He meiden,
Niet allemaal leuke berichtjes hier Allereerst een hele dikke knuffel :hug: voor iedereen die hem nu nodig heeft!!! :-
Angeltje: Wat naar dat Nordin zo ziek is. Wat zullen jullie geschrokken zijn toen je erachter kwam dat hij zulke hoge koorts heeft. Ik hoop dat de zetpillen helpen en het gauw afzakt. Lijkt me vreselijk om je kindje zo hartverscheurend te horen huilen. Denk goed aan jezelf nu meis, probeer een beetje bij te slapen vandaag. Ik hoop dat hij gauw opknapt, houd ons op de hoogte. Beterschap en een dikke kus
Wienie: Wat balen zeg dat ze niet goed willen doorgroeien. Ik hoor ook best wat twijfel in je berichtje… Hoop dat je niet voor de keuze komt te staan en die ene alsnog doorgroeid nu!! Succes met de vlgde FM!!
Femmie: Ik heb je pb’tje gelezen, sorry nog niet gereageerd. Maar denk dat het momenteel een vervelende samenloop van omstandigheden is. Je hebt het gevoel dat alles dan in 1 keer komt. Ik hoop dat ook voor jou de zon gauw weer een btje te zien is meis!! En blijf het allemaal lekker van je afschrijven, dat is heel belangrijk!!
Jippie: Jippie :mrgreen: Nu is het echt begonnen!!! Vind het zoooo spannend meis… Hoop echt dat je niet al teveel last zult hebben van de spuiten… En dat je niet zo heel lang hoeft te spuiten en er gauw resultaat is… Leef ontzettend met je mee :-
Hoe is het trouwens afgelopen met die sollicitatie bij tele2?? Heb er vlgs mij niks meer over gelezen, of heb ik er over heen gelezen? Ben wel benieuwd namelijk…
Bagheera: Aaaaah wat zielig dat Kimberley de waterpokken heeft! Hoe gaat het er nu mee, en kan het niet zijn dat het alsnog erger wordt?
Naar dat jij zo bent afgevallen, heb je zelf enig idee waardoor (drukte of stress?) Goed dat je het even na laat kijken hoor. Ben je mss wat geruster. De komende tijd jezelf maar een extra verwennen met lekkere dingetjes enzo!!
Woezeltje: Hoe gaat het nu met Luna meis?
Nou nogmaals een dikke grouphug :hug: :hug: :hug:
Ik ben vandaag weer aan t werk, maar de moeheid is heel erg toegeslagen… Ogen vallen bijna dicht en ik vind mn werk zoooo saai de laatste tijd… Maar ja, heb het solliciteren nu ook maar even op een lager pitje gezet…
kussies :-*
Mar
Janine: Jij moest vandaag toch weer naar de gyn?? Laat je ons gauw weten hoe het was? Ben erg benieuwd!!
Hoi meiden,
Mar: tsja, je zult de komende tijd wel vaker moe zijn ben ik bang. Die 1e weken vreten echt energie van je lijf. Maar je weet waar het van is, dat scheelt. Goed voor jezelf zorgen en lekker je rust pakken. Hoe is het met je keel en de eczeem, is dat al bijna over? En ik kan me voorstellen dat je solliciteren even op een lager pitje gezet hebt, dat komt vanzelf wel weer. :-*
Paikea: ik hou idd ook niet van die zetpillen, maar met koorts geef ik ze toch wel hoor. Hij slaapt dan tenminste, anders blijft hij echt uren tegen de slaap knokken waardoor hij ook weer meer koorts krijgt enz. Dan wordt het zo’n vicieus cirkeltje…
Bagheera: hoe is het nu met Kimberly, heeft ze veel last? En wat naar dat het met jou zelf ook niet zo lekker gaat. Veel succes dinsdag bij de huisarts!!
Jippie: spannend dat jullie nu echt begonnen zijn. ik duim me echt helemaal suf. Ik hoop zo ontzettend op goed bericht over een paar weekjes!!! Succes met de rest van de spuiten :thumbup: .
Femmie: hoe is het nu, al weer iets beter? Blijf lekker van je afschrijven hier hoor, dat lucht in ieder geval al iets op… Dikke knuf en hou je taai!!!
Vandaag toch weer met Nordin terug geweest bij de huisarts (plaatsvervangende) omdat de koorts aanhield en hij wederom niet goed wilde drinken en eten. En ja hoor, toen we daar waren klaarde meneer ineens op en begon vrolijk tegen iedereen te lachen in de wachtkamer. Ik dacht dat die arts zich echt afvroeg wat we kwamen doen :eh: :mrgreen: . Maar goed, ik was allang blij. Liever 10x te vaak naar de huisarts dan 1x te weinig. Verder blijft hij toch wel koortsig en weigert hij nog best veel van zijn fles. We moeten het nog maar even aankijken. Zolang hij genoeg blijft drinken en plassen is het goed. Als hij maandag nog koorts zou hebebn moeten we weer contact opnemen met de ha. Verder heb ik vabnmiddag nog even lekker 2 uur kunnen slapen dus dat was wel erg lekker. Ik ga zo ook weer mijn mandje in en hoop dat het vannacht goed gaat .
Liefs, Angeltje
en sorry :oops: … Janine, hoe was het bij de gyn idd???
Kus, Angeltje
Hallo meiden!
Mar, jeetje dat is schrikken van dat MRSA. Gelukkig heb je niks!!
Femmie, voor jou een hele dikke knuffel! Ik kan begrijpen hoe je je voelt! Ik heb het zelf ook gehad! Daarom een dikke stevige :hug: En wat mensen zeggen… het is soms inderdaad hard! Ze denken er gewoon niet bij na of ze met die woorden iemand kunnen kwetsen. Gewoon laten l*llen… Tja, en van je templijst… ik kan ook niet iets zien van: heey, daar zou je ei geweest kunnen zijn.
Wienie, hopelijk doet deze ronde toch wat je wilt!! Ik duim hard!!
Angeltje, hoe is het met Nordin?? Balen hoor als je kind ziek is, dat lijkt mij zo zielig!!
Jippie, heel veel succes, ik denk veel aan je!! Ik ga kei en keihard mijn duimen draaien voor jou!!
Bagheera, heh balen zeg dat de kleine een lichte vorm van de waterpokken heeft. Vaak krijgen ze het later dan nog een keer. Ben je veel afgevallen?? Ik zou het wel lekker vinden
Voor de meiden die ik vergeet, sorry!!
Gisteren naar de gyn geweest. De bloeduitslagen die binnen waren, daar was niks mis mee. Maar ze miste nog wat diverse dingen dus hupla, weer 8 buisjes bloed afgestaan. Hubbie moest ook, en die vind het maar eng hahahaha dus ik heb wel gelachen. Dat was voor het chromosomen onderzoek. Dat duurt 3 maanden voordat we de uitslag daarvan hebben.
Dus ik vroeg wat we in die tussentijd gaan doen. Ik wil gewoon nog een keer clomid gebruiken, tja het klinkt heel hard, maar als het dan nog een keer fout zou gaan, zou ik dat niet erg vinden. (1 meer of minder maakt voor mij niet meer uit)Ik hoop dat ik hier geen mensen mee kwetst, maar zo denk ik er op dit moment over.
Omdat ik dus net ongesteld ben geweest, moet ik over 4 weken terug komen. In die tussen tijd gaan we kijken of ik weer een menstruatie krijg. Zo niet, ga ik weer opwekken en aan de hormomen.
Nou dat was het weer…
Ben er van het weekend niet, ga naar Volendam!
Fijn weekend allemaal!!!
Liefs, Janine
Hee hoi!
Angeltje: Fijn dat Nordin gisteren even weer een kleine opleving had bij de huisarts. Zul je net zien he als je daar bent Maar beter 1 x teveel dan te weinig meis. Naar dat zijn koorts nog steeds niet afzakt. Hoe gaat het met drinken en plassen vandaag? En zijn jullie de nacht een beetje doorgekomen??
Janine: Fijn dat alle bloeduitslagen tot nu toe goed zijn. En je stoot mij niet voor het hoofd hoor met wat je zegt. Ik vind het heel begrijpelijk. Je wilt ook graag weer verder. Jammer dat jullie nu nog 3 maanden moeten wachten op het chromosomenonderzoek. Ik hoop echt dat je voortijd weer zwanger raakt en het dan goed mag gaan! Heel veel succes en hopelijk word je uit jezelf ongi zodat je vlug weer met clomid kan starten!
Liefs
Mar
Ha meiden,
Hoe is t hier? Even kort, want ga zo tennissen (als t tenminste droog wordt nog)
Angeltje, is Nordin al wat beter? Is altijd naar he, zo’n ziek ukkie. Je knut zo weinig doen verder en ze kunnen zo weinig aangeven! Beterschap! En wanneer is je 1e echte nod? Want daar willen we natuurlijk wel voor meeduimen nu!
femmie, zie pb voor je werk!!! En je vraagt niet veel van ons, dat doe ik al haha!!! Daar zijn we voor! In goede en slechte tijden!
egni, ja jouw verhaal kwam me al zo bekend voor, had ik eerste rond emet puregon ook. Maar, toen waren het op dag 10 meteen al 7 van 15/15 dus te groot, nu is t allemaal balanceren en kan het ook nog wel goed gaan. Ikm snap dus wel hoe je je voelt. Frustrerend! Maar weet je nog, na mijn ronde met teveel, kwam meteen een ronde die ook raak was, dus dat is dan misschien bij jou oooook!!!
Jippie, dus ipv die ene naald die wij erin zetten, zet jij e rper dag meer? Of kan dat in 1 keer? En wat doet Lucrin eigenlijk? Pregnyl mag ik niet zelf zetten, omdat ik dus spek te weinig heb… :oops: Wat gaat er nu wanneer gebeuren? En hoeveel eitjes gaan ze kweken? Pokon strooien dus!!! Vind je het heel spannend? Lijkt me wel fijn om weer bezig te zijn…je wondertje is nu vast heel dichtbij!!! Toi toi toi
En mijn artsen noemen teveel eitjes ook al overstimulatie, hoewel dat niet het verhaal is wat echt heftig is en risico’s heeft. Ik heb wel veel kans op overstimulatie in d ezin van teveel eitjes, omdat er zoveel kleine zitten die bijna gelijk zijn met d eiets grotere. De vorige keer had ik er ook ineens 7 en we zijn nu ook op die grens van teveel of te wienig groei. Die 3 maanden was doemdenken…toen teveel eitjes, daarop wachten en toen kreeg ik een cyste. Al m,et al dus bijna 3 maanden pas weer door gemogen, daar was ik alweer helemaal over na aan t denken.
Bagheera, lichte waterpokken, ze had ze beter erg kunnen krijgen dan toch? En gaat t wel goed met je verder? Denk aan jezelf hoor! :hug:
Vandaag was t wel ietsje beter, ik voel ook dat er nu wel weer iets gebeurd daarbinnen. Nu heb ik er 1 van 14 en 1 van 11, de rest is veel, maar klein. Het verschil tussen de grotere en kleinere wordt nu wel wat groter, dus dan is t wel beter. Moest vandaag nog meteen spuiten, heb ik dus nog in ziekenhuis gedaan, anders zo laat op werk. Dan morgen spuiten en zondag weer niet en zondag terug voor meting. Het zoveelste bezoekje weer, dit is wel heel extreem, ben nu al ruim 2 weken aan het spuiten. Vorige keren voelde ik me prima, en werd mijn huid ook heel rustig. Nu ben ik huilerig en snel mopperig om niks. Zou dat kunnen komen omdat het nu minder aanslaat?
Ik heb nu wel weer een beetje hoop, maar of het ook goed gaat uitpakken?
Zometeen meer! Bezoek!!!
Ben ik weer! Er kwamen van die vrienden van mijn schatje binnen, en meelezers wil ik niet!
Paikea, en hoe is t met jou??? En wat betreft twijfel, dat is meer dat het nu zo vaak is in een periode die erg druk is en waarbij het dus allemaal lastig uitkomt, weer kids acxhterlaten, gene vervanging enz. Als t dna nog zou aanlslaan, oké, maar als t dan ook nog niet soepel verloopt dan zie ik t even niet. Heb er serieus over gedacht om deze ronde te stoppen, voel me zo schuldig naar school toe, naar directie, naar kindjes en vooral ook naar mezelf, dat ik niet alles kan doen zoals ik eigenlijk ben, dat t allemaal minder verloopt dit schooljaar.
Mar, wat doe je eigenlijk ook weer voor werk? Balen dat t zo saai is. Bijna echo!!! Spannend!!! Hoop dat jullie een mooi wondertje zien!
Janine, fijn dat je er weer bent. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, en niet geschoten is zeker mis. Is ook een stukje zelfbescherming denk ik als je dat zo zegt. En wie weet, het kan ook helemaal wel goed gaan nu!!! Fijn dat de uitslagen voor nu goed zijn en hopelijk de volgende ook!!
Nou resultaat vandaag had ik al neergezet, ik hoop dus dat t toch een beetje positief uitpakt. En…dat ik maandag niet weer terug hoef…dit zijn wel erg veel bezoekjes. Maar t zonnetje schijnt op zich wel meer, hoewel ik steeds t gevoel heb alsof ik elk moment kan gaan huilen. Geloof dus ceht dat ik mormonsters heb! Verder alles oké hier.
Enne als iedereen dan meedoet, dan ook maar even een groepsHUG!!! :hug:
xxx wienEI
Angeltje: Jee wat zielig dat Nordin zo vreselijk ontroostbaar aan het huilen was! Kan me voorstellen dat je brak bent, hoe is he tnu met hem? :hug:
Mar:
Jij ook al zo moe? Ik denk dat het dan toch aan het weer ligt. :hug:
JanineB: Nou, dan weet ik het goed gemaakt: ik wil wat aan komen en jij wil wat kwijt? Dan geef jij toch een beetje aan mij Zijn we allebei weer blij :mrgreen:
Kan me voorstellen dat je toch verder gaat hoor, ookal moet je 3 maanden wachten op de uitslag. Ik denk dat ik net zo zou reageren!
WienEI: Nee, Kimberly heeft nu waterpokken in lichte mate, dus weinig last van. Als ze ze terug krijgt zal ze het waarschijnlijk ook weer in lichte mate krijgen, dus als ze er dan ook weer geen last van heeft omdat het zo’n lichte vorm is, heeft ze ze 2 keer gehad zonder erge jeuk. Das toch beter dan 1 keer goed krijgen en gek worden van de jeuk?
Fijn dat het ietsje beter met je gaat.
En meelezers daar hou ik ook niet van hoor, ik doe dat zelf ook niet bij anderen.
De waterpokjes worden niet erger. Er zijn er 3 weg en er is er 1 terug gekomen op haar oortje. Kimberly lijkt er geen last van te hebben. Alleen slaat ze zichzelf op haar hoofdje als ze links drinkt, maar of dat komt omdat ze haar hoofdje ontdekt heeft, of omdat er jeuk is weet ik niet, dus ik doe er dan maar talkpoeder op. Ik zie daar geen waterpokje, dus ik denk dat het gewoon het ontdekken is, maar talkpoeder kan geen kwaad.
Wienie, nu snap ik het. Het heeft ook een enorme impact. Die stomme hormonen en steeds weer het terug moeten komen. Je hoeft je niet schuldig te voelen richting school. Hoewel gemakkelijker gezegd dan gedaan (weet er alles van). Wat je ook beslist, als jij er maar helemaal achter staat. Ik duim voor je voor goed bericht morgen.
Bagheera, misschien heeft ze wel oorpijn. Typisch dat ze het alleen links doet. Maar even in de gaten houden.
Angeltje, hoe gaat het nu met Nordin?
Janine, goed nieuws dus. De uitslagen zijn tot nu toe goed. Als jij het wilt, zou ik zeker niet wachten.
Jippie, en hoe voel jij je nu? Met die hormomen en zo? Wanneer moet je ook weer voor de eerste meting?
bagheera, 2 keer licht zonder last is natuurlijk beter dan wel last. Maar ik dacht dat ze het dan zeker goed moet krijgen voordat ze het niet meer krijgt. En dat ze er nu dan ook wel wat last van zou hebben, dan zou 1 keer goed ook fijn zijn. Maar als je t zo zegt, dan natuurlijk beter 2 keer zonder last! Hopelijk krijgt ze het dan de 2e keer net zo licht!
Paikea, Ik weet dat ik me niet schuldig hoef te voelen en directeur hefet ook gezegd dat ik me niet meer mag verontschuldigen, omdat het voor mij het vervelendste is. Hij reageerde toen ook zo super toen ik zwanger was! Maar toch heb ik dit jaar wel een schuldgevoel, maar misschien is dat ook wel gewoon door de hormonsters! Hoe werd dat bij jou geregeld toen je nog werkte?
x wienie
Meiden, hier even een teken van leven.
Wilde ff gaan kokken, maar mijn vriend is net thuis. We gaan dus even lekker op de bank voetbal kijken.
Tot gauw :-*
paikea: Ja inderdaad, oorpijn, daar had ik niet aan gedacht. Ze raakt zich ongeveer 4 cm boven haar oortje…
Wienie: Ja nu snap ik je. Ik weet niet of ze 1 keer goed de waterpokken moet hebben of dat ze het meerdere keren in lichte vorm moet krijgen voordat ze er weerstand tegen krijgt.
femmie: geniet van het bankhangen met je vriend!
De waterpokjes zijn alweer verdwenen. Het ware nmaar een paar waterpokjes en ook heel klein, dus ook geen korstjes enzo. Ze zijn gewoon zonder ophef ineens verdwenen.
Goedemorgen meiden,
Allereerst bedankt voor de pb’tjes :-
Jippie, wat fijn dat die injecties sc kunnen (voor zover injecties fijn zijn :eh: ) en dat het dus zelf kan doen. Hoe gaat het er nu mee? Moet je nu een hele cyclus spuiten? En wat spuit je dan? Want op mijn receptenlijstje staat ook pregnyl 5000IE + 1 optrek en 1 sc naald. JEETJE, nu ik het overtyp zie ik sc staan! :doh: Sjonge jonge, had ik je dus helemaal niet hoeve vragen, maar gewoon van mijn lijstje kunnen aflezen :roll:
Nou ja goed, dat is dus voor 1 keer spuiten. Is dat bij jou ook?
(dit recept staat er wel op, maar is niet aangevinkt hoor )
Bagheera, wat fijn dat de waterpokjes weer zo snel verdwenen zijn. Heeft ze dat maar mooi weer gehad zonder al te veel ellende :-
Hoe komt het dat je afgevallen bent? Je hoort het wel eens he, dat de zwangerschap in het begin zoveel energie kost dat het zoveel vraagt van je lichaam, dat je afvalt. Ben benieuwd wat de HA dinsdag te zeggen heeft.
Angeltje, wat heb jij toch een nacht doorgemaakt van woe op do.
Jeetje en dat zal je altijd zien dat hij dan bij de HA ineens opklaart. :x (deed ik vroeger ook altijd en dan had de HA zoiets van, ach het valt wel mee toch?)
Paikea hoe is het met jou meis?
Mar, hoe gaat het nu op je werk? Kan je het nog opbrengen om te gaan?
Janine, jeetje zeg 3 maanden wachten op een uitslag :shock:
Kan me er wel wat bij voorstellen voor chromosomenonderzoek, maar voor jullie is het wel heeeeeeeeeeeeeel erg lang.
Meis je kwetst mij igg niet hoor door het gewoon nog een keertje te proberen. Kan me er wel wat bij voorstellen. Kan me ook voorstellen dat een ander het niet nog een keer mee zou willen maken, maar je staat er nu natuurlijk heel anders (en niet meer onbevangen) in. Dus ik kan alleen maar zeggen meis, zet hem op! :thumbup: ik wens je veel succes en mijn duimen draaien heel hard voor je komende maanden :-*
Hoe was je weekend volendam?
Wieniex, succes met de meting vandaag meis. Misschien vandaag even in het zkh navragen of je gemoedstoestand door het vele spuiten kan komen. Maar ik denk het wel eigenlijk. Meis succes :hug:
Wel super trouwens dat je zo’n meelevende directeur hebt.
Gister wederom een heel goed gesprek gehad met mijn vriend. Hij begon mijn gedrag een beetje beu te worden (ik ook eigenlijk, maar kon er niets aan doen, ik voelde me nu eenmaal ellendig). Het is wel goed geweest denk ik. Naast het acceptatieprobleem, was (nee is) mijn grootste hoe ik het ooit met mijn werk moet gaan combineren. Ik blijf er tegenop zien, maar ik kan pas op z’n vroegst in augustus terecht en hij heeft me wel in laten zien dat het geen zin heeft om nog anderhalve maand depri te zijn omdat ik bang ben over hoe het allemaal zou moeten gaan lopen. Probeer dus toch de knop maar om te zetten (wat niet altijd meevalt), want ik was afgelopen week echt doodongelukkig. Ik heb echt zo’n lieve vriend. Ben er echt blij mee. Een ander had me allang links laten liggen (maar ja, daarom is hij natuurlijk ook mijn vriendje :shifty: )
Dus meiden, ik ga mijn best doen weer wat vrolijker te zijn.
Dus, ik zal dan ook maar eens iets leuks vertellen… We zijn gister gaan shoppen en hebben een heeeeeeeeel mooi nieuw tapijt gekocht en nog leuke andere dingetjes voor in huis :dance: en we hebben supermooie meubelen gezien. Nu zitten we in dubio of we misschien tot niet (nog een keer) op vakantie zullen gaan en het geld zullen gebruiken voor de meubelen. Ik zie ze al helemaal in ons huisje staan :shifty:
Ben benieuwd wat we ermee gaan doen, want ze waren echt super!!!
Ik hoef niet meer te tempen. Vanmorgen stiekum toch gedaan om even te weten of mijn eisprong al geweest was, maar nog altijd laag (36.5, die gaat dus niet meer komen :? )
Ik zou eigenlijk morgen ongesteld moeten worden. Zullen we een poll doen? Ik gok dat het niet gebeurd :lol:
Hé ladies,
Ik heb met pokon gestrooid hoor! En wat gebeurt er…mijn ei heeft nog even een eindsprint getrokken. Maar lieft netjes 22 mm. De andere deed t verder niet, maar deze is perfect. Meteen bij ehbo pregnyl laten zetten en dan vanavond gezellig doen! (en morgen en overmorgen…je weet maar nooit ) Gwelukkig maar dat ik had gezegd dat ik maandag echt niet kon en dus vandaag terug kon, anders waren we misschien te laat geweest en was ie dan al gesprongen zonder dat we het wisten.
Ben nu dus al beetje blij met deze echte KANS weer! Maar blijf mopperig en dat komt echt van de puregon volgens mij deze keer.
Bagheera, fijn dat de pokjes alweer weg zijn! Maar ik vraag me idd af, of ze het licht of zwaar moeten krijgen. Maar voor nu is ze er mooi vanaf! Gelukkig maar!!!
Femmie, je vriend loopt echt niet weg hoor! Mannen zijn er wel wat anders in. Zij ondergaan het lichamelijk minder. De mijne was daar in het begin ook heel anders in, maar ook omdat hij al genoeg op zijn bordje had en leek het meer mijn probleem. Nu begrijpt hij het allemaal beter en gaat hij zelfs vaak mee met metingen (ook al is dat helemaal niet nodig, maar nu net na de ma vind ik het wle fijn dat we het even samen oppakken)
Andere meiden, jullie alles oké?
Ik ga nu mijn ei toespreken en werken en dan vanavond erg gezellig doen hihi!
Liefs wEInEI
Heee meiden,
Hoest hier? Lekker weekend gehad allemaal? T gaat jammergenoeg zo snel voorbij he… Nou ja, voor mij kan het nu niet ff snel genoeg gaan…!
Wienie: Goed spul die Pokon van jou Super zeg een mooi ei!! Veel succes weer vanav. (en morgen en overmorgen…) Geniet er nu nog maar ff van, want als je straks weer zwanger bent durf je misschien ook wel niet meer… :shifty:
En dat je zo mopperig bent komt waarsch. echt van de hormonstertjes hoor meis… :hug:
Femmie: Fijn dat je zo’n lieve vriend hebt. Het is ook allemaal niet niks wat je nu ff voor je kiezen krijgt hoor. Maar hoe donker het ook is het wordt zeker weer licht meis!! Leuk dat jullie ff zijn wezen shoppen, dat zijn van die kleine dingetjes waar je ff van uit je dalletje kunt krabbelen… Zijn jullie er al uit of je nog op vakantie gaat dit jaar en waar zouden jullie naartoe willen?
Op mijn werk gaat het wel redelijk, alleen heb ik echt moeite om de hele dag geconcentreerd te zijn omdat ik zo moe ben… Kijk even hoe het gaat deze week en anders ga ik proberen of ik wat eerder naar huis kan…
Bagheera: Fijn dat de waterpokken verdwenen zijn bij Kimberley. Hoe gaat het nu?
Paikea: Hoe is ie daar?
Jippie: Hoe gaat het met jou, lukt het allemaal een btje?? Denk veel aan je hoor meissie…
Woezeltje, Angeltje, Egni, Janine, Mouse: Hoe is ie met jullie??
Gaan jullie allemaal voor me duimen morgen om 12.30?? Ben ineens zo bang… Ik durf gewoon haast niet en moet steeds denken aan het beeld dat we de vorige keer zagen… Het grijpt me zo bij de keel, ben echt zooo bang dat we weer geen hartje zien… Dacht dat ik het allemaal wel redelijk onder controle had maar ben vandaag al de hele dag zo emotioneel… Hoop dat ik nog een btje slaap vanacht…
Liefs
Mar
Dag meiden!
Ja, ik ben het Woezeltje… kennen jullie mij nog… :mrgreen: :oops:
Sorry dat ik zo lang niet geweest ben!! Ik heb een hele drukke en emotionele week achter de rug. Niets ernstigs hoor, maar het vrat wel energie! Ik kom morgen even vertellen over de afgelopen week en weer op jullie reageren. Ik loop echt heel ver achter, dus ga niet meer op dingen reageren van een week geleden (ga het wel lezen, dan blijf ik iig op de hoogte). Ik ga nu eerst mijn bedje opzoeken!! Tot morgen!!!
Mar: succes morgen!!! Ik ga echt vreselijk hard voor je duimen! Hopelijk een mooie echo met het liefst al een kloppend hartje!!! :-* Probeer een beetje te skapen vannacht!!! (maar kan me helemaal voorstellen dat daar weinig van gaat komen…)
Liefs Woezeltje
Mar: Heeeeel veel succes morgen! Ik hoop dat er een mooi beebje in de maak is en dat er een hartje te zien is! We gaan weer voor jullie duimen, hoor! Ik had je trouwens vanmiddag ook nog een smsje gestuurd, heb je die gekregen?
Kom later weer wat uitgebreider reageren!
Welterusten!
Liefs,
Jippie
Thnx lieve meiden!! Laat het vanmi. weten. Ben echt erg zenuwachtig… Zo moeilijk om me voor te stellen dat er een hartje klopt in mn buik… Kon ik nu alvast maar terecht!!! Gelukkig is hubbie ook lekker vrij, die sleept me de ochtend wel door… Hij is alleen zooo nuchter… Is ook wel goed hoor, houdt mij met beide beentjes op de grond… Maar soms…aaaaahhh!!!
Woezeltje: Dikke knuf voor jou :hug: Hoop dat je je gauw wat beter voelt!!
liefs
Mar
Hoi hoi, ook hier even een teken van leven :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Mar, lieverd, het is echt niet gek dat je je nu zo angstig voelt!!! Maar ik weet zeker dat jullie vanmiddag een heel mooi kloppend hartje van jullie ukje gaan zien. En dan willen we er natuurlijk alles over horen!!!
Heel veel succes en ik hoop dat het snel 12:30 uur is.
Ik kom ook later weer verder reageren. We gaan zo zwemmen met Nordin (is gelukkig weer beter) en hubbies 30e verjaardag vieren :dance: .
Dikke knuf aan jullie allemaal :-* .
Liefs, Angeltje