Meiden met een lange cyclus - deel 12

Jippie; Ik ben zo blij dat jullie eerder mogen beginnen aan ICSI!! Wat een ontzettend lieve gyn!!! Juni is een tijdstip waar je makkelijker naar toe kunt leven, het is echt zo juni!!!

Zo te lezen is ICSI idd hetgeen voor jullie “perfect” is. Ze brengen op die manier het zaadcelletje toch in het eitje, waardoor bevruchting bijna altijd ontstaat. Natuurlijk is het dan wel de vraag of de cellen voldoende delen om teruggeplaatst te worden, maar daar gaan we allemaal heel hard voor duimen!!! :-* :-* :-



Bagheera: Kimberly is goed gegroeid zeg!!!

Hoe gaat het met je mannetje?? Wat vervelend zeg!!



Wieniex: succes met de fm!!! Wat je vragen betreft… ik heb daar geen ervaring me en kan je dus geen antwoord geven!

En het is niet zweverig hoor dat je zo denkt!! Dat zijn hele normale dingen, ik hoop ook echt dat het je intuitie is en dat het waarheid gaat worden!! Hopelijk wordt je mama op de 27ste!! (ik ben ook mama geworden op mijn 27ste :mrgreen: (ik word in mei 28))



Angeltje: :-




Mar: succes vandaag!!! :thumbup:



Nou gister had Luna weer ontzettend veel last van haar buik, de hele dag huilen, krijsen en niet kunnen slapen van de pijn… Ik ben eerder naar huis gegaan van mijn werk. Ik kon dit mijn zusje niet aan doen!! (en ik zat ook niet meer rustig…). Ik vond het vandaag dan ook weer erg moeilijk om haar naar mijn moeder te brengen (weer lekker brullen vanochtend… :cry: ). Hopelijk heeft ze vandaag minder last en gaat het goed…

Vanavond weer cursus, maar morgen en vrijdag weer lekker thuis bij Luna!!!

En het babyzwemmen gaat vrijdag niet door, we beginnen volgende week pas, degene die lesgeeft kon niet. Nou ja, dan is Luna volgende week precies 4 maanden oud, wel een mooie leeftijd!



Liefs Woezeltje

O lieve janine… Ik hoop dat je iig even naar het zh mag komen!!! Ik hoop zo dat het niet waar is… dit mag gewoon weg niet!!! Het is zo oneerlijk!!! :cry:

Ik denk aan je! (je hebt er weinig aan, maar toch…) :-*



Liefs Woezeltje :hug:



Ik kom vandaag nog wel even een paar keer kijken… :cry:



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Janine, nogmaals megaveel sterkte gewenst… Ik vind dit heel heel erg voor jullie :hug: :-* :hug: :-* :hug:



Jippie: Wat fijn dat jullie zo gematst zijn door die arts!! Super dat je in juni alweer voor de 2e poging mag. We slepen je erdoorheen hoor! Fijn te horen dat je weer wat positiever gestemd bent en dat de overstimulaite niet is verergerd.Ik hoop zo dat met ICSI jij ook zwanger mag zijn in 2007 :pray:



Bagheera: Aaah zielig lijkt me dat ook die prikjes. Kan me voorstellen dat je zelf ook mee gaat huilen dan. Ze is dus mooi op gewicht, fijn te horen. Hopelijk is ze gewoon wat achter in haar ontwikkeling en gaan de spiertjes zich alsnog goed ontwikkelen. En jeetje s nachts met hub naar de tandarts! Hopelijk neemt de zwelling in zn kaak gauw af, vervelend zeg. Hoe kan dat zo? Sterkte ermee



Wienie: Hey meissie, het zegt niks hoor! Ik hoop voor je dat het er niet weer teveel zijn… Het kan heel goed dat je wat meer druk voelt op je eierstokken door het spuiten hoor, dat hoeft zeker niet te zeggen dat het weer te gek gaat… Denk aan je! Hoe laat moet je vandaag of ben je al geweest?



Angeltje: Hoe is het vannacht gegaan meis? Btje kunnen slapen allemaal? Echt een lekker bekkie heeft Nordin hoor :inlove: Net nog even gekeken bij jullie fototopic… Hihi over 16 jaar wordt het een echt hartenbrekertje :wink:



Woezeltje: Wat naar dat Luna weer zo’n last van haar buikje had. Het klinkt wel heel erg heftig zeg. Heel begrijpelijk dat je daarom eerder van je werk gegaan bent. Ik hoop dat het vandaag beter met haar gaat :pray: Waar had ze ook alweer een tekort aan vertelde je laatst? En hoe gaat het daar nu mee? Veel succes op je werk vandaag meissie, hopelijk is de dag gauw weer om en kun je weer naar je meisje toe. Wel leuk dat je je hebt opgegeven voor babyzwemmen zeg…



Hoe is het me de andere meiden, nog nieuws? Mouse, nog geen :evil: in zicht??



Wij moeten om 11.45 in het zkh zijn. Ik hoop maar zo dat het niet uitloopt. Want in die wachtkamer zitten wachten vind ik altijd zenuwslopend!!! Laat het gauw weten, maar denk dat het eind vd middag wordt, want we gaan na tijd ff de stad in saampjes. Hub heeft ook lekker een dagje vrijgenomen :mrgreen:



Speciaal voor Jainine :kaars: :kaars: :kaars: Denk aan je!!



Kus

Mar

Hoi hoi



Daarnet het zh gebeld, zij moest overleggen met de gynaecoloog en ik word tussen nu en aan het eind van de ochtend terug gebeld.



Nog even spannend dus, want ik heb gelezen dat het niet altijd wat hoeft te betekenen.

Nee, Janine, dat hoeft het ook echt niet. Ik heb zelf ook 2 keer een behoorlijke bloeding gehad toen ik zwanger was van Luna. Maar wat een angst geeft dat!!!

Daarom duimen we heel hard voor je dat er niets aan de hand is!!

:kaars:



Liefs Woezeltje

Jippie, wat een verhaal zeg. Niet meer dan logisch lijkt me dat ze jullie gematst hebben. Ook een beetje (of zelfs meer) hun fout. Juni lijkt niet zo ver. Hopelijk toch een zwangerschap voor jullie dit jaar.

En neem je rust en veel water. Want overstimulatie schijnt heel gevaarlijk te zijn. Kun je behoorlijk ziek van worden. De komende maanden maar gebruiken om te herstellen en op te laden voor de volgende poging. Misschien nog een paar daagjes weg boeken (als dat tenminste kan)???



Angeltje, ik herken het. Ook hier nooit rust in de kont. Eigen schuld soms ook wel dat ik zo moe blijf. Kian is gelukkig weer beter, maar erg eigenzinnig. Hij wil geen melk meer drinken en verder drinkt hij niks. Dus hopelijk krijgt hij nog genoeg vocht binnen. Als hem iets niet zint, begint hij heel hard te huilen, maar daar reageren we meestal niet op.



Janine, Ik hoop zo dat de bloed niks te betekenen heeft. Rust maar lekker uit. Lekker warm onder de dekens. Sterkte. Duim, duim duim dat het goed blijft gaan. :kaars: :hug: :pray: :pray:



Mijn gegevens: lange en onregelmatige cyclus. In eerste ronde 50 mg clomid zwanger geraakt. Kian is geboren op 11 april 2006.



Wienie, ik hoop zo dat je niet te veel eitjes hebt. 27 jaar is zeker een mooie leeftijd. Zou een mooi verjaardagscadeau zijn.



Bagheera, wel een goede reactie van het CB om je door te sturen naar de fysio. Beter te vroeg. En mooi dat ze zo goed groeit. Prikjes zijn altijd vreselijk. Nog 2 keer en dan ben je er voor een paar maanden vanaf. Kian moet weer over 3 weken voor de 4e prikjes.



Woezeltje, hopelijk heeft Luna vandaag minder last van buikpijn. Zielig he. Leuk dat je met haar gaat zwemmen.



Mar, hopelijk een mooie echo voor jullie vandaag. Ben benieuwd. We kunnen hier wel wat goed nieuws gebruiken.

Neeeee, Janine… :cry:

Ik hoop echt dat het niet weer verkeerd gaat!

Heel veel sterkte & de duimen draaien, hier! :hug:



Liefs,

Jippie



ps Ik reageer later vandaag even op de anderen, hoor!

Hoi hoi



Ben daarnet door de gyn gebeld, het kan van alles betekenen. Of het is een miskraam, of nog steeds een innestelingsbloeding. Het heeft nog geen zin om bloed te laten prikken, want als het hcg nog in je bloed zit is er nog weinig te zien. In iedergeval is het afwachten tot volgende week donderdag.



Het bloeden wordt nu wel minder en het is donkerbruin.

Maar goed, ik weet niet hoe het zit als je een tampon in heb, want dat heb ik altijd. Geen idee of je het ene uur meer verliest dan een ander uur.



Bedankt voor jullie steun!

Pfff meid, dat is nog wel lang wachten tot volgende week donderdag… Ik snap het wel ,want ze kunnen er natuurlijk toch niets van zeggen, maar voor jou is het killing!!! Ik hoop zo dat het bloeden stopt en niet meer terugkomt, dat het gewoon een innestellingsbloeding was!!!

Ik blijf voor je duimen!!! :pray:

Doe rustig aan he!



Liefs Woezeltje

Ook hier blijf ik duimen. Wat kan een week lang duren.



Tip Janine, je kunt beter geen tampons gebruiken als je zwanger bent ivm risico op infectie.

Hihi dat wilde ik net vragen



Ik loop nu met die kotex nacht verband in, die had ik nog van de curetage.

Nou ik denk dat ik het ‘zakje’ verloren ben.



Ik keek op het verbandje en zag een rood zakje met een soort strengetje er doorheen lopen.



Hopelijk wordt dan toch 3 maal is scheepsrecht??

Ah nee, Janine. ik vind het zo erg voor jullie. Waarom? Zo klxte. :hug:

Oh janine, :hug: :cry: wat verschrikkelijk! Wat zul je ongeloofelijk geschrokken zijn en wat balen dat de gyn nu nog niets kan zeggen en je tot volgende week moet wachten. Ik blijf duimen voor je meis! :pray: :kaars:

Mouse

Lieve Janine,



Wat ontzettend *** met drie hoofdletters! :wall: :cry: Ik was zo blij voor je!

Wat klote allemaal!!! Ik weet niet wat ik moet zeggen…

Ik wil je alleen heel veel sterkte wensen, meis! Ik denk aan je! :hug:



Liefs,

Jippie

Jeetje Janine, nee toch…Vind t heel erg voor je…kan er niks meer van zeggen…alleen …heel veel sterkte en neem je tijd.

Knuf wienie

Wienie: Hoe is het bij de gyn gegaan?



Mar: Hele dikke knuf voor jou! :hug: Ik denk aan je!



Bagheera: Hoe gaat het nu met je hubbie? Hoe is het vandaag bij de tandarts gegaan? Hopelijk heeft 'ie snel minder last! Vervelend om te horen dat Kimberly te slappe schouder- en nekspiertjes heeft! Komt zoiets vaker voor? Ik hoop dat het met oefeningen te verhelpen is!



Woezeltje: Hè, wat naar om te horen dat Luna nog steeds zoveel pijn heeft! Kan me voorstellen dat je haar dan niet gemakkelijk achterlaat bij een ander. Gelukkig kun je morgen en vrijdag weer lekker zelf voor d’r zorgen. Ik hoop dat het dan wat beter gaat! Knuf voor jou! :hug:



Hoe gaat het met de andere meiden?



Groetjes,

Jippie

ik had net een heel verhaal getypt…en geplaatst…en nu is t weg… even zoeken hoor!

al voor jij reageerde jippie!!!

Ja en dan kom ik met toch een beetje voorzichtig blij nieuws! Wat ik voelde klopt idd, dat is t werken van eierstokken, dus wat dat betreft zat ik goed met mijn rare gevoel. En toen ik naar het zkh ging had ik weer een goed gevoel en ja hoor, klopte ook! 3 eitjes nu. 1 van 15 en 2 van 12 mm. Ook heeeeeeel veel kleintjes, ik reageer toch wel heftig hierop zegt de gyn. Vrijdag terug en na wat rekenen denkt ze dat t dan 1 van ong 19 en 2 van ong 16 mm zal zijn. Dat mag allemaal nog net en dan zou t misschien dus een driedubbele kans zijn denk ik! Mag doorgaan met 50 spuiten en dan dus vrijdag weer kijken. Ze willen het wel heel goed in de gaten houden. Er is altijd een kleine kans dat d eboel vrijdag toch afgeblazen wordt, maar aan de andere kant is de kans klein dat die kleintjes nog doorgroeien naar te groot en kans op meespringen.

Al met al is dit voor mij al heel goed nieuws!



Liefs wienie



zo even geknipt en geplakt hoor, waar dit bericht gebleven was???

En mar, hoe was t??? ben benieuwd!!!



Enne weet iemand, als je pregnyl zet, springt dna alleen een eitje van 19 of 20, of kan een eitje van 16 dan ook springen? Want dan is t er misschien toch maar 1 als die andere 2 niet helemaal doorgroeien(maar 1 is al super zelfs eigenlijk!)

O Janine… nee toch… Gdverdomme!!! Waarom gebeurd dit nu??? Ik vind het echt heel erg meid, zit met tranen in mijn ogen achter de pc… Lieverd, heel veel sterkte!!! Ik denk aan je! :-



Wat een verdriet hier de laatste dagen… :cry: Ik hoop zo dat het snel beter gaat met iedereen!!! :hug:



Liefs Woezeltje