Hoi meiden,
Angeltje: Fijn dat je ondanks je brulbuien toch een leuke avond gehad hebt zaterdag! :-* Ik kan me het helemaal voorstellen, hoor! En vandaag heeft Nordin lekker lang doorgeslapen, ik hoop dat 'ie dat een beetje gaat volhouden! Geniet nog maar even lekker van je laatste verlofweek! Je hebt wel mazzel met dit weer!
Woezeltje: Ik was helemaal vergeten dat gisteren de doopdag van Luna was, sorry! Hoe was de dienst? Hebben jullie verder een leuke dag gehad? Heb je ook fotootjes gemaakt? Showuuhhh!
Mouse: Wat ongelooflijk balen dat je weer ongi geworden bent! Jij bent nu ook wel eens aan de beurt voor goed nieuws, hoor! :-* Ik heb inderdaad zelf ook de ervaring dat mijn cyclus niet korter werd als je de dosis Clomid verhoogde, als daaruit een goede eisprong kwam. Ik zat standaard steeds rond de 40 dagen. Hoeveel cycli mogen jullie het zelf nog proberen? Ik hoop echt dat je niet verder de mm in hoeft, meid! Heel veel sterkte & ik blijf voor jullie duimen! :hug:
Mar: Wat een heftig verhaal van vrijdag! En dan kom je ook nog naast iemand te liggen die een keizersnede heeft gehad en wordt de beeb ook nog onder je neus geduwd… :? Ik snap echt niet waarom er niet eens wat meer rekening gehouden wordt met mensen en hun gevoelens! Ik kan me daar zo kwaad om maken! Dat doe je toch niet? Alles draait tegenwoordig zeker alleen om geld en tijd… Sorry, hoor! Effies spuien! Ik ben blij dat je de curretage achter de rug hebt, ik hoop dat je nu stilletjes aan kunt gaan herstellen. Doe je het wel een beetje rustig aan, meis? Ik heb al een week moeten herstellen van de punctie en de overstimulatie, en ik ben niet eens onder het mes geweest. Laat je maar lekker verwennen door je hubbie en je familie! Heel veel sterkte en een dikke knuf! :hug:
Jody: Welkom hier! Heel veel succes met alles!
Wienie: Balen dat je ziek bent met dit mooie weer! En nog een spannende wachtweek te gaan!
Ik hoop dat je volgende week met goed nieuws komt! Succes & beterschap!
Egni: Heel logisch dat je het wel eens lekker vindt om niet aan het zwanger worden te denken. Dat heb ik ook wel. Aan de ene kant baal je heel erg dat je moet wachten en dat alles weer stil staat. Maar aan de andere kant kun je het dan misschien wel even helemaal loslaten: geen gedoe aan je lijf, geen bijwerkingen van medicijnen en niet die onzekerheid, hoop en teleurstellingen steeds. Hoe gaat het verder met je? Hoe is de tuin geworden?
Janine: Hoe gaat het nu met jou? Was het leuk bij Paul de Leeuw en al het andere waar je nog naar toe zou?
Bagheera: Ben je al terug van Disney Parijs? Ik hoop dat je het erg leuk hebt gehad?
Heb je ook fotootjes om te showen?
Paikea: Hoe gaat het met jou?
Hoe zou het eigenlijk met Kaatjes zijn? Die heb ik al een hele poos niet meer gezien! Verder nog iemand vergeten?
Hier gaat het wel redelijk. Volgende week maandag moeten we naar het ziekenhuis voor de uitslagen van de IVF. Best wel spannend, ik verwacht er niet zoveel van. Maar goed, je bent toch bang dat er weer slecht nieuws op de loer ligt… Voor de rest probeer ik me maar op andere dingen te richten. Ik ben nog steeds op zoek naar een baan, vorige week een aantal sollicitaties de deur uitgedaan, maar nog steeds geen geluk gehad helaas. Verder gaan we de tuin opknappen. Toen we hier vorig jaar kwamen wonen was de achtertuin een zandbak met geen enkele steen, plant of schutting. We hebben eerst onze oude schuttingen neergezet en die gaan we nu vervangen. Verder grasgezaaid, en de komende tijd op zoek naar allemaal mooie zomerplanten en struiken. In september is het al bestraat, dus dat hoeft gelukkig niet meer. Gaat vast erg mooi worden als alles weer een beetje beplant is en mooi groen!
Voor de rest had onze kat vanavond een leuk feestje gevierd in zijn kattebak. :mrgreen: Die staat op zolder en ik was boven aan het internetten. Ik loop de overloop op, wat stinkt het hier!!! Had meneer lekker in zijn poep rondgestampt en dat vervolgens over de hele bovenverdieping verspreid. Gelukkig niet in onze slaapkamer! :sick: De kat zat er helemaal onder, de vloer, de vensterbank… Leuk, hihhi. Dus alles gesopt en geboend inclusief de kat zelf. Kattebak moest weer helemaal schoon, dus nu zit 'ie op zolder (zijn domein) te balen en mag 'ie vanavond niet meer naar beneden. Viespeuk!!! :lol:
Doei xxx,
Jippie
Lieve meiden,
Ik kom vanavond weer even gezellig kletsen!! Wilde eigenlijk gisteravond nog achter de pc, maar was pas 18:30 uur thuis van het werken, lekker met Luna geknuffeld en ben toen doodmoe naar bed gegaan!! Ik voel me ook niet helemaal lekker, maar ben toch op het werk.
Tot vanavond!!!
Jippie: zag zo snel iets over poep en kat… :mrgreen: hahahahaha… lekker beestje…
Dikke knuf voor jullie allemaal!!!
Liefs Woezeltje
Hoi meiden,
Jippie: fijn zeg, zo’n kat. Ik heb er hier ook zo een die af en toe dat soort geintjes uithaalt . Tis maar goed dat ze verder zo lief zijn, anders :evil: .
En ik snap dat je opziet tegen de afspraak maandag. Is toch weer spannend hè. Hopelijk zijn er geen gekke dingen gevonden.
En jammer dat het nog niet wil lukken met een andere baan!!! Ik hoop dat je snel wat kunt vinden. Heb je in ieder geval wel lekker de tijd voor je tuin :mrgreen: .
Woezeltje: beterschap!!! :-*
Hier weinig te melden. Weer een goede nacht achter de rug. Nordin begint het volgens mij te snappen met het doorslapen :dance: :dance: :dance: . En verder ga ik nog even lekker van het mooie weer genieten vandaag.
Liefs, Angeltje
Heey meiden,
Mar, echt, je klinkt hetzelfde als ik!! Ik ben blij dat het is meegevallen!!
Jody, welkom hier. Ook jij hebt een flink verleden! Ik kan je vertellen, bij alle topics, voel ik me hier het meest thuis!
Angeltje, fijn dat Nordin al doorslaapt! Heerlijk!!
Jippie, leuk heh katten?? Ik heb er 2 en af en toe kan ik ze achter het behang plakken. Gelukkig hebben ze ook hun lieve momenten. Ik ben benieuwd naar de uitslagen as maandag!
Ik ben bij Paul de Leeuw aan het einde van de zaterdagshow 2 tellen in beeld geweest! Levensgroot, echt alleen mijn gezicht!
En heeft iemand gisteravond nog Jensen gezien met AliB?? Nou, bij die opname was ik dus ook gisteren. Echt onwijs anders. Heb mezelf 1 keer heel klein gezien. Joop vd Ende vierde zijn 65e verjaardag en dat was in de studio ernaast. We hebben dus half bekend nederland voorbij zien lopen. Van de cast van gtst tot Geer, Herman den blijker tot Jamai. Wel cool dus!
Nou, hier ga ik zo even soppen beneden. Eerst douchen want heb net gesport. Hubbie zit ziek thuis dus lekker bankzaken vanmiddag!
Liefs, Janine
Ik kom alleen even zeggen dat ik nu ook niet kom kletsen… Ik dacht dat ik me in de loop van de dag beter voelde, maar nu voel ik me weer niet zo happy… :sick: Ik ga mijn bedje opzoeken.
Ik hoop tot snel meiden!!
Liefs Woezeltje
Gedsie, gedsie ik heb net een heeeeeeeeeeel verhaal getypt, druk per ongeluk ergens op… Alles weg!!! :wall:
Vooruit maar weer overnieuw dan…
Woezeltje: Beterschap meis, vervelend dat je niet lekker bent! Hopelijk is de doop goed verlopen zondag! Ik las al van Angeltje dat Luna zich als een grote meid gedragen heeft!! We horen het wel, ziek eerst maar even lekker uit…
Jippie: Hi hi dat stampen door de poep komt me bekend voor :mrgreen:
Wij hebben een ragdoll rondlopen in huis (zo’n eentje met heeeel lang haar) en daar kleven ook geregeld poepjes in zn staart :doh:
Nou ja, iig heeft jullie bovenverdieping weer een grondige schoonmaakbeurt gehad
Op wat voor functies heb je gesolliciteerd eigenlijk? Ook een btje in de buurt? Ik hoop dat je gauw een leuke baan vindt hoor! Kan me voorstellen dat je in spanning zit voor de uitslagen. Ik duim voor jullie dat er geen rare dingen naar voren komen vlgde wk ma.
Succes met het aanleggen van de tuin de komende tijd!
Janine: Ik heb net de herhaling gekeken van Jensen! Wat grappig dat jij in het publiek zat… Word het smi opgenomen eigenlijk?
Wat een gek mens was die Britney-fan zeg! Zomaar haar hoofd laten kaalscheren :eh: En zielig he, dat hondje die ze mee had in dat veels te kleine tasje… Vond het zo sneu voor het beestje
Gaaf dat je zoveel BN’ers hebt gezien trouwens… Hoe is het verder met je nu?
Angeltje: Fijn dat je zo’n goede nacht hebt gehad! Wat doet Nordin dat goed zeg!! Kan me voorstellen dat je er moeite mee had om hem achter te laten zaterdag, maar gelukkig hebben jullie toch een leuke avond gehad. Geniet nog maar even van je laatste wkje verlof meis! Het is heerlijk weer gelukkig!
Mouse: Hoe voel je je nu? Heb je wat meer fut? Mss dat 100 mg. je cyclus met een paar dagen kan verkorten? Ik weet het ook niet, maar ik hoop het echt voor je!! Ik kan me je gevoel trouwens heel goed indenken dat je het zat bent om elke 5 wk weer teleurgesteld te worden. Vind het zo sneu dat het bij jullie nu ook zo lang duurt… Hoe lang is de wachtlijst bij jullie eigenlijk voor IVF? Sterkte hoor meis, ik denk aan je en hoop echt dat het toch nog zo gaat lukken… :hug:
Hier gaat het echt een btje met vallen en opstaan. Ben blij dat het zulk mooi weer is! Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik me overdag soms best eenzaam voel. Het lijkt wel alsof ik heel moelijk alleen kan zijn. We wonen in een hele kindderrijke buurt, aan onze tuin grenst een grote speeltuin en het kdv is schuin tegenover. Al die gelukkige moeders die met hun kroost langs komen rijden is soms wel ff slikken, merk dat ik er meer moeite mee heb als voorheen…
Gelukkig kwam een goede vriendin van me gezellig theedrinken vanmi. Ff wat afleiding doet toch wonderen dan… Heb ook veel lieve mensen om me heen hoor, het kost gewoon even de nodige tijd allemaal. 2 april moet ik weer naar de ARBO- arts en dan wil ik denk ik ook wel weer beginnen. Even wat structuur in mn leven, want regelmaat zit er niet echt in de laatste tijd…
We hebben voor het eind van deze maand trouwens een tripje geboekt naar Parijs en Disney! Lekker een midweekje weg… Daar kan ik echt naar uitkijken nu
Gister trouwens nog bij de tandarts geweest, en binnenkort moeten mn verstandskiezen eruit omdat het gaat ontsteken, fijnnnnnn :roll: Ik zei al, blijf wel paracetemol slikken…
kus
Mar
hier ben ik weer een keertje,
voor alsnog ben ik nog steeds forum “verslaafd” hihi dat wil ook wel als je ziek thuis zit. Morgen weer werken.
Hoe is t hier?
mar, beetje hersteld nu? Hoop dat je t een beetje ene plekje kan gaan geven. Kijk naar buiten en vang de zon op, dan ga je vanzelf weer een beetje stralen!!!
mouse, wat balen zeg. succes met afvallen! ik kon daar ook niet meer tegen hoor, elke keer weer slecht nieuws. Kop op!
angeltjes wat fijn een langslaper!!!
jippie, die poepkat!!! hihi. veel succes alvast met de uitslag!!! (voor als ik hier dan paar dagen niet ben en t dadelijk weer “vergeet”
oh accu leeg even stroom erop
totzo
zo stroom eraan kon ik beter zeggen. is ik weer!
jippie, leuk ook nieuwe tuin! hebben wij 2 zomers geleden en afgelopen najaar gedaan met achter en voorkant. Keileuk om mee bezig te zijn…ik heb zelf de ontwerpen getekend en ben er trote op! :oops:
veel tuinklusplezier!
janine, peul d eleeuw lijkt me super om bij te zijn! en hoe is t met jouw “herstel”" een plekje kunnen geven? je zit nu weer aan d eprimolut toch, wel fijn dat je dan weer een stapje vooruit kan denken!
en mar, wij wonen ook tegenover een speeltuin. ook ik kan ontzettend genieten van het zien van die spelende kids, en denken oh wat hoop ik daar snel bij te kunnen zitten en onze spruit te kunnen roepen voor t eten. kan me helemaal voorstellen hoe dat dan voor jou nu nog rotter is, omdat jij t al in handen had zeg maar. snap je wat ik bedoel"?
zo, nog paar daagjes wachten. weten jullie waarom ik van gyn pas na 4 dagen overtijd mag testen? omdat pregnyl dan pas weg is?
en als paar dagen terug test negatief was, dna is t nu toch al uit mijn lichaam? ik kan echt niet 4 dagen wachten hoor!!!
Verder voel ik af en toe wat dingen, maar of dat bij een zwangerschap zou horen…wie weet komt t wel gewoon ergens anders van, lijkt me stug nu al iets te voelen…ben er nog steeds rustig onder en nog steeds een goed gevoel. hoewel ik nu wel wat spannender begin te vinden en denk van kom op wienie, alsof t ineens raak zou zijn nu, om maar nuchter te blijven. ik wcaht dus rustig verder af.
gister ruzie gemaakt met verzekering en gedoe. eerst hoefde ik volgende 2 mensen geen machtiging te hebben, en nu moet ik ineens betalen voor pueregon, blijk wel een machtiging te moeten. lekker zeg, kan ik t eerst zelf allemaal ophoesten dooor hun fout. nu maar hopen dat t met terugwerkende kracht werkt.
Oh ja en nu ik toch bezig ben, voor de spuiters hier, wisten jullie wat je allemaal moet regelen als je die spuitspullen mee op vakantie moet nemen? was echt verschrikkelijk en allemaal in engels en pas later nederlands en een hoop geregel. je moet eerst van tevoren telefonisch melding maken van wat je precies meeneemt, dan bij inchecken weer melden. engelse doktersverkralring met erin hoeveel wanneer waarom enz. en een engelse beschrijving van de medicijnen.
Was ik al blij dta ik gister belde en niet volgende week…nu wordt alles nog op tijd geregeld. Dus als t moet, dan kan ik meteen door!
Zo tocg weer een heel verhaal. Na morgen ben ik er dnek ik eventjes niet hoor, hoop te doen en wil echt even stoppen met beeldscherm turen!
maar misschien vandaag nog eventjes…
hoe zou t trowuens met kaatje zijn???
Liefs wienie
Hoi meiden,
Wienie: Wij zijn vorig jaar naar Kreta op vakantie geweest en ik had dus ook Menopur mee (glazen ampullen), Pregnyl en alle injectiespullen. Ik had een verklaring van de apotheek meegenomen, die is in het Engels. Daarop staat beschreven wat voor medicijnen het zijn, contactgegevens van de apotheek, enz. Ik heb de spullen in mijn handbagage gedaan. Bij het inchecken heb ik het, geloof ik, wel gemeld maar dat was verder prima. Bij de douane hebben ze nergens naar gekeken of de verklaring gevraagd. Dus ik vond het niet zo’n gedoe eigenlijk. Alleen even een verklaring mee voor de douane, en die kun je zo opvragen bij je apotheek. Krijg je een kopietje mee met een stempel en klaar!
Wat het testen betreft: Dat heb je wel heeeeel vroeg gedaan! Het is onmogelijk om nu al een positieve test te hebben als je zwanger bent! Dus het zegt nog helemaal niks, meid! Heb je vlak voor je eisprong 10.000 IE Pregnyl gehad? Het duurt ongeveer 10 dagen voordat dat uit je lichaam is. Als je negatief getest hebt, dan is het al uit je lichaam, anders was 'ie wel vals positief geweest. Dus nog even afwachten. Ik ga voor je duimen! Laat je hier nog wel even weten hoe het afgelopen is, voordat je vertrekt? Heel veel succes!
Mar: Een hele dikke knuf voor jou! Ik heb je een mailtje gestuurd!
Hoe gaat het met alle andere meiden?
Liefs,
Jippie
Ja he jippie, ik dacht ik test vast want ik ben vast zwanger haha.
Nee hoor, ik had dus dezelfde gedachtengang als jou, als er nog pregnyl in mijn lijf zat zou die positief moeten zijn(en idd vals) en als ie negatief was dacht ik zo dat die pregnyl dan uit mijn lijf was. Dus als ik dan na…idd echt pas na…mijn nod zou testen (en eerder dan die 4 dagen die de gyn zei) en hij is positief, dan hoef ik me niet af te vragen of die pregnyl dat heeft veroorzaakt of dat ik toch zwnager zou zijn.
heb trouwens 5000 ei gekregen.
Tjee zo ben ik er al met al toch nog veel mee bezig, ondanks dat ik er zo rustig onder was/ben!
Als ik voor ons reisje zou mogen testen door wegbblijvende ongi, dan horen jullie t nog, ook als ik wel ongi ben, maar als we pas testen of ongi worden daarginds, dan horen jullie het pas over anderhalve week ofzo! Gaan woensdagavond weg en komen pas de woensdag erop terug! En we gaan zeker genieten!
Groetjes Weinei
Hoi meiden,
Sorry, heb echt even geen puf om te reageren. Nordin is zo vreselijk uit zijn doen sinds gistermiddag . Volgens mij heeft hij enorm last van zijn buikje. Hij wilde gisteren maar niet slapen en ik bleef heen en weer lopen. 's Nachts om 2 uur kwam hij ook ineens weer voor een voeding (dat heeft hij al bijna 2 weken niet gedaan) en vandaag was het ook weer veel huilen en dikke ellende. Dus ben benieuwd wat deze nacht weer brengt…
Zal je altijd zien hè, net als ik hier verkondig dat het zo lekker gaat :wall: .
Wilde alleen even laten weten dat ik er nog wel ben hoor :mrgreen: (en dat ik aan jullie denk natuurlijk :-* )
Liefs, Angeltje
pfffffffffff ik kom morgen reageren op iedereen, ik zal nu ff copieeren uit een ander topic zodat jullie weten waarom ik een week lang niks van me heb laten horen:
vorige week woensdag: we zouden 's Kimberly bij 's mam brengen en dan richting Disney!
Eindelijk een keer Disney met mooi weer, tot nu toe zijn er een keer of 3 geweest en elke keer viel de regen met bakken uit de lucht.
Maar omdat Kimberly nog zo klein was, hebben we ( met pijn in mijn hart) besloten dat ze nog te klein zou zijn. De bak van de wandelwagen is wel behoorlijk smal, en ze zou daar dan de hele dag in moeten liggen. Het matrasje blijkt nu al door te liggen, waar ze met haar hoofdje en kontje ligt, voel je al zo de bodem van de bak :?
Dus zou ze lekker bij mijn moeder blijven. Huilend liep ik de deur daar uit, had al meteen spijt van die keuze.
We hadden drinken gehaald voor onderweg. Toen we net de grens over waren begon het al: hubbie draaide zijn flesje cola open en ja hoor: een fontein aan cola spoot de bus door, alles zat onder.
We zijn gestopt bij een pomp en hebben alles zo goed als het ging schoon gemaakt. Hubbie was zo over de zeik dattie al om wilde draaien, want de schone handdoeken hadden we moeten pakken om de bus van de binnenkant een beetje colaplakvrij te krijgen en hij had dus al 1 set kleren uit de tassen in gebruik.
Ik kon hem weer oppeppen (op dat moment was ik daar blij om) en we gingen verder.
In Disney onze abbonnementen opgehaald, we konden nog 1 uurtje het park in. De tweede dag, donderdag, een hele dag park gedaan en op de terug weg hoorden we ineens een geratel. Wagen aan de kant, en de uitlaat lag gewoon over de grond te slepen :shock:
Aangezien schoonpa 6 jaar terug zo zat te stoeven over dat cntraal beh**r zo’n geweldig goede reisverzekering en pech hulp had, is hij daar toendertijd bij gegaan.
Had hij dat maar nooit gedaan. We belden hun en ze zouden de franse hulpdsienst bellen. We vroegen nog om een Engels sprekende, want wij kennen geen Frans. Ik maar een ienieminie beetje van de Mavo, maar daar ben ik veel van vergeten.
Kwam er een Fransman die geen woord engels sprak…
Dus CB gebeld en na 5 medewerkers gehad te hebben, kregen we er 1 aan de lijn die kon dienen als tolk.
De auto werd naar een opslagplaats gebracht en vrijdag zou die dan om 8 uur in de ochtends meteen naar een lokale garage gebracht worden.
CB zou hun bellen om 8 uur en wij zouden het dan van hun weer horen.
's Middags om 16 uur zelf maar es gebeld. Owja, ze gingen meteen de garage bellen :?
Als we 4 dagen daar zouden zitten zouden ze de auto/bas naar NL vervoeren op hun kosten, als die niet gemaakt kon worden. Wij zouden alle hotel- eten- en kleidng kosten vergoed krijgen. Zo oo khet vervoer van de opslagplaats naar ons hotel van donderdag.
De volgende dag zelf maar weer gebeld en ze wisten van niks, ze zouden de garage bellen.
Wij weer terug gebeld want we hoorden maar niks. Meteen werd er gebeld met de garage, die onbereikbaar was.
Zaterdag de hele dag niks gehoord.
Maandag weer gebeld, donderdag was de bus kapot gegaan, dus zondag was de 4e dag!
Bleek: het ging over 4 werkdagen.
Met Kimberly ging het gelukkig goed bij 's mam, ze dronk goed enzo, dus dat was gelukkig allemaal in orde. Maarja, om een heel verhaal kort te houden: we werden steeds maar aan het lijntje gehouden, we werden niet terug gebeld en zijn bijna 300 € aan belkosten kwijt.
De verzekering heeft de politie naar die garage gestuurd om polshoogte te nemen omdat ze de garage maar niet te pakken kregen ( dat vond ik dan weer wel netjes) maar de garage bleek om 16 uur dicht te gaan en de lunchpauze is van 12 uur tot 14 uur… Op zaterdag werd er helemaal niet gewerkt.
Dus zo werden we elke dag maar voorgelogen dat de dag erna de bus gemaakt zou zijn, maar nee hoor.
Disndag bleek dat we dus helemaal al die kosten niet vergoed krijgen. We krijgen eenmalig voor hubbie 150 € vergoed voor hotel en meer niet.
En voor hem de terug reis naar Nederland en de vervoerskosten van de bus naar Nederland.
Ik ben wel zijn vrouw maar de verzekering staat op ZIJN naam dus ik tel niet mee. En de brief die gestuurd is na ons trouwen om mij bij te schrijven is plotseling niet aan gekomen zo blijkt…
Ja hoor, tuurlijk, klinkt heel geloofwaardig :liar: :roll:
We zaten er dinsdag helemaal doorheen, ik kon niet meer stoppen met huilen.
Verzekering WEER gebeld, bleek dat we nog niet naar huis konden, want die donderdag dat de bus kapot ging telde ineens niet mee als werkdag
Als we dinsdag naar huis zouden gaan dan zouden we helemaal niks terug krijgen en ook de vervoerskosten van onze bus naar Nederland zelf moeten betalen.
Dus souvenirs terug gebracht naar Disney want 2 croissantjes kosten bijna 5 € daar en je moet toch eten en we raakten onderhand door al ons spaargeld heen zo met al die extra hotel- en klerenkosten. Om dan nog maar van het eten te zwijgen.
Alles uitgerekend en het was dus voordeliger om nog 1 nacht te blijven en dan woensdag, vandaag dus naar huis te gaan.
Schoonpa zou voor ons informeren naar een garage in de buurt en volgens hem wilde niemand onze bus repareren. ( Eerlijk gezegd geloof ik er geen snars van, maar er is teveel gebeurd afgelopen week om me daar druk over te maken) en we moesten de bus maar naar de dealer laten brengen in het dorp waar mn schoonouders wonen :?
Uiteindelijk hebben we voor weinig geld een treinkaartje gekocht en zijn gelukkig bij 's mam aangekomen. Ik heb gehuild van blijschap dat we eindelijk 's Kimberly weer in onze armen konden houden! Ik ga nooit meer weg zonder haar heb ik geroepen!
Vanavond zijn we nog bij mijn neef langs geweest, die is monteur en daar alles verteld. Hij vertelde dat hij voor ons een uitlaat kan regelen en er voor ons voor max. 40 € eronder kan zetten. Als hij alleen de pot en het laatste stukje van de uitlaat eraf hoeft te halen, dan doettie dat voor 20 €. Hij kan wel aan een uitlaat van de bus komen en we kunnen betalen wanneer we kunnen.
Gelukkig maar, want al onze spaarcentjes zijn er helemaal doorheen gegaan nu.
Ik had melk afgekolft en probeerde het goed te houden, maar tot mijn verdriet is de melk toch zuur geworden en moest ik al de melk door de gootsteen gooien…
De laatste dagen was mijn doel van het kolven alleen nog maar om de BV op gang te houden, want die was aardig terug aan het lopen door de stress.
Ik moest gewoon de telefoonwekker zetten en ben om de 3 uur gaan kolven, ik haalde met moeite 60 ml.
Vandaag o pde terugreis heb ik ook gekolft en die melk is samen met een fles ijskoud water in de koeltas gegaan. Daar heeft Kimberly nu al 2 keer van gedronken, want ze heeft echt veel te weinig uit mn (.)(.) kunnen drinken.
Wat een ellende allemaal, vooral dat ze daar geen woord Engels spreken is in zo’n geval heeeel erg vervelend. Ik ga dus beginnen aan een zelf studie Frans, zodat ik ons toch een beetje kan redden als we OOIT nog es in Frankrijk komen. Hubbie spreekt iets Duits, dus hij kan ons daar redden en we spreken allebei Engels.
Ik ben zo blij dat we weer thuis zijn bij Kimberly, de 3 poezen, de nijnen en dat ik niet vlug vlug vanaf een internetzuil met metalen toetsen binnen 5 minuten klaar moet zijn op KOK omdat anders de tijd om is!
Gelukkig weer lekker thuis en bij jullie, want jullie heb ik zeker gemist! :-
Het “gejatte onderbroekenverhaal” vertel ik morgen, ik val bijna om van de slaap.
Bagheera: Hè gatsie, meid… Ik had het al gelezen op een ander topic. Echt balen dat alles zo gelopen is! Je had er zo’n zin in, en dan kom je in zo’n ellende terecht! Gelukkig zijn jullie inmiddels weer thuis en heb je Kimberly weer in je armen kunnen sluiten! Geniet maar lekker van haar de komende tijd! :-*
Wienie: Als je 5000 IE gespoten hebt, is het ook eerder uit je lichaam verdwenen. Ik geloof dat het ongeveer elke dag halveert. Bij 10.000 IE duurt het ongeveer 10 dagen voordat het uit je lichaam is, bij 5000 IE dus ongeveer 5 dagen. De test geeft nu ook al aan dat je geen Pregnyl meer in je lichaam hebt. Als je 4 dagen na je NOD positief test, dan mogen we je feliciteren! Ik hoop dat het zover mag komen, meid! Ik denk dat je pas 4 dagen na je NOD mag testen puur voor zelfbescherming dat je niet te vroeg juicht, of misschien zijn de testen dan nog te vaag. Het is niet vanwege de Pregnyl. Dus als ik jou was, zou ik er gewoon lekker op je NOD een test tegenaan gooien, als je je zo lang niet kunt inhouden! Enne… wil je aub nog wel even voor jullie vertrek melden hoe het gelopen is? Anders zitten we hier nog zoooo lang in spanning! :naughty:
Angeltje: Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat met Nordin!
Dikke knuf voor jullie! :hug:
Liefs,
Jippie
Jeetje Bagheera, wat een verhaal zeg!! Pff, het is wat he met die Fransen, ze spreken idd geen woord Engels (de meesten dan) Vervelend dat jullie zo van het kastje naar de muur gestuurd zijn. Gelukkg nu weer thuis bij Kimberley en de diertjes. Denk maar even goed aan jezelf nu hoor :-*
Wienie: Als je een maal een negatieve test hebt, dan betekend dat dat de Pregnyl is uitgwerkt, hij kan straks dus niet weer positief worden door de Pregnyl. Wel door iets anders… Idd je moet het ons wel even laten weten voordat je op vakantie gaat hoor!! Ik :thumbup: voor je…
Jippie: Thnx heb je mailtje gelezen lieverd! Zal er gauw op antwoorden… Ik hoop voor jullie dat het gauw maandag is en er geen rare dingen naar voor komen!!
Hier gaat het ff niet zo geweldig. Blijf bloedingen houden, vannacht wakker geworden met erge krampen en toen ik ging plassen was na tijd de hele wc knalroood, het stroomde maar door. Nu wordt het nog niet echt minder, en voel me best slap door het vele verlies. Dus de gyn maar gebeld en nu kan ik vanmi. gelukkig terecht… Vlgs hun moest het toch minder gaan worden…
Ik hoop maar dat het niks ergs is, vind het best wel eng hoor. Het was afgelopen weekend namelijk helemaal gestopt…
Woezeltje, Janine: Hoe zat dat bij jullie toen na de curretage??
kus
Mar
Mar: Wat ellendig allemaal en zo herkenbaar. Ook ik deed een test toen het mis aan het gaan was en ik herken dat sprankje hoop wat je blijft houden telkens…
Ik dacht ook vaak: misschien heeft de dokter het wel mis gehad, ook ik voelde me zo zwanger nog… Ik weet niet of ik je hiermee kan troosten, maar meis, ik denk steeds aan jullie, heel veel sterkte en praat het verdriet hier maar van je af, hopelijk heb je toch het gevoel dat je het hier een beetje kwijt kunt. :hug:
Woezeltje: wat een prachtig beeldje voor aan de muur van die maan met engeltje, zo’n mooie betekenis, goed dat jullie er zo mee om gaan. Ook het andere beeld is prachtig met die hand…
Toen bij mij ons ukje eruit kwam, heb ik het begraven. Klinkt heel vreemd, maar ik heb het begraven bij ons huisdier. Die ligt in een dierenbegraafplaats met een hele mooie steen. We zouden de tekst nog doorgeven voor op de steen en die is geworden: “we’ll always love you”
Dat laatste woordje is in het Engels zowel enkelvoud als meervoud, dus alleen hubbie en ik weten dat we daarmee onze 2 lievelingen bedoelen, de rest denkt dat het alleen voor ons huisdiertje is…
Daar leg ik dan mooie bloemen bij en gedichtjes. Als ik kaarsjes aansteek, dan is de eerste altijd voor ons engeltje en dat zeg ik er dan ook zachtjes bij.
JanineB: Van 1 kant fijn dat je nog vooruitzichten hebt, hoewel ik blijf hopen dat dat allemaal niet nodig zal zijn voor jullie. Fijn dat het leuk was bij de opnames van Paul de Leeuw!
Leuk zeg, dus jij bent nu ook een BN’er? : lol:
Beterschap met je hubbie.
Egni: Weet je al iets van het bloedonderzoek?
Wieniex: Fijn dat je gelijk door mag met de voglende ronde en niet weer eerst hoeft te wachten. Ben je al weer wat opgeknapt van de griep?
Jee wat een hoo pgedoe om de medicijnen mee te mogen nemen zeg, gelukkig dat je op tijd bent begonnen met regelen!
Jodi: welkom hier. Als je het niet erg vind om er over te praten, mag je hier ook wel je verhaal schrijven over jullie engeltje.
Mouse: Jee, kan me voorstellen dat je niet zo’n fut hebt om op iedereen te reageren, sterkte meis! :hug:
Hopelijk kun je gauw over naar ivf, ik blijf duimen voor jullie!
Angeltje: Leuk dat jullie bij de doop van Luna waren zeg!
Het was ( in frankrijk ) heel mooi weer, dus hopelijk hebben jullie ervan genoten.
Jippie: Kan me voorstellen dat je weer bang bent voor vervelend nieuws, ik zal een kaarsje voor je branden…
Jakkie wat een viespeuk van een kat hebben jullie rondlopen! hihihi hij vond de wasbeurt die hij kreeg zeker niet zo leuk? :lol:
Woezeltje: ook een dikke knuf voor jou hoor!
Mar: Pfoe, kan me voorstellen dat je schrok van zoveel bloed!
Bij mij zijn de verstandskiezen er ook uit en het is mij erg meegevallen, hopelijk valt het bij jou ook mee. :-* Weet je al wanneer je precies moet?
Veel plezier in Disney Parijs!
Angeltje: Wat vervelend dat Nordin uit zijn doen is, gaat het al wat beter?
Nou, het gejatte onderbroekenverhaal:
Ik zal het niet zo lang maken als mijn vorige verhaal…
We hadden genoeg ondergoed voor 5 dagen meegenomen, dus 2 extra aangezien het vreselijk kan regenen in Frankrijk.
Maar na dag 4 besloot ik om te gaan wassen, aangezien we niet wisten hoelang we nog moesten blijven. Dus de witte onderbroeken eerst met shampoo gewassen, dan hadden we tenminste weer verse onderbroeken.
Ik draaide ze goed uitgewrongen in een handdoek en legde daar onze rugtas bovenop, zodat door het gewicht het laatste in de handdoek zou trekken. Ik had het bordje "niet storen"opgehangen, want we waren inmiddels uitgeput.
2 keer hebben ze van de “roomcleaning” aan de deur gestaan, maar we deden de deur niet open. Dus toen we uitgeslapen waren, hadden we de 2 rondes roomcleaning gemist, dus ik liet de onderbroeken in de handdoek zitten.
En tja, toen we 's avonds terug in de kamer kwamen, hadden ze dus handdoek en al mee genomen, ze waren blijkbaar NOG een keer terug gekomen om de handdoeken te verwisselen… :shock:
Tja en dat moest ik dus uitleggen bij de receptie, waar ze redelijk Engels spraken, maar onderbroek snapten ze niet. Met handen en voeten uitgelegd wat er aan de hand was, maar alle was ging naar een wasserette dus dat ondergoed zien we nooit meer terug.
Gelukkig waren het oude onderbroeken van mij maar van hubbie zat er een Tono onderbroek ofzoiets bij en die is wel duur.
Wij hebben nooit merk kleding, en die ene keer DAT we dan een merk hebben wordt die onderbroek gejat :mrgreen: :mrgreen:
Ach ja, gelukkig hebben we stapels ondergoed hier thuis, dus we zitten voorlopig nog niet zonder!
Bagheera: Wat hebben jullie een hoop meegemaakt, zeg! Worden je onderbroeken ook nog gejat! Hadden jullie er nog wel genoeg over voor de laatste dagen, of zijn jullie ook nog stinkend naar huis gegaan? :lol: :-*
Mar: Ik kan me voorstellen dat je je doodgeschrokken bent bij het zien van al dat bloed! Ik weet niet of het normaal is dat je nog zoveel bloedverlies hebt na een curretage. Het lijkt me dat je na een week wel weer een beetje moet opknappen. Gelukkig kon je vanmiddag nog terecht. Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je je snel weer een beetje beter voelt! Sterkte & een dikke knuf! :hug:
Hoe is het met alle anderen? Het is hier rustig, komt zeker door het mooie weer?
Liefs,
Jippie
hoi meiden,
Zo, het gaat gelukkig vandaag weer een stuk beter met Nordin. Hij lijkt geen last meer van zijn buik te hebben en hij slaapt goed en is lekker vrolijk als hij wakker is. Wel was het vannacht weer even tobben, maar vandaag komen we beter uit met de voedingen en hoop ik dat hij weer door gaat slapen .
Bagheera: jemig, wat een verhaal zeg. Het lijkt wel een comedy :mrgreen: . Hoewel ik me heeeeeeel goed kan voorstellen dat er voor jullie niets te lachen viel :shock: . Volgende keer je meisje gewoon lekker meenemen hoor!!!
Jippie: ja, iedereen is denk ik aan het genieten van het weer. Ik ben net ook 2 uur aan de wandel geweest, heerlijk!! En hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje tot maandag?
Mar: jakkes, wat een narigheid weer. Ik hoop dat er niets aan de hand is. Fijn dat je zo snel terecht kon bij de gyn. Sterkte meid!! Laat je even wat weten als je terug bent (en je goed genoeg voelt natuurlijk…).
Wienie: is toch niet gek dat je er zo mee bezig bent. Het is de eerste serieuze kans en je hebt er een heel goed gevoel over. Ik hoop dat je goed nieuws hebt als je weer terugbent van je reisje!!!
Woezeltje: hoe is het nu meis? Voel je je alweer beter?? En bedankt voor de fruithapjes, ik moest er erg om lachen :mrgreen: . Lief hoor!!!
Mouse, Janine, Egni, hoe is het met jullie??
Met mij gaat het vandaag ook niet echt lekker. Ik heb al sinds zondag af en aan wat bloedverlies. Dan weer rozig en dan weer bruin. En vandaag ook echt enorme buikpijn, maar er zet geen ongi door… Ik had al lang en breed ongi moeten zijn, dus het lijkt erop dat mijn cyclus weer net zo’n puinhoop is als voor de zwangerschap. Nou ja, we zien wel waar het schip strand…
Meiden, ik ga even bankhangen en genieten van de rust hier in huis .
Liefs, Angeltje
He meiden,
Ff snel laten weten hoe het was… Sorry dat ik even een ego-berichtje achterlaat… Helaas is het niet goed Vanmi. inw. echo gehad en er zat nog veels te veel weefsel in mn baarmoeder…
Ik heb gelijk wee-opwekkende spuiten gehad, en morgen moet ik die weer halen… In het uiterste geval moet ik zelfs voor een 2e curretage komen. Maar alsjeblieft duim voor me dat me dat bespaard blijft…!!! Ik heb me een potje lopen janken vanmi. wat k*t is dit weer!!
Op zich heb ik nog geen heverige krampen gehad als vanochtend dat baart me ook een btje zorgen :? Maar wat niet is kan natuurlijk nog komen… Vlgde wk vrij. pas weer een echo…
xx
Nee we zijn niet stinkend naar huis gegaan gelukkig, ik had van hubbie maar 2 witte nderbroeken gewassen, de rest waren zwarte onderbroeken. Ik vond er in 1 van de rugzakken nog 2 hele oude van mij, ver versleten, klaar om weg gegooid te worden, maar ik was er heel blij mee. :dance:
hihihi, ja ik was blij met oude versleten onderbroeken :mrgreen:
Maar de sokken en de andere onderbroeken die ik gewassen heb, heb ik allemaal goed uitgewrongen in een handdoek en daarna maar meteen uitgehangen over de schemerlampen in de hotelkamer, zodat ze die zeker niet meer mee zouden nemen :mrgreen: :mrgreen:
Die vrouwen van de room cleaning zullen wel vreemd gekeken hebben met al dat ondergoed en die sokken overal overheen :mrgreen:
En met dat gejatte ondergoed liggen we hier ook nogsteeds dubbel hoor, als ik een onderbroek op sta te vouwen roep ik tegen hubbie: “kijk, deze hebben ze in ieder geval niet gejat!” :lol:
Ach, je kunt er beter maar de humor van in zien, hoewel dat op die momenten ver te zoeken was.
Mar: Echt weer vreselijk kl*te, meid! :? Mag het nou eindelijk dan ook eens een keer meezitten? Ik hoop dat de injecties gaan werken en dat een tweede curretage je bespaard zal blijven! Heel veel sterkte en een dikke kus! :hug:
Bagheera: Gelukkg zijn jullie niet stinkend naar huis gegaan! :mrgreen: Fijn dat je er nu wel de humor van kan inzien. Trouwens, als wij op vakantie zijn, was ik ook altijd de sokken en het ondergoed, hoor! Dan neem ik een tube vloeibaar wasmiddel mee, ik was dan alles in de wasbak en hang ik het op een rekje op het balkon te drogen. We trekken dan niet alles weer aan, maar dan gaat het in elk geval niet stinkend weer mee in de koffer! :silenced: Is jullie bus inmiddels ook weer in Nederland? Jullie waren toch met de trein weer naar huis gegaan?
Angeltje: Gelukkig gaat het weer wat beter met Nordin! Wel balen dat jij nu weer met zo’n rommelige cyclus zit! Hoe was je cyclus voor de zwangerschap dan? Word je wel uit jezelf ongi zonder hormonen?
Welterusten allemaal!
Liefs,
Jippie