oh mar, fijn dat t goed afliep! Mijn schatje heeft ook ooit zoiets gehad, en heeft ene echte stoere ritssluiting op zijn pols!
Mar: goed dat je voor jezelf (en je garnaaltje :mrgreen: ) kiest. Rustig aan dus!! Fijn dat ze het op je werk ook goed oppakken.
En met Nordin zijn ontlasting gaat het super. We hebben de medicijnen weer gehalveerd en meneer poept zeker 2 x op een dag. Keurig dus. En verder is het bruinverlies weer opgehouden. Geen pijl op te trekken dus :? .
Wienie: jouw hub ookal zo’n ritssluiting. Wat een waaghalzen zeg :mrgreen: .
Bagheera: wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken. Fijn dat je alvast een beetje weet waardoor het komt. En ook super dat de waterpokjes weer weg zijn!!
Jippie: heeeeeeeel veel succes morgen. Ook hier wordt aan je gedacht!! :-
Paikea: hoe is het met jou?
Mouse: komop joh, je vakantie is weer voorbij!!
Woezel: waar zit je toch meis??? :-
Janine, Egni, Femmie, hoe is het met jullie?
Hier gaat alles goed. Vandaag weer heerlijk van mijn mannetje genoten. Morgen moet ik hem helaas weer missen. Zeker nu ik de laatste tijd met zulke zware tegenzin naar mijn werk ga, heb ik het er erg moeilijk mee. Aanstaande vrijdag heb ik een sollicitatie. Ik hoop zo dat het wat wordt!!! Ik weet gewoon niet hoelang ik dit nog op deze manier volhoud . Maar goed, vrijdag eerst maar even afwachten.
Meiden, ik ben er weer vandoor!!
Fijne avond en tot snel weer.
Liefs, Angeltje
Hoi meiden,
Ik heb een nieuw deeltje geopend!
Zie jullie daar weer! :-*
Liefs,
Jippie