Meiden met een lange cyclus - deel 12

Hoi Wienie,



Fijn dat je kwabje niks had te betekenen! :wink:



Drie follikels is heel mooi, hopelijk zijn er vrijdag drie doorgegroeid!

Je moet de Pregnyl zetten als je op minimaal 17 mm zit, doe je het eerder dan is de eicel nog niet rijp als 'ie springt en dan heb je er niks aan. Maar stel dat je vrijdag eentje van 16 mm hebt en je moet die dag de Pregnyl zetten, dan heb je pas over ongeveer 40 uur je eisprong. In die tussentijd groeit alles nog wel door. Die van 16 mm zal dan zondag ongeveer 20 mm zijn, dan kan 'ie best meeploppen! Hangt er maar net van af hoe hard 'ie in de tussentijd groeit. Dus het spant er een beetje om! Ik hoop dat je een driedubbele eisprong hebt komend weekend, toch een beetje een driedubbele kans!



Alvast succes voor vrijdag!



Groetjes,

Jippie

Hoi meiden,



Daar ben ik alweer, alleen schrijf ik nu een berichtje uit naam van Mar…



Mar en haar hubbie hebben vanochtend de echo gehad, en het is niet goed. :cry: Het hartje is een paar dagen geleden opgehouden met kloppen. Dus een onvoorstelbare klap, want ze had geen bloedverlies meer en volop zwangerschapskwaaltjes. Je bent er natuurlijk heel bang voor, maar het kwam toch geheel onverwachts. Ze moet nu een week afwachten en anders wordt ze gecurreteerd. Ik kreeg vanmiddag al een smsje van haar, maar ze kan het nu even niet opbrengen om het zelf te komen melden. Ze zijn er helemaal kapot van.



Lieve schat, ontzettend veel sterkte! Ik denk aan jullie, ik ben me helemaal rotgeschrokken door dit nieuws. Ik voel me totaal lamgeslagen. WAAROM? Ik vind het vreselijk oneerlijk, en niet te bevatten! Doe rustig aan, en als je er weer aan toe bent, zien we je hier vanzelf wel weer verschijnen. Denk nu eerst maar even aan jullie zelf! Hele dikke knuf! :hug:

Janine: Wat een ongelooflijk *** nieuws! Het is gewoon niet eerlijk! Ik hoop dat je er met je hubbie goed over kunt praten en hier mag je natuurlijk ook je hart uitstorten. Ik weet niet of je daar behoefte aan had, maar na mijn miskraam heb ik ons ukje op een mooi plekje begraven.

Ik hoop dat jullie dit verlies een plaatsje kunnen geven :hug: :hug: :**:



Woezeltje: Wat erg dat Luna zo’n buikpijn had, hartverscheurend is dat dan hè? :hug:

Hoe is het vandaag gegaan met haar bij je moeder?



Mar22: Hoe was het in het ziekenhuis? Ja wachtkamers zijn altijd rot, vooral als het uit loopt.



paikea: Ja zeker fijn dat ze ons zo snel doorsturen. Beter te vroeg dan te laat zeg ik altijd. Vervelend dat Kian over 3 weken ook weer prikjes moet, geef hem maar een extra knuffel!



Jippie: Ik weet niet of slappe spieren vaker voorkomen, alleen dat mijn broer dat ook heeft gehad, maar dat kwam omdat hij tijdens dat hij geboren werd, 3 keer de tang eraf schoot en de pomp ook 4 keer. Daarna wilde mijn moeder de gyn van haar bed af stampen als hij nog 1 keer met een “hulpstuk” aan zou komen. Ze kreeg toen een keizersnee en aan dat gesleur heeft mijn broer toen ook slappe nek- schouder- en rug spieren gehad. Hij is er helemaal bovenop gekomen gelukkig.

Lief van je dat je het bericht over mar hier doorgeeft, wens ze maar veel sterkte van ons als je ze spreekt/smst.



Wieniex: Vervelend is dat dan, als je een stuk tekst ineens kwijt bent! Over de pregnyl kan ik je geen antwoord geven, maar ik zie dat je al antwoord hebt gehad van Jippie.





Met hubbie gaat het al een stuk beter. Er zat een gat in zijn andere kies, waardoor zijn achterste kies schuin in dat gat was gaan zitten. Daardoor kwam de kaak onder druk te staan. Het gat is gevuld en die achterste kies moet nu weer op zijn plaats vast groeien.

Morgen ga ik de fysio bellen voor Kimberly, hopelijk komen we er met wat oefeningen vanaf.

Mijn god nee nee nee toch!!! Ik zit hier een partij te vloeken!!!

Ik geloof het haast niet. Ben net even jullie verhaaltjes aan het terug lezen en wat lees ik alleen maar K**te zooi!!!




Janine, wat vreselijk jammer!!! is het nu dan echt weer fout gegaan!? Waarom??? Wat ongeloofelijk oneerlijk!!! :wall: Ik vind het heel erg voor je! Had zo gegdacht dat het nu echt goed zou gaan! lieve Janine heel veel sterkte! :hug: Ik denk aan je!! :-* :hug:



Marr, dit is toch niet waar he? Zeg me alsjeblieft dat het niet waar is…

Je had zo’n goede zwangerschap, tenminste zo leek het! Ik kan het gewoon niet geloven!! Weet ook eigenlijk niet wat ik moet schrijven vind het gewoon zo erg!!! Neem je tijd om dit vreselijke nieuws te verwerken!! :hug: :-* :hug: :-*



lieve meiden ik ben er echt helemaal stil van! al die ellende de laatste dagen waarom, waarom??? :wall: Waarom is het ons niet gegund?



Ook Jippie ik denk vaak aan je hoor! vind je heel sterk! Ben erg blij dat jullie nu eerder voor isci mogen!!



Wienie fijn dat je goede eitjes hebt! Ga voor je duimen!



Ik brand een kaarsje voor Jippie, Janine en Marr!!! :kaars:

Denk aan jullie!!



Egni

Ik zit hier nu echt te janken!!!



G*dverdomme!!!



Lieve lieve lieve Mar, :kaars:

Kom ik aan met mijn blije eitjes…

Niks bij dit stomme stomme nieuws…waarom is het hier allemaal zo’n rot nieuws…Nu ook Mar nog…



heel veel sterkte allemaal. Speciaal voor jullie: :kaars:



Heb even geen zin meer in praten nu.



x

Ook ik zit spontaan te janken, WAAROM???

Lieve meiden, het is jullie allemaal zo gegund!!! Het is gewoon niet eerlijk dat het zo gaat!!! Ik weet echt ff niet wat ik moet zeggen…



Lieve Mar, ik hoop dat je de kracht kunt vinden om dit nieuws te verwerken. Hoe oneerlijk en kl*te het ook is… Heel veel sterkte voor jou en je hubbie!!!



En Janine: hoe kan dit nou weer??? Het mag toch niet weer mis gaan? Ik hoop echt dat er niets aan de hand is meis. Vreselijk dat je nu nog een week moet wachten voor je zekerheid hebt. Ook jij heel veel sterkte!!!



Nou meiden, sorry, maar ik heb verder even geen zin om te reageren. Wat een rotnieuws allemaal!!!



Heel veel liefs voor jullie allemaal.



Angeltje

Lieve, lieve, meiden,



Ik schrok enorm toen ik aangepaste topic titel zag en helaas werd mijn angst werkelijkheid.Dit is zo oneerlijk :cry:



Ik ben er echt stuk en stil van en weet niet wat ik kan zeggen om jullie een beetje tot steun te zijn.



Mar, lieve meis, wat een vreselijk nieuws heb je gehad vandaag en dat terwij het er zo goed uitzag. Een hele dikke :hug: en :-* voor jou en je hubbie. Neem ajb je tijd en veel sterkte. Ik hoop dat een curretage je bespaard zal blijven. Ik denk aan je en we zien je hier wel weer als je weer een beetje beter voelt. :kaars:



Janine, het is dus toch fout gegaan. Ook voor jou en je hubie heel veel sterkte, meis. Dat het nu weer mis moet gaan. :cry: Ook voor jou een :hug: en een dikke :-



Mar, Janine, Jippi het was jullie zo gegund ik vind het zo oneerlijk! Weet dat ik an jullie denk en dat jullie hier alles kunnen kwijt kunt als je dat wil. :kaars: :kaars: :kaars:



Overige meiden ook voor jullie een :hug: en :-
we moeten dt maar even laten bezinken.

Mouse

O mijn GOD… Ik kan niet ophouden met huilen… O, Mar wat vind ik dit erg!!! Wat zal jij intens verdrietig zijn… :cry: Dit is gewoon een nachtmerrie!!! Ik vind dit zo erg!!! Ook ik sta met mijn mond vol tanden, weet gewoon niet meer de juiste woorden te vinden… Ik denk aan je!!!

Ook ik hoop dat een curettage je bespaard blijft meid!! Ik vond dat een hele nare ervaring… Heel veel sterkte en neem je tijd!!! Dit moet je echt gaan verwerken en een plekje gaan geven! Maar voor nu: huil, schreeuw, scheld, wat dan ook!!! Gooi het er uit!!!

:hug: :-*



Wat is er toch aan de hand??? Ik had zo het idee dat er hier eindelijk vrolijke berichten zouden zijn en nu in een paar dagen tijd dit… Ik ken jullie helemaal niet persoonlijk meiden, maar ik zit gewoon echt te huilen… dit raakt me echt…



Lieve meiden, allemaal, maar nu speciaal Jippie, Mar en Janine: ik denk aan jullie en ben met heel mijn hart bij jullie!!! Heel veel kracht gewenst!



Liefs Woezeltje :cry: :cry: :cry:



Ik brand een kaarsje voor Mar22, Jippie en Janine: :kaars: :kaars: :kaars:

Hé lieve meiden,



Een nieuwe dag en de zon schijnt, maar echt vrolijk kan ik er niet van worden :cry: . Hoe is het met jullie???



Ik hoop zo dat het een beetje gaat met jullie (Jippie, Janine en Mar).

Veel meer als jullie heel veel sterkte wensen kan ik helaas niet meiden. Dus nogmaals, ik denk aan jullie!!!



Dikke knuffel!!!



Liefs, Angeltje

Hoi ontzettende lieve meiden,



Ik denk vooral aan Mar, zij is net zover als ik toen was. Ik kan het nog herinneren als de dag van gisteren. Ik hoop dat Mar een curetage bespaart blijft!! :kaars: :kaars:



Met mij gaat het redelijk. Op de roze wolk leefde ik toch al niet, omdat ik bang was dat het toch weer fout zou gaan. Ik ben ‘harder’ geworden. Ik kan het niet anders vermelden.

Natuurlijk is het k*t, maar even alles weer op een rij zetten en dan maar weer door gaan.



Liefs, Janine

Janientje: knap van je dat je er zo over kan denken. Maar stop je verdriet niet weg hè? Nogmaals een dikke knuf meis. Ik vind het echt zo rot dat je dit nu weer mee moet maken. Doe rustig aan!!! :-*



Liefs, Angeltje

Lieve meiden!

Ook ik ben er nog steeds van slag van!! Denk de hele dag aan Mar, Janine en jippie! Kan het nog steeds niet geloven!!



Ja woezel raar he dat je zo meeleeft met mensen die je eigenlijk niet echt kent maar het voelt zo dichtbij!



Janine, denk aan jezelf hoor meid! Wat jou is overkomen is niet niks hoor! Denk er alsjeblieft niet te licht over!! Kun je er met iemand over praten?

Doe maar even rustig aan! :hug: :-



Lieve Mar hoe is het met je? Kun je het een beetje bevatten? Neem alsjeblieft de tijd om dit goed te verwerken! Kun je er goed met je mannetje over praten?

Ik weet niet wanneer je dit leest.doe maar rustig aan. Ik denk aan je! :hug: :-




Jippie kun je Mar een smsje of mailtje sturen waarin je zegt dat we allemaal heel veel aan haar denken. Geef haar maar een dikke knuffel van mij!!!



:-* Egni

Janine: Wat klink je sterk! Ik hoop ook dat je gevoel dat ook zegt! Het is niet niks hoor om dit 2 keer mee te moeten maken! Ik denk aan je!



Egni: Ja, we hebben zo’n hechte band opgebouwd hier, dat het voelt alsof ik iedereen al jaren ken…



Lieve meiden, laat het allemaal maar even bezinken! Ik wil iig zeggen dat ik het super vind dat we zo met elkaar meeleven en er voor elkaar zijn!! Jullie zijn stuk voor stuk geweldige meiden!!! :-*



:hug:

Woezeltje

Ah nee, alweer die vreselijke pech (op zijn zachts gezegd). Waarom is het jullie niet gegund?

Mar, heel veel sterkte. Voor het verwerken van dit verlies. Neem je tijd. Ik dacht echt dat het goed zou gaan.



Janine, knap dat je zo sterk bent. Het hoeft niet. Voor de 2e keer een mk. Het blijft jullie ook niet bespaard.

Lieve, lieve meiden.



Ik moest gewoon even hier kijken en wat zijn jullie allemaal ontzettend lief !! :-

Jippie, jij ook heel erg bedankt dat je het hier en op het andere forum wilde doorgeven, je bent een dikke schat! Mijn gedachten zijn ook zeker bij jullie…



Onze ergste nachtmerrie lijkt werkelijkheid te worden. Ik zal in het kort een verslagje proberen te doen, maar ben heel erg emotioneel en kan niet goed meer helder denken en praten… Dus sorry als het warrig over gaat komen…

We gingen vol goede moed naar het zkh, wel een btje in spanning, maar ik voelde me zo ontzettend zwanger dat we wel zeker wisten dat het goed zat…

Ik lag in de stoel en de echo werd gemaakt en we zagen een mooi vruchtje zitten. Kon echt zien dat het een stuk gegroeid was vergeleken met de vorige echo. Maar toen werd het heel stil en begon mn gyn panisch in en uit te zoomen op het vruchtje. Ik had het eigenlijk gelijk door en keek in paniek naar Erwin. Die schudde ook al gelijk zn hoofd en daarna bevestigde de gyn dat ze nu toch echt een knipperlichtje moest zien en dat die er niet was :frowning: … Ze ging het vruchtje op meten en kwam op 7.5 wk, terwijl ik gister 8+1 zwanger was… Het hartje is dus een paar dagen geleden gestopt met kloppen…

Wat er op dat moment door me heen ging is niet te beschrijven. Voelde me compleet lamgeslagen. Dacht alleen maar ‘dit kan niet’… Dit gebeurd mij niet!!! Ik ben hier dan wel zo bang voor, maar het is niet echt, ik droom!! Ik moet wakker worden!! Dit is het beeld van iemand anders, niet van mij!! Ik raakte helemaal in paniek… Toen ging het heel snel, kon me weer aankleden maar dat lukte me zelfs niet. Stond helemaal te shaken, voel en voelde me zo ontzettend zwanger! Misselijk, zere borsten, moe… Ik kon en kan het niet bevatten.

Ik moet nu een week wachten om te kijken of de mk vanzelf op gang komt… Als dat niet het geval is dan wordt ik zsm gecurreteerd…

We zijn compleet lamgeslagen, ik ben nog steeds zo misselijk en vertoon nog volop verschijnselen… Dus ben heel erg bang voor een curretage.

We hebben vannacht de hele nacht niet geslapen. Alleen maar samen gehuild en gepraat. Het is zo oneerlijk allemaal… :cry:



Ik weet verder even niet meer wat ik moet schrijven, bedankt dat jullie zo meeleven. Dat doet me goed. Jullie zijn schatten!!! :-

Lieve Mar,



Ik weet niet wat ik moet zeggen… De rillingen lopen over mijn rug en de tranen over mijn wangen.

Ontzettend veel sterkte en ik denk aan jullie! :hug:



Liefs,

Jippie



ps En mijn hart gaat natuurlijk net zo goed naar Janine uit! :-*

Lieve meiden…



Hier brandt een kaarsje voor jullie :kaars:

Lieve Mar,



Ik krijg kippenvel van je verhaal… Het is net zoals het bij ons ging 2 jaar geleden… Lieve schat, laat het verdriet toe, huilen is zo helend en is verwerken!!

Ik denk aan je!



Liefs Woezeltje

Lieve mar,

Wat fijn om wat van je te horen! en wat een vreselijk verhaal! Zit hier ook vol ongeloof en rillend op mijn stoel!

Wat zal het ook moeilijk zijn dat je je nog steeds zwanger voelt! Niet te geloven dat het zo gaat!

Ik denk aan je! Heeel veel sterkte voor jou en je mannetje!!! :-* :-* :-* :hug: :hug: :hug:



Egni