Meiden met een lange cyclus - deel 12

Lieve Mar,



De tranen biggelen over mijn wangen. Zo oneerlijk!!!

Knap dat je je verhaal hier nu al hebt neergezet. Heel veel sterkte voor jou en je man. Praat samen, huil samen en probeer het een plekje te geven… Heel veel sterkte en ik denk aan jullie :-* .



Liefs, Angeltje

Lieve Mar, wat knap dat je nu al hier je verhaal doet. Dit klinkt echt als een nachtmerrie en zo voelt het voor jullie waarschijnlijk ook. Meis doe rustig aan en neem je tijd, fijn dat jij en Erwin dit met elkaar kunnen delen en er over kunnen praten. Dikke zoen en sterkte.



Janine, wat klink je toch altijd sterk. Je had al een beetje bescherming ingebouwd, door niet op de roze wolk te gaan zitten, maar dan nog, dit is zwaar. Blijf naar je gevoel luisteren meissie. Ook voor jou een dikke zoen!



Jippie, hoe is het bij jullie? Het blijft lastig om weer op te krabbelen hè, jij ook een dikke zoen!



Woezel, Angeltje, Paikea, fijn dat jullie er zijn voor ons :-*



Wienie, hoe is eht afgelopen bij de gyn?? Heb jij nog wat pos. nieuws voor ons?



Egni, hoe is het bij jou?



Mouse

Hoi meiden,



Mar, ik denk heel de dag aan je!! Ik hoop dat je al wat beter heb kunnen slapen. Ik weet dat dat heel moeilijk is, vooral omdat je weet dat er nog steeds een mensje in je buik is. Ik vond dat ook zo raar. Lieve meid, zoals ik lees kan je heel goed met je man erover praten, wat je toch enigzins rust en ook kracht geeft. :kaars:



Volgens mij ben ik lichamelijk ook niet helemaal in orde. Ik heb aan 1 kant een opgezete nek. Als ik ook voel dan is 1 kant helemaal dik en de andere niet. Als ik er op druk doet het ook zeer. Ik zit nog te twijfelen of ik de dokter zal bellen, misschien heb ik wel raar gelegen vannacht…

Mar, het klinkt misschien raar, maar fijn van je te horen. Dit zullen jullie moeten verwerken en dit heeft tijd nodig. Neem die tijd. Met zijn 2-jes. Als we je kunnen helpen, op wat voor manier dan ook, zeg het. :hug:



Janine, gewoon bellen. Het is waarschijnlijk niks, maar dan weet je het. Dan hoef je daar tenminste geen energie in te steken. Ze zijn er niet voor niks die doktoren.

Ook voor jou, als we hier iets voor je kunnen doen, geef het gewoon aan.



Mouse, al iets bekend over je ongi?

Bedankt voor jullie steun, het doet me goed dat jullie zo meeleven. Janine, in gedachte ben ik ook bij jou, eveneens als bij Jippie :kaars:



Ik weet het echt niet meer. Ben zo in de war. Ik voel me nog zo ontzettend zwanger, als ik geen echo had gehad, dan had ik absoluut geen reden om te denken dat het mis zou zijn. Maar het is echt zo, we hebben het zelf gezien. Het hartje klopt echt niet meer. En dat doet pijn, heel veel pijn. De grote vraag ‘waarom??’ blijft steeds door m’n hoofd spoken. Helaas zullen we daar nooit antwoord op krijgen. Het leven is hard, elke keer als ik denk dat de zon weer schijnt worden we weer bruut teruggezet. Hoe kan ik mijn lichaam ooit weer vertrouwen als het me zo in de steek laat. Ik kan niet slapen, niet eten alles word overschaduwd door zo’n groot verdriet… En ik weet niet hoe ik daar mee om moet gaan, ik weet niet of ik wel voldoende kracht in me heb om dit te verwerken, om ook dit weer een plekje te geven. We hebben al zoveel verdriet gehad. Eindelijk leek onze grootste wens in vervulling te gaan en het voelt alsof de grond nu onder onze voeten weg geslagen is… Het enige wat ik nu wil is de tijd vooruit spoelen en weer verder gaan. Maar we worden gedwongen om stil te staan, ik word nu elke minuut van de dag herinnerd aan een dood vruchtje dat in mn buik zit, dat uit zou groeien tot ons kindje. Het speciaalste dat er bestaat en waar wij zo vurig naar verlangen. We waren in gedachten al zoveel maanden verder. Alles is nu kapot, als een zeepbel uitmekaar gespat…

IK KAN HET GEWOON NIET GELOVEN!!!

Lieve Mar,



wat zijn je woorden toch zo herkenbaar!! Ik leef heel erg met je mee!!

Hele dikke knuffel!



Volgende week heb ik een hoop afleiding, vrijdags gaan we naar de opname van: mooi weer de leeuw, zaterdag vrijwilligerswerk bij de voetbal, en mijn neefje viert zijn verjaardag. Zondag komt mijn nicht met de kids op visite en maandag gaan we naar een opname van Jensen.

Lekker druk dus een hoop afleiding!



Liefs, Janine

Oja, ik heb gisteren nog de dokter gebeld voor mijn nek, die aan 1 kant was opgezet. Mijn eigen dokter is op vakantie dus die invaller zegt: al heb je het over 6 weken nog kom dan maar eens terug.

Wordt ik vanmorgen wakker heb ik het aan beide kanten. Ik loop dus nu met een dikke nek, ziet er niet uit, heb nu 2 onderkinnen hihi

Mar, knap hoor, dat je je hele verhaal al neer hebt gezet. En geloof me, ook al klinkt dit nu in jouw oren (nee jouw ogen want je leest) ongelooflijk, maar ik weet zeker dat voor jullie het geluk ook nog komt. En je bent echt sterk meid, geloof me, vertrouw op jezelf. Neem het verdriet zoals het komt en neem de tijd die je nodig hebt! Ik denk aan je!



Janine, ook kanp van jou dat jij alweer schrijft over de vele afleiding…ook voor jou komt t geluk een keer aan jouw zijde te staan! Supersterk ben je volgens mij als ik dit zo lees. Ik denk ook aan jou hoor!!!



Sterkte en een huggie voor jullie!!



Lifs wienie

Tja, en dan kom ik met toch wel goed nieuws voor mij…beetje stom en echt weer t uiterste van het bericht van de laatste nieuwtjes hier…



gister meting 2 eieren, dus ze waren iets minder doorgegroeid, maar toch 2! allebei 17. Vanochtend bij ehbo pregnyl laten zetten, arts raadde het af om zelf te doen en moet zeggen was zo gepiept en viel me heel erg mee! Hij wil graag in een spier en dat mag je niet zelf. Voelt nu een beetje als spierpijn in mijn bil. Gyn zei morgen rond 23 uur klussen dusse we gaan ervoor! Kan je ei ook eerder springen dan na 36 uur? Want mag ik vanavaond dan niet klussen voor de zekerheid??? Maar ja elke dag is niet goed…dus vanavond dan maar niet?? Ik vind het maar wat spannen dnu hoor, een echte kans!



En nu ga ik werken…morgen geen tijd…bijna jarig en dat vier ik morgen!!!



enne andere meiden, ik denk ook aan jullie hoor!

Liefs wienie

oh ja jippie, fijn dat je zoveel wist over d epregnyl, maar weet jij dna ook of je ei ook eerder kan springen dan na 36 uur? of zet d epregnyl de werking van je eigen lichaam stop en springt ie altijd pas na 36-40 uur?



thanks!!!

Wienie: Volgens mij zet Pregnyl niet je lichaam stop. Dus ze kunnen in principe eerder springen dan 36-40 uur. Maar dit zullen ze alleen doen als ze al heel erg groot zijn, dus als je in feite te laat bent met het zetten van Pregnyl. Dus pas als je bijvoorbeeld de Pregnyl zet als ze al meer dan 20 mm zijn. Aangezien jouw eitjes nog geen 20 mm waren vanochtend, is de kans heel erg klein dat dit bij jou gebeurt. Dus veel plezier dit weekend & ik hoop op goed nieuws over twee weken! :wink:



Mar & Janine: Een hele dikke knuf voor jullie! :hug:



Hoe gaat het met de andere meiden?



Fijn weekend iedereen!



Liefs,

Jippie

en jippie, wat denk je dan …vanavond een keertje extra klussen? Om de dag is t eigenlijk, maar als we vanavond klussen dan is t woe-vrij wel dag ertussen, maar dna is t vrijdag, zaterdag en zondag achter elkaar…is dat teveel en nadelig voor de zwemmertjes??



waar ik alweer niet over nadenk nu!



liefs wienie

Hoi meiden,



Mar: wat een pijn spreekt er uit je woorden!!! Ik kan het gewoon met je meevoelen, ik vind het zo vreselijk voor jullie. Maar hoe hard het ook is en hoe onmogelijk het nu ook lijkt, je moet verder meis. En echt, ook voor jullie komt ooit dat moment dat er een lief klein babytje op je buik gelegd wordt. Geloof me, dat moment maakt alles goed!!! Zorg dat je hulp krijgt als je dat nodig hebt. En sowieso lekker hier je hart blijven luchten hè? Veel liefs!!!



Janine: jemig, wat een drukte weer voor jou. Ik hoop idd dat het je afleidt van de ellende!! En rot van je nek zeg, hopelijk is het snel over.



Wienie: klinkt goed zeg!! Veel klusplezier en hopelijk goed nieuws over 2 weekjes… En moeilijk is dat dan hè, om te bepalen wanneer te klussen. Ik herken het gevoel heel erg, je wilt geen kans missen. Gewoon doen waar je je goed bij voelt hoor. Als je je beter voelt bij 2 dagen achter elkaar, gewoon doen!!!



Jippie: hoe is het nu met jou??? :-*



Mouse: jouw NOD zit er aan te komen toch? Ben weer aan het duimen voor je!!!



Alle andere meiden alles goed?



Hier vannacht een heerlijke nacht gehad. Nordin heeft van 23:30 tot 06:30 geslapen. Om 04:30 moest ik even zijn speentje erin doen, maar daarna ging hij weer heerlijk verder slapen. En nu ga ik even lekker uitgebreid in bad, even ontspannen…



Meiden, fijn weekend!!



Liefs, Angeltje

Hee Wienie,



Hoe is bij jullie de zaadkwaliteit? Als die gewoon goed is, en niet net zoals bij ons slechter dan normaal, dan zou je vanavond best kunnen klussen. Je hebt vanochtend de Pregnyl gezet toch? Dus dan zou je ongeveer zondagnacht je eisprong hebben. Op zich heb je dan al een voorraadje liggen als je het vanavond doet en dan zit je er morgenavond niet mee dat je dan beslist moet. Want als het dan om de een of andere reden niet gaat, dan is de kans verkeken. En stel dat jullie vanavond geen zin hebben, dan kan het morgenavond ook nog. Hihhi, wat een gedoe, hè? Ik zou gewoon doen waar jullie zin in hebben. Als je vanavond geen zin/tijd hebt, doe je het morgen. En als je gewoon drie dagen zin hebt, doe je het drie keer achter elkaar. Als het maar niet te verplicht en geforceerd wordt, want dat is ook niet leuk! Niet al teveel piekeren, hoorrr! Komt vast allemaal goed! :wink:



Groetjes,

Jippie



ps Ik reageer later even op de anderen, hoor!

Mar: wat knap dat je je verhaal komt doen! Ik herken je verhaal en ook de pijn! Nogmaals heel veel sterkte de komende tijd! :hug: :hug:



Jippie en Janine: ook jullie veel sterkte, ik snap hoeveel pijn die teleurstelling doet! :hug: :hug:



Ik zou willen dat het niet alleen een virtuele knuffel was, maar een echte voor jullie alle drie!!!

Lieve Mar: als ik je verhaal lees dan blijf ik steeds weer de pijn voelen van mijn missed abortion en curettage… Meid, ik weet zo hoe je je voelt!!! Geef het echt de tijd lieve schat, ik heb het wel een plaats kunnen geven, maar de pijn is altijd gebleven. Pas toen ik opnieuw zwanger was en dat goed ging, liet de pijn me ook los. Ik heb wel hulp gezocht in de spirituele hoek, dat heeft me wel geholpen om door te gaan. Achteraf denk ik dat ik veel eerder hulp had moeten zoeken, ik kon het niet alleen. Ook al heb je nog zoveel steun aan je man, vrienden of familie.

Deze gebeurtenis grijpt je zo aan, jullie hebben er zolang op gewacht en dan komt er abrupt een einde aan…

We zijn er voor je, weet dat!!! Je mag me altijd PB-en!! :-*



Janine: jeetje… wat raar van je nek! Dat moet toch een oorzaak hebben?? Ik vind het wel een beetje makkelijk van je huisarts om te zeggen kom over 6 weken maar terug…



Wienie: Nou meid, klinkt goed!!! Heel veel klusplezier!!! Ik snap ook dat je je afvragat wanneer je nu het beste kunt klussen… dat hadden wij ook altijd. Bij mij scheelde het dat ik mijn eisprong heel goed kon voelen en het dus aardig kon “bepalen”. Succes!!!



Angeltje: super van Nordin!!! Heb je weer even lekker bij kunnen tanken!!! :thumbup:



Liefs Woezeltje

Hoi meiden,



Mar, hoe gaat het nu met je?



Janine, gek dat je hele nek nu opgezet is en wel erg makkelijk van de huisarts om te zeggen dat je het 6 weken moet aankijken :?



Jippie, ben je weer herstelt, of ligt de overstimulatie nog op de loer en moet je nog rustig aan doen?



Wienie, goed nieuws zeg!! Ik duim voor je!



Angeltje wat goed van Nordin lekker dorogeslapen.



Woezel, hoe is het nu met Luna? Is ze alweer een beetje opgeknapt?



Bagheera, hoe gaat het met Kimberly? Slaapt ze al lekker door of is het nog feesten 's nachts?



Ben vanmorgen weer ongesteld geworden. PFFF heb er weer goed de balen van. Door het stoppen met de ovulatietesten zijn we afgelopen maand te vroeg gestopt met klussen, daar baal ik zo van. Bij die onregelmatige cyclus van mij kan ik dus maar beter wel de voutesten blijven doen, dan heb ik tenminste zekerheid. Nou op naar de volgende ronde

Mouse

Mouse, wat rot weer!!!

En ook dat je nu toch weer aan de ovutesten ‘moet’. Aan de ene kant wil je het een beetje loslaten en aan de andere kant ook weer niet want dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent… Wanneer moeten jullie eigenlijk weer naar de gyn? En is dit nu je laatste ronde met clomid? Ik snap dat je er flink van baalt. Hopelijk is dit nu echt de laatste keer dat je zo teleurgesteld wordt :pray: :pray: :pray: .



Woezeltje: weer even lekker genoten van jullie meisje? Heel veel sterkte weer met de nieuwe werkweek :-* .



Verder is het hier erg rustig geweest van het weekend. Hopelijk gaat het wel een beetje goed met jullie allemaal. Ik denk veel aan jullie, meiden. Het bljft gewoon zo oneerlijk wat jullie te verduren krijgen :cry: . Een dikke virtuele knuffel voor jullie allemaal :hug: .



Liefs, Angeltje

He lieve meiden,



Even weer een berichtje van mij. Bedankt voor de vele knuffels en steun, doet me echt goed hoor :-



Mouse: Wat enorm kl
te dat je weer ongi geworden bent. Voor jou ook een hele dikke hug :hug:



Wienie: Fijn dat jij goed nieuws hebt! Succes en hopelijk gauw een positieve test!



Angeltje: Slaapt Nordin nog stees beter door?



Woezeltje: Veel sterkte en succes weer deze werkweek meis! Hoe gaat het met Luna?



Egni: Bedankt nog voor je lieve e-card. Vind hem heel erg mooi!! :-*

Hoe gaat het met jou nu en waar zit jij in je cyclus?



Jippie: Ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat hoor!! Me niks terugsturen als ik dat vraag he :naughty: :wink:

Ik hoop echt dat het wat beter gaat en jullie vertrouwen gaat groeien… Denk aan je!! Hoe is het met de buikpijn nu? Krijg je nog weer een controle echo om te zien of alles rustig is?



Ik heb net het ziekenhuis gebeld. Ik ben al de hele week misselijk en het lijkt zelfs erger te worden, mn hele lichaam voelt nog zo ontzettend zwanger.

De afspraak was eerst dat ik zou wachten tot woensdag, dan nog een 2e echo zou krijgen voor mn eigen beeldvorming en bevestiging dat het echt niet goed zit en dan pas een afspraak inplannen voor curretage. Maar ik trek het echt niet meer me zo zwanger te voelen met de wetenschap dat er een dood vruchtje in mn buik zit… Zometeen word ik teruggebeld, de assistente gaat het eerst overleggen met mn gyn…

Verder heeft mn moeder vanmi. vrij genomen en komt zometeen mn schoonzusje met mn kleine lieve neefje bij me. Dan ben ik gelukkig niet alleen, want dat vind ik erg moeilijk…



kus

Mar

Lieve Mar,



Het klopt inderdaad dat je last kan hebben van zwangerschapsverschijnselen als het vruchtje nog in je buik zit. Als je een test doet is deze waarschijnlijk ook nog positief. Ik weet precies hoe je je voelt, heb natuurlijk precies hetzelfde meegemaakt.



Fijn dat je vanmiddag niet alleen thuis hoeft te zitten. Ik hoop voor je dat dit snel achter de rug is. Ik begrijp dat je tegen een curetage op ziet. Bij mij viel het allemaal mee, maar ik was daarvoor net zo bang als wat jij nu ben en ik begrijp je helemaal.



Meid, een hele dikke knuffel en hier wordt aan je gedacht.



Liefs, Janine