Mar, ik denk aan je. Voor een goed kloppend hartje.
Wienie, jippie. Goed hoor dat het eitje is doorgegroeid. Gezellige avond gehad? :lol:
Angeltje, gefeliciteerd met hubbie’s 30e (is een mooie leeftijd).
Femmie, goede instelling. Je vriend heeft helemaal gelijk (soms wel lastig te accepteren met die hormonen in je lijf). Probeer inderdaad maar gewoon te genieten van de leuke momenten.
Gisteren gesprek gehad met vriend (onder invloed van een paar rosetjes) over een 2e. Hij zei dat hij het niet erg vindt als ik nu zwanger wordt. Yes :dance: , ik heb ‘groen’ licht. Alleen hebben we beiden geen zin in het medische traject. Eigenlijk zou ik alleen clomid willen slikken zonder poespas er rondom. Maar niet nu, pas in het najaar of zo. eerst lekker genieten van de zomer en ons ventje.
Even snel berichtje, Mar lees net dat je nu bij de gyn zit voor de echo. Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: !!!
Voor iedereen een dikke :hug: & :-*
Nog even genieten van mijn laatste 2 vakantiedagen. Kom later deze week weer meer schrijven.
Mouse
Thnx voor het duimen meiden!! We hebben een kloppend hartje gezien :inlove:
Beeb lag precies op schema! Wat een opluchting!!
Wel kreeg ik het dringende advies om halve dagen te gaan werken omdat mijn misselijkheid s avonds heel erg word en dat vlgs mn gyn te maken heeft dat ik me te druk maak .Sowieso houd ik het al met moeite vol, ook door die hoge dosis progestan, dus net mn baas gebeld die er natuurlijk niet om zit te springen. Word vanmi. teruggebeld over het hoe en wat…
Moet nu echt even aan mezelf denken…
Ben verder echt ff opgelucht nu!! 13 juli 2e echo… Wat een datumpje weer he… Tis op een vrijdag
kus
Mar
JOEPIE!!! :-* :-* :-*
Helemaal super dat je een mooie echo hebt gehad!!! Wat een verademing voor je!! (en voor ons… :mrgreen: ). Geniet er van meid!! En idd aan jezelf denken! Als de gyn adviseert minder te gaan werken, dan moet je dat ook echt doen, dat doen ze niet voor niets!
Ik ben echt ontzettend blij voor je!!! :dance: :dance: :dance:
Liefs Woezeltje
Gefeliciteerd, Mar! Echt helemaal super, dat zal een opluchting zijn!!! Dus één beebje met een mooi kloppend hartje? En dan over 2,5 week weer voor een echo? Ennuh, vrijdag de 13e… daar doen we niet aan, hoor! Geniet maar lekker van het goede nieuws & wel rustig aandoen, hoor! Dikke kus voor jou! :-*
Liefs,
Jippie
:dance: JEEEEEH!!! Ik ben ook blij voor je Mar!! Gelukkig!!
nu genieten he!!! :-*
Jippiejajee!!! Mar super nieuws!!! En nu al meer genieten!!! Fijn! Ben helemaal blij voor je!!! :dance: :dance:
Verder ben ik er even niet!
We gaan gezellig doen!!! :oops: (ja oke, eerst nog eten, maar wortd heeel vroeg naar bed vanavond, ben zo moe!!! )
x wienie
hahahaha, die Wienie!!! Zo te lezen echt heel gezellig zeg dat gezellig doen… :mrgreen: :lol: :mrgreen: Veel plezier met vroeg slapen!
Nog 1 uurtje werken en dan eindelijk naar huis… :dance:
Liefs Woezeltje
Allemaal thnx!!!
Hier was het net grote paniek joh! Ben er net weer van de spoedeisende hulp met mn hub! Hij was een glasplaat aan het snijden en opeens breekt die hele plaat en hij krijgt hem recht in z’n pols. Het bloed gutste eruit… Zo eng :shock: Gelijk zn arm strak afgebonden. Wou hij ook nog zelf naar het zkh rijden, omdat ie vond dat ik rustig moest blijven… Nou, dat ging dus mooi niet door, heb met een noodgang erheen gereden… Pfff echt geschrokken. Gelukkig was het net naast zn slagader, maar meneer heeft wel allemaal hechtingen nu… Ongeluk zit in een klein hoekje dus…
Zo kom je dagen niet in het ziekenhuis en zo 2 keer op een dag…
Nu ff lekker bijkomen…
liefs
Mar
He bah Mar! wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig is het goed gekomen! Wel fijn dat je mannetje zo rustig blijft. die van mij kan niet tegen bloed dus dat zou niks worden denk ik haha!
Ik heb de laatste dagen behoorlijk last van mijn onderbuik dacht steeds dat ik ongi ging worden maar nee. Zit nu op dag 23 in deze cyclus zonder pillen. Weet dus niet of ik een eisprong gehad heb. Zal van het weekend wel ongi worden.
Ben nu alleen ook misselijk. Zou dat nog van die overstimulatie kunnen komen nee toch? Hoop niet dat ik ziek wordt. Morgen lekker nog een dagje vrij en dan wil ik niet ziek zijn hoor.
jippie wil even zeggen dat ik aan je denk! Wanneer is je eertse FM???
Femmie fijn dat je er met je vriend over gesproken hebt. Zo te horen gaat het wat beter met je! Neem er de tijd voor hoor!
De rest :-*
@Paikea wrote:
Femmie, goede instelling. Je vriend heeft helemaal gelijk (soms wel lastig te accepteren met die hormonen in je lijf). Probeer inderdaad maar gewoon te genieten van de leuke momenten.
Het is een beetje mislukt meiden
Ik heb zo wel af en toe weer mijn goede momenten, maar soms steekt het rotgevoel toch weer de kop op. Heb vanacht maar 3 uur geslapen. Werd om 3 uur wakker en ben gaan malen en het hield maar niet op. Ik wordt zo onderhand helemaal knettergek van mezelf.
Waarom kan ik het niet gewoon van me af zetten? :x :x :x
Had ik vandaag alle moed bij elkaar geschraapt om met mijn teamleider in gesprek te gaan, ben er wel 20 keer heen gelopen, zit ze heel de tijd niet op haar plek.
Bij de 15e keer dacht ik, “als ze er nu weer niet zit is het gewoon een teken dat ik het niet moet vertellen…”
Ze zat er niet, heb toch nog een paar keer geprobeerd, maar of niet op haar plek, of in bespreking…
Heb het er met mijn vriend weer over gehad en uiteraard vind hij dat ik me niet druk moet maken over iets wat over een anderhalve maand heel misschien wel eens een probleempje zou kunnen gaan worden. Ik zei net “waarom moet dit nu allemaal gebeuren?” Zegt ie: “lieverd, zet nu eens feitelijk op een rijtje wat er ALLEMAAL gebeurd.” Tja, ik weet het, hij heeft zo erg gelijk, maar die radertjes boven in mijn hoofd willen maar niet tot stilstand komen. Ik zie op dit moment overal problemen, wordt er helemaal gek van. Heb inmiddels ook koppijn van het malen en de weinige slaap. Ik begin zo pissig op mezelf te worden dat ik mezelf dit aandoe. Wordt er echt gek van.
Nou ja, ik ga iig nu in bed liggen en hopelijk in 1 ruk doorslapen tot morgenvroeg.
Meiden, ik lees van de week weer bij en reageer op iedereen :-* . Ben nu te moe, maar wilde dit even van me afschrijven.
:hug: aan iedereen :-*
Hoi meiden,
Egni: Ik ben benieuwd of je ongi gaat worden. Ik hoop het niet, natuurlijk! Zou wel super zijn als je uit jezelf weer een eisprong hebt gehad en gewoon lekker zwanger raakt voor de 11e juli! Ben je meteen helemaal van de gyn verlost! Ik duim voor je, meid! Ik gun het jullie ontzettend! :-
Mar: Jeetje, meis! Is dan nog maar net goed gegaan allemaal! Ik moet er niet aan denken dat er een slagader was geraakt! :shock: Gelukkig viel het mee en kon het gehecht worden. Heeft je hubbie ook veel pijn, of valt dat mee? Sterkte!
Wienie: Wat ben jij een maf mens, zeg! :mrgreen: Dus je ligt nu al uren in bed en hopelijk is het erg gezellig!
Veel plezier en we zien je morgen misschien wel weer!
Mouse: Geniet nog maar lekker van je laatste twee vakantiedagen!
Paikea: Super dat je vriend nu ineens ook voor een tweede wil gaan! Ik kan me voorstellen dat jullie nu niet meteen de mm induiken. Misschien wel zo handig om nog even tot na de zomer te wachten. Ik ga gewoon duimen dat het zonder de mm gaat lukken!
Angeltje: Gefeliciteerd met hubbie’s 30e verjaardag! Fijn dat het weer wat beter gaat met Nordin!
Hoe gaat het voor de rest met je? Nog steeds zo druk op je werk?
Woezeltje wie??? Hihhi, de naam komt me ergens bekend voor! Nee, geintje… meis! :- Jammer dat je zo’n zware en emotionele week achter de rug hebt! Ik hoop dat het inmiddels weer wat beter gaat! Doe maar rustig aan & we zien je vanzelf wel weer verschijnen! Knuf voor jou! :hug:
Femmie: Hoe gaat het nu met je? Ik ben blij dat je een goed gesprek met je vriend hebt gehad. Wat je werk betreft: Ik snap dat je daar over in zit, je weet niet hoe iedereen gaat reageren, of je wel vrij kunt krijgen, enz. Maar ik zou me er inderdaad nu nog niet al te druk over maken. Het is toch afwachten hoe zoiets gaat. Probeer het op je af te laten komen, dat scheelt heel wat stress, meid! Ik zelf heb er heel veel baat bij om alles in kleine stappen te bekijken, niet als een groot geheel. Ik probeer elke kleine stap positief te benaderen, of het op me af te laten komen. Anders is het soms niet te overzien, vind ik zelf. Op die manier is het voor mij beter vol te houden.
Wat het spuiten betreft: Ik moet elke dag twee injecties zetten. De ene is Lucrin. Dat zorgt ervoor dat je eigen cyclus helemaal plat komt te liggen. Dit is nodig zodat de artsen totale controle over je lichaam hebben tijdens de IVF/ICSI. En dat moet ook wel als ze zoveel eicellen proberen te kweken! Lucrin moet ik spuiten vanaf dag 1-2 tot de dag van de punctie (eisprong eigenlijk). Vanaf dag 3 is daar dagelijks Puregon bij gekomen. Dit spuit ik mbv een prikpen. Puregon zorgt ervoor dat er follikels met eicellen gaan groeien. Ik moet elke dag 100 eenheden spuiten en dat ook tot aan de punctie toe. Beide injecties worden subcutaan gezet, dus in de buik. Ik moet donderdag voor de eerste fm (follikelmeting). Dan gaan ze mbv een inwendige echo kijken hoeveel follikels er groeien en hoe groot ze zijn. Waarschijnlijk moet ik volgende week maandag dan ook weer voor een echo. Als ik een mooi aantal grote follikels heb van rond de 20 mm, dan moet ik de Pregnyl-injectie zetten. Dit zorgt ervoor dat de eicellen los in de eiblaasjes komen te zitten. Vlak voor de eisprong worden de eicellen eruit gehaald mbv een punctie. Dit zal ongeveer over 1,5 week zijn. Jij zal misschien Pregnyl krijgen om je eisprong op te wekken. Dit is een eenmalige injectie en die kan zowel in de buik gezet worden als in een spier. Ik doe het in de buik, dan kan ik het gewoon zelf doen. Voor de rest zal ik vanaf de dag van de punctie tot aan de ongi-dag Progestanbolletjes moeten inbrengen (jeeekkkk :sick: ) of nog drie keer een kleine hoeveelheid Pregnyl moeten spuiten. Dit zorgt ervoor dat je baarmoederslijmvlies op dikte blijft en niet vroegtijdig afgebroken wordt. En een mooi dik bmslijmvlies heb je weer nodig voor de innesteling van de embryootjes. Dus ik ben een lopende junk en hormonenbom de komende weken! :mrgreen: :silenced: Ik merk het ook wel, hoor! Ik ben ontzettend moe, ookal doe ik helemaal niks. Gewoon totaal geen energie, ik kan amper op mijn benen staan. Dit is een van de bijwerkingen waar ik altijd last van heb. Verder ook zo nu en dan licht in mijn hoofd. Voor de rest gaat het wel, gelukkig. Voor de rest is het even afwachten. In februari hebben we IVF gedaan en toen had ik overstimulatie (26 eicellen). Ik kon op een gegeven moment amper meer lopen, bukken, zitten omdat mijn buik helemaal opgezwollen was. Ik mocht na de punctie ook helemaal niks meer, want overstimulatie kan erg gevaarlijk zijn. Ik mocht alleen maar zitten en liggen en 4 liter water per dag drinken! Ik moet nu daarom dus ook een lagere dosis spuiten, zodat dat niet weer gebeurt.
Bagheera: Hoe gaat het nu met Kimberly? Alle pokjes weer verdwenen? Toen je schreef dat ze steeds aan haar oortje zat, dacht ik ook meteen aan een oorontsteking. Heb je dat nog na laten kijken? En hoe gaat het nu met jou? Vervelend dat je je futloos voelt en afvalt! Je mag wel wat spekkies van mij hebben, hoorr! :-*
Janine: Aan de ene kant mooi dat er niks vreemds uit de bloedonderzoeken is gekomen. Aan de andere kant had je dan misschien duidelijkheid gehad en was er misschien een oorzaak gevonden. Wel balen dat het zo lang duurt voordat je de uitslag van het chromosomenonderzoek krijgt! Het is natuurlijk ook erg uitgebreid en ingewikkeld. Ik hoop dat daar ook niks vreemds gevonden wordt en dat jullie “gewoon” met de pechfactor hebben te maken. En je stoot mij niet voor mijn hoofd als je zegt dat je verder wilt gaan met zwanger worden in de tussentijd. Het is natuurlijk helemaal niet te zeggen dat het de volgende keer weer misgaat. Dus dan zit er niks anders op dan nog een keer te proberen, toch? Ik hoop echt voor jullie dat het de volgende keer wel goed mag gaan, meid!
Zooooo, dat was een lang bericht! Hier verder eigenlijk weinig nieuws. Ik ben erg benieuwd naar donderdag. Ik hoop zo dat ik goed reageer op de lagere dosis hormonen en dat we een mooi aantal follikels hebben. Hoe meer goede eicellen, hoe meer kans! Dus allemaal best spannend! We hebben wel goede hoop en durven stiekem alweer een beetje te dromen. Maar niet al te enthousiast natuurlijk, wel met de beentjes op de grond blijven. Anders is de dreun weer zo groot als het weer niet lukt. Maar goed, daar wil ik nog niet aan denken!
Liefs,
Jippie
Hé, hallo meiden, ben ik weer. Even kijken of ik weer even bij kan kletsen, Nordin ligt lekker te slapen, dus zou moeten lukken :mrgreen:
Jippie: donderdag de 1e FM. Spannend!! Ik kan me voorstellen dat je probeert met beide beentjes op de grond te blijven, maar dat zal af en toe niet makkelijk zijn. Het is logisch dat je af en toe al wegzwijmelt bij het idee dat… Ik blijf echt heel hard duimen dat je over een paar weken ‘legaal’ weg kan dromen en heerlijk van een mooie zwangerschap kunt gaan genieten. Het is je zo gegund meis!!! En verder, rustig aan met al die hormonen in je lijf hè? Het is niet niks allemaal. :-
Femmie: wat heb je het moeilijk op het moment!! Alle onzekerheden en angsten… Maar probeer idd te doen wat Jippie zegt, bekijk het stap voor stap zodat je een beetje overzicht houdt. Het heeft geen zin om nu al aan alle doemscenarios te denken die misschien (en hopelijk) helemaal niet aan de orde zijn. Lieve meid, ik begrijp echt dat dat heel moeilijk is en niet altijd zal lukken, maar je moet dit uit zelfbescherming echt proberen. Anders maak je jezelf gek!! Dikke knuf en sterkte!!
Mar: Jippie!!! Ben zo blij w.b.t. de echo :dance: . En idd, nu een beetje proberen te genieten hè? En wat ontzettend schrikken met je hubbie zeg!! Hoe is het nu met hem? Getver, een ongeluk zit idd in een klein hoekje… Sterkte voor je hub!!
Egni: geniet van je vrije dag vandaag!! Heerlijk. Ik hoop dat je niet ziek wordt meis. Het zou wel helemaal zuper zijn als je weer zelf een eisprong had hè. Ik duim heel hard dat de ongi wegblijft dit weekend en dat je ergens anders misselijk van bent .
Woezeltje: hoe is het met je meis? Druk, druk, druk… Loop jezelf niet voorbij hè? :-
Mouse: genietse van je laatste 2 vakantiedagen. We zien je wel weer verschijnen :mrgreen: .
Paikea: wat een paar roséetjes al niet kunnen doen hè? . Nee, even alle gekheid op een stokje, helemaal super voor je!! Ik kan me voorstellen dat je de MMM voorlopig niet ziet zitten, nog even niet aan denken. Je weet maar nooit… :thumbup:
Bagheera: fijn dat de waterpokjes weer weg zijn. Gelukkig heeft ze er geen last van gehad!! Hoe is het verder met jou? Ben je al bij de huisarts geweest?
Janine: fijn dat het bloedonderzoek goed was!! En wat moet je lang wachten op de uitslag van het chr.onderzoek zeg :? . Ik kan me voorstellen dat je het in de tussentijd toch wilt proberen, iedere kans is er een. Gewoon doen wat voor jullie goed voelt hoor!!!
Zo, geloof dat ik weer bij ben en Nordin slaapt nog :mrgreen: .
Verjaardag van hub was gisteren een beetje een drama-dag . We waren 's ochtends helemaal klaar om te gaan zwemmen. Dat is best wel een geplan met zo’n ukkie zijn slaapjes en eten enz. Maar goed, rond 10 uur waren we klaar om te gaan. In de auto zat ik maar te piekeren over wat ik vergeten was. Er was iets, maar ik wist niet wat…
Op het moment dat we bij het zwembad de auto uitstappen schiet het me te binnen. Ik had Nordin zijn zwembroek niet ingepakt :wall: :wall: :wall: . Toch redelijk essentieel als je gaat zwemmen. Maar goed, het zal de vermoeidheid wel geweest zijn. Dus wij weer in de auto, zwembroek halen.
Komen we voor de 2e keer bij het zwembad, zegt de receptioniste: ‘Ik zie dat u een klein kindje bij u heeft, ik heb helaas een vervelende mededeling’. Bleek dat de pompen van het zwembad kapot waren gegaan van het weekend en dat al het water even koud was als het wedstrijdbad. Geen temperatuur voor een baby dus :evil: . Dus wij overleggen wat wijsheid was. We hadden zo zin om te zwemmen met die uk…
Uiteindelijk besloten om naar een ander zwembad te rijden. Was best wel een eindje rijden, maar dan kon Nordin (die inmiddels al weer moe begon te worden) nog even slapen in de auto. Konden we dat andere zwembad niet vinden en ik was er inmiddels behoorlijk sjacchie van. Dus lekker vitten op hubbie natuurlijk :silenced: .
Maar we hebben het zwembad gevonden. Eenmaal daar bij de receptie, was er niemand te bekennen. Hing er een bordje dat we ons voor het zwemmen bij de balie in het restaurant moesten melden. Wij naar het restaurant, was alles daar pikdonker en ook niemand te bekennen… Binnen in het zwembad zagen we allemaal mensen met baby’s, dus er was in ieder geval babyzwemmen. Dus hubbie vond het een goed idee om daar maar gewoon om te kleden en naar binnen te gaan en achteraf te betalen. We konden daar echt niemand vinden!!! Nou goed, het zat me niet helemaal lekker, maar okè. Komen we binnen, is iedereen zijn kindje aan het aankleden want het babyzwemmen was afgelopen. Een van de moeders vertelde ons dat we gewoon vrij mochten zwemmen, want de juf van het bayzwemmen was ziek. Dus wij met Nordin het water in, die vond het heerlijk :inlove: . Komt er na 5 minuten een badmeester (waar hij vandaan kwam weet ik nog steeds niet) die ons vertelt dat ze gesloten zijn en dat we het water uitmoeten!!! :twisted: :twisted: :twisted: M.a.w., we konden uk en onszelf weer helemaal aankleden, weer een half uur in de auto terwijl we 5 minuten gezwommen hadden. Ik was echt zo pissig!!! En hub en ik waren aan het ruzie maken omdat ik het zo eigenwijs vond van hem dat we toch het water in gegaan waren (terwijl ik nog zo had gezegd dat niet te doen), dus kortom erg gezellig .
Maar goed, we hebben wel een hele gezellige middag er weer van gemaakt en we hebben er nog wel erg om gelachen…
Zo, heel verhaal geworden en raad eens wie er nu precies wakker wordt :mrgreen: . Ik ben weer weg!!
Liefs, Angeltje
Nou, hij is weer in slaap gevallen. Ga ik gewoon nog even verder :mrgreen:
Ik zag dat ik jou helemaal vergeten was, Wienie. Sorry!!! :oops: :lol:
Ik hoop dat het gisteravond errrrrrrrug gezellig was, met natuurlijk een mooi resultaat. Duimerdeduimerdeduim.
En je vroeg laatst wanneer mijn NOD was. Nou, ik heb echt geen idee hoor. Ik heb totaal geen regelmatige cyclus van mezelf, als ik het al een cyclus kan noemen. De laatste dagen heb ik wel een beetje een ongi-gevoel en gisteren ook wat bruinverlies. Dus misschien zit het eraan te komen… We zien wel.
Nou, meiden, nu ben ik echt uitgekletst. Ik kom vanmiddag nog wel even kijken, want ik heb mezelf een BOB-dag beloofd (billen op de bank). Lekker thuisblijven in mijn pyama en met Nordin knuffen. Erg hè :mrgreen: .
Liefs, Angeltje
Angeltje, het is ook echt weer voor een bobdag. Zit ook maar een beetje achter de pc terwijl Kian slaapt.
Moet wel een beetje lachen om je zwembadverhaal. Op het moment zelf zou ik ook erg pissig zijn.
Jippie, wauw (onder de indruk), wat je er allemaal voor over moet hebben. Je zult inderdaad wel stijf staan van de hormonen. Ik ga heel hard voor je duimen dat je geen overstimulatie krijgt.
Femmie, ik hoop niet dat je mijn berichtje te kort door de bocht vond. Ik vond je heel positief klinken en nu dus weer een terugval. Ik kan alleen maar zeggen wat ik zelf in dit soort situaties doe, nl druk bezig zijn (dingen zoeken om te doen) en van die rusttabletjes nemen als je gaat slapen. die van kruidv*t zijn goed, daar zit ook melatonine in.
Mar, gefeliciteerd je eerste goede echo. Je vriend moet echt oppassen hoor. Dit kindje heeft een vader nodig. een ongeluk zit inderdaad in een klein hoekje. Neem je rust.
Wienie, goed geslapen
femmie: Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je vriend. Het is ook heel moeilijk en als je het niet kwijtkunt gooi je het eruit bij diegene die je het vaakste ziet. Ook mijn hubbie moest het vaak ontgelden :oops: Maar gelukkig dat jullie er ook goed over kunnen praten, hij kan jou dan ook beter opvangen. Leuk zeg, een nieuw tapijt! En heerlijk wat een keuze: vakantie of nieuwe meubels. Kun je niet dit jaar de meubels doen en dan een korte vakantie later in het jaar ofzo? Heb je het toch allebei Succes met een keus maken, maar: dit jaar zijn die meubels nog te koop en misschien volgend jaar niet meer, dan zijn er weer andere.
WienEI: Wauw! 22 mm, dat is goed zeg! Meis, ik blijf hopen voor je!
Mar: Wat een HEERLIJK nieuws zeg! Fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt! En zeker dat advies van je gyn opvolgen hoor
Pfoe en diezelfde dag nog zo geschrokken met je hub! Zeg m maar dat hij ook rustiger aan moet doen hoor, en jou niet meer zo moet laten schrikken! :naughty:
Hoe is het nu met hem?
Paikea: Ook al zulk leuk nieuws, spannend hoor.
Mouse: fijne vakantie gehad?
Egni: Meis hoe is het nu met je? Nogsteeds misselijk en buikpijn? :hug:
Jippie: Dat je moe bent tijdens die hormonen enzo lijkt me wel lastig maar ook logisch, je lichaam is toch met van alles hard bezig lijkt me. Ik blijf voor je hopen dat je donderdag een paar goede eitjes hebt!
Angeltje: Jee wat een toestand om “even” te gaan zwemmen zeg!
Mocht Nordin dan niet alleen in zijn zwemluier zwemmen zonder zwembroekje?
Veel plezier met je BOB dag :mrgreen:
De waterpokjes zijn weer weg, zonder problemen ineens verdwenen… Over de oorontsteking: nadat ik dat hier op het forum gezet had dat ze zichzelf sloeg hield het ineens op. Zodra ze weer begint te slaan dan ga ik er mee naar de huisarts, beter een keer voor niks dan een keer te laat.
Bij Kimberly is er een puntje doorgebroken, dus het eerste tandje is onderweg.
Zelf ben ik ook net geweest en de HA wil voor de zekerheid mijn bloed laten testen voor mn schildklier. Verder heb ik overactieve darmen, dus daar kan het ook aan liggen. Dat ik mijn maag voel bewegen kan dus komen omdat ik zo afgevallen ben.
Zolang het maar niks ernstigs is, is het goed.
Trouwens, die moeheid en zo futloos zijn kan ook aan het weer liggen, ik hoor het wel meer in mn omgeving op het moment. Geef mij de zon maar en een zwembad(je). 8)
OOOOOOOOH, wat schrijven jullie veel!! Daar heb ik nu echt gene tijd voor hoor!!! Solly!!! :oops:
Maar ik denk wel aan jullie!
Bijna vakantie, dan ben ik compleet back in business!!!
X Wienie
Heee kletskousjes!!
Jeeeemineee wat een lappies tekst! Ik ga me er proberen heen te worstelen lieverds, maar sorry als het niet helemaal lukt!!! Denk echt aan jullie allemaal, en allereerst een dikke knufff :hug: :-
Jippie: Wat gaat het nu snel meissie!! Misschien heb je vlgde week al de punctie!!! Heel veel succes met de eerste fm morgen!!! Ik en :thumbup: op een mooie groei!!! En jeetje je moet er echt heel wat voor opbrengen hoor al die hormonen momenteel… Als het je teveel wordt of wat dan ook. Schrijf het lekker van je af!!! En die progestan bolletjes zijn idd een geklieder he… Jij gebruikt straks zeker 3x3?? Ik gebruik 2x2 en de inlegkruisjes zijn hier al niet aan te slepen. Dus leef zeker met je mee dat je nog meer moet!!! Maar idd allles voor het goede doel!
Angeltje: Jeetje, wat een middag hebben jullie gehad maandag!! En dat alles voor 5 minuutjes zwemmen! Kan me indenken dat je het even goed zat was en bent gaan mopperen! Ik zou hetzelfde hebben! Gelukkig dat je er later om kon lachen. Hoe gaat het met Nordin zn ontlasting momenteel? En heb je nog steeds last van dat bruinige verlies??
Femmie: He meis, schrijf het lekker van je af allemaal hoor!! Ik wil je even een hele dikke knuf geven en laten weten dat ik met je meeleef!! :hug:
WienEI: Wanneer is je NOD?? Ik duim mega hard voor je dat het weer raak is en je een maart-mama wordt!!
Over hoeveel weken begint je vakantie?
Bagheera: Ik hoop dat er niks bijzonders uit je bloeduitslagen komt meis! Denk goed aan jezelf hoor, naar dat je zo futloos bent. En fijn dat het met Kimberley beter lijkt te gaan. Idd als ze nu weer begint met zichzelf te slaan, dan zou ik ook langs de huisarts gaan. Beterschap!!!
@ the others: Hoest met jullie dames? Woezel, gaat het alweer wat beter met je??
Nou, ik werk vanaf deze week dus halve dagen. Iig tot aan mn vakantie. Gelukkig is er begrip voor en mag ik van de arbo arts gewoon thuisblijven als ik het helemaal niet trek. Maar ik denk dat dit prima lukt die halve dagen… (tot nu toe) Heb een collega die voor me invalt, en die vond het geen probleem. Ideaal dus…
Ik doe 'smiddags eigenlijk niks anders dan languit op de bank liggen, en tegen de avond word ik echt erg misselijk. Ik ga er niet over lopen zeuren hoor, heb er werkelijk alles voor over maar omdat ik niet zoveel reserves heb moet ik echt heel goed op mijn voeding letten en niet teveel hooi op mn vork nemen. Dus ik kies nu heel bewust voor mezelf en dat kleine garnaaltje in mn buik!! Hub is vandaag weer aan het werk gegaan trouwens, het gaat al beter met zn arm, alhoewel hij er denk ik een groot litteken aan zal overhouden. Maar dat is ook niet belangrijk, gelukkig is het goed afgelopen!!!
Dikke kus meiden en Jippie zet 'm op morgen!!! :-
Jip succes morgen! Denk aan je!!!
En ook aan de rest!!!
Knuf en kus!!!