Meiden met een lange cyclus - deel 12

Hallo meiden,



Weer een nieuw begin!! Andere was alweer 37 pagina’s.



Voorgeschiedenis



Angeltje

Eerst begonnen met 50 mg Clomid, maar dit sloeg niet goed aan. Daarna overgestapt op 100 mg. Dit slaat wel aan! Nog t/m juni '06 zelf proberen zwanger te worden, daarna de mm in. Zwanger geworden, en inmiddels bevallen van een zoon, Nordin.



Bagheera

In juni '04 gestopt met de pil. In september '04 zwanger geworden, ondanks endometriose. Helaas is deze zwangerschap geëindigd in een mk na 7 weken. Daarna Primolut en Lucrin gehad, omdat de cyclus niet weer op gang kwam. Ook een kijkoperatie gehad, waarbij verklevingen in de eileiders weggehaald zijn. Na de tweede ronde Clomid, 100 mg, zwanger geworden in april en inmiddels bevallen van een dochter, Kimberly.



Egni

Heeft PCOS. Verschillende doses Clomid sloegen niet aan. Op 5 aug. '05 een LEO-behandeling gehad en nu spontaan een eisprong. Cyclus van 35 dagen en een korte luteale fase. Weer Clomid voorgeschreven gekregen.



JanineB

Eerst onregelmatige cyclus, soms opgewekt met Primolut. In december '05 ongi geweest. Bloedonderzoek gedaan, is inmiddels begonnen met Clomid. Zwanger geworden augustus helaas een miskraam. In januari '07 weer aan de clomid, gelijk weer zwanger maar helaas weer na 5 weken zwangerschap geeindigd in een miskraam.



Jippie

In het begin cyclus van een halfjaar. Clomid sloeg zo nu en dan aan. Sinds december '04, na een gewichtsverlies van 22 kg, weer een eigen cyclus van rond de 40 dagen. Na Menopur-injecties en IUI, wordt er met ivf gestart. Helaas bij de eerste ivf poging is er geen enkel eitje bevrucht. Volgende stap wordt ICSI. Uitslagen van onderzoeken waren goed! De eicellen en de zwemmertjes waren goed. In juni beginnen met ICSI.



Kaatjes

eind maart koperspiraal verwijdert, daarna niet meer ongesteld. Na echo blijkt PCOS. Provera voor de menstruatie op te wekken en daarna clomid, 50mg, 100mg en 150mg sloegen niet aan. Nu puregon en pregnyl spuiten



Mar22

Sinds stoppen met anticonceptie in aug. '05 nog geen menstruatie gehad. Hormoonwaardes verschillen heel erg. Dmv echo-onderzoek PCOS geconstateerd in maart '06. In mei begonnen met Clomid. PCO + luteale fase insufficiëntie. 5 rondes Clomid+ Pregnyl gehad, in oktober begonnen met Puregon. Eind januari '07 heeft Mar een positieve test en is zwanger! Helaas is dit na 8 weken geeindigd in een miskraam.



Mouse

Een kindje mbv Clomid gekregen. Nu bezig voor de tweede. Lange en onregelmatige cyclus. Op 20 september een kijkoperatie: alles in orde, door afvallen eigen cyclus herstelt, nu tot december zelf proberen daarna nieuw behandelplan. Nog 2 cycli clomid 50 als dat niet aanslaat, dan ivf.



Niekje

Heeft PCOS. Te heftige reactie op Menopur, 2x overstimulatie gehad. Clomid sloeg pas aan bij 200 mg. Zwanger geworden na de eerste IVF-poging!



WendyD

Heeft PCOS ,vleesbomen en een poliep en moet hiervoor een buikoperatie ondergaan. Gebruikt Metformine. Moet eerst afvallen voordat er begonnen mag worden met de buikoperatie en eventuele hormonen. Inmiddels op het streefgewicht! Operatie 4 december



Wienie

In november '05 met de pil gestopt. Zo nu en dan bloedverlies, echo lijkt op PCOS te wijzen. Primolut gehad om de menstruatie op te wekken en daarna met 50 mg Clomid begonnen. Inmiddels diagnose gesteld: wel PCO. Bloedwaarden goed. Clomid 50, 100 en 150 sloegen niet aan (op 1 keer na) Puregon gespoten, meteen 7 eitjes en cyste dus verplichte “rust” Nu gestart met 2e ronde puregon. Na Pregnyl 2 eitjes, 19 maart 2007 een positieve test. Helaas na ruim 6 weken een miskraam.



Woezeltje

Missed abortion en curretage gehad in april '05. Onregelmatige cyclus. Tot eind maart '06 aan de Clomid (50 mg). In maart zwanger geworden en in november '06 bevallen van dochter Luna.



Paikea

Lange en onregelmatige cyclus. Na 1 ronde met 50 mg clomid zwanger geraakt en is bevallen van zoon Kian op 11 april 2006.



Jody

Heeft PCOS. Was begonnen met 50 mg clomid, sloeg niet aan. 100 mg sloeg wel aan en gelijk zwanger. Jeremiah :**: is te vroeg geboren waardoor hij het niet heeft kunnen overleven. Heeft 1 keer 50 mg clomid geslikt, en had een eisprong. Besloten is nog even te wachten en over een paar maandjes weer te beginnen.



ZWANGER!

  • Niekje: uitgerekend in maart '07?



    Bevallen:
  • Angeltje: Mbv Clomid zwanger geworden. op 10 december 2006 bevallen van zoon Nordin.
  • Bagheera: Zwanger geworden mbv Clomid, op 18 december 2006 bevallen

    van dochter Kimberly
  • Paikea: Zwanger geworden mbv clomid, 11 april 2006 bevallen van zoon Kian.
  • Whitedolfin: Heeft al vier kinderen, waarvan 3 mbv Clomid. Spontaan

    zwanger van 5e kindje. Uitgerekend op 3 augustus '06. Op 12 juli

    bevallen van zoon Karim!
  • Woezeltje: Na missed abortion in maart '05 precies een jaar later weer

    zwanger geworden. Uitgerekend in december '06. Op 9 november

    bevallen van dochter Luna

Janine: Goed van je om een nieuw deeltje te openen!!!

Ik wens je heel veel succes vanmiddag!!! Ik hoop echt dat je een mooi klein frummeltje op het scherm te zien krijgt!!! :pray: :pray:

:pray: Ik denk aan je!!!



Jippie: ook jij succes vandaag bij de gyn!!! Ik hoop echt dat hij wat aan de wachttijd kan doen!! :-* :pray:

Ook aan jou denk ik!!!



Ik kom vanavond wel even terug, zit nu op mijn werk!!



Liefs Woezeltje

Hoi hoi



Als jullie nog aanvullingen willen, of er klopt iets niet geef het dan even door.

Ik weet niet alles uit mijn hoofd.



Meiden, en staan ook andere dames in het lijstje die ik nog nooit ben tegengekomen sinds ik hier mee kletst. Wat zullen we daarmee doen??

Janine, fijn dat je een nieuwd deeltje hebt geopend en heeeeeeeeeeel veel succes bij de gyn vanmi.!!!

Ik :thumbup: voor je.

Wbt de anere meiden in het lijstje, tja we zijn zo’n hecht clubje hier met een stuk of 10. Als ze hier nooit meer komen, mogen ze er van mij wel af want er staan idd erg veel mensen tussen van wie je niks meer hoort of ziet…



liefs

Mar

Janine: van mij mag je die uit de lijst halen hoor! Een aantal daarvan zijn al zeker 1 jaar niet meer hier geweest! Ik weet niet wat de anderen er van vinden, maar van mij mag je de lijst opschonen hoor!



Misschien dat je Paikea weer op kunt nemen in het bovenste rijtje?? (Als ze dat wil tenminste!) :wink:



Nogmaals SUCCES vandaag!!!



Liefs Woezeltje

Ook van mij mogen degenen die hier al zo lang niet geweest zijn eruit hoor!!

(en Woezeltje is in november bevallen van Luna, kleinigheidje hoor, maar ik zeg het maar even :wink: )



Janine: heel veel succes vandaag!!! Ik weet zeker dat je een mooi rijstkorreltje met kloppend hartje gaat zien!!



Jippie: ook jij veel succes vandaag bij de gyn!! Hopleijk toch nog enigzins positief nieuws en hoeven jullie niet weer een half jaar te wachten :pray: .



Mar: Nog 1 nachtje slapen!!! Ook jij alvast heel veel succes morgen meis. Geniet ervan!!



Woezeltje: ga nou eens aan het werk joh :mrgreen: . Hoe ging het vanochtend met Luna wegbrengen. Ging het al wat beter?



Hier vanacht weer een ‘lekkere’ nacht gehad :liar: . Ik heb Nordin gister overdag voor het eerst niet ingebakerdlaten slapen. Dat ging erg moeizaam dus 's avonds was hij echt op. Dan zou je denken dat hij de nacht lekker zou slapen (wel ingebakerd) maar dat schijnt juist averechts te werken. Dus meneer kwam vannacht stipt om de 3 uurtjes, wat dus inhoudt dat ik steeds maximaal 2 uur achter elkaar geslapen heb :shock: . Dus ik ben aardig brak!!! Vandaag overdag dus maar weer wel inbakeren (hij slaapt nu al vanaf 09:00 uur, heerlijk!!).



Nou, ga nog even wat achterstallige administratie wegwerken.



Liefs, Angeltje

Hoihoi,



Janine, veel succes vanmiddag! En dank voor het openen van een neiuw deel, van mij mag de lijst ook worden opgeschoond. Ik heb je een up-date ge-pbt.



Jippoie, Jij sterkte vandaag bij de gyn, heb je gisteren een pb gestuurd. Ik hoop dat je pos. nieuws krijgt vanmiddag en dat er iets aan de wachttijd kan worden gedaan! :-*



Mar, jij veel succes morgen!



Angeltje, vervelend joh dat Nordin zo onrustig is op het moment. Ik hoop dat hij snel weer een lekker ritme te pakken heeft.



Woezel, herkenbaar hoor dat je Luna mist als je haar wegbrengt voor werk. Een dag is ook erg lang als je zo’n tijd de heel dag bij elkaar bent geweest.



Hier verder weinig te melden. BEn weer aan eht werk en in afwachting van mijn nod, alleen weet ik niet wanneer die ergens is, denk deze week, maar weet het dus niet zeker, omdat ik de ovulatietesten weg heb gedaan. Handig hè :?

Groet, Mouse

Angeltje: dank je wel ja… ik had niet eens gezien dat er december stond dat ik bevallen zou zijn… :oops: Dat moet idd november worden!

En ja… dit is de laatste keer dat ik hier ban vanaf mijn werk, ga echt weer aan de slag!!! :mrgreen:

Die Nordin… Je moet wel slapen hoor kereltje!!! Dan is mama ook lekker uitgerust en heeft ze meer energie om met jou te spelen!! Denk erom hoor!!! :mrgreen:

En ja, vandaag ging het weggaan van huis goed. Ik heb niet gehuild!!! (wel een hele grote knoop in mijn maag…)



Mar: Jij al vast succes morgen bij de gyn!!! :thumbup:



Mouse: spannend weer je NOD, hopelijk kan je een beetje voelen wanneer je eisprong is!!! :thumbup:



Liefs Woezeltje

Ik wil best weer bovenin het lijstje, maar we zijn niet bezig of zo. Misschien me maar even onderin laten, totdat het ‘startschot’ weer is gegeven.



Angeltje, vervelend dat hij niet zonder inbakeren goed kan slapen. Dan ben je gesloopt. Ik zou zeggen lekker ook zelf in bed liggen ipv administratie.



Mouse, je houdt het wel spannend voor jezelf. Begrijp ik het nu goed dat je geen clomid nu gebruikt? Ik ben het even kwijt.



Janine, enne???

Hoi hoi,



Mouse: Spannend weer dus! Ik snap het goed hoor dat je die ovutesten ff aan de kant hebt gegooid! Duim voor je :thumbup:



Angeltje: Pff meissie, wat een nachten maak je mee zeg. Naar he, dat je van te voren net weet hoe je mannetje reageerd… Voor hem ook natuurlijk want hij raakt ook een btje uit zn ritme (voor zover er ritme in zit natuurlijk :wink: ) Hopelijk heb je een btje kunnen uitrusten overdag :-



Woezeltje: Fijn dat je niet gehuild heb, maar ik snap het goed hoor (denk ik)… Enne hup hup weer aan t werk nu he… :wink:



Janine: Hoe was het bij de gyn?



Jippie: hoe het is gegaan bij de gyn? Wat zei hij ervan. Hopelijk geen overstimulatie… :pray: Ik denk aan je meis, laat je gauw wat horen?



Ik ga weer ff :zzz: op de bank, nogal moe en :sick:…

Morgen weer echodag!!



Dikke kus :-

Hello,



heb weer wat aan het lijstje verandert. Paikea, wil jij je gegevens nog een keer doorgeven en je geschiedenis… ik heb ook per ongeluk wat gegevens gewist sorry…



Mar… spannend morgen!!!



Mouse, ik heb geen PB gezien…



Nou vanmorgen naar de gyn geweest. Cyclusdag 21 heb ik bloed laten prikken en voor die tijd heb ik een eisprong gehad. Ik zeg dat klopt want ik had afgelopen zaterdag een positieve zwangerschapstest! Dus zij uitrekenen en moet ik dus op de 5 weken zitten. Op mijn banner staat 4 weken 3 dagen maar dat komt omdat ik niet helemaal mijn cyclus weet. De gyn vond het nog te vroeg om een echo te maken omdat je dan waarschijnlijk toch weinig zal zien, dus nou moet ik donderdag 8 maart weer terug komen. Weer 8 dagen om in de zenuwen te zitten.



In ieder geval ga ik mijn werk rustiger aan doen, want ik ben zo bang dat het fout gaat. Ik heb me voorgenomen dat ik niet meer met waszakken en andere zware dingen gaat slepen/tillen.



Ik ga ff bankzaken doen!!



Liefs, Janine

Hoi allemaal,



Janine: Balen dat je geen echo hebt gehad! Met 5 weken is het inderdaad nog wel wat vroeg, maar misschien was er een vruchtzakje te zien geweest en dan had je toch een beetje bevestiging gehad. Want dat had je natuurlijk graag gewild, en ook niet meer dan logisch! Wel lekker dat je nu meteen 5 weken bent ipv ruim 4, scheelt weer! Op 8 maart krijg je wel een echo? Zou er dan al een hartje te zien zijn? Ik hoop het! Doe maar lekker rustig aan en het gaat vast goedkomen, meis!



Mar: Hoe laat moet je morgen voor de echo? Toch wel weer spannend! Maar er is vast een hartje te zien!

Succes en laat je morgen snel weten hoe het gegaan is?



Paikea: Je hoort ook bij het kluppie, hoor! Dus van mij mag je bovenin! :wink:



Woezeltje: Logisch dat je Luna mist als je de hele dag aan het werk bent. Lijkt me best wel moeilijk. Maar gelukkig heeft ze een mooi plekje bij je moeder en gaat alles goed! Hoe zit het nu eigenlijk met de vitaminen? Merk je al verschil bij jezelf en Luna?



Mouse: Bedankt voor je lieve pb-tje! Hoe gaat het verder met je?

Ik hoop dat je nog heeeeeel lang op je ongi moet wachten! :mrgreen:



Angeltje: Vervelend dat Nordin nog steeds niet zo goed slaapt! Ik kan me voorstellen dat je helemaal brak bent! Je hebt zeker ook al alle trucjes geprobeerd? Mijn schoonmoeder zegt dan altijd dat je het kindje vlak voor het slapengaan moet badderen, dat ze daar lekker moe van worden en dan goed slapen. Maar ja, dat werkt natuurlijk ook niet altijd. Doe maar lekker rustig aan verder & ik hoop dat er snel verbetering in komt!



Bagheera: Hoe gaat het eigenlijk met jou? We hebben je hier al een hele tijd niet gezien, toch? Of ben ik nou in de war? :roll:



Egni, Wienie, Kaatjes & Puck: Hoestie daar?



Wat de lijst betreft: Van mij mogen alle namen eruit van de mensen die we hier toch niet meer zien.

Ik zie velen uberhaupt niet meer op het forum, dus schrappen maar!



Ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle lieve reacties, pbtjes, smsjes, mailtjes en zelfs kaartjes met de post! Echt niet te geloven! Ik ben er ontzettend blij mee (en nu schaam ik me eigenlijk een beetje over vorige week… :oops: ). Ik haal er heel veel steun uit, ookal gaan de sluizen dan meteen weer open! :wink: Het is fijn te weten dat er zoveel mensen met je meeleven! Dikke knuf voor jullie allemaal! :-



We moesten vanochtend weer naar het ziekenhuis. Ik had echt zooo de balen toen ik vanochtend opstond, net alsof de dreun nu pas aankomt. Weeeeer naar dat ziekenhuis, terwijl je thuis had moeten zitten met een paar mooie emmies in je buik. En een week geleden zaten we nog midden in de behandeling en nu is ineens alles over en uit. Heel vreemd. Ik voelde een echte baal-jankdag opkomen. De fert.arts was echt zooo lief en baalde even erg als wij. Ik had op een gegeven moment zoiets van: Nu moet je ophouden, anders zet ik het op een janken! :shifty: Zij baalde er ook van dat we toch niet meteen met ICSI begonnen zijn, want we waren al een grensgeval. En dan ben je al zo lang bezig en dan moet je er op deze manier achter komen wat er aan de hand is… En dan zo’n domper met de overstimulatie en dan al die eicellen en nog geen bevruchting.



Ze hadden nog geen uitslagen van het andere ziekenhuis, maar waarschijnlijk is het zo gegaan zoals ik al zei: dat de zaadcellen niet in de eicel konden komen. ICSI zien ze als een goede keus en eigenlijk heb je altijd wel bevruchting met ICSI, of er moet iets heel erg fout zitten qua eicellen/zaadcellen, maar dat verwachten ze niet (ook gezien mijn leeftijd), want dan hadden ze dat op het eerste oog wel gezien. Ik heb een uitwendige echo gehad, dus gewoon op mijn buik. Mijn eierstokken waren wel opgezet, maar dat is normaal na een punctie. In mijn buik zat geen vocht, dus dat was wel goed. Maar ze was nog wel bezorgd: ik moet het nog steeds rustig aandoen en water drinken, want de overstimulatie kan nog steeds ineens weer op komen zetten. Dus dan maar weer aan de klots… :sick:



Voor de rest zijn we meteen weer op de wachtlijst gekomen, ook omdat die al zo lang is. Alleen heeft de gyn ons ongelooflijk gematst, omdat ze het zelf ook zo klote vond allemaal. We mogen half juni al met ICSI beginnen!!! Normaal is de wachtlijst 6-7 maanden en wij hoeven nog maar 3 maanden te wachten. Dat is ook zo snel als maar kon, want je lichaam moet eerst 2-3 maanden herstellen. Ze heeft speciaal een plekje voor ons gecreerd, dus dat was wel erg lief van d’r! :-
Daar zijn we ontzettend blij mee. Ik had echt op september-oktober gerekend en daar baalden we zoooo van! Al die tijd maar wachten en wachten en dan is het jaar bijna voorbij. Maar gelukkig hoeft dat niet! Op 18 juni gaat de eerste spuit er weer in! Dit jaar toch nog een kans op een beeb! :clap: Dus mijn baal-jankdag is toch nog een beetje beter verlopen dan verwacht!



Doegies xxx,

Jippie

Zo. moest toch nog even kijken hoe het iedereen vergaan was :mrgreen: .



Janine: balen zeg, dat je nu nog langer moet wachten op je echo. Ik kan me voorstellen dat de zenuwen af en toe aardig toeslaan bij je. Maar zoals Paikea al zei, het gaat vaker goed als fout, probeer dat voor ogen te houden!!



Jippie: wat fijn dat de gyn jullie zo gematst heeft. Het verandert natuurlijk helemaal niets aan de kt-sitiuatie met de IVF, maar het scheelt misschien toch een beetje. Nou meis, raap al je moed weer bij elkaar en op naar de ICSI. Ik weet dat je het kunt, je bent een kanjer!! :-



Wat betreft Nordin in bad doen, dit doen we altijd al 's avonds. Maakt helaas niets uit :? . En omdat hij mijn huid geeerfd heeft (erg droog en eczeem) gaat hij max. 3x per week in bad. Maar bedankt voor de tip!!



Mar: hoe laat mag je morgen? Veel succes!!!



Mouse: balen dat je niet weet wanneer je NOD is. Ik hoop dat je ongi lekker lang weg blijft. Maandje of 9 ofzo? :mrgreen:



Paikea: ik kan heel moeilijk overdag slapen, zelfs al ik heel moe ben. Ik heb daarvoor echt te weinig rust in mijn ‘donder’. Ben dan toch altijd geneigd even snel klusjes te doen. Sofzuigen, administratie, strijken enz… Ik weet het, eigenwijs :wink: . Hoe is het met jou en Kian? Is hij al weer beter?



Nou, dat was hem weer even. Nordin ligt nog te slapen, dus ik ga nog even van mijn rust genieten :mrgreen: .



Liefs, Angeltje

Zo, even snel, want ben niet helemaal lekker…als die griep maar wegblijft!!!



Jippie, het is allemaal niet tof, maar op zich natuurlijk wel heel positief dat jullie toch eerder mogen! En ik hoop dat dit dan DE oolossing is voor jullie. Dit gaat m worden hoor!!!



Mar, succes morgen!



Janine, dit is al goed nieuws toch? Nog ene paar daagjes, dna is t bijna zover!!!



Andere meiden, ok alles goed?



Morgen weer voor fm, maar heb er geen goed gevoel bij. En ik heb de laatste paar keren wel gelijk gehad wat mijn gevoel betreft. Ik heb alweer zo’n wat dikkere buik, echt zo’n kwabje wat over mijn broekrand hangt als ik zit. Dat had ik vorige keer ook en toen was t veel te veel die 7 eitjes.

Of zou t van de puregon komen? Het is echt precies in de spuitzone. Andere kant, ik spuit minder als vorige keer en een dag korter. Dan kunnne het er toch niet meteen weer teveel zijn? Of zou d ecyste toch niet weg zijn geweest???

Jeetje ik vind t toch weer spannend hoor!



Als t wel goed zit, en ik zou rond dag 14 mijn eisprong hebben dan zou dta wel grappig zijn, wnat ben ook nog eens jarig dan! Zou wel heel toevallig zijn…en ook wel beetje zweverig, zo van dit moet m gana worden…heb altijd gezegd dat ik 27 een mooie leftijd vind om kids te krijgen…gek he…want ik word dus maandag 27.



Goed genoeg gezweven en gepiekerd, morgen zien we het wel!!!



Fijne avond, ik ga tukken!!!



Liefs wienie



oh ja, voor de 1e blz info, clomid 50, 100 en 150 gehad, Slechts 1 keer reactie bij 1e keer 100 mg. Puregon spuiten, meteen 7 eitjes en cyste dus verplichte “rust” Nu gestart met 2e ronde puregon.

Hoi Wienie,



Meid, nog niet alle hoop opgeven voor morgen, hoorr! Wat je kwabje :mrgreen: betreft: Bij mij was de afgelopen week echt mijn hele buik opgezet, dus niet alleen een kwabje (die heb ik altijd al :wink: ). Mijn hele buik t/m met mijn ribben was opgezet, ik kon mijn broek niet meer vastkrijgen en vooral als ik bukte voelde ik heel duidelijk dat mijn eierstokken opgezwollen waren. Ik had dan wel wat meer follikels dan zeven. Maar ik denk dat dat kwabje niks zegt, dat hoop ik tenminste voor je! Dus ik zou het even afwachten. Positieve vibes naar je follies sturen!!!



Succes morgen & laat je even weten hoe het gegaan is?



Groetjes,

Jippie

Jippie: 5 dagen geleden heb ik voor t laatst gereageerd, dus inderdaad al weer even geleden.

Ik heb zaterdag aan je gedacht.

Jee wat een klote nieuws meid, hoe kan het dat er geen eitjes zijn bevrucht dan? Veel sterkte hoor :hug: :-* Heb je nog pijn?

Wat een lieve fert. arts zeg, toch nog een beetje goed nieuws gehad dan.



Woezeltje: Geeft niks als je een keer niet op iedereen reageert, jij reageert altijd op iedereen, dus het maakt echt niet uit als je het een keer niet op kunt brengen hoor! Ik kan het me voorstellen dat je er tegenop ziet om Luna drie hele dagen te moeten missen, maar bij je moeder is ze zeker in goede handen hoor! :hug:

En 140 cc afkolven? Ik ben al blij als ik er 120 uit krijg.



Mouse: Zo herkenbaar! Bij mensen die dicht bij me stonden kon ik ook zo blij zijn als ze zwanger waren. Ik denk dat dat ook wel normaal is, omdat ze rekening met je houden. Bij mij viel het bij sommigen ook moeilijk hoor, zoals bij een collega die een baby van 2 maanden had en alweer zwanger was… Toen was ik echt zo jaloers!

Ik hoop voor je dat je komende week/2 weken geen NOD hebt :-*



Mar22: Dat is normaal dat je bang bent het kwijt te raken, dat had ik ook. Hoe was het etentje met je klasgenoten en hoe reageerden ze? Succes met de echo morgen! Lekker zo’n pyjama dagje, heb ik ook wel eens hoor.



Angeltje: Wat ik ook al tegen Woezeltje zei: jij reageert ook altijd op anderen, voel je niet schuldig als je dat een keertje niet op kunt brengen hoor! Gaat het al weer beter met Nordin? Wat een leuke foto, hij kan zijn hoofdje al ver optillen zeg! Wat vervelend dat Nordin zo slecht slaapt als hij niet ingebakerd is, kun je ook niet een beetje losser inbakeren? Dan is het misschien makkelijker om te wennen.



JanineB:Hartelijk gefeliciteerd hoor! Ik kan me voorstellen dat je het rustiger aan gaat doen.



Wieniex: succes met de fm morgen, hopelijk zitten er een paar mooie tussen!





Owja: de namen uit de lijst die niet meer reageren mogen er van mij ook wel uit, maar misschien dat we ze een pm kunnen sturen ofzo?



Vannacht ben ik met hubbie nog naar de tandarts geweest, zijn kaak was erg opgezwollen. Ibuprofen mee gekregen en vandaag naar zijn eigen tandarts.

Vanmorgen moesten we naar het CB en heeft Kimberly haar prikjes gehad. Ze huilde even heel hard en ik huilde mee… ik vond het zo zielig!



Verder woog ze 6100 gram, iets meer dan 6 kilo! Ze is 60 cm lang. De rest was ook allemaal netjes op schema, alleen hebben we een verwijsbrief gehad voor de fysiotherapeut. De nek- en schouderspiertjes zijn te slap. Het kan zijn dat we dus met oefeningen moeten gaan beginnen om de spieren sterker te maken, maar het kan ook zijn dat ze gewoon daarin wat trager is dan de rest, maar dat zal de therapeut ons kunnen vertellen als we daar zijn geweest.

Afwachten dus.

Heey meiden,



Ik ben bang dat het weer fout gaat.

Vanmorgen werd ik wakker met een heel onstuimig gevoel.

Ik ging naar de wc en had dus gigantisch diaree, maar toen ik de voorkant afveegde zat er dus ook flink bloed aan het papiertje.



Heb ik weer!!! Ohhh ik ben zo bang!



Ik moet vandaag werken maar ik ga me zo ziek melden denk ik.



Liefs, Janine

O lieve Janine… :cry: Ik hoop zo dat het zo maar wat bloedverlies is en niet opnieuw een miskraam… :cry: O, meid, ik snap zo hoe bang je bent!!! En ja, meld je maar even ziek hoor, neem even rust en tijd voor jezelf!!! Ik kan wel met je mee huilen… Ik duim zo hard voor je!!! :pray: :pray: :pray: Geef nog niet op!!!

Ik weet even niet wat ik verder nog moet zeggen… :hug:



" aub laat het goed gaan!!! :pray: "



Liefs Woezeltje

O nee Janine, nee dat mag niet :pray: Lieffie, wat naar :cry: O ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen… Is het echt helderrood? Want ik heb ook een week bloedverlies gehad, alleen was dat rozig… Bij mij was het van de innesteling. Heb je erge buikkramp? Heel veel sterkte, ik hoop echt dat het niet doorzet meis… Blijf maar lekker thuis vandaag :hug: :kaars: Heb je de ha of gyn al te pakken kunnen krijgen?



Hele dikke kus

:-*

Mar

Hoi hoi



buikkramp is al gezakt, ik heb een paracetamol genomen.



Daarnet mijn werk geregeld, vandaag en morgen hoef ik niet te werken.

Zometeen om 9.30 het ziekenhuis maar gaan bellen wat te doen.



Heb in ieder geval nog steeds bloedverlies, net zoals een menstruatie.



Ik voel me nog niet echt raar, ik leefde toch al niet op die roze wolk omdat ik heel bang was dat het weer fout zou gaan.