soort laarsjes met rubberen zool, lekker warm waterdicht en lopen dus heerlijk.
Op de laatste dag voordat we naar huis gingen, vond ik het onzin om die ene enkele schoen mee naar huis te nemen, dus heb 'm daar weg gegooid.
Zijn we eindelijk thuis, ik ben door de vuile was heen, alles is weer fris en schoon, en wat kom ik daar onderin de tas voor vuil wasgoed tegen? Ja hoor, mijn andere schoen :wall:
AAAAAARGH!
:mrgreen:
Vanmiddag heb ik zo’n leuke foto gemaakt, en nu mn kabeltje weer terecht is ( zat in dezelfde tas als mn “kwijtte” schoen) is mijn bui helemaal goed…
Wat lieffff! :inlove:
Ennuh, het schoenenverhaal… :mrgreen:
Groetjes,
Jippie
hoi hoi, hier dan toch de nog steeds kok verslaafde!
jippie, spannend dan maandag? ik hoop dat ze wijzer zijn geworden. En leuk al die dingen in t vooruitzicht!!!
bagheera, wat balen van je schoen…maar wel :mrgreen: En wat een schatje dat meisje van je!
Ik ga er vanuit dat ik ongi wordt, maar heb wel eens even iets uitgezocht. (en jippie hier zegt t ook al) Ik dacht idd na de pregnyl met eisprong op dag 14/15 precies 14 dagen daarna ongi te moeten worden, dat pregnyl daar ook voor zorgt. Dat is dus niet, dat ligt aan je eigen lijf. De keren dat ik een eisprong had, werd ik pas 17 en zelfs pas 20 dagen na die eisprong ongi. Dus ik ga ervanuit dat ik op zijn vroegst pas woe of don ongi wordt, dan ben ik maandag dus niet al “blij” !
Ik heb alleen gisterochtend dat rosig gehad, nu niks meer, dus we zien wel weer. Ik durf net zo uit te gaan van een innesteling (benm mezelf een beetje aan t indekken hoor!) In plaats van 2 daagjes, stel ik me nu dus maar in op nog 4/5 dagen wachten! Dan weten we het nu dus pas echt als we op vakantie zijn! Want dan heeft maandag testen geen zin, hoewel ik wel dan misschien van onzekreheid af zou zijn, heb namelijk ma di en woe drukke dagen vanwege vakantie en heb alle oudergesprekken verspreid over die drie dagen! We gaan naar Rome trouwens!!!
Kan toch niks meer doen dan wachten en wat ik gewoon fijn vind is dat ik daarna meteen door mag en niet eerst ana de provera ofzo hoef.
Liefs wienie
Tja, ben ik er weer eens vaak, is hier geen mens te zien!!!
Dan ga ik ook maar weer!
(ben trouwens nu niet meer zo rustig hoor, vind t nu toch wel spannend worden. Het kan nog steeds alle kanten op!)
Liefs wienie
Wienie: Ja meid, het wordt nu echt spannend!!! Duim voor je hoor!! :thumbup: Wanneer ga je nu precies testen?? Wacht je toch totdat je op vakantie bent? Heerlijk hoor Rome!!! Al vast heel veel plezier gewenst en ik hoop dat het dubbel zoveel plezier gaat worden! :mrgreen:
Bagheera: snoepie hoor die Kimberly!!! En dat verhaal over die schoenen :shock:
Jippie; succes morgen meid!!! Morgen krijg je de uitslagen van de IVF toch? Hopelijk blijkt er ook echt uit dat ICSI dé optie voor jullie is!! Duim voor je dat er niets geks uit komt! :-
Hier gaat het wat beter. Ik kan nog niet veel eten hebben, word meteen misselijk en heb nog ontzettende hoofdpijn. Ik voel me nog niet in staat om morgen te gaan werken, dus blijf een dagje thuis. Luna blijft dan ook thuis, maar mijn schoonmoeder komt haar dan 's middags even halen, zodat ik ook nog even een paar uurtjes kan gaan liggen. Hopelijk lukt het me dan dinsdag om wel weer te gaan werken… Ik hoop echt dat ik me dan weer beter voel, want donderdag gaan we lekker uiteten met een paar collega’s, wil ik toch wel bij zijn!!! En hubbie is vrijdag jarig, dus ook dan is het wel fijn om weer op de been te zijn!!
Hoe is het verder met iedereen??? Het is hier idd erg stil… :think:
Mar, meid, hoe gaat het met jou?? :-
Liefs Woezeltje
Hoi meiden,
Ik wilde even komen reageren, maar ik geloof niet dat Nordin het toelaat. Er komt alweer heel wat gesputter uit zijn kamertje. Ik kijk wel hoever ik kom… :mrgreen:
Woezeltje: getverderrie zeg, naar dat je zo ziek ben (geweest). En nu hubbie ook nog eens :sick: . Goed dat je hebt besloten morgen nog even lekker thuis te blijven, even aansterken. En mooie foto’s van Luna hoor. En natuurlijk mag je Nordin er ook op zetten :mrgreen: .
Wienie: spannend meid, wanneer ja je precies naar Rome? Ik hoop echt dat het zo mag zijn!!! :thumbup:
Mar: hoe is het nu met je? Ik hoop dat het een beetje gaat met je. Laat je wat weten?? :-*
Nou,daar blijft het even bij. Nordin wil echt niet meer slapen, dus ik ga hem even lekker masseren. Hopelijk slaapt hij dan vannacht een beetje, want het is hier de laatste dagen echt drama!!
Als ik tijd heb kom ik snel even bijkletsen. Morgen ook weer de 1e werkdag :? :? :? dus jullei horen zeker nog van me.
Liefs, Angeltje
Angeltje: Gaat het met Nordin niet lekker meid? Jeetje… Hopelijk is er snel verbetering!! :-*
Heel veel succes morgen!! Ik hoop dat het je goed afgaat! En anders: laat die tranen maar stromen!! Daar heb je alle recht toe! En… gelukkig is je hubbie lekker thuis bij Nordin de komende 2 weekjes!!! :thumbup:
Liefs Woezeltje
Hoi hoi,
Nou, ik geloof dat hij eindelijk slaapt .
Nee Woezeltje, het gaat de laatste dagen niet echt lekker met Nordin. Donderdag was hij zo vreselijk aan het spugen, echt niet normaal meer. Daarbij gaat hij ook steeds onrustiger zijn fles drinken, krijgt hij uitslag als hij net gedronken heeft, niest hij vaak na zijn fles en is zijn ontlasting (nog steeds eens in de 3 dagen gemiddeld) erg dun. Dit alles bij elkaar geeft ons toch het idee dat hij misschien koemelk-allergie heeft en niet goed op de voeding reageert. Een allergie bouw je op, dus het zou goed kunnen dat het stukje bij beetje steeds iets erger wordt, waardoor wij het nu ook aan hem gaan merken. Dinsdag hebben we een afspraak op het cb en dan gaan we het dus ook met de arts bespreken…
En verder merken we dat hij zo ontzettend gevoelig is voor prikkels en dat hij praktisch nergens anders wil slapen. Zelfs niet op mijn arm. Gisteren hadden we dus die kinderverjaardag, waar het op zich niet eens zo druk was en we zijn maar 3 uurtjes gebleven, maar vannacht en vandaag was het dus echt drama met ons mannetje. Compleet oververmoeid en maar niet willen/kunnen slapen…
M.a.w. het loopt hier nog steeds niet lekker. Steeds als ik denk dat het goed gaat, blijkt het tegendeel weer waar. Ik voel me er dus ook helemaal niet prettig bij dat ik morgen weer moet gaan werken (ookal is hubbie de komende 2 weken nog thuis :mrgreen: ). Ik vind het zooooo moeilijk om nu na al die tijd ons mannetje ineens te moeten missen, Jakkes, ik kan hier en nu een potje janken bij het idee aan morgenochtend . Ik weet wel dat het uiteindelijk makkelijker zal worden en dat het naar huis gaan des te meer een feestje is, maar nu voelt het echt zwaar @$#^%$!!!
Sorry meiden, voor mijn ego-bericht. Ik hoop ook dat jullie het niet erg vinden dat ik hier mijn verhaal doe.
Ik kom snel weer op iedereen reageren!!
Liefs, Angeltje