Lieve Mar, heel veel sterkte straks. Ik kan me voorstellen dat je blijft bidden en hopen tot op het allerlaatste moment. Het is ook zo onwerkelijk en oneerlijk!!! Heel veel sterkte en dikke knuffel.
Ik hou het hier even bij, ik moet nodig stofzuigen vor Nordin weer waker wordt :mrgreen: .
Liefs, Angeltje
Pssssssssssssssssst,
ik heb mijn cyclusbanner er maar eens onder gezet. Niet dat we ervoor gaan, maar ik vind het wel stoer uitzien. Eindelijk eens korte cyclussen. Alleen jammer dat dit niet betekent dat het dan goed zit. Ik heb pas morgen of vrijdag mijn eisprong waardoor mijn luteale fase te kort is.
Ah nee, ik lees net dat Diana die hier even was, een miskraam heeft gekregen. Wat is er toch aan de hand???
Paikea: hahaha, ja ziet er wel stoer uit ja! Je luteale fase is dan te kort of niet???
En wat erg van Diana… jeetje…
Diana, ik weet niet of je hier nog weleens leest, maar bij deze heel veel sterkte gewenst!!! :hug:
Liefs Woezeltje
mar heeeeel veel sterkte zometeen!
laat je ons iets weten???
liefs wienie
Hoi hoi
Ik ben benieuwd hoe het met Mar is gegaan!!! Hopelijk lezen we snel iets van haar!
Morgenochtend moet ik naar de gyn, al vroeg om 09.00. Hopelijk is alles weg…anders weet ik niet wat er dan gebeuren moet…
Groetjes Janine
Ja, Janine… ik ben ook al een paar keer hier geweest om te kijken of Mar al was geweest… Hopelijk trekt ze het allemaal een beetje…
En jij succes morgen meid! Ik hoop ook dat het allemaal weg is!
Ik denk aan je en veel succes!
Ik kom denk ik straks nog even snel kijken voor ik naar cursus ga… Over 15 minuten lekker weer naar huis!!! :dance:
Liefs Woezeltje
Mar: Heel veel sterkte! Je bent inmiddels bij de gyn geweest… Lijkt me heel moeilijk om voor het laatst je wurmpie op een scherm te zien. Ik denk aan je, meis! Hele dikke knuf! :hug:
Janine: Jij heel veel succes morgen! Ik hoop dat alles weg is, en dat je weer met een schone lei kunt beginnen!
Gaat het nog een beetje? Ook een knuf voor jou! :hug:
Liefs,
Jippie
He lieve meiden,
Woezeltje en Jippie allereerst wil ik jullie heel hartelijk bedanken. Wat was het fijn om bij thuiskomst jullie lieve kaartjes in de brievenbus te zien. Het geeft me zoveel steun. Ik vind jullie echt super!!! :-
Janine: Heel veel succes morgen! Ik hoop dat jullie gauw verder mogen en het dan ook eindelijk eens goed mag gaan!! Denk aan je, kop op! Hoe is het met je nek nu?
Met Diana is het idd ook niet goed afgelopen, zij heeft dezelfde dag als mij slecht nieuws gekregen en afgelopen weekend is haar mk op gang gekomen. Lieverd als je hier nog leest ook van mij nogmaals een hele dikke :hug: en heel erg veel sterkte gewenst!! :-
Ik ben weer thuis inmiddels… Hub en ik hadden even een middagje voor onszelf uitgetrokken en zijn na tijd nog even de stad in geweest. We hebben een supermooi handgemaakt beeldje van klei gevonden. Een grote hand met daarin een piepklein babytje. Zo mooi, net alsof het zo moest zijn. We liepen er echt heel toevallig tegenaan en het voelde gewoon alsof dat beeldje voor ons was voortbestemd…
Voel me eigenlijk heel erg vreemd… Aan de ene kant opluchting dat we nu echt zekerheid hebben, want die stiekeme hoop waar ik op teerde was ook niet goed. Aan de andere kant zit er zo’n groot verdriet, doordat we nu daadwerkelijk de bevestiging hebben dat het niet verder gegroeid is…
We hebben beide echo’s mee naar huis mogen nemen, die van vorige week en die van vandaag. Verder krijgen we van alle kanten medeleven en lieve kaartjes, sms’jes en telefoontjes. Dat doet zoveel goeds met je. Dat je weet dat er mensen meeleven. Ook al is het maar alleen het woordje ‘sterkte’, put er heel veel nieuwe kracht uit.
De curretage is gepland voor overmogen (vrijdag)… In de loop van de ochtend zal het plaatsvinden. Morgen hoor ik de exacte tijd, want dan kon er pas een afspraak ingepland worden met de anesthesist… Moet dus morgenvroeg eerst nog even terugkomen voor een aantal kleine onderzoekjes… Vanmorgen hoefde ik alleen bloed te prikken om mn rhesusfactor en bloedgroep te bepalen…
Ik ben heel erg blij dat ze het nog voor het weekend willen weghalen, zodat hub ook nog 2 dagen vrij is en een beetje voor me kan zorgen… Ik hoop niet dat ik al te lang napijn zal hebben…
Nogmaals, allemaal bedankt voor jullie steun. Ik vind het hier echt een superwarm clubje met allemaal lieve mensen. Heb er heel veel aan!
kus :-*
Mar
Hoi Mar,
Fijn dat het nog voor het weekend kan plaatsvinden!
Ik weet dat ik je niet gerust kan stellen betreft de curettage. Ik ken mijzelf in jouw woorden. Ik voelde mij precies zo. Ik kan je zeggen dat ik niet veel last heb gehad van de ingreep en dat ik nog geen 24 uur gevloeid heb, en weinig pijn. Wel heb ik het rustig aan gedaan daarna en ben een week later weer gaan werken.
Ik denk aan je vrijdag.
Liefs, Janine
Lieve Mar,
Wat een dag heb je achter de rug! Mooi dat je zo in de stad tegen een beeldje aan bent gelopen, ik denk dat je gelijk hebt, het was voor jullie bestemd. Ik hoop dat het je helpt om je verdriet een plekje te geven. Fijn dat je nog voor het weekend geholpen wordt, dan hebben jullie idd samen de tijd om het te verwerken voor de waan van alle dag weer verder gaat. Sterkte vrijdag en een dikke knuffel
Janine,
Jij ook veel sterkte morgen. Ik hoop dat alles schoon is en dat je verder kunt. Denk aan je morgen!
Mouse
Mar: Wat een mooi symbool dat beeldje. Het was, weet ik zeker, idd voor jullie bestemd. Ook ik hoop dat het jullie helpt om te verwerken. Geef het maar een mooi plaatsje in jullie huis! Ook wij hebben een beeldje als herinnering aan ons “eerste” kindje. Het staat nog altijd in de woonkamer met een mooi ingelijst gedicht erachter.
Ik kan alleen Janine maar bijstaan in haar woorden. Ik kan je angst ook niet wegnemen, ik voelde hetzelfde. Van de ingreep zelf heb ik ook weinig last gehad, weinig pijn en ook maar heel kort behoorlijk gevloeid. Wel heb ik nog een week of wat steeds wat tussentijds bloedverlies gehad. Alleen de emotionele pijn na de ingreep was bij mij wel heel hevig: in een keer viel het kwartje: nu is het echt definitief… het is weg…
Lieve meid, ik denk aan je nu en vooral vrijdag!! Heerlijk dat je hubbie dan iig 2 dagen voor je kan zorgen, dat heb je echt nodig, even samen zijn!! En doe daarna ook nog rustig aan! Ook bij mij duurde het een week of 2 voor ik weer aan het werk ging (mijn baas vond dat ik 2 weken rust moest nemen). Heel veel sterkte!!! :hug: :hug:
En graag gedaan hoor, dat kaartje!! :-*
Janine: sterkte vandaag meid!! :hug:
Liefs Woezeltje
Wij hadden dit beeldje toen besteld:
En aangezien het nu bijna 2 jaar geleden is, heb ik dit besteld deze week, om een blijvende herinnering te houden. En waarom dit? Nou, Luna betekent maan: dit is dus onze maantje met ons engeltje… :inlove:
En nu weer aan het werk!!! :oops:
Lieve meiden, denk aan jullie allemaal!!! :-* :-* :-*
Liefs Woezeltje
Mar, fijn dat ze je morgen al kunnen helpen. Hopelijk herstel je goed. Neem de tijd en laat je hubbie maar goed voor je zorgen. Heel veel sterkte.
Woezeltje, wat een mooie beeldjes. Precies goed (hoe moet ik het nu omschrijven?).
Janine, hopelijk voor jouw ‘goed’ nieuws vandaag. Zodat je verder kan gaan.
Wat een vreselijke pech hier op het forum. Hopelijk is het vanaf nu alleen maar goed nieuws. :hug:
Hoi hoi
Ben net terug uit het zh. Heb een echo gehad waar geen teken was van zwangerschap. Slijnmvlies was dun en er zaten links en rechts een eitje van 7.5 mm. Niet veel dus.
Wel heb ik bloed moeten laten prikken vanwege het hcg hormoon. Is een spoedopdracht dus vanmiddag hoor ik de uitslag. Als er geen hcg te vinden is mag ik weer beginnen met het opwekken van een menstruatie en dan clomid gaan slikken. dag 21 moet ik dan weer bloed laten prikken en dan 19 april weer naar de gyn.
Dus we kunnen weer verder.
Mocht de volgende keer nou weer fout gaan, dan worden onze chromosomen onderzocht. Als het daarna nog een keer fout gaat, wordt er meer actie ondernomen.
Zo, weer een heel verhaal.
Mar, ik denk steeds aan jou, hopelijk is morgen snel voorbij!!
Liefs, Janine
lieve Mar, even snel een berichtje! Ik wil je even heel veel sterkte wensen voor morgen! Ik zal aan je denken. Ik hoop dat het meevalt maar emotioneel gezien zal het ook heel moeilijk zijn.
Wat goed dat jullie dat beeldje hebben gekocht het klinkt heel mooi. Fijn om een tastbare herinnering te hebben.
Nog maals heel veel sterkte!!! :hug: :-
Janine, fijn dat je waarschijnlijk al weer door kunt. Aan de andere kant gaat het zo wel snel he!? Je bent toch even zwanger geweest dat is niet niks!
Hoop dat het nu echt voor jullie gaat lukken en er geen verdere chromosoom onderzoeken nodig zijn!!
Jippie, ja wat jij zegt voel ik ook wel hoor. Maar ik denk dat mijn gyn voor mij met deze medicijnen iets anders voor ogen had. Ik kreeg namelijk wel steeds een FM en progesteron test maar ook daar konden we steeds niet veel uithalen.
Ik ben erg benieuwd wat we dan nu gaan doen maar moet dus eerst het bloedonderzoek afwachten.
Ik ben net terug van de acupunctuur. Toen ik vertelde hoe en wat had de arts meteen een duidelijk beeld van wat er dan mis is in de energiebanen, chakra’s en Ying en yang. Hij heeft ook goed uitgelegd wat er gebeurd als chakra’s wel en niet in balans zijn. Het klonk allemaal heel logisch. Tja ik weet je : het leek hier vorig jaar wel de afdeling gynecologie. Dus ik ga ervoor!!
:-
He meiden,
Woezeltje: Wat een prachtig 2e beeldje hebben jullie besteld. Het raakt me echt!! Wat een ontzettend mooi gebaar naar jullie vlinderkindje toe. En geweldig dat Luna er zo in verwerkt zit… Echt heel treffend.Lieverd, dat jullie nu zo’n prachtmeisje hebben daar put ik echt hoop uit…
Je eerste beeldje heb je ongeveer een jaar geleden besteld toch? Ik kan hem me nog goed herinneren namelijk. Vind hem ook heel erg mooi!!
Janine: Heb je al de uitslagn inmiddels van je HCG?
Op zich fijn, tja wat is fijn dat je nu schoon bent vanbinnen… Vind het nog steeds vreselijk en hoop echt dat je mk’s gewoon ook ‘domme pech’ waren. Ik duim voor je dat je heel gauw weer zwanger mag worden, en blijven :-*
Egni: Klinkt erg interessant dat accupunctuur. Hoe lang duurt zo’n sessie eigenlijk? Je klinkt gelukkig weer positief, houden zo hoor! Jouw tijd gaat ook zeker komen. Succes met je bloedonderzoek!
Hoe is het met de rest van jullie? Ben heel benieuwd hoor…
Ik zit even in een grote dip vandaag. Het komt nu zo dicht op me af allemaal. Ik ben er misselijk van. Moe en misselijk. Heb vannacht ook de hele nacht door huis lopen ‘spoken’… Ik zie als een berg op tegen morgen… Had vanochtend een gesprek met de anesthisist en vond het niet zo’n vriendelijke man… Voelde me een beetje een nummertje, hopelijk zijn er morgen wat lievere mensen om me heen… De narcose zie ik nog wel het meeste tegen op denk ik… En gewoon het beeld wat ik me voorstel van hoe een curretage in z’n werk gaat. De rillingen lopen me over de rug als ik eraan denk… Ik moet me om 9.30 melden trouwens. Zullen jullie aan me denken en voor me duimen dat het allemaal goed gaat?
Vannacht is dan echt de allerlaatste nacht zijn dat ik ons kleine wurmpje bij me draag…
kus
Mar
Mar: ja, dat eerste beeldje hebben we een jaar geleden besteld. Ik vind het nog steeds mooi. Ons :vlinder: zal altijd in mijn hart zitten, daarom vind ik het nu nog heel belangrijk het te herdenken. Wie weet gaat dat er over een paar jaar wel vanaf, maar voor nu heb ik die behoefte gewoon nog heel sterk.
Ja, kan me voorstellen dat je er erg tegenop ziet! Ik hoop dat je het allemaal een beetje trekt! En natuurlijk denk we aan je! Heel erg veel zelfs!!! Rustig aan meid en ook al zit jullie :vlinder: straks niet meer in je buik, het zal altijd een deel van je zijn en voor altijd in jullie hart zitten!!! Koester dat, je hebt er symbolisch al een mooi beeldje voor gekocht!! :hug: Nogmaals heel veel succes en sterkte morgen! :-
Janine: Gelukkig dat alles schoon is van binnen. Ook ik hoop dat het echt domme pech is en dat het de volgende keer gewoon goed gaat!!! Ik gun het jullie zo! :-
Egni: Goed zeg dat de accupuncturist je zo goed heeft nagekeken!! Er kan idd heel veel “mis” zijn in je energiebanen en chakra’s. Daar kan je veel last van hebben en ook lichamelijk klachten e.d. Je chakra’s bepalen echt veel. Wat gaat hij nu doen om je te helpen?
Nou, net met Luna weer weggeweest voor een nieuwe vegatest. Zoals ik al zei, blijft ze zoveel last van haar buik houden en heel veel spugen. De man die de test af neemt (is toevallig ook o.a. accupuncturist) gaf al aan dat we nu wel verbetering hadden moeten zien. Dus weer even opnieuw testen. Nu blijken we beide ook een foliumzuur tekort te hebben. De test heeft dit de vorige keer niet uitgewezen, omdat B12 overheersender is dan foliumzuur. Nu de B12 al een klein beetje meer op peil is (nog niet helemaal, maar het ziet er al goed uit!), komt dit naar voren. Dus nu heb ik ook nog foliumzuur voorgeschreven gekregen. Binnen een dag of 3 moeten we resultaat zien, dus we wachten het weekend maar eens even af… Hopelijk gaat het nu echt werken!
Hij zag ook in mijn energie, dat mijn energiepeil erg laag is. Dat klopt ook, ik blijf zo moe, moe moe… heb concentratie problemen en ben zo vergeetachtig als het maar zijn kan. Oorzaak kan dus zijn het foliumzuur tekort! Hij is van mening dat na hevig bloedverlies of bloedtransfusie niet alleen ijzertabletten voorgeschreven moeten worden, maar ook foliumzuur. Dit is zo belangrijk voor je lichaam!!! Nou hopelijk komt er nu echt schot in de zaak!!!
Liefs Woezeltje