Mar, natuurlijk denken we morgen maar ook vandaag aan je. Hoe lastig het ook is, trek je niks aan van die gasten in het ziekenhuis. Bij de bevalling waren ze ook erg hardhandig en onverschillig. Spreek met je hubbie af wat je wel en niet wil en laat hem het woord doen. Samen staan jullie sterk.
Egni, wie weet helpt het. Ik ben er ook geweest (2 jaar geleden) en ik geloofde er ook in, jammer genoeg heeft het toen niet geholpen. Maar wie weet?
Janine, dubbel he. Het is schoon en jullie kunnen er weer voor gaan, maar dit draag je altijd bij je. Hopelijk is 3 keer scheepsrecht.
Woezeltje, hopelijk helpt de foliumzuur jullie. Moeheid hoort bij het moeder zijn (weet ik uit ervaring en zelfs na 11 maanden). Ook vergeetachtigheid. Toen ik eenmaal gestopt was met borstvoeding, voelde ik me meteen fitter en pas helemaal fit (maar nooit zo als het geweest is) nu er weer meer daglicht is.
Paikea: Ja, ik weet dat het ook bij het moeder zijn hoort!! Erg goed slapen doe ik ook niet en de borstvoeding kost met echt mega veel energie. Dus dat is idd zo, maar het zijn ook de verschijnselen van foliumzuur tekort, misschien voel ik me wat beter (wat minder moe dan :mrgreen: ) als dat weer op peil is. Maar ik snap heel goed dat je ook na 11 maanden nog steeds moe bent en dipdagen hebt!! Ik kan me er alles bij voorstellen! Hoe is het Kian???
Liefs Woezeltje
Hoi meiden,
Ook hier weer even een teken van leven .
Mar: wat ontzettend fijn dat jullie zo’n mooi beeldje hebben gevonden om jullie kindje toch wat tastbaarder te ‘maken.’ Jullie kindje zal altijd bij je zijn in je hart, maar dit is een mooie manier om hem of haar te herdenken!! En o, wat zal het morgen moeilijk zijn meis. Echt definitief afscheid nemen van jullie :vlinder: . Ik hoop echt van harte dat je lieve mensen in het ziekenhuis zal treffen, die inzien wat dit met een mens doet. Heel veel sterkte toegewenst!! En wat goed van je dat je zegt dat je hoop put uit het feit dat Woezeltje nu Luna heeft. Dat geeft toch aan dat er nog heel wat positiviteit achter het verdriet schuilt. En als de tijd daar is, komt dat vanzelf weer naar buiten. Dikke kus en ik denk aan je morgen :-* !!!
Woezeltje: Ik hoop dat de foliumzuur nu echt de helpende hand gaat bieden. Zou wel fijn zijn als het nu beter gaat met Luna haar buikje, het is al zo’n poos . En wat een mooie hanger zeg, echt heel treffend!! Ik kan me voorstellen hoor, dat je ook nu nog veel aan jullie :vlinder: denkt. Het feit dat je nu Luna hebt, wil niet zeggen dat je hem/haar ineens vergeet. Ook jullie :vlinder: zal altijd in je hart blijven!!! Tot zondag meis, ik hoop dat Nordin zich als een zal gedragen in de kerk .
Egni: wat klink je weer superpositief meis!! Ik hoop dat je veel baat zult hebben bij de acupunctuur.
Janine: Hoe voel je je nu? Je klinkt er zo nuchter onder. Stop je verdriet niet weg hè? Laten we idd hopen (en er vanuit gaan) dat het 2x domme pech is geweest. Heel veel sterkte met verwerken!!! :-*
Paikea: tsja, klinkt bekend, die vermoeidheid (en ik geen geen bv, kun je nagaan :mrgreen: ). Ze zeggen toch ook dat moe-der de vergrotende trap is van moe .
Jippie: hoe gaat het nu met jou? Heb je verder geen bloedverlies meer gehad? En hoe voel je je verder, sta je een beetje positief tegenover de ICSI? Ook voor jou een dikke knuf!!
En hoe is het met de andere meiden?
Hier weer even een momentje van rust. Nordin ligt heerlijk te slapen . Verder een beetje een baaldag. Onze auto moest vandaag gekeurd worden, maar hij komt helaas niet door de keuring . De achterassen waren niet goed meer en er was iets met de uitlaat. Dat geintje gaat zo’n 500 euries kosten… Maar goed, het is niet anders.
Nou, ik ga even van mijn rust genieten (zolang het duurt ).
Mar, nogmaals heel veel sterkte morgen!!!
Liefs, Angeltje
Mar: Ontzettend veel succes en sterkte morgen! Ik zal vanavond en morgen, en de komende tijd aan jullie denken! Zet 'em op, meid! Hier branden de kaarsjes voor jullie! Hele dikke knuf, ook voor je hubbie! :hug:
Janine: Fijn dat alles schoon was. Lijkt me aan de andere kant wel heel vreemd om te zien dat er werkelijk geen één teken meer is van een zwangerschap… Heb je de uitslag vanmiddag nog gekregen? Ik hoop dat je snel weer verder mag! O ja, ik heb nog een doosje Clomid liggen, volgens mij zitten er 10 tabletten in. Heb jij daar ook belang bij? Ik doe ze zelf anders weg, want ik gebruik het niet meer. Of als jij ze niet wilt, misschien heeft iemand anders dan interesse?
Ik reageer later even op de anderen, hoor!
Liefs,
Jippie
jullie kennen t wel , druk druk druk…rapprtentijd weer!
dus niet zo vaak hier!
mar heel veel sterkte morgen!
voor de rest ook ene huggie!!!
liefs wienie
Hoi hoi
Mar, in mijn gedachten ben je vandaag bij me!! Ik denk aan je!!
Gisteren kreeg ik al 2 uur na het bloedprikken de uitslag de de hcg 0 was dus hupla, weer aan de provera om de boel op te wekken.
Weer gezellig aan de hormoontjes dus.
Jippie, ik heb inderdaad wel interesse in de clomidtabletjes. Ik moet toch bijbetalen bij de aphotheek dus ik weet niet wat jij er voor wil hebben??
Nou meiden, ik ben verder de hele dag afwezig, vanmiddag naar een opname van Paul de Leeuw.
Liefs, Janine
Lieve Mar,
Heb je nog een beetje kunnen slapen vannacht?
Heel veel sterkte voor strakjes, lieve meid. Het zal heel moeilijk worden en voorlopig nog wel blijven. Het heeft echt tijd nodig om dit een plekje te geven en te verwerken. Weet dat we allemaal aan je denken en dat je altijd bij ons je hart kunt luchten!!!
Heel veel liefs,
Angeltje
Allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie lieve steun. Jullie zijn echte schatten :-* Angeltje, wat een mooie tekst en plaatje. Heel treffend!!
Lieverds, ik ga nu richting het zkh. Ik heb gelukkig nog wat kunnen slapen vannacht. Verder voel ik me best rustig, voor zover dat lukt natuurlijk… Het is goed zo… Heel verdrietig dat wij dit moeten meemaken, maar we moeten dit, het gevoel nog steeds zwanger zijn, nu afsluiten. En het verwerken kan pas als ons kleine wurmpje niet meer in mij zit…
Is zal ons :vlinder: nooit vergeten… Moet nu nodig weg… Misschien nog tot vanavond, anders morgen.
veel liefs
Mar & :vlinder:
Lieve Mar,
Ik hoop dat het vandaag allemaal een beetje is meegvallen (voor zover je daarvan kunt spreken…). Ik heb veel aan je gedacht!! Doe rustig aan meid!!
Liefs Woezeltje
Mar: Hopelijk is alles goed gegaan vandaag! Rust maar lekker uit en doe je het rustig aan de komende tijd?!
Heel veel sterkte, beterschap & een dikke knuf! :hug:
Janine: Ik heb je een pbtje gestuurd over de Clomid!
Hoe is het met alle anderen?
Iedereen alvast een fijn weekend & tot snel weer! :-*
Liefs,
Jippie
Hoi hoi
Ben benieuwd hoe het met mar is gegaan!
Jippie, ik reageer snel op je pb’tje!!
Gisteren naar Paul de leeuw geweest, ik heb me kostelijk vermaakt. Na een uur al zere kaken van het lachen. We hebben Simply red gezien, de dolly dots en linda de mol. Erg lachen! Het wordt vanavond uitgezonden en ik kom ook nog een keer snel in beeld!!
Erg leuke show.
Meiden, tot snel heb het druk vandaag!
Liefs, Janine
Hee meiden,
Even snel laten weten dat het allemaal goed is verlopen gisteren. Mocht tegen 15.00 weer naar huis. Wel heb ik erg veel last gehad van een soort weeachtige buikpijn en veel bloedverlies, maar het lijkt nu al minder te worden… Dus dat is fijn. We krijgen zo mn ouders even op de koffie dus ik kom vanmi. ofzo wel even uitgebreider schrijven… Thnx nogmaals voor de bemoedigende berichtjes… Ben heel erg opgelucht dat dit achter de rug is…
Kus
Mar
Lieve Mar,
fijn dat het meegevallen is.
Doe rustig aan! Fijn dat je mensen om je heen hebt!
Geef toch afleiding.
Dikke knuffel!
Hey Mar,
Fijn dat alles goed is gegaan!
Ik hoop dat je snel geen pijn en bloedverlies meer zal hebben!
Doe maar rustig aan! Lekker veel daar knap je van op! :-
Hebben jullie allemaal een goed weekend?
Het is heerlijk weer hier! Zonnetje schijnt volop! Je moet je alleen niet vergissen qua temperatuur is het natuurlijk nog niet zo warm.
Gaan jullie nog wat leuks doen?
ik heb vanavond een verjaardag en ga morgen denk ik een beetje in de tuin werken.
Het is eigenlijk best wel even lekker dat ik even helemaal niet aan mijn medicijnen hoef te denken en te weten dat ik in iedergeval niet zwanger ben :oops: gek he?!
Wienie, hoe is het? Hoe voel je je? Hoeveel dagen nog voor je NOD???
Allemaal nog een heel fijn weekend!!
:-*
hoi mar
ik zie je bijna niet meer op het forum , diagnose pco, dus vandaar dat ik maar ff hier heen kom. hoe gaat het nu met je na alles?? tja ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen hoor??? ik had je nog een pb gestuurd maar ik weet niet of je hem hebt gehad. ik hoor van je ok??
xxx jody
Hallo! Hoe is t hier?
Hier met mij alles minder, ben nu echt ziek volgens mij echt de griep en dat met dit mooie weer.
Ik heb ook besloten om hier wat minder te komen. Niet omdat ik jullie niet lief vindt, maar ik ben teveel met kok bezig. Lijk wel verslaafd af en toe! Heb zelfs voort de neiging om voor ik ga werken te kijken en erna en daarna enz enz en dat wil ik niet! Juist ook omdat ik er eigenlijk niet teveel mee bezig wil zijn!
Ik denk wel aan jullie hoor en lees af en toe wel mee, maar moet wat minderen van mezelf. Dat snappen jullie vast wel.
Verder voel ik niks, heb wel wat krampjes gehad gister en vandaag maar verder wacht ik rustig af. Ik mag als t niks is gelukkig meteen door met de volgende ronde dus heb nog steeds een heel goed gevoel bij alles. Is dat rar dat ik zo rustig ben, zo van het zou me niet verbazen als t raak is?? Heel gek idee, maar als ik niet zo nuchter was zou ik er bijna van overtuigd zijn.
Hopelijk gaat iedereen hier weer een beetje meer geluk krijgen!!!
Liefs wienie
hoi dames
ik heb 2 berichtjes terug een berichtje voor mar achter gelaten maar ik ben me vergeten voor te stellen aan jullie.
ik ben jody en ik heb pcos. ik ben vorig jaar begonnen met clomid 50 mg waarmee geen eisprong. daarna ben ik 100mg gaan slikken en ik had een ei en ik was gelukkig gelijk zwanger. helaas is de kleine veel te vroeg geboren waardoor hij het niet heeft kunnen overleven. dat is gebeurt in augustus 2006. mijn baarmoedermond schijnt heel zwak te zijn vandaar dat hij te vroeg geboren is . bij de volgende keer zal ik een cerclage krijgen.
over een paar maanden gaan we weer beginnen met clomid. dus ik hoop dat het weer zo snel mag gaan. ik was eigenlijk in februari al begonnen met 50 mg en ik heb ook een ei gekregen . alles precies op tijd. de tempratuur klopte en m,n ei ook ,precies op dag 14 en de 28e werd ik ongi. dus daar ben ik wel blij om dat het heeft gewerkt.
toen hebben we besloten toch nog ff te wachten. dus over een paar maandjes gaan we weer beginnen.
liefs jody en jeremiah*
Hee meiden,
Hebben jullie lekker genoten van het zonnetje vandaag? Het werpt toch even een andere blik over de dag he… Tenminste bij mij…
Jody: Ik heb je een pb’tje gestuurd meis! Ik heb mn mailbox doorgespit maar kon geen berichtje van je vinden?? Anders had ik wel eerder wat laten horen hoor :-* Ik zag dat je je hier ook hebt voorgesteld. Kom je gezellig meekletsen hier? Leuk, welkom hier!! Ik kom gauw weer op het PCO topic hoor…Hoe gaat het met je nu? Ik lees dat jullie even wachten, sta je daar nu zelf ook achter? Nogmaals, ik vind je echt een hele sterke meid, dikke knuf :hug:
Wienie: Doe waar je je goed bij voelt meis. Je bent altijd welkom en als je ff afstand wilt nemen moet je dat gewoon doen. Spannende wk voor je nu he… Ik hoop dat je vlgde week nog wel even het goede nieuws komt melden natuurlijk…
Janine: Leuk dat je je zo vermaakt hebt bij Paul de Leeuw… Lekker he, even wat afleiding. Doet mij altijd erg goed iig… Nog geen last van de provera-blues? Ik heb het altijd de 2e helft van de kuur zo erg. Sterkte he!
Egni: Leuke verjaardag gehad gisteren? Lekker even genoten van alles wat anders ‘verboden’ is? Fijn he dat je nu even niet aan je meds hoeft te denken, maar het voelt dan ook zo dubbel. Ik snap het helemaal… Soms is even rust ook wel goed, want je rent en vliegt maar door. Wanneer moet je heen voor bloedonderzoek of ben je al geweest?
Angeltje: Pffft 500 euries voor jullie autootje Sneu geld is dat altijd he… Ik hoop dat ie nu weer een hele tijd vooruit kan hoor!! Hoe is het met Nordin? Slaapt ie wat beter?
Bagheera: Ben je inmiddels terug van Disney? Hoe hebben jullie het gehad?
Woezeltje, Paikea, Jippie: Hoe is het met jullie?
Met mij gaat het redelijk… Zal ff klein verslagje doen van vrijdag.
Ik moest er vrijdag om half 10 zijn en werd gelukkig al gauw naar mn kamer gebracht. Was zo blij dat ik een kamer voor mezelf had. Hub is al die tijd bij me gebleven. Kreeg gelijk zo’n mooi operatiehemd en kousen aan en een mutsje op. Erg charmant, heb er zelfs nog een foto van…
Eerst zou ik pas om 12 uur geholpen worden, maar plotseling was de verpleegster er om 10.45 al! Vond het moment dat ik de OK ingereden werd best heftig hoor. Het was er zo druk!! Gelukkig ging het infuus inprikken gelijk goed. Toen heb ik nog even de gyn gesproken omdat ik nog een paar vragen aan haar had. Nog wat gekletst daarna met een verpleegster over het epileren van wenkbrauwen :eh: tja ze probeerden me heel erg af te leiden, maar dat was ook wel goed…
Toen kwam de anesthisist en spoot de narcose in, ik zei nog ‘merk nog helemaal niks’ maar toen begon alles te draaien en weg was ik…
Daarna dus wakker geworden in de uitslaapkamer. Ik was helemaal hysterisch aan het huilen en had pas later door dat ik dat was. Een hele vreemde gewaarwording was dat zeg, gelukkig had ik gelijk 2 verpleegsters aan mn bed staan… Ik vond het wel heel lang duren voordat ze me naar mn kamer brachten. Naast mij lag een vrouw die naar wat ik denk een keizersnee gehad had en haar baby’tje werd later ook nog binnengebracht in een couveuse Had het wel even moeilijk toen ik dat zag. Gelukkig werd ik daarna gehaald. Toen moest ik eerst plassen, jeetje was schrok ik. Het bloed liep er gewoon uit. Was heel duizelig en viel bijna om. Bloeddruk was ook maar 80/50 dus echt heeeeel laag…
Nadat ik wat gegeten en gedronken had mocht ik gelukkig naar huis. Wel in een rolstoel want was zo slapjes. Thuis 's avonds hevige buikkrampen gehad, ik lag echt dubbel van de pijn, ondanks alle pijnstillers… Ook nog heel veel bloed verloren, mn moeder is zelfs nog kraamverband wezen halen bij de apotheek…
Gelukkig was het zaterdagmorgen gestopt. Had mezelf wel wat overschat, want was zatedagmi. ff naar de supermarkt gereden :oops: … Wist niet hoe snel ik weer naar huis moest, werd helemaal raar in mn hoofd, alles duizelde me… Verder vandaag de hele dag op de bank gelegen, nog steeds heel slap. Als ik te snel opsta word het me zwart voor mn ogen… Denk dat mn bloeddruk nog steeds te laag is… Vanmi. nog erge buikkrampen gehad, nu voel ik nog steeds wel napijn maar dat schijnt er toch wel bij te horen…
Nu komt het echt verwerken he… Ik voel me ineens zo leeg… De symptomen beginnen nu pas ook af te nemen. Zo heb ik vandaag voor het eerst weer koffie gedronken zonder misselijk te worden… 28 maart heb ik een nacontrole en als alles goed is zouden we in principe er weer voor mogen gaan. Maar we weten nog niet of we dat zo snel al willen. Aan de ene kant wil ik niets liever, en aan de andere kant zit er zo’n angst in me… Maar goed, daar hoeven we de komende weken nog even niet aan te denken. Eerst maar eens een beetje opkrabbelen…
dikke kus :-*
Mar
Lieve Mar,
Wat heftig allemaal meis. Ik ben blij dat je her goed hebt doorstaan en zoals je zegt, nu moeten jullie alles een plekje geven. Neem daar je tijd voor. Je gevoe zal vanzelf aangeven wanneer je er weer voor wil gaan. Doe rustig aan, het is niet niks wat je hebt meegmaakt, ook fsiek niet!
Dikke zoen, Mouse
Andere meiden, ook een dikke knuffel! Heb niet zo’n fut om op iedereen te reageren. Vrijdag kwam ik redelijk down van de gyn af en vandaag een heftige dag gehad met een cursus. De gyn wil de dosis clomid toch weer verhogen naar 100 mg. Was deze cylcus te laat, maar de volgende wordt het dan weer 100 mg. Ik vraag me af of dat nou de methode is, omdat ik wel een geode eisprong heb en ondanks de clomid mijn cyclus niet echt verkort wordt. Ik heb over 2 maanden weer een afspraak. Ik ga die 2 maanden gebruiken om de laatste kilo’s af te vallen en dan vragen om over te gaan naar ivf. Ik geloof er niet meer in dat het zo gaat lukken en ik trek de teleurstelling ook niet meer iedere 5 weken. Verder is het op het werk een gekkenhuis, ook omdat ik in een promotietraject zit. Thuis ook ff minder nu omdat we allebei erg druk zijn en mij ongesteldheid bij ons beiden een aardige dreun heeft gegeven. We moeten even weer tijd voor onszelf vinden geloof ik.
Sorry voor mijn ego berichtje. Ik probeer van de week weer op iedereen te reageren.
Mouse
Hoi meiden,
Mar: wat heftig, je verhaal. Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is als er dan vervolgens ook nog eens een babytje de zaal binnengereden wordt . Doe rustig aan om eerst fysiek weer te herstellen en daarna kun je je gaan richten op het emotionele herstel. Dat zal niet makkelijk zijn, maar echt, er komen betere tijden!!! Dit kindje zal sowieso altijd bij jullie zijn en er zal ook echt een gezond kindje bijkomen. Zolang je daarin blijft geloven, komt alles goed!!! Kus!!!
Mouse: Geeft toch niets joh, dat je eens een keer geen fut hebt om op iedereen te reageren. Ik kan me echt goed indenken dat het er weer goed inhakt, weer ongi en weer de dosis gaan verhogen terwijl het voor je gevoel toch niet helpt . Neem de tijd die je nodig hebt. Dikke knuffel!!
Wienie: je moet doen waar je je goed bij voelt hoor!! Ik denk dat iedereen hier wel eens een periode heeft dat het gewoon even teveel wordt om hier steeds te komen. Ik heb het zelf ook gehad toen we nog bezig waren om zwanger te worden. Dus lekker rustig aan en hopelijk kom je volgende week wel nog even goed nieuws melden :mrgreen: .
Jody: welkom hier, leuk dat je gezellig mee komt kletsen!! En heftig wat jullie meegemaakt hebben zeg!!! Wat moet dat moeilijk zijn. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en een gezond kindje op de wereld zal zetten!!
Egni: heerlijk hè, dat weertje. Heb je nog lekker in de tuin kunnen werken? En kan me voorstellen dat het af en toe ook wel een bevrijden kan zijn hoor, geen medicijnen en even niet de onzekerheid van wel of niet zwanger…
Janine: fijn dat je zo gelachen hebt bij Paul de Leeuw. Ik vind het persoonlijk een enorme kwal, maarja, smaken verschillen hè . Heb je jezelf nog teruggezien op tv??
Paikea: hoe is het met jou, goed weekend gehad?
Woezeltje: alweer bekomen van de doop van Luna en het huis vol visite? Ik hoop dat Luna nog een beetje geslapen heeft vannacht…
Hier gaat het lekker. We hebben een druk weekend achter de rug. afgelopen zaterdag zijn we voor het eerst sinds Nordin geboren is zonder hem weggeweest. Een goede vriendin van me heeft opgepast terwijl wij uit eten gingen met vrienden. Overdag had ik al een paar keer lopen brullen omdat ik er eigenlijk geen zin in had en toen we daar 's avonds de deur achter ons dichttrokken begon ik ook weer te brullen. Erg hè :mrgreen: . Ik heb op zich wel een leuke avond gehad en ik denk dat het zinvol was, maar ik was toch weer blij dat ik mijn mannetje op kon halen hoor :lol: .
En gisteren zijn we bij de doop van Luna aanwezig geweest. Luna zag er schattig uit in haar doopjurkje, maar dat horen (en zien) jullie vast van Woezeltje nog wel :mrgreen: . Nordin heeft wel even gehuild in de kerk, terwijl Luna geeg kik gaf :shock: .
En vervolgens heeft ons ventje van gisteravond 22:00 uur tot vanochtend 07:00 uur geslapen!!! Dat is echt voor het eerst dat hij zo lang geslapen heeft, ik wist niet wat ik meemaakte. Dus ik kan de wereld weer aan vandaag hoor. Ik ga hem zo uit bedje halen, even eten en dan lekker naar buiten. Nog even genieten van mijn laatste weekje verlof!!!
Meiden, tot snel weer.
Liefs, Angeltje